Kongkek Mulut Makcik Dubur Pejal 2

January 04, 2017, in category , , , ,
Kongkek Mulut Makcik Dubur Pejal 2 | dahh lama aku tease dia cam tuu sampai dia kerap mengeluh aku pon terus zoom atas puting dadanya and hisap dengan kuat putingnya. auntie Mella terjerit penuh kenikmatan and dia marah saya, "Timmy, jngan buat cam tu, nanti orang dengar" and aku pon mendongak sekejap kepala aku untukk melihat melalui cermin, still tak ada orang.

"Takpe, auntie tak ada orang" , kata saya, "Careful la" kata auntie Mella lagii and aku mengangguk. Kemudian aku pon mula ramas balik dadanya, sekejap perlahan sekejap laju. auntie Mella tersandar di kepala sofa, matanya ditutup and tangannya masih meramas ramas batang pelir aku yangg keras cam kayu dlm seluar.

Keadaan kitaorang cam berehat pula. kitorang terus melakukan rabaan and ramasan perlahan lahan smbil berbual pula, cam berkenalan pula. Barulah aku tahu yangg auntie Mella and Uncle daah bertahun tak main and auntie Mella rasa yangg Uncle ada girlfriend di luar tapi dia tak kisah.

Yangg aku respek ialah auntie Mella tak pernah main luar sehinggalah sekarang bila aku menunjukkan perhatian padanya, bertuahnya saya. Kemudian aku pon bangun and auntie Mella serta merta tanya saya, "Nak pergi mana?" , aku jawab, "Tak kemana" , smbil aku terus buka baju saya, kemudian aku jatuhkan seluar aku yangg daah tak berikat tu, maka berdirilah aku depan auntie Mella tanpa seurat benangpun, aku rasa excited bila aku buka pakaian depan auntie Mella, tak pernah lagii aku berbogel didepan wanita yangg berpakaian.

Auntie Mella bersahaja jer tengok aku and komen, "Timmy nii cam daah expert pula, biasa jadi gigolo ke" and dia ketawa kecil, aku pula menambah, "Kalau Timmy jadi gigolo, auntie lah first customer" , "Merepeklah" kata auntie Mella smbil menghulur tangannya and memegang kembali batang pelir aku yangg daah terdedah.

Kemudian auntie Mella menarik batang pelir aku kearahnya and akupun bergerak kearahnya cam lembu kena tarik hidung. 'Timmy suka dubur auntie kan, auntie suka nie" kata auntie Mella smbil memuncung mulutnya kearah batang pelir saya.

Tanpa disuruh terus auntie Mella masukkan batang pelir aku dlm mulutnya, oh sedapnya, terkinja kinja badan aku bila lidah auntie Mella main main batang pelir saya, lutut aku rasa lemah cam tak blh berdiri and tangan aku terus pegang tudungnya smbil aku tariknya kesisi agar aku blh duduk atas sofa.

Kisah Malay Kongkek Mulut Makcik Dubur Pejal 2

Auntie Mella ikut jer pergerakan aku dengan batang pelir aku masih dlm mulutnya and akhirnya kitaorang berada dlm posisi dengan aku duduk atas sofa terkangkang and auntie Mella melutut celah peha saya, menghisap batang pelir saya.

Semakin lama semakin kuat pula hisapan auntie Mella sampai batang pelir aku rasa sakit and aku minta auntie Mella perlahankan hisapannya. Nampaknya auntie Mella benar benar suka hisap batang pelir saya.

Aku kemudiannya membongkok atas kepala auntie Mella and tangan aku menuju ke belakangnya, ke dubur auntie yangg masih berseluar itu. Kemudian kedua dua tangan aku masukkan kedalam seluar getahnya and mulalah aku meraba dubur auntie yangg bulat and besar itu, sana sini.

Jari jariku dengan rakus mencelah dicelahan dubur auntie and mengesel di sepanjang lurah dubur auntie. Terangkat angkat dubur auntie Mella bila jariku sentuh hujung atas lurah dubur auntie and bontot nya.

