Mengintai Emak Dihenjut Kote Besar #2

August 31, 2019, in category , , , ,
Ketika Maria hendak menutup pintu didapati daun pintunya tersekat oleh kaki seseorang dan dia tercampak ke belakang. Tualanya terselak habis menampakkan cipapnya dngn bulu sejemput halus. Apabila dia bangkit hendak bangun didapati tubuhnya sudah pun dipegang oleh tiga orang lelaki yg berpakaian serba hitam dngn toping ski.

Maria panik dan ketakutan. Tubuhnya di angkat oleh tiga lelaki tadi terus ke dalam bilik dan dicampakkan ke atas katil.
“Apa kau orang hendak hah?” Maria cuba menutup tubuhnya dngn kain selimut kerana tuala yg dipakainya sudah hilang entah kemana.
Tiada jawapan yg diteNaylanya kecuali tubuhnya kini dipegang kuat supaya tertentang dan kakinya dibuka lebar. Maria cuba meronta tetapi tak berkesan. Dia merasa buah dadanya diramas dngn rakus. Sakit rasanya. Dia kemudian merasakan ada seseorang mamasukkan jari ke dalam cipapnya dan bermain dngn kelentitnya.
“Ohhh..emmm” Maria mengeluh. Dia berhenti meronta dngn itu tangan yg memegang erat tubuhnya pun melonggar sebaliknya mula membelai seluruh tubuhnya. Orang yg mengorek cipapnya kini mula menyembamkan mukanya ke cipap Maria yg menerbitkan cecair pelincirnya. Maria dapat merasakan lidah orang tersebut mula menerokai lubang cipapnya dan menjilat kelentitnya.
“Ahhhh umm yaaa ya” Maria mula menyuakan cipapnya ke muka orang yg sdng menjilat cipapnya. Dua lagi lelaki menyonyot buah dadanya. Tangan Maria mula meraba mencari penis lelaki di kiri kanannya. Dia dapat merasakan penis penis mereka keras di dalam seluar masing masing. Maria tak peduli siapa mereka lagi. Dia mula kepinginkan penis untuk meruduk cipapnya.
Kimo dan Ryan yg merasakan penisnya di sentuh oleh Maria cepat cepat membuka seluar mereka dan mengeluarkan penis mereka yg sememangnya keras dan mahu dibebaskan. Sementara itu Dahmu terus sahaja menggomoli cipap Maria dngn lahapnya. Sebaik sahaja penis Ryan dan Kimo terjulur keluar, dngn segera tangan Maria mula merocoh kedua dua penis itu beberapa kali dan menarik penis Ryan ke mulutnya.
Ryan mengikut kehendak Maria dan terus menyuapkan penisnya ke mulut Maria. Tersentuh sahaja kepala penis Ryan ke bibirnya, lidah Maria mula menjulur keluar menjilat cecair pelincir yg mula meleleh dihujung penis tersebut kemudian dia mula mengulum kepala penis Ryan menyebabkan Ryan berdesis tak tentu hala. Ketika itu juga Maria mengerang dngn kuat.
“Ohhhh, Maria dah uhhhh emmmm ahhhh!!!!!”Dia memancutkan air maninya ke muka Dahmu. dngn mengah Dahmu bangkit dan mengesat mukanya dngn selimut dipenjuru katil. Dia membuka seluar hitamnya dan mengeluarkan penisnya yg tegang tak terkata lagi. Kepala penisnya yg kembang hitam dan berkilat tu disuakan ke mulut cipap Maria dngn sekali tolak sahaja penisnya rapat ke pangkal.
“Ohhhh yaaaa” Keluh Maria sambil mengangkat ponggongnya. Kedua kakinya memaut belakang paha Dahmu.
Harry merasa kecewa juga, apabila malam ini tak ada pelajaran yg berjalan, cikgunya cuma membuat pendaftaran untuk kelas malam. Dia membayar wang yuran yg diberikan oleh papa nya siang tadi. Sambil berbual bual dngn rakannnya dia berjalan balik. Oleh kerana malam masih lagi siang, dia bercadang untuk singgah di kedai Dahmu. Sekali lagi dia merasa kecewa sebab kedai Dahmu juga tutup.
“Kemana pulak Dahmu ni, dari tadi tutup sampai sekarang pun masih tutup. Selalunya tak begini” Harry amat kecewa, rancangannya untuk membeli sesuatu untuk dimakan sambil berjalan terbengkalai. Dia teruskan langkahnya ke dalam kesamaran cahaya.
