Ustazah Bertudung Puas Aku Kongkek

August 09, 2016, in category
Ustazah Bertudung Puas Aku Kongkek | ketika saya belajar di sebuah universiti. selalunya pada hujung minggu, saya akan berkampung di studio dari pagi sampai la ke malam. kadang kadang trus tido sahaja kat situ. mahu nak kalau daah dekat mahu submit projek. dan dlm pusat pengajian saya nie, terdapat seorang lecturer cukup anggun.

Janda takde anak. nampak cam pendiam. orangnya tinggi lampai berkulit putih tapi mata tak sepet. ingatkan ader mix chinese, tapi tak. saya namakan sebagai Renifa. tapi kami lebih rapat dngn panggilan ustazah Renifa, sebab diorang cam warak jer.

Selalu berbaju kurung dngan tudung, ustazah Renifa memanng rapat dngn student. tapi saya tak tau la rapat yaang cam mana. ingin dijadikan cerita, satu malam minggu tu, saya daah stuck dlm studio.

Kisah Lucah Ustazah Bertudung Puas Aku Kongkek

Dngn 2 org lagii kawan sekuliah saya. tapi dieorng ada keter. saya plak ada skuter jerkk. sedar sedar ujan lebat kat luar. selebat lebatnye. dan sah sah saya tak leh mahu balik hostel mlm tu.

Saya amik keputusan nk tido di studio. walaupun dlm takut takut. tapi gagahkan diri jugak. tengah tengah hujan lebat tu. dan memanng sah sah tak der org lain kat situ selain saya, saya nampak bilik ustazah Renifa nii terang jer.

Maybe ustazah ada kot. later later, blh la saya jenguk dia. mane tau diorang blh hatarkan balik hostel. saya pun mulela meronda keliling blok fakulti saya, dari satu tingkat ke satu tingkat, dari blok ke blok.

Sebab tak der keje ujan lebat. sampai la saya kat blok dewan kuliah. cam ada org sahaja kat blok nie. sebab saya nampk cam ada cahaya kelip kelip. saya pun cam berminat jer.

Sampai sahaja saya kat satu penjuru blok tu, saya nampak ustazah Renifa tengah beraksi baik punya. dalm hujan dngn aksi aksi mengghairahkan, dngn cuma sehelai daun yaang digunakan untukk cover pepek nye.

Terkejut beruk saya. dngn ape yaang saya nampak. dan yaang pasti, ustazah Renifa pun terkejut dngn kehadiran saya. saya cube mahu lari tapi ustazah Renifa daah dapat tahan saya, dan kini, daah seratus peratus bogel.

"saya blh jelaskan. tolong rahsia kan apa yaang awak nampak malam nie. tolongla" ustazah Renifa cube beri penjelasan. "ape nii ustazah. kitaorang ingat ustazah nii baik sangat. tak sangka ustazah ada hobi pelik cam nie".

"saya memanng nudist. daah lama sejak belajar di manchester dulu. kalau di luar negara. memanng saya tak kesah mahu berbogel". Ustazah Renifa pimpin tangan saya dan kitaorang menuju ke keretanya.

Trus di bawa saya masuk ke dlm keretanya dan dngn keadaan berbogel itu, ustazah Renifa balik ke blok studio saya. dlm kereta saya diam seribu bahasa. tapi dlm hati saya cukup terangsang dpt tgk tubuh ustazah Renifa.

Real depan mata lecturer saya berbogel. dngn pepek nya yaang saya tengok licin tak ada bulu. memanng sedap kalau saya dapat sumbatkan pelir saya dlm lubang pepek tue. saya cube menahan kesangapan ku.

Tapi pelir ku daah tak tahan mahu tegak berdiri. saya tau ustazah Renifa sedar perubahan pelir ku. "awak pun berminat mahu bogel dlm kereta cam saya. ?. jomla. buka saje seluar dan baju kamu. saya tak kesah" pucuk dicita ulam mendatang, trus tanpa melengahkan masa.

Cite Seks Ustazah Bertudung Puas Aku Kongkek Kisah Lucah
Saya melucutkan pakaianku satu persatu. Kini kitaorang berdua memanng berbogel tanpa seurat benang. nmpknya ustazah Renifa pun daah semakin berahi. diusap usap pelir saya yng semakin naik itu. saya semakin tak tahan lalu saya cube meraba raba de celah kelangkang ustaz.

Saya tahu ustazah makin masyukk. tapi ustazah meneruskan pemanduan yaang saya rasakan. sudh melencong dr tujuan asal untukk balik ke studio. dan tanpa melengahkan masa. saya ramas ramas payudara ustazah Renifa yaang cukup sedap.

Pejal dan keras. saya main mainkan nipplesnya. ustazah kegelian tetaapi menghayatinya. dan tiba tiba, ustazah Renifa berhenti di suatau lokasi. agak tersembunyi lokasi ini tetaapi menghadap satu pemandangan yangcukup indah.

Di luar masih hujan. tapi saya dan ustazah Renifa keluardari kereta. dlm keadaan berbogel, kitaorang berdua beraksi di dlm hujan di tepi sebuah tasik yaang terdapat di kawasan universiti saya.


