Memegang Buah Dada Besar Ibu Orang #2

May 30, 2016, in category
Memegang Buah Dada Besar Ibu Orang #2 | sesudah senaman kitaorang tamat aku menyandarkan badan aku ke sofa, kepenatan tetaapi puas. Delia duduk sementara di atas ribaku sebelum kitaorang ke bilik air untk membersihkan badan. Selesai membersihkan badan aku mengenakan kain pelikat, dgn secawan kopi di tangan aku membuka pintu depan and duduk di tangga sambil menghisap rokok and minum kopi.

Sebentar kemudian Delia datang untk menikmati angin malam sambil melihat hujan yang masih belum reda. kitaorang berborak sambil sekali sekala bercumbuan. Takut dilihat oleh orang lain kalau ada Delia bangun untk mematikan lampu di ruang tamu.

Kini kitaorang bercumbuan dlm keadaan gelap. Seronok juga bila sekali sekala angin bertiup kemcang dgn mempercikan air hujan yang masih turun. aku rangkul tubuh Delia sambil meraba raba di tempat yang kerap memberikan kenikmatan kepada kita.

Kini kitaorang seolah olah persis sepasang teruna and dara yang sdg tengelam di alam cinta. kitaorang kurang berbicara, hnya tangan and mulut kitaorang jer yang kerap memainkan peranan. Hampir satu jam kitaorang bercumbuan di muka pintu.

Delia minta diri untk masuk tidur krna sdh mengantuk. aku kunci pintu terus masuk ke bilik and merebahkan diri di sebelah Delia. aku menyuruh Delia membuka baju and branya sekali.

Kitaorang baring bertentangan muka sambil berpelukan. aku hisap puting tetek Delia and terus terlena di dlm dakapannya. "Encik Prama bangun sdh hampir pukul empat pagi, kata hendak pulang cepat sebelum Koram pulang, " Delia bersuara sambil mengoyang bahu aku.

Aku bangun and terus ke bilik air. Bila aku masuk semula ke dlm bilik Delia terus merangkul tubuhku sambil menyuruh aku baring. aku turutkan kemahuan Delia. Ditariknya kain pelikat yang aku pakai and terus mengentel zakar aku.

Sebentar jer digentel zakar aku sdh aktif semula. Delia mengangkang di celah kelengkangku sambil aku menyandarkan badan aku di dinding katil dgn berlapikkan sebiji bantal. dngn cermat Delia menurunkan bontot nya.

Sesudah zakar aku selamat berada di dlm lubang pantat Delia aku ramas bontot nya sambil membantu untk mengerakkan bontot Delia ke atas ke bawah. Kedua dua tangan Delia ditopangkan kedada aku.

Sekali sekala diaorang menbongkok untk menjilat puting buah dada aku. Menyedari yang Delia sdh mula hendak melajukan pergerakan bontot nya, aku rangkul erat tubuh Delia sambil memusingkan badan dgn Delia berada di bawah.

Seperti biasa aku menyuruh Delia melipatkan kedua belah kakinya di belakang pehaku sebelum aku membuat aksi sorong tarik sorong tarik dgn agak laju. Walau pun aku bolehh bertahan agak lama tetaapi aku mempercepatkan pergerakan sorong tarikku agar kitaorang sampai ke puncak jaya bersama.

Kitaorang berpandangan sambil senyum sesudah aku melepaskan satu ledakan yang padu yang disambut oleh satu kemutan mesra lubang pantat Delia. "Delia puas tak? " aku bersuara sambil mencabut zakar aku yang sdh mengendur.

"Encik Prama bagaimana? " Delia bersuara tanpa menjawab pertanyaan aku. aku mengenakan pakaian tanpa mencuci zakar aku. Sebelum pergi aku memberi isyarat yang Delia sudi tak melayan kerenah zakar aku bila ada peluang.