Aku kemudiannya menolak kepalanya dari celahan pehaku walaupun auntie Mella agak keberatan, daah syok habis tu. auntie Mella menoleh keaatas kearah saya, mata dia daah kuyu. Buat seketika aku rasa cam powerlah, and cam tak percaya pula, auntie Mella hisap batang pelir saya, suka habis pula tu.

Aku kemudian suruh auntie Mella bangun and didepan aku sekarang auntie Mella berdiri dengan blouse terbuka menampakkan tetek nya yangg putih gebu and tegang tu, seluar ketatnya membalut susuk bawah tubuhnya yangg kelihatan sungguh berisi and lazat, and keadaannya yangg masih mamakai tudung membuatku rasa horny and kinky, tak faham, tak faham saya, kalau akulah husband die, memanng aku risau habis.

Macammanalah husband dia blh tak fuck dia selalu, mungkiin begittu lah kalau daah lama kahwin, aku agak. aku masih bersandar disofa dengan kakiku dijarakkan menampakkan batang pelir ku yangg agak oversize and sangat keras menegak keatas.

Auntie Mella tersenyum melihat aku dari atas ke bawah especially batang pelir aku yangg baru dihisap tadi. "Timmy ingin auntie buat apa?" tanyanya apabila melihat aku juga dengan laparnya sdang melihat tubuhnya.

Baru aku sedar yangg aku daah tak ketar lagi, daah confidence habis. aku pon menyuruh auntie Mella menanggalkan blousenya and auntie Mella pon mula buka pin tudungnya, "No, no auntie Mella, bukan tudung, blouse saja" aku menghalangnya.

Wajah auntie Mella kehairanan smbil berkata, "Blouse saja?" , "Ya" jawabku pendek. auntie Mella menurut and menanggalkan blouse and mencampakkannya keatas meja, phuh, aku tak pernahlah tengok wanita pakai seluar and tudung jer dengan tetek menetek tapi aku betul betul rasa hornylah.

Kemudian aku menyuruh pula auntie Mella berdiri mengiring supaya aku blh lihat susuk tubuhnya dari sisi especially dubur auntie yangg sexy tu. Wow, dubur auntie memanng menonggeng and terangkat habis and shapenya bulat betul.

"Hai, ingin suruh auntie modeling ke?" auntie Mella berseloroh, "Oh, auntie, you have the best butt, auntie, tak pernah Timmy tengok dubur sebest auntie punya" , aku meluahkan kekaguman saya.

Auntie aku menempak pula, "Yela tu" , "Betul auntie, with all my lust" and aku saya ketawa, auntie Mella pon ketawa bersama. By now aku daah mula stroke batang pelir aku sendiri, melihatkan kelazatan susuk dubur and tubuhnya.

Lepas tuu aku suruh pula dia pusing membelakangkan saya, auntie Mella ikut jer setiap arahanku and dia pon pusing menampakkan dubur lebarnya yangg masih berseluar, mataku kini terpaku pada dubur auntie yangg cantik dipisahkan oleh lurah yangg dlam.

Kemudian aku suruh auntie Mella menanggalkan seluarnya and auntie Mella pon membongkok, membulatkan lagii punngungnya yangg pejal and terus menanggalkan seluarnya menampakkan dubur auntie yangg licin, bulat, berisi, gebu and menonggeng itu, serta merta aku rasa ingin terkam pungungnya and jilat habis setiap inci dubur auntie, aku betul betul excited dengan keadaan ini, rileks, rileks, kata saya.

"nie, tudung nie, bila ingin buka, auntie rasa tak kena lah" , tanya auntie Mella, serius. "Tudung, jngan la, Timmy syok tengok auntie cam nie, cam Ustazah pula, Ustazah Jenifer Lopez yangg sexy " and aku ketawa kecil.

"Timmy nii peliklah, kinky, tak sangka auntie" katanya. Mataku masih menjilat dubur auntie yangg lazat itu. Kemudian aku mengesot badanku kedepan, kehujung sofa and bertenggek disitu. Kedua dua tangan aku depakan and pegang sisi dubur auntie Mella and aku tarik sedikit kerahku membuatkannya menonggeng lagi.