Selang beberapa saat mengulum penis Ryan, Maria beralih kepada penis Kimo pulak sementara Dahmu terus sahaja menyurung dan menarik penis ke dalam lubang nikmat Maria dngn kadar yg smama in laju. Namun bagitu Kimo tak dapat bertahan lama. Nyonyokan mulut Maria tak dapat ditahan lagi. Walau pun telah berjanji untuk tak mengeluarkan sebarang kata kata antara mereka bertiga dalam melaksanakan operasi ini namun Kimo menjadi hilang punca, dia mula mengerang.
“Hisap kuat lagi..yaaa huh ohhhhh yaaa OOHHhhhhh emmmm ah!!!!” Kimo memancutkan air maninya ke dalam mulut Maria. Tubuh Kimo menjadi tegang. Maria menelan setiap titis pancutan yg masuk ke dalam mulutnya. Di perah perahnya kepala penis Kimo mengeluarkan saki baki air mani yg ada dan terus menjilatnya. Kimo menggelupur dan terus rebah ke sebelah. Terlentang dan lelah.
Maria melepaskan penis Kimo dan terus merocoh penis Ryan. Kepalanya terangkat angkat apabila Dahmu mempercepatkan hayunannya. Buah dadanya bergegar mengikut hayunan yg dibuat oleh Dahmu.
“Yaaaah….laju lagiiiii…tekannnnnn uhh uhhh uhhh emmmm” Jerit Maria dia nak pancut lagi.
Harry mendekati rumahnya, ketika dia hampir mengetuk pintu, dia mendengar keluhan dan jeritan emak nya. Dia kenal benar jeritan itu. Jeritan itu berlaku hanya apabila papa nya ada di rumah sahaja. Dia memerhati sekeliling. Dia menjenguh ke tepi lebuh raya. tak kelihatan lori papa nya. Perlahan lahan dia menolak pintu yg sememangnya tak bertutup rapat.
Dahmu mempercepatkan hayunannya.
“Ahhh aku dah nak pancut nie".
Ryan yg sdng keseronokan penisnya di hisap oleh Maria menoleh ke arah Dahmu.
Harry mendekati bilik emak nya. dngn pintu terbuka luas dan lampu terang benderang. Harry dapat melihat segala galanya. Di atas katil sana emak nya terkangkang luas dngn seorang lelaki berpakaian hitan, seluar terlondeh sampai lutut menghayun ponggongnya ke atas emak nya. Seorang lagi lelaki dalam cara berpakaian yg sama berada dekat dngn kepala emak nya. Dari celah kangkangnya Harry dapat melihat orang itu menyorong tarik penisnya ke dalam mulut emak nya dan emak nya menghisap penis tersebut bagaikan menghisap ais kream yg selalu dibelinya di kedai Dahmu.
Seorang lagi kelihatan terlentang disebelah emak nya bagaikan sdng tidur dan kepenatan. Orang ini pun melondehkan seluarnya juga. Kelihatan penisnya yg kecil, lembek terlentok di atas bulu bawah perutnya. Harry menutup mulut melihat saiz penis tersebut, jauh lebih kecil daripada penisnya.
Orang yg berada di atas emak nya kelihatan bekerja keras. Setelah diperhati Harry dapat melihat orang itu sdng menikam dan menarik emak nya dngn penisnya yg hitam berkilat. emak nya kelihatan menyuakan kemaluannya mengikut hayunan orang itu. Bagai menadah nadah untuk ditikam. Harry lihat bulu emak nya yg sejemput halus bergabung dngn bulu orang itu yg lebat lagi kasar itu.
“Kau pancut kat luar, aku takmahu dia banjir sangat".
“Aku tau lah” Jawab Dahmu dalam loghat Indianya.
“Yaa… tak apa… pancut dalam mulut Maria… ohhh laju lagiiii”Sambil tangannya merocoh penis Ryan.
“Ummmm yaaa aku mau pancuttttt nie” Cepat cepat Dahmu pegang pangkal penisnya dan bergegas menyuakan penisnya kedalam mulut Maria. Secepat itu juga Maria menangkap penis itu ke dalam mulutnya dan terus menghisapnya dngn kuat. Sekali hisap sahaja Dahmu terus memancutkan air nikmatnya ke dalam mulut Maria. Panas berdecut decut. Maria berusaha menelannya secepat mungkin agar tak menyekat pernafasannya.
Pelik juga apabila Harry melihat emak nya bagai meminum air kencing orang tu. Lahap sekali.
