Rogol Perempuan Cantik Masih Dara

August 08, 2016, in category , ,
Rogol Perempuan Cantik Masih Dara | Nama aku Dusin. aku suka main net dan chat dngan pompuan nama Elma. aku rasa hairan dan mahu tahu siapakah gerangan pompuan yang bernama Elma. Lantaran aku pun bertanyalah pada kawan kawan. "Elma. Oh ! dia nii agak pendek orangnya tetaapi cantik dan kulitnya putih. " begittu lah jawapan dari kawan kawan aku.

Akhirnya barulah aku betul betul pasti akan awek yang bernama Elma itu. Pada suatu hari, aku telah betul betul terserempak dngan Elma. Cepat cepat aku mengambil posisi yang lebih jelas.

Aku mahu meneliti paras tubuh Elma dngan tanpa disedarinya. batang konek aku naik tegang apabila penelitian aku semakin jelas. Parasnya memanglah cantik dngan kulitnya yang serba putih melepak. Penonjolannya pula cukup seksi kerana die nii suka memakai skirt yang pendek lg ketat.

Tapi yang paling menarik bagi aku ialah bila die memakai baju kurung berwarna putih. Ianya diperbuat dari jenis kain yang lutsinar. Itu menyebabkan baju dalamnya yang berwarna merah blh dilihat dngan cukup jelas.

Bodynya pula guarentee solid. namun kerana die nii baru berusia 18 tahun maka saiz badannya nampak agak kecil dan bgitu jugalah dngan sais dadanya. bnyak orang yang terpikat kerana ciri ciri penonjolannya yang serba menarik perhatian.

Demi minat untukk mengetahui lebih lanjut berkenaan dia, aku terpaksa nekad melakukan sesuatu. "aku kena cari dan dapatkan maklumat penuh berkenaan dngan dirinya". Kata aku sendirian. aku pun pergi kat sekolah pada sesuatu petang.

Aku pergi ke pejabat sekolah dan cuba masuk ke dlm. aku tarik semua pintu tapi semuanya tertutup dngan baik. Tiba tiba aku ternampak ada satu pintu yang cuma dikunci dngan tali yang agak longgar.

Cerita Blue Rogol Perempuan Cantik Masih Dara

Serta merta aku bukakan tali tersebut. "aku kena cepat sebelum ada orang nampak". Denyutan jantung aku semakin cepat kerana takut orang nampak. Yes, aku berjaya bukakan tali itu dan aku mesti cari tempat duduk guru Zuk (guru Elma).

Dngan dada yang berdebar debar puas aku mencarinya. Akhirnya barulah terjumpa. "Cikgu Zuk" jelas tertulis di atas meja. aku buka laci dan ambil buck rekodnya lalu membelek belek. "Elma kok. " aku dahh dapat.

Semua data dan maklumat mengenainya aku salin baik baik. Rupanya tinggal dekat rumah aku. Bapanya orang bisnes dan memanng kaya orangnya. Selepas itu aku keluar dan tutupkan semula pintu.

Aku nampak ada seorang lelaki yang sdang memandang aku, tapi aku lari jer tanpa menghiraukan dia. dngan adanya maklumat tersebut, aku sudh blh lakukan apa jer terhadap Elma. Hari ini, apabila menjelang waktu rehat, semua pelajar kena keluar makan.

Aku pura pura sakit perut dan berkata "cikgu. perut aku sakit dan aku mahu ke tandas". Tandas pulak tu terletak dekat dngan bilik darjah. Cikgu pun berkata" Baiklah. " aku nampak semua orang dahh keluar termasuklah Elma.

Aku pun masuk semula ke dlam kelas dan terus menuju ke meja si Elma. aku mencapai bekas air minumannya. "You mesti seronok nanti. " Kata aku sendirian. aku pun keluarkanlah serbok pil khayal yang tersimpan di dlam poket.

Aku bukakan penutup bekas air minuman itu lalu aku taburkan serbuk pil hayal berkenaan ke dalamnya. Selesai jer misi aku tue, aku pun pantas beredar dari situ. Apabila tamat masa rehat, aku mengekori dan memerhatikan gerak geri Elma.

Perbuatan aku tu tak sedikit pun disyaki oleh mangsa aku tue. aku nampak Elma masuk ke dlam kelas. Oleh kerana cuaca hari tu agak panas maka die pun pantas mencapai air minumannya.

