Menjolok Ustazah Bertudung Cipap Tembam

September 04, 2016, in category
Menjolok Ustazah Bertudung Cipap Tembam | ketika saya belajar di sebuah universiti. selalunya pada hujung minggu, saya akan berkampung di studio dari pagi sampai la ke malam. kadang kadang trus tido je kat situ. ingin nak kalau dahh dekat ingin submit projek. dan dlm pusat pengajian saya nie, terdapat seorang lecturer cukup anggun.

Janda takde anak. nampak cam pendiam. orangnya tinggi lampai berkulit putih tapi mata tak sepet. ingatkan ader mix chinese, tapi tak. saya namakan sebagai Renifa. tapi kita lebih rapat dgn panggilan ustazah Renifa, sebab dia cam warak jer.

Selalu berbaju kurung dgn tudung, ustazah Renifa memanng rapat dgn student. tapi saya tak tau la rapat yaang cam mana. mahu dijadikan cerita, satu malam minggu tu, saya dahh stuck dlm studio.

Cerita Blue Menjolok Ustazah Bertudung Cipap Tembam

Dgn 2 org lg kawan sekuliah saya. tapi dieorng ada keter. saya plak ada skuter jerkk. sedar sedar ujan lebat kat luar. selebat lebatnye. dan sah sah saya tak leh ingin balik hostel mlm tu.

Saya amik keputusan nk tido di studio. walaupun dlm takut takut. tapi gagahkan diri jugak. tengah tengah hujan lebat tu. dan memanng sah sah tak der org lain kat situ selain saya, saya nampak bilik ustazah Renifa ni terang jer.

Maybe ustazah ada kot. later later, bolehh la saya jenguk dia. mane tau dia bolehh hatarkan balik hostel. saya pun mulela meronda keliling blok fakulti saya, dari satu tingkat ke satu tingkat, dari blok ke blok.

Sebab tak der keje ujan lebat. sampai la saya kat blok dewan kuliah. cam ada org je kat blok nie. sebab saya nampk cam ada cahaya kelip kelip. saya pun cam berminat jer.

Sampai je saya kat satu penjuru blok tu, saya nampak ustazah Renifa tengah beraksi baik punya. dalm hujan dgn aksi aksi mengghairahkan, dgn cuma sehelai daun yaang digunakan untk cover cipap nye.

Terkejut beruk saya. dgn ape yaang saya nampak. dan yaang pasti, ustazah Renifa pun terkejut dgn kehadiran saya. saya cube ingin lari tapi ustazah Renifa dahh dapat tahan saya, dan kini, dahh seratus peratus bogel.

"saya bolehh jelaskan. tolong rahsia kan apa yaang awak nampak malam nie. tolongla" ustazah Renifa cube beri penjelasan. "ape ni ustazah. kita ingat ustazah ni baik sangat. tak sangka ustazah ada hobi pelik cam nie".

"saya memanng nudist. dahh lama sejak belajar di manchester dulu. kalau di luar negara. memanng saya tak kesah ingin berbogel". Ustazah Renifa pimpin tangan saya dan kita menuju ke keretanya.

Trus di bawa saya masuk ke dlm keretanya dan dgn keadaan berbogel itu, ustazah Renifa balik ke blok studio saya. dlm kereta saya diam seribu bahasa. tapi dlm hati saya cukup terangsang dpt tgk tubuh ustazah Renifa.

Real depan mata lecturer saya berbogel. dgn cipap nya yaang saya tengok licin tak ada bulu. memanng sedap kalau saya dapat sumbatkan zakar saya dlm lubang cipap tue. saya cube menahan kesangapan ku.

Tapi zakar ku dahh tak tahan ingin tegak berdiri. saya tau ustazah Renifa sedar perubahan zakar ku. "awak pun berminat ingin bogel dlm kereta cam saya. ?. jomla. buka saje seluar dan baju kamu. saya tak kesah" pucuk dicita ulam mendatang, trus tanpa melengahkan masa.

Cerita Lucah Menjolok Ustazah Bertudung Cipap Tembam Cite Kongkek
Saya melucutkan pakaianku satu persatu. Kini kita berdua memanng berbogel tanpa seurat benang. nmpknya ustazah Renifa pun dahh semakin berahi. diusap usap zakar saya yng semakin naik itu. saya semakin tak tahan lalu saya cube meraba raba de celah kelangkang ustaz.

Saya tahu ustazah makin masyukk. tapi ustazah meneruskan pemanduan yaang saya rasakan. sudh melencong dr tujuan asal untukk balik ke studio. dan tanpa melengahkan masa. saya ramas ramas buah dada ustazah Renifa yaang cukup sedap.

Pejal dan keras. saya main mainkan nipplesnya. ustazah kegelian tetaapi menghayatinya. dan tiba tiba, ustazah Renifa berhenti di suatau lokasi. agak tersembunyi lokasi ini tetaapi menghadap satu pemandangan yangcukup indah.

Di luar masih hujan. tapi saya dan ustazah Renifa keluardari kereta. dalamm keadaan berbogel, kita berdua beraksi di dlm hujan di tepi sebuah tasik yaang terdapat di kawasan universiti saya.


