Mengintai Emak dijolok batang kote besar #1

August 31, 2019, in category , , ,
Seperti biasa, Harry selalu singgah di kedai untuk menghabiskan baki duit bekalan ke sekolah yg diberikan oleh emak nya setiap pagi. emak nya dngn berbaju T ketat dan kain sarong batik berjalan menyusuri perumahan rumah murah yg tak jauh dari belakang kedai Dahmu. Mata Harry mengikuti perjalanan emak dngn kehampaan untuk mendapatkan belanja dngn itu dapatlah dia simpan duit yg ada untuk digunakan sebelah petang pula.

Pada ketika yg sama, bukan hanya mata Harry sahaja yg memerhati gerak emak nya yg sdng mengatur langkah. Di bawah pokok ceri, di hadapan kedai itu ada sepasang mata lain, iaitu seorang pemuda berambut panjang yg sdng bermain dam, turut sama asyik memerhati tubuh emak Harry yg montok itu. Sesungguhnya Harry baru sahaja berpindah ke perumahan ini. Sebab itulah dia masih belum mengenali sesiapa pun di sini kecuali si Dahmu tempat mereka membeli barang barang keperluan harian.

emak Harry membelok masuk ke lorong perumahan rumahnya dan Harry masuk ke dalam kedai untuk membeli aiskream. Di luar kedai Harry mendengar pemuda yg bermain dam itu meluahkan perasaannya.
“Siol betul, seksi habis” “Ye la… tak pernah aku jumpa pompuan tu, baru pindah ke?".
“Huh, kalau dapat, takkan lepas punya".
Harry cuma dengar sahaja sambil mengoyakkan pembalut air kream lalu menyuapkan ke mulut.
“Aku tahu, suami dia pemandu lori penis, dia baru pindah sini juga” sampuk Dahmu.
Harry terus menjilat ais kream sambil melihat lihat lagi. Tapi yg sebenarnya Harry cuma mahu dengar perbulan mereka tu.
“Eh, Dahmu, kau tahu ke rumahnya?” Tangan pemuda berambut panjang yg lengannnya berparut.
“Itu… rumah hujung blok D dekat dngn jalan besar sana… sebelahnya rumah kosong dua buah… itu rumah dulu Ah Moi Merry tinggal juga".
Tiba tiba Harry lihat kedua dua pemuda itu tersengeh lebar.
“Cantekkk… lah” mereka berlaga ibu jari.
“Apa kamu mahu projek ka?".
“Apa kamu mahu ikut ka Dahmu?".
“Barang baguih.. tak ikut rugilah aku".
Harry kian tak faham. Harry berlalu dari situ. Bahasa yg digunakan orang tua bertiga tu kian sukar untuk difahami. Sambil menikmati ais kream Harry melangkan memikul beg sekolah yg berat menuju ke rumahnya.
Di rumah, emak kelihatan berpeluh menghidangkan makan tengahari. Harry meletakkan begnya di dalam biliknya. Rumah murah dua bilik itu tidaklah luas sangat, di situ lah dapur dan di situ juga tempat makan. Bilik hadapan diberikan untuk Harry dan bilik belakang diambil oleh emak dan papa nya. Lagi pun bilik belakang lebih dekat dngn bilik air.
Di hadapan bilik emak nya adalah meja makan. Harry mengambil tempatnya di meja makan untuk menjamah nasi. Masakan emak nya sepeti biasa menyelerakan.
“Makan Harry” jemput emak nya yg turut duduk dihadapannya.