Apalagi, she is in my favourite position, aku pon terus memberikan ciuman demi ciuman di dubur auntie, auntie Mella ketawa geli hati, aku teruskan ciuman bertalu talu disetiap inci dubur auntie and kemudiannya aku mula membuat jilatan dikedua dua belah hemisfera dubur auntie yangg lazat itu.

"Timmy, Timmy, tak pernah orang buat auntie cam nii seumur hidup auntie, dahsyatlah Timmy nie, daah biasa ke?" kata auntie Mella. aku buat tak tahu aje, aku teruskan jilatan saya, hnya seseorang yangg tahu kenikmatan dubur wanita je yangg akan memahami kesedapan menikmati dubur wanita.

Dari jilatan and ciuman di dubur auntie yangg pejal berisi itu aku mula membuat jilatan dilurah dubur auntie pula, mukaku ku sembabkan diantara kedua dua hemisfera dubur auntie and lidahku mula memainkan peranannya menjilat sedalam dalamnya lurahnya yangg panas itu sehinggalah jilatan aku sampai kebahagian bawah anunya.

Masa tuu memanng muka aku daah kena sandwich habis dek dubur auntie Mella. auntie Mella memberi respons dengan membongkok and menonggengkan lagii dubur auntie, dia daah rasa sedap agaknya.

Cerita Lucah Kongkek Mulut Makcik Dubur Pejal 2 Novel Sex
Aku blh rasa tubuh auntie Mella tergedik gedik krna jilatan aku di anunya. aku meneruskan jilatan aku yangg agresif itu walaupun agak sukar aku bernafas disandwich dubur auntie, nafas auntie Mella pon daah kencang.

Kemudiannya aku mengalihkan kedua tanganku dari sisi dubur auntie ke depan, ke tetek nya, tanganku mengcengkam kedua dua tetek nya yangg bergayut and aku ramas mengikut tempo jilatanku. auntie Mella mengeluh sesungguhnya, memanng dia daah stim and cam ingin climax.

"Timmy, kaki auntie. lenguh but do not stop" , kata auntie Mella tersekat sekat. aku tak tahu cam mana ingin position pula tapi yangg pasti aku tak blh stop jilatan nie, auntie Mella daah horny habis nie.

Aku pon kemudian pegang semula sisi dubur auntie and aku rebahkan badanku kebelakang, kepalaku disandarkan atas belakang sofa, menarik sekali dubur auntie Mella yangg tetap berada diatas muka saya.

Auntie Mella faham apa yangg aku ingin buat and dia pon bergerak kebelakang and memijak sofa. dahh in position aku menarik dubur auntie turun and duduk diatas muka aku and aku terus menjilat anunya tak henti henti manakala auntie Mella menyokong badannya dengan meletakan tangannya diatas sofa and tepi kepala saya.

Aku memanng daah tak nampak apapun sebab dubur auntie Mella betul betul daah cover muka aku tapi aku blh rasa auntie Mella terkinja kinja smbil mengoyangkan dubur auntie atas muka saya.

Aku daah tak blh berkata apa apa tapi aku blh dengar auntie Mella mengeluh, perlahan tapi berterusan, "Oh, Timmy, jilat kuat lagii Timmy. Oh Timmy" , semakin lama semakin kuat henyakan dubur auntie keatas muka aku sehinggalah akhirnya dubur auntie itu di henyak and digoyangkan kiri and kanan atas muka aku dengan kuat sekali and suara auntie Mella hnya asyik kedengaran "Oh, Timmy" , "Oh, Timmy" "Ooh auntie daah sampai".


