Bini Gian Batang Mertua #2

Bini Gian Batang Mertua | Tangan Sasha memegang batang butuh bapa mertuanya yng asyik menyucuk menyucuk pehanya. Dibelainya dengann lembut. Kemudian dilancapnya perlahan perlahan sehingga orang tua itu pula yng mula mengerang.


Sasha melepaskan seketika batang butuh itu sebelum menolak bapa mertuanya supaya tidur melentang. ia menindih badan orang tua itu tetapii dengann kepalanya ke bawah. Dipegangnya batang butuh itu semula sebelum membongkokkan kepalanya.


Sasha menjilat sekeliling kepala tombol itu sebelum dimasukkan ke dlam mulutnya. Kemudian ia menghisap perlahan lahan. Cukup stim orang tua itu dikerjakan Sasha dengann mulutnya sehingga ia terasa akan pancut dlam sedikit masa je lagi.


Cite berahi Bini Gian Batang Mertua Citer Malaysia

Ia pun tak tahan sabar lagi. Terus diangkatnya dubur Sasha supaya naik ke atasnya. Kedua lutut Sasha berada di sebelah kiri dan kanan kepala bapa mertuanya. Terpampanglah kemaluan Sasha yng terbuka luas cuma beberapa jengka dari muka orang tua itu.


Tak sabar sabar lagie orang tua itu pun menyembamkan mukanya ke faraj Sasha. LNoreennya terus je masuk ke celah celah bibir faraj menantunya sambiil tangannya meramas meramas dubur Sasha yng lebar itu.


Kemudian tangannya membuka dubur Sasha, meninggalkan faraj Sasha seketika untk naik ke atas sikit mencari lubang bontot menantunya pula. Dijilatnya tempat itu pula sehingga Sasha kegelian dibuatnya. Sedap ada, geli ada, jijik pun terasa.


Tapi biarkan kalau itu yng orang tua itu suka. Lama mereka dlam posisi 69 itu sebelum Sasha bangun semula. ia bertinggung di atas bapa mertuanya. Dipegangnya batang butuh orang tua itu sebelum ia melabuhkan faraj nya ke atas kepala tombol.


Dengann amat mudah sekali batang butuh itu masuk ke dlam lubangnya yng mmg sudahh cukup basah. Apabila batang butuh itu tenggelam sepenuhnya, Sasha mengemut2kan kemaluannya. "Aah" orang tua itu mengerang.


"Kenapa? Tak suka?" "Ada ke tak suka?" bapa mertuanya menjawab. " faraj kamu nii mmg cukup sedap" ia memegang dubur Sasha supaya tak bergerak sebelum ia mencabut sedikit kemudian masuk semula.


Ia selang seli melaju dan memperlahankan tujahan ke dlam Sasha. "Oohh" Sasha pula mengerang. "Kamu? Tak suka?" "Memanglah batang butuh bapa pun sedap. Kalau tak tak kan mau Sasha bagi kat papa" ia berkata sambiil menunduk dan mengucup mulut bapa mertuanya.


Sambiil itu Sasha menggerak gerakkan dubur nya seperti orang sdang menari gelek dan dlam sekejap masa je faraj Sasha mengembang sedikit dan ia terus sampai ke kemuncaknya. Orang tua itu terus mengocak faraj Sasha sehingga menantunya mula ghairah semula.


"Sasha?" "Mm?" menantunya menjawab manja. "Kalau bapa mintak sesuatu, Sasha bagi tak?" "Hmm, apa ia?" "Boleh bapa pancut dlam mulut Sasha?" "Terserah kalau bapa mahu" Lalu orang tua itu mula menojah faraj Sasha dengann lebih laju lagi.


Apabila Sasha terasa batang butuh itu menjadi bgitu tegang di dalamnya ia terus mencabut batang butuh tue dari celah kangkangnya. Cepat Cepat ia mengambil batang butuh itu ke dlam mulutnya dan menghisap pula.


Citer melayu Bini Gian Batang Mertua Kisah melayu

"Arrgh" orang tua itu mengerang dan memegang kepala menantunya dan sperma nya terpancut di dlam mulut Sasha. Menantunya menghisap menghisap hingga terkeluar semua sperma dan ditelannya. Apabila batang butuh itu mulai lembik baru dilepaskan dari mulutnya.


Kemudian Sasha menngucup batang butuh yng telah bgitu mendatangkan kepuasan kepadanya sedikit masa tadi. Seolah olah susah mahu dipercayai, batang butuh yng sudahh lembek itu telah berjaya membuak buakkan nafsunya tadi.


Mereka tertidur dlam keadaan bogel. kerana keletihan mereka tidur hingga ke pagi. Bila orang tua itu terjaga Sasha tidur dengann membelakangi bapa mertuanya. dalam keadaan itu dubur nya berada rapat di perut bapa mertuanya.


