Makcik Hisap Butuh Besar #2

Makcik Hisap Butuh Besar | dahh lama aku tease dia cam tue sampai dia kerap mengeluh aku pon terus zoom atas puting dadanya and hisap dengan kuat putingnya.


Auntie Jeyla terjerit penuh kenikmatan and dia marah saya, "Johnan, jngn buat cam tu, nanti orang dengar" and aku pon mendongak sekejap kepala aku untk melihat melalui cermin, still tak ada orang.


"Takpe, auntie tak ada orang" , kata saya, "Careful la" kata auntie Jeyla lagii and aku mengangguk. Kemudian aku pon mula ramas balik dadanya, sekejap perlahan sekejap laju. auntie Jeyla tersandar di kepala sofa, matanya ditutup and tangannya masih meramas ramas batang butuh aku yg keras cam kayu dlm seluar.


Keadaan kite cam berehat pula. kite terus melakukan rabaan and ramasan perlahan lahan sambiil berbual pula, cam berkenalan pula. Barulah aku tahu yg auntie Jeyla and Uncle dahh bertahun tak main and auntie Jeyla rasa yg Uncle ada girlfriend di luar tapi dia tak kisah.


Yg aku respek ialah auntie Jeyla tak pernah main luar sehinggalah sekarang bila aku menunjukkan perhatian padanya, bertuahnya saya. Kemudian aku pon bangun and auntie Jeyla serta merta tanya saya, "Nak pergi mana?" , aku jawab, "Tak kemana" , sambiil aku terus buka baju saya, kemudian aku jatuhkan seluar aku yg dahh tak berikat tu, maka berdirilah aku depan auntie Jeyla tanpa seurat benangpun, aku rasa excited bila aku buka pakaian depan auntie Jeyla, tak pernah lagii aku berbogel didepan wanita yg berpakaian.


Auntie Jeyla bersahaja je tengok aku and komen, "Johnan nii cam dahh expert pula, biasa jadi gigolo ke" and dia ketawa kecil, aku pula menambah, "Kalau Johnan jadi gigolo, auntie lah first customer" , "Merepeklah" kata auntie Jeyla sambiil menghulur tangannya and memegang kembali batang butuh aku yg dahh terdedah.


Kemudian auntie Jeyla menarik batang butuh aku kearahnya and akupun bergerak kearahnya cam lembu kena tarik hidung. 'Johnan suka bontot auntie kan, auntie suka nie" kata auntie Jeyla sambiil memuncung mulutnya kearah batang butuh saya.


Novel blue Makcik Hisap Butuh Besar Novel seks

Tanpa disuruh terus auntie Jeyla masukkan batang butuh aku dlm mulutnya, oh sedapnya, terkinja kinja badan aku bila lidah auntie Jeyla main main batang butuh saya, lutut aku rasa lemah cam tak bolih berdiri and tangan aku terus pegang tudungnya sambiil aku tariknya kesisi agar aku bolih duduk atas sofa.


Auntie Jeyla ikut je pergerakan aku dengan batang butuh aku masih dlm mulutnya and akhirnya kite berada dlm posisi dengan aku duduk atas sofa terkangkang and auntie Jeyla melutut celah peha saya, menghisap batang butuh saya.


Semakin lama semakin kuat pula hisapan auntie Jeyla sampai batang butuh aku rasa sakit and aku minta auntie Jeyla perlahankan hisapannya. Nampaknya auntie Jeyla benar benar suka hisap batang butuh saya.


Aku kemudiannya membongkok atas kepala auntie Jeyla and tangan aku menuju ke belakangnya, ke bontot auntie yg masih berseluar itu. Kemudian kedua dua tangan aku masukkan kedalam seluar getahnya and mulalah aku meraba bontot auntie yg bulat and besar itu, sana sini.


Jari jariku dengan rakus mencelah dicelahan bontot auntie and mengesel di sepanjang lurah bontot auntie. Terangkat angkat bontot auntie Jeyla bila jariku sentuh hujung atas lurah bontot auntie and punggung nya.