Delia menganggukkan kepala sambil menuju ke bilik air. Lebih kurang pukul sebelas pagi aku tiba di rumah Koram. Melihatkan yang Koram berada di belakang rumah aku terus menghampirinya. "Boleh tahan juga ribut malam tadi, tengok tue banyaak juga dahan getah yang patah, " Koram bersuara sambil menghalakan muncungnya ke arah dahan dahan getah yang terkulai.

Sebelum aku sempat bersuara Koram menyambung, "Nasib baik tidk ada apa apa yang berlaku terhadap Brad and Delia. " Di kala aku and Koram sdg rancak berbual, Delia datang sambil mendukung Brad.

Aku menghulurkan tangan untk mengambil Brad yang kini sdh agak mesra dgn aku. Delia berlagak seolah olah tidk ada apa apa yang berlaku malam tadi sambil bersuara, "Sukar aku hendak tidur malam tadi krna ribut agak kencang, tahu sajalah tinggal berdua dgn Brad mana tak cemas. " Perbualan kitaorang tamat disitu jer sebelum kitaorang masuk ke rumah untk menikmati makan tengah hari.

Selesai makan aku and Koram beborak di ruang tamu. Delia sdh masuk bilik untk menidurkan Brad. aku tak tahu bila aku terlena disofa. aku digerakkan oleh Koram yang aku lihat sdh berpakaian kemas sambil bersuara, "Encik Prama berehatlah sebentar, aku hendak ke pekan. " "Tunggulah Koram kitaorang pergi bersama, " aku bersuara sambil menuju ke bilik air untk mencuci muka.

Sebelum melangkah keluar aku perhatikan Delia menunjukkan reaksi menyesal krna aku ikut Koram ke pekan. Malamnya sebagai dijanji aku ke rumah Koram untk makan malam. Koram sdh sedia menanti di muka pintu.

"Nampak gaya malam ini hujan lagi, " Koram bersuara. "Kalau hendak hujan pun biarlah aku sempat balik ke rumah, " kata aku. "Kalau hujan apa hendak kata, Encik Prama tidur sini sajalah, apa salahnya, " Koram bersuara.

Selesai makan aku and Koram ke ruang tamu untk menonton t. v. Rintik rintik hujan sdh mula kedengaran menerjah atap zink rumah Koram. kitaorang berpandangan. "Encik Prama bolehh tak jadi penjamin krna aku berhajat untk meminjam dari bank Rakyat untk merepair and menambah sebuah sebuah bilik lagi, " Koram bersuara.

"Berapa banyaak yang Koram hendak pinjam? " aku bertanya. "Lebih kurang rm dua puluoh ribu, " Kata Koram. "Banyak tu, " balas aku. Bincang punya bincang akhirnya Koram bersetuju dgn cadangan aku and diaorang tak payah meminjam dari Bank Rakyat, biar aku yang keluar belanja dgn syarat bilik yang hendak dibina dikhaskan untk aku.

Dngn berbuat demikian aku tak payah menyewa. Delia senyum bila mendengarkan yang Koram sudi menerima cadangan aku. Melihatkan yang Koram sdh agak mengantuk aku menyuruh diaorang pergi tidur. "Encik Prama tidur di sini saja, hujan pun belum reda lagi, " Koram bersuara semasa diaorang hendak beredar.

Aku mengangguk. "Encik Prama jangaan tidur di sofa, tidur di bilik sebelah saja, " Koram bersuara and terus ke bilik air. aku menghampiri Delia and bertanya kalau kalau malam nanti ada can tak.

Delia memberitahu aku agar sabar menunggu krna telah menjadi kebiasan yang Koram akan tidur mati sesudah diaorang puas. aku masuk ke bilik sebelah sesudah Koram and Delia masuk ke biliknya.

Dngn cermat aku menurunkan tilam yang terdapat di atas katil. kerana aku tidk ingin bunyi katil menjadi gangguan kalau Delia sudi melayan kerenah zakar aku. sambil baring aku pasang telinga.

