Menantu Dan Mertua Kongkek Mendengus

June 10, 2016, in category
Menantu Dan Mertua Kongkek Mendengus | Lisfani berpaling dan mendapati bapak mertuanya telah melondehkan kain sarongnya. batang zakar bapak mertuanya yng hitam, panjang dan lebar itu semakin menegang. Lisfani berdiri terpaku di tengah kebun yng terpencil itu. Mereka tersembunyi daripada sesiapa jua, tempat yng Lisfani datang untk berjauhan dari orang lain.

Untk berfikir tentang bekas suami yng pergi bgitu je selepas menceraikannya. Tanpa disangka disangka bapak mertuanya ada di situ. bapak mertuanya berjalan ke arahnya. dengan setiap langkah Lisfani lihat batang zakar besar bapak mertuanya semakin menegak.

Tetaapi Lisfani berdiri kaku di situ. Lisfani membiarkan bapak mertuanya itu memeluknya dan merebahkan badan ke tanah. ia berasa semakin lemah apabila tangan bapak mertuanya menyelak skirtnya dan seterusnya meraba meraba tempat membusut yng cuma ditutupi oleh seluar dlam kecilnya.

Dlam sekejap masa je rabaan itu menyebabkan bahagian bawah seluar dlam itu menjadi lembab. tak puas dengan cuma meraba meraba di luar, orang tua itu terus menanggalkan seluar dlam kecil itu.

Tempat rahsianya tak lagii dibaluti oleh seutas benang pun. Tangan bapak mertuanya masuk ke celah kangkang Lisfani, smbil meraba dan membelai tempat yng membonjol di celah kangkangnya. Buat seketika Lisfani takut jg akan dilihat orang.

Namun di sini tiada orang lain. cuma ia dan bapak mertuanya saja. ia amat dahagakan seks. dahh lama ia tak dapat bersama lelaki yng dapat memuaskannya. mgkin bapak mertuanya di kampung terpencil ini boleh.

"Aah. , " Lisfani mengeluh bila merasakan jari orang tua itu mengentel klitorisnya. Tanpa disedarinya bapak mertuanya itu mulai bergerak ke bawah. bapak mertuanya mengangkangkan peha Lisfani. Muka bapak mertuanya cuma beberapa inci daripada permukaan yng lembab itu.

Lisfani dapat merasakan kedua belah tangan bapak mertuanya memegang belah dlam pehanya supaya tak tertutup. "Ooh. Arrgh! " Lisfani tersentak apabila mulut bapak mertuanya tiba tiba mengucup bibir cipap nya.

Ia dapat merasakan lidah orang tua itu seperti ular mencuri mencuri masuk ke dalamnya. Nafas Lisfani terasa sesak apabila lidah itu keluar masuk dengan rancak ke dalamnya. Sekali ke tepi dan sesekali ke bawah, kemudian ke kiri dan kanan.

Kemudian orang tua itu menindih tubuh Lisfani yng montok itu sehingga batang zakar yng keras itu berada tepat di rekahan cipap bekas menantunya. ia bergerak ke depan sedikit sehingga tempat sulit mereka bersentuhan.

Tangan Lisfani ke bawah memegang batang zakar orang tua itu. Diusap usap batang zakar yng keras itu sebelum menyelitkan kepala tombol itu di celah bibir cipap nya. Melihat pelawaan dari Lisfani itu bapak mertuanya terus menekan batang zakar nya masuk ke dlam cipap Lisfani.

Lubang yng basah itu dengan amat mudah menerima batang tersebut walaupun agak besar juga. "Aah. " Lisfani mengerang apabila batang zakar itu masuk sepenuhnya. smbil menujah cipap Lisfani dengan batang zakar nya orang tua itu jg tak henti henti menghisap puting payudara Lisfani.

Jubur Lisfani bergerak rancak apabila cipap nya kena main dengan bgitu sekali oleh bapak mertuanya. ia mengerang tak henti2. Lubangnya berdecik berdecik berbunyi apabila orang tua itu dengan laju memasuk dan mengeluarkan batang zakar nya.