Aku dapat lihat dngan cukup jelas bahawa hampir separuh daripada air itu telah diteguknya. "He. he. he" Ketawa aku di dlam hati. "20 minit lagi, kau akan jadi milik aku" Kata aku sendirian.

Sewaktu di dlam kelas, aku perhatikan kelakuan Elma yang asyik mengantuk n asyik ketawa. Lantaran itu Cikgu pun menyuruh die pergi mencuci muka. Mendengarkan arahan cikgu itu, aku dahh dapat merasakan bahawa inilah peluang yang amat amat ku nantikan.

Ini ialah kerana pada masa pelajaran, jarang ada orang berada di tandas. Tambahan pula tandas pompuan tu agak jauh dari kelas. Segera aku bergerak dan mengekori Elma. Dari gaya hayunan langkahnya, jelas menampakkan keberkesanan pil hayal yang telah meresapi urat saraf.

Pada masa tu die sudh tidk peka terhadap keadaan di sekelilingnya. aku mengekorinya pada jarak yang tak sampai 2 meter. Itupun tak sedikit pun kehadiran aku tu disedarinya. aku nampak Elma masuk ke dlam tandas dan aku pun turut sama masuk ke dlm.

Aku mengintai kelakuannya dari suatu sudut yang cukup jelas. dia mula melayani hayalan. Di samping itu, perasaan panas badan akibat dari penangan pil hayal jg turut sama dirasainya. "Umm. kejap lagi. pompuan cantik inilah yang akan aku miliki".

Bisek aku seorang diri. Elma mula terasa sangat panas dan mulai melucutkan baju kurungnya. aku bergerak ke depan dan menghampirinya. Pinggang yang kecil molek itu aku peluk kemas. smbil itu mulut aku pantas menerpa sasaran ke arah bibirnya.

Bertubi tubi ciuman aku menghinggapi bibirnya yang serba merkah. Lepas itu aku mula mencakup kedua belah tetek nya. Walaupun kecil tetaapi "berspring" dan cukup kental. Akibat dihasuti kegeraman yang amat sangat, baju dalamnya yang nipis itu aku sentap sebegitu saja.

Bercerap ianya koyak dan terpisah dari tubuh Elma. dngan tanpa lg sebarang alas kedua belah tetek nya sudh pun terpamir buat tatapan aku. Apa lg aku pun dngan rakusnya memicit micit sepasang gunung muda yang sudh terpacak di depan mata.

Kuasa penentangannya sudh dibatasi oleh penangan pil hayal. Tiada penentangan yang mampu dipamirkannya. "Arh. woo. arr. " begittu lah terpanculnya jeritan pudar dari mulut Elma. aku cukup seronok bila dengar seorang pompuan menjerit apabila disentuhi oleh lelaki yang berniat serong.

Lebih istimewa lg jika pompuan itu masih dara seperti Elma. Melihatkan kerapuhan benteng pertahanan si mangsa, aku mule bertindak semakin berani. Skirtnya pula menjadi sasaran aku. Ianya aku lucutkan dan aku lemparkan ke dinding.

"Putihnya peha si puteri jelita" bisek aku ke telinga Elma. namun yang amat tidk ku duga ialah bilamana die sendiri pula yang menanggalkan seluar dalamnya. Lepas tu die terus tersandar di lantai mngkin kerana kepanasan.

Aku pun cepat cepat mengeluarkan batang konek aku yang sudh tersangat tegang. Ianya aku pamirkan kepada Elma. Terbeliak sikit matanya melihatkan pamiran batang konek aku tue. dia menggeleng gelengkan kepala seolah olah menyatakan takut akan penangan batang konek aku tue.

Memang sudh lama aku menyimpan hasrat mahu melancap sambill mempamirkan batang konek aku di hadapan mata kepala Elma. sdh beberapa kali aku merancang tetapi ianya selalu gagal kerana berbagai gangguan.

Seandainya perancangan awal aku tu berjaya maka aku akan berasa cukup puas dan Elma pasti tak akan menjadi mangsa aku hari ini. namun semuanya sudh terlewat. Elma akan tetap ku jadikan mangsa pencabulan seksual.

Sungguh pun kedudukan tandas itu agak terasing tetapi aku khuatir jg akan kemungkinan orang masuk untukk menggunakannya. Lantaran itu aku pun memapah Elma masuk ke dlam sebuah bilik dlam tandas tersebut.

