Cipap Isteriku Dihenjut Orang

Cipap Isteriku Dihenjut Orang | Guru guru muda di sekolah ini memanggilnya Kak Dafina. "Oh, Erdan, masuklah" pelawa Kak Dafina dengan senyum manja dan lehernya yang jinjang itu kelihatan melintok lembut mengghairahkan.


"Tuan pengetua" sampukku ragu ragu smbil menapak ke dlam banglow mewah itu. "Abang Hannu baru ke jpn. katanya mesyuarat dengan Pengarah". "Ooh gitu, baiklah kak, saya cume ingin ambil gambar tuan pengetua untukk majalah sekolah itu. " "Kalau ya pun tunggulah minum dulu. Abang Hannu daah pesan dan tinggalkan gambar itu pada akak. Erdan duduk dulu, akak ke dapur siapkan apa yang patut".


"tak usah sibuk sibuklah kak. Lagipun. tuan pengetua tak ada nie" "Eh, Erdan ni cam tak biasa pulak. Cikgu Martin kan orang harapan pengetua ? " "Harapan apa pulak kak ? " " Yalah. Kak Dafina dengar di sekolah itu, kerja kerja penting semuanya diserahkan kepada Erdan. tak gitu?" "Bukan semua kak. Tuan Pengetua tau apa yang saya blh buat. Kalau kerja kerja menulis, mengedit majalah sekolah itu, bolehlah saya bereskan. Itulah tiap tiap taun kerja saya selain dari mengajar kak" "Apa pun duduklah dulu, akak ke dapur. anak anak daah ke rumah neneknya mengaji".


Anak anak Kak Dafina tiga orang semuanya. Semasa di universiti, anak anak itu besar di atas dukunganku. kite tinggal serumah. Masa itu Tuan Pengetua kita, Encik Hannu daah tahun 3, sementara saya dan beberapa kawan yang lain baru Tahun 1.


Cikgu Hannu masuk universiti stlh beberapa tahun mengajar sebagai guru keluaran maktab. Kak Dafina adalah anak muridnya. Cikgu Hannu berkahwin dengan Kak Dafina yang jelita itu. ketika bekas anak muridnya itu di Tingkatan 2.


Kisah rogol Cipap Isteriku Dihenjut Orang Novel syok

Semasa di pj akulah yang selalu menjadi anak suruhannya. saya menjaga anaknya ketika mereka hendak berasmara tengah tengah hari. Cikgu Hannu tak segan silu beritahu kite supaya jgn mengada ngada ingin mengintasi adegan legenda suami isteri itu.


"Erdan, jauh lamunan itu?" Kak Dafina keluar dari dapur smbil menatang hidangan pagi yang menyelerakan. Ketika die membongkok meletakkan hidangan di atas meja kecil di hadapanku, saya sempat melihat pangkal tetek nya yang gebu di sebalik baju tidur yang nipis dan lembut itu.


Gunung ghairah yang putih melepak itu menggamit seleraku untukk menjilatnya. "Jemput Erdan, jgn malu malu pulak. cam tak biasa dengan akak Erdan nie" "Bukan malu kak, tapi segan dan seram pulak saya nie" "Eh, anak nie, mengada ngada pulak. Apa pulak yang hendak diseramkan pagi pagi begini ? " "Entahlah kak, saya rasa lain cam pulak pagi nie. " "kau ni mengarut betul Erdan. " balas Kak Dafina smbil melabuhkan jubur gebu nya di atas sofa sebelahku.


Kite hampir bersentuhan. Bauan yang dipakai Kak Dafina sungguh menaikkan nafsu kejantananku di pagi Sabtu yang berhantu itu. saya cuba mengelak hendak menjauhkan sedikit kedudukanku daripadanya, namun Kak Dafina sempat menghalangnya smbil berkata.


"Erdan, jgn lah segan segan dengan akak, Erdan tau tak, sejak di pj dulu lagi, akak selalu mengidamkan Erdan. Semasa abang Hannu menggomoli akak, akak bayangkan badan hitam sasa itu adalah badan Erdan. Ketika abang Hannu di atas dada akak, akak bayangkan, itu adalah Erdan yang sedanng mengerjakan tanah lading akak. akak ikhlas Erdan, akak benar benar mahu menikmati kepuasan sek dengan Erdan!" Alamak! Mimpikah saya ini? Lidahku kelu, mataku terkebil kebil untukk mempercayai apa yang saya dengar dan saya lihat sekarang.


