Puki Isteri Muda Dijolok Konek Mertua

May 31, 2016, in category ,
Puki Isteri Muda Dijolok Konek Mertua | saya seorang isteri muda umur 24 tahun. sudh 3 tahun saya berkahwin dengann seorang lelaki yng bernama Zarri. Zarri bekerja sebagai penyelia syarikat dan sentiasa bekerja di berbagai cawangan. mngkin kerna kesibukannya kitaorang belum lg dikurnia cahaya mata.

Saya sering keseorangan di rumah. bapak mertua aku yng tinggal seorang diri sejak kematian emak mertua aku sering mengunjungi rumahku. Kebiasaannya diaorang datang semasa suami aku di rumah. Pada suatu petang bapak mertua aku berkunjung semasa Zarri pergi outstation.

"papa je ingin tengok kaulah Yayla, kalau sunyi blh bapak temankan, " jawab bapak mertua aku. Selepas makan malam bapak mertua aku berehat di ruang tamu. Waktu itu bapak mertua aku memakai kain sarung saja.

Oleh kerna keadaan bilik agak panas kipas angin dipasang laju. saya diajaknya berbual bual. Sebagai menantu yng baik saya melayan bapak mertua aku berbual. smbil berbual bual terselak kain bapak mertua aku kerna ditiup angin dari kipas yng laju.

Saya ternampak konek bapak mertua aku terpacak keras di celah paha. Tak kusangka sama sekali. ! dlm hidupku, tak pernah kulihat konek yng sebegitu besar saiznya. saya cuma biasa melihat konek suami aku yng bersaiz kecil.

Bapak mertua aku buat buat tak tahu saja. konek bapak mertua aku nampaknya berada di dalamm keadaan yng sungguh tegang. Spontan je puki ku mengemut dan nafsuku bangkit. Lebih lebih lg saya baru je bersih dari haid dan tak sempat didatangi oleh suami aku.

Jika bersama pon suami aku tidk memberi perhatian kepada hubungan kami. Di fikirannya cuma kerja. Terasa mendidih darahku pada waktu itu. Bagai gunung berapi yng siap sedia memuntahkan lahar panasnya.

Saya rasa konek bapak mertua aku jadi tegang sebab diaorang asyik perhatikan pakaianku. saya cuma mengenakan pakaian gaun malam tanpa apa apa pon di dalam, maklumlah cuaca bgitu panas.

Sebenarnya telah menjadi kebiasaanku bila mengenakan gaun malam saya tidk memakai bra dan seluar dalam. memang kebiasaanku bila berada di rumah bersama suami aku. saya terlupa bahawa yng bersamaku kali ini adalah mertua aku bukan suami aku.

Saiz tetek ku yng berukuran 36C sudh pasti telah mencuit hati mertua aku. Patutlah semasa saya menghidangkan makanan, bapak mertua asyik merenung lurah bukit kembarku yng agak terdedah kerna leher gaun yng kupakai agak luas.

Kerna tidk dapat menahan nafsu, saya terus menuju ke bilikku dan meninggalkan bapak mertua di ruang tamu untk menonton berita perdana di tv. Desakan nafsuku yng meluap luap itu telah menyebabkan saya terkocoh kocoh mengejar tilam untk segera melayan denyutan puki ku.

Setiba di dalamm bilik, saya pon menghumbankan badan ke katil dan terus menyelak gaun tidur. Bahagian bawahku terdedah tanpa seurat benang. saya mengangkang seluas yng mungkiin dan mulalah bermain dengann biji kelentitku.

Alangkah bahagianya kalau Zarri mempunyai konek besar seperti kepunyaan bapak mertua aku. saya terus leka dibuai khayalan yng sebegitu rupa. smbil menjolok jariku ke dalamm lubang puki aku saya membayangkan batang konek yng besar berurat urat sedanng keluar masuk menujah lubang puki aku.

Kupejam mataku sambill melayan imaginasi seksku. Kurapatkan kedua dua pahaku dengann jariku masih tetap di dalamm lubang puki ku. Kubelai kelentitku dan kuraba raba mesra. Terasa cairan hangat meleleh keluar membasahi lurah merkahku.