Jubur Lisfani terangkat buat kali terakhir smbil ia merangkul tubuh bapak mertuanya. ia sampai ke kemuncaknya apabila terasa bapak mertuanya mula memancut di dalamnya. Lisfani terdampar keletihan. Peluh membasahi tubuhnya.

Belum pernah ia kena main di tengah kebun bgitu dan belum pernah dengan lelaki berumur 60 tahun. Masih hebat lagii orang tua itu rupanya. mgkin dahh lama ia tak dapat, apa lagii sesudah kematian isterinya tahun empat bulan lalu.

Tak lama kemudian tanpa sebarang kata kata, bapak mertuanya berlalu dari situ dan Lisfani beredar pulang. Malam itu sesudah makan malam, Lisfani ke biliknya untk tidur. sdh hampir jam 1 malam baru bapak mertuanya pulang, entah dari mana.

Walaupun pada siang tadi Lisfani telah membiarkan dirinya disetubuhi oleh bapak mertuanya, ia bukan berhasrat untk mengulanginya lagi. mgkin kalau dengan orang lain tak apa, tapi tak kanlah pula dengan bapak mertuanya sendiri.

Mgkin tadi kerna nafsu seks yng sudh lama tak dipuasi maka ia membiarkan dirinya disetubuhi. tetaapi sedikit sebanyak ia terasa menyesal sedikit. Lisfani sudh nyenyak tidur apabila biliknya dimasuki bapak mertuanya.

Orang tua itu perlahan lahan menghampiri katilnya. Bilik itu cuma diterangi oleh lampu malap di tepi katil. Tapi ia sudh cukup terang untk bapak mertuanya melihat tubuh Lisfani yng cuma dibaluti baju tidur yng jarang dan singkat.

Orang tua itu duduk di atas katil di tepi menantunya. Perasaan ghairahnya semakin membuak, apalagi melihat peha Lisfani yng terkangkang sedikit. Lisfani memanng sudh kebiasaannya tak memakai pakaian dlam bila ia tidur.

Kurang selesa rasanya. Bulu bulu hitam halus di sekeliling kemaluannya dapat dilihat samar samar oleh bapak mertuanya. Tak sabar sabar rasanya orang tua itu mahu menikmati sekali lagii tubuh yng cukup mengghairahkan itu.

Bodohnya anak aku meninggalkan wanita yng secantik ini. Engkau tak mahu, untung aku blh pakai sepuas2nya, fikir orang tua itu. Buat apa dibazir. Apalagi ia jg sedar bahawa menantunya yng belum mempunyai anak itu jg amat dahagakan seks.

Dlam umur yng baru menjangkau 25 tahun tentu ia mahu dibelai sentiasa. ia sendiri jg sama, sesudah ketiadaan isterinya sudh beberapa tahun ini. Walau umurnya dahh mahu mencecah 60 tahun, tetapi masih lagii kuat tenaganya.

Dan sejak berduaan je dengan menantunya itu, semakin menjadi menjadi pulak keinginannya. ia menyentuh kedua payudara yng membusut itu dan meramas meramas lembut. Terdengar nafas Lisfani turun naik semakin kencang sikit dan puting payudara nya mula mengeras dan berkerut kerut.

Ia berhenti seketika untk membuka butang baju tidur menantunya. Selesai membuka butang, ia terus je menarik ke kiri dan kanan. Kemudian ia melucutkan kain yng dipakainya sendiri. batang zakar nya sudh terpacak keras.

Mahu je ia menindih tubuh menantunya, tapi ia sedar ia tak hrus gopoh. ia hrus mengghairahkan Lisfani dulu supaya menantunya akan mengikut apa je kehendaknya nanti. ia naik ke atas katil dan tidur mengiring di tepi menantunya yng masih nyenyak.

Tangannya merayap semula ke dada Lisfani. Seronok ia meramas meramas kedua belah payudara yng membusut itu. Sekali ia menggentel kedua kedua puting yng menjadi keras semula. Sekali lagii nafas Lisfani turun naik dengan cepat.