Sambil menyuap makanan Harry memikirkan mengenai kerja sekolahnya yg mesti disiapkan pada malam ini. Maklumlah tahun ini dia akan mengambil peperiksaan UPSR, dia mesti bekerja keras untuk mendapatkan 5A. Setelah emak nya menyuap nasi beberapa suap tiba tiba pintu hadapan terbuka.
“Hai sdng makan?".
“papa!” sahut Harry
“Makan bang?".
“Tak, abang nak cepatnya, mungkin abang makan kemudian".
emak Harry terus membasuh tangan. Begitulah selalunya, apabila papa balik, emak akan terus berhenti daripada melakukan apa sahaja kerja yg sdng dilakukannya. Begitu setia dia menyambut kepulangan papa.
“Harry makan ye” katanya sambil bangun dari meja itu. Harry senyum sahaja dan terus menyuapkan makanannnya.
emak Harry mengambil beg yg dibawa oleh ayanhnya dan papa nya terus masuk ke dalam bilik. emak mengeluarkan pakaian dalam beg dan dimasukkan ke dalam mesin basuh. Kemudian emak Harry turut masuk ke dalam bilek. Selang beberapa ketika kemudian Harry dapat mendengar suara emak nya mengerang perlahan.
“Ohhhh bang….. emmm….!” diikuti dngn bunyi henjutan katil.
Seperti biasa Harry terus makan. Bunyi suara ibu dan papa nya di dalam bilik yg hanya beberapa langkah dari tempat makannya bagaikan irama yg menghiburkan Harry dikala makan. Bunyi itu akan selalunya bergema hanya apabila papa nya balik dari perjalanannya.
Harry melihat jam di dinding. “Baru lima minit” Dia mengambil minumannya dan meminumnya perlahan lahan. Suara ibunya semakin kuat.
“Yaaa bang ohhhh ahhhhhhh sikit lagi, bangggg ohhhh….. Maria pancut banggggggggg…..!".
Bunyi katil masih lagi berterusan. Harry melihat jam di dinding sekali lagi “Emmm baru 10 minit” dia membasuh tangan.
“Lagi bang… oohhhhhh, ya bang ohhhhhh lagiii, tekan bang” Suara emak nya.
“Emmmm ahhh ah ahhhhhh” Suara papa nya.
Harry duduk di sofa, membaca majalah.
“Ok bang…. Maria nak pancut lagi nieeee".
“Ya abang pun uhhh".
Bunyi hayakan katil makin kuat. Bunyi ah dan uh kian bersahutan. Tiba tiba suara ibunya meninggi…. “Ahhhhhhhh” Bunyi tarikan nafas agak jelas kedengaran ke telinga Harry. Namun Harry terus membaca majalah kegemarannya di setti. Selang beberapa minit kemudian, kelihatan emak nya keluar dngn hanya berkemban kain batik yg dipakainya tadi. Rambutnya agak kusut. Mukanya merah. Harry lihat
di belakang kain emak nya nampak basah sedikit. emak nya ambil tuala di ampaian dapur dan terus ke bilik air. Lama juga emak mandi. Sebentar kemudian papa nya keluar juga bertuala sahaja lalu duduk di hadapan Harry sambil tersengeh.
“Sekolah cam mana?".
“Emm… kena pergi kelas tambahan malam".
“Bila?".
“Mulai malam ni".
“Pukul berapa mulanya?".
“Lapan hingga sepuluh setengah".
“Berapa kena bayar?".
“RM 100 sebulan".