Cerita Sex Menjolok Ustazah Bertudung Cipap Tembam
  • Memanng saya yakin kawasan ini seratus peratus clear. hari hujan dan skrg dahh 2 pagi. siapa yaang ingin keluar kan?. tanpa melengahkan masa. saya memulakan aksiku. kumulakan dgn ciuman berahi pada bibir mungil ustazah.

  • Memanng ustazah Renifa pandai bercium. saya lemas dlm ciumannya. kemudian saya jamah puting buah dada nya. ustazah mengeluh kesedapan. ku jilat tubuh ustazah di dlm hujan. sehingga saya sampai ke puncak kenikmatan.

  • Sungguh enak sekali dan saya dapat lihat. ustazah Renifa sungguh gembira. saya relakan aksiku dirakam. krna selama ini pun, memanng saya menaruh hati pada ustazah Renifa.. ustazah Renifa dahh tak tahan lg menanggung derita.
Tanpa kita peduli keadaan sekeliling ustazah tolak saya dan trus menerkam ke batang zakar ku pula. hari masih hujan dan ustazah Renifa begiti menikmati zakar ku. "ah ah. ah".

Saya mengeluh kesedapan. dan tiba tiba ustazah Renifa menghentikan aksi. "mau lg sayang? ". saya mengangguk. Ustazah Renifa memanng betina sangap yaang penuh berahi. ditariknya saya ke kerusi rehat taman.

Saya dibaringkan di atas meja. dan kelangkang ku dijilat jilat. argghh sungguh nikmat. ustazah Renifa mejamah kerandut buah keramatku menggunakan lidahnya. dan saya mengeluh kesedapan. "ustazah. ah. sedapnya.. uh. ah,. sayang" saya sendiri tdk pasti apa yaang saya sebutkan.

". ustazah Renifa smakin berahi. diaorang suruh saya bertukar posisi dgn diaorang terkangkang di atas meja pulak. air hujan dibiarkan menitik di sekeliling. saya lumurkan air liurku di zakar ku yangg tersergam indah itu. dan dgn penuh nikmat, zakar perkasaku saya tusukkan ke lubang keramatnya. 'aarrggh' diaorang menjerit.

Citer Melayu Menjolok Ustazah Bertudung Cipap Tembam

Dlm kenikmatan dan kesakitan, saya tdk tahu. yaang saya tahu. memanng ketat cipap ustazah Renifa ini. saya cuba merelaxkan suasana. memastikan diaorang dapat menerima keseluruhan batang berhargaku. saya tusuk sedikit demi sedikit dgn perlahan lahan.

Sampai diaorang sudh terima kesemuanya. memng enak dan lazat. tak dapat saya bayangkan. saya mengfuck lecturer kesayanganku. saya mulakan aksi doronganku. mula mula perlahan dan semakin laju. "plop. plop. plop".

Hentakanku dan pertembungan buah zakar ku ke persekitaran lubang punggung nya "i love u sayang. please be my partner". ujar ustazah Renifa sambiil memeluk tubuhku dgn kakinya. saya jawab dgn anggukan dan saya menerima satu ciuman penuh kasih sayang dari ustazah Renifa.

Malam itu sungguh bermakna. aksi di taman universiti di dlm hujan memng mengasyikkan. hampir 30 minit saya menujah. nampaknya ustazah Renifa dahh tak tahan. saya cube mengeluarkan zakar ku tapi diaorang menghalang.

Diaorang ingin saya pancut di dalam.. "arghh, arghh arghh sayang! ". jeritan ustazah kedengaran di selang seli bunyi hujan. arghh. terasa kehangatan cipap nya mengemut batang zakar aku. dan saya pun sudh mencapai kenikmatan dan ku pancut sperma ku di dlm lubang ustazah Renifa.

"argh, sayang i love u". "i love u too". balas ustazah Renifa dlm kepenatan. kita bercumbu mesra. dan saya biarkan zakar ku di dlm lubangnya. kadang kadang. diaorang kemutkan supaya saya rasa nikmatnya.

" jangaan kemut kemut sayang, nanti naik semula. sampai pagi kami di ranjang". kataku. "tak per, sayang nak" diaorang menjawab. ustazah Renifa memberikan saya satu ciuman dan akhirnya. "plop" saya tarik keluar batang zakar ku.

Masih lg 80% tegang. dan sperma ku mengalir keluar dari lubang cipap nya. dan kita bercumbu lagi.. "mari kami pulang sayang". ustazah Renifa menarikku ku menuju kereta. hujan sudh renyai renyai.

Saya tak pasti aksi kita tadi sempat dirakam atau tdk oleh kamera ustazah. tapi saya rela. ustazah memulakan pemanduan kembali ke blok studio ku. tanpa segan silu. kita bergerak dalm keadaan berbogel menuju ke bilik ustazah Renifa.

Ustazah lapkan badan saya dgn tuala. dan kita berdua membersihkan diri bersama sama. malam ini, saya akan isikan masa saya dgn buah hati baruku. ustazah Renifa. saya cukup puas..

Menjolok Ustazah Bertudung Cipap Tembam ***
Menjolok Ustazah Bertudung Cipap Tembam,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Menjolok Ustazah Bertudung Cipap Tembam cerita melayu, kisah seks Menjolok Ustazah Bertudung Cipap Tembam, cerita blue Menjolok Ustazah Bertudung Cipap Tembam, porn, erotic Cite Blue, Menjolok Ustazah Bertudung Cipap Tembam


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/