Cipap Isteri Dihenjut Beramai Ramai #2

Cipap Isteri Dihenjut Beramai Ramai #2 | Kali ini Selfa pula yanng akan menceritakan pengalamannya. stelah saye menyerahkan diri saye pada Usban, Meyla dan suami saye jarang keluar untk bertemu teman-teman lain dlm aktiviti seks mereka.

Jika dahulu, mengikut pengakuan suami saya, mereka sering keluar, berparti di sini dan berparti di sana. Tapi kini, kita berempat menghabiskan masa dlm rumah membuat pertukaran sesama sendiri, di mana ada ketikanya Usban akan datang bilik saye untk tidur denngan saya, manakala Jamul akan berpindah ke bilik Usban dan tidur bersama Meyla.

Atau ada ketikanya kita tidur berempat dlm bilik Usban. kitorang tidakk ada rasa takut atau segan silu sesama sendiri. yanng paling gembira adalah Usban. krna sejak dapat menikmati tubuh saya, Usban tidakk henti-henti mahu merasainya setiap waktu.

Katanya, selain dari saye berlainan bangsa darinya, tetaapi jg kerna tubuh saye ini masih lagie solid. Mana tidaknya, saye pun belum lama berkahwin denngan Jamul, dan sebelum ini, cuma Jamul je yanng dapat merasai tubuh saye ini.

Atas persetujuan bersama denngan Jamul, saye tiada halangan asalkan Jamul setuju. Bagi Jamul pula, jelas terlihat itu keinginannya, kerna die tidakk mempunyai sebarang masaalah. die pun, sesuka hatinya jg sering mendampingi Meyla dlm bilik tidur.

Setiap kali bila diajak oleh Usban masuk bilik bersama atau dipeluk oleh Usban, saye tidakk ada bantahan. bolih dikatakan selalu jg saye disetubuhi oleh Usban di depan mata suami saye atau saye melihat Jamul menyetubuhi Meyla di depan mata saya.

Cerita Malaysia Cipap Isteri Dihenjut Beramai Ramai #2 Citer lucah

Sudh menjadi hal biasa untk kami. Pendekkata, wanita yanng ada dlm rumah ini, adalah kepunyaan kedua-dua lelaki ini, Usban dan Jamul. Mereka bolih pilih siapa je yanng mereka mahu setubuhi, tak kira siang atau malam.

Atau di mana saja, dlm bilik, ruang tamu, dlm bilik air atau di dapur. Ada ketikanya, terasa jg di hati saya, atas kertas, saye adalah isteri kepada Jamul. saye dinikahkan kepada Jamul dan saye cuma bolih menyerah kepadanya seorang diri.

Tapi di sini, bolih dikatakan setiap hari bila saye tidakk uzur, saye dicumbui denngan secukupnya oleh Usban, denngan pengetahuan suami saya. Jika dihitung denngan jari, Usban yanng selalu memancutkan sperma nya dlm cipap saye dari Jamul.

Tidur pun saye selalu tidur denngan Usban, bukan Jamul. Satu hari, Usban dijemput oleh temannya untk menghadiri satu parti di rumah mereka. Usban menerangkan pada kita apakah jenis parti ini.

Bagi Jamul dan Meyla, mereka daah biasa ke parti parti begini. sudh begituu lama mereka tidakk pergi k eparti stelah mereka 'jumpa' saya. saye agak risau sedikit, tapi Jamul beritahu tidakk ada apa yanng takut.

Stelah berbincang, kita semua setuju untk pergi. Pada malam yanng telah ditetapkan, kita berempat pun pergi ke parti tersebut. kitorang disambut oleh tuan rumah yanng begituu periang dan begituu mesra.

Saye pada mulanya gementar, hilang perasaan takut saya. Antara yanng hadir terdapat beberapa orang kulit putih seperti Usban dan Meyla dan ada jg orang kulit hitam. bannyak makanan berbagai masakan disediakan dan begituu jg minuman.

Stelah semuanya makan dan minum, ramai yanng duduk di bilik tamu menonton tv, berbual atau menari denngan musik yanng perlahan. Kemudian tuan rumah menjemput semua yanng hadir, jika ingin mandi, bolih terjun dlm kolam renang.

Terdapat satu pasangan kulit hitam negro yanng bernama David dan Harriet, terus membuka baju mereka untk mandi dlm kolam bertelanjang. saye cukup terperanjat bila lelaki berkenaan membuka seluar dalamnya.

Saye lihat konek nya agak besar dan panjang. Waktu itu masih lembik, tapi panjang. saye lihat Usban dan Meyla jg dan beberapa yanng lain terus bertelanjang bulat dan terjun dlm air.