Sungguh enak dan lazat kurasa. Rupa rupanya pintu bilik aku tadi bukan je tidk kukunci malahan ianya ternganga luas. Tanpa kusedari, bapak mertua aku telah mengekoriku ke bilik. Ketika saya sedanng leka melayani runtunan nafsu, diaorang dengann jelasnya dapat menonton segala tingkah lakuku.

Berderau darahku melihat bapak mertua aku sedanng berdiri di muka pintu. Sesosok tubuh lelaki tua yng berkulit hitam legam sedanng bertelanjang bulat di situ. Batang konek nya yng jg hitam legam itu terpacak keras berurat urat.

Bulu bulu yng sudh mulai memutih kusut masai seperti tak terurus. Tangan kanannya sedanng kemas menggenggam konek nya yng sudh keras terpacak. saya terkejut dan teramat malu. saya tergamam hingga saya terlupa bahawa tanganku masih lg melekat pada mutiara nikmatku.

Cerita Sex Puki Isteri Muda Dijolok Konek Mertua

Bapak mertua aku bertindak pantas meraih kesempatan terhadap saya yng masih terpinga pinga. dia terus menerpa dan mencelapak kangkangku yng sudh sedia terbuka luas. Pahaku dipegang kemas hingga saya tak mampu melindungi puki ku.

Mukanya disembam ke taman rahsiaku. puki ku yng telah basah dijilat jilat dengann lidahnya. Bibir puki ku yng lembut menjadi sasaran jilatannya. Bila kelentitku yng sememangnya telah tegang dijilatnya saya cuma mampu meraung kesedapan.

Terangkat angkat dubur ku menahan geli dan nikmat. Selama dua tahun kitaorang berkahwin suami aku tak pernah melakukan seperti apa yng mertua saya sedanng lakukan. suami aku patut belajar dari ayahnya cara memuaskan isteri.

Mngkin terlalu geram melihat puki muda berbulu nipis di depannya, mertua aku seperti dirasuk menggomol dan menggosok mukanya ke seluruh puki ku. Habis mukanya berlepotan dengann lendir yng banyakk keluar dari puki ku.

Lidahnya makin ganas meneroka lubang puki ku yng mula ternganga menunggu diisi. Gerakan lidah maju mundur dalamm lorong nikmatku sungguh sedap. Belum pernah saya merasa senikmat ini. hnya erangan je yng keluar dari mulutku.

Gerakan gerakan ganas pada puki ku membuat saya tak dapat bertahan lagi. Cairan panas tersembur keluar dari puki ku. saya mengalami orgasme yng pertama. Muka mertua aku makin basah dengann lendir dari puki ku.

Saya lemah longlai penuh lazat. Lelaki separuh abad yng berkulit hitam dipanah matahari ini sungguh mahir melayanku. Badan tuanya masih kelihatan berotot otot kekar kerna setiap hari bapak menggunakan tulang empat keratnya bersawah.

Tenaganya masih kuat dan mampu mengalahkan suami aku, anaknya. Nafsunya jg amat tinggi, mungkiin kerna telah bertahun tidk bersama wanita sejak kematian emak mertua aku. Melihat mataku yng kuyu, mertua aku mula merangkak ke atas tubuhku.

Badanku dipeluk kemas sementara mulutnya pula telah berjaya menyusukan puting buah dada aku. Dinyonyot putingku bergilir gilir kiri kanan. saya masih cuba menolak badannya yng berotot keras itu tapi mertua aku lebih tangkas.

Kedua tanganku ditekan ke tilam. saya tak berdaya berbuat apa apa lagi. saya cuma mampu meronta melawan kudrat bapak mertua aku yng lebih kuat. "papa, jgn. Saya menantu papa, isteri anak papa, " rayuku.

"Tak apa, anggap je bapak suami mu sekarang, " bapak mertua aku bersuara. bapak mertua aku merapatkan bibir lebamnya ke bibirku. Dihisap dan disedut bibirku yng comel. saya tak mampu berkata kata lagi.


