Faraj Isteri Dihenjut Beramai Ramai #1

Faraj Isteri Dihenjut Beramai Ramai #1 | Nama aku Jamul, berumur 37 tahun, isteri aku Selfa, berumur 31 tahun, bekerja sebagai pegawai di sebuah bank. kitorang telah lama mendirikan rumah tangga, atas dasar suka sama suka.

Tapi sehingga kini, belum ada anak. Ramai saudara mara, kenalan, termasuk ibu ayah kita bertanya kenapa kita tidakk ada anak. ingin kata tak mampu berkeluarga, kita berdua bergaji besar.

Jadi, persoalan ini sering ditanya atau dipersoalkan bila kita berjumpa mereka sama ada di kampung atau di mana saja. Jawapan kita pada mereka, adalah sama, tunggu dulu, atau belum sampai masanya.

Ramai jg yangg menasihat agar kita jumpa doktor atau sebagainya, tapi bagi kami, bukan itu masaalahnya. Bukan kita tak ingin anak, kita mahu, tapi ada sebabnya yangg kita berdua merahsiakan pada semua orang tua kami, saudara mara dan kenalan kami.

Jika mereka tahu sebab mengapa kita tidakk ada anak, mgkin ada yangg pitam, pengsan atau menjauhkan diri dari kami. Tiada siapa yangg tahu apakah aktiviti kita berdua sehinggakan Selfa tidakk bolehh beranak.

Sebenarnya kita berdua terlibat dlm aktiviti yangg dlm bahasa Inggerisnya swinger sex atau bahasa Malaysianya bertukar isteri. kitorang masih aktif dlm aktiviti swinger sex ni, dan tak mgkin aku izinkan Selfa mengandung, krn aku khuatir, anak itu anak siapa, krn Selfa ditiduri oleh ramai lelaki.

Lagie pun, jika Selfa mengandung, ini akan menghalang kita dari melakukan aktiviti swinger sex ni. boleh dikatakan, dua kali sebulan kita akan bertemu dan melakukan aktiviti ini bersama kenalan kita atau rakan rakan kenalan kami.

Novel rogol Faraj Isteri Dihenjut Beramai Ramai #1 Cite nakal

Perkara ini bermula ketika aku berada di luar negara, sewaktu menuntut dahulu. Sebelum aku pergi, orang tua kita berdua meminta kita berdua bernikah. Waktu itu kita sudahh bekerja dan sudahh pun bertunang.

Jadi bila aku mendapat tawaran utk melanjutkan pelajaran keluar negara, orang tua kita rasakan ada baiknya kita menikah dahulu dan minta aku bawa Selfa ikut sama. Bagaimanapun, stlh kita menikah, Selfa tidakk terus dapat cuti.

Jadi aku pergi bersendirian dahulu, dan meminta Selfa datang selepas cutinya diluluskan. Waktu di luar negara, banyaak godaan yangg berlaku. Antaranya berkaitan dngan seks. Soal seks ini, disana terlalu bebas.

Bukan sahaja negaranya yangg mengamalkan ciri ciri kebebasan, mereka yangg datang dari luar negera pun mengambil kesempatan krn jauh dari keluarga dan kenalan utk melakukan tanpa batasan. Termasuklah saya.

Bukan sekadar mempunyai teman wanita atau lelaki keliling pinggang, tapi ramai jg yangg melakukan seks bebas, bebas dari segalanya. Dan bolehh bertukar ganti dngan siapa saja. Pada mulanya, aku tidakk terlibat sama dlm hal ini, tapi sekadar ada teman wanita tu, utk mengisi masa sunyi tu, adalah.

Yg serius tak ada, krn aku tahu Selfa akan datang tak lama lagi. stlh beberapa bulan aku berada di sana, aku berusaha utk mencari rumah, krn utk membuat persiapan Selfa utk datang.

Waktu di peringkat awalnya, aku menyewa bilik dngan pelajar pelajar lain. sdg aku tercari cari, aku telah berbual dngan salah seorang professor tempat aku belajar, namanya Usban dan die pelawa aku tinggal di rumahnya saja.

Kebetulan Usban dan isterinya ada seorang anak sahaja yangg daah dewasa dan waktu itu tinggal diasrama. Rumahnya besar, jadi die tidakk keberatan utk memberi aku satu bilik, bersama Selfa.