Jamul dan terutama saya, terpinga pinga dan melihat antara satu sama lain. Usban menjerit agar kita masuk sama. Tuan rumah pun minta kita semua ikut mereka. Akhirnya, kita pun ikut sama, bertelanjang bulat dan terjun dlm kolam.

Bayangkan, pertama kali bagi saye bertelanjang bulat didepan orang ramai, dan mandi beramai ramai bertelanjang. smbil mandi manda, saye lihat ramai jg yanng telah berpasangan, tidakk kira sama ada denngan suami atau isteri masing-masing, atau denngan pasangan lain.

Ada yanng telah berpeluk, bercium atau hisap menghisap buah dada wanita wanita yanng ada, dan ada yanng kejar mengejar dlm air. sdang saye memerhatikan keliling saya, Jamul meninggalkan saya.

Smbil saye berenang, saye melihat ke sana ke mari untuknya. Akhirnya saye ternampak Jamul yanng sdg duduk di tepi kolam denngan kedua-dua kakinya terbuka luas, denngan hujung kakinya berada dlm air.

Smbil itu salah seorang wanita yanng masih berada dlm kolam berada di tengah-tengah kaki Jamul. Kelihatannya wanita itu sdg menghisap konek Jamul. Jamul kelihatan khayal dibuat begituu oleh wanita tersebut.

Begittu jg saye lihat Usban ditemani oleh seorang wanita, manakala Meyla sdg menghisap konek seorang lelaki di atas bangku tepi kolam. Waktu itu saye berada didalam air sehingga pinggang saya, bila tiba tiba saye terasa ada tangan yanng memegang buah dada saye dari belakang.

Digosoknya buah dada saye sambill mencium tengkok saya. Bila saye menoleh ke belakang, saye terperanjat kerna berdepan denngan lelaki yanng berkulit hitam tadi, David. "Saya lihat awak tidakk sibuk, jadi saye datang untk bertanya jika awak sudi?" die berkata.

Saye kata padanya yanng saye tak pernah buat denngan lelaki kulit hitam dan sambill melihat konek nya, saye rasa takut tak bolih masuk dan melayannya. Tapi die ketawa dan berkata selalunya wanita akan kata begituu , tapi kemudian bila daah dapat, terus ingin lagi.

Kitorang berdua ketawa. die perkenalkan namanya David dan saye perkenalkan nama saye Selfa. die bilang die pun belum pernah jumpa, apakan rasa tubuh orang Asia. smbil berkata die tarik tangan saye dan saye terus mengikut, lalu kita keluar dari kolam menuju ke satu bilik.

Cerita Malaysia Cipap Isteri Dihenjut Beramai Ramai #2 Cerita kongkek
Dibaringkannya saye atas tilam dan die terus menghisap leher saye dan puting buah dada saya, sambill jarinya masuk dlm cipap saya. Jarinya je daah besar dan panjang dan terasa macam ada konek dlm cipap saye tapi die begituu lembut dan bertimbang rasa.

Lepas itu die cium saye sambill tangannya jika tidakk ada di cipap saya, akan melekat di buah dada saya. Kemudian, denngan perlahan die minta saye hisap konek nya. die duduk atas tilam itu dan saye membongkok di depannya.

Waktu itu konek nya daah membengkak dan besar. Tak cukup pergelangan saye bila saye pegang konek nya. Ibu jari saye tidakk bolih bertemu denngan jari telunjuk saye bila saye pegang konek nya.

Saye gosok konek nya itu kedepan dan belakang, sambill saye tanya berapa besar dan panjang. Katanya dlm sekitar 22cm dan jika betul betul tegang, bolih sampai 26 cm. saye tanya, bolehkah die masuk dlm cipap saye yanng setakat ini menerima konek Jamul atau Usban, yanng tidakk sebesarnya.

Die ketawa saja. Lepas itu saye terus masukkan dlm mulut saye dan setiap kali saye hisap, setiap kali menaikkan perangsangnya. Bagaimana pun tak termasuk semuanya dlm mulut saya. stelah 10 minit saye menghisapnya, die tarik saye sambill die tidur.

Dimintanya saye naik atas badannya sambill die menghunuskan konek nya ke cipap saya. saye cuba duduk perlahan diatas konek nya di mana cipap saye cuba ditembusi oleh konek nya.

Pada mulanya ada sedikit kesakitan, tapi die pandai memainkan konek nya. Cukup pandai die melakukan hinggakan saye sudahh benar benar bernafsu. Ditolak konek nya dlm cipap saye sambill tangannya menggosok buah dada saya.