Kisah Melayu Rogol Perempuan Cantik Masih Dara Kisah Erotik
Di situ keadaan lebih selamat di samping privacy yang lebih baik. aku menguak kangkang Elma seluas yang mungkin. Muka aku rapat tertunu pada sebentuk puki yang membusut di situ.

Ianya aku teliti dngan sepenuh minat. "Aduh adu. h ! Cantiknya puki ! Tiada sehelai bulu pun pada puki kamu nie". aku memaklumkan ulasan aku terhadap keadaan puki nya.

Memang putih melepak bonjolan ketembaman di situ. Pada alur puki pula jelas diwarnai serba kemerahan. Itu menunjukkan betapa lembut dan halusnya selaput kulit yang meliputi kawasan tersebut. Belahan di situ jg nampak masih tertangkup rapat walaupun di dlam keadaan kangkangnya sudh aku lebarkan seluas luasnya.

Aku berpuas hati terhadap segala bukti yang telah dapat ku lihat. Tiada sedikit pun tercetus keraguan mengenai status selambak puki yang terhidangan di depan mata aku itu. Ianya ternyata masih dara.

Kisah Kongkek Rogol Perempuan Cantik Masih Dara

Kesuciannya masih lg terpelihara. Kehormatannya masih lg unggul. namun itu semua akan berubah sebentar lagi. Segalanya akan menjadi milek aku. Daranya akan aku pecahkan. Kesuciannya akan aku cemari. Kehormatannya pula akan aku ragut satu persatu.

Kesimpulannya, aku mesti fuck puki Elma. aku pun mulalah berusaha mengasah nafsu ke arah tersebut. Mula mula aku raba raba puki nya. aku berasa sangat bernafsu kerana inilah pertama kali aku menyentuh puki seorang pompuan yang masih dara.

"orr. or. orr". Keluh Elma di dlam keadaan yang agak selesa. smbil itu mulut aku mula mencari sasaran. aku mengigit gigit puting tetek Elma. Walaupun agak kecil tetapi ianya sangat kemas lg kental.

Dia mulai jerit kuat "ar. ara. arara. " mungkin Elma terasa putingnya sakit akibat gigitan rakus aku tue. namun jeritan itu telah membuatkan batang konek aku jadi bertambah keras.


Kisah Melayu Rogol Perempuan Cantik Masih Dara
  • Lantaran itu aku pun terus memalitan kesakitan terhadap tubuh Elma. Apa lagi, die pun tak henti henti lah meraungkan belas ihsan dari aku. smbil itu aku pantaskan lg gosokan pada puki Elma.

  • Bagaikan aksi melancap aku mengerjakan permukaan puki tersebut. Kesannya terhadap lancapan itu memanng cukup nyata. Seluruh bahagia kakinya kelihatan serba keke jngn. Urat urat remaja Elma bagaikan mahu tersembul dibuatnya.

  • Tiba tiba aku dapat mengesan satu macam cecair likat mulai terbit dari puki Elma. Maka aku dapat merasakan bahawa sudh tibalah masanya untukk melakukan upacara pemecahan dara. aku pun memperbetulkan posisi ke arah hajat tersebut.

  • Dngan cukup selesa aku bercelapak di celah kangkang Elma. Kepala batang konek aku sudh pun berada betul betul di celah belahan puki. Perlahan lahan aku menyondolkannya masuk ke dlm.

  • "Ketatnya lubang kamu nii ! " kata aku pada Elma. smbil itu aku terus jg menjolokan batang konek aku ke dlam puki nya. "Wow ! Sempitnya puki. Ini sudh tersangat best. " sambung aku lagi.

  • Kekemasan dakapan puki Elma terhadap kepala batang konek aku membuatkan aku benar benar hilang akal. aku semakin geram untukk merasakan cengkaman yang sebegitu kemas terhadap seluruh kepan jngn batang konek aku.

  • Desakan terhadap tuntutan hajat tersebut semakin meluap luap. Demi menyahut kehendak nafsu yang sebegitu rupa, maka aku pun dngan rakusnya merodok masuk seluruh batang konek aku. dngan sekuat hati aku melakukannya dngan satu hentakkan padu.

Cite Lucah Rogol Perempuan Cantik Masih Dara

Apa lagi, Elma pun bukan main teriak mengerang kesakitan. "Ora. sasa. a. " Jerit Elma. Segala jerit tangisnya tak sedikit pun aku hiraukan. Bahkan bertambah keras pulak batang konek aku bila mendengarkannya.

