Memegang Payudara Besar Mama Orang

May 29, 2016, in category
Memegang Payudara Besar Mama Orang | sesudah hampir empat tahun aku bertugas. akhirnya permohonanku untuk bertukar ke negeri asal aku diluluskan. Malangnya bukan di bandar yanng aku pohon, namun sebuah bandar yanng agak asing bagi diri aku. Walau pun aku anak Johor namun belum pernah menjejakkan kaki ke bandar tersebut.

Walau bagaimana pun akhirnya aku dapat menyesuaikan diri bertugas di bandar ini. untuk memenuhi masa lapangku, aku diajak oleh seorang pengawal keselamatan tempat aku bertugas agar mengikutinya pergi memancing.

Krna termakan denngan katakatanya aku membeli dua set joran berserta denngan alat memancing. Pada satu hari minggu bila pengawal keselamatan yanng bernama Koram, diorang offduty, aku mengikutnya pergi memancing.

Memandangkan yanng sebelum ini aku tak pernah memegang joran, Koram terpaksa mengajar aku cara mengunakannya. Walau pun tak bannyak tangkapan yanng aku perolehi namun kata Koram itu sdh mencukupi.

Hampir senja kita berkemas untuk pulang. Semua ikan yanng aku perolehi aku bagi kepada Koram. Sebagai orang bujang aku sememangnya tdk memasak, pagi petang, siang malam aku makan di kedai atau pun warong.

Koram mengajak aku singgah di rumahnya untuk makan malam. aku menolak denngan berbagai alasan. Akhirnya aku setuju sesudah didesak oleh Koram. Rumah Koram adalah rumah papan, rumah kampunglah katakan dan terletak di dlm sebuah kebun getah, yanng katanya adalah peninggalan arwah ayahnya.

Bila sampai di rumah Koram aku perhatikan seorang perempuan sedia memanti di muka pintu berpakaian kebaya labuh, sungguh ayu. Bodynya sungguh solid, denngan sepasang tetek dan jubur yanng bgitu berisi.

Body yanng menjadi idamanku selama ini. Koram mempelawa aku naik ke rumah. perempuan yanng berada di muka pintu sebentar tadi sdh tdk kelihatan. Koram menyuruh aku tunggu sebentar krna diorang hendak mandi.

Aku duduk di muka pintu menghisap rokok sambiil menghayalkan perempuan yanng baru aku lihat tadi. "Apa yanng Encik Prama menungkan? " Koram menyergah hingga membuat aku tersedar dari lamunan.

"Delia, ambilkan Encik Prama towel dan kain pelikat, " Koram bersuara. Sebentar kemudian Delia (pompuan yanng sdang aku khayalkan) muncul menyuakan kepada aku towel dan kain pelikat. "Encik Prama, ini bini aku, Delia, " Koram bersuara semasa Delia menghampiri sambiil senyum dan terus pergi.

Aku terus ke bilik air untuk mandi krna disuruh oleh Koram. Selesai mandi aku ke ruang tamu mendapatkan Koram yanng sdang memangku seorang baby. "Ini anak aku yanng pertama lelaki bernama Brad. " "Bang ajaklah Encik Prama makan, makanan sdh sedia, " Delia bersuara sambiil mengambil Brad dari pangkuan Koram dan dimasukkan ke dlm buaian.

"Makanlah Encik Prama, jgn malu malu, " Delia bersuara sambiil menuangkan air minuman untuk aku. Sama ada disengajakan atau pun tdk aku tak pasti. krna semasa Delia menuangkan air minuman aku, tetek nya yanng bulat tersentuh pipiku dan diorang pula aku perhatikan selamba saja.

Selesai makan aku ke bilik air krna hendak mengambil pakaian aku yanng aku tinggalkan. Melihatkan yanng aku sdang mencari sesuatu Delia bersuara, "Encik Koram mencari pakaian Encik Prama ke? " "Kalau itu yanng Encik Prama cari ianya sdh aku rendam, krna sdh agak berbau, " sambung Delia.

