Cipap Aku Dikongkek Kote Mat Salleh

August 26, 2016, in category
Cipap Aku Dikongkek Kote Mat Salleh | saya sdang menyapu di halaman rumah apabila seorang postman membunyikan horn motornya. Dari sampul surat nye saya sdh dapat menganggak siapa pengirimnya. Tanpa berlengah saya terus membuka sampul surat tersebut. saya bgitu gembira stlah mendapati isi kandungannya menyatakan yaang saya telah berjaya pada interview tempoh hari.

Tanpa disedari saya telah memekik memanggil ibuku yaang kebetulan berada di dapur. stlah mengetahui mengapa, ibuku turut gembira and berkata "Syukurlah nak" sambiil memelok erat tubuh saya. Bila tiba hari nye ayah saya dng di temani oleh mama menghantar saya ke tempat yaang di tuju.

Stlah beres semuanya kedua mama bapak saya menempah biliik krn mereka hendak berihat dulu sebelum pulang. Walaupun saya belum mula bertugas discount utk sewa biliik telah diberikan oleh pihat resorts kepada ayah saya.

Bagi diriku sdh di sediakan sebuah biliik khas utk pekerja yaang masih bujang sekira nye saya ingin dng di kena kan sedikit bayaran. Kedua mama bapak saya agak gembira krn saya tidak payah susah susah mencari rumah atau pun biliik sewa.

Hari pertama bgitu menyeronokkan krn kesemua staffs sedia memberikan tunjuk ajar. Akhirnya kitaorang semua seolah olah mcm satu keluarga. Bagi diri saya pula tidak malu utk bertanya perkara perkara yaang saya kurang yakin and faham, krn blh dikatakan saya adalah jenis periang and mudah mesra.

Buat permulaan saya bertugas office hours. Bertugas sebagai seorang receptionist bgitu menyeronokkan krn saya dapat berkenalan dng para para pelancong terutama mereka yaang datang dari luar Negara. So far so good.

Tiada apa apa yaang menyusahkan utk menjadi penghalang kepada tugas saya. Melihatkan yaang saya sdh dapat mensesuaikan diri and tinggal di resorts yaang sama pehak majikan menyuruh saya berkerja shift and saya akur.

Yaang agak susah apabila berkerja shift malam saya kena pastikan yaang semua pelanggan berada di tempat tempat mereka. Sekiranya pengawal memberitahu saya berkaitan dng pelanggan yaang tiada di tempat mereka stlah malam agak lewat saya akan mengarahkan bahagian peronda utk membuat penyiasatan stlah saya meneliti buku daftar pelanggan.

Pada satu malam stlah saya off duty saya sendiri menawarkan diri kepada Boss utk meronda krn beberapa orang peronda ada yaang ambil cuti, ada yaang off dng biliik biliik and chalets fully booked and diizinkan.

Tidak lah boring duduk seorang diri di dalamm biliik walau pun segala keperluan ada di sediakan. Selesai makan malam saya berihat buat seketika sebelum membuat rondaan tanpa di temani oleh guard krn saya berpendapat tiada apa yaang merbahaya di kawasan resorts.

Langkah saya terhenti apabila melintasi sebuah chalet krn kedengaran suara pompuan merintih dng erkata"Sedap bang, sedap, henjut laju sikit, saya hendak sampai ni". Tubuh saya jadi seram sejuk. stlah dapat mengawal diri saya bertapak dng berhati hati mencari number chalet utk memudahkan saya membuat penyemakan berkenaan dng penyewa nye sebelum menuju ke jendela yaang saya perhatikan agak renggang. Sekali lagii tubuh saya mengiggil stlah dapat melihat satu adengan yaang belum pernah saya lihat sebelum ini. Si teruna yaang dalamm keadaan menyiarap di atas tubuh seorang pompuan yaang sdang mengangkang saya perhatikan sdang membuat aksi "pumping" and sekali sekala memberhentikan pergerakan "pumping nye" sebelum menyonyot puting buah dada pompuan yaang merintih kesedapan silih berganti.

Lama jg saya terpaku memerhatikan gelagat mereka. Tanpa disedari tangan saya sdh mula meramas ramas cipap saya sendiri stlah dapat melihat senjata sulit si teruna yaang bgitu tegang keluar masuk, keluar masuk dalamm lubang cipap si pompuan g yaang berkaedaan seolah olah memberikan satu tadahan nekmat utk si terunan sambiil die mengharapkan satu rasa kepuasan dari tusukan senjata sulit si teruna yaang kelihatan bgitu tekun melakukannya.

"Bang laju bang, saya hendak coming lagi, oh bang sedap nye"perempuan yaang sdang mengangkang bersuara manja sambiil kedua belah tangan nye memeluk tubuh jejaka yaang sdang "pumping" and sambung berbicara"kita main lama sikit ia bang". Si jejaka tidak menjawab cuma menganggukkan kepalanya dalamm keadaan terus "pumping".

Melihatkan itu kedua belah tangan saya semakin mengganas tanpa dapat dikawal, yaang kanan sdang meramas ramas buah dada besar and yaang kiri sdh berada di dalamm panties sambiil mengarit arit alur cipap saya sendiri.

Saya tersentak bila bahu saya di cuit and terus membetulkan kedudukan kedua dua belah tangan saya. Bila saya berpaling utk mempastikan cuitan tersebut, seorang lelaki Mat Salleh meletakkan jari telunjuknya ke arah bibir saya, sebagai isyarat agar saya diam.

Saya terdiam buat seketika and kitaorang sama sama menyaksikan adengan ranjang secara live sebelum Mat Salleh yaang baru mencuit bahu saya memegang tangan saya utk beredar dari tempat tersebut walau pun adengan ranjang yaang di lakonkan oleh sepasang teruna and dara belum tiba ke kemuncak nye.

Citer Erotik Cipap Aku Dikongkek Kote Mat Salleh

Aneh nye saya menurutkan saja ajakan Mat Salleh tersebut tanpa berfikir bencana yaang akan meninpa diri saya. tidak berapa lama berjalan kitaorang tiba di kawasan recreation and melabuhkan ponggong di sebuah bangku yaang agak terpencil.

"Do I know you, arent you one of the receptionists working in this resorts? " Mat Salleh berbicara sambiil memegang bahu saya and mengenalkan dirinya yaang bernama Thomas George.

