Hisap Tetek Gebu Isteri Orang

Hisap Tetek Gebu Isteri Orang | Di sekolah, saya meminati sorang guru yng mengajar subjek bahasa melayu. Selva namanya dan dia berumur dalamm lingkungan 33 ketika itu.

Suaminya 35 tahun. Mempunyai 2 orang anak. Cikgu Selva memiliki wajah yng cantik, hidungnya yng sedikit mancung itu menampilkan dirinya seperti sorang berdarah kacukan melayu mamak. Kulitnya yng putih dan cerah itu memberikan pandangan yng menawan.

Meskipun tubuhnya agak besar, maksud ku tdk gemuk, hanye besar dan tdk mempunyai shape yng menarik tetapi dia memiliki ciri ciri yng ku geramkan. Pehanya yng gebu seringkali memberikan debaran di dada ku setiap kali saya memandang tubuhnya.

Lebih lebih lagii jika dia memakai pakaian favourite ku iaitu baju kurung merah berkain satin kuning yng terbelah di hadapan, baju kurung satin putih dan baju kurung bunga bunga merah.

Wajahnya yng cantik itu jugak seringkali menaikkan nafsu ku. denngan tudungnya yng kemas membalut kepalanya, saya seringkali tewas melancap sendirian di bilik air sambiil membayangkannya. Namun, ada satu lagii yng benar benar membuatkan saya bgitu teringin sekali untukk memiliki dirinya.

Sesungguhnya cikgu Selva memangg bertuah memiliki tetek yng besar. tetek nya seringkali mencuri tumpuan guru guru lelaki dan saya tdk terkecuali. sudah bergelen sperma saya bazirkan gara gara keberahian ku kepadanya tdk dapat ditahan.

Keinginan ku untukk memilikinya telah mendorong ku untukk menjadi lebih gentleman dan berani melakukan maksiat. saya memangg gemar berbual denngan guru guru yng sdng free di bilik guru. Pada hari itu, saya memangg bernasib baik kerana hanye saya dan dia saja kat bilik guru sementara kebanyakkan guru lain masih mengajar dan ada jugak yng mengikuti acara sukan antara sekolah di sekolah lain.

Cite nakal Hisap Tetek Gebu Isteri Orang Cerita blue

Untukk menuju ke meja ku, saya akan melalui mejanya dimana saya akan melalui belakang tubuhnya yng sdng duduk di kerusi. Dari pantry, saya mencuri curi pandang sambiil buat buat membuat air, tetapi mata ku tdk lepas dari memandangnya.

Saya kemudian tersedar bahawa dia nak bangun dari kerusi dan denngan segera saya buat buat menuju ke meja ku. Sebaik sampai di belakangnya, cikgu Selva yng tdk sedar saya melalui belakangnya terus bangun dan memusingkan badannya membuatkan kita berlaga denngan kuat.

Memang timing saya tepat pada masa tu. Akibat dari perlanggaran tubuh kita yng kuat tubuhnya hampir rebah ke belakang. saya yng memangg sdh penuh denngan akal lantas memautnya dan terus memeluk tubuhnya erat.

Dalamm keadaan tubuhnya yng hampir terlentang itu, dia jugak turut memaut tubuhku dan ini membuatkan pelukan kita semakin erat dan rapat. Tubuh gebunya yng licin dibaluti baju kurung satin putih itu saya ramas penuh geram.

Kemudian saya menarik tubuhnya supaya dapat berdiri tegak dan stabil dan kemudian saya melepaskan pelukan ku. "Cikgu Selva, maaf, saya tak dapat ingin elak tadi. Cikgu Selva tiba tiba saja bangun dan pusing mengadap aku" saya berpura pura meminta maaf.

"Ohh, tak pe. saya jugak minita maaf. Sepatutnya saya tengok tengok dulu tadi. Awak ok?" tanya cikgu Selva penuh innocent. "aku ok, cikgu Selva ok?" saya pula bertanya dan berbuat baik seperti malaikat, sdng kan tanduk dahh sebesar dunia atas kepala time tu, hanye tak nampak je.