"Eh macam mana aku hendak balik? " aku bersuara. "Tidur disini sajalah Encik Prama, " kata Koram. Berbagai alasan yanng aku berikan untuk tdk tidur di rumah Koram. Akhirnya aku pulang denngan berkain pelikat dan berbaju teluk belanga kepunyaan Koram.

Malam itu sungguh sukar untuk aku melelapkan mata, asyik terbayangkan Delia. Akhirnya aku terlelap juga denngan satu mimpi yanng sungguh indah, yanng mana aku mengharapkan agar satu hari nanti mimpi tersebut menjadi kenyataan.

Paginya aku terpaksa mandi berniat. Kini aku sdh bgitu mesra denngan keluarga Koram. Bila Koram tdk berkerja malam aku pasti ke rumahnya dan makan malam di sana. untuk mengelakkan kerap makan free sekali sekala aku memberi wang kepada Koram untuk membeli lauk.

Pada mulanya diorang tdk nak ambil. Apabila aku menyatakan yanng kita akan putus kawan diorang ambil. Bagi melayan hobby Koram setiap ada masa terluang aku pasti menemaninya pergi memancing.

Biasanya sebelum aku pulang ke rumah aku akan singgah di rumah Koram untuk makan malam. Pada satu petang Sabtu, aku ke rumah Koram untuk menservis peralatan memancing krna esok pagi pagi kita hendak pergi memancing di lokasi yanng agak jauh.

Hampir maghrib aku minta diri untuk pulang dan malam nanti akan datang semula. Dipertengahan jalan aku terserempak denngan penyelia Koram. Menurut katanya diorang hendak berjumpa denngan Koram krna salah seorang dari pengawal keselamatan yanng bertugas malam mengambil cuti sakit dan meminta Koram untuk mengantikan tempatnya.

Aku senyum di dlm hati sambiil memikirkan cara mana aku akan dapat menikmati tubuh Delia yanng sungguh sexy itu. Sampai di rumah aku membuat persiapan yanng agak rapi sambiil memikirkan cara untuk memulakannya.

Sesudah bgitu pasti yanng Koram sdh pergi kerja aku terus ke rumah Koram. Mendengarkan yanng aku tiba, Delia membuka pintu sambiil mempelawa aku naik. "Koram mana? " aku pura pura bertanya seolah olah tdk tahu.

"Dia kena bertugas mengantikan tempat kawannya yanng mengambil cuti sakit, " balas Delia. "Kalau bgitu biarlah aku pulang saja, " kata aku. "Kalau ia pun naiklah dulu, lepas makan nanti bolehlah Encik Prama pulang, " kata Delia sambiil melemparkan satu senyuman manja.

Di kala itu sdh ada tanda tanda hendak ribut. aku mengharapkan agar ianya cepat berlaku. aku menuju ke dapur denngan ditemani oleh Delia sambiil mendukung Brad. Rintik rintik hujan sdh kedengaran menerjah atap zink rumah Koram.

Aku merasa lega dan mengharapkan ianya segera lebat. aku makan denngan ditemani oleh Delia yanng mengajukan kepada aku beberapa soalan yanng berkaitan denngan diri dan keluargaku. Penglihatan aku kerap tertumpu kepada alur tetek Delia yanng jelas kelihatan apabila diorang membongkok.

Aku tahu yanng Delia perasan, namun diorang buat buat tak tahu. Selesai makan aku mengambil Brad dari pangkuannya. Semasa mengambil Brad aku buat buat tersentuh tetek nya. Sungguh mengiurkan.

Delia tdk menampakkan reaksi marah. "Ini ada can, " bisik hati kecil aku. aku membawa Brad ke ruang tamu dan membaringkannya di atas sofa sambiil aku merokok. Delia berada di dapur untuk mencuci pinggan mangkuk.

Selesai mencuci diorang ke ruang tamu mendapatkan kami. Semasa diorang sdang berdiri di depan aku, petir berdentum denngan agak kuat. Delia terperanjat dan terus menerepa aku. aku tdk lepas peluang dan terus mendakapnya denngan erat.