Aku kemudiannya menolak kepalanya dari celahan pehaku walaupun auntie Jeyla agak keberatan, dahh syok habis tu. auntie Jeyla menoleh keaatas kearah saya, mata dia dahh kuyu. Buat seketika aku rasa cam powerlah, and cam tak percaya pula, auntie Jeyla hisap batang butuh saya, suka habis pula tu.


Aku kemudian suruh auntie Jeyla bangun and didepan aku sekarang auntie Jeyla berdiri dengan blouse terbuka menampakkan payudara nya yg putih gebu and tegang tu, seluar ketatnya membalut susuk bawah tubuhnya yg kelihatan sungguh berisi and lazat, and keadaannya yg masih mamakai tudung membuatku rasa horny and kinky, tak faham, tak faham saya, kalau akulah husband die, memangg aku risau habis.


Macammanalah husband dia bolih tak fuck dia selalu, mgkin begituu lah kalau dahh lama kahwin, aku agak. aku masih bersandar disofa dengan kakiku dijarakkan menampakkan batang butuh ku yg agak oversize and sangat keras menegak keatas.


Auntie Jeyla tersenyum melihat aku dari atas ke bawah especially batang butuh aku yg baru dihisap tadi. "Johnan mahu auntie buat apa?" tanyanya apabila melihat aku juga dengan laparnya sdang melihat tubuhnya.


Baru aku sedar yg aku dahh tak ketar lagi, dahh confidence habis. aku pon menyuruh auntie Jeyla menanggalkan blousenya and auntie Jeyla pon mula buka pin tudungnya, "No, no auntie Jeyla, bukan tudung, blouse saja" aku menghalangnya.


Wajah auntie Jeyla kehairanan sambiil berkata, "Blouse saja?" , "Ya" jawabku pendek. auntie Jeyla menurut and menanggalkan blouse and mencampakkannya keatas meja, phuh, aku tak pernahlah tengok wanita pakai seluar and tudung je dengan payudara menetek tapi aku betul betul rasa hornylah.


Kemudian aku menyuruh pula auntie Jeyla berdiri mengiring supaya aku bolih lihat susuk tubuhnya dari sisi especially bontot auntie yg sexy tu. Wow, bontot auntie memangg menonggeng and terangkat habis and shapenya bulat betul.


"Hai, mahu suruh auntie modeling ke?" auntie Jeyla berseloroh, "Oh, auntie, you have the best butt, auntie, tak pernah Johnan tengok bontot sebest auntie punya" , aku meluahkan kekaguman saya.


Auntie aku menempak pula, "Yela tu" , "Betul auntie, with all my lust" and aku saya ketawa, auntie Jeyla pon ketawa bersama. By now aku dahh mula stroke batang butuh aku sendiri, melihatkan kelazatan susuk bontot and tubuhnya.


Lepas tue aku suruh pula dia pusing membelakangkan saya, auntie Jeyla ikut je setiap arahanku and dia pon pusing menampakkan bontot lebarnya yg masih berseluar, mataku kini terpaku pada bontot auntie yg cantik dipisahkan oleh lurah yg dlam.


Kemudian aku suruh auntie Jeyla menanggalkan seluarnya and auntie Jeyla pon membongkok, membulatkan lagii punngungnya yg pejal and terus menanggalkan seluarnya menampakkan bontot auntie yg licin, bulat, berisi, gebu and menonggeng itu, serta merta aku rasa mahu terkam pungungnya and jilat habis setiap inci bontot auntie, aku betul betul excited dengan keadaan ini, rileks, rileks, kata saya.


"nie, tudung nie, bila mahu buka, auntie rasa tak kena lah" , tanya auntie Jeyla, serius. "Tudung, jngn la, Johnan syok tengok auntie cam nie, cam Ustazah pula, Ustazah Jenifer Lopez yg sexy " and aku ketawa kecil.


"Johnan nii peliklah, kinky, tak sangka auntie" katanya. Mataku masih menjilat bontot auntie yg lazat itu. Kemudian aku mengesot badanku kedepan, kehujung sofa and bertenggek disitu. Kedua dua tangan aku depakan and pegang sisi bontot auntie Jeyla and aku tarik sedikit kerahku membuatkannya menonggeng lagi.