Kisah Sex Kongkek Mulut Makcik Dubur Pejal 2
  • Tubuh auntie Mella aku blh rasa cam menggigil kesejukan diatas muka saya. auntie Mella daah climax , aku rasa climax real punya, mungkiin daah lama auntie Mella tak climax cam nie.
  • Saya, pula, terus terang tak pernahlah aku buat position cam ini dengan budak remaja yangg aku screw, nii first time tapi aku cam expert pula, itulah kata auntie Mella kemudian.
  • Lama juga auntie Mella ingin reda, aku biarkan dia duduk atas muka aku sampailah aku rasa badannya tersentak sikit sikit saja. Akhirnya dia pon bangun and duduk tersandar disebelah aku yangg tercungap cungap bernafas, auntie Mella tersenyum melihat aku and berkali kali kata, "Tak sangka ye" "Sungguh tak sangka, hebat" , aku pon senyum and berseloroh, "Mestilah".
  • Kemudian aku pon bangun and ingin baring atasnya, aku daah tak tahanlah, ingin fuck anu yangg baru aku jilat tadi tapi auntie Mella pegang batang pelir aku yangg berdenyut denyut tuu and menghalang aku dari memasukkannya dlm anu die.
  • Aku pon kehairanan, auntie Mella faham apa yangg ingin aku buat and dia berkata, "Timmy, auntie rasa tak sedap hatilah kalau Timmy ingin masuk, entah kenapa, hnya auntie tak blh lagilah" and aku mengangguk, agak kecewa jugak.
  • Melihatkan reaksi wajah saya, mungkiin auntie Mella faham kekecewaan aku and berkata, "Bukan auntie tak nak, auntie ingin sangat Timmy masuk auntie, tapi auntie rasa tak boleh, seumur hidup auntie Timmylah lelaki selain dari Uncle yangg pernah sentuh auntie and Timmy memanng hebat, memanng auntie ingin sangat" aku dengar and diam je kononnya kecewa sangatlah tu, tangan auntie aku masih memegang and mengusap perlahan batang pelir aku yangg tak henti henti berdenyut tu.
  • Sebenarnya aku tak kisah pon sebab aku minat permainan seks lebih dari fucking, jadi aku pon nyatakanlah pada auntie Mella, "Oklah auntie, Timmy pon rasa tak tergamak juga ingin masuk dlm auntie" , "Kenapa?" Tanya auntie Mella and dengan wajah serius aku menjawab.
"Takut auntie Mella tak tahan, menjerit kang" and aku ketawa besar. merah padam muka auntie Mella, ". alah, macamlah dia punya besar sangat, masuk tak rasa apapun" perli auntie Mella and tangannya memicit kuat batang pelir saya, aku terjerit kesakitan, "hah, cakap besar baru kena picit daah meraung" kata auntie Mella smbil tersenyum, kemudian aku menambah, "auntie buatlah apa yangg auntie ingin buat, Timmy tak kisah".

Auntie Mella diam sejenak and memandang saya, "Timmy, kalau auntie masturbate Timmy, blh tak?. auntie ingin tengok Timmy bila climax " tanya auntie Mella. aku mengangguk setuju. auntie Mella pon merapatkan dirinya sebelah aku and duduk mengadap sisiku, tangan kanannya yangg sdang memegang batang pelir aku tidk dilepaskan sejak tadi.

Kemudian auntie Mella tunduk kebawah, kearah batang pelir ku and mula mencium and menjilat pehaku menuju kerah batang pelir saya. aku kegelian sungguh dek lidahnya yangg panas. Jilatannya diteruskan tanpa henti sampailah ke telur saya, dijilatnya dengan lahap telur saya, batang pelir aku berdenyut lagii hebat and akhirnya auntie Mella menjilat seluruh batang pelir aku dari pangkal sampai ke hujung.

Auntie Mella tidk menghisap batang pelir aku cume menjilatnya, rupa rupanya kalau orang remaja jilat bahagian batang orang lelaki, memanng sungguh mengasyikkan. auntie Mella terus menjilat buat beberapa lama sehinga batang pelir aku terasa berdenyut and tergerak gerak cam ingin pancut and dia pon berhenti smbil memandang keatas arahku, "Nak pancut?" tanyanya and aku mengangguk dengan nafas tercungap sedikit.

Emudian auntie Mella pon kembali duduk disisiku, "Hai, macammana nie, baru sekejap daah ingin pancut, kata sampai orang terjerit jerit" sindir lagii auntie Mella. aku tersengih jer and berkata, "auntie Mella hot sangat, tengok pon daah ingin terpancut" , "yelah" jawab auntie Mella, "auntie masturbate ye?" tambah auntie Mella smbil melihat wajahku untukk persetujuan.

