Ghairah Emak Main Sex Beramai Ramai #2

Ghairah Emak Main Sex Beramai Ramai #2 | Ketika Maria hendak menutup pintu didapati daun pintunya tersekat oleh kaki seseorang dan die tercampak ke belakang.



Bahagian 1 nye


Tualanya terselak habis menampakkan faraj nya dengann bulu sejemput halus. Apabila die bangkit hendak bangun didapati tubuhnya sdh pun dipegang oleh tiga orang lelaki yang berpakaian serba hitam dengann toping ski.

Maria panik dan ketakutan. Tubuhnya di angkat oleh tiga lelaki tadi terus ke dlm bilik dan dicampakkan ke atas katil. "Apa kau orang hendak hah?" Maria cuba menutup tubuhnya dengann kain selimut krna tuala yang dipakainya sdh hilang entah kemana.

Tiada jawapan yang diteNaylanya kecuali tubuhnya kini dipegang kuat supaya tertentang dan kakinya dibuka lebar. Maria cuba meronta tetapii tak berkesan. die merasa tetek nya diramas dengann rakus. Sakit rasanya.

Die kemudian merasakan ada seseorang mamasukkan jari ke dlm faraj nya dan bermain dengann kelentitnya. "Oh. em" Maria mengeluh. die berhenti meronta dengann itu tangan yang memegang erat tubuhnya pun melonggar sebaliknya mula membelai seluruh tubuhnya.

Orang yang mengorek faraj nya kini mula menyembamkan mukanya ke faraj Maria yang menerbitkan cecair pelincirnya. Maria dapat merasakan lidah orang tersebut mula menerokai lubang faraj nya dan menjilat kelentitnya.

"Ah umm ya ya" Maria mula menyuakan faraj nya ke muka orang yang sdg menjilat faraj nya. Dua lagii lelaki menyonyot tetek nya. Tangan Maria mula meraba mencari pelir lelaki di kiri kanannya.

Cite kongkek Ghairah Emak Main Sex Beramai Ramai #2

Die dapat merasakan pelir pelir mereka keras di dlm seluar masing masing. Maria tak peduli siapa mereka lagi. die mula kepinginkan pelir untk meruduk faraj nya. Kimo dan Ryan yang merasakan pelir nya di sentuh oleh Maria cepat cepat membuka seluar mereka dan mengeluarkan pelir mereka yang sememangnya keras dan nak dibebaskan.

Sementara itu Dahmu terus saja menggomoli faraj Maria dengann lahapnya. Sebaik saja pelir Ryan dan Kimo terjulur keluar, dengann segera tangan Maria mula merocoh kedua dua pelir itu beberapa kali dan menarik pelir Ryan ke mulutnya.

Ryan mengikut kehendak Maria dan terus menyuapkan pelir nya ke mulut Maria. Tersentuh saja kepala pelir Ryan ke bibirnya, lidah Maria mula menjulur keluar menjilat cecair pelincir yang mula meleleh dihujung pelir tersebut kemudian die mula mengulum kepala pelir Ryan menyebabkan Ryan berdesis tak tentu hala.

Ketika itu juge Maria mengerang dengann kuat. "Oh, Maria daah uh em ah!" die memancutkan sperma nya ke muka Dahmu. dengann mengah Dahmu bangkit dan mengesat mukanya dengann selimut dipenjuru katil.

Die membuka seluar hitamnya dan mengeluarkan pelir nya yang tegang tak terkata lagi. Kepala pelir nya yang kembang hitam dan berkilat tuu disuakan ke mulut faraj Maria dengann sekali tolak saja pelir nya rapat ke pangkal.

"Oh ya" Keluh Maria sambill mengangkat ponggongnya. Kedua kakinya memaut belakang paha Dahmu. Harry merasa kecewa juga, apabila malam ini tak ada pelajaran yang berjalan, cikgunya hanye membuat pendaftaran untk kelas malam.

Die membayar wang yuran yang diberikan oleh bapak nya siang tadi. sambill berbual bual dengann rakanya die berjalan balik. Oleh krna malam masih lagii siang, die bercadang untk singgah di kedai Dahmu.

Sekali lagii die merasa kecewa sebab kedai Dahmu juge tutup. "Kemana pulak Dahmu ni, dari tadi tutup sampai sekarang pun masih tutup. Selalunya tak begini" Harry amat kecewa, rancangannya untk membeli sesuatu untk dimakan sambill berjalan terbengkalai.