Di kala itu Ryan mula mengambil alih tempat Dahmu memaKimo lubang nikmat Maria dan mula menghenjut.
“Ohhhhh emmm” Maria mengerang. Dahmu jatuh terlentang disisi.
Harry melihat penis hitam itu terlentuk tetapi masih lagi besar, jauh lebih besar daripada kawannya yg terlentang sebelah sana.
Kali ini Maria menumpukan kepada lelaki yg menyetubuhinya sekarang. Ryan yg sedari tadi menahan pancutan maninya menghayun perlahan lahan untuk mengawal dan bertahan. Maria yg menyedari masalah yg dihadapi oleh Ryan mengambil peluang mengumpulkan tenaganya. Selang beberapa ketika Ryan mula menghayun dngn baik.
“Hayun bang….ohhhh ..Maria pun nak pancut nieee uhhhh” Maria memegang lengan Ryan yg tegak dikiri kanannya. Dia merasakan parut dilengan tersebut. Namun dia juga mesti berkerja keras. Dia merasakan bahawa dia juga kian hampir untuk klimeks. Ponggongnya di goyangkan. cipapnya kuat cuba mengemut penis yg sdng menerjah kian laju.
Kimo bangun melihat perlawanan antara Maria dngn Ryan. Tangannya mula merocoh penisnya yg kini kelihatan keras semula. Mahu tak mahu dia mesti merasa cipap tembam ni malam ni.
“Yaa emm yaaa sikit lagii laju..laju.. aaaaa Maria pancuuuuuuuut nieee".
“Oh ! Ahh! ” Ryan mencabut penisnya lalu dilepaskan air maninya di atas perut Maria. Memancut mancut. Maria menghulur tangan tolong merocoh penis yg sdng memancutkan air mani hangat ke atas tubuhnya itu. Banyak dan pekat.
“Ini bukan air kencing” fikir Harry. Dia merasakan penisnya dalam seluarnya keras. Tangannya meramas penisnya perlahan lahan. Sedap juga. Rasa semacam.
Maria merebahkan kepalanya ke bantal semula. Dia menarik nafas panjang. Ryan jatuh ke atas lantai. Terlentang. Air mani Ryan meleleh tak tentu hala di atas perut Maria. Perlahan lahan Maria mengambil selimut di sebelahnya lalu dilapkan air mani itu.
“Kak, saya sekali?’ tanya Kimo.
Maria merenung mata juling Kimo yg mukanya masih lagi ditutupi oleh topeng ski. Pandangan Maria beralih ke arah jam di dinding yg menunjukkan 9.30 malam. Harry akan balik jam 10. Masih sempat fikirnya.
“Sekali je tau” Sambil membuka kangkangnya.
Kimo membetulkan kedudukannya dan menekan penisnya hingga ke pangkal dngn sekali tekan sahaja.
“Oh!” keluh Maria. Dia Cuma menahan sahaja.
Kimo mula menghayun. Perlahan pada mulanya tetapi tak lama. Sekejap sahaja Kimo mula menghayun laju.
“Jangan gelojoh” Maria menegur.
“Saya tak tahan kak… kakak kemut kuat sangat".
Maria tahu orang muda yg menyetubuhinya itu tak akan bertahan lagi.
“Pancutlah, Akak tak apa…” Maria memberikan sokongan.
“Ohhhhhh ah” Kimo mula memancut ke dalam rahim Maria. Dia tertiarap di atas badan Maria.
Ryan dan Dahmu bangun dan mengenakan seluar masing masing. Maria terus terlentang di tengah katil. Perlahan lahan Maria menolak Kimo ke sebelah.
“Kawan dah nak balik tu” Bisik Maria.
“TeNayla kasih kak".
Maria melihat ke dalam mata juling Kimo kemudian berpaling ke arah jam didinding. Kimo juga bergegas mengenakan pakaiannya.
Ryan datang meramas buah dada Maria. Dahmu pula menyucuk dua batang jarinya ke dalam cipap Maria yg melelehkan air mani Kimo ke atas cadar. Kimo cuma memegang tangan
“TeNayla kasih kak”.
Harry bersembunyi di dalam biliknya. Dia mendengar bunyi tapak kaki meninggalkan rumahnya. Dia melondehkan seluarnya. Mengeluarkan penisnya yg besar panjang itu lalu mula merocohnya. Rasa sedap menyelinap seluruh urat sarafnya. dngn keadaan berdiri tak jauh dari pintu biliknya dia terus merocoh. Fikirannya seolah olah melihat semula kejadian di bilik emak nya sebentar tadi.. Tangannya smama in kuat.