“Nanti papa berikan duit".
Harry Cuma tersengih. Sengih Harry lebih melebar lagi apabila melihat emak nya hampir nak terjatuh semasa keluar daripada bilik air. Masa tu tuala yg meliliti tubuh emak nya juga turut terlondeh. Harry nampak jelas akan buah dadanya yg pejal dan perutnya yg putih. Tetapi celah kangkang emak nya tak dapat jadi habuan mata Harry kerana emak nya sempat menyambar tuala itu untuk menutupi bahaian tersebut.
“Abang pergi mandi dulu, nanti kita makan sama” Kata emak pada papa.
Harry nampak keseluruhan bahagian ponggong emak nya ketika emak nya bergerak masuk ke dalam bilik. Tuala yg di pakai itu hanya menutupi bahagian depan sahaja, manakala bahagian belakangnya dibiarkan tanpa sebarang alas. Sesekali Harry merasakan yg penisnya dah mula bergerak gerak di dalam seluar. Tetapi dia sendiri tak faham kenapa berlakunya begitu. Mungkin dia perlu bincang dngn papa nya pada suatu hari nanti. Manakala di luar rumah pula, kelihatan salah seorang pemuda tadi, iaitu yg berambut panjang dan bermata juling, tergesa gesa meninggalkan sisi rumah Harry menuju ke kedai Dahmu.
papa Harry masuk ke bilik air dan Harry pula bangun masuk ke dalam biliknya. Dia menanggalkan baju sekolahnya. Membuka beg sekolahnya dan mengeluarkan kerja rumah yg patut disiapkan. Di luar, cuaca smama in memanas terik. Maka Harry pun memasang kipas angin di biliknya itu.
“Bila abang kena pergi ni…?” suara emak Harry bertanya sambil mereka makan.
“Abang rehat dulu sejam dua, abang berangkatlah…. Barang yg abang bawa tu kena sampai ke Kuantan pagi esok, tidaklah perlu tergesa gesa sangat".
“Abang nak sekali lagi lah tu….!” usik emak Harry.
“Alaaah paham paham ajelah…!".
“Ada Maria fikirkan cadangan abang tempoh hari?".
“Cadangan yg mana bang…?".
“Tu… yg hajat si kawan abang yg nak guna Maria tu..".
“Abang ni pelik betul la…. ada ke nak suruh Maria tidur dngn si Rosli yg tak senonoh tu…".
“Sapa cakap Rosli?".
“Habis tu?".
“Rosli dan Kutty".
“Kutty tu yg mana pulak bangg…!".
“Alah… budak mamak yg Maria kata hensome hari tu".
“Oh.. yg tu…. ummmm…!” Maria membasahi bibirnya dngn lidahnya.
Hati Maria dah smama in cenderong nak mempersetujui cadangan suaminya tu. Bayangan peluang merasa penis lain mulai menghangatkan kangkangnya. Bukan sebab penis suaminya tak hebat, malahan dia tak pernah mengecewakannya apabila di atas katil. Tetapi apabila mengingatkan kemungkinan penangan Rosli dan Kutty, terasa seperti mengalirnya arus elektrik ke dalam vaginanya itu.
“Boleh ke Maria?” tanya suaminya lagi.
Maria bangun dan manarik tangan suaminya.
“Biar Maria fikir dulu bang… Tapi yg sekarang ni…. Maria mahukan abang".
Harry terus menyiapkan kerja rumahnya. Di bilik sebelah tu, dia sekali lagi mendengar suara emak nya mengerang dan mengeluh. Smama in lama smama in kuat kelantangannya. Harry pun perlahan lahan mengeluarkan penisnya dan mula mengurut gurutnya. Tanpa disedarinya.. dia juga turut mengeluh.

Kimo berlari anak menuju ke arah kedai Dahmu. Di bawah pokok ceri kelihatan Dahmu dan Ryan sdng bermain dam. “Apa hal kau termengah mengah ni Kimo?” Ryan menegur sambil membelek tangannya yg berparut akibat kemalangan motor. “Ada berita baik nie” Jawab Kimo bermata juling sambil duduk di atas pangkin.
Dahmu melopong menanti. Matanya terkebil kebil. “Tadi aku pergi ngendap kat rumah pompuan tadi” “Pompuan yg seksi siol tadi tu?” tanya Ryan tak sabar. “Ya lah…yg mana lagi?” “Habis tu?” tanya Dahmu tak sabar.

“Laki dia balik, dia henjut habis, dia punya lah jerit bila vaginanya kena talu. emak datok ..tak de kontrol punya.. Memang pompuan nie ganas habis..lu tau” “Habis tu tak ade peluanglah kita nak projek” Ryan semacam kecewa. “Apa lak?” Kimo mengangkat keningnya. “Malam nie, aku dengar anaknya kena pegi tusyen sampai pukul 10 malam, masa tu kita henjutlah dia".
Dahmu merasakan penisnya mula bergerak di dalam seluar dalamnya. Memang penisnya dah dua tiga minggu tak merasa vagina perempuan. Kali terakhir dia henjut vagina Ah Moi Merry, sebelum amoy tu pindah. sahaja amoi tu buat bayar hutang sebab dia nak pindah tergesa gesa dan tak cukup duit nak bayar hutang kedainya. Apa lagi, bila kena ofer, dia henjut sampai tiga round, vagina merah amoi tu jadi lebam dibuatnya. Puas sungguh, berbaloi dngn hutang tiga ratus tu daripada dia merayau kat lorong gelap cari pelacur murahan tu.