"Bang slow sikit nanti Encik Prama dengar, malu, " aku mendengar Delia bersuara. Akhirnya aku dengar bunyi katil bergoyang seolah olah ianya sdg menampung satu pergerakan yang agak keras oleh mereka yang sdg baring di atasnya.

Lama kelamaan bunyi goyangan katil tersebut semakin reda and terus senyap. aku menunggu dgn sabar sambil mengentel gentel zakar aku yang sdh agak keras. Bunyi dengkur Koram semakin jelas.

Aku mendengar pintu bilik Koram dibuka dgn cermat. aku terus berdiri di tepi pintu dlm keadaan telanjang bulat. sesudah Delia masuk aku terus merangkul tubuhnya. sesudah kitaorang bercumbuan buat seketika, aku tanggalkan pakaian Delia and memimpin tangannya menuju ke tilam yang bakal menjadi gelanggang senaman kita.

"Mengapa Encik Prama letak tilam di bawah? " Delia berbisik ketelinga aku. "Kalau bersenam di atas katil, bising, " bisik aku. dngn cermat aku merebahkan tubuh Delia. untk mengelakkan dari didengari oleh Koram kitaorang kurang berbicara, hnya mulut and tangan kitaorang yang memainkan peranan utama.

Aku membuka kangkang Delia and terus menjilat jilat di seluruh kawasan alur pantat nya. Delia meramas ramas kepalaku sambil memberi isyarat agar aku baring terlentang. sesudah aku baring, Delia mengangkang di atas dadaku and terus membongkok untk menyonyot kepala zakar aku.

Aku sambung semula perbuatanku dgn menjilat jilat alur pantat nya. Perbuatan aku ini memanng digemari oleh Delia. sesudah lidah aku merasa puas menjilat alur pantat Delia, aku menyuruh diaorang baring.

Cerita Sex Memegang Buah Dada Besar Ibu Orang #2

Delia baring sambil membuka kangkangnya and menyuruh aku segera memasukkan zakar aku ke dlm alur pantat nya. aku memulakan aksi sorong tarik aku sesudah zakar aku berasa selesa berada di dlm lubang pantat Delia.

Kitaorang berpelukan dgn erat apa bila merasakan yang kitaorang sdh tidk dapat bertahan lebih lama lagi. pantat Delia memberikan satu kemutan yang bgitu mesra semasa zakar aku hendak melepaskan cecair pekatnya.

Akhirnya aku terkulai layu di atas badan Delia sesudah kitaorang sama sama mencapai nikmat yang kitaorang cari. dngn perlahan aku mengangkat tilam and menempatkannya di atas katil semula sesudah Delia pergi untk tidur bersama dgn Koram.

Benar kata Delia yang Koram kerap tidur mati sesudah puas. kerana dengkurannya masih kedengaran walau pun pantat Delia sdh selesai melayan kerenah zakar aku. Selesai sarapan aku terus pergi kerja.

Koram aku perhatikan mula hendak menyambung tidurnya krna diaorang off duty. Delia mengiringku ke muka pintu sambil memgharapkan kehadiran zakar aku bila ada peluang. Selepas makan tengahhari and selepas berehat sebentar aku memohon untk pulang ke tempat aku bertugas sesudah cuti yang aku ambil selama seminggu hampir tamat.

Dngn memandu kereta Proton Wira yang baru aku beli aku memandu dgn bgitu berhati hati menuju ke destinasi. sambil memandu ingatan aku hnya kepada Delia yang telah lama tidk aku ketemu.

Dari jauh kelihatan Koram and Delia sdg berada di laman bermain dgn Brad yang kini sdh pandai berjalan. "Ingat esok baru Encik Prama pulang? " Koram bersuara sesudah melihat aku.

"Saja hendak berehat sehari, lg pun kini musim tengkujuh, takut tergendala di perjalanan, " balas aku. "Ini ke kereta yang Encik Prama katakan dulu, " sambung Koram sambil menghampiri kereta aku bersama Delia and Brad.