Die teruskan langkahnya ke dlm kesamaran cahaya. Selang beberapa saat mengulum pelir Ryan, Maria beralih kepada pelir Kimo pulak sementara Dahmu terus saja menyurung dan menarik pelir ke dlm lubang nikmat Maria dengann kadar yang smama in laju.

Tetaapi bagitu Kimo tak dapat bertahan lama. Nyonyokan mulut Maria tak dapat ditahan lagi. Walau pun telah berjanji untk tak mengeluarkan sebarang kata kata antara mereka bertiga dlm melaksanakan operasi ini tetapi Kimo menjadi hilang punca, die mula mengerang.

"Hisap kuat lagi. ya huh oh ya OOHHh em ah!" Kimo memancutkan sperma nya ke dlm mulut Maria. Tubuh Kimo menjadi tegang. Maria menelan setiap titis pancutan yang masuk ke dlm mulutnya.

Di perah perahnya kepala pelir Kimo mengeluarkan saki baki sperma yang ada dan terus menjilatnya. Kimo menggelupur dan terus rebah ke sebelah. Terlentang dan lelah. Maria melepaskan pelir Kimo dan terus merocoh pelir Ryan.

Kepalanya terangkat angkat apabila Dahmu mempercepatkan hayunannya. buah dada nya bergegar mengikut hayunan yang dibuat oleh Dahmu. "Yah. laju lagi. tekan uhh uh uh em" Jerit Maria die ingin pancut lagi.

Harry mendekati rumahnya, ketika die hampir mengetuk pintu, die mendengar keluhan dan jeritan mama nya. die kenal benar jeritan itu. Jeritan itu berlaku cuma apabila bapak nya ada di rumah sahaja.

Die memerhati sekeliling. die menjenguh ke tepi lebuh raya. tak kelihatan lori bapak nya. Perlahan lahan die menolak pintu yang sememangnya tak bertutup rapat. Dahmu mempercepatkan hayunannya. "Ah saye daah ingin pancut nie".

Ryan yang sdg keseronokan pelir nya di hisap oleh Maria menoleh ke arah Dahmu. Harry mendekati bilik mama nya. dengann pintu terbuka luas dan lampu terang benderang. Harry dapat melihat segala galanya.

Di atas katil sana mama nya terkangkang luas dengann seorang lelaki berpakaian hitan, seluar terlondeh sampai lutut menghayun ponggongnya ke atas mama nya. Seorang lagii lelaki dlm cara berpakaian yang sama berada dekat dengann kepala mama nya.

Dari celah kangkangnya Harry dapat melihat orang itu menyorong tarik pelir nya ke dlm mulut mama nya dan mama nya menghisap pelir tersebut bagaikan menghisap ais kream yang selalu dibelinya di kedai Dahmu.

Seorang lagii kelihatan terlentang disebelah mama nya bagaikan sdg tidur dan kepenatan. Orang ini pun melondehkan seluarnya juga. Kelihatan pelir nya yang kecil, lembek terlentok di atas bulu bawah perutnya.

Harry menutup mulut melihat saiz pelir tersebut, jauh lebih kecil daripada pelir nya. Orang yang berada di atas mama nya kelihatan bekerja keras. stlah diperhati Harry dapat melihat orang itu sdg menikam dan menarik mama nya dengann pelir nya yang hitam berkilat.

Mama nya kelihatan menyuakan kemaluannya mengikut hayunan orang itu. Bagai menadah nadah untk ditikam. Harry lihat bulu mama nya yang sejemput halus bergabung dengann bulu orang itu yang lebat lagii kasar itu.

"Kau pancut kat luar, saye takmahu die banjir sangat". "Aku tau lah" Jawab Dahmu dlm loghat Indianya. "Yaa. tak apa. pancut dlm mulut Maria. oh laju lagi" sambill tangannya merocoh pelir Ryan.

"Um ya saye mau pancut nie" Cepat cepat Dahmu pegang pangkal pelir nya dan bergegas menyuakan pelir nya kedalam mulut Maria. Secepat itu juge Maria menangkap pelir itu ke dlm mulutnya dan terus menghisapnya dengann kuat.

Sekali hisap saja Dahmu terus memancutkan air nikmatnya ke dlm mulut Maria. Panas berdecut decut. Maria berusaha menelannya secepat mgkin agar tak menyekat pernafasannya. Pelik juge apabila Harry melihat mama nya bagai meminum air kencing orang tu.