"Erdan, mengapa ni ? Erdan tak suka akak ke ? " Masyallah! Siapa yang tak suka gadis secantik ini. Semua guru muda di sekolahku, termasuk Ustaz Limmon yang baru balik dari al Ashar itu tergila gilakan bini pengetua ini.


Semuanya berdoa agar Cikgu Hannu cepat kojol – tak kira krna penyakit ke, accident ke atau apa apa je asalkan mati. Kak Dafina jadi janda. Semua akan berebut rebut tak kira sebagai isteri pertama atau kedua atau ketiga kepada jantan jantan yang daah berbini dua itu.


Saya sendiri masih membujang. Bukan impotent tapi belum ada kesempatan dan kekuatan untukk membina rumah tangga. Masa kuhabiskan dengan menulis skrip drama radio, cerpen dan sekali sekala novel novel picisan yang tak bermutu sastera itu.


Asal dappat duit sedikit terus ke Golok atau ke Haadnyai malah ke daerah daerah utara Thailand untukk mencari gadis. Hari ini nampaknya saya mendapat hadiah paling berharga. Rezeki tersepak kata orang tua.


"Kak Dafina" saya membahasakan akak walaupun umur kite tak jauh berbeza. Sebagai isteri pengetua, pernah pula tinggal di rumah sewa yang sama semasa di universiti Malaya dulu, saya amat menghormatinya.


"Apa lagii Erdan, peluklah akak. Kak Dafina mahu merasai kehangatan pelukanmu. " Aduh mengancam sungguh gadis ini. Kadang kadang saya pun hairan dengan nasibku yang mudah mendapat perhatian gadis.


Dari segi fisikal, saya kira ok jugalah. Sebagai orang Melayu, ketinggianku 5 kaki 10 inci agak luar biasa juga. Kulit putih kuning. Badan sasa walaupun tak kuat bersukan. Rambut ikal dan penampilanku yang agak menawan menyebabkan gadis termasuk murid muridku seolah olah mahu menyerahkan mahkota masing masing kepadaku.


Hari Kak Dafina pulak dating menyerah. "Dosa kak, nanti" "Erdan, please, kak betul betul nie. Ayuhlah yangg" Kak Dafina daah tak dappat kontrol perasaannya. Katanya permainan mereka malam tadi berakhir dengan kesimpulan yang longgar.


Biasalah katanya, abang Hannu daah jarang mempersembahkan permainan yang berkualiti. Tangan Kak Dafina daah mula merangkul leherku. Matanya bagai berair merenung wajahku. Bibirnya yang mungil menguntum senyum yang mengghairahkan.


Bibir yang basah itu bagai menarik narik bibirku untukk mengucupnya sepuas hati. saya pun semakin tak tahan dengan telatah manja dan genit kak Dafina yang sedanng mencecah 35 tahun usianya.


Tanganku secara spontan telah mula menjalari seluruh pelusuk tubuh Kak Dafina yang serba memikat itu. Kurasakan cipap nya yang mula berlendir dengan air Mazi yang semakin membuak dari celah celah kelentiknya yang menegang dan suam itu.


Kak Dafina bigkas berdiri menarikku ke biliknya. Bagai lembu jantan dicucuk hidung, saya mengikut arahannya smbil berpelukan. Tanganku terus melekat di tetek nya yang masih tegang. Di atas katilnya yang empok itu, Kak Dafina mula membuka pakaiannya satu persatu.


Novel seksi Cipap Isteriku Dihenjut Orang Cite syok

Kelebihan Kak Dafina, dlam penuh keghairahan itu, die masih merengek ketawa. Ketawa manja yang membuat saya semakin bergelora cam ombak pantai yang menggila pada musim tengkujuh. dengan mata bersinar berair dan tangan sedikit menggeletar, Kak Dafina membuka seluarku dengan rakus tapi mengghairahkan.


Setiap riak rentak tubuhnya amat memberahikan. punggung nya bagai tanah lading yang subur minta ditajak digemburkan sepuas puasnya. Kak Dafina menarik batang pelir saya yang mula menegang itu ke mulutnya yang berair bagai gadis mengidam mendapat asam idamannya.


Batang pelir saya yang agak panjang kira kira 6 inci setengah itu dikulumnya sampai dappat kurasakan gelian anak tekaknya. Kelazatan yang kurasakan tak dappat digambarkan dengan kata kata lagi.


Serasa saya mau meraung melahirkan rasa nikmat yang tak terhingga. Kuluman dan hisapan Kak Dafina amat menggila tapi cukup terkawal. Permaimannya bagai mengalahkan bintang bitang porno yang kulihat dlam filem filem biru di rumah kawah kawan bujang di quarters sekolah ini.