Orang tua itu merapatkan tubuhnya ke tubuh Lisfani. Digesel Digesel batang zakar nya pada peha Lisfani smbil ia mencium payudara menantunya. Apabila mulutnya terjumpa terus je ia menghisap puting payudara yng keras itu.

Tangannya pula merayap ke celah kangkang Lisfani. ia menggosok menggosok cipap Lisfani. "Mm. " Lisfani mengerang smbil pehanya dengan sendiri terbuka. bapak mertuanya mengusap mengusap bulu bulu halus yng menutupi kemaluan Lisfani sebelum jarinya ke celah bibir yng sudh mulai lembab sedikit.

Digosok Digosok dan dikuis kuisnya lembut sehingga di celah celah bibir itu mulai basah. Mukanya meninggalkan dada Lisfani. ia mencium pipi Lisfani sebelum mulut mereka bertemu. Mulut Lisfani terbuka menerima lnoreennya.

Jarinya mulai keluar masuk kemaluan Lisfani. Kemudian dua jari masuk ke dlam kemaluan menantunya pula. "Uuhh. " tiba Lisfani mendengus smbil membuka matanya. Terkejut seketika ia melihat muka bapak mertuanya cuma beberapa inci dari mukanya.

"Huh. ? " "papa stim. " "Kenapa tak kejutkan Lisfani? Datang curi curi pulak. " "Saja. " "Kalau datang mintak takut Lisfani tak bagi? " "Heh heh. " "Kalau mintak takkan lah Lisfani tak bagi. Kan Lisfani bagi petang tadi. " ia tersenyum memandang bapak mertuanya.

Cerita Sex Menantu Dan Mertua Kongkek Mendengus

"Mm. " ia memandang ke bawah smbil tersenyum apabila terasa jari orang tua itu menggentel gentel kelentitnya. "Kamu nii dahh lama tak kena, ya? " "Kan petang tadi dahh kena dengan papa. " "Yalah, sebelum tuu maksud aku. " "Kenapa bapak cakap bgitu ? " "Aku gentel sikit, kamu dahh cukup basah. " "Memanglah dahh lama tak dapat. " Tangan Lisfani memegang batang zakar bapak mertuanya yng asyik menyucuk menyucuk pehanya.

Dibelainya dengan lembut. Kemudian dilancapnya perlahan perlahan sehingga orang tua itu pula yng mula mengerang. Lisfani melepaskan seketika batang zakar itu sebelum menolak bapak mertuanya supaya tidur melentang. ia menindih badan orang tua itu namun dengan kepalanya ke bawah.

Dipegangnya batang zakar itu semula sebelum membongkokkan kepalanya. Lisfani menjilat sekeliling kepala tombol itu sebelum dimasukkan ke dlam mulutnya. Kemudian ia menghisap perlahan lahan. Cukup stim orang tua itu dikerjakan Lisfani dengan mulutnya sehingga ia terasa akan pancut dlam sedikit masa je lagi.

Ia pun tak tahan sabar lagi. Terus diangkatnya jubur Lisfani supaya naik ke atasnya. Kedua lutut Lisfani berada di sebelah kiri dan kanan kepala bapak mertuanya. Terpampanglah kemaluan Lisfani yng terbuka luas cuma beberapa jengka dari muka orang tua itu.

Tak sabar sabar lagii orang tua itu pun menyembamkan mukanya ke cipap Lisfani. LNoreennya terus je masuk ke celah celah bibir cipap menantunya smbil tangannya meramas meramas jubur Lisfani yng lebar itu.

Kemudian tangannya membuka jubur Lisfani, meninggalkan cipap Lisfani seketika untk naik ke atas sikit mencari lubang punggung menantunya pula. Dijilatnya tempat itu pula sehingga Lisfani kegelian dibuatnya. Sedap ada, geli ada, jijik pun terasa.

Tapi biarkan kalau itu yng orang tua itu suka. Lama mereka dlam posisi 69 itu sebelum Lisfani bangun semula. ia bertinggung di atas bapak mertuanya. Dipegangnya batang zakar orang tua itu sebelum ia melabuhkan cipap nya ke atas kepala tombol.