Aku mengangguk and aku pon melunjurkanlah badan aku agar dubur ku berada di hujung sofa and kepala ku disandarkan dibahagian atas sofa. dlm posisi ini batang pelir ku yangg keras and agak besar tuu tertojol sepenuhnya keatas.

Auntie Mella merenung jer pada batang pelir aku tu, mungkiin terfikir macammana ingin lancapkan aku agaknya. "auntie ambil krim ye" katanya and aku angguk saja, dlm hati berdebar debar menantikan kenikmatan yangg bakal tangan auntie aku berikan.

Kisah Melayu Kongkek Mulut Makcik Dubur Pejal 2

Auntie Mella pon bangun and berjalan kearah meja, mataku merenung tajam lenggokan dubur auntie yangg amat sexy and lazat itu, lagii memberangsangkan aku melihat auntie Mella berjalan bogel tapi masih bertudung, sampai di meja auntie Mella, sengaja aje dia menonggeng ingin ambil baby oil dari lacinya, dahlah tu, dia jeling belakang tengok aku pula.

Aku pon berseloroh lagi, "Hai, dahlah keras bagai ingin rak nie, tonggeng pula, nanti adala yangg tak blh duduk seminggu tu" , auntie Mella membalas, "Tiga minggu keras takpe, takkan satu minit daah tak tahan, sabarlah sikit".

Stelah mengambil baby cream, auntie Mella dengan tersenyum senyum melihat batang pelir aku kembali duduk disebelah saya. dia pon memicit krim ketangannya and aku mencelah, " jangan bannyak sangat auntie, licin sangat tak sedap" and auntie Mella berkata, "Amboi, tahu sedap and tak sedap, nii tiap tiap hari buat kerja la nampaknya" , kemudian auntie Mella dengantangannya yangg berkrim itu pon memegang batang pelir saya, phuh, batang pelir aku yangg panas bila terkena krim yangg sejuk, terangkat dubur saya, auntie Mella ketawa kecil, "sabar, sabar!" katanya.

Auntie Mella pon mulalah menggerakkan tanganya atas and bawah batang pelir saya, melancapkan batang pelir saya. Terasa nikmatnya, sungguh berbeza melancap sendiri dengan dilancapkan oleh orang lain. Tangan kanan aku kemudian aku masukkan melalui belakangnya and memegang tetek kanannya and perlahan lahan aku mula meramasnya.

Sambiil melancap batang pelir aku auntie Mella menyandar pada sofa and memerhatikan aku ingin tengok reaksi saya. Melecap melecup bunyi lancapan yangg dibuatnya, semakin lama semakin laju and secara automatik dubur aku terangkat angkat seperti ingin fuck tangannya.

Aku sememangnya bila melancap atau dilancap, memanng tak dapat kawal diri, kenikmatan yangg aku rasa akan diterjemahkan dengan perbuatanku samada terkinja kinja penuh nikmat atau mengeluh. Melihatkan reaksi aku auntie Mella mempercepatkan lagii lancapan tangannya manakala tanganku dengan kuat sekarang ini meramas dadanya, aku mulai mengeluh tanpa kawal, "Oh, auntie, fuck me fucke me Oh sedapnya" berulang kali.

Auntie Mella pon aku tengok daah stim habis dengan perbuatannya. auntie Mella terus melancap aku dengan agresifnya, sebelah tangannya dimasukkan dibawah pinggang aku and dia turut sama menolak dubur aku keatas.

Agak lama juga auntie Mella berhempas pulas melancapkan batang pelir saya, dia pon bertanya kepenatan, "Belum lagi?" smbil merenung batang pelir aku tanpa lepas, "dekat dah, kuat lagii auntie, need more" , jawab ku and serta merta aku rasa tangan auntie Mella cam lipas kudung turun and naik sepanjang batang pelir aku dengan laju sampailah aku daah rasa ingin terpancut and aku mengeluh kuat, "auntie, auntie, yes, yes, yes, kuat, lagi, lagi, do not stop" , badan aku bergeliut cam cacing kepanasan, memanng aku panaspun, peluh mencurah curah.