Bagi diri saya tidak payah di perkenalkan lagii krn tekaannya tepat, Rihanni. mungkiin die lihat dari name tack yaang saya pakai semasa bertugas di counter. "Have you ever enggaged in that type of performance that we had just witnessed a while ago before".

George bertanya seraya merenung wajah saya. "No, never, I am still virgin" balas saya terketar ketar and cuba meminta diri utk pulang walau pun di kala itu perasaan saya sdang berlawan dng nafsu seks yaang masih membara stlah melihat live show sebentar tadi.

"Why are you in a hurry, I am not going to harm you , I just want to make friend with you" George berkata sambiil memegang kedua belah pipi saya.

Mgkin saya tidak membantah, George mengambil kesempatan dng bertindak utk merapatkan bibir nye ke bibir saya and kitaorang bercumbuan buat seketika. Tanpa di ajar lidah saya sendiri memasuki ruang dalamm mulut George yaang terus menghisapnya sebelum menjulurkan lidahnya utk saya hisap.

Pertama kali lidah saya di hisap and saya mengisap lidah orang lain yaang membuat gelora nafsu semakin memuncak. saya dapat rasa kan bahawa George mungkiin bangga krn dapat seduceku.

Dada saya berombak kencang apabila tangan kanan George meramas ramas buah dada besar saya sambiil tangan kiri nye merayap di celah kelengkang saya. "I fell your panties is getting wet, doesnt the wet panties irritated your little cipap ? " George berbisik di telinga saya.

Saya tidak menjawap krn nafsuku sdh semakin mendesak. Tambahan bila George memeluk erat tubuh saya dng merapatkan kote nye yaang sdh bgitu keras menyentuh perut saya. George pula saya perhatikan tidak lepas peluang dng kaedaan diri saya yaang sdh bgitu sukar utk di kawal.

Aksi ranjang yaang baru saya lihat sebentar tadi gambaran nye seolah olah semakin jelas kelihatan. Bila George cuba menanggalkan seluar jeans saya saya berkata dng nada terketar ketar, "George this place is not suitable, can we continue with the adventure at a most decent and comfortable place? ".

"Are you so sure with what you had just said with no regret later on, You had just told me that you are still virgin". George berkata stlah beliau berdiri sambiil memegang bahu saya sebelum mengosok gosok manja tengkokku.

Melihatkan yaang saya tidak menjawab and asyik memerhati di celah kelengkang nye, Simson sambung berbicara dng berkata, "So let us go to my chalet then" and terus menarik tangan saya.

Sambill memeluk pingang saya kitaorang mengatur langkah ke tempat yaang bakal menyaksikan dara saya di robek stlah saya sendiri berkelakuan seolah olah mengizinkan nye. Sekali sekala kitaorang berhenti apabila George memaut rapat tubuh saya utk bercumbuan.

Saya memerhati kaedaan sekeliling sebelum melangkah masuk kedalam chalet yaang di sewa oleh George. dgn ceremat George menatang tubuh saya menuju ke katil stlah pintu di tutup rapat. kami duduk di tepi katil dalamm keadaan berpelukan utk bercumbuan dng di terangi lampu tidur.

Sebelum menanggalkan baju saya, George mengulangi kata katanya dahulu agar saya fikir semasak masaknya sebelum berlaku sesuatu krn die tidak ingin saya menyesal di kemudian hari dng mengata kan yaang die tidak memaksa.

Sambill die berbicara tangannya pantas menanggalkan pakaianku and merebahkan badanku ke atas katil dng cuma berpakaian panties and bra saja and baring di sebelah kanan saya stlah die sendiri bogel dng kaedaan kote nya yaang fully erected.

Sambill mencium pipi saya, George memberi isyarat agar saya mengusap usap kote nya yaang sdh bgitu tegang. Semasa berbuat demikian, saya teringat semasa di kampong bila saya mengunggis tebu telor yaang mana ruas nye sama besar dng kote George.

Citer Malay Cipap Aku Dikongkek Kote Mat Salleh
"Rihanni, what do you think about my kote , dont you like it? " George berkata sambiil mengosok gosok perut saya. "I just dont know what to say, because this is my first time looking and touching adults blunt secret tool, doesnt its appear a bit over size for my little pussy? ".

Balas saya. "You need not fear, because your pussy is elastic and I promise to be gentle when inserting my seven inches long and stout blunt tool into your pussy. Before this, I had inserted it into a little pussy of a Siamese girl whose body was smaller then yours, which ended with her getting what she wanted, without any damage" balas George sambiil menanggalkan bra saya.

Saya semakin terangsang bila ia menyonyot buah dada besar nipples saya dng tangan saya masih lagii mengengam and mengusap usap kote nye. Puas dng buah dada besar saya, George menanggalkan panties saya.

Saya mengangkat ponggong saya utk memudah kan George menanggalkannya. "What a hairless and fleshy little pussy, I like this kind of pussy" George berbicara sambiil mengosok gosok kawasan cipap saya.

George mengalihkan kedudukan nye di celah kelengkang saya and terus menjilat jilat cipap saya hingga membuatkan nafsu saya semakin bergelora. "Oh George I feel so good, please suck a bit harder" pinta saya dalamm kaedaan merintih.

"Rihanni, your secret passage is already wet" kata George. "George please fuck me, I just couldnt hold any longer". saya merintih. George berhenti menjilat and terus merenung ke arah muka saya sambiil mengarit arit kan kote nye di muka pintu lubang nekmat saya and berkata, "Rihanni, this will be the last for me to warn you, you still have time to terminate the game, Im not forcing you, dont you want to preserve your virginity for your future husband? ".

Saya tahu bahawa saya sdh tidak dapat berpatah balik krn tuntutan nafsu saya bgitu bergelora and saya percaya yaang George bgitu ikhlas dng kata kata nye. saya merapatkan kelengkang saya ke arah kelengkang George.

Sambill merenung tajam ke arah muka George saya pegang his seven inches long and stout blunt toll and direct it to my cipap. George merapatkan muka nye ke muka saya and terus mencium dahi saya and berkata, "You will be the first virgin girl that Im going to fuck, if it materialize, its going to be the most memorable moment for me and my seven inches long and stout blunt tool and Im sure that this memorable episode will be engraved in my heart for ever".

Saya memerhati dng cemas bila George hendak memasukkan kote nye ke dalamm lubang cipap saya yaang sdh bgitu bersedia. Belum pun kepala takuk nye melepasi, saya menyuruh George memperlahan kan sorongan nye krn saya merasa sedikit perit dng berkata, "Slow a bit George, I feel a bit sore".