Dengan amat mudah sekali batang zakar itu masuk ke dlam lubangnya yng memanng sudh cukup basah. Apabila batang zakar itu tenggelam sepenuhnya, Lisfani mengemut2kan kemaluannya. "Aah. " orang tua itu mengerang.

"Kenapa? Tak suka? " "Ada ke tak suka? " bapak mertuanya menjawab. " cipap kamu nii memanng cukup sedap. " ia memegang jubur Lisfani supaya tak bergerak sebelum ia mencabut sedikit kemudian masuk semula.

Ia selang seli melaju dan memperlahankan tujahan ke dlam Lisfani. "Oohh. " Lisfani pula mengerang. "Kamu? Tak suka? " "Memanglah batang zakar bapak pun sedap. Kalau tak tak kan mau Lisfani bagi kat papa, " ia berkata smbil menunduk dan mengucup mulut bapak mertuanya.

Smbil itu Lisfani menggerak gerakkan jubur nya seperti orang sdg menari gelek dan dlam sekejap masa je cipap Lisfani mengembang sedikit dan ia terus sampai ke kemuncaknya. Orang tua itu terus mengocak cipap Lisfani sehingga menantunya mula ghairah semula.

"Lisfani? " "Mm? " menantunya menjawab manja. "Kalau bapak mintak sesuatu, Lisfani bagi tak? " "Hmm, apa ia? " "Boleh bapak pancut dlam mulut Lisfani? " "Terserah kalau bapak mahu. " Lalu orang tua itu mula menojah cipap Lisfani dengan lebih laju lagi.

Apabila Lisfani terasa batang zakar itu menjadi bgitu tegang di dalamnya ia terus mencabut batang zakar tuu dari celah kangkangnya. Cepat Cepat ia mengambil batang zakar itu ke dlam mulutnya dan menghisap pula.

"Arrgh. " orang tua itu mengerang dan memegang kepala menantunya dan sperma nya terpancut di dlam mulut Lisfani. Menantunya menghisap menghisap hingga terkeluar semua sperma dan ditelannya. Apabila batang zakar itu mulai lembik baru dilepaskan dari mulutnya.

Kemudian Lisfani menngucup batang zakar yng telah bgitu mendatangkan kepuasan kepadanya sedikit masa tadi. Seolah olah susah mahu dipercayai, batang zakar yng sudh lembek itu telah berjaya membuak buakkan nafsunya tadi.

Mereka tertidur dlam keadaan bogel. krn keletihan mereka tidur hingga ke pagi. Bila orang tua itu terjaga Lisfani tidur dengan membelakangi bapak mertuanya. dlam keadaan itu jubur nya berada rapat di perut bapak mertuanya.

Kalaupun tak kerna itu, memanng ia sentiasa terjaga dengan batang zakar yng keras. Selalunya kerna mahu ke bilik air. ia bangun untk membuang air kecil. Selesai je ia masuk semula ke dalam.

Lisfani masih tidur dlam posisi yng sama. Orang tua itu mengintai ke bawah. Jelas sekali dapat dilihat bibir kemaluan Lisfani. batang zakar nya mengeras sekali lagi. ia membongkok dan mengucup bibir cipap menantunya seketika.

Lembab dan masin sedikit. Cukup menaikkan nafsunya. ia baring semula dan memeluk Lisfani dari belakang. ia menggerak gerakkan jubur nya sedikit sehingga kepala tombol zakar nya berada di pintu masuk ke kemaluan Lisfani.

Jarinya menguakkan bibir cipap Lisfani sebelum diselitnya kepala tombol zakar nya di celah celah bibir cipap menantunya. Posisi itu memanng membuat lubang Lisfani ketat sedikit dan agak sukar untk dimasuki sepenuhnya.

Dengan cuma kepala tombol je di dlam orang tua itu menggerakkan jubur nya. Tangan kanannya memegang jubur Lisfani smbil ia berbuat bgitu. Lama kelamaan lubang itu jadi basah dan licin sedikit.