Usban berumur dlm awal 50an, manakala isterinya Meyla pertengahan 40an. Walaupun umurnya sudahh lebih 40an, tapi mat salleh ini, masih kelihatan tegap. stlh aku fikirkan dngan mendalam, aku setuju.

Apakan lagie tinggal di rumah professor, senang jg utk aku mendapat rujukan dan sebagainya. Isteri professor ini tidakk kerja, jadi aku fikir bagus jugalah krn bila Selfa datang, ada teman mereka berdua.

Saya memberitahu Selfa dan keluarga, dan semuanya setuju. stlh aku tinggal di rumah Usban, pergaulan kita bertiga rapat dan ke mana jg hujung minggu jika aku tidakk ada kelas atau belajar, kita akan bermain tennis bersama atau melawat ke tempat-tempat lain bersama.

Oleh krn agak rapat, maka kita bercakap pun tidakk ada segan silunya. Satu hari, sewaktu kedua dua mereka tidakk ada di rumah, aku telah membelek belek vcd yangg banyaak tersusun didalam almari.

Antaranya banyaak cerita wayang dan cerita-cerita yangg aku tak pernah dengar. begituu jg dngan ada tajuk seperti 'With Love' , 'To You' dan berbagai lagi. Sekadar nak tahu cerita apa, aku pun mainkan ke tv.

Terperanjat aku apabila melihat ceritanya permainan seks antara isteri professor tersebut dngan lelaki lain, dan ada jg gambar Usban dngan awek lain, dan jg pasangan pasangan lain. saya terlalu asyik melihat cerita cerita tersebut, hinggakan tidakk sedar Usban dan isteri masuk ke dlm rumah.

Bila aku sedar, mereka sudahh berdiri dibelakang kerusi aku duduk. Tersentak saya, tapi mereka hnya tersenyum dan bertanya seronok? saya hilang kata kata. saya tutup tv, dan terus duduk memandang mereka berdua.

Mereka dngan tenang memberitahu aku apa yangg aku lihat itu adalah mereka, dan mereka anggap itu sebagai sebahagian dari hidup mereka. saya pula, walaupun tersentak di' tangkap' melihat vcd mereka dan rasa malu, tapi terangsang.

Tanpa aku menduga, aku rasa bernafsu bila isteri professor itu sambill mereka bercakap, die duduk rapat pada saya, dan bertanya berbagai pertanyaan. Entah macam mana, aku terus tergoda, dan akhirnya, hari itu aku melakukan seks dngan isteri professor itu Meyla di depan suaminya, malah professor itu pun bersama mengerjakan isterinya.

Sejak hari itu, bolehh dikatakan aku sering tidur dngan Meyla dan pada setiap hujung minggu, kita keluar dan berkumpul sama ada di rumah kenalan mereka atau di hotel utk berpesta seks, dngan teman-teman mereka yangg lain.

Ada jg aktiviti itu dibuat di rumah professor itu sendiri. Kenalan kenalan professor ini terdiri dari berbagai bangsa. Ada yangg bekerja di sana, dan ada jg penuntut macam saya.

Bila kita bertemu, ada yangg membawa isteri atau suami, dan ada yangg membawa teman wanita atau lelaki masing masing. Dimestikan setiap yangg datang ke pertemuan itu, mesti membawa pasangan.

Sampai di sana, hak aku kamu punya, dan hak kamu, aku punya. Tapi ramai yangg datang adalah suami isteri. Jadi, setiap minggu aku dapat menikmati sama ada tubuh isteri orang lain atau teman wanita mereka.

Sebagai balasan, aku jg membawa teman wanita aku utk mereka semua. Bila Selfa datang, kita semua berhati-hati utk tidakk mencurigakan Selfa. Semua aktiviti dibuat di luar rumah, supaya Selfa tidakk tahu.

Cite kongkek Faraj Isteri Dihenjut Beramai Ramai #1 Cerita rogol
Sejak Selfa datang, aku kurang sedikit keluar, krn , Selfa daah ada. saya lepaskan rindu aku pada Selfa. Macam berhoneymoon. Tapi tak lama. Minat dngan wanita lain pun, sudahh tertanam dlm hati saya.