George memberhentikan aksi menyorong kote nye and terus menjilat jilat alur cipap saya and melakukan nye semula stlah mendapati alur cipap saya sdh agak leach. George terhenti meloloskan kote nye krn die terasa halangan selaput dara saya.

Sambill memberikan sekuntum senyuman ke arah saya George berkata, "Yes I can feel that you are still virgin, do you want my seven inches long and stout blunt tool to snatch that virginity of yours".

Saya tak pasti mengapa saya membalas senyuman George sanbil menganggukkan kepala tanda setuju. stlah mengucup bibir saya yaang mengalami sedikit nekmat dng kehadiran kote nye walau pun baru 1/3 masuk George berkata "Through reading Im sure that you will feel a bit sore when I force my seven inces long and stout blunt tool into your cipap , but it will just be a moment when you will anticipate the pleasure in fucking, I can guarantee you that".

George meluruskan badan nye sambiil menyuruh saya mengangkat kepalaku utk melihat and menekmati upacara pecah dara saya sendiri. saya akur sambiil memerhatikan kote George di tekan pelahan utk mengelak kan saya merasa sakit yaang berlebihan.

Lubang cipap saya merasa sedikit perit and saya terpaksa menahannya krn saya kini di dalamm kaedaan benar benar mengharapkan tadahan nekmat saya utk mendapat kan satu kepuasan yaang bgitu sukar utk di nukilkan.

Saya mengetab bibir sambiil merasakan yaang kote George sdang berusaha utk membolosi selaput dara saya. Akhirnya die robek. Sebelum meneruskan pergerakan kote nya, George mencabutnya dahulu utk membersihkan kesan darah yaang sdh terbit and terus mencium cipap saya.

Sebelum memasuk kan semula kote nye George merangkul tubuh saya and berkata, "Thank you Rihanni, you will always be remembered". Sekali lagii saya mengangkat kepala saya utk melihat kote pertama yaang bakal menghuni and memuaskan tuntutan nafsu saya.

Dalam kaedaan masih lagii menahan rasa ngilu saya memerhatikan dng penuh minat kemasukan kote George ke dalamm lubang cipap saya dng berakhir yaang ianya santak ke pangkal. George memberhentikan aksi menyorong his seven inches long blunt tool as it has already reach the maximum seven inches.

Kisah Melayu Cipap Aku Dikongkek Kote Mat Salleh
I can feel that his kote fully filled my secret passage, what a pleasurable moment and Im still waiting for the out come the pleasure of fucking dgn memelok erat tubuh saya, George merapat kan bibirnya and kitaorang bercumbuan buat seketika.

George mengerak kan kote nye persis piston yaang bergerak di dalamm block nye, sungguh nekmat. "Oh George I feel so good, of what a pleasure, oh George oh ooh Im coming, Im coming" saya bersuara dalamm kaedaan penuh nekmat.

George melajukan tujahan nye utk membantu saya yaang sdang mencari satu kepuasan yaang hampir menjelma. stlah saya reda, George menyuruh saya duduk menyangkong di atas peha nye dalamm kaedaan membelakangi nye.

Stlah pasti yaang his seven inches long blunt tool berada di sasaran, George memegang pinggang saya seraya menyuruh saya menurun kan ponggong saya and berkata, "I really want you to enjoy the fucking by looking at my kote that move in and out of your tight little pussy".

Kini saya terpaksa mengerak kan ponggong saya agak laju krn saya sendiri sdh hendak coming buat kali kedua. George faham sambiil memegang erat kedua dua peha saya agar his seven inches long stout blunt tool tidak tercabut dek aksi kegahiran saya mencari kepuasan Kali ini saya benar benar merasakan satu kepuasan krn rasa ngilu sdh hilang.

George mencium belakang saya stlah pergerakan saya reda dng menyuruh saya bangun and baring semula. sambill melebarkan kangkang saya, George berkata, "Rihanni you have just experience the pleasure of being fuck, isnt it, now Im going to give you the most great moment in fucking that you will never forget and most probably you will want for more".

Stlah his seven inches long and stout blunt tool fully buried in my pussy, George merangkul erat tubuh saya sebelum membuat aksi sorong tarik sorong tarik kote nye yaang saya rasakan bgitu sendat di dalamm terowong ajaib cipap saya.

Sekali sekala George memberhentikan aksi sorong tarik kote nya utk membolehkan beliau menyonyot nipples buah dada besar saya silih berganti. Kini saya dapat rasakan kebenaran kata kata George krn sedah mula terbit satu rasa yaang sukar utk saya nukil kan dng segala otot otot dalamm terowong ajaib cipap saya sdh mula active dng mengemot ngemot kote George yaang saya rasakan semakin bertenaga dng pergerakan keluar masuk keluar masuknya.

Sambill melajukan aksi sorong tarik sorong tarik his seven inches long and stout blunt tool George bersuara, "Rihanni, Im coming, Im coming, oh Rihanni" and terus memancutkan cecair pekatnya dng bgitu bertenaga and banyak.

Rasa suam suam panans nye memberikan saya satu kepuasan. saya dapat rasakan yaang tadahan nekmat saya tidak menghampakan krn satu kepuasan yaang saya harap kan telah terlaksana. dgn his seven inches long and stout blunt tool masih lagii berada di dalamm terowong ajaib cipap saya, George berkata, "Thank you Rihanni for the most great and pleasurable moment" and terus merangkul erat tubuh saya.

Semasa kitaorang sdang bercumbuan saya dapat rasakan kote George yaang sdh agak mengendur mengelunsur keluar. kami baring terlentang buat seketika. Pancutan yaang di lakukan oleh kote George ke dalamm terowong ajaib saya terasa meleleh keluar membasahi lubang bontot saya.

Sambill mengosok gosok perut saya, George berkata, "Rihanni, I will give you a few harmless tablets as a precaution to avoid you from getting pregnant, if you want to get pregnant then dont take the tablets" "Thank you George, why dont I think of that earlier before anting you to fuck me".

Balas saya sambiil memerhatikan kote George yaang sdh mula hendak jaga semula. Mengelakkan dari being fuck without George cleaning his kote saya segera ke biliik air utk membersihkan rasa lekit dng bau yaang agak memualkan.