Citer Melayu Ustazah Bertudung Puas Aku Kongkek
  • Memanng saya yakin kawasan ini seratus peratus clear. hari hujan dan skrg daah 2 pagi. siapa yaang mahu keluar kan?. tanpa melengahkan masa. saya memulakan aksiku. kumulakan dngn ciuman berahi pada bibir mungil ustazah.

  • Memanng ustazah Renifa pandai bercium. saya lemas dlm ciumannya. kemudian saya jamah puting payudara nya. ustazah mengeluh kesedapan. ku jilat tubuh ustazah di dlm hujan. sehingga saya sampai ke puncak kenikmatan.

  • Sungguh enak sekali dan saya dapat lihat. ustazah Renifa sungguh gembira. saya relakan aksiku dirakam. krna selama ini pun, memanng saya menaruh hati pada ustazah Renifa.. ustazah Renifa daah tak tahan lagii menanggung derita.
Tanpa kitaorang peduli keadaan sekeliling ustazah tolak saya dan trus menerkam ke batang pelir ku pula. hari masih hujan dan ustazah Renifa begiti menikmati pelir ku. "ah ah. ah".

Saya mengeluh kesedapan. dan tiba tiba ustazah Renifa menghentikan aksi. "mau lagii sayang? ". saya mengangguk. Ustazah Renifa memanng betina sangap yaang penuh berahi. ditariknya saya ke kerusi rehat taman.

Saya dibaringkan di atas meja. dan kelangkang ku dijilat jilat. argghh sungguh nikmat. ustazah Renifa mejamah kerandut buah keramatku menggunakan lidahnya. dan saya mengeluh kesedapan. "ustazah. ah. sedapnya.. uh. ah,. sayang" saya sendiri tdk pasti apa yaang saya sebutkan.

". ustazah Renifa smakin berahi. diaorang suruh saya bertukar posisi dngn diaorang terkangkang di atas meja pulak. air hujan dibiarkan menitik di sekeliling. saya lumurkan air liurku di pelir ku yanng tersergam indah itu. dan dngn penuh nikmat, pelir perkasaku saya tusukkan ke lubang keramatnya. 'aarrggh' diaorang menjerit.

Cerita Sex Ustazah Bertudung Puas Aku Kongkek

Dlm kenikmatan dan kesakitan, saya tdk tahu. yaang saya tahu. memanng ketat pepek ustazah Renifa ini. saya cuba merelaxkan suasana. memastikan diaorang dapat menerima keseluruhan batang berhargaku. saya tusuk sedikit demi sedikit dngn perlahan lahan.

Sampai diaorang sudh terima kesemuanya. memng enak dan lazat. tak dapat saya bayangkan. saya mengfuck lecturer kesayanganku. saya mulakan aksi doronganku. mula mula perlahan dan semakin laju. "plop. plop. plop".

Hentakanku dan pertembungan buah pelir ku ke persekitaran lubang punggung nya "i love u sayang. please be my partner". ujar ustazah Renifa sambiil memeluk tubuhku dngn kakinya. saya jawab dngn anggukan dan saya menerima satu ciuman penuh kasih sayang dari ustazah Renifa.

Malam itu sungguh bermakna. aksi di taman universiti di dlm hujan memng mengasyikkan. hampir 30 minit saya menujah. nampaknya ustazah Renifa daah tak tahan. saya cube mengeluarkan pelir ku tapi diaorang menghalang.

Diaorang mahu saya pancut di dalam.. "arghh, arghh arghh sayang! ". jeritan ustazah kedengaran di selang seli bunyi hujan. arghh. terasa kehangatan pepek nya mengemut batang pelir aku. dan saya pun sudh mencapai kenikmatan dan ku pancut sperma ku di dlm lubang ustazah Renifa.

"argh, sayang i love u". "i love u too". balas ustazah Renifa dlm kepenatan. kitaorang bercumbu mesra. dan saya biarkan pelir ku di dlm lubangnya. kadang kadang. diaorang kemutkan supaya saya rasa nikmatnya.

" jangaan kemut kemut sayang, nanti naik semula. sampai pagi kitorang di ranjang". kataku. "tak per, sayang nak" diaorang menjawab. ustazah Renifa memberikan saya satu ciuman dan akhirnya. "plop" saya tarik keluar batang pelir ku.

Masih lagii 80% tegang. dan sperma ku mengalir keluar dari lubang pepek nya. dan kitaorang bercumbu lagi.. "mari kitorang pulang sayang". ustazah Renifa menarikku ku menuju kereta. hujan sudh renyai renyai.

Saya tak pasti aksi kitaorang tadi sempat dirakam atau tdk oleh kamera ustazah. tapi saya rela. ustazah memulakan pemanduan kembali ke blok studio ku. tanpa segan silu. kitaorang bergerak dalm keadaan berbogel menuju ke bilik ustazah Renifa.

Ustazah lapkan badan saya dngn tuala. dan kitaorang berdua membersihkan diri bersama sama. malam ini, saya akan isikan masa saya dngn buah hati baruku. ustazah Renifa. saya cukup puas..

Ustazah Bertudung Puas Aku Kongkek ***
Ustazah Bertudung Puas Aku Kongkek,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Ustazah Bertudung Puas Aku Kongkek cerita lucah, Ustazah Bertudung Puas Aku Kongkek kisah blue, Ustazah Bertudung Puas Aku Kongkek cerita sex malay, porn, erotic Cite Blue, Ustazah Bertudung Puas Aku Kongkek


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/