Masa itu elum ada dvd seperti sekarang. Belum ada komputer belum ada apa apa alat canggih seperti hari ini untukk menikmati keghairahan sex. Kalau ada pun filem filem dan paling moden pita video.



Cerita seks Cipap Isteriku Dihenjut Orang Cerita rogol
  • Batang pelir saya daah hampir lebam lebam dijilat, dikulum, dihisap dan kadang kadang digigit manja oleh Kak Dafina. Kepala pelir ku terasa cam ingin putus tapi amat mengasyikkan. Kadang kadang saya cemburu kepada Cikgu Hannu yang berkulit hitam itu dappat menguasasi si cantik molek yang montok dan putih melepak ini.

  • Kata ustaz Limmon, cikgu Hannu dan Kak Dafina tak ubah gagak menggonggong telur! smbil kak Dafina sedanng ghairah menggomoli Batang pelir saya yang semakin menegang itu, tanganku meramas ramas cipap nya yang berlendir dengan air Mazi yang melimpah ruah.

  • Bagai ditarik kejuta kuasa elektrik tangan kak Dafina merangkul leherku dan menarik mukaku ke pintu syurganya yang sedanng menggamit dahaga itu. Tanpa terasa apa apa kecuali ghairah yang menggila saya pula menerokai cipak Kak Dafina ke setiap pelusuk cipap nya yang amat mengghairahkan itu.

  • Kukulum kelentiknya yang tegang bagai mengulum icecream paling mahal di dunia ini. Kuhisap air cipap nya bagai meneguk brandy malam pesta konvo di um dahulu. Setan mula menggila dlam fikiranku.

  • Kujilat, kuhisap, kugigit kelentik Kak Dafina cam tak mau lepas lepas lagi. Perutku terasa kembung kekenyangan nafsu berahi yang tak bertepi. dalam keke jgn menahan ghairah, Kak Dafina masih ketawa manja dan punggongnya menolak nolak cam ditikam jarum.

Seluruh cadar tilam Kak Dafina daah mula basah oleh air cipap dan air pelir ku yang membuak buak cam air sedanng menggelegak. Peluh membasahi seluruh tubuh kita. Kak Dafina mengangguk anggukkan kepalanya memberi isyarat supaya saya membenamkan Batang pelir saya ke dlam lubangnya yang dlam dan gebu itu.


Mukanya agak berkerut sedikit ketika kepala pelir ku meredah bibir cipap nya yang berair dan berlendir itu. Gaya bibir dan pejaman matanya amat memberangsangkan pelir ku untukk menerokai lubang pejal dan penuh kemutan yang melazatkan.


Saya rasa cam tenggalam di lautan madu yang serba mengasyikkan. Bunyi bibir bibir cipak Kak Dafina ketika diterjah, disorong tarikkan oleh btang pelir saya dan itu amat memberahikan. Bunyi cipap berair Kak Dafina cam irama musik klasik yang amat syahdu dan mengkhayalkan.


Setiap kali pelir ku menerjah batu merian Kak Dafina, die ketawa kegelian dengan air mata melimpah bagai manik berderai. Bulu cipap nya yang agak tebal dan hitam segar itu menambahkan kelazatan pelir ku menerjah keluar masuk cipap nya.


Style face to face daah hampir setengah jam berlalu, masing masing masih bertahan dengan penuh ketegangan yang memberangsangkan. Kak Dafina memusingkan badannya dengan menolakku ke sisi dengan mantap dan lembut.


Die mula menonggengkan punggung tonggek seksi nya dengan doggy style pulak. Cara ini amat ketat dan ketara sekali kepada kepala pelir saya yang panjang. Tusukanku sentiasa sampai ke pangkal.


Cerpen lucah Cipap Isteriku Dihenjut Orang Novel nafsu

Kadang kadang saya menghalakan kepala pelir ku ke lubang punggung nya yang terkemut kemut itu namun saying pula ingin meninggalkan lubang syurga yang semakin marak dan hangat itu. Sekali sekala saya menjilat samai kering lendir lendir yang membuak buak dari celah celah kelentik dan lurah lurah cipak Kak Dafina yang baunya tak dappat kugambarkan dengan kata kata.


Hanyir dan maung namun melazatkan. Tali perutku daah mula rasa kejang cam ingin putus. Pinggangku mula terasa sakit sakit tapi permainan kite belum menampakkan tanda tanda akan berakhir. Kak Dafina masih ghairah mempersembahkan permainan yang serba mantap dan padu.