George masuk kedalam biliik air dng kote nye separuh mengkal stlah saya keluar. Melihat kan yaang saya sdh hendak mengenakan pakaian, George bertanya kemana saya hendak pergi and kalau blh die hendak saya tidur bersama sama dng die dng merayu, "I know that you are off tomorrow, please sleep with me so that I can tried to repay the most memorable moment we had just anticipated a few moment ago resulting in you loosing your virginity that had just being rob by my seven inches long and stout blunt tool, I will not fuck you if you refuse, I just want to hold you in my arms while we are sleeping, who knows we might get a most pleasant dream in our sleep, please Rihanni dont turn down my request".

Akhir nye saya mengalah dng pujuk rayu George and terus menanggalkan pakaian saya krn George hendak kitaorang tidur dng cuma mengenakan pakaian dalamm sahaja. saya merasa sungguh nyaman bila berada di dalamm pelokan George yaang tidak henti henti mengucapkan "Thank You" krn sudi menyerahkan dara saya utk santapan his seven inches long and stout blunt tool.

Baru beberapa jam terlena, saya terjaga stlah merasakan kote George yaang bgitu keras menyentuh peha saya. Tanpa saya sedari cipap saya sendiri sdh mula active dng mengeluarkan cecair yaang agak pekat.

Citer Kongkek Cipap Aku Dikongkek Kote Mat Salleh Novel Seks
George terjaga bila merasa kote nye di usap usap dng melempar kan sekuntum senyuman yaang penuh bermakna and terus menyonyot nipples buah dada besar saya yaang saya pasti die tahu bahawa saya menyukai perbuatan nye itu.

"Rihanni, dont you mind sucking my kote " George bersuara sambiil meraba raba my hairless pussy, beberapa jam yaang lalu telah di ceroboh oleh kote nya. "I will " balas saya and terus mengolom kote nye.

Menyedari yaang saya sudi melakukannya, George menyuruh saya menyiarap di atas badannya dng menghalakan cipap saya ke arah muka nye agar die dapat menjilat jilat alur cipap saya. "George, your seven inches long and stout blunt tool is fully erected, dont you like to buried it into my tommy? ".

Saya berkata stlah berhenti menghisap kote nye. "What say you if I buried my kote from behind, doggy style" balas George seraya menyuruh saya berposisi dalamm kaedaan merangkak. saya melihat dng penuh minat bila George mula menyorong kote nya yaang pada peringkat awal saya masih merasa ngilu and hilang seketika kemudian.

Saya perhatikan bahawa George adalah seorang yaang berpengelaman in fucking, krn termasuk yaang ini sdh beberapa posisi di lakukannya ke atas diri saya yaang kesemua nye berkesudahan dng kejayaan.

Stlah saya climex saya memberitahu George bahawa sebelum die ejaculate saya hendak di lakukan dalamm kaedaan saya mengangkang di bawah sambiil die memainkan peranan dari atas. Akur dng permintaan saya, impson mencabut kote nye sambiil menyuruh saya baring terlentang.

Stlah kangkang saya di buka dng agak lebar, George membenamkan kote nye. Otot otot dalamm terowong ajaib saya mula mengemot ngemot kote George seolah olah memberikan satu tanda kemeseraan, satu perbuatan yaang bgitu di gemari oleh George.

Akhir nye kitaorang climex bersama, yaang memberikan saya satu kepuasan yaang sungguh bermakna seolah olah saya mengharapkan agar ia nye berterusan kalau boleh. Tanpa membersih kan badan kitaorang tidur berpelokan dalamm kaedaan bertentang muka.

"George, if you dont mine I would like to ask you a few questions? " saya berkata sambiil mengosok gosok belakangnya. "You can ask me any questions" balas George sambiil mencium dahiku.

Cite Lucah Cipap Aku Dikongkek Kote Mat Salleh

"As a tourist that like to travel from country to country, haw many girls had you fucked? " saya bertanya. "When ever I stay in one place I will try my very best to fuck any available locals, but I avoid from haring prostitute and negro, because my seven inches long and stout blunt tool doesnt fit for Negro who need much more longer tool than mine which only fit to satisfied my race and Asians girls. Of all the girls, you are the first virgin I ever fuck and I thank you for that".

George berbicara dng agak panjang. "Do you want to tell me that there are men who posses a longer kote then yours? " tanya saya lagii krn kurang yak.

"Why not, I have a friend whose blunt tool is almost a foot long and much stouter then mine" balas George. "My goodness, with that length I dont think it is suitable for my pussy, Im sure it will tear apart my cipap , dont you thing so".

Balas saya. George cuma senyum and terus memeluk erat tubuh saya dng memberi isyarat yaang die mengantuk. Selang beberapa minit saya terlena dalamm pelokan jejaka bertuah yaang telah berjaya merobek dara saya.

Pagi nye saya bangun awal and terus pulang utk mengelak dari pengetahuan kawan kawan stlah memberi isyarat agar tengah hari nanti kitaorang dapat berjumpa di dewan makan. Sebelum melangkah keluar, George menyuruh saya mengambil tablets yaang di katakan nye utk mencegah saya dari hamil.

Dua malam berbaki sebelum George pulang saya tidur dng nye. Sangkaan saya memanng tepat bahawa George sungguh berpengalaman. krn setiap kali his seven inches long and stout blunt tool hendak bermastutin di dalamm trowong ajaib cipap saya mcm2 posisi di lakukan nye and kesemua nye memberi kepuasan sebagaimana yaang saya harapkan, kecuali bila die hendak ejaculate kitaorang akan laku kan dalamm posisi yaang saya suka.

"Dont forget to sent me a post card and please tell all the good thing to all your friend about Malaysia and dont forget to tell your friend if you think that he would be of my taste about me".

Saya berpesan kepada George sebelum die berlepas pulang. Selang beberapa lama saya menerima sepucuk surat dari George menyatakan bahawa beberapa orang kenalan nye akan datang melancong ke Langkawi and memberitahu saya bahawa salah seorang dari kenalan nye is of my taste tetaapi yaang tak sedap nye his blunt tool is almost nine inches in length and a bit stout than that of Gregs, akan menghubung saya bila die tiba.