Kisah blue Ghairah Emak Main Sex Beramai Ramai #2 Cite nakal
Lahap sekali. Di kala itu Ryan mula mengambil alih tempat Dahmu memaKimo lubang nikmat Maria dan mula menghenjut. "Oh em" Maria mengerang. Dahmu jatuh terlentang disisi. Harry melihat pelir hitam itu terlentuk tetapii masih lagii besar, jauh lebih besar daripada kawannya yang terlentang sebelah sana.

Kali ini Maria menumpukan kepada lelaki yang menyetubuhinya sekarang. Ryan yang sedari tadi menahan pancutan maninya menghayun perlahan lahan untk mengawal dan bertahan. Maria yang menyedari masalah yang dihadapi oleh Ryan mengambil peluang mengumpulkan tenaganya.

Selang beberapa ketika Ryan mula menghayun dengann baik. "Hayun bang. oh. Maria pun ingin pancut nii uh" Maria memegang lengan Ryan yang tegak dikiri kanannya. die merasakan parut dilengan tersebut.

Tetaapi die juge mesti berkerja keras. die merasakan bahawa die juge kian hampir untk klimeks. Ponggongnya di goyangkan. faraj nya kuat cuba mengemut pelir yang sdg menerjah kian laju.

Kimo bangun melihat perlawanan antara Maria dengann Ryan. Tangannya mula merocoh pelir nya yang kini kelihatan keras semula. nak tak nak die mesti merasa faraj tembam nie malam ni.

"Yaa emm ya sikit lagie laju. laju. a Maria pancut nie". "Oh ! Ahh! " Ryan mencabut pelir nya lalu dilepaskan sperma nya di atas perut Maria. Memancut mancut.

Maria menghulur tangan tolong merocoh pelir yang sdg memancutkan sperma hangat ke atas tubuhnya itu. bnyk dan pekat. "Ini bukan air kencing" fikir Harry. die merasakan pelir nya dlm seluarnya keras.

Tangannya meramas pelir nya perlahan lahan. Sedap juga. Rasa semacam. Maria merebahkan kepalanya ke bantal semula. die menarik nafas panjang. Ryan jatuh ke atas lantai. Terlentang. air mani Ryan meleleh tak tentu hala di atas perut Maria.


Kisah melayu Ghairah Emak Main Sex Beramai Ramai #2
  • Perlahan lahan Maria mengambil selimut di sebelahnya lalu dilapkan sperma itu. "Kak, aku sekali? ' tanya Kimo. Maria merenung mata juling Kimo yang mukanya masih lagii ditutupi oleh topeng ski.
  • Pandangan Maria beralih ke arah jam di dinding yang menunjukkan 9. 30 malam. Harry akan balik jam 10. Masih sempat fikirnya. "Sekali sahaja tau" sambill membuka kangkangnya. Kimo membetulkan kedudukannya dan menekan pelir nya hingga ke pangkal dengann sekali tekan sahaja.
  • "Oh!" keluh Maria. die hnya menahan sahaja. Kimo mula menghayun. Perlahan pada mulanya tetapii tak lama. Sekejap saja Kimo mula menghayun laju. " jgn gelojoh" Maria menegur. "Saya tak tahan kak. kakak kemut kuat sangat".
  • Maria tahu orang muda yang menyetubuhinya itu tak akan bertahan lagi. "Pancutlah, Akak tak apa" Maria memberikan sokongan. "Oh ah" Kimo mula memancut ke dlm rahim Maria. die tertiarap di atas badan Maria.
  • Ryan dan Dahmu bangun dan mengenakan seluar masing masing. Maria terus terlentang di tengah katil. Perlahan lahan Maria menolak Kimo ke sebelah. "Kawan daah ingin balik tu" Bisik Maria.
  • "TeNayla kasih kak". Maria melihat ke dlm mata juling Kimo kemudian berpaling ke arah jam didinding. Kimo juge bergegas mengenakan pakaiannya. Ryan datang meramas tetek Maria. Dahmu pula menyucuk dua batang jarinya ke dlm faraj Maria yang melelehkan sperma Kimo ke atas cadar.
  • Kimo hanye memegang tangan "TeNayla kasih kak". Harry bersembunyi di dlm biliknya. die mendengar bunyi tapak kaki meninggalkan rumahnya. die melondehkan seluarnya. Mengeluarkan pelir nya yang besar panjang itu lalu mula merocohnya.
Rasa sedap menyelinap seluruh urat sarafnya. dengann keadaan berdiri tak jauh dari pintu biliknya die terus merocoh. Fikirannya seolah olah melihat semula kejadian di bilik mama nya sebentar tadi.