Saya curi -curi keluar utk bersama Usban dan Meyla utk menghadiri pesta-pesta seks ini. Alasan yangg aku berikan adalah menghadiri kuliah. Apakan pula pergi dngan professor tersebut. Satu hari, sewaktu pulang dari salah satu aktiviti tersebut, Usban dngan selamba mengatakan yangg die minat dngan Selfa.

Saya kata, pasti Selfa tak mahu. Tapi Usban masih berkeras mahu. Katanya, oleh krn aku daah nikmati isterinya, tak salah die dapat isteri saya. saya serba salah dibuatnya. ingin beritahu Selfa, pasti die menengking dan marah.

Stlh membuat berbagai perbincangan, andaian dan bercerita panjang, akhirnya, stlh persetujuan saya, kita serahkan kepada Meyla utk memujuk Selfa. Oleh krn Meyla tidakk bekerja dan selalu ada di rumah, bolehlah die meyakinkan Selfa.

Saya, serba salah, setuju, tapi risau dan sebagainya, tapi aku diamkan saja. cuma aku beritahu mereka agar jngan sebut aku lakukan. saya lihat makan masa jg utk Meyla memujuk Selfa.

Kerana setiap kali bila ada waktu terluang, sama ada Meyla, atau Usban sendiri kata pada aku tidakk berjaya. kitorang semua ketawa saja. Bagi saya, tak berjaya lagie bagus. Setidak-tidaknya Selfa hnya utk saya.

Tapi aku buat tak kisah dan perhubungan aku dngan Selfa seperti biasa saja, tanpa aku bertanya atau menyentuh hal hal tersebut. dlm pada itu, aku masih melakukan hubungan dngan isteri professor atau wanita wanita lain, di luar pengetahuan Selfa.

Pada satu petang, bila aku balik dari kuliah, aku lihat Selfa ada di bilik, termenung. saya tanya kenapa, die kata tak sedap badan. Kelihatannya gelisah. saya ingat die demam, tapi katanya tidak.


Cerita nakal Faraj Isteri Dihenjut Beramai Ramai #1 Cerita rogol
  • Saya suruh die berehat, mgkin ingin demam dan nanti aku berikan ubat. Sewaktu aku ke dapur utk ambil air, tiba-tiba Meyla datang dan berbisik yangg die berjaya pujuk Selfa.

  • Saya antara percaya dan tak percaya. Tapi bila aku fikirkan Selfa gelisah dlm bilik, aku yakin juga. Kemudian Meyla berlari dlm biliknya, dan kemudian memberi aku vcd. die suruh aku tengok.

  • Dlm bilik, bila aku daah berikan Selfa pil, die baring di katil. saya pergi ke meja tulis, dan buka lap top saya. saya masukkan vcd dan melihat pada skrin.

  • Skrin menunjukkan gambar bilik Usban dan Meyla. saya tahu bilik itu telah dipasang oleh mereka kamera yangg bolehh ambil gambar. Ada tiga kamera yangg tersembunyi didalam bilik itu, satu diletakkan di lampu siling, satu lagie di atas kain tingkap, tersorok dngan kain jendela dan saru lagie disorok di gambar hujung katil.

  • Bagi yangg tidakk tahu, pasti tidakk akan ketahui yangg ada kamera di dlm bilik itu. Skrin itu bolehh dikawal melalui 'hand free' di mana kontrolnya macam talipon bimbit. Sewaktu gambar itu bermula, bilik itu kosong.

  • Kemudian, terdengar suara dan lepas itu, kelihatan gambar Meyla memegang tangan Selfa, menariknya masuk ke dlm bilik dan minta Selfa duduk atas katil. Selfa kelihatan takut, melihat sekeliling bilik serta malu malu.

  • Tapi terdengar suara Meyla, " It is okay, do not be afraid". Selfa mengangguk dan mereka berdua tersenyum. Lepas itu, kelihatan Usban berada dlm skrin, hnya memakai tuala mandi.
Mngkin die baru keluar dari bilik air. Meyla bangun, dan terus menepuk bahu Selfa, " do not be afraid, Usban will take care of you". Selfa kelihatan memandang muka Meyla dan senyum sedikit, tapi lepas itu tundukkan mukanya.