Apalagi, she is in my favourite position, aku pon terus memberikan ciuman demi ciuman di bontot auntie, auntie Jeyla ketawa geli hati, aku teruskan ciuman bertalu talu disetiap inci bontot auntie and kemudiannya aku mula membuat jilatan dikedua dua belah hemisfera bontot auntie yg lazat itu.


"Johnan, Johnan, tak pernah orang buat auntie cam nii seumur hidup auntie, dahsyatlah Johnan nie, dahh biasa ke?" kata auntie Jeyla. aku buat tak tahu aje, aku teruskan jilatan saya, cume seseorang yg tahu kenikmatan bontot wanita je yg akan memahami kesedapan menikmati bontot wanita.


Dari jilatan and ciuman di bontot auntie yg pejal berisi itu aku mula membuat jilatan dilurah bontot auntie pula, mukaku ku sembabkan diantara kedua dua hemisfera bontot auntie and lidahku mula memainkan peranannya menjilat sedalam dalamnya lurahnya yg panas itu sehinggalah jilatan aku sampai kebahagian bawah anunya.


Novel nakal Makcik Hisap Butuh Besar Novel seksi

Masa tue memangg muka aku dahh kena sandwich habis dek bontot auntie Jeyla. auntie Jeyla memberi respons dengan membongkok and menonggengkan lagii bontot auntie, dia dahh rasa sedap agaknya.


Aku bolih rasa tubuh auntie Jeyla tergedik gedik kerna jilatan aku di anunya. aku meneruskan jilatan aku yg agresif itu walaupun agak sukar aku bernafas disandwich bontot auntie, nafas auntie Jeyla pon dahh kencang.


Kemudiannya aku mengalihkan kedua tanganku dari sisi bontot auntie ke depan, ke payudara nya, tanganku mengcengkam kedua dua payudara nya yg bergayut and aku ramas mengikut tempo jilatanku. auntie Jeyla mengeluh sesungguhnya, memangg dia dahh stim and cam mahu klimax.


"Johnan, kaki auntie. lenguh but do not stop" , kata auntie Jeyla tersekat sekat. aku tak tahu cam mana mahu position pula tapi yg pasti aku tak bolih stop jilatan nie, auntie Jeyla dahh horny habis nie.


Aku pon kemudian pegang semula sisi bontot auntie and aku rebahkan badanku kebelakang, kepalaku disandarkan atas belakang sofa, menarik sekali bontot auntie Jeyla yg tetap berada diatas muka saya.


Auntie Jeyla faham apa yg aku mahu buat and dia pon bergerak kebelakang and memijak sofa. dahh in position aku menarik bontot auntie turun and duduk diatas muka aku and aku terus menjilat anunya tak henti henti manakala auntie Jeyla menyokong badannya dengan meletakan tangannya diatas sofa and tepi kepala saya.


Aku memangg dahh tak nampak apapun sebab bontot auntie Jeyla betul betul dahh cover muka aku tapi aku bolih rasa auntie Jeyla terkinja kinja sambiil mengoyangkan bontot auntie atas muka saya.



Cite kongkek Makcik Hisap Butuh Besar Novel ghairah
  • Aku dahh tak bolih berkata apa apa tapi aku bolih dengar auntie Jeyla mengeluh, perlahan tapi berterusan, "Oh, Johnan, jilat kuat lagii Johnan. Oh Johnan" , semakin lama semakin kuat henyakan bontot auntie keatas muka aku sehinggalah akhirnya bontot auntie itu di henyak and digoyangkan kiri and kanan atas muka aku dengan kuat sekali and suara auntie Jeyla cume asyik kedengaran "Oh, Johnan" , "Oh, Johnan" "Ooh auntie dahh sampai".

  • Tubuh auntie Jeyla aku bolih rasa cam menggigil kesejukan diatas muka saya. auntie Jeyla dahh klimax , aku rasa klimax real punya, mgkin dahh lama auntie Jeyla tak klimax cam nie.

  • Saya, pula, terus terang tak pernahlah aku buat position cam ini dengan budak gadis yg aku screw, nii first time tapi aku cam expert pula, itulah kata auntie Jeyla kemudian.