Tangannya smama in kuat. Maria bangun perlahan lahan. Rasa lenguh pada tubuhnya khususnya di bahagian pangkal pahanya hilang apabila die bangun berdiri. air mani orang ketiga yang dipancutkan kedalam rahimnya kini meleleh ke pahanya.

Die menggerak gerakkan badannya dengann senaman kiri dan kanan. Jam kini hampr pukul sepuluh. Sebentar lagii Harry akan balik. dengann bertelanjang bulat die keluar. die tahu tualanya masih berada di ruang tamu sesudah direntapkan oleh penceroboh tadi.

Melangkah keluar saja die melihat pintu rumahnya telah pun ditutup oleh orang tadi. die melihat tualanya selambak di tepi seti. Ketika die melalui bilik anaknya die mendengar suara keluhan di dalamnya.

Perlahan lahan die menolak pintu. dengann mulut terlopong die dapat melihat Harry berdiri dengann sedikit membongkok melancap pelir nya yang besar panjang. Mata Harry terpejam rapat. Maria tak menyangka pelir anaknya sdh menjadi begittu besar dan panjang.

Hampir sama saiznya dengann pelir suaminya. Tanpa disedarinya Maria melangkah masuk ke dlm bilik anaknya dan menghampiri anaknya. Harry masih blh bayangkan bagaimana orang bertopeng itu memasukkan pelir nya yang hitam itu ke dlm faraj mama nya menyebabkan mama nya mengeluh dan mengerang sebagaimana keluhan yang selalu didengarinya apabila bapak nya ada di rumah.

Tangan Harry mengurut pelir nya lagi. Air pelincir yang keluar dari hujung pelir nya kian banyakk dan kerja melancapnya kian mudah. Tiba tiba Harry terasa bahunya disentuh orang. Harry membuka matanya.

Die melihat mama nya yang masih bertelanjang bulat berada disisinya. "emak !" seru Harry sambill memeluk mama nya. buah dada mama nya betul betul berada di pipinya. "Tak apa Harry. tak apa" sambill membelai kepala anak tunggalnya itu.

Kisah kongkek Ghairah Emak Main Sex Beramai Ramai #2

Die membawa anaknya untk duduk di birai katil. Harry hanye mengikut. "Dah lama ke Harry balik?" Harry menganggukkan kepalanya. "Cikgu tak jadi adakan kelas pada malam ini. Cikgu Suzy tak dapat datang. Cikgu Jali cuma kutip yuran sahaja" Harry mendongak melihat wajah mama nya yang cantik, bermuka bujur sirih dan mulut sejemput.

Mama nya masih lagii membelai rambutnya. Tangan Harry masih lagii memaut pinggang mama nya. pelir nya yang keras tadi kini mengendur tetapii masih lagii besar dan kembang. Kelihatan dihujung pelir nya masih meleleh sperma membasahi pahanya.

"Harry nampak apa yang berlaku dlm bilik mama tadi?" Harry menganggukkan kepala. "Siapa mereka tu?" "Entahlah mama pun tak tahu" walau pun dlm fikirannya Maria daah dapat mengagak siapa sebenarnya mereka bertiga tu.

"Kenapa mereka datang ke rumah kami emak?" "Entahlah. er saja mereka ingin berseronok dengann mama " "Berseronok?" Harry hairan. "aaugh, berseronok. orang dewasa nie berseronok dengann cara mereka sendiri" "emak tak apa apa?" "Tak eh. err mama pun berseronok juga" "Tapi kenapa mereka pakai topeng".

"Sebab. sebab mereka hanye ingin berseronok dan tak nak kami kenal dia" "Peliknya". "Tak pelik tetapii itu mgkin cara mereka" Perlahan lahan Maria memegang pelir anaknya. "Boleh tak Harry rahsiakan kejadian malam ni?" tangannya mula merocoh pelir anaknya.

Harry mengeluh sambill matanya terkebil kebil melihat muka mama nya. "Harry janji Harry tak akan beritahu sesiapa" Janji Harry sambill tunduk melihat tangan mama nya membelai kepala pelir nya.

"Sesiapa sahaja?" tanya Maria. "Sesiapa sahaja" jawab Harry. "Walau pun kepada papa?". "Walau pun kepada papa". Maria terus merocoh pelir anaknya. Tangan Harry mula bermain dengann tetek mama nya.

"oh" bunyi suara Harry. "Sedap?" tanya mama nya. "Em ya". Maria bangun. "Harry baring biar mama tolong lancapkan". Harry mengikut perintah mama nya bagaikan di pukau. Hatinya seronok dan berdebar debar.