"aku ok, saya ingin ke pantry tadi. Maaf ye" cikgu Selva kembali meminta maaf. "Tak pe cikgu. " saya terus menuju ke meja ku stlh mengetahui bahawa dia nak ke pantry.

Dari meja, saya perhatikan tubuhnya berjalan menuju ke pantry. Baju kurung yng licin membalut tubuhnya kelihatan sendat mengikut bentuk tubuhnya yng mampat dan gebu. saya serta merta menggosok batang kote ku dari luar seluaar dan membangkitkan rasa ghairah semakin mengembang.

Saya nekad, saya mesti dapatkannya. saya mesti pancut di tubuhnya yng dibaluti baju kurung satin putih itu hari ini juga. Bukan senang ingin dapat line clear dan berdua saja denngan dia macam tu.

Saya terus bangun dari kerusi dan menuju ke pantry. Di pantry, saya lihat cikgu Selva sdng mengisi air panas di dalamm mug. dia menyedari kehadiranku. dia menoleh dan tersenyum kepada ku yng sdng tercegat memerhatikannya di pintu.

Kemudian dia kembali menumpukan kepada aktivitinya membuat air. saya berjalan perlahan lahan menghampirinya dalamm debaran yng semakin kencang. "Nak air ke? mahu saya buatkan?" tanya cikgu Selva tanpa memandang ku yng sdng berdiri di sebelahnya.

"Err. tak apa cikgu Selva. saya baru lepas minum tadi. Sebenarnya saya ingin minta maaf pasal tadi" kata ku gugup. "Ehh. tak ada apa apalah. saya tak kisah, lagii pun bukan salah awak. " kata cikgu Selva sambiil memandang ku.

"Bukan pasal itu cikgu, tapi pasal tadi masa cikgu ingin terjatuh, aku. err. " saya gugup hendak meluahkan kata kata. "Apa die, cakaplah" cikgu Selva meyakinkan ku sambiil membancuh minuman tanpa memandang ku yng sdng berdiri di sebelahnya.

"aku peluk cikgu Selva. Bukan tuu je, tapi saya raba sekali tubuh cikgu. Maaf ye cikgu Selva" saya meminta maaf perangkap dalamm debaran. Cikgu Selva terdiam, sudu yng mengacau air di dalamm mug terhenti serta merta.

Kemudian tanpa memandang ku, dia kembali mengacau minumannya sambiil tersenyum sendirian. "Tak pe. saya tak kisah. lagi pun bukan ada sesiapa nampak kan. " kata cikgu Selva membuatkan saya bersorak girangan di dalamm hati.

Nampaknya saya ada peluang, perangkap sdh semakin mengena sasaran nampaknya. memang bijak betul saya mencari helah untukk menikmati tubuhnya. "Betul ke cikgu tak kisah saya pegang pegang tadi?" tanya ku lagi.

"Ye, tak apa. " jawabnya ringkas. saya hampiri cikgu Selva serapat yng bolehh tanpa menyentuhnya. Perlahan lahan saya usap usap lengannya. Kelicinan daging gebunya yng dibaluti baju kurung satin itu membuatkan saya semakin ghairah.

Sesekali saya ramas ramas lengannya. "Din. awak ingin buat apa ni?" tanya cikgu Selva sambiil tersenyum memandang ku. "Cikgu cantiklah, saya tak dapat tahan untukk peluk cikgu tadi. lagi pun cikgu tak kisahkan? Sementara tak ada orang lagii ni, bagi saya pegang tubuh cikgu sekali lagii ye. " suara ku lembut seperti berbisik ke telinganya.

"Awak suka saya ke? saya nii kan dahh tua. Anak dahh 2 orang dah. Bini orang pulak tu. " cikgu Selva cuba menguji nampaknya. "aku tak kira, saya ingin juga. saya ingin juga. Selva. " tangan saya terus merangkul tubuhnya dan bibirku terus melekat di bibirnya.