Delia cuba melepaskan dirinya dari pelukanku. aku lepaskan sambiil meramas ramas ponggomgnya. Delia menjadi tersipu sipu malu. aku buat selamba jer sambiil bersuara, "Delia bukan sengaja, bgitu juga aku, terkejut krna bunyi petir ia tak? " Delia mengangguk sambiil mengambil Brad yanng mula menangis ketakutan.

Cerita Sex Memegang Payudara Besar Mama Orang

"Terpaksalah aku menunggu hingga hujan reda baru bolehh pulang, " kata aku. "Kalau hujan tak reda, apa salahnya kalau Encik Prama tidur di sini saja, " Delia bersuara sambiil memangku Brad yanng belum berhenti menangis.

"Dia hendak menetek agaknya? " aku bersuara. "Mungkin jugak, " balas Delia sambiil memangku Brad masuk ke bilik tidur. aku duduk seorang diri sambiil menghisap rokok. Habis sebatang rokok aku mendapatkan Delia yanng sdang menetekkan Brad.

"Delia ada kopi tak? " aku bertanya sambiil memandang tepat ke arah payudara yanng sdang dihisap oleh Brad. "Ada di atas meja makan, " balas Delia. Hujan di luar masih belum reda lagi, bgitu juga kilat masih sabung menyabung.

Aku mengambil secawan kopi dan duduk semula di sofa. Sebentar kemudian Delia datang dan duduk disebelah aku. aku cuba meletakkan tanganku di atas bahunya. Delia hnya diam saja. aku picit picit bahunya dan membelai belai rambutnya yanng panjang mengurai.

" jngn lah Encik Prama, " Delia bersuara bila aku cuba hendak memegang tetek nya. Mendengarkan itu aku alih tangan aku dan memgosok gosok pehanya sambiil melentukkan kepala aku keatas bahunya.

"Maaf Delia aku tak sengaja, " aku bersuara sesudah mencium pipinya. Tanpa berkata apa apa Delia bangun dan menuju ke bilik tidur. Sebelum masuk ke bilik diorang menoleh ke arah aku.

"Mungkin diorang mengajak aku agaknya, " aku berkata didalam hati sambiil melangkah ke arah bilik tidurnya denngan satu harapan. Delia menghampiri Brad untuk mempastikan yanng diorang sdh btl benar lena sebelum diorang merebahkan dirinya di atas katil.

"Encik Prama kalau sdh mengantuk padamkan lampu diruang tamu dulu, " Delia bersuara. "Boleh aku tidur disebelah Delia? " aku bersuara sebelum melangkah untuk mematikan lampu. "Ikut suka Encik Prama, " balas Delia.

Sesudah lampu dimatikan, aku ke bilik tidur dan merebahkan badan di sebelah Delia. aku memasukkan tanganku ke dlm baju kebayanya sambiil meramas ramas sepasang tetek yanng baru dihisap oleh Brad.

"Ah. Encik Prama nie kata hendak tidur, " Delia bersuara manja. " jngn lah marah nanti cepat tua, " aku bersuara sesudah tangan aku dapat bermesra denngan keduadua tetek nya.

Semasa aku meramas ramas tetek nya, kakiku aku letakkan di atas pehanya denngan pelir aku aku gesel geselkan kepehanya. Melihatkan yanng Delia diam jer aku memberanikan diri denngan merapatkan bibirku ke bibirnya.

"Ada respon, " bisik hati kecil aku bila aku merasakan yanng Delia sudi menghisap lidah aku yanng aku julurkan. Kini kita berganti berkuluman lidah. aku menarik tubuh Delia supaya duduk krna aku hendak membuka baju kebaya dan branya sekali.

"Wah besarnya tetek Delia, " aku bersuara sambiil membaringkannya semula. aku nonyot kedua dua tetek nya silih berganti. sesudah puas aku menarik kain sarongnya. Delia mengangkat jubur nya untuk memudahkan aku melucut kainnya.