Kalaupun tak kerna itu, mmg ia sentiasa terjaga dengann batang butuh yng keras. Selalunya kerna mahu ke bilik air. ia bangun untk membuang air kecil. Selesai je ia masuk semula ke dalam.



Cerita berahi Bini Gian Batang Mertua Novel nafsu
  • Sasha masih tidur dlam posisi yng sama. Orang tua itu mengintai ke bawah. Jelas sekali dapat dilihat bibir kemaluan Sasha. batang butuh nya mengeras sekali lagi. ia membongkok dan mengucup bibir faraj menantunya seketika.

  • Lembab dan masin sedikit. Cukup menaikkan nafsunya. ia baring semula dan memeluk Sasha dari belakang. ia menggerak gerakkan dubur nya sedikit sehingga kepala tombol butuh nya berada di pintu masuk ke kemaluan Sasha.

  • Jarinya menguakkan bibir faraj Sasha sebelum diselitnya kepala tombol butuh nya di celah celah bibir faraj menantunya. Posisi itu mmg membuat lubang Sasha ketat sedikit dan agak sukar untk dimasuki sepenuhnya.

Dengann cuma kepala tombol je di dlam orang tua itu menggerakkan dubur nya. Tangan kanannya memegang dubur Sasha sambiil ia berbuat bgitu. Lama kelamaan lubang itu jadi basah dan licin sedikit.


Orang tua itu pun terus menekan batang butuh nya ke dlam sepenuhnya. Kemudian baru ia bergerak bergerak mengocak faraj Sasha. "Mm" terdengar Sasha mengerang. "Sedap?" orang tua itu membisik di telinga Sasha.


"Mm" terdengar bunyi dari mulut Sasha. "Nak bapa teruskan?" "Mm. Sedapnya papa" Orang tua itu bangun. ia mengangkat peha kanan Sasha supaya menantunya tidur melentang. Kemudian sekali lagie ia menekan batang butuh nya ke dlam faraj Sasha yng sudahh basah.


Novel syok Bini Gian Batang Mertua Cerita Malaysia

"Oo. Oo" Sasha merengek apabila terasa kemuncaknya semakin dekat. "Laju lagie papa" ia memberi arahan. bapa mertuanya menuruti je kehendak Sasha. ia memperlajukan tujahan batang butuh nya ke dlam faraj Sasha sehingga tubuh menantunya tiba tiba kejang dan ia terus sampai ke puncak kenikmatannya.


Tak semena mena orang tua itu mencabut batang butuh nya walaupun ia belum pancut. Kepala ia turun ke bawah. Sekali lagie ia menjilat faraj Sasha. Menantunya menggeliat keseronokan sambiil disua suakan celah kangkangnya kepada orang tua itu.


Orang tua itu menghisap kelentitnya seketika sebelum merayap ke atas dan menindih tubuh menantunya. Sasha mencari mencari batang butuh yng keras itu dengann tangannya. Apabila terjumpa terus dibawanya ke faraj nya sekali lagi.


Ia ingin merasakan batang butuh itu di dalamnya. sambiil meletakkan hujung butuh bapa mertuanya di pintu kemaluannya, ia mengangkat dubur nya. "Aa. Hh" ia mengerang apabila batang butuh itu tenggelam sepenuhnya ke dlam faraj nya.



Citer kongkek Bini Gian Batang Mertua Cerita seronok

Dubur nya bergerak ke kiri dan kanan yng menyebabkan batang butuh itu keluar masuk dari dalamnya. "Sedapnya Pak" ia membisik di telinga bapa mertuanya. Orang tua itu merangkul tubuh Sasha sambiil dubur nya bergerak laju ke depan dan belakang.


Batang butuh nya semakin rancak keluar masuk dari faraj menantunya yng sudahh cukup basah itu. tak lama kemudian ia menekan jauh ke dlam sambiil melepaskan pancutan demi pancutan ke dalam.


Selesai sarapan mereka ke kebun. Sasha menolong bapa mertuanya di kebun dengann tekun. Hampir tengah hari mereka kembali semula ke rumah. Sasha menyediakan masakan tengah hari. setelah makan, orang tua itu ke bilik mandi.


Selesai mandi, ia menyalin pakaian dan berehat di atas sofa di ruang tamu. setelah selesai mandi dan mengenakan baju t serta kain sarong, Sasha datang membawa minuman kepada bapa mertuanya.

Sambiil duduk di samping bapa mertuanya dan menikmati minuman kopi, Sasha mempelawa untk mengurut tubuh orang tua yng nampak keletihan itu. Orang tua itu setuju sahaja, tetapii mengajak Sasha ke dlam bilik.


Bini Gian Batang Mertua #2 ***
Bini Gian Batang Mertua #2,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , kisah sex Malaysia terkini Bini Gian Batang Mertua cerita lucah Bini Gian Batang Mertua best seksi Bini Gian Batang Mertua, porn, erotic Cite Blue, Bini Gian Batang Mertua #2


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/