Tanpa mengelak, cikgu Selva terus menerima kucupan dari ku dan memberikan tindak balas yng mengasyikkan. kite kemudiannya berpelukan sambiil berkucupan di dalamm pantry. Tangan ku puas meraba seluruh pelusuk tubuhnya hingga saya akhirnya berjaya meraba tubuhnya dari dalamm bajunya.

Hook branya ku buka, tetek nya yng besar itu akhirnya membuai buai terdedah dari baju kurungnya yng ku selak ke atas. Berkali kali saya menelan air liur melihat tetek nya yng saya geramkan selama itu akhirnya berada di hadapan mata.

Saya usap tetek nya dan ku ramas ramas perlahan. Selama ini, sepanjang pengalaman saya bersetubuh denngan awek , tdk pernah saya menikmati tetek sebesar milik cikgu Selva. Seperti betik yng sdng mengkal, putingnya yng sederhana besar dan berwarna kehitaman itu saya hisap seperti bayi kecil gamaknya.

Cikgu Selva membiarkan perbuatan ku. smbil tersenyum, dia menetek sambiil memandang ku. saya yng sdng sedap menghisap payudara cikgu Selva yng besar itu lantas mengeluarkan batang kote ku dari zip seluar yng telah ku buka.

Saya hunuskan batang kote ku yng keras berurat itu ke arah peha cikgu Selva. Oleh kerana kedudukan ku yng membongkok itu, maka sukar untukk saya merapatkannya secara berhadapan. Lalu saya terus beralih ke bahagian kiri tubuhnya.

Cerita seksi Hisap Tetek Gebu Isteri Orang Novel blue

Denngan mulutku yng masih tak ingin lepas dari payudara nya, saya merangkul pinggang cikgu Selva dari tepi lalu saya rapatkan batang kote ku ke pehanya. Kelicinan kain satin yng dipakai cikgu Selva menyentuh kepala batang kote ku dan ianya membuatkan batang kote ku semakin mengeras dan nafsu ku semakin berahi.

Tangan kiri ku pula meraba perut dan tundunnya yng tembam dan masih terselindung di balik kain yng dipakainya. Tekanan dan geselan batang kote ku di pehanya yng dibaluti kain yng licin itu telah membuatkan cikgu Selva menyedari akan tindakan ku yng semakin berani itu.

Dia terus meraba raba mencari batang kote ku dan akhirnya dia menggenggamnya erat. "Awak ni. dahh tak tahan ye?" bisik cikgu Selva kepada ku. saya memandangnya, kelihatan matanya meliar melihat keadaan di luar pantry.

Takut ada orang datang. Lalu saya lepaskan payudara nya dari mulutku. saya kembali berdiri tegak mengadapnya dari sisi sambiil terus merangkul dan merapatkan tubuh ku ke tubuhnya. "aku tak tahan cikgu. Cikgu Selva pegang apa tu?" saya sengaja menguji cikgu Selva.

"aku pegang burung yng dahh gatal ni. Kerasnya. hm. " jawab cikgu Selva sambiil menggenggam batang kote ku geram. "Suami cikgu punya ada macam saya punya?" tanya ku untukk menambah berahinya.

"Lebih kurang, hanye awak punya. m. keras sangat laa. " jawab cikgu Selva tersipu sipu. saya yakin cikgu Selva sdh semakin bernafsu ketika dia memegang batang kote ku itu.

Reaksinya sama seperti ketika saya bersetubuh denngan kak Sue dahulu. Hembusan nafasnya semakin kuat, seiring denngan tangannya yng menggenggam batang kote ku semakin kuat. saya kemudian mengucup bibirnya sambiil tangan ku meraba raba jubur dan perutnya yng membuncit itu.