Akhirnya aku pon tak dapat tahan diri aku dari sampai ke kemuncak climax , badanku bergetar dengan hebat sekali and tanpa dapat dikawal lagii batang pelir ku memancutkan tinggi diudara seperti suntikan demi suntikan sperma ku, jarang aku terpancut sebegini kecuali aku benar benar horny.

Walaupun aku daah terpancut auntie Mella tetap memainkan batang pelir aku sehinggalah aku benar benar settle down. You know what, lepas aku pancut, secara tiba tiba aku rasa cam malu melihatkan keadaan saya, yelah dipangku oleh seorang wanita yangg sdang melancapkan saya, tak pernah aku berada dlm keadaan ini, tapi rasa tersebut sekejap jer and aku kembali biasa.

Aku lihat pehaku and sofa basah and tangan auntie Mella juga dibasahi oleh sperma ku. auntie Mella tersenyum lebar pada aku and berkata, "Tak sangka kau cam nii Timmy, kalau auntie muda and solo lagi, auntie akan buat apa jer untukk Timmy" and aku menjawab smbil ketawa, "No problem auntie, sekarang pon boleh, kecil tapak tangan, batang Timmy blh tahan" and auntie aku menjentik batang pelir ku yangg daah mula lembek, "Teruk la Timmy nie, hah daah lembek pon" kata auntie Mella smbil memegang batang pelir ku yangg terkulai mulai layu.

"Kata blh dua tiga round sekali, nii daah lembek nie, cam mana" , perli auntie Mella. Berdesing juga telinga aku dengar tapi aku kena akuilah dengan auntie Mella nii aku puas habis dari segi mental and juga fizikal and aku pon menjawab, "Entahlah auntie, mungkiin auntie nii hebat".

"Oklah Timmy, pakai baju cepat, nanti orang masuk kedai, entah ada yangg daah masuk tak sedar" kata auntie and bergegas dia bangun, mencari tisu and mengesat kesan sperma ku ditangannya.

Aku masih tersandar keletihan and cume memerhati auntie Mella menyarung kembali pakaiannya, surprisingly tudungnya masih intact. "Ala Timmy, cepatlah" kata auntie lagii bila melihat aku masih berbogel and aku pon bangun and pakai pakaian saya.

Selesai berpakaian auntie Mella menghampiri aku and memeluk saya. tangannya digosokkan diatas batang pelir aku and dia berkata, "Thank you Timmy, nii best nie" smbil memicit batang pelir ku.

"Boleh buat cam nii lagii ke, auntie?" tanyaku serius smbil aku meramas dubur auntie yangg pejal and auntie Mella menjawab, "Entahlah Timmy, auntie takut terlajak. auntie tak pernah cam nie. tapi kalau betullah ada somebody else yangg ingin all the way dengan auntie, I do not mind if it is you, ikhlas Timmy, anyway kalau Timmy ingin tembab auntie, tembablah" and auntie Mella ketawa kecil.

Lepas tuu memanng setiap hari aku ramas atau tembab dubur auntie Mella. Main cam haritu memanng taklah kecuali dua kali jer iaitu pada malam sebelum aku berangkat ke universiti, orallah, apalagi and kali terakhir seminggu sebelum aku berkahwin.

Itupun aku kena rayu habis dekat auntie Mella. Terus terang aku katakan memanng aku tak blh lupakan kenikmatan yangg aku rasa dengan auntie Mella even sampai sekarang, bila aku tengok wanita yangg berumur serta merta aku akan rasa horny.

So semuanya ini rahsia yangg aku and auntie Mella jer tahu. So itulah yangg ingin aku kongsi, bagi setengah orang mungkiin biasa aje tapi bagi saya, ia telah menghantui aku sampai sekarang.

Part #1
Part #2
Kongkek Mulut Makcik Dubur Pejal 2 ***
Kongkek Mulut Makcik Dubur Pejal 2,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Kongkek Mulut Makcik Dubur Pejal kisah sex Kongkek Mulut Makcik Dubur Pejal cerita lucah melayu Kongkek Mulut Makcik Dubur Pejal, porn, erotic Cite Blue, Kongkek Mulut Makcik Dubur Pejal 2


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/