Cerita lucah Puki Isteri Muda Dijolok Konek Mertua
  • Saya pasrah je menunggu tindakan selanjutnya dari bapak mertua aku. saya tergeletak pasrah di tilam dengann kakiku terkangkang luas. "Yayla, sudh lama bapak geram pada Yayla. Kecantikan dan gerak geri Yayla meruntuhkan iman papa, " bisik mertua aku di telingaku.
  • Saya cuma diam tak bersuara. Melihat keadaanku yng pasrah tak melawan itu maka bapak mertua aku mula bertindak. saya terasa ada gerakan gerakan di celah kangkangku. puki ku terasa disondol sondol oleh satu benda bulat.
  • Benda bulat keras bergerak pantas di celah alur puki ku yng telah basah dari tadi. Tiba tiba benda bulat panjang mula terbenam ke dalamm rongga puki ku. bapak mertua aku mula menghayunkan pinggulnya maju mundur.
  • Mertua aku menggunakan segala pengalamannya bagi menakluk menantunya yng masih muda dan bertenaga. Jika kekuatan tenaga yng diadu mungkiin diaorang akan dahulu menyerah kerna itu mertua aku mengguna segala muslihat dan pengalaman yng dipunyainya.
  • Ibarat pendekar tua yng banyakk ilmu yng sedanng bertarung dengann pendekar muda yng penuh bertenaga. hnya dengann taktik dan teknik yng ampuh je mampu mengalah pendekar muda yng banyakk tenaga.
Bapak mertua aku cuma memasukkan separuh je konek nya ke dalamm puki ku. Dilakukan gerakan maju mundur dengann cepat sekali. Sungguh cepat dan laju hingga saya terasa sensasi nikmat yng amat sangat.

Saya rasa g spot aku diteroka dengann penuh kepakaran oleh mertua aku. hnya erangan demi erangan je yng keluar dari mulutku. saya tak mampu berfikir lagi. Otakku kosong, yng saya rasa cuma nikmat semata mata.

Selepas lima minit mertua aku mula menekan perlahan konek nya yng keras itu. Akhirnya seluruh batang konek nya terbenam dalamm lubang puki ku. Terbeliak mataku menerima konek besar dan panjang.

Terasa senak diperutku dihentak oleh konek bapak mertua aku. suami aku tak pernah mampu meneroka sedalam ini. saya cuba menyesuaikan diri dengann konek besar hingga perasaan nikmat dan lazat bertambah tambah menyelinap ke seluruh urat sarafku "Lubang Yayla sungguh sempit, padat rasanya. Belum pernah bapak rasa lubang ketat macam ni, " puji bapak mertua aku.

Saya cuma tersenyum mendengar pujian mertua aku. saya tak pasti pujian itu ikhlas atau cuma pujian palsu lelaki yng sedanng dikuasi nafsu. Mula merasai lubang puki ku yng sempit dan hangat, bapak mertua aku mulalah menghenjutku dengann rakus.

Puki Isteri Muda Dijolok Konek Mertua citer malay seks

Puki Isteri Muda Dijolok Konek Mertua


Dari gelagat keganasannya itu jelaslah bahawa selama ini diaorang memanng geram terhadap diriku. Apalagi emak mertua aku telah lama meninggal. sudh lama bapak mertua aku berpuasa hubungan kelamin. Dendam nafsu yng ditanggung selama ini dilampiaskan sepuas puasnya pada diriku yng masih muda dan solid.

Akalku cuba menafikan tetaapi nafsuku tak dapat menolak akan kehebatan bapak mertua aku. konek nya yng besar dan berurat urat itu memberi kenikmatan berganda berbanding konek suami aku yng kecil.

Biar otakku menolak tapi puki ku mengalu alu kehadiran batang besar dan panjang. Kehadirannya di dalamm perutku amat ketara kurasakan. Malahan kesan penangan yng sebegitulah yng selama ini saya dambakan.

Gerakan kasar dan penuh penguasaan seperti inilah yng amat saya berahikan. Semakin lama semakin pasrah saya zahir dan batin. Bagi menyeimbangkan perlawanan maka saya mula mengurut dan mengemut batang konek besar mertua aku.

Otot otot puki ku meramas secara berirama konek yng terbenam dalamm terowong nikmatku. saya ayak ayak dubur ku bagi menambahkan lg kenikmatan bersama. "Lubang Yayla hangatlah. Yayla padai kemut, sedaplah Yayla, " mertua aku memujiku lagi.