Tundunnya sesekali saya ramas dan usap penuh geram. Kelicinan kain satin putih yng membalut tubuhnya membuatkan nafsu ku semakin membara. Cikgu Selva mengucup bibirku penuh nafsu. Tangannya sdh mula merocoh batang kote ku dan sesekali dia menggosokkan kepala batang kote ku di peha gebunya yng licin itu.


Cerita berahi Hisap Tetek Gebu Isteri Orang Citer sex
  • "aku ingin cikgu Selva. " kata ku berbisik kepadanya. "Nak apa" jawab cikgu Selva sambiil tersengih. "aku ingin cikgu. Please. " pinta ku seperti menagih simpati. "Sini tak boleh, bila bila masa saja cikgu cikgu lain bolehh masuk. Lain kali ye. " cadangnya kepada ku.
  • "Cikgu lancapkan pun tak apa. Sekurang kurangnya saya tak kempunan hari ni. boleh ye sayang. "pinta ku kepadanya. "Ok. " jawab cikgu Selva sambiil tangannya terus melancapkan batang kote ku.
  • Smbil dia melancapkan batang kote ku, saya kembali membetulkan pakaiannya. Hook branya ku kancing semula dan baju kurung yng ku selak tadi ku turunkan semula menutupi tubuhnya. Kemudian saya kembali meramas dan mengusap seluruh tubuhnya yng gebu itu.
  • "Cikgu. saya suka cikgu pakai baju kurung satin ni. Buat saya tak tahan. " saya merintih kenikmatan dilancap oleh cikgu Selva. "Ye ke. suka kain satin yng licin ni? Ok, kalau cam tu, macam mana kalau. saya buat macam ni. " kata cikgu Selva sambiil tangannya membaluti batang kote ku denngan kain baju kurung satinnya yng licin itu.
  • "Sedap tak?" tanya cikgu Selva sambiil tangannya melancapkan batang kote ku menggunakan kain baju kurungnya. " Oh. sedapnya cikgu. "aku semakin berahi tatkala cikgu Selva melancapkan batang kote ku.
  • "Cikgu. saya ingin terpancutt. uuh. " saya memberi amaran kepadanya. Cikgu Selva nampaknya terus melancapkan batang kote ku tanpa menampakkan tanda tanda hendak berhenti. saya yng semakin keke jgn hampir ke puncak itu memeluk tubuh cikgu Selva penuh nafsu.
  • "Hmm. keras betul lah awak punya ni. Sayang rasanya ingin saya lepaskan. " cikgu Selva nampaknya betul betul geram denngan batang kote ku. "Cikgu Kal. Som. OOh. Siramm. sayang. " saya merintih serentak denngan pancutan sperma yng memancut keluar.

Cikgu Selva melancap batang kote ku yng berdenyut denyut di dalamm genggamannya. Wajahnya yng cantik itu saya tatap penuh berahi. Kemerah merahan wajahnya menerima pancutan sperma ku yng bannyak di tubuhnya itu.

Batang kote ku seperti diperah perah tangannya. "Banyaknya sperma awak Din. " Cikgu Selva seperti terkejut sebaik dia melihat batang kote ku yng selesai memancutkan sperma di dalamm genggamannya.

Sperma ku yng terpancut itu kelihatan meninggalkan kesan basah yng amat besar dan bannyak di baju kurungnya. Oleh kerana baju kurungnya berwarna putih, jenis satin plain pula tu, maka ianya dapat dilihat denngan jelas.

"Macam mana cikgu, nanti cikgu ingin cakap apa kalau orang tegur kesan basah ni" saya bertanya nak tahu. "Takpe, saya cakap saja air tumpah. Balik nanti saya cuci lah. lagi pun bukan ke kejap lagii habis waktu sekolah" cikgu Selva menerangkan kepada ku.

Saya menangguk setuju. Selesai saja perbuatan terkutuk itu, segera kita pergi ke meja masing masing. Pada waktu pulang, saya terlihat cikgu Selva menunggu kehadiran suaminya di porch sekolah. dia ternampak kelibat saya memerhatinya.