  • Lama juga auntie Jeyla mahu reda, aku biarkan dia duduk atas muka aku sampailah aku rasa badannya tersentak sikit sikit saja. Akhirnya dia pon bangun and duduk tersandar disebelah aku yg tercungap cungap bernafas, auntie Jeyla tersenyum melihat aku and berkali kali kata, "Tak sangka ye" "Sungguh tak sangka, hebat" , aku pon senyum and berseloroh, "Mestilah".

  • Kemudian aku pon bangun and mahu baring atasnya, aku dahh tak tahanlah, mahu fuck anu yg baru aku jilat tadi tapi auntie Jeyla pegang batang butuh aku yg berdenyut denyut tue and menghalang aku dari memasukkannya dlm anu die.

  • Aku pon kehairanan, auntie Jeyla faham apa yg mahu aku buat and dia berkata, "Johnan, auntie rasa tak sedap hatilah kalau Johnan mahu masuk, entah kenapa, cume auntie tak bolih lagilah" and aku mengangguk, agak kecewa jugak.

  • Melihatkan reaksi wajah saya, mgkin auntie Jeyla faham kekecewaan aku and berkata, "Bukan auntie tak nak, auntie mahu sangat Johnan masuk auntie, tapi auntie rasa tak boleh, seumur hidup auntie Johnanlah lelaki selain dari Uncle yg pernah sentuh auntie and Johnan memangg hebat, memangg auntie mahu sangat" aku dengar and diam je kononnya kecewa sangatlah tu, tangan auntie aku masih memegang and mengusap perlahan batang butuh aku yg tak henti henti berdenyut tu.

Sebenarnya aku tak kisah pon sebab aku minat permainan seks lebih dari fucking, jadi aku pon nyatakanlah pada auntie Jeyla, "Oklah auntie, Johnan pon rasa tak tergamak juga mahu masuk dlm auntie" , "Kenapa?" Tanya auntie Jeyla and dengan wajah serius aku menjawab.


"Takut auntie Jeyla tak tahan, menjerit kang" and aku ketawa besar. merah padam muka auntie Jeyla, ". alah, macamlah dia punya besar sangat, masuk tak rasa apapun" perli auntie Jeyla and tangannya memicit kuat batang butuh saya, aku terjerit kesakitan, "hah, cakap besar baru kena picit dahh meraung" kata auntie Jeyla sambiil tersenyum, kemudian aku menambah, "auntie buatlah apa yg auntie mahu buat, Johnan tak kisah".


Auntie Jeyla diam sejenak and memandang saya, "Johnan, kalau auntie masturbate Johnan, bolih tak?. auntie mahu tengok Johnan bila klimax " tanya auntie Jeyla. aku mengangguk setuju. auntie Jeyla pon merapatkan dirinya sebelah aku and duduk mengadap sisiku, tangan kanannya yg sdang memegang batang butuh aku tdk dilepaskan sejak tadi.


Kemudian auntie Jeyla tunduk kebawah, kearah batang butuh ku and mula mencium and menjilat pehaku menuju kerah batang butuh saya. aku kegelian sungguh dek lidahnya yg panas. Jilatannya diteruskan tanpa henti sampailah ke telur saya, dijilatnya dengan lahap telur saya, batang butuh aku berdenyut lagii hebat and akhirnya auntie Jeyla menjilat seluruh batang butuh aku dari pangkal sampai ke hujung.


Auntie Jeyla tdk menghisap batang butuh aku hanye menjilatnya, rupa rupanya kalau orang gadis jilat bahagian batang orang lelaki, memangg sungguh mengasyikkan. auntie Jeyla terus menjilat buat beberapa lama sehinga batang butuh aku terasa berdenyut and tergerak gerak cam mahu pancut and dia pon berhenti sambiil memandang keatas arahku, "Nak pancut?" tanyanya and aku mengangguk dengan nafas tercungap sedikit.


Emudian auntie Jeyla pon kembali duduk disisiku, "Hai, macammana nie, baru sekejap dahh mahu pancut, kata sampai orang terjerit jerit" sindir lagii auntie Jeyla. aku tersengih je and berkata, "auntie Jeyla hot sangat, tengok pon dahh mahu terpancut" , "yelah" jawab auntie Jeyla, "auntie masturbate ye?" tambah auntie Jeyla sambiil melihat wajahku untk persetujuan.