"Ya, " balas aku pendek. "Malam nie Delia tak payah masak, kitaorang pergi makan luar, " aku berkata. "Kalau bgitu kata Encik Prama elok jugak, tetaapi jangaan lambat sangat krna pukul 8 malam aku kena bertugas, " kata Koram.

"Kalau bgitu biar aku pulang dulu, nanti pukul 6. 30 aku datang, " kata aku. Tepat pada masa yang dijanji aku pun tiba. aku menyuruh Koram mengenakan uniformnya krna hujan sdh mula turun dgn rintik rintik halus.

Aku berjanji selepas makan aku akan menghantarnya pergi kerja and esok paginya aku akan jemput bila diaorang habis bertugas. Koram setuju dgn cadangan aku. Selesai makan aku menghantar Koram pergi ke tempat kerjanya.

Di kala itu hujan sdh mulai turun dgn agak lebat. "Bang Koram, " Delia bersuara sebelum Koram turun dari kereta. Belum habis Delia bersuara, Koram berkata, "Kalau tidk menjadi keberataan bolehh tak Encik Prama tolong temankan Brad and Delia, krna aku lihat malam ini mgkin ribut akan melanda lagi. " aku diam seketika.

Sesudah didesak aku menganggukkan kepala. Koram turun dari kereta and berlari menuju ke pondok pengawal. aku terus berlalu dgn satu harapan yang hnya aku and Delia jer yang tahu.

Sampai di rumah aku mengambil kunci rumah dari Delia untk membuka pintu rumah sebelum Delia and Brad masuk. sesudah kereta di parking di tempat yang agak selamat and sesudah pasti yang semua pintu dikunci aku keluar dari kereta and terus berjalan dgn cepat menuju ke rumah.

"Nasib baik malam ini ada Delia dapat juga aku memanaskan badan, " aku bersuara sesudah masuk ke dlm rumah. "aku pun bgitu jugak, " balas Delia sambil menyuakan kepada aku tuala and kain pelikat.

Brad bgitu leka bermain dgn permainan yang aku baru belikan. Sekali sekala aku menepuk bontot Delia bila diaorang berjalan di hadapan aku. "Apalah Encik Prama ni, tunggulah Brad tidur dulu, " Delia berkata bila aku kerap menepuk bontot nya.

Delia membawa seteko kopi, dua biji cawan and biskut di dlm tin. kitaorang minum bersama sambil berbual. Delia asyik bertanya apa yang aku buat selama seminggu di kampung. aku menyatakan kepada Delia yang emak aku asyik berleter krna aku masih belum ingin berumah tangga.

Melihatkan yang Delia diam bila aku memyebut perkataan kahwin, aku terus mengosok gosok pehanya sambil bersuara, "aku tak mgkin akan kahwin selagi belum bertemu dgn wanita seperti Delia yang memiliki segala apa yang aku idamkan Delia miliki. " "Encik Prama duduklah dulu biar aku tidurkan Brad dulu krna kelihatan diaorang sdh beberapa kali menguap and kalau Encik Prama hendak berehat pergilah masuk ke bilik sebelah, " Delia berkata sambil mendukung Brad.

Sesudah Delia pergi untk menidurkan Brad aku ke jendela sambil menghisap rokok. Habis sebatang rokok aku menutup jendela, mematikan lampu di ruang tamu sebelum masuk ke bilik sambil menunggu kehadiran Delia yang memiliki mini garden tempat zakar aku gemar bersenam.

"Mengapa Encik Prama tak letak tilam di bawah? " Delia bersuara sesudah masuk ke dlm bilik sesudah Brad tidur. "Hai perli, nampak, " balas aku sambil merangkul tubuhnya. sesudah puas bertukar berkuluman lidah kitaorang menanggalkan pakaian masing masing.