Cerita lucah Menantu Dan Mertua Kongkek Mendengus
  • Orang tua itu pun terus menekan batang zakar nya ke dlam sepenuhnya. Kemudian baru ia bergerak bergerak mengocak cipap Lisfani. "Mm. " terdengar Lisfani mengerang. "Sedap. ? " orang tua itu membisik di telinga Lisfani.
  • "Mm. " terdengar bunyi dari mulut Lisfani. "Nak bapak teruskan? " "Mm. Sedapnya papa. " Orang tua itu bangun. ia mengangkat peha kanan Lisfani supaya menantunya tidur melentang. Kemudian sekali lagii ia menekan batang zakar nya ke dlam cipap Lisfani yng sudh basah.
  • "Oo. Oo. " Lisfani merengek apabila terasa kemuncaknya semakin dekat. "Laju lagii papa, " ia memberi arahan. bapak mertuanya menuruti je kehendak Lisfani. ia memperlajukan tujahan batang zakar nya ke dlam cipap Lisfani sehingga tubuh menantunya tiba tiba kejang dan ia terus sampai ke puncak kenikmatannya.
  • Tak semena mena orang tua itu mencabut batang zakar nya walaupun ia belum pancut. Kepala ia turun ke bawah. Sekali lagii ia menjilat cipap Lisfani. Menantunya menggeliat keseronokan smbil disua suakan celah kangkangnya kepada orang tua itu.
  • Orang tua itu menghisap kelentitnya seketika sebelum merayap ke atas dan menindih tubuh menantunya. Lisfani mencari mencari batang zakar yng keras itu dengan tangannya. Apabila terjumpa terus dibawanya ke cipap nya sekali lagi.
  • Ia nak merasakan batang zakar itu di dalamnya. smbil meletakkan hujung zakar bapak mertuanya di pintu kemaluannya, ia mengangkat jubur nya. "Aa. Hh, " ia mengerang apabila batang zakar itu tenggelam sepenuhnya ke dlam cipap nya.
  • Jubur nya bergerak ke kiri dan kanan yng menyebabkan batang zakar itu keluar masuk dari dalamnya. "Sedapnya Pak. " ia membisik di telinga bapak mertuanya. Orang tua itu merangkul tubuh Lisfani smbil jubur nya bergerak laju ke depan dan belakang.
  • Batang zakar nya semakin rancak keluar masuk dari cipap menantunya yng sudh cukup basah itu. tak lama kemudian ia menekan jauh ke dlam smbil melepaskan pancutan demi pancutan ke dalam.
  • Selesai sarapan mereka ke kebun. Lisfani menolong bapak mertuanya di kebun dengan tekun. Hampir tengah hari mereka kembali semula ke rumah. Lisfani menyediakan masakan tengah hari. stlah makan, orang tua itu ke bilik mandi.
  • Selesai mandi, ia menyalin pakaian dan berehat di atas sofa di ruang tamu. stlah selesai mandi dan mengenakan baju t serta kain sarong, Lisfani datang membawa minuman kepada bapak mertuanya.
Smbil duduk di samping bapak mertuanya dan menikmati minuman kopi, Lisfani mempelawa untk mengurut tubuh orang tua yng nampak keletihan itu. Orang tua itu setuju sahaja, namun mengajak Lisfani ke dlam bilik.

Ia berbaring di atas katil dan Lisfani mula mengurut. Mula Mula di bahu dan belakang, diikuti dengan betis dan peha pula. Kemudian Lisfani menyuruh bapak mertuanya mengalih kedudukan supaya ia blh mengurut bahagian depan pula.

Apabila orang tua itu mengalih posisi, ternampak sesuatu menongkat kain sarongnya. ia tersengeh. Lisfani pura pura buat tak nampak smbil ia mengurut. Tiba tiba orang tua itu menyentuh payudara Lisfani.

Menantu Dan Mertua Kongkek Mendengus citer blue malay boleh

Menantu Dan Mertua Kongkek Mendengus


Dibiarkannya sahaja. Orang tua itu meramas meramas kedua payudara Lisfani. "Itu mahu mengurut ke mahu apa tu. ? " Lisfani berkata smbil ketawa. "Tengah urut le ni. " orang tua itu tersengeh.