Aku mengangguk and aku pon melunjurkanlah badan aku agar bontot ku berada di hujung sofa and kepala ku disandarkan dibahagian atas sofa. dlm posisi ini batang butuh ku yg keras and agak besar tue tertojol sepenuhnya keatas.


Cite Malaysia Makcik Hisap Butuh Besar Novel lucah

Auntie Jeyla merenung je pada batang butuh aku tu, mgkin terfikir macammana mahu lancapkan aku agaknya. "auntie ambil krim ye" katanya and aku angguk saja, dlm hati berdebar debar menantikan kenikmatan yg bakal tangan auntie aku berikan.


Auntie Jeyla pon bangun and berjalan kearah meja, mataku merenung tajam lenggokan bontot auntie yg amat sexy and lazat itu, lagii memberangsangkan aku melihat auntie Jeyla berjalan bogel tapi masih bertudung, sampai di meja auntie Jeyla, sengaja aje dia menonggeng mahu ambil baby oil dari lacinya, dahlah tu, dia jeling belakang tengok aku pula.


Aku pon berseloroh lagi, "Hai, dahlah keras bagai mahu rak nie, tonggeng pula, nanti adala yg tak bolih duduk seminggu tu" , auntie Jeyla membalas, "Tiga minggu keras takpe, takkan satu minit dahh tak tahan, sabarlah sikit".


Stelah mengambil baby cream, auntie Jeyla dengan tersenyum senyum melihat batang butuh aku kembali duduk disebelah saya. dia pon memicit krim ketangannya and aku mencelah, " jgn banyaak sangat auntie, licin sangat tak sedap" and auntie Jeyla berkata, "Amboi, tahu sedap and tak sedap, nii tiap tiap hari buat kerja la nampaknya" , kemudian auntie Jeyla dengantangannya yg berkrim itu pon memegang batang butuh saya, phuh, batang butuh aku yg panas bila terkena krim yg sejuk, terangkat bontot saya, auntie Jeyla ketawa kecil, "sabar, sabar!" katanya.


Auntie Jeyla pon mulalah menggerakkan tanganya atas and bawah batang butuh saya, melancapkan batang butuh saya. Terasa nikmatnya, sungguh berbeza melancap sendiri dengan dilancapkan oleh orang lain. Tangan kanan aku kemudian aku masukkan melalui belakangnya and memegang payudara kanannya and perlahan lahan aku mula meramasnya.


Sambiil melancap batang butuh aku auntie Jeyla menyandar pada sofa and memerhatikan aku mahu tengok reaksi saya. Melecap melecup bunyi lancapan yg dibuatnya, semakin lama semakin laju and secara automatik bontot aku terangkat angkat seperti mahu fuck tangannya.


Aku sememangnya bila melancap atau dilancap, memangg tak dapat kawal diri, kenikmatan yg aku rasa akan diterjemahkan dengan perbuatanku samada terkinja kinja penuh nikmat atau mengeluh. Melihatkan reaksi aku auntie Jeyla mempercepatkan lagii lancapan tangannya manakala tanganku dengan kuat sekarang ini meramas dadanya, aku mulai mengeluh tanpa kawal, "Oh, auntie, fuck me fucke me Oh sedapnya" berulang kali.



Kisah seks Makcik Hisap Butuh Besar Cerita nafsu

Auntie Jeyla pon aku tengok dahh stim habis dengan perbuatannya. auntie Jeyla terus melancap aku dengan agresifnya, sebelah tangannya dimasukkan dibawah pinggang aku and dia turut sama menolak bontot aku keatas.


Agak lama juga auntie Jeyla berhempas pulas melancapkan batang butuh saya, dia pon bertanya kepenatan, "Belum lagi?" sambiil merenung batang butuh aku tanpa lepas, "dekat dah, kuat lagii auntie, need more" , jawab ku and serta merta aku rasa tangan auntie Jeyla cam lipas kudung turun and naik sepanjang batang butuh aku dengan laju sampailah aku dahh rasa mahu terpancut and aku mengeluh kuat, "auntie, auntie, yes, yes, yes, kuat, lagi, lagi, do not stop" , badan aku bergeliut cam cacing kepanasan, memangg aku panaspun, peluh mencurah curah.