Cite berahi Ghairah Emak Main Sex Beramai Ramai #2
Maria mula merocoh kembali pelir anaknya. Harry hanye mengangkat kepala di atas bantal untk melihat perilaku mama nya. Perlahan lahan die lihat mama nya menunduk dan memasukkan pelir nya ke dlm mulut.

Hangat. Nikmatnya. "Ah Um" Keluh Harry. mama nya terbongkok bongkok menghisap pelir nya. Tangannya masih lagii merocoh ke atas ke bawah di bahagian pangkal pelir nya. Harry mula memegang kepala mama nya.

Sesekali Harry merasakan mama nya menjilat buah pelir nya hingga sampai ke lubang jubur nya. Terangkat angkat ponggong Harry dibuatnya. "Sedap" Tanya Maria lagii sambill tangannya terus merocoh pelir anaknya.

Die tersenyum melihat muka Harry yang turut senyum dan menggangukkan kepalanya kemudian melopong keenakan. "Ohh, mama Harry rasa semacam niie" tiba tiba tubuh Harry menegang. Maria dengann cepat memasukkan pelir anaknya ke dlm mulutnya dan ketika itu Harry memancut sperma pertama dlm hidupnya.

Banyak. Pekat. Maria terus merocoh pelir sambill terus menghisap kepala pelir anaknya itu. Di kedai Dahmu dengann pintu tertutup masih kedengaran suara orang berbual di dalamnya. Kalau tadi lampunya gelap tetapii kini lampu terpasang.

Dahmu menyangkut topeng hitam di belakang kaunter kedainya. die mengambil tiga botol minuman lalu membukanya dan membawa kepada Ryan dan Kimo. "Dey, saye sdh cakap aa, itu gadis kan hebat punya" sambill duduk di sebalah Ryan dan Kimo.

Kimo tersandar keletihan. Matanya dipejamkan tak tahu apa ingin cakap lagi. "Memang die hebat, saye jadi tak tahan dengann kemutannya" Sahut Ryan sambill meminun minuman yang ada dihadapannya. "Aku rasa seluruh awek perumahan ini yang kami projek, dialah yang paling best" Sampuk Kimo sambill membuka matanya.

"Apa kata kami projek die sekali lagi" Cadang Dahmu. "Kau ingin mampus ke Dahmu, itu melanggar pantang larang kami berprojek". "Yalah Dahmu, kau sabar ajelah, saye tak nak kami kena tangkap" balas Kimo menyokong pendapat Ryan.

Malam itu Harry tidur dengann nyenyak. Selepas die memancutkan sperma pertamanya, mama buatkan air dan selepas minum, mama lancapkannya lagii sekali sebelum die tidur. Ketika Maria masuk biliknya, hidungnya mencium bau sperma seluruh bilik.

Maria terus saja naik ke katil. Keletihan. mungkiin terlalu banyakk seks untk satu malam atau satu hari. dalamm terlanjang bulat Maria terlena mimpikan suaminya. Maria tak keluar rumah selama dua hari.

Die tak pergi ke kedai Dahmu. Kebetulan pula bekalan hariannya masih mencukupi. Harry pula sibuk dengann kerja sekolahnya. Pada sebelah malamnya Harry akan ke kelas tambahan dan pada sebelah petang Harry sibuk dengann kerja sekolah yang lainnya.

Hnya sebelum tidur die meminta mama nnya melancapkannya beberapa kali. Maria tak keberatan memenuhi keperluan anaknya. Perkara yang penting rahsia kejadian die diceroboh oleh tiga orang itu tak diketahui oleh sesiapa.

Dahmu, Ryan dan Kimo kadang kala berharap juge agar Maria datang ke kedai Dahmu untk membeli belah. Sekurang kurangnya dapat juge mereka melihat tubuh yang paling best mereka pernah jamah tu.

Pagi itu sebelum pergi sekolah Harry meminta mama nya melancapkannya sekali. "Kenapa ni, selalu tak pernah pun minta buat macam nie sebelum pergi ke sekolah?" sambill tangannya membuka zip seluar anaknya yang masih duduk di meja makan.

Ghairah Emak Main Sex Beramai Ramai #2 ***
Ghairah Emak Main Sex Beramai Ramai #2,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Ghairah Emak Main Sex Beramai Ramai Cite kongkek Ghairah Emak Main Sex Beramai Ramai Kisah blue Ghairah Emak Main Sex Beramai Ramai, porn, erotic Cite Blue, Ghairah Emak Main Sex Beramai Ramai #2


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/