Cerita lucah Memegang Buah Dada Besar Ibu Orang #2
  • Tanpa disuruh Delia terus memegang zakar aku yang sdh tegang selagi tadi. sesudah diaorang puas bemain main dgn zakar aku diaorang merebahkan dirinya di sebelah aku. aku terus menyonyot nyonyot puting buah dada nya yang sdh hampir dua minggu tidk aku hisap.
  • Sambil mengusap usap perut Delia aku bersuara, "Tak ada apa apa ke? " "Apalah Encik Prama ni, eloklah tak ada, " Delia bersuara. Mendengarkan itu aku merasa lega sambil melebarkan kangkangnya krna aku hendak memainkan lidahku di sekitar kawasan mini gardennya.
  • Melihatkan yang lubang pantat nya sdh bgitu lencun and Delia sdh lama merengek menyuruh aku memasukkan zakar aku ke dlm lubang pantat nya, aku membetulkan kedudukanku sebelum aku melepaskan adikku bermainmain di dlm lubang pantat nya.
  • Sesudah adikku selesa berada didalam sambil menerima kemutan mesra dari lubang pantat Delia aku mengentel gentel puting tetek Delia sebelum aku memulakan aksi sorong tarik, sorong tarikku. Pada mulanya Delia hnya bertahan dgn tenang sambil sesekali diaorang mengentel puting buah dada u.
  • Melihatkan yang Delia sdh mula hendak mengerakkan bontot nya ke kiri, ke kanan, ke atas and ke bawah, aku rangkul erat tubuhnya sebelum aku melajukan tujahan aku. sesudah Delia sdh mencapai klimaksnya yang pertama aku memperlahankan aksi sorong tarik aku sambil kitaorang bertukar berkuluman lidah.
  • "Delia kemut kuat sikit, aku daah tak dapat bertahan lagi, " aku bersuara sambil melajukan aksi sorong tarik aku. zakar aku dikemut erat sebelum aku melepaskan satu pancutan yang agak padu and banyak, Delia juga sama sama mencapai kepuasan.
  • Sesudah tiada pancutan aku tertiarap di atas dada Delia sambil bersuara, "Delia puas tak? " Delia tidk menjawab tetaapi hnya mencubit hidungku. aku membaringkan diri aku di sebelah Delia and kitaorang berbaring berhadapan muka.
  • Aku ramas ramas bontot nya yang setia mengampu bila adikku bermain di dlm alur pantat nya. kitaorang perpimpinan tangan menuju ke bilik air dlm keadaan telanjang bulat. Selesai mencuci segala kotoran kitaorang ke ruang tamu and duduk di dlm gelap dgn keadaan telanjang bulat sambil meminum kopi.
  • Selesai minum kopi aku mengajak Delia duduk di muka pintu untk menikmati angin malam untk mendapatkan kesegaran sesudah penat bersenam. Delia mengikut jer walau pun pada mulanya diaorang merasa kekok krna tidk berpakaian.
  • Sambil duduk dimuka pintu kitaorang beromen sepuas puasnya. "Dahlah Encik Prama mari kitaorang tidur, sejuklah, " Delia bersuara sesudah lama duduk d imuka pintu. sesudah menutup pintu aku mengendong Delia, satu perbuatan yang belum pernah aku lakukan selama ini, menuju ke bilik tidur.
"Malam ini aku rasa lain macam, tidk macam yang lepas lepas, " Delia bersuara sesudah dirinya aku baringkan. "Apa maksud Delia? " aku bersuara. "Sungguh puas, " balas Delia.

Sesudah puas beromen Delia bersuara, "Encik Prama hendak lg tak? " "Kalau Delia hendak, " kata aku sambil melebarkan kangkangnya. kitaorang bersenam lg sehingga puas sebelum tidur dgn lena.

Pagi esoknya Delia mengejutkan aku. Walau pun zakar aku sdh keras lg tetaapi aku tahan krna aku pasti yang Koram mesti hendak merasa sesudah diaorang pulang nanti. "Tengok tue zakar Encik Prama sdh jaga, " Delia bersuara.