Akhirnya aku pon tak dapat tahan diri aku dari sampai ke kemuncak klimax , badanku bergetar dengan hebat sekali and tanpa dapat dikawal lagii batang butuh ku memancutkan tinggi diudara seperti suntikan demi suntikan sperma ku, jarang aku terpancut sebegini kecuali aku benar benar horny.


Walaupun aku dahh terpancut auntie Jeyla tetap memainkan batang butuh aku sehinggalah aku benar benar settle down. You know what, lepas aku pancut, secara tiba tiba aku rasa cam malu melihatkan keadaan saya, yelah dipangku oleh seorang wanita yg sdang melancapkan saya, tak pernah aku berada dlm keadaan ini, tapi rasa tersebut sekejap je and aku kembali biasa.


Aku lihat pehaku and sofa basah and tangan auntie Jeyla juga dibasahi oleh sperma ku. auntie Jeyla tersenyum lebar pada aku and berkata, "Tak sangka kau cam nii Johnan, kalau auntie muda and solo lagi, auntie akan buat apa je untk Johnan" and aku menjawab sambiil ketawa, "No problem auntie, sekarang pon boleh, kecil tapak tangan, batang Johnan bolih tahan" and auntie aku menjentik batang butuh ku yg dahh mula lembek, "Teruk la Johnan nie, hah dahh lembek pon" kata auntie Jeyla sambiil memegang batang butuh ku yg terkulai mulai layu.


"Kata bolih dua tiga round sekali, nii dahh lembek nie, cam mana" , perli auntie Jeyla. Berdesing juga telinga aku dengar tapi aku kena akuilah dengan auntie Jeyla nii aku puas habis dari segi mental and juga fizikal and aku pon menjawab, "Entahlah auntie, mgkin auntie nii hebat".


"Oklah Johnan, pakai baju cepat, nanti orang masuk kedai, entah ada yg dahh masuk tak sedar" kata auntie and bergegas dia bangun, mencari tisu and mengesat kesan sperma ku ditangannya.


Aku masih tersandar keletihan and hanye memerhati auntie Jeyla menyarung kembali pakaiannya, surprisingly tudungnya masih intact. "Ala Johnan, cepatlah" kata auntie lagii bila melihat aku masih berbogel and aku pon bangun and pakai pakaian saya.

Selesai berpakaian auntie Jeyla menghampiri aku and memeluk saya. tangannya digosokkan diatas batang butuh aku and dia berkata, "Thank you Johnan, nii best nie" sambiil memicit batang butuh ku.


"Boleh buat cam nii lagii ke, auntie?" tanyaku serius sambiil aku meramas bontot auntie yg pejal and auntie Jeyla menjawab, "Entahlah Johnan, auntie takut terlajak. auntie tak pernah cam nie. tapi kalau betullah ada somebody else yg mahu all the way dengan auntie, I do not mind if it is you, ikhlas Johnan, anyway kalau Johnan mahu tembab auntie, tembablah" and auntie Jeyla ketawa kecil.


Lepas tue memangg setiap hari aku ramas atau tembab bontot auntie Jeyla. Main cam haritu memangg taklah kecuali dua kali je iaitu pada malam sebelum aku berangkat ke universiti, orallah, apalagi and kali terakhir seminggu sebelum aku berkahwin.


Itupun aku kena rayu habis dekat auntie Jeyla. Terus terang aku katakan memangg aku tak bolih lupakan kenikmatan yg aku rasa dengan auntie Jeyla even sampai sekarang, bila aku tengok wanita yg berumur serta merta aku akan rasa horny.


So semuanya ini rahsia yg aku and auntie Jeyla je tahu. So itulah yg mahu aku kongsi, bagi setengah orang mgkin biasa aje tapi bagi saya, ia telah menghantui aku sampai sekarang.


Makcik Hisap Butuh Besar #2 ***
Makcik Hisap Butuh Besar #2,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Makcik Hisap Butuh Besar kisah melayu lucah Makcik Hisap Butuh Besar cerita seks isteri curang Makcik Hisap Butuh Besar, porn, erotic Cite Blue, Makcik Hisap Butuh Besar #2


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/