Ustazah Bertudung Pandai Hisap Kote

April 25, 2016, in category
Ustazah Bertudung Pandai Hisap Kote | cikgu Sifna, berusia 21 tahun, baru melangsungkan perkahwinan, cikgu Sifna ni bertudung gebu dan sexy. Turut tinggal bersamanya, Gomma. adik nya. Seperti biasa, cikgu Sifna pergi dan pulang mengajar di sekolah berhampiran rumahnya. Sehingga pada suatu petang selepas pulang dari sekolah.

Cikgu Sifna mandi seperti biasa. Kemudian sesudah selesai berpakaian, diaorang menuju ke dapur. diaorang terbau keharuman kopi panas dari arah dapur. memanng tadi diaorang telah menjerang air utk minum petang namun diaorang kehairanan dengann bau kopi itu.

Diaorang terdengar bunyi pintu peti sejuk di tutup. cikgu Sifna separuh berlari ke arah dapur. "Gomma. Gomma. " Laung perlahan cikgu Sifna, menyangkakan adiknya Gomma pulang. Di pintu dapur cikgu Sifna terperanjat besar.

Seorang pemuda yaang tdk dikenalinya sdg duduk di meja smbil menghirup kopi. "Siapa korang? " Pemuda itu kelihatan seperti samseng jalanan. Usianya awal dua puluhan. Orangnya bertubuh sederhana berkulit cerah dan memakai pakaian serba hitam.

Rambutnya pendek berduri duri ala komando dan diaorang jg berkaca mata hitam. cikgu Sifna menggeletar namun diaorang cuba mengawal dirinya supaya pemuda itu tdk tahu yaang dirinya di dlm ketakutan.

Pemuda itu tdk menjawab pertanyaannya. dengann perlahan diaorang meletakkan tangannya di atas meja dan terus menghirup kopi yaang panas itu. cikgu Sifna cuba menggertak smbil membetulkan cermin matanya utk melihat pemuda itu dengann lebih jelas, "Lebih baik korang keluar. kalau tidak! " cikgu Sifna cuba menunjuk garang walaupun sebenarnya manik manik keringat yaang dingin kerna ketakutan mulai kelihatan di dahinya.

"cikgu Sifna ye! " "Siapa kau? " cikgu Sifna semakin takut apabila namanya disebut oleh pemuda itu. "Siapa saya? Itu tak penting cikgu. yaang penting adik cikgu, Gomma berhutang dengann saya. " "Gomma? Berhutang?. Apa yaang korang buat dengann diorang? Di mana diaorang sekarang? " "diorang okay cikgu, jngan bimbang. " Mata cikgu Sifna melirik telefon di dinding dapur rumahnya.

Diaorang berlari dan mengangkat gagang telefon itu namun telefon itu tdk lagii mempunyai nada dail. Waktu itu pemuda itu mulai ketawa. "Tak payah telefon mana mana le cikgu oi, saya daah putuskan talian telefon cikgu semasa cikgu sdg mandi tadi. " cikgu Sifna tdk tahu utk membuat apa apa lagi.

Seorang pemuda yaang tdk dikenalinya berada di dlm rumah. diaorang cuba bersikap tenang namun ketakutan telah menguasai dirinya, diaorang mulai menangis. Pemuda itu bangun dan berjalan menghampiri cikgu Sifna.

"cikgu, saya tak nak kecoh kecoh. saya hnya nak barang saya saja. cikgu kasi saya pil pil tue, saya janji kalau cikgu kasi saya pil pil tu saya akan keluar dan akan beritahu kawan kawan saya supaya lepaskan Gomma. " "Pil pil tue. pil pil tu saya daah buang. saya daah buang kesemuanya, tak. tak. tak ada lagi. saya buang di dlm longkang besar di belakang rumah! " Pemuda itu tdk berkata apa apa, diaorang cuma menundukkan kepalanya menahan marah, kemudian diaorang mendongak dengann wajahnya yaang merah padam dan menerkam ke arah cikgu Sifna.

Leher cikgu Sifna dicekak dengann keras. "Celaka betul! Gomma beritahu saya kau buang barang tu di dlm longkang. saya tdk percaya, sangkakan diaorang menipu! " Kasar bahasa pemuda itu, mulai menunjukkan belangnya yaang sebenar.

Tangan lelaki itu masih mencengkam leher cikgu Sifna dan tubuhnya yaang lampai itu terhimpit ke dinding dapur. Terbayang oleh cikgu Sifna kejadian dua hari sdh apabila Gomma berulang kali menyebut, '. matilah Gomma kak. matilah Gomma. ' cikgu Sifna tdk mengerti maksud adiknya itu sehinggalah bila diaorang berada di dlm situasi yaang menakutkan itu.

"Lepaskan saya. lepaskan. pil pil tu tak ada dengann saya, saya daah buang! " Pemuda itu menapak setapak ke belakang dan menampar kuat muka cikgu Sifna. Tamparan itu menggegarkan seluruh tubuhnya.