Cerpen syok Cipap Isteri Dihenjut Beramai Ramai #2 Citer melayu
  • Akhirnya semua konek nya masuk dlm cipap saya. Cukup padat saye rasa dan saye terduduk diam sebentar dlm beberapa saat dan lepas itu baru saye bergerak menunggang konek nya.

  • Saye naik turun atas konek nya. Walaupun pada mulanya tadi sakit, tapi sekarang rasa cukup seronok menunggang batang besar ini. Kemudian die menolak denngan perlahan tubuh saye hingga saye pula terlentang atas tilam dan die di atas.

  • Die terus menyetubuhi saya. Ditarik dan disorongnya konek nya itu denngan begituu lembut. saye terjerit sambill kepala saye berpusing. Cukup hebat die setubuhi saya. saye benar benar lupa terus segala galanya.

  • Saye benar benar hilang perasaan saye waktu itu. Orang kulit hitam ini benar benar meratah tubuh saye denngan begituu hebat sekali. saye cuma menyerah longlai diperlakukan denngan cara apa sekali pun.

  • Saye serah sepenuhnya. Entah berapa kali saye sampai pada malam itu, tak terkira. begittu jg entah berapa bnyk sperma yanng dicurahkannya dlm cipap saye malam itu, saye tak tahu.

  • Nak kata saye pengsan, tidak, tapi saye hanyut dibuainya. Berbagai cara dilakukan oleh David pada tubuh saye pada malam itu. sdang saye menghisap konek nya, tiba tiba pintu diketuk, dan berdiri Jamul disitu.
Die cuma bertanya saye okay ke? saye kata ya. Rupanya saye telah berjam-jam berada dlm bilik itu bersama orang kulit hitam ini. Dan sejak kita masuk sampai diganggu oleh suami saya, kita tidakk renggang dari bersetubuh atau hisap menghisap antara satu sama lain.

Bila suami saye lihat saye tidakk apa-apa, die pun keluar dari bilik itu. kitorang terbaring berpelukan dan lepas itu die naik semula atas tubuh saye dan memberi saye persetubuhan yanng terakhir untk malam itu.

Saye terbaring terlentang sambill saye palang kaki saye pada bontot nya serta tangan saye memegang bontot nya saolah olah itu menekankan konek nya agar terus tersumbat dlm cipap saya.

Saye terus menyerah. Inilah kali pertama saye ditiduri oleh lelaki kulit hitam dan mgkin bukan yanng terakhir. stelah agak lama kita 'menumpang' rumah Usban dan Meyla, Selfa mencadangkan pada saye agar kita berpindah untk cari rumah lain, walaupun rumah satu bilik.

Bukan kerna kita bergaduh atau tidakk puas hati denngan layanan Usban atau Meyla, tetaapi anak Usban telah kembali tinggal di rumah stelah tamat kursusnya. lagii pun, stelah Selfa daah lama sikit di sini, ramailah kawan kawan atau saudara mara jg yanng tinggal di sini datang menziarahi kami.

Agak sulit jg untk kita melayan mereka dirumah orang. lagii pun, kita sudahh tidakk lama lagie tinggal di sini, kerna pengajian saye hampir tamat. saye bersetuju denngan pandangan Selfa.

Novel rogol Cipap Isteri Dihenjut Beramai Ramai #2 Citer seksi

Kitorang berbincang denngan Usban dan Meyla. Mereka tiada halangan dlm hal ini. Sebaliknya, mereka pun sama sama membantu untk mencari rumah. Akhirnya, kita dapat sebuah rumah diapartmen yanng mempunyai dua bilik.

Bila sudahh berpindah, selalu jg Usban dan Meyla datang menemui kami, kerna kita tidakk putuskan hubungan kita denngan mereka. Lagipun, bila saye ke kuliah, Selfa tinggal sendirian. Jadi bila Meyla datang, bertemanlah dia.

Ada ketikanya kita sekali sekala ke rumah mereka. Aktiviti seks kami, berjalan terus, tiada halangan atau terputus. Jika dahulu berlaku di rumah Usban dan Meyla, tapi kini, bnyk berlaku di rumah kami.

Bila Usban dan Meyla datang, samaada Selfa berpindah bilik atau saya, atau kita tidur ramai ramai di ruang tamu. Tiada perubahan yanng berlaku antara kita berempat. Satu hari, saye rasa agak bosan sedikit di rumah, dan kebetulan Usban dan Meyla ada hal lain denngan saudara mereka, saye telah mengajak Selfa pergi ke sebuah kelab yanng sering saye dan Usban pergi dahulu sebelum Selfa datang.