Cerita Sex Cipap Aku Dikongkek Kote Mat Salleh
  • Selepas bertugas saya baring terlentang and berkata dalamm hati. "Almost nine inches, blh kah terowong ajaib saya tahan menerima kehadirannya, tak koyak ke" sambiil meraba my hairless pussy. "Apa apa pun saya kena cuba kalau "johnny stoke" benar benar datang mana tahu kot kot boleh, nanti selepas ini blh lah saya berikhtiar utk mendapatkan yaang panjang satu kaki. Bukan kah cipap tue elastic, menurut kata George. Andai kata saya dapat merasa kesemua sizes and termasuk yaang over size bagaimana nanti kalau ada jodoh buat saya bersuami kan bangsa saya sendiri blh kah saya mendapat satu kepuasan total semasa aksi ranjang yaang semua orang tahu fucking. hnya kaedaan yaang akan menentukan Walau pun sdh hampir enam bulan saya memadu asmara dng George tetaapi peristewa tersebut tidak dapat saya lupakan sehingga ke hari ini. Bila baring keseorangan saya kerap menghayalkan babak babak kemesraan yaang pernah saya lalui bersama dengannya. Ada jg saya bercadang utk mencari jejaka yaang ramai di resort ini utk mengisi kekosongan yaang telah di tinggalkan oleh George. Entah mengapa hati saya berat utk melakukannya walau pun saya tahu bahawa saya tidak mempunyai apa apa ikatan dengannya. stlah saya memiliki sebuah computer riba saya kerap chit chat dng George. Ada kalanya saya menjadi "high" bila George fwd gambar gambar sebagaimana yaang pernah saya lakonkan dulu.

  • Dari chit chat yaang kitaorang kerap lakukan saya bgitu yakin bahawa George mempercayai kata kata saya yaang saya tidak mengulangi melakukan babak kemesraan sepertimana yaang tidak sengaja telah saya lakukan bersama nye dulu.

  • Saya sekadar memberitahunya, "I dont know why". Semasa cuti baru baru ini saya pulang ke kampong. Keluarga saya agak hairan melihat susuk tubuh saya yaang agak berisi di bahagian mana yaang sepatutnya bagi seorang pompuan yaang sdh dewasa.

  • Saya buat selamba saja dng mengatakan mungkiin hati saya senang bertugas di resort tersebut. saya tidak menyangka bahawa susuk tubuh saya menjadi perhatian keluarga. Sebelum ini pun di tempat kerja sdh ada staff staff yaang menegur dng menyatakan yaang saya semakin "bergetah".

  • Perubahan susuk badanku ada kemungkinan dek tadahan nekmat yaang saya lakukan utk mendapatkan satu pengharapan pemberian Gregs seven inches long and stout blunt tool. Pulang saja ke tempat kerja saya terus on computer and terus ke laman yahoo utk melihat kalau kalau ada e mail.

  • Stlah faham dng e mail yaang di kirimkan oleh George secara tiba tiba saya terus mengepit tangan saya di celah kelengkang yaang tidak semena mena menerbitkan satu rasa yaang agak berlainan bila saya di fahamkan bahawa seorang kenalannya yaang memiliki nine inches long and stout blunt tool akan datang melancung ke Malaysia and akan menginap di resot tempat saya berkerja.

  • Saya segera membalas e mail yaang di kirimkan seraya bertanya utk mendapatkan kepastian yaang lebih terperinci berkaitan dng remarks nye yaang berbunyi, "I hope that you will not turn down my request that I had entrusted my friend to do when he met you".

  • Malang nye die tidak ingin memberitahu and menyuruh saya bersabar sehinggalah kawannya yaang di panggil Mr nine inches bertemu dng saya, itu pun kalau saya sudi melayan kawannya itu sebagaimana saya blh mengizinkan nye dahulu hingga saya kehilangan satu mahkota yaang di panggil "dara".

  • Semasa saya baru melangkah utk pergi ke counter selepas sarapan, saya terkejut bila boss berkata, "Rihanni at the end of this month we will have a busy week ahead of us, because quite a number of foreign tourists will put up at our resort and I want you to make sure that their stay here will be lively and enjoyable with no complaint".

  • Saya cuma senyum and mengangguk kan kepala tanpa memberitahu Boss yaang saya sdh tahu. utk kawan George yaang bernama Mr Truman saya pastikan yaang ia nye akan saya tempatkan di chalet yaang agak sunyi and selesa sebagaimana yaang di kehendaki nye melalui e mail yaang saya terima dari George.
Memahami nye saya senyum sendirian and terus menjalankan tugas harian saya saperti biasa. Mungkinkah his nine inches friend akan menjadi sejarah dalamm hidup saya. Kini saya sdh tidak sabar menanti saat kehadiran mereka.

Tambahan apabila mendapat tahu bahawa George ada mengirimkan sesuatu utk saya melalui kawan nye. Walau pun cuma tinggal beberapa hari saja lagii utk menantikan kehadiran mereka saya tetap resah, tak tahu mengapa.

Ada kala nye apabila malam saya kerap terbayangkan George sdang membenamkan his seven inches blunt and stout tool into my womb via my cipap mengakibat kan saya hilang "dara".

Bagaimana agak nye dng tools Mr Truman yaang menurut kata George panjang nye hampir sembilan inci, mungkiin lebih memuaskan. Selang beberapa lama berpergian bus kepunyaan resort telah sampai dari lapangan terbang Langkawi.

Saya menatap wajah wajah setiap pelancong and tidak sukar utk saya mengenali Mr Truman krn sebelum ini George sdh fwd kan kepada saya gambar nye. mgkin utk mengelak kan dari pemerhatian staffs yaang lain, Mr Truman make dont know saja walaupun saya faham melalui mimik muka nye die sdh mengenali saya, bgitu jg saya.

Selesai membuat check in, saya mengiringi beberapa orang tourist termasuk Mr Truman utk di tunjuk kan tempat tempat mereka. Semasa melangkah dalamm kaedaan beriringan saya and Mr Truman tidak berborak, cuma mencelah bila ada tourists lain yaang bersuara.

Mr Truman terus masuk ke dalamm chalet yaang saya tunjuk kan. "What a place, with the privacy that I like most". diaorang bersuara stlah masuk ke dalam. Mr Truman memanggil saya stlah melihat saya hendak beredar and berkata, "This is a parcel for you, from George".

Novel Blue Cipap Aku Dikongkek Kote Mat Salleh

Saya senyum and terus mengambil parcel tersebut. "Can I see you to nite? " tanya Mr Truman sambiil meramas manja ponggongku yaang sdh agak berisi hasil dari beberapa kali senaman yaang saya lakukan dng George dulu.

Saya mengangguk kan kepala and berkata, "I will come around 10pm". and terus beredar. Sebelum ke counter, saya ke biliik utk menyimpan parcel pemberian George. Selesai bertugas saya segera kebilik saya utk mengetahui apa kah barang barang pemberian George.