"Nak Lisfani urut kat sini juga? " wanita muda itu menyentuh tempat yng menongkat kain sarong bapak mertuanya. "Urut situ pun bagus juga. " kata orang tua itu. "Tapi biar aku urut kau dulu. Nak? " "Mm. " jawab Lisfani manja.

"Kalau nak, Lisfani baringlah. " Tanpa disuruh dua kali, Lisfani pun merebahkan badannya ke katil. bapak mertuanya menyuruhnya meniarap. Lisfani mengikut perintah lagi. Orang tua itu bangun dan duduk di atas jubur Lisfani smbil tangannya mula memicit bahu menantunya.

Kemudian tangannya ke bawah pula, ke pinggang dan seterusnya ke betis dan peha. Bila bahagian dlam pehanya diurut, Lisfani menggeliat keenakan. memang ia sudh mula terangsang. Dari tadi pun, ketika ia memicit tubuh bekas bapak mertuanya kehangatan telah merebak ke seluruh tubuhnya.

Apalagi bila melihat batang zakar orang tua itu menongkat kain sarungnya, tanda bahawa bekas bapak mertuanya sekali nak memain cipap nya. "papa rasa Lisfani buka semua pakaian. lagii senang bapak urut. " "Ya ke? " kata Lisfani smbil menoleh ke belakang, melihat bekas bapak mertuanya tersengeh saja.

"papa bukakanlah untk Lisfani. " ia menyuruh manja. Tanpa disuruh dua kali orang tua itu melondehkan kain sarung dan membuka baju Lisfani. Bekas menantunay itu memanng tak memakai pakaian dlam jadi terdedahlah tubuhnya yng putih melepak untk ditatap dengan geram oleh orang tua itu.

Bekas bapak mertuanya itu terus melucutkan kain sarung yng dipakainya sendiri. "Nak bapak urut dengan lidah ke dengan ini? " katanya smbil mengisyaratkan batang zakar nya keras menunjuk langit.

"Suka hati bapak lah. " jawab Lisfani smbil ketawa. Orang tua itu kembali duduk di atas buntut Lisfani. batang zakar nya diletakkan di rekahan jubur Lisfani smbil ia menggerak menggerak jubur nya ke depan dan belakang.

Lisfani menggeliat kegelian. Dapat dirasakan celah kangkangnya mulai basah sedikit. Orang tua itu menindih belakang Lisfani dengan tubuhnya. Dikuakkan rambut Lisfani untk mencari belakan tengok Lisfani. Dicium dan dijilatnya hingga ke telinga.

"Mm. " Lisfani mendengus apabila cuping telinganya dijilat. Tak disangkanya orang tua itu bgitu mahir sekali memainkan peranan untk memuncakkan keberahiannya. Kalau seminggu dulu ia cuma menyayangi orang tua itu sebagai bekas mertuanya, namun kini perasaan sayang yng timbul sudh berbeza.

Sayangnya kini sebagai seorang kekasih, apalagi kekasih yng cukup mahir dan hebat di ranjang sekalipun sudh lebih dua kali ganda umurnya sendiri. Walau bekas bapak mertuanya tak sekacak bekas suaminya dulu, tetapi itu tak dikisahkan sangat oleh Lisfani.

Ternyata orang tua itu lebih hebat dari anak lelakinya sendiri dlam cara memuaskan wanita. Dan itu yng lebih penting untk Lisfani kini. dlam dua hari ini ia merasa lebih puas digomoli daripada setahun lebih hidup bersama suaminya dulu yng kurang mahir memberikan kepuasan seks kepadanya.

Dan si tua yng pernah bergelar mertua ini ternyata tahu di mana terletak segala kunci eros di seluruh pelosok tubuhnya. Pinggul Lisfani mula terangkat terangkat menerima geselan batang zakar yng besar dan keras di celahan jubur nya yng masih padat dan gebu itu.