Selfa pun, mahu jg melihat lihat keadaan di sana. Selfa sekarang daah tak sama macam die baru sampai. Pemikirannya daah sama macam saya. Atau daah sedikit lebih dari saya! kitorang sampai di kelab tersebut agak awal, kerna tidakk ramai orang yanng ada di situ.

Kitorang duduk denngan minta air, dan makanan, sambill dengar muzik. Sedikit demi sedikit orang datang, ada yanng sendiri dan ada yanng berpasangan. Ada ketikanya, saye dan Selfa keluar menari mengikut alunan muzik.

Stelah agak lama kita di tempat menari, kita datang semula ke tempat kita duduk. Terdapat seorang lelaki yanng ada di tempat kami. Bila die tahu itu tempat kami, die bangun untk berpindah, tapi kita kata tak perlulah.


Cite sex Cipap Isteri Dihenjut Beramai Ramai #2 Cerita blue
Bolih duduk bersama kami. die pun duduk semula. Katanya isterinya pergi ke bilik air. kitorang semua duduk dan berkenalan. die perkenalkan dirinya Dave. Bila kita sebut nama kita Jamul dan Selfa, die bertanya, dari Malaysia? kitorang agak terperanjat, kerna saolah-olah die tahu Malaysia atau kami.

Tapi rupanya, isterinya orang Malaysia. tiidak lama kemudian, datang seorang wanita di meja kami. Dave perkenalkan isterinya, Fonie. Fonie ini orang Melayu, seperti kami. Pertama kali saye berjumpa orang Malaysia dlm kelab tersebut.

Begittu jg denngan Dave dan Fonie. Kali pertama jg mereka jumpa pasangan Melayu disini. kitorang terus berbual denngan mereka. Mereka berdua ini sdg bercuti di tempat Dave dan akan balik ke Malaysia dlm sebulan lagi.

Dlm perbualan kita itu, kita tidakk sentuh hal seks, kerna saye dan Selfa agak malu untk menyentuhnya. Tapi mereka yanng mula dahulu, dan tambahan pula tempat yanng kita duduk ini adalah bermaksud untk itu.

Cara mereka bercakap, sangat menyenangkan kami. kitorang tidakk takut takut untk berbual denngan mereka dan seolah-olah kita sudahh kenal lama. Mengikut kata mereka, di Malaysia mereka ada bertemu beberapa pasangan lain, dan mereka telah lama berkecimpung dlm aktiviti ini.

Oleh kerna kita rasa senang denngan mereka, kita bercadang untk bertukar pasangan denngan mereka, dan untk kesenangan kita juga, kita jemput mereka datang ke rumah kami. Sampai di rumah, kita duduk berbual di ruang tamu, sambill Selfa buat air.

Bila Selfa datang, kita minum, dan makan sedikit kuih. Selfa duduk di sebelah saya, masih bertertib adat kita. Kemudian kita minum dari berbual. Banyaklah perkara diceritakan, maklumlah, jarang kita bertemu orang Malaysia.

Stelah minum, Dave datang duduk sebelah Selfa, dan Jamul terpaksa bangun untk pergi duduk sebelah Fonie. Dave terus berpeluk denngan Selfa, denngan Selfa membiarkan apa yanng dibuat oleh Dave.

Suami Selfa Jamul hnya memerhatikan je apa yanng berlaku didepannya. Siapa yanng akan sangka, wanita yanng pendiam, sekarang ini sdg bergomol denngan lelaki lain didepan suaminya. Jamul pula, tidakk ingin terbiar begituu saja.

Die pun terus memeluk Fonie, isteri Dave. Tak pernah bagi Jamul dapat wanita Melayu, selain dari isterinya Selfa, dan inilah kali pertama. Jika dahulu, asyik denngan mat salleh saja.

Kemudian, kelihatan Selfa memimpin Dave menuju ke biliknya. smbil melihat pada Jamul, denngan senyuman, die terus membawa Dave ke biliknya. smbil Jamul sdg memeluk dan mencium Fonie, Selfa akan bersama Dave.

Masing-masing denngan pasangan masing. Dave dan Fonie balik ke rumah mereka, keesokkan harinya. Mereka berjanji akan berjumpa di Malaysia nanti.
Cipap Isteri Dihenjut Beramai Ramai #2 ***
Cipap Isteri Dihenjut Beramai Ramai #2,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Cipap Isteri Dihenjut Beramai Ramai Cerita Malaysia Cipap Isteri Dihenjut Beramai Ramai Citer lucah Cerpen syok Cipap Isteri Dihenjut Beramai Ramai, porn, erotic Cite Blue, Cipap Isteri Dihenjut Beramai Ramai #2


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/