Cermin matanya senget dan segera dibetulkan semula. Seumur hidupnya, cikgu Sifna tdk pernah ditampar. Sakitnya bukan kepalang. diaorang cuba menolak pemuda itu utk melepaskan dirinya namun tangan pemuda itu memegang kuat tangannya.

"cikgu jngan naikkan darah saya, saya cuba berlembut dengann cikgu. beri jer barang saya tue. jngan nak berbohong. ingat cikgu, Gomma ada dengann kita. " "Apa yaang kau nak lagii ha? Mau apa lagi? saya daah cakap, saya daah buang benda benda tu ke dlm longkang. tak ada lagi! " Pemuda itu mulai menyinga semula, cikgu Sifna dapat merasainya dari sinar mata pemuda itu dan apabila melihat diaorang mengetap giginya.

"Kau buang barang tu ya. bodoh! Gomma sepatutnya menghantar barang tu kepada seseorang dan hantar lima ribu ringgit kepada saya! cikgu buang ke dlm longkang ye! Sekarang cikgu berhutang lima ribu ringgit dengann saya, saya tdk akan pergi selagi cikgu tak bayar saya lima ribu ringgit. " cikgu Sifna bagaikan tdk percaya yaang perkara itu blh berlaku di dlm rumahnya sendiri.

Diaorang ketakutan dan masih terisak isak menangis. Telinganya masih berdesing desing kesan tamparan pemuda itu tadi. "saya tak ada wang sebanyak itu, kalau ada pun. bagaimana saya akan tahu yaang kau tak akan apa apakan saya dan adik saya. " "Dengar sini cikgu, saya tdk peduli tentang cikgu dan adik cikgu. saya hnya nak wang saya sebanyak lima ribu ringgit sekarang. " cikgu Sifna tahu suaminya ada menyimpan wang tunai lebih kurang enam ribu ringgit di dlm bilik.

Katanya, utk tujuan kecemasan jika berlaku sesuatu yaang memerlukan wang tunai dengann segera. Pemuda itu menarik rambut cikgu Sifna. diaorang mengugut cikgu Sifna yaang diaorang akan menelefon kawan kawannya dan menyuruh mereka memukul Gomma jika diaorang tdk memberikannya lima ribu ringgit.

Waktu itu cikgu Sifna mengalah dan memberitahu yaang diaorang mempunyai wang sebanyak itu di dlm bilik di tingkat atas rumahnya. Pemuda itu memegang tangan cikgu Sifna dan berkata, "Jom, kami ambik. " Mereka berdua naik ke bilik tidur, pemuda itu tdk melepaskan tangan cikgu Sifna.

Cikgu Sifna mengambil sampul yaang berisi wang itu, kemudian mereka turun semula ke ruang dapur. cikgu Sifna menyerahkan sampul wang kepada pemuda itu. diaorang memberitahu pemuda itu supaya mengambil kesemua wang itu dan segera beredar dari rumahnya.

Pemuda itu menyergah cikgu Sifna dan menyuruhnya menutup mulut. diaorang merenung wajah cikgu Sifna dengann satu pandangan yaang tajam. Pemuda itu mengira wang tebal itu dengann pantas. stlah cukup lima ribu ringgit, diaorang memasukkan wang itu ke dlm kocek seluarnya dan baki wang itu dimasukkan semula ke dlm sampul dan diletakkan di atas meja.

"Sekarang tolong call kawan kawan korang. korang daah dapat duit yaang korang mahu, beritahu kawan kawan korang supaya lepaskan Gomma. " Pemuda itu berkata, "Ok cikgu, bnr tue. saya akan call kawan kawan saya, tapi. selepas cikgu hisap batang kote saya dulu. " "Apa? " cikgu Sifna tdk percaya dengann apa yaang didengarnya, diaorang memikirkan di dlm keadaannya yaang ketakutan itu membuatkan diaorang tersilap dengar.

Pemuda itu dengann tenang mengulangi apa yaang dikatakannya tadi. "cikgu dengar tak, hisap batang kote saya dulu. kemudian saya akan pergi. cikgu tak faham ye! cikgu tak ada pilihan, cikgu mesti hisap batang kote saya. cikgu tak tahu betapa tensionnya saya dua hari ini kerna perbuatan cikgu dan adik cikgu. " cikgu Sifna cuba membantah.

" jangaan kurang ajar! jaga sikit cakap tue! " Sebelum sempat cikgu Sifna menyambung cakapnya, pemuda itu menghayun tangannya ke muka cikgu Sifna dengann kuat. Terjerit cikgu Sifna dengann tamparan itu.

Tersandar diaorang di dinding dapur, tetek nya bergegar di sebalik baju kurungnya. "cikgu, kalau cikgu tak mau hisap batang kote saya. tahulah saya mengajar cikgu! " Kemudian pemuda itu tanpa segan silu melondehkan seluar dan seluar dalamnya sehingga berderap ke lantai.