"Biarkanlah nanti Delia tak larat hendak melayan kerenah Koram kalau diaorang berhajat, " kata aku. Selesai mandi aku pergi menjemput Koram. Sebelum pulang kitaorang ke pasar dulu. "Koram sdh jumpa dgn tukang yang dikatakan dulu? " aku bersuara sambil memandu menuju ke rumah Koram.

Memegang Buah Dada Besar Ibu Orang kisah malay blue

Memegang Buah Dada Besar Ibu Orang #2


"Sudah, diaorang janji hendak datang petang nanti, " balas Koram. "Baguslah" balas aku. Selesai sarapan bersama dgn Koram sekeluarga aku minta diri untk membawa Brad bersiar siar ditepi pantai.

Sesudah Brad masuk ke dlm kereta tanpa pengetahuan Koram aku memberi isyarat agar Delia mengajak Koram bercengkarama krna aku kata dlm masa dua tiga jam baru aku pulang. Delia senyum sambil menganggukkan kepalanya.

Sesudah puas aku menlilau dgn Brad aku pulang semula ke rumah Koram. Delia memberi isyarat yang Koram sempat menunaikan hajatnya sebanyak dua kali. Semasa Delia hendak mengambil Brad sempat aku meramas ramas bontot nya.

Lepas makan tengah hari aku and Koram berehat sementara menunggu tukang yang sdh berjanji hendak datang. aku tak tahu bila aku terlena. aku terjaga sesudah Koram mengoyang goyang bahuku menyatakan yang tukang sdh datang.

Lama juga kitaorang berbincang sebelum mendapat kata sepakat. Bilik yang dikatakan itu aku hendak ianya berukuran empat belas kali empat belas kaki and siap dgn bilik air and dibena di tempat yang telah Koram syorkan.

Aku menghulurkan separuh dari harga yang telah dipersetujui and yang separuh lg akan aku jelaskan sesudah separuh siap and telah siap sepenuhnya. sesudah tukang tersebut berlalu Koram bersuara, "aku benar betul menyusahkan Encik Prama. " aku menyuruh agar Koram jangaan memikirkan itu semua and menyatakan yang aku sdh menganggap diaorang sekeluarga saperti saudara aku sendiri.

Akhirnya aku difahamkan yang semasa aku bercuti Koram sdh menukarkan nama kebun yang diaorang miliki kepada nama Delia dgn alasan krna Delia seorang anak yatim piatu and diaorang tidk ingin Delia diapa apakan oleh keluarganya di kemudian hari.

Tukang yang dicari oleh Koram aku lihat agak jujur and kemas kerja tukangnya. mgkin aku bolehh berpindah ke bilik yang sdg di dlm pembinaan dlm bulan puasa yang tinggal dua bulan lagi.

Aku sdg berada didalam pejabat bila Koram dgn keadaan cemas masuk. "Ha! Koram apa hal? " aku bertanya. "Taklah Encik Prama aku kena pergi berkursus selama dua minggu di Ibupejabat kawasan selatan, " Koram bersuara sambil menghulurkan kepada aku sepucuk surat.

Aku baca surat tersebut sambil berkata, "bukan Koram seorang, nanti aku akan uruskan sebuah Pajero untk menghantar and mengambil Koram and mereka yang lain". Petangnya aku pergi ke rumah Koram and kitaorang berbincang segala apa yang perlu semasa Koram tiada di rumah.

Aku mengesyorkan agar Koram menyuruh kalau kalau ada anak buahnya yang sudi menemankan Delia semasa diaorang tiada di rumah. Lama juga Koram termenung sebelum diaorang mengambil keputusan menyuruh aku sendiri menemankan Brad and Delia.

Akhirnya aku difahamkan yang Koram sdh lama berkrisis dgn zakar beradiknya. untk menenangkan hati Koram aku bersetuju untk menjaga Brad and Delia. Selesai makan malam aku meminta diri untk pulang and berjanji pagi esoknya aku akan datang untk mengambil Koram.