Meyla mencium pipi Usban dan berlalu, tak nampak lagie dlm skrin. sambil aku melihat pada lap top saya, aku lihat jg Selfa yangg sdang baring atas katil. Bila aku lihat Selfa agak tidur nyenyak, aku melihat kembali pada skrin lap top saya.

Saya lihat Usban sudahh naik atas katil, dan berbaring di hujung katil. Kemudian die memanggil Selfa agar datang padanya sambill menepuk di ruang sebelahnya atas katil. Selfa kelihatan berundur atas katil, tanpa memandang muka Usban.

Bila die daah sampai sebelah Usban, Usban terus menarik badan Selfa, sambill memeluk tubuh Selfa. dengaan perlahan Usban menolak tubuh Selfa atas badannya dan terus mencium pipi Selfa. sambil itu kelihatan tangan Usban merayap di belakang tubuh Selfa.

Saya rasa terangsang serta bernafsu pula. Padahal yangg dlm skrin itu isteri saya, tapi aku terasa berlainan. Sepatutnya marah, tapi macam terasa seronok pula. Tangan Usban terus merayap dari pinggang Selfa dan sampai pada bontot Selfa.

Ditariknya kain sarung Selfa sampai ke pinggang, dan kelihatan seluar dlm Selfa yangg berwarna unggu. Selepas itu, kelihatan tangannya merayap dlm seluar dlm Selfa. Digosok dan ditekannya bontot Selfa.

Kaki Selfa kelihatan terbuka sedikit demi sedikit hingga terbuka luas. Lepas itu, Usban merebahkan tubuh Selfa atas katil dan kali ini, Usban pula di atas Selfa. sambil mulutnya masih di mulut Selfa, tangannya merayap pada buah dada Selfa.

Kisah sex Faraj Isteri Dihenjut Beramai Ramai #1 Cite seks

Perlahan-lahan die buka baju Selfa dan bila daah terbuka baju dlm Selfa, die terus menjilat dan mengigit buah dada Selfa. Selfa kelihatan sudahh terlalu ghairah dan bernafsu. Kemudian, kelihatan Usban bangun dan menanggalkan tuala mandinya.

Dipegangnya kemaluannya itu dan disorongnya pada pipi Selfa. Selfa terus menarik dan mengulum. Agak lama jg mereka begittu , dan selepas itu, kelihatan Usban terbaring, sambill Selfa bangun melutut.

Sahelai demi sahelai Selfa membuka pakaiannya dan bila daah terbuka semuanya, Usban membaringkan Selfa semula, dan die terus menuju kekemaluan Selfa. Terdengar sekali sekala renggekkan dan jeritan Selfa keseronokkan.

Agaknya Usban daah tak tertahan, terus memegang kemaluannya, dan meletakkan atas kemaluan Selfa. Kelihatan die tolak tarik dan tolak tarik. Agaknya bila daah masuk semuanya, Usban terus melakukan persetubuhan pada Selfa.

Cukup kuat jeritan dan rengekan Selfa, mengerang kesedapan. Lama mereka bertarung. Ada ketikanya Usban di bawah, dan ada ketikanya Selfa di bawah. Mereka peluk memeluk antara satu sama lain.

Akhirnya kelihatan Usban menekan badan Selfa dan Selfa memeluk tubuh Usban, pasti waktu itu Usban sudahh ingin pancutkan sperma nya ke dlm kemaluan Selfa. Lama jg Usban menekan kemaluan Selfa.

Selepas itu, Usban tertiarap atas katil sebelah Selfa. Selfa jg terkangkang sebelah Usban. Usban menoleh dan memberikan ciuman pada Selfa. Kelihatan Selfa dngan perlahan bangun, mengambil pakaiannya dan terus tidakk kelihatan dari skrin.

Yg tinggal Usban. Tak tahu aku kenapa aku jadi begittu terangsang melihat gambar Selfa disetubuhi oleh Usban. Tapi itulah perasaan aku waktu itu. saya tutup laptop saya, dan nak mengganggu Selfa atas katil utk bercengkerama dengannya.