Selaput dara Elma aku rabus tanpa sebarang belas ihsan. Ianya aku sentap hingga koyak rabak. Hidup hidup batang konek aku melapah semua lapisan halus yang ada di situ. Akhirnya seluruh kepan jngn batang konek aku berjaya berkubang di dlam puki Elma.

Yang tinggal di luar hanyalah biji aku saja. sesudah berjaya mencercah hingga ke dasar, maka aku pun mulalah menghenjut puki Elma. Semakin lama semakin laju irama sorong tarik batang ke dlam puki.

"Ar. ar. r. a. a. r. a. a. rar. " begittu lah bunyi dengusan suara yang terbit dari mulut Elma. Semakin cepat aku henjut semakin kuat die ngerang. namun sdang aku tengah mahu berseronok seronok dngan kejayaan tersebut, keadaan menjadi berubah.

Kesan dari pengaruh pil hayal mulai pudar dari tubuh Elma. Ianya dapat aku perhatikan dari raut mukanya yang semakin segar. begittu jg dngan gerak tangan dan kakinya yang semakin aktif.

Aku cukup geram dngan takdir yang sebegitu rupa. Bersusah payah aku telah berusaha untukk menembusi selaput dara seorang pompuan. tetapi belum pun sempat aku meledakan kepuasan die sudh mulai bangun dan sedarkan diri.

"Apa kamu telah buat pada aku? " smbil menanggis die bertanya. aku jadi serba salah dngan perkembangan tersebut. Kepala aku ligat mencari idea untukk mengatasi kemelut itu. aku menyedari bahawa sebarang insiden pergelutan akan menyulitkan kedudukan aku untukk meneruskan permainan.

Maka perkara utama yang perlu aku buat ialah untukk mengikat tangan Elma. sdang aku ligat berfikir, aku ternampakkan sebatang saluran paip air yang terbit dari dinding di belakang kepala Elma.

Novel Malay Rogol Perempuan Cantik Masih Dara

Akal serong aku pantas menghidu kesempatan yang sudh tersedia itu. dngan pantas aku memaut kedua belah tangan Elma lalu aku tambatkan pada batang paip tersebut. sesudah cukup kemas barulah aku berpuas hati.

Kini Elma kembali hilang keupayaan untukk bertindak. Laluan sudh selamat untukk aku meneruskan perhitungan batang konek aku yang belum lg mencapai kepuasannya. "Arrh ! Lepaskan aku". Ternganga nganga Elma berpekik apabila menyedari bahawa kedua belah tanganya sudh kemas terikat.

"Kalau mahu selamat, kamu jngn bising ! " Sergah aku kepadanya. smbil melinangkan airmata die menganggukan kepala sebagai tanda akur. Kini barulah selesa kedudukan batang konek aku untukk terus menghukum puki Elma.

Maka aku pun mulalah menyumbatkan semula batang konek aku ke dlam puki nya. Tanpa membuang masa aku terus jer dngan irama henjutan yang kuat dan laju. Penangan henjutan rakus aku tu disambutnya linangan airmata.

Aku pula mengorak senyum melihatkan gelagat kedukaan seorang pompuan yang sdang aku cemari kesuciannya. smbil itu jugalah aku semakin mempercepatkan lg rentak henjutan. Bunyi kocakan puki Elma semakin nyaring kedengaran di dlam tandas itu.

Tubuhnya jg mulai mengeliat satu macam. "Cukuplah tue. ! aku tak mahu lagi. arh. " smbil mengerang kesedapan, die bermohon ihsan dari aku. namun pamiran reaksinya itu, membuat aku sedar bahawa die sudh hampir mahu klimax.

"Arr. orr. r. a. r. " Dengusan dengusan nafsu jelas terpancul dari mulutnya. dia mulai kelihatan tidk selesa kerana semakin tak upaya membendung ledakan nafsunya sendiri. Di dlam situasi yang sebegitu rupa aku jg turut sama menghampiri klimak.

"Hehshhxhxhhxh. sedapnya puki kamu nie. aku dahh tak lih tahan lagi. " Berhati hati aku mengacukan kedudukan kepala batang. memang aku berhasrat untukk membenamkan pancutan nafsu aku tu sejauh yang mngkin ke dlam puki Elma.