Pehanya terbuka sehingga tubuh orang tua itu berada di celah kangkangnya. Bahagian depan kemaluannya ditekan ditekan pada tilam di bawah perutnya. namun itu untk meredakan sedikit kegatalan yng semakin menjadi menjadi di celah kangkangnya.

Orang tua itu menggerakan tubuhnya ke bawah sedikit sehingga kepala tombolnya sesekali tersentuh dengan bibir kemaluan Lisfani. Terasa kebasahan di celah bibir itu di hujung zakar nya. ia tahu bekas menanntunya kini sudh btl betul berada di bawah taklukannya.

Ia tersenyum puas kerna berjaya memperoleh wanita muda dan cantik ini bukan dengan kekayaan atau ketampanannya, tapi dengan batang zakar nya yng keras dan besar itu. ia yakin Lisfani sanggup mengabdikan diri kepadanya selagi ia masih berupaya memuaskan.

Ia sendiri jg sanggup melakukuan segalanya supaya Lisfani akan tetap tinggal serumah dengannya. memang ia mengidamkan tubuh Lisfani yng menggiurkan itu sejak pertama kali ia menatap wajah Lisfani. Oleh itu ia berhasrat memuaskan segala hajatnya walaupun sampai seribu kali.

Sengaja ia ulit ulitkan kepala tombolnya kelopak kemaluan bekas menantunya itu, tetapi tak jg dimasukkan. Setiap kali kepala tombol itu tersentuh pintu cipap nya setiap kali pula ia menanti dengan debaran untk merasakan sekali lagii benda yng telah berkali berkali membuatnya orgasme.

Namun ia kehampaan apabila setiap kali pula hujung zakar itu merenggangkan diri darinya. ia sememangnya kepingin sangat merasakan lubangnya diterobos dengan ganas oleh batang zakar yng keras itu. namun bekas bapak mertuanya itu bgitu sadis sekali, membuatnya tertunggu tunggu.

Ia mmenghembus nafas kehampaan sekali lagi. "Cepatlah, Pak! " Lisfani merayu. "Cepat apa? " "Masukkanlah cepat. " "Mm. ? Sayang mahu apa sebenarnya ni? " "Lisfani mahu batang zakar bapak lah. " Lisfani merenggek seperti anak kecil mahukan susu.

"Ya ke? mahu sangat sangat? " "Mm. mahu sangat sangat. " "Nak dekat mana? " Kini Lisfani sedar bahawa orang tua itu sebenarnya nak mendengar ia mengucapkan kata kata lucah.

"Lisfani nak papa. Kongkek cipap Lisfani yng sudh basah ni, Pak. " ia sekali lagii merasakan hujung zakar bekas bapak mertuanya di rekahan. " cipap Lisfani dahh tak tahan lagii kalau tak dapat rasa batang zakar bapak itu. " Mendengar kata kata yng sebegitu lucah dari mulut bekas menantunya membuat makin terlonjak nafsu seksnya.

Hatinya terasa sedikit megah bahawa wanita semuda dan secantik Lisfani sekarang sudh ketagih dengan batang zakar nya yng besar itu. ia mengambil bantal untk mengalas bahagian bawah perut Lisfani.

Dlam keadaan bgitu Lisfani tertonggeng sedikit dan mahkota di celah kangkangnya terbuka untk digunakan sepuas puasnya. Orang tua itu sekali lagii mengacukan hujung zakar nya ke belahan yng dipagarai bulu bulu halus di celah kangkang Lisfani.

Tangannya ke kemaluan Lisfani dan dengan menggunakan kedua mama jarinya ia merenggangkan bibir yng dibasahi lendir itu. "Sayang, tolong masukkan batang zakar papa. " ia memberi arahan. Tanpa menoleh tangan Lisfani dengan cepat je ke belakang mencari mencari batang zakar itu.

Apabila ketemu terus je ditariknya dan diselitkan di celahan cipap nya yng sudh siap direkahkan oleh orang tua itu. cuma selepas orang tua itu menekan kepala tombol itu ke dlam baru Lisfani melepaskannya.