Dari jauh saya lihat dia tersenyum kepada ku dan sambiil itu dia memandang ke bawah, menunjukkan dia menggunakan fail sebagai penutup kesan tompokan sperma ku di baju kurungnya. saya mengangguk memahami taktiknya dan terus berlalu dari situ menuju ke tempat letak motorsikal.

Selepas peristiwa saya dilancapkan oleh cikgu Selva, saya menjadi bgitu merinduinya. Sehari kalau saya tak nampak dia macam ingin gila rasanya. Setiap kali kita bertemu, pasti hanye senyuman yng terpamer di bibir kita berdua.

Senyuman yng penuh rahsia dan sulit untukk diperkatakan. Keinginan ku untukk mendampingi cikgu Selva lebih rapat terhalang berikutan tiada ruang waktu untukk kita bersama. Nasib baik saya gamble saja ngorat dia hari tu, kalau tak, mesti susah ingin dapat.

Cite seronok Hisap Tetek Gebu Isteri Orang Kisah berahi

Sekarang saya dahh dapat, hanye waktu saja tak ada yng sesuai. Lebih lebih lagii selepas habis waktu sekolah, persekolahan sessi petang jugak menjadi salah satu batu penghalang untukk kita bertemu.

Saya tahu, dia jugak menginginkannya. Setiap kali kita terserempak samada di tangga atau di tempat tempat yng tdk dilihat orang, tangannya akan meraba batang kote ku sekali lalu. bgitu jugak denngan ku yng akan meraba cipap nya sekali lalu.

Dapat sentuh sikit pun jadilah, buat ubat rindu. Kerinduan kita berdua sdh sampai ke tahap paling kritikal. Cikgu Selva sering saja memakai baju kurung putih satin. Dari mejanya di bilik guru, dia selalu merenungku seperti meminta sesuatu.

Saya tahu apa yng diinginkannya. Hinggalah pada hari itu cikgu Selva memberi isyarat mata kepada ku untukk mengikutnya ketika waktu rehat. saya mengekorinya dari jauh dan kelihatan dia masuk ke bilik buku teks.

Bilik tersebut memangg tiada sesiapa yng akan masuk kecuali jika ada urusan berkenaan buku teks. Di dalamm bilik itu, saya perhatikan tiada sesiapa, hanye kelibat cikgu Selva menuju ke belakang rak.

Perlahan lahan saya tutup pintu dan biarkannya tdk berkunci supaya tdk menimbulkan syak wasangka bagi sesiapa saja yng memasuki bilik tersebut. saya dapatkan cikgu Selva yng sdng berdiri bersandar pada rak buku teks menanti kehadiran ku.

Sebaik saja saya mendekatinya, cikgu Selva terus saja memeluk ku erat. saya jugak memeluknya erat. Bibir kita bercantum dan berkucupan penuh nafsu. Berdecit decit bunyi mulut kita yng berlaga sesama sendiri, sementara tangan saya tak lepas peluang meraba seluruh pelusuk tubuhnya, bgitu jugak dirinya.

"Din. saya rindu awak" Cikgu Selva berkata sayu sambiil mendongak memandang wajah ku. "aku jugak rindukan awak sayang. Selva. saya tak tahan. " bisikku kepadanya. "aku pun. kami bersatu sekarang ye. " bisik cikgu Selva seperti pelacur meyakinkan pelanggannya.


Cerpen berahi Hisap Tetek Gebu Isteri Orang Cite Malaysia

Saya mengangguk perlahan tanda setuju. Cikgu Selva pun terus membuka seluar ku. Sebaik saja seluar dan spender saya terlorot hingga ke lantai, cikgu Selva terus saja menyambar batang kote ku yng sdh keras mencanak itu.

Tanpa di suruh, dia terus menyuap batang kote ku ke dalamm mulutnya. Seperti kelaparan gamaknya, dia menghisap batang kote ku penuh nafsu. Nafsu ku jugak semakin tdk keruan. Lebih lebih lagii apabila melihatkan sorang awek yng masih lengkap berpakaian berlutut menghisap batang kote ku.