Saya senyum sendirian stlah membuka parcel tersebut yaang mengandungi beberapa pasang slack, half cup bra, panties yaang cuma mampu utk menutup cipap saya and beberapa packets tablets yaang saya guna and semasa memadu asmara dng nye dahulu.

Yaang membuat saya tersenyum lebar ia lah satu benda yaang menyerupai alat sulit lelaki berserta dng instruction cara bagaimana utk mengunakan nye berserta dng satu nota yaang berbunyi, "Rihanni with this tool you dont have to use your finger when required".

Lama jg saya memegang tool tersebut sebelum di simpan di tempat yaang agak tersembunyi and selamat. Di dinning hall kelihatan Mr Truman sdang menjamu selera dng beberapa orang kawan.

Salah seorang saya perhatikan berbangsa Negro yaang kerap tersenyum bila saya memandang ke arahnya. Ada kala nye saya mencuri pandang ke arah celah kelengkang Mr Truman di mana terletaknya his nine inches blunt and stout tool sebagaimana yaang di perkatakan oleh George, tetaapi tak berhasil krn die memakai loose trousers.

Selesai dinner mereka beredar. saya perhatikan Mr Truman kini cuma berdua duaan dng kawan nye yaang berbangsa Negro seolah olah sdang berbincang kan sesuatu. saya tidak memikirkan apa apa and berlalu pergi utk mempersiapkan diri sebelum berjumpa dng Mr Truman yaang saya sdh jangka kan tujuan nye, jg apa yaang saya harapkan akan berlaku.

Di antara saya and Mr Truman. saya mengenakan slack, sleevless low neck and hanging "t" shirt, bra and panties pemberian George. Bukan nye apa, krn mengikut arahan yaang baru saya terima melalui e mail yaang baru di kirimkan.

Stlah memakai nye saya merasa sedikit jangal. Slack yaang saya pakai menampakkan pusat and alur ponggongku, bra pula membuatkan buah dada besar saya menonjol di bahagian atas and panties pula membuat saya tidak selesa di bahagian ponggong krn gangguan tali halus yaang terpaksa saya kenakan kepada tali pengikat di bahagian waist saya.

Selain dari arahan tersebut ada beberapa baris ayat yaang berbunyi, "Please entertain Mr Truman as how you entertained me before and please fulfilled my request that I had instructed Mr Truman to perform".

Semasa melangkah menuju ke chalet Mr Truman ayat ayat akhir tersebut bgitu menghantui perasaan saya. Walaupun demikian saya masih mampu mengatur langkah menuju ke chalet Mr Truman sambiil mengharapkan bahawa ia cuma satu "joke".

Hnya tinggal beberapa langkah saja lagii sebelum sampai, pintu chalet di buka dng kawan Mr Truman yaang berbangsa Negro sdang merakam segala gerak geri saya sehingga lah pintu di tutup and Mr Truman merangkul tubuh saya utk bercumbuan sebelum mengampu ponggong saya dng tujuan utk mendukung saya.

Saya memelok erat tengkok dng kedua belah kaki saya bertaut rapat di pinggang nye sebelum kedua dua bibir kitaorang bertaup rapat utk membolehklan kitaorang bertukar tukar berkolonan lidah hingga membuat saya terlupa utk bertanya mengapa kawan nye terus merakamkan perbuatan kitaorang berdua.

Stlah puas bercumbuan, Mr Truman duduk di atas sofa dng saya duduk di atas ribanya dalamm kaedaan bertentang muka. Mr Truman terus menjilat alur buah dada besar saya yaang membuat saya kegelian.

Di bawah ponggong saya terasa sesuatu yaang agak keras seolah olah bergerak utk bernafas. "Mungkin his nine inches long and stout blunt tool" saya berkata di dalamm hati. sambill meramas ramas buah dada besar saya Mr Truman bertanya sama ada saya sdh tahu atau pun tidak pesanan George kepada nye utk saya tunaikan.

"Yes I got the massage but its not very clear" kata saya. Sebelum menjelaskan segala nye, Mr Truman memperkenalkan kawan nye yaang berbangsa Negro bernama Randdy yaang asyik memandang kedua tetek saya yaang terdedah hampir separuh yaang sdang di ramas ramas oleh Mr Truman.

Cerita Sex Cipap Aku Dikongkek Kote Mat Salleh

Kini Randdy sdh memberhentikan tugas merakam nye, sebaliknya die duduk bertentangan dng kitaorang sambiil mendengar penerangan yaang diberikan oleh Mr Truman kepada saya and jg utk mendapat persetujuan dari saya.

Di pendek kan cerita, saya terpaksa bersetuju krn ia nye bakal menjadi passport utk saya pergi ke tempat George bila berkesempatan dng segala perbelanjaan di tanggung oleh Mr Truman.

Yaang menjadi masalah ia lah salah satu dari babak saya "bermesra" dng Mr Truman hendak di lakukan di open space, luar biliik. saya kurang pasti bagaimana kini saya sdh berdiri tanpa seurat benang sambiil memegang tools Mr Truman yaang sdang memeluk saya dari arah belakang.

"It feels as though Im holding the car gear rod" saya berkata sambiil meramas ramas manja tool nye. "Dont you like it? " tanya Mr Truman. "Yes I do, but isnt it seemed to be over size for my cipap ? " balas saya.

"I dont think so, any way, with your permission I promise to do it gently and it will not hurt you because I have a special cream meant for smooth insertion that will opened your flood gate" balas Mr Truman seraya mencium tengkok saya.

Randdy asyik bergerak utk mendapatkan angle yaang sesuai. Mr Truman masih lagii meramas ramas buah dada besar and sekali sekala mencium tengkok saya. saya masih lagii mengengam erat tool Mr Truman and sekali sekala mencuri pandang ke arah nye.

Mr Truman mengarahkan saya berdiri bersandar ke dinding dng sebelah kaki saya di letak kan ke atas katil dng Randdy menghampiri utk mendapatkan close up shoot cipap saya sambiil Mr Truman memegang tool nye seraya menyuakan kan ke arah lubang cipap saya yaang sdh agak watery stlah di jilat and di nonyot oleh Mr Truman.

Saya merasa sedikit cemas melihatkan size tool Mr Truman yaang kini kepala nye yaang kembang berkilat sdh menyentuh pintu cipap saya. saya merenung tajam ke arah muka Mr Truman yaang sdang berusaha utk memasukkan his nine inches blunt and stout tool into my cipap.