Sesudah kainnya terlucut, aku gigit manja mini garden Delia yanng masih dibalut oleh seluar dalamnya. Delia kegelian. aku lurut seluar dalamnya sambiil bermain main denngan rumput rumput hitam yanng halus dan lebat yanng terdapat di alur puki nya.

Bila seluar dalamnya sdh tdk menjadi penghalang lagii aku buka kangkangnya dan menjilat jilat disekitar alur puki nya. "Encik Prama nonyot kuat sikit sedap, " Delia bersuara dan diorang juga memberitahu aku yanng diorang belum pernah diperlakukan demikian.

"Delia pernah tak menyonyot ice cream Malaysia asli? " aku bertanya. diorang hnya mengelengkan kepalanya. "Kalau aku suruh hendak tak? " tanya aku lagi. "aku cuba, " balas Delia.

Aku bangun untuk menanggalkan pakaian aku. "Wah bolehh tahan, dahlah besar panjang pula, " Delia bersuara sesudah melihat pelir aku. Diciumnya kepala pelir aku sebelum cuba mengulumnya. Di kala itu aku masih lagii menjilat jilat alur puki nya yanng sdh mula lencun.

"Dahlah Encik Prama, aku daah tak tahan ni, " Delia bersuaara sambiil menolak pinggangku. aku mengalih posisi aku ke arah celah kelengkang Delia. aku arit aritkan pelir aku di celah alur puki Delia sehingga diorang memaksa aku memasukkan pelir aku ke dlm lubang puki nya yanng sdh bgitu bersedia.


Cerita lucah Memegang Payudara Besar Mama Orang
  • Aku melipat kedua belah kaki Delia sehingga lututnya hampir mencecah tetek nya, sebelum pelir aku mengelungsur masuk ke dlm lubang puki Delia yanng disambut denngan satu kemutan mesra. sesudah agak lama pelir aku dapat mensesuaikan diri melayan kerenah lubang puki Delia.
  • Delia sdh hilang pertimbangan denngan mengerakkan jubur nya ke kiri ke kanan. Ke atas dan ke bawah sambiil menyuruh aku melajukan tujahan yanng membuatkan batang pelir aku agak renyah.
  • Bila Delia sdh dapat mengawal keadaan aku menyuruh Delia melipatkan kedua belah kakinya di belakang pehaku. aku membenamkan akik aku tanpa mengerakkannya. kitorang berkuluman lidah buat seketika sebelum aku menyonyot nonyot kedua dua tetek Delia hingga puas.
  • Hujan dil uar masih belum menunjukkan tanda tanda nak reda. Walau pun dlm cuaca yanng agak sejuk tetaapi aku dan Delia tetap berpeluh krna senaman yanng kita masih lakukan.
  • Delia sdh mula menunjukkan aksi yanng diorang sdh tdk dapat bertahan lagii denngan mengerakkan jubur nya. pelir aku dikemut mesra hingga ianya sdh memberi isyarat tdk dapat bertahan lagii untuk melepaskan segala cecair yanng sdh lama bertakung untuk dilepaskan.
  • Aku membuat aksi sorong tarik, sorong tarik yanng agak laju dibantu oleh Delia denngan mengerakkan jubur nya ke atas ke bawah. Akhirnya aku melepaskan beberapa das cecair pekat menepati sasaran bertepatan denngan cecair yanng dihasilkan oleh lubang puki Delia.
  • Kitorang berpelukan denngan erat sambiil menahan gelora yanng terdapat dicelah kelengkang kita hingga reda. namun hujan di luar masih belum reda lagi. Bila keadaan sdh kembali normal aku merebahkan badan aku disebelah Delia sambiil bersuara.
  • "Tak sangka dapat juga aku melaksanakan segala apa yanng aku mimpikan selama ini. Delia marah tak? " tanya aku. "Ah jgn lah Encik Prama sebut lagii perkara yanng sdh berlaku, " Delia bersuara sambiil menarik tangan aku untuk ke bilik air.
  • Selesai membersihkan badan Delia membawa seteko kopi ke ruang tamu. aku membuka jendela sambiil melihat hujan yanng masih turun. "Delia tengok tu, parit semuanya sdh dipenuhi air, " aku bersuara semasa Delia sdh berada disisiku.
"Parit tuu ialah krna hujan lebat, jgn Encik Prama buat lupa parit aku sendiri pun apa kurangnya, " Delia bersuara. "Delia sebenarnya dari hari pertama lagii bila aku terpandang Delia aku sdh tdk dapat melupakan Delia hingga terbawa kealam mimpi. aku minta maaf denngan perbuatan aku yanng sdh terlajak sebentar tadi, " aku berkata denngan panjang lebar.