Kepalanya yng bertudung itu maju mundur seiring denngan batang kote ku yng keluar masuk mulutnya. Lidahnya sengaja bermain denngan kuat di batang kote ku yng keras itu. Tubuhnya yng berlutut di hadapan tdk ubah seperti sarung nangka.

Ianya membangkitkan nafsu ku ke tahap paling maksima. Kemudian cikgu Selva berdiri di hadapan ku. Tangannya melancapkan batang kote ku yng sdh licin berlumuran denngan air liurnya. kite berkucupan sekali lagi.

Kali ini penuh nafsu. Gelora nafas cikgu Selva dapat saya dengar jelas. Nampak sangat dia dahh stim gila. Tanpa membuang masa, saya terus selak baju dia dan payudara nya yng besar itu membuai buai seolah memanggil mulut ku supaya menghisapnya.

Saya selak colinya dan tanpa berlengah, saya terus hisap payudara cikgu Selva yng besar itu. Cikgu Selva nampaknya menikmati hisapan ku di payudara nya. dia memeluk kepala ku supaya lebih rapat ke dadanya.

"Sedap kan sayang. " tanya cikgu Selva laksana pelacur murahan. "hmmph. " saya hanye mampu berdehem sambiil menikmati payudara cikgu Selva yng saya geramkan itu. smbil saya menghisap payudara nya, cikgu Selva cuba mancapai batang kote ku yng terpacak di kelengkang ku.

Sebaik saja dia dapat menyambar batang kote ku, dia terus menarik batang kote ku rapat ke tubuhnya. saya terpaksa melepaskan hisapan di dadanya dan berdiri rapat ke tubuhnya. Kelihatan cikgu Selva cuba meletakkan batang kote ku di kelengkangnya melalui kain yng sdh terselak ke pinggang itu.

Namun, saya masih mentah lagi, belum tahu cara ingin main berdiri. Cikgu Selva sedar kelemahan ku dalamm teknik persetubuhan. Lalu dia berdiri membelakangi ku sambiil dia memaut pada tiang rak buku teks.

Saya yng sdh tahu akan kehendaknya, terus memeluknya dan membenamkan batang kote ku ke lurah gatalnya yng sdh berair dan lecak itu. Sekali benam saja batang kote ku sdh terjerumus ke dasar cipap nya.

Nampak sangat dahh bobos gila cipap dia ni. Ahh. saya tak peduli, yng penting sedap. Tanpa menunggu walau sesaat, saya terus menghayun batang kote ku keluar masuk cipap nya.

Saya hentakkan sedalam dalamnya membuatkan cikgu Selva merengek rengek menikmati gelora nafsu yng diingininya. "uuh. sedapnya. Sedapnya. kerasnya" cikgu Selva merengek kesedapan. stlah agak lama saya bersetubuh dgnnya, saya sdh hampir ke kemuncak.

Tanpa memberi amaran, saya terus membenamkan batang kote ku sedalam dalamnya, melepaskan pancutan padu terus ke dasar cipap nya. Apa yng saya ingat, pada waktu itu jugalah cikgu Selva mendengus seperti lembu kena sembelih, malah otot cipap nya yng sebelum itu saya rasakan lembut tiba tiba jadi kejang.

Nampaknya saya dan dia klimax serentak. kite berkucupan penuh kepuasan selepas melayari kenikmatan seks yng hina itu walau pun dalamm keadaan tergesa gesa. tetapi apa yng pasti, tubuhnya saya sdh takluki.

Hisap Tetek Gebu Isteri Orang ***
Hisap Tetek Gebu Isteri Orang,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , cerita seks melayu Hisap Tetek Gebu Isteri Orang kisah lucah Malaysia Hisap Tetek Gebu Isteri Orang, porn, erotic Cite Blue, Hisap Tetek Gebu Isteri Orang


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/