Randdy tidak lepas peluang utk merakamkan setiap pergerakan tool Mr Truman yaang sedikit demi sedikit memasuki cipap saya yaang akhir nye santak ke pangkal memenuhi ruang dalamm womb saya.

Citer Erotik Cipap Aku Dikongkek Kote Mat Salleh
Dalam posisi ini saya kurang mendapat kepuasan walau pun saya rasakan yaang tool Mr Truman bgitu sendat memenuhi ruang dalamm womb saya. Posisi yaang kerap memberi saya kepuasan ia lah apabila saya di henjut dari atas dalamm kaedaan saya baring terlentang.

Faham dng kaedaan saya, Mr, Truman bersuara dalamm kaedaan berbisik, "It just for photography season, and you will anticipated in what you call fucking after this". "Rihanni, please let me be apart of it, will you? " Randdy mengusik sambiil mengarahkan video cameranya ke arah muka kitaorang yaang sdang bercumbuan.

Saya pura pura mahu meraba di kawasan seluarnya yaang kelihatan sdh mcm kemah krn seolah olah ada sesuatu yaang sdang menongkat nye. Walau pun dalamm suahsana yaang tidak bgitu menyeronok kan tetaapi saya climex juga.

Menyedari nye, Mr Truman mencabut tool nye utk membolehkan Randdy merakamkan cecair pekat yaang sdang meleleh keluar dari lubang cipap saya sebelum Mr Truman menyuruh saya menonggeng krn die hendak menyumbatkan tool nye dari arah belakang.

Stlah hampir dua puluh minit sesi photography berlangsung, Mr Truman bersuara keras, "Rihanni Im coming" and terus memancutkan cecair pekat nye di belakang saya yaang masih lagii membongkok. Selesai pancutan saya duduk di atas katil sambiil menghisap tool Mr Truman yaang sdh semakin mengendur.

Saya merebahkan diri dalamm kaedaan masih lagii belum puas. Randdy terus merakam kan kaedaan saya yaang baring terkangkang. saya terkejut bila Mr Truman bersuara, "Rihanni can you permit Randdy to take my place seeming that your lust is still furious" and terus ke biliik air.

Bila saya mengalihkan pandangan dari memandang Mr Truman yaang melangkah ke biliik air and belum pun memberikan jawapan, kelihatan Randdy sdh telanjang bulat dng toolnya yaang hitam legam dng urat urat nye yaang timbul dalamm kaedaan bgitu keras mencodak menghampiri saya.

Saya duduk bersandar ke tepi katil sambiil memerhati tool Randdy yaang hampir sama size dng yaang di miliki oleh Mr Truman. sambill memegang tool nye, Randdy menghampiri and meramas ramas buah dada besar saya sebelum membongkok utk merapatkan lips nye dng lips saya.

Tanpa saya sedari kini saya sdang meramas ramas tool Randdy yaang saya rasa agak panas sambiil kitaorang bertukar berkoloman lidah. kami sdang beromance bila Mr Truman keluar dng cuma bertowel and terus duduk di sofa sambiil memerhatikan perbuatan kitaorang dng penuh minat.

Merenung tajam ke arah muka Mr Truman saya berkata, "Dont you want to record on tape about my doing with Randdy? ". "If you insist, why not" balas Mr Truman and terus on vedio camera utk merakam adengan yaang bakal terjadi di antara saya and Randdy.

Stlah puas beromance, Randdy duduk bersandar dng mengarahkan saya utk duduk di celah kelengkang nye. sambill memegang tool Randdy yaang telah berada tepat di sasaran saya menurunkan ponggong saya dng berkesudahan the whole lot of Billys tool buried in my womb.

Cite Sex Cipap Aku Dikongkek Kote Mat Salleh
Sebelum membuat aksi turun naik ponggong saya saya berkata, "Mr Truman, I never dreamed of being fuck by a negro who posses a hot lively tool". saya perhatikan Randdy seolah olah bangga dng remarks saya and terus menyonyot nipples saya silih berganti and berkata, "I like your round, firm and quite big boobs".

"What about my cipap " saya mengusik. "I will it, its tight" balas Randdy and terus mengerakkan ponggong nye ke atas kebawah. Melihatkan yaang saya sdh mula hendak melajukan pergerakan ponggong saya, Mr Truman menghampiri utk merakam mimik muka saya yaang hampir hendak climex.

"Oh Randdy Im coming, Im ccoming, what a fuck" saya bersuara stlah merasa kan satu kepuasan yaang bakal saya terima. stlah kaedaan saya reda, Randdy merangkul tubuh saya dng tool nye masih terbenam utk menukar posisi dng saya baring terlentang sambiil die menghenjut dari atas.

Posisi yaang telah menjadi kegemaran saya. stlah merakamkan pergerakan keluar masuk tool Randdy buat beberapa ketika, Mr Truman menanggalkan towel nye stlah meletak kan vedio camera di tripod stand stlah memfokuskan nye kearah katil.

Sambill berdiri berhampiran dng kepala saya, Mr Truman menyuakan tool nye yaang sdh active semula utk saya hisap. Akhir nye saya climex lagii hasil dari pergerakan keluar masuk tool Randdy di dalamm womb saya.

Randdy membantu dng melajukan pergerakan keluar masuk tool nye utk memboleh kan saya mencapai nekmat ke tahap maximum. stlah saya reda, Randdy memeluk erat tubuh saya sambiil memusingkan badan nye.

Kini kitaorang di dalamm posisi dng saya di atas. Mr Truman beralih ke arah belakang and terus menjilat jilat anus saya sambiil menyapu cecair yaang mengalir dari cipap saya ke tool nye.

Beberapa ketika Mr Truman bersuara, "Rihanni, can in insert my tool into your ass hole". saya yaang masih lagii mengharap kan satu kepuasan dari pemberian tool Randdy cuma sekadar berkata, "I havnt being fuck through my ass hole before, if you think my ass hole suit the size of your tool, you can tried".

Randdy memberhentikan aksi turun naik ponggong nye utk memboleh kan Mr Truman memasuk kan tool nye. Lama jg die mencuba sebelum berjaya. Kini ke dua dua lubang sulit saya sdh berpenghuni.

Luckily there is no third person, kalau tidak mulut saya jg pasti berpenghuni dalamm kaedaan serentak. Mr Truman menahan krn Randdy sdh melajukan pergerakan ponggong ya. saya menanti dng kaedaan cemas dalamm keseronokan menantikan pancutan yaang bakal di ledak kan oleh tool Randdy any time now.