Melihatkan yang aku hendak pulang ke rumah aku Koram menahan. aku memberi berbagai alasan. Bukannya apa krna aku hendak biar diaorang mendapat belaian yang agak puas dari Delia sebelum diaorang pergi berkursus.

Pagi esoknya aku mengambil Koram. Delia senyum bila aku merenung ke arah mukanya. Di dlm perjalanan macam macam pesanan yang Koram ajukan kepada aku. aku mengiakan kesemua pesanan Koram.

Sebelum bertolak Koram mengenggam tangan aku bgitu erat yang sebelum ini tidk pernah dilakukan. "Koram jangaan risau semuanya selamat, " aku bersuara sebelum Koram melepaskan tangan aku and terus ke Pajero yang sdh sedia menanti.

Seminggu sesudah Koram pergi berkursus, tukang yang membuat kerja di rumah Koram selesai menjalankan tugasnya. Delia menyuruh aku membawa barang barang aku berpindah di bilik yang telah siap. aku mengatakan yang aku hendak tunggu hingga Koram habis kursus.

"Kalau aku pindah sekarang pun bukannya bolehh buat apa apa krna Delia sendiri no entry, " kata aku. Delia hnya senyum sambil berkata, "ringan ringan apa salahnya". Walau pun bgitu aku tetap menemankan Brad and Delia sebagaimana yang telah diamanahkan kepada aku.

Aku sdg bersiap siap untk pulang dari kerja bila satu pejabat digemparkan oleh satu panggilan menyatakan yang kakitangan yang pergi berkursus mendapat kemalangan jalan raya dlm perjalanan pulang and kini mereka semua berada di Hospital Muar.

Sesudah mendapat kepastian apa yang btl benar telah berlaku aku ke rumah Delia. Tanpa memberitahu apa yang telah terjadi aku menyuruh Delia and Brad bersiap siap dgn alasan aku hendak membawa mereka ke Muar ke rumah keluargaku.

Di dlm perjalanan baru aku nyatakan apa yang telah berlaku. Brad sdh lena di tempat duduk belakang. Mendengarkan penjelasan dari aku Delia mula menangis. aku memberhentikan kereta di bahu jalan untk mententeramkan keadaan.

Sesudah aku dapat memujuk Delia aku meneruskan perjalanan. Sebelum ke Hospital Muar, aku singgah dulu di rumah keluarga aku. dngn ditemani oleh beberapa orang ahli keluargaku kitaorang ke Hospital.

Kitaorang difahamkan yang Koram meninggal di tempat kejadian. sesudah Delia setuju dgn cadangan keluarga aku, jenazah Koram dikebumikan di tanah perkuburan di Jalan Bakri. Sebelum itu semua waris terdekat Koram telah dimaklumkan, tetaapi tiada seorang pun yang datang.

Aku mengambil cuti selama tiga hari krna Delia berhajat hendak mengadakan kenduri arwah. aku perhatikan yang ibuku agak tertarik juga dgn Delia sesudah aku menceritakan siapa Delia yang sebatang kara.

Aku memberitahu emak aku agar diaorang sudi menerima Delia sebagai menantunya. sedanng kitaorang sekeluarga makan tengahhari sebelum kitaorang pulang ke tempat kerjaku ibuku mengusik, "Man apa kata kalau engkau ambil Delia sebagai bini, engkau pun bujang terlajak. " "Emak tanyalah kepada yang empunya diri, Man tak kisah, " balas aku.

Melihatkan yang Delia tunduk and senyum ibuku bersuara lagi, "Tak payah tanya, mak tahu diaorang tentu sudi. ". sesudah berbincang ayah aku mencadangkan agar emak saudara aku yang sdh janda sesudah kematian suaminya mengikut aku pulang untk menemankan Delia sehingga diaorang habis edah.