Seluruh jiwa ragaku mulai kecundang terhadap tuntutan nafsu yng maha sedap itu. Tanpa segan silu mulutku tak putus putus merengek dan mengerang. saya mengaku akan kehebatan bapak mertua aku.

Tiada lg rasa berdosa dan penyesalan. Nikmat dan lazat je yng kurasai waktu ini. "papa sedaplah, laju lg papa, " tanpa sadar saya bersuara. Mendengar suara rengekanku meminta maka makin laju bapak mertua aku mengerjakanku.

Badanku dirangkul kemas, bukit kembarku diramas dan dihisap. Ladangku yng subur dibajak sejadi jadinya oleh mertua aku. Kehebatannya mengalahkan suami aku yng jg anaknya sendiri. Kesuburan ladangku dapat dirasai mertua aku.

Digemburnya ladangku sepuas puasnya. Jelaslah bahawa suami aku sendiri gagal menandingi kemampuan bapak nye. mngkin sebab itulah diaorang gagal menghamilkan saya. Dinding puki ku digeser geser oleh kepala dan batang konek mertua aku.

Otot otot puki ku menjerut rapat batang besar. Terasa seperti melekat dinding puki ku dengann konek mertua aku. Bila ditarik konek nya saya rasa seperti isi puki ku turut sama keluar.

Saya menggelupur kesedapan. saya seperti melayang di kayangan. Otot otot badanku menjadi kejang, kakiku mendakap erat badan mertua aku dan tanganku mencakar cakar belakang bapak mertua aku kerna teramat nikmat.

Akhirnya mencurah curah air nikmatku menyirami kepala konek mertua aku. saya lesu kelemasan. "papa hebat, Zarri tak sehebat papa, " saya memuji kemampuan mertua aku. sesudah cukup rata membajak, bapak mertua aku pon mulalah menyemburkan air mani nye ke dalamm rahimku.

Terbeliak biji mataku menikmati kesedapan setiap pancutan yng dilakukannya. Kepanasan cecair benih lelaki tua disambut dengann ledakan nafsuku sendiri. Menggeletar seluruh tubuhku menikmati tadahan benih benih zuriat yng cukup banyakk menyemai rahimku yng subur.

Saya terkulai layu penuh nikmat. Selepas itu kitaorang sama sama terdampar keletihan stlah mengharungi kepuasan bersama. Bertelanjang bulat kitaorang tidur berpelukan hingga ke pagi. Tengahhari esoknya sekali lg bapak mertua aku menyemai benih yng mampu membuncitkan perut saya.

Kali ini diaorang menghenjut saya bagi tempoh yng lebih lama dari semalam. Malahan cecair benihnya jg lebih banyakk dan lebih pekat. Hampir seminit saya terpaksa menadah perahan nafsunya. Dua kali saya klimaks sepanjang pertarungan itu.

Batang besar hitam itu membuat saya terkapar lesu kesedapan. Sungguh pon bentuknya hodoh hitam berurat urat tetaapi membuat saya ketagih untk menikmatinya. Telefon di ruang tamu berdering. dngn perasaan agak malas saya menyambutnya.

Di hujung sana suami aku memberitahu bahawa diaorang akan terus ke Sarawak dan akan berada di sana selama sebulan. bapak mertua aku tersenyum sumbing mendengar khabar tersebut. saya pula jadi serba salah kerna selama tempoh itu kelak saya bakal ditiduri oleh seorang lelaki tua yng hitam legam lg tidk kacak.

Tetapi saya akui mainan seksnya cukup hebat mengalahkan orang muda. Dua bulan kemudian saya mulai muntah muntah. mertua aku tersenyum senang kerna benih yng disemainya telah tumbuh. suami aku jg gembira kerna akan menimang cahaya mata tetaapi diaorang tidk tahu bahawa anak yng kukandung adalah adiknya sendiri
Puki Isteri Muda Dijolok Konek Mertua ***
Puki Isteri Muda Dijolok Konek Mertua,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Puki Isteri Muda Dijolok Konek Mertua citer malay seks, lucah melayu Puki Isteri Muda Dijolok Konek Mertua, kisah xxx Puki Isteri Muda Dijolok Konek Mertua, porn, erotic Cite Blue, Puki Isteri Muda Dijolok Konek Mertua


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/