Batang kote nya yaang keras terpacak ke atas. "owhh" cuma itu yaang terpacul daripada mulut cikgu Sifna. "Tolonglah. jngan buat saya macam nie, saya daah beri korang duit. tolonglah! " "cikgu tolong dengar, saya tak punya bannyak masa nie. cikgu mesti hisap batang kote saya, kalau tidak. " cikgu Sifna menggeletar dan tdk tahu apa yaang perlu dilakukan di saat saat bgitu.

Pemuda itu memeluk tubuh lampai cikgu Sifna dan mendakap rapat ke tubuhnya. diaorang berbisik ke telinga cikgu Sifna. "cikgu takut ye? " "Mm. " terketar ketar cikgu Sifna bersuara dengann air matanya yaang berlinang.

"cikgu jngan takut, buat jer apa yaang saya suruh. saya tdk akan apa apakan cikgu. " cikgu Sifna terisak isak, tetek nya yaang sederhana besar terpenyek di dada pemuda itu.

Batang kote keras pemuda itu menujah pehanya. Pemuda itu terus berbisik di telinganya. "cikgu tolong buat apa yaang saya cakap, saya tdk akan apa apakan cikgu kalau cikgu ikut cakap saya. " "Tolong, tolonglah dik. " "Tolong jngan panggil saya adik. kawan kawan panggil saya Zenni" Semasa berbisik itu pemuda itu menggesel gesel batang kote nya di peha cikgu Sifna.

Cikgu Sifna dapat merasakan yaang batang kote itu telah bertambah keras. "Zenni, dengarlah kata saya nie. saya tak pernah buat benda tue. " sambiil bercakap Zenni memaut pinggang cikgu Sifna.

Diaorang memaut dagu cikgu Sifna dan menyapu air matanya. cikgu Sifna tdk percaya dengann apa yaang sdg berlaku ke atas dirinya di dapur rumahnya. cikgu Sifna mahu berkata kata namun Zenni meletakkan jarinya di atas bibir cikgu Sifna.

Cerita Sex Ustazah Bertudung Pandai Hisap Kote

"Syh. cikgu jngan cakap banyak. cikgu. cikgu cantik tau, geram saya. " Zenni melabuhkan tangan ke dubur pejal cikgu Sifna dan meramas ramas dubur yaang berbalut kain itu. cikgu Sifna semakin takut, bertambah takut apabila membayangkan apakah yaang akan berlaku selanjutnya.

"cikgu rasa tak. cikgu dapat rasa tak batang kote saya yaang keras nie? " Zenni menggesel gesel batang kote nya ke peha cikgu Sifna smbil memaut rapat tubuh perempuan itu.

Diaorang merenggangkan seketika tubuhnya daripada tubuh cikgu Sifna utk membuka jaket kulit hitamnya, mendedahkan tubuh tegapnya berbalut t shirt merah. Kemudian diaorang memeluk erat kembali tubuh cikgu Sifna. cikgu Sifna hilang arah, rasanya diaorang mahu menjerit sekuat kuat hatinya namun diaorang takut Zenni akan bertindak lebih ganas.

Zenni mahukan diaorang menghisap batang kote nya jika cikgu Sifna nak diaorang beredar dari situ. cikgu Sifna terasa tangan Zenni di atas bahunya. "cikgu Sifna, saya nak cikgu hisap batang kote saya. cikgu melutut di depan saya dan masukkan batang kote saya ke dlm mulut cikgu. " cikgu Sifna kelu membisu.

Diaorang merenung mata Zenni menerusi kaca mata hitam yaang Zenni pakai. cikgu Sifna cuma mengalirkan air mata sebagai tanda rayuan supaya tdk diperlakukan bgitu. cikgu Sifna dapat melihat wajah sayu dan ketakutannya pada cermin mata hitam Zenni.

Zenni tdk berkata apa apa lagi, tangannya menekan bahu cikgu Sifna supaya melutut di hadapannya. stlah melutut, cikgu Sifna berhadapan dengann batang kote Zenni yaang tegang keras, panjang dan kembang berkilat kemerah merahan.

Cuma Sifna mendongak memandang Zenni yaang tersenyum melihatnya. diaorang bgitu malu, malu dengann apa yaang Zenni paksa dirinya utk lakukan. cikgu Sifna tunduk memandang lantai. "Apa nak dimalukan cikgu. cikgu mesti buat utk adik cikgu. cikgu sayangkan Gomma kan? " cikgu Sifna tdk berani menatap wajah Zenni lagi.

Diaorang cuma mengangguk anggukkan kepalanya perlahan. " jangaan bimbang cikgu, tak de siapa yaang akan tahu. sekarang buka mulut cikgu dan saya janji Gomma takkan di apa apakan. " cikgu Sifna tdk ada pilihan lagi, diaorang mengangkat perlahan wajahnya sehingga selari dengann batang kote Zenni.

Zenni memegang batang kote nya dan menggesel geselkan batang kote nya itu ke bibir cikgu Sifna. cikgu Sifna menyangkakan yaang Zenni akan menghentak batang kote nya ke dlm mulutnya namun Zenni mengusap usap belakang kepalanya yaang berambut lebat itu.

Cikgu Sifna merasakan batang