Dngn riang aku memandu menuju kedestinasi. Bila Delia sdh habis edah, kitaorang ke Muar untk diijabkabul serentak dgn hari perkahwinan zakar wanita aku yang nombor tiga. Pekerja yang setempat dgn aku tidk menyangka yang aku sudi memperisterikan Delia.

Sebenarnya sebelum ini mereka tidk pernah melihat Delia. sesudah melihat baru mereka terfikir mengapa aku yang dikatakan anak orang berada sudi memperisterikan Delia. Sebenarnya sesudah Delia tahu kedudukan keluargaku diaorang bgitu berat untk menerima lamaran aku.

Tetaapi sesudah merasakan kemesraan yang ditunjukkan oleh keluargaku perasaan rendah dirinya hilang. Tambahan sesudah aku menujuknya dgn berjanji yang aku akan menjadikannya queen of the house. Bila cuti aku hendak habis aku meminta diri untk pulang.

Bonet kereta aku sarat dgn hadiah pemberian kedua emak papa aku. aku merasa bersyukur krna kedua emak bapaku memahami isi hati aku walau pun Delia seorang janda. Esoknya aku mengemas kesemua barangbarang aku untk berpindah ke rumah Delia.

Di satu kawasan yang bersempadan dgn tanah Delia aku melihat beberapa orang sdg menebang pokok pokok renek. aku menghampiri mereka. aku difahamkan yang seorang askar yang baru bersara bercadang untk mendirikan rumah dikawasan tersebut.

"Bagus jugak, " bisik hati kecil aku, sekurang kurangnya ada juga jiran. Selesai makan malam aku berihat di ruang tamu sambil menonton t. v. Belum pun habis sebatang rokok, Delia datang and duduk di sebelah kanan aku sambil bersuara, "Kasihan abang kurang dapat melakukan apa yang abang suka krna ada Brad. " Sebelum sempat aku menjawab Delia berkata lagi, "Itulah abang hendak sanggat berkahwin dgn janda beranak satu. " Melihat yang aku diam jer Delia mengusik lg dgn berkata, "Marah ke? " "Nanti bila Brad sdh tidur tahulah, " aku bersuara sambil mencubit manja peha Delia yang berisi.

Delia melihat jam didinding sambil bersuara, "Brad mari masuk tidur. " Brad yang sdg baring di depan t. v bangun untk mendapatkan ibunya. Sebelum berlalu Brad bersuara dgn nada pelatnya, "selamat malam Uncle".

"Brad jangaan panggil Uncle tetaapi ayah, " aku memarahinya diikuti oleh Delia yang menyuruh diaorang menanggil aku ayah. Sekali lg Brad bersuara dgn nada pelatnya, "selamat malam Ayah. " "Selamat malam, " balas aku.

Lama juga aku menonton t. v seorang diri sebelum Delia keluar dgn mengenakan nitegaun nipis yang baru aku belikan tanpa memakai bra and seluar dlm dgn bau yang harum.

Sepasang tetek yang subur berserta dgn mini garden yang baru aku trim lalang lalang hitamnya halus yang tumbuh di persekitarannya bolehh dilihat balam balam di sebalik nitegaun yang dipakainya.

"Wah cantiknya bini abang, " aku bersuara sambil menarik tangannya untk duduk disebelah aku. Belum pun apa apa zakar aku sdh mula hendak mengeras. "Kini Brad sdh tidur abang buatlah apa yang abang suka keatas diri bini abang ini, " Delia bersuara semasa aku sdg mengentel gentel puting buah dada nya.
Memegang Buah Dada Besar Ibu Orang #2 ***
Memegang Buah Dada Besar Ibu Orang #2,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Memegang Buah Dada Besar Ibu Orang kisah malay blue, cerita seks Memegang Buah Dada Besar Ibu Orang, kisah xxx malaysia Memegang Buah Dada Besar Ibu Orang, porn, erotic Cite Blue, Memegang Buah Dada Besar Ibu Orang #2


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/