Maria bangun perlahan lahan. Rasa lenguh pada tubuhnya khususnya di bahagian pangkal pahanya hilang apabila dia bangun berdiri. Air mani orang ketiga yg dipancutkan kedalam rahimnya kini meleleh ke pahanya. Dia menggerak gerakkan badannya dngn senaman kiri dan kanan. Jam kini hampr pukul sepuluh. Sebentar lagi Harry akan balik.
dngn bertelanjang bulat dia keluar. Dia tahu tualanya masih berada di ruang tamu setelah direntapkan oleh penceroboh tadi. Melangkah keluar sahaja dia melihat pintu rumahnya telah pun ditutup oleh orang tadi. Dia melihat tualanya selambak di tepi seti.
Ketika dia melalui bilik anaknya dia mendengar suara keluhan di dalamnya. Perlahan lahan dia menolak pintu. dngn mulut terlopong dia dapat melihat Harry berdiri dngn sedikit membongkok melancap penisnya yg besar panjang. Mata Harry terpejam rapat.
Maria tak menyangka penis anaknya sudah menjadi begitu besar dan panjang. Hampir sama saiznya dngn penis suaminya. Tanpa disedarinya Maria melangkah masuk ke dalam bilik anaknya dan menghampiri anaknya.

Harry masih boleh bayangkan bagaimana orang bertopeng itu memasukkan penisnya yg hitam itu ke dalam cipap emak nya menyebabkan emak nya mengeluh dan mengerang sebagaimana keluhan yg selalu didengarinya apabila papa nya ada di rumah. Tangan Harry mengurut penisnya lagi. Air pelincir yg keluar dari hujung penisnya kian banyak dan kerja melancapnya kian mudah. Tiba tiba Harry terasa bahunya disentuh orang. Harry membuka matanya. Dia melihat emak nya yg masih bertelanjang bulat berada disisinya.

“emak !” seru Harry sambil memeluk emak nya. Buah dada emak nya betul betul berada di pipinya.
“Tak apa Harry.. tak apa” sambil membelai kepala anak tunggalnya itu. Dia membawa anaknya untuk duduk di birai katil. Harry cuma mengikut.
“Dah lama ke Harry balik?” Harry menganggukkan kepalanya.
“Cikgu tak jadi adakan kelas pada malam ini. Cikgu Suzy tak dapat datang. Cikgu Jali hanya kutip yuran sahaja” Harry mendongak melihat wajah emak nya yg cantik, bermuka bujur sirih dan mulut sejemput. emak nya masih lagi membelai rambutnya. Tangan Harry masih lagi memaut pinggang emak nya. penisnya yg keras tadi kini mengendur tetapi masih lagi besar dan kembang. Kelihatan dihujung penisnya masih meleleh air mani membasahi pahanya.
“Harry nampak apa yg berlaku dalam bilik emak tadi?” Harry menganggukkan kepala. “Siapa mereka tu?” “Entahlah emak pun tak tahu” walau pun dalam fikirannya Maria dah dapat mengagak siapa sebenarnya mereka bertiga tu. “Kenapa mereka datang ke rumah kita emak?” “Entahlah….eeer sahaja mereka nak berseronok dngn emak ” “Berseronok?” Harry hairan. “aaugh, berseronok… orang dewasa ni berseronok dngn cara mereka sendiri” “emak tak apa apa?” “Tak eh.. err emak pun berseronok juga” “Tapi kenapa mereka pakai topeng".
“Sebab…sebab mereka cuma nak berseronok dan tak mahu kita kenal dia” “Peliknya".
“Tak pelik tetapi itu mungkin cara mereka” Perlahan lahan Maria memegang penis anaknya. “Boleh tak Harry rahsiakan kejadian malam ni?” tangannya mula merocoh penis anaknya.
Harry mengeluh sambil matanya terkebil kebil melihat muka emak nya.
“Harry janji Harry tak akan beritahu sesiapa” Janji Harry sambil tunduk melihat tangan emak nya membelai kepala penisnya.
“Sesiapa sahaja?” tanya Maria.
“Sesiapa sahaja” jawab Harry.
“Walau pun kepada papa?".
“Walau pun kepada papa".
Maria terus merocoh penis anaknya. Tangan Harry mula bermain dngn buah dada emak nya.
“ooohhh” bunyi suara Harry.
“Sedap?” tanya emak nya.
“Emmm yaaa”.
Maria bangun.
“Harry baring biar emak tolong lancapkan".