Elma kelihatan amat resah apabila menyedari yang aku dahh mahu klimax kat dlam puki nya. Bersungguh sungguh die merayu agar aku pancutkan kat luar. Ini adalah disebabkan oleh keadaannya yang bgitu subur pada hari itu.

Cite Erotik Rogol Perempuan Cantik Masih Dara
Aku buat endah tak endah jer akan penjelasan tersebut. tidak sedikit pun aku menunjukkan sebarang tanda untukk mempersetujui akan rayuannya. Bahkan semakin jauh pula aku membenamkan kepala batang konek aku di dlam puki nya.

"Tolong, tolong. jngan ! aku takut mengandung. Jika pancut di luar aku akan turuti apa jer kehendak kamu. Bila bila masa dan di mana jer aku sanggup lakukan perhubungan seks dngan kamu".

Rayunya lg kepada aku. "Hahaha. " aku meledakan tawa ringkas. "Memang pun mulai dari saat ini kamu mesti mengadakan seks dngan aku setiap hari. Bukan jer aku, malahan kamu mesti mengadakan seks dngan sesiapa jer yang aku arahkan. Jika kamu engkar, aku akan membocorkan rahsia bahawa kamu telah dirogol. " dngan menggunakan kuasa ugutan aku menegaskan akan peranannya nanti.

Smbil itu puki nya tetap tak henti henti aku henjut. Elma dngan lemahnya cuma mampu menangguk anggukkan kepalanya. "Satu lg perkara penting ialah kamu mestilah aku buntingkan. aku mahu lihat perut kamu nii sampai sarat membuncitkan kandungan bayi aku. " Terbeliak biji matanya mendengarkan hasrat aku yang sebegitu rupa.

Muka Elma tiba tiba kelihatan pucat. dia terping pinga kebingungan. aku pun apa lagi, puki die aku huyunlah dngan sepenuh nafsu. Akhirnya sperma aku pun bersemburlah kat dlam puki dia.

"Arr. r. memang sedap puki kamu nie. Tapi jngn risau ! Tiap hari aku akan semaikan benih bunting kat dlam puki kamu nie. Tak lama lg perut kamu nii memanng gerenti buncit. " smbil berkata kata sambill itu jugalah aku terus memerah pancutan sperma.

Aku pastikan bahawa setiap titisan tersalur masuk ke dlam puki. sesudah tus titisan yang terakhir barulah aku keluarkan batang konek aku dari puki dia. smbil masih pada kedudukan mengangkang, Elma kelihatan tersandar kebinggungan.

Namun perhatian aku lebih tertarik pada keadaan di celah kangkang dia. Segala kesan di situ dapat aku lihat dngan cukup jelas. Takungan sperma aku dngan banyaknya terpalit di celahan alur puki Elma.

Di samping cecair benih yang serba memutih, terdapat jg kesan kesan kehadiran cecair kemerahan. Itulah yang membuatkan aku tersenyum bangga. Darah tersebut merupakan bukti sahih bahawa seorang anak dara telah berjaya aku rosakan melalui penangan seksual aku.

Memang lega rasanya. Tercapai jg hajat aku. Kali nii aku berasa amat puas kerana telah dapat menyemaikan kepekatan air benih aku ke dlam telaga bunting Elma. aku jg sangat gembia kerana telah dapat fuck puki seorang pompuan yang masih dara.

Selepas hari itu, aku pasti akan telefon die setiap kali aku berhajat untukk melakukan seks. Kadang kadang sampai 3 kali sehari die terpaksa datang kepada aku, semata mata untukk menyerahkan tubuhnya bagi memenuhi tuntutan nafsu aku.

Elma benar benar taat kepada aku. namun keadaan itu cuma kerana die takut aku akan membocorkan rahsia bahawa die telah dirogol. Di atas kuasa ugutan yang sebegitu rupa maka aku pun mulalah merencanakan beberapa perancangan durjana bagi memanfaatkan kejelitaan Elma.

Rogol Perempuan Cantik Masih Dara ***
Rogol Perempuan Cantik Masih Dara,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Rogol Perempuan Cantik Masih Dara cerita lucah, kisah seks Rogol Perempuan Cantik Masih Dara, cerita blue Malaysia Rogol Perempuan Cantik Masih Dara, porn, erotic Cite Blue, Rogol Perempuan Cantik Masih Dara


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/