Malam tu, sungguh panas, kipas angin yg berpusing ligat tak dapat membantu, rasa panasnya tetap membahang. Maria mengikat tuala dan masuk ke bilik air. Harry menyiapkan buku yg perlu di bawanya ke kelas malam. Dia memang tak sabar untuk ke kelas pada malam ini. Maklumlah malam pertama belajar kelas tambahan. Apabila dia keluar daripada biliknya Harry sempat melihat kelibat emak nya masuk ke bilik air tadi. Dia terus sahaja duduk di sofa sambil minum teh yg telah pun dihidangkan oleh emak nya. Jam di dinding menunjukkan pukul 7. 30 malam. Masih ada masa untuk Harry minum sambil tunggu ibunya sudah mandi.
Dalam bilik air Maria membersihkan badannya. vaginanya yg banyak kedapatan air mani suaminya hasil henjutan tengah hari tadi di korek dan dicucinya. Rambutnya di shampoo dan seluruh tubuhnya disabun sepuas puasnya. Pada ketika dia mencuci vaginanya terlintas difikirannya mengenai persoalan yg dikemukakan oleh suaminya siang tadi meminta dia tidur dngn Rosli dan Kutti. Memang dia tak pernah merasa penis orang lain dan dia pasti suaminya sentiasa menjamah perempuan lain dalam hidupnya. Maklumlah dia selalu dalam perjalanan memandu lori dari bandar ke bandar.

Memang dia sedar bahawa penis yg meradok vaginanya, yg memberikan kepuasan yg tak terhingga itu bukan penis yg suci tetapi penis yg telah memuaskan banyak vagina lain dalam dunia ini. Air mani dari penis itu bukan sahaja dipancutkan dalam rahimnya sahaja tetapi dalam banyak lagi rahim lain. Tapi sekarang suaminya inginkan rahimnya dipancutkan dngn air mani penis penis lain pula. Memikirkan semua itu dia bagaikan kepingin untuk merasa penis lain pula. Mungkin lebih banyak penis lebih seronok. Dia teringin. Dia mahu. Dia rela. Dan dia bersedia…bila bila masa. Ketika itu tangannya mula menjamah hujung kelentitnya. Dia inginkan penis. Kalau boleh sekarang juga.
“emak !!” terdengar suara Harry di luar. Maria terkejut dari lamunannya. Cepat cepat dia tarik dua batang jari yg kini tenggelam dalam vaginanya.
“Err, ye…”jawab Maria.
“emak, Harry nak ke sekolah ni".
“Ya lah emak keluar ni” Maria mencapai tuala dan terus membalut tubuhnya dngn tuala. Badannya yg basah tak sempat dilapkannya.
Harry melihat tubuh putih emak nya yg basah. Tuala yg singkat gagal untuk menutup sebahagaian besar pahanya. Buah dadanya yg besar menyebabkan selisih kain menjadi sedikit dan apabila emak nya melangkah jelas menunjukkan bahagian atas pahanya.
Harry memikul beg sekolahnya. emak nya datang dan memeluknya. Rapat buah dada yg pejal itu ke mukanya. Lalu mencium dahinya. “Duit dah ambil?” tanya emak nya.

Harry cuma menganggukkan kepalanya.
“OK Harry jalan baik baik, lepas sekolah terus balik, jangan main kat mana mana pulak tu".
“Baiklah emak, Harry akan terus balik".
“Jangan pula singgah kat kedai Dahmu".
“Ya lah emak” Harry berlalu dngn berlari dalam kesamaran cahaya malam dan lampu jalan yg agak jauh dari rumahnya. Maria memerhati anaknya berlari sehingga hilang di sebalik selekoh menujuk ke arah kedai Dahmu. Maria ingin pastikan anaknya telah jauh sebelum dia masuk semula ke bilik mandi untuk melancap semula. Dia perlu untuk klimeks kalau tak harus dia tak akan dapat tidur malam ni.

Mengintai Emak dijolok batang kote besar #1 ***
Mengintai Emak dijolok batang kote besar #1,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Mengintai Emak dijolok batang kote besar cerita melayu lucah Mengintai Emak dijolok batang kote besar kisah seks Malaysia terkini, porn, erotic Cite Blue, Mengintai Emak dijolok batang kote besar #1


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/