Harry mengikut perintah emak nya bagaikan di pukau. Hatinya seronok dan berdebar debar. Maria mula merocoh kembali penis anaknya. Harry cuma mengangkat kepala di atas bantal untuk melihat perilaku emak nya. Perlahan lahan dia lihat emak nya menunduk dan memasukkan penisnya ke dalam mulut. Hangat. Nikmatnya.
“Ahhhhh Ummmmm” Keluh Harry.
emak nya terbongkok bongkok menghisap penisnya. Tangannya masih lagi merocoh ke atas ke bawah di bahagian pangkal penisnya. Harry mula memegang kepala emak nya. Sesekali Harry merasakan emak nya menjilat buah penisnya hingga sampai ke lubang duburnya. Terangkat angkat ponggong Harry dibuatnya.
“Sedap” Tanya Maria lagi sambil tangannya terus merocoh penis anaknya. Dia tersenyum melihat muka Harry yg turut senyum dan menggangukkan kepalanya kemudian melopong keenakan.
“Ohh, emak Harry rasa semacam niieee” tiba tiba tubuh Harry menegang.
Maria dngn cepat memasukkan penis anaknya ke dalam mulutnya dan ketika itu Harry memancut air mani pertama dalam hidupnya. Banyak. Pekat. Maria terus merocoh penis sambil terus menghisap kepala penis anaknya itu.

Di kedai Dahmu dngn pintu tertutup masih kedengaran suara orang berbual di dalamnya. Kalau tadi lampunya gelap tetapi kini lampu terpasang. Dahmu menyangkut topeng hitam di belakang kaunter kedainya. Dia mengambil tiga botol minuman lalu membukanya dan membawa kepada Ryan dan Kimo.
“Dey, aku sudah cakap aa, itu pompuan kan hebat punya”sambil duduk di sebalah Ryan dan Kimo. Kimo tersandar keletihan. Matanya dipejamkan tak tahu apa nak cakap lagi.
“Memang dia hebat, aku jadi tak tahan dngn kemutannya” Sahut Ryan sambil meminun minuman yg ada dihadapannya.
“Aku rasa seluruh perempuan perumahan ini yg kita projek, dialah yg paling best” Sampuk Kimo sambil membuka matanya.
“Apa kata kita projek dia sekali lagi” Cadang Dahmu.
“Kau nak mampus ke Dahmu, itu melanggar pantang larang kita berprojek".
“Yalah Dahmu, kau sabar ajelah, aku tak mahu kita kena tangkap” balas Kimo menyokong pendapat Ryan.
Malam itu Harry tidur dngn nyenyak. Selepas dia memancutkan air mani pertamanya, emak buatkan air dan selepas minum, emak lancapkannya lagi sekali sebelum dia tidur. Ketika Maria masuk biliknya, hidungnya mencium bau air mani seluruh bilik. Maria terus sahaja naik ke katil. Keletihan. Mungkin terlalu banyak seks untuk satu malam atau satu hari. Dalam terlanjang bulat Maria terlena mimpikan suaminya. Maria tak keluar rumah selama dua hari. Dia tak pergi ke kedai Dahmu. Kebetulan pula bekalan hariannya masih mencukupi. Harry pula sibuk dngn kerja sekolahnya.
Pada sebelah malamnya Harry akan ke kelas tambahan dan pada sebelah petang Harry sibuk dngn kerja sekolah yg lainnya. Cuma sebelum tidur dia meminta emak nnya melancapkannya beberapa kali. Maria tak keberatan memenuhi keperluan anaknya. Perkara yg penting rahsia kejadian dia diceroboh oleh tiga orang itu tak diketahui oleh sesiapa.
Dahmu, Ryan dan Kimo kadang kala berharap juga agar Maria datang ke kedai Dahmu untuk membeli belah. Sekurang kurangnya dapat juga mereka melihat tubuh yg paling best mereka pernah jamah tu. Pagi itu sebelum pergi sekolah Harry meminta emak nya melancapkannya sekali.
“Kenapa ni, selalu tak pernah pun minta buat macam ni sebelum pergi ke sekolah?” sambil tangannya membuka zip seluar anaknya yg masih duduk di meja makan.
Mengintai Emak Dihenjut Kote Besar #2 ***
Mengintai Emak Dihenjut Kote Besar #2,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Mengintai Emak Dihenjut Kote Besar kisah lucah Malaysia Mengintai Emak Dihenjut Kote Besar cite sex terbaik melayu, porn, erotic Cite Blue, Mengintai Emak Dihenjut Kote Besar #2


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/