Matanya yang kuyu dan senyumnya yang syahdu masih gagah mengajakku bercumbu. Nasib baik malam tadi saya daah melancap dan menyemburkan sperma yang pekat dan hangat smbil melihat gambar hardcore di daun terup yang dihadiahkan oleh Mr, Siva krna saya menyiapkan beberpa buah karangan bm Julai paper yang mahu dihafalnya untukk peperiksaan kertas bm yang sentiasa gagal itu Cerita Mr.


Siva membantai anak anak murid kite di sekolah ini akan saya ceritakan dlam keluaran akan datang. Puas menonggeng, Kak Dafina kembali menelentang dengan kangkangan yang semakin luas dan posisi cipap nya yang amat menarik membuat Batang pelir saya menerjah ke lurah yang licin dan dlam itu dengan penuh ghairah.


Hampir satu jam persetubuhan ini berlaku baru saya mendengar suara rengetan dan ngerangan Kak Dafina yang cukup mengasyikkan. dengan hentakanku yang padu dan mantap, saya lihat Kak Dafina mula mencapai klimax dan memuntahkan lendir yang semakin membuak buak.


Cam setan durjana, saya hirup lendir cipap kak Dafina cam menghirup sarbat di syurga kata tok tok lebai kampung. Semacam tonik pula air cipak Kak Dafina. Lendiran ini memberi seribu kekuatan kepada syawatku dan semakin merah cam pelir lembu yang sedanng ghairah menikam cipap betinanya.



Novel sex Cipap Isteriku Dihenjut Orang Cerita nafsu

Suara Kak Dafina cume kedengaran memanggil namuku berulang ulang dan akhirnya mengacip bibir dan giginya cam orang kerasukan. Kak Dafina daah klimax dengan sempurna dan padu. Ia melepaskan keluhan kepuasan yang amat dalam.


"Erdan belum lagii ke?" itu je suara kak Dafina ketika sekujur tubuhnya kelihat sedanng release serelease releasenya. "Belum kak. sekejap lagii Dafina, Dafina, Dafina" saya juge tak dappat bertahan lagi.


Pertanyaan kak Dafina bagai menarik seluruh sperma ku ke dlam cipap nya yang ranggi dan sempurna itu. Kubenamkan Batang pelir saya sedalam dalamnya ke dlam cipap Kak Dafina yang rangup dan harum mewangi itu.


Kite berpelukan hampir setengah jam. Kalaulah cikgu Hannu pulang ketika itu dan meletakkan senapang patah di kepalaku, saya rela mati dlam lubang syurga yang ranggi dan kemuncak persetubuhan yang berkualiti pada pagi itu.


Ketika matahari memancar cahaya terik saya mengeluh untukk bangkit dari tilam empok dan tubuh montok Kak Dafina. "Ala manjanya adik akak nie, tadi bukan main gagah sekarang daah lembih pulak" Gurauan Kak Dafina membuat pelir ku bangkit semula.


Kak Dafina tanpa diduga mengulum lagii Batang pelir saya cam anak anak mengulum aircream yang diminati. "Erdan, anggaplah perjuangan kite ini sebagai permulaan saja. kitorang akan sambung lagi. Erdan janjilah dengan akak".

"Ya, Dafina, selagi Dafina masih memerlukan Erdan, Erdan akan tunaikan kehendak Dafina sampai bila bila!". Semenjak pagi itu, perhubunganku dengan Kak Dafina berterusan pantang ada peluang. Sehingga satu hari cikgu Hannu ditukarkan untukk menjadi pengetua di salah sebuah maktab perguruan di sana.


Saya cam kucing kehilangan anak untukk beberapa hari krna cipap kegilaanku telah berada jauh di negara bawah bayu itu. Apa yang mengharukan perasaanku ketika Kak Dafina membisikan di telinga isteriku pada hari persandingan kita.


"Sayang, sayang sungguh beruntung dappat suami cam Martin. akak doakan sayang bahagia seslamanya". Kak Dafina meletakkan sampul yang berisi RM2, 0. ke dlam gengaman isteriku. saya minta tukar untukk bertemu Kak Dafina di sana.


Agar hubungan kite dappat disambung semula. Malangnya sesampainya saya disana, cikgu Hannu ditukarkan pula ke semenanjung untukk menjawat jawatan Timbalan Pengarah Pendidikan di sebuah negeri di semenanjung ini.

Cipap Isteriku Dihenjut Orang ***
Cipap Isteriku Dihenjut Orang,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Cipap Isteriku Dihenjut Orang kisah melayu, kisah lucah Cipap Isteriku Dihenjut Orang, porn, erotic Cite Blue, Cipap Isteriku Dihenjut Orang


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/