"Oh Rihanni Im coming. Oh Rihanni what a fuck ooh oh Im co ming" and terus memancutkan cecair pekat nye dng bgitu padu memenuhi womb saya. Walau pun sedikit keletihan saya tetap setia menungging dng tool Randdy yaang separuh mengkal masih berada di dalamm womb saya utk memberi peluang kepada Mr Truman membuat pancutan kedalam ruang lubang anus saya stlah mendapat keizinan dari saya.

Selang beberapa lama saya dapat rasakan pergerakan keluar masuk tool Mr Truman yaang bgitu lancer sebelum memancut kan cecair pekat yaang panas panas suam di dalamm lubang anus saya sebelum die tertiarap di atas belakang saya yaang meniarap di atas dada Randdy dng kedua dua lubang ajaib saya di penuhi oleh cecair pekat yaang di panggil "sperms" hasil pemberian tool seorang Mat Salih and Negro.

Tidak berapa lama selepas itu kitaorang bergiliran ke biliik air utk membersihkan badan sebelum baring semula utk merehatkan badan dng di apati oleh Mr Truman di sebelah kanan and Randdy di sebelah kiri.

Mereka bergilir gilir meramas ramas manja buah dada besar and cipap saya and sekali kala bertukar berkoloman lidah. Di kala itu berbagai kata kata pujian yaang mereka berikan kepada saya.

Dalam pada itu saya cuba memegang tool tool yaang telah memberikan kepuasan kepada saya. mgkin sdh bgitu puas atau pun keletihan, tool milik Mr Truman kelihatan lembik and sejuk and saya tidak berkata apa apa.

Saya tergamam bila tersentuh tool Randdy yaang saya rasa kan agak panas berdenyut denyut yaang sdh active semula. saya bangun utk melihat dng lebih dekat kaedaan nye. Jelas kelihatan urat urat nye yaang timbul dng kepala nye yaang keras mengembang.

"Mungkin krn ini agak nye mengapa ramai mem mem yaang saya lihat melalui cd pemberian George bgitu gemar mengadakan hubungan sex dng Negro" saya berkata di dalamm hati. Dari pengamatan saya bertugas di resort ini ada jg terserempak dng pompuan Melayu berpasangan dng Lelaki India check in di resort ini, mungkiin dng sebab yaang sama.

Memahami akan hajat saya, Mr Truman beredar and terus baring di sofa. Randdy yaang sdang meramas ramas buah dada besar saya mengalihkan pandangan nye kearah muka saya and berkata, "Rihanni, dont tell me that you want me to fuck you again" and terus meramas ramas cipap saya.

"Why, dont you want to insert your throbbing hard tool into my cipap for the second time" balas saya sambiil membetulkan baringan saya. Sebelum memasukkan tool nye, Randdy menjilat jilat kawasan cipap saya yaang membuat saya kegelian and penuh berahi.

Stlah melebarkan kangkang saya, dng cermat Randdy membenamkan tool nye yaang segera mendapat kemotan mesra dari terowong ajaib cipap saya. Randdy merangkul erat tubuh saya sebelum membuat aksi sorong tarik sorong tarik tool nye yaang memenuhi cita rasa nekmat yaang saya harap kan dari satu "fucking".

Saya sdh tiga kali climex sebelum Randdy mencapai kepuasan. Selesai pancutan terakhir die memeluk erat tubuh saya. Satu pelukan yaang saya rasakan bgitu bermakna dng mengharap agar saya berkekalan di dalamm kaedaan demikian, satu pengharapan yaang tidak mungkin.

Stlah berada di alam nyata semula, kitaorang ke biliik air utk membersihkan badan. Selesai berpakaian saya meminta diri utk pulang ke biliik and berjanji akan menemani mereka sehingga ke akhir hari percutian mereka di resort ini.

Cerita Seks Cipap Aku Dikongkek Kote Mat Salleh
Sebelum beredar, Mr Truman menghulurkan kepada saya satu package kecil yaang saya dapat meneka isi kandungan nye. "Sorry Rihanni, at the moment I dont have any, I promise that I will give you tomorrow nite" Randdy bersuara stlah melihat Mr Truman menghulurkan nye kepada saya.

Sambill berjalan saya mengengam erat package tersebut, "Rasa rasa isi nye blh tahan, bagus jg dapat two in one nekmat & upah" saya berkata di dalamm hati. Kini segala pesanan George melalui Mr Truman sdh selesai saya tunaikan.

Segala peristewa yaang saya lalui bersama dng Mr Truman telah saya e mailkan kepadanya. Ada jg e mail jenaka yaang George kirim kan yaang berbunyi, "seven and nine inches tool had being buried into your womb, what say you if I introduce to you a gentlman with twelth inches tool".

Kini hari percutian mereka sdh tamat. Semua tourists sdh berada di lobby menantikan bus resort yaang akan menghantar mereka ke air port. saya berdiri agak jauh dari mereka. Selang beberapa ketika Mr Truman and Randdy kelihatan melangkah kearah saya.

Stlah menghampiri mereka bersuara serentak, "We missed you Rihanni and thanks you for all the pleasure that we had anticapited together, if everything goes according to plan, we will be expecting you in England" and terus meninggalkan resort stlah bas tiba.

Hiba jg saya di buatnya. Lepas ini kalau sukar utk mendapatkan size yaang sesuai dng cita rasa saya terpaksalah saya berpuas hati dng pemberian George yaang mengunakan battery. Selang tiga hari selepas kepulangan mereka saya menerima satu e mail yaang berbunyi, "All the shot taken had been edited and now are in the prosses of dubbing before being released to the potential buyer with the title "pearl from the orient". beyound my expection that you manage to entertain Mr Truman and Randdy at one time, Thats great".

Saya membalas e mail tersebut dng menulis, "Fortunate that your are not around, If not Im certain that my mouth will be filled up too". Buat masa ini saya masih lagii bertugas di resort yaang sama.

Cipap Aku Dikongkek Kote Mat Salleh ***
Cipap Aku Dikongkek Kote Mat Salleh,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Cipap Aku Dikongkek Kote Mat Salleh cerita lucah, Cipap Aku Dikongkek Kote Mat Salleh kisah sex blue, citer malay Cipap Aku Dikongkek Kote Mat Salleh, porn, erotic Cite Blue, Cipap Aku Dikongkek Kote Mat Salleh


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/