Tangannya kemudian kehadapan untk membantalkan kepalanya. "Sedapnya, Pak. " ia merenggek lagii smbil jubur nya bergerak ke kiri dan ke kanan perlahan. Tapi tiba tiba. Phhaapp. ! Orang tua itu merejam batang zakar nya ke dlam dengan cipap Lisfani dengan pantas hingga tenggelam sepenuhnya dan perutnya menghempap jubur Lisfani.

"aduh. Oh mak. " janda muda itu berteriak kuat. Walaupun memanng ia sudh bersedia tetapi kemasukan batang zakar yng besar itu ke dalamnya dengan tiba tiba bukan je membuat ia terkejut namun terasa senak sebentar.

Liang cipap nya terasa nyilu tetapi ia merasakan satu kelainan pula. Walau berbeza caranya tetap enak jg dirasakannya. Selalunya ia akan merasa batang dimasukan sedikit, dicabut dan dimasukkan lagii sedikit demi sedikit ke dlam sebelum cipap nya ia dienjot dengan laju.

Orang tua itu menggembangkan batang zakar nya sampai Lisfani terasa lubang kemaluannya dipenuhi sepenuhnya sampai ke pintu rahim. Lisfani terasa pinggulnya dicengkam sebelum diikuti dengan batang zakar itu ditarik keluar semula perlahan perlahan sehingga kepalanya je berada di dalam.

Kemudian sekali lagii rejaman cepat ke dalamnya. Kali ini Lisfani sudh bersedia. Kedua tangannya ke belakang untk merenggangkan lagii lubang cipap nya. "Oh. , Pak. ! " Lisfani mengerang.

"Sayang suka main macam ni? " "Sedap, Pak. Kuat lagii Pak, Lisfani dahh mahu sampai ni. " dan dua rejaman lagii kemaluannya sudh menggembang dan ia sudh orgasme. "Ohh. Aarrgghh. ! " Lisfani meraung, diikuti dengan ledakan umpama bom air dii celah kangkangnya.

Selepas itu bekas bapak mertuanya je menarik dan menekan dengan laju sehingga sekali lagii Lisfani menggerang menggerang dibuatnya. Janda muda itu membalas tindakan itu dengan mengemut emutkan liang cipap nya.

Biar ia rasa pulak, fikirnya. Kini giliran orang tua itu pula mendengus apabila merasakan liang cipap Lisfani seperti mengurut mengurut batang zakar nya. Semakin ia melajukan permainannya, semakin galak pula ia merasakan batang zakar nya dikemut.

Akhirnya ia sendiri jg tak dapat bertahan lagii untk kali terakhir ia terjunam ke dlam lubang nikmat itu. Buat sejenak ia menahan nafas dan diikuti dengan pancutan jauh ke dlam rahim Lisfani.

Ia merangkul kemas pinggang Lisfani sehingga ke pancutan terakhir. "Arrgghh. ! " ia mendengus. Kehangatan pancutan itu jg dengan sendirinya membuat Lisfani sekali lagii sampai ke kemuncaknya walaupun tak sehebat kali pertama tadi.

Orang tua itu bongkok mencium pipi bekas menantunya yng dibahasi keringat. "Enak ya kalau kitaorang blh begini selalu? " ia berbisik di telinga Lisfani. "Kenapa tak boleh? " Lisfani menjawab.

"Terserah. Kamu blh tinggal selama lamanya di sini. " ia tersenyum memikirkan kepuasan yng bakal dinikmati bersama Lisfani pada hari hari mendatang. Di luar matahari sudh terbenam dan petang bertukar menjadi malam.

Perlahan Perlahan batang zakar nya yng sudh sederhana keras tercabut dari celah kangkang bekas menantunya dan ia tertiarap di samping Lisfani keletihan.
Menantu Dan Mertua Kongkek Mendengus ***
Menantu Dan Mertua Kongkek Mendengus,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Menantu Dan Mertua Kongkek Mendengus citer blue malay boleh, Menantu Dan Mertua Kongkek Mendengus kisah sex melayu, Menantu Dan Mertua Kongkek Mendengus citer best, porn, erotic Cite Blue, Menantu Dan Mertua Kongkek Mendengus


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/