Sepupu Bohsia Pantat Ketat Gila

July 28, 2016, in category ,
Sepupu Bohsia Pantat Ketat Gila | Masa kat kolej, saya ada sorang member yang agak poyo, tapi bleh la kawan denngan die. Satu hari diorang cite kat saya diorang ada sorang sepupu comel, dan social. Member saya cakap diorang macam bolehh makan pasal bnyk daah diorang dengar cite orang kg pasal sepupu diorang bohsia tapi member saya ni penakut, tak berani mahu try.

Saya cakap alah mcam tue pun susah ke? diorang kata, kalo dua orang saya berani la. Pastu sepupu comel tue saya ajak saya follow diorang balik kg tolong diorang pasal diorang memanng bernafsu kat sepupu diorang tu.

Cerita Sex Sepupu Bohsia Pantat Ketat Gila

Diorang tunjuk gambar bohsia tu, peh memanng cantik dan tubuhnya mantop. saya cakap okeh je. Ujung minggu kitorang balik umah die. Sampai umah die, diorang tepon sepupu comel nye diorang ajak datang.

Sepupu diorang pun datang memakai pakaian yang menegangkan batang saya, iaitu seluar tight hitam nipis denngan baju fit putih yang jenis kain licin melekap menampakkan payudara besarnya. Malam tue kitorang daah plan, saya denngan member saya ajak diorang jenjalan denngan keta saya, pastu kitorang belanja die.

Diorang memanng jenis yang selamba dan social, masa jenjalan kat taman, saya sengaja tembap jubur die. diorang tidk menunjukkan sebarang reaksi malahan selamba je. saya pun pancing, saya cakap kat member saya malam ni mahu tengok cite, pastu sepupu comel tue cakap cite apa? Korang tak ajak saya pun.

Saya cakap kalo mahu tengok jom la, cite baeek punya. diorang pun sengih senggih sahaja. Sampai sahaja kat umah, kitaorang pun masuk bilik diam diam pastu bukak cite blue.

Diorang pun layan sekali denngan kita. Sampai kat satu part, saya tengok diorang daah lain mcam. Member saya pun daah sengih2. saya pun menjalankan muslihatku. saya pun duduk sebelah diorang pastu saya pegang2 peha bohsia nie.

Citer Erotik Sepupu Bohsia Pantat Ketat Gila Kisah Sex
Diorang tak beri respon, cuma membiarkannya. saya dengar nafasnya daah semacam, perlahan saya meraba payudara nya. diorang cuma membisu dan buat2 tak perasan. batang butuh ku menegang keras. Tubuhnya yang cantik itu menaikkan nafsuku.

Saya suh member saya buat2 tido. Pas tue saya pun apa lagi, saya peluk tubuhnya. diorang menggeliat bila saya cium lehernya. kitorang pun berdiri dan saya sambill memeluknya dari belakang, saya mencium lehernya dan meramas payudara nya.


Citer Sex Sepupu Bohsia Pantat Ketat Gila
  • Diorang mengeluh keenakan dan kenikmatan dicumbuiku. saya keluarkan batang butuh ku lalu mengambil tangannya supaya memegang balak ku. dng rakus diorang meramas balak ku seperti meramas hot dog. Memberku masih pura2 tidur tetaapi sekali sekala membuka matanya.

  • Saya tahu diorang memanng stim. saya kenyit mata suruh diorang sabar dulu. saya pun mula meraba pantat minah nie. diorang menggeliat denngan lebih kuat dan nafasnya semakin deras. Tubuhnya jugak mula memberi isyarat kenikmatan.
Saya pun baringkan diorang atas katil, dan mula membuka pakaiannya satu persatu. diorang tak membantah dan saya pun berbogel. balak ku mula kuselitkan di celah pantat nya. diorang menggeliut sekali merasa keenakan batang butuh ku.

Citer Erotik Sepupu Bohsia Pantat Ketat Gila

Saya tak mampu bertahan lagi, maniku sdh di kepala balak. Perlahan saya masukkan balak ku ke dlam pantat sepupu member saya nie, dan ia meluncur masuk denngan senang ke dlam rahim yang licin itu.

Balak ku mula bereaksi, krna dikemut pantat nya yang licin dan panas itu. saya menghenjut henjut perlahan dan akhirnya, cret! Creet! Creet! Maniku memancut ke dlam pantat panas perempuan ini.

Balak ku lega dan badanku terasa puas. saya pun tarik kuar balak ku dan suruh member saya plak lanyak sepupu die. Member saya pun denngan lahapnya terus sumbat lubang diorang dan tak sampai 5 minit diorang daah terkulai pasal daah pancut kat dalam.

Sepupu diorang tak cakap apa pun, cuma terbaring lemah dibantai dua lelaki dan yang bestnya pantat nya menyimpan dua jenis mani, iaitu mani saya dan member saya. Takut jugak saya diorang mengandung tapi beberapa lama pastu member saya cakap takde apa yang berlaku.

Selamat.
Sepupu Bohsia Pantat Ketat Gila ***
Sepupu Bohsia Pantat Ketat Gila,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Sepupu Bohsia Pantat Ketat Gila certia lucah, Sepupu Bohsia Pantat Ketat Gila kisah sex melayu, Sepupu Bohsia Pantat Ketat Gila seks malaysia, porn, erotic Cite Blue, Sepupu Bohsia Pantat Ketat Gila


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/