Citer seksi Faraj Isteri Dihenjut Beramai Ramai #1 Citer seronok
Tapi aku kasihan melihatnya yangg sdang tidur. Lalu aku keluar dan terlihat Usban menonton tv, manakala Meyla sdang minum di dapur. saya pergi jumpa Meyla dan terus memeluknya. Perkara ini sudahh biasa dan pernah dilakukan sebelum Selfa datang.

Tapi bila Selfa datang, kita tidakk lakukan demikian di rumah. Tapi hari itu aku terus memeluknya dan menciumnya. saya tarik tangannya dan kita menuju ke biliknya. Usban hnya melihat dan tersenyum.

Sampai dlm bilik, aku terus terkam Meyla dan seperti biasa cium-mencium, raba meraba dan sebagainya. saya benar benar seperti singa lapar pada Meyla. Akhirnya aku setubuhi Meyla dan selepas sperma aku terpancut, aku tertiarap atas katil.

Meyla beritahu aku begittu ganas hari itu. kitorang berdua tersenyum dan selepas itu aku bertanya bagaimana die bolehh pujuk Selfa. Meyla beritahu segala pada saya. Bermula dari pujukannya, dari hari ke hari, dan die tunjukkan vcd yangg mereka ambil dan pujukkan demi pujukkan.

Selalunya Selfa akan jawab tidakk mahu. Tapi hari itu die diam saja, jadi aku talipon Usban minta die pulang. Bila Usban balik, aku beritahu Usban dan Selfa masih tidakk kata apa apa.

Jadi aku kira die setujulah. stlh habis cerita Meyla, aku pun bangun utk ke bilik saya. saya mengenakan pakaian dan keluar. Bila aku keluar, aku dapati Usban tidakk ada menonton tv.

Saya terus menuju ke bilik saya. kerana khuatir mengganggu Selfa, aku buka pintu dngan perlahan. Bila terbuka, terperanjat aku bila aku lihat atas katil, Usban sdang menyetubuhi Selfa. Kaki Selfa berselimpang atas bontot Usban.

Tangan Selfa memeluk dngan kuatnya atas belakang Usban. Usban menarik dan menyorong kemaluannya dlm kemaluan Selfa. Jika tadi aku cume melihat pada skrin, sekarang aku lihat dngan mata aku sendiri bagaimana Usban menyetubuhi Selfa.

Usban menghentak dan menjunamkan kemaluannya dlm kemaluan Selfa dngan begittu kuat sekali. Terjerit suara Selfa terkeluar dlm nada bernafsu. saya terpegun di belakang pintu melihat Selfa disetubuhi. Oleh krn belakang Usban menghala ke pintu, mereka tidakk nampak saya.

Nafsu aku kembali bergelora. saya kembali ke bilik Meyla dan terus menerkamnya sekali lagi. sambil itu aku beritahu yangg Usban sdang setubuhi Selfa. kitorang sekali lagie bersetubuh dan lepas itu aku terbaring keletihan sebelah Meyla.

Sdg aku terbaring tanpa berpakaian, begittu jg dngan Meyla, yangg sdang mengurut kemaluan saya, tiba tiba pintu dibuka, dan terdiri Usban, sdang memeluk pinggang Selfa. Waktu itu, Selfa hnya berseluar dlm dan Usban jg berseluar dalam.

Kedua duanya tersenyum melihat kita atas katil. Sejak hari itu, kita berempat sudahh sealiran. Ada ketikanya kita buat berempat, ada ketikanya kita bertukar pasangan dlm bilik dan tidur dngan 'isteri' yangg lain.

Begituu juga, kita bertiga telah memperkenalkan Selfa pada aktiviti aktiviti dngan pasangan yangg lain. Bila kita balik ke Malaysia, kita berusaha mencari pasangan di sini. Tak susah utk mendapatkannya.

Oleh krn aktiviti inilah, kita berdua tidakk bolehh ada anak. Tapi, tidakk siapa yangg tahu.
Faraj Isteri Dihenjut Beramai Ramai #1 ***
Faraj Isteri Dihenjut Beramai Ramai #1,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Faraj Isteri Dihenjut Beramai Ramai Novel rogol Faraj Isteri Dihenjut Beramai Ramai Cite nakal Cite kongkek Faraj Isteri Dihenjut Beramai Ramai, porn, erotic Cite Blue, Faraj Isteri Dihenjut Beramai Ramai #1


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/