"Habis sekarang macam mana, sdh puas atau pun hendak lagi? " Delia bersuara sambiil memegang pelir aku yanng sdh jaga semula sambiil menyuruh aku menutup jendela. Faham denngan hajat aku Delia memimpin tangan aku menuju ke bilik tidur.

Memegang Payudara Besar Mama Orang cerita lucah melayu sex

Memegang Payudara Besar Mama Orang


Maka bermulalah satu senamam yanng semula jadi denngan agak lebih mesra sebelum aku tidur di sofa. Hujan masih belum bgitu reda lagii apabila kedengaran bunyi motor Koram. Mendengarkan itu Delia melangkah menuju ke sofa sebelum menuju ke pintu dapur.

Aku sempat meramas jubur nya yanng baru mengayak pelir aku. Hinggalah ke pagi. tdk lama kemudian, Koram pun pulang. "Delia mengapa biarkan Encik Prama tidur di sofa, tak suruh diorang tidur di bilik sebelah, " Koram bersuara.

"aku sdh suruh namun diorang tak mahu, " balas Delia sambiil menarik tangan Koram masuk ke bilik. "Ada tak Encik Prama buat apa apa kat Delia. " aku mendengar Koram bersuara.

"Eh abang nie ke situ pula, cuba abang rasa sendiri, " aku mendengar Delia bersuara. sesudah sunyi seketika aku mendengar Delia bersuara, kitorang berborak kosong buat seketika. Sebelum beredar aku menghulurkan kepada Koram beberapa rm untuk diorang membeli lauk pagi esok, krna aku akan pergi makan d irumahnya memandangkan yanng hari esok holiday.

Merasakan yanng rintik rintik hujan sdh mulai turun aku meminta diri untuk pulang. "abang jgn kuat sangat nanti Encik Prama dengar, malu". Sebentar kemudian aku mendengar bunyi katil seolah olah sdang menahan pergerakan keras dari orang yanng sdang melakukan sesuatu dan mendengar rengekan Delia meminta Koram melajukan aksi sorong tariknya krna diorang sdh tdk dapat bertahan lagi.

Aku senyum membayangkan apa yanng sdang berlaku diantara Delia dan Koram. "Encik Prama bangun, kata hendak ikut aku pergi memancing, " Koram bersuara sambiil mengoyang goyang bahu aku. Selesai mandi dan sarapan kita terus pergi memancing.

Delia berlagak seolah olah tiada apa yanng telah berlaku di antara aku dan dia. "Encik Prama, kami kena pulang awal krna aku kena mengantikan tempat kawan yanng masih mengambil cuti sakit, " Koram bersuara sebelum kita bertolak.

Hampir pukul empat petang kita pulang. Melihatkan yanng Koram sdh bersiap siap hendak pergi kerja aku minta diri untuk pulang. Koram menyuruh aku makan dulu. Sebelum meninggalkan rumah Koram aku sempat memberi isyarat yanng malam nanti aku akan datang kalau Delia izinkan.

Delia menunjukkan aksi mengharap. sesudah berpakaian aku pergi menemui Koram yanng sdang bertugas. Bila melihat aku, Koram bersuara, "Encik Prama hendak k emana? " "Saja keluar, rokok sdh habis, " balas aku.

Aku pulang kerumah semula untuk mengambil baju hujan, towel dan kain pelikat. sesudah semuanya beres aku menunggang motorku menuju ke rumah Koram. Hujan sdh mulai lebat bila aku sampai.

Delia segera membuka pintu bila mendengar bunyi motor. "Ingatkan Encik Prama tak datang. " Delia bersuara. "Mana bolehh tak datang, krna pelir aku sdh beriaia btl untuk bermain di taman mini Delia. " balas aku.

Delia tersipu sipu sambiil menyuruh aku segera masuk ke rumah sambiil berkata, "Masuklah cepat Encik Prama nanti demam pula pelir Encik Prama". aku segera masuk dan terus merangkul tubuh Delia yanng gebu dan kita bercumbuan.

Kitorang berhenti bercumbuan sesudah mendengar tangisan Brad. kitorang berpimpingan tangan menuju ke bilik untuk melihat Brad. Delia terus meriba Brad sambiil aku tolong membuka bra Delia krna Brad hendak menetek.

Merasakan puting payudara ibunya denngan lahap Brad terus menyunyut. "Apa tengok saja, kalau hendak Encik Prama hisaplah yanng sebelah lagi, " Delia bersuara. Tanpa membuang masa aku terus jer menghisap dan menelan kesemua susu yanng keluar.

"Sedap tak? " Delia bertanya. "Sedap, " balas aku pendek. aku memberitahu Delia yanng aku tak hendak hisap sampai habis takut kalau kalau nanti Brad tak puas. aku terus pergi ke ruang tamu sesudah mencium manja pipi Delia.

"Kalau Encik Prama hendak minum kopi, ambillah di dapur, sdh aku sediakan, " Delia bersuara apabila melihat aku sdh hendak beredar. aku mengangguk dan terus ke dapur. dengan seteko kopi bersama denngan dua biji cawan aku keruang tamu, duduk di sofa menghisap rokok menonton t.

V sambiil meminum kopi. Selesai merokok aku salin pakaian denngan hnya berkain pelikat sahaja. Mengingatkan body Delia yanng solid, pelir aku sdh mula active. aku lurut lurut batangnya sambiil menghayalkan mini garden Delia.

Sebentar kemudian Delia datang. Melihatkan yanng aku hnya berkain pelikat, Delia ke bilik semula dan keluar denngan hnya berkemban dan terus duduk di atas peha aku. aku melepaskan ikatan kain kembannya dan terus menghisap kedua dua tetek Delia yanng sejak dari dulu lagii telan menjadi kegemaran aku.

"Hai cepatnya pelir Encik Prama jaga, " Delia bersuara sesudah merasakan pergerakan pelir aku di celah alur jubur nya. " pelir aku mmg bgitu , apa lagii sesudah terhidu aroma mini garden Delia, " kata aku.

Delia menyuruh aku membuka kain sarungku krna diorang hendak membelai pelir aku denngan lidahnya. aku kegelian apabila Delia mengigit manja dua biji buah yanng terdapat dipangkal batang pelir aku yanng perkasa.

"Tengok tuu pelir Encik Prama bukan jer aktif namun urut urat yanng terdapat pada batangnya turut timbul denngan kepalanya yanng agak kembang dan berkilat, " Delia bersuara setalah diorang puas mengulum kepala pelir aku.

"Delia, siapa punya yanng lebih sasa, aku atau pun Koram? " aku bersuara. "Malulah aku hendak cakap, " balas Delia. "Apa yanng hendak dimalukan, " aku bersuara lagi. aku difahamkan yanng Koram punya hnya separuh dari saiz pelir aku.

"Delia bolehh tahan juga ia, pagi tadi sempat juga menahan tusukan dari Koram, " aku bersuara. "Hendak hidup Encik Prama, untuk menghilangkan kesangsiannya sesudah diorang melihat Encik Prama tidur di sofa, lagii pun kalau menjadi tidaklah diorang menuduh yanng bukan bukan, " balas Delia.

Aku menyuruh Delia berdiri sambiil melepaskan kain kembannya. dengan cermat aku membaringkannya semula di sofa. sesudah diorang baring aku melebarkan kangkangnya dan terus menjilat jilat di seluruh alur puki nya denngan sesekali aku mengigit manja biji kelentitnya yanng sdh agak keras.

Lama juga aku memainkan lidahku sebelum Delia bersuara. "Mari kami masuk bilik. " "Tak payahlah Delia, kami bersenam di sini saja, " balasku. "Kalau bgitu Encik Prama tolong matikan lampu, " sambung Delia.

"Apa pula hendak dipadamkan lampu, kami bersenam di dlm keadaan terang lagii seronok, bolehh kami lihat segala pergerakan denngan jelas, " kata aku. aku suruh Delia berdiri dan aku sendiri dukuk bersandar di sofa denngan pelir aku sdh tak sabar lagii bermain di dlm lubang mini garden Delia.

Sebelum Delia sempat duduk di celah kelengkangku, diorang belari anak ke bilik dlm keadaan telanjang bulat krna ganguan tangisan Brad. Lama juga aku duduk seorang diri di sofa sebelum Delia datang semula untuk menyambung senaman kami.

Dengan cermat Delia menurunkan jubur nya sehingga adikku selamat beriadah didalam taman mini Delia sambiil diberikan kemutan yanng bgitu mesra. "Kan sedap bersenam di dlm keadaan terang, " aku bersuara sambiil meramas ramas jubur Delia yanng sdh hendak memulakan aksi turun naiknya.

Delia senyum bila melihat aku hendak menyonyot puting tetek nya sambiil memicit micit tengkok aku. Sesekali Delia mengeledingkan badannya untuk melihat pelir aku yanng telah terbenam hingga ke pangkal.

"Lihat tuu Delia bulu bulu kami yanng lebat pun tdk melepaskan peluang untuk bergaul mesra. " Delia sdh tdk dapat bertahan lama lagii sambiil bersuara, "bantu aku Encik Prama krna air hendak keluar. " aku melajukan pergerakan jubur ku ke atas ke bawah untuk membantu Delia mencapai kepuasan.

Sesudah diorang puas aku menyuruh Delia bangun dan menonggeng krna aku hendak memasukkan pelir aku dari arah belakang. Sebelum pelir aku aku masukkan aku jilat alur puki Delia yanng sdh bgitu lencun denngan bannyak cecair yanng meleleh keluar.

Aku juga sempat menjilat alur punggung nya sambiil bersuara, "Boleh aku memasukkan pelir aku ikut lubang ini. " " jngn lah Encik Prama, " Delia bersuara. aku berdiri di belakang Delia sambiil menyuakan pelir aku tepat di lubang puki Delia yanng sdh tdk bgitu sabar menunggu kunjungan pelir aku.

Aku main mainkan kepala pelir aku sambiil mengesel gesel biji kelentit Delia sehingga diorang memaksa aku untuk segera memasukkan pelir aku. dengan penuh gaya pelir aku mengelungsur masuk hingga ke pangkal.

Kehadiran pelir aku seperti biasa akan disambut oleh lubang puki Delia denngan kemutan mesra. Sebelum memulakan tujahan aku aku ramas ramas jubur Delia. Bila sdh hampir ke kemuncak senaman yanng sdang kita lakukan, aku membuat aksi sorong tarik sorong tarik denngan agak laju hingga membuatkan sepasang tetek Delia yanng bulat berbuai buai.
Memegang Payudara Besar Mama Orang ***
Memegang Payudara Besar Mama Orang,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Memegang Payudara Besar Mama Orang cerita lucah melayu sex, kisah blue malay Memegang Payudara Besar Mama Orang, cerita erotik Memegang Payudara Besar Mama Orang, porn, erotic Cite Blue, Memegang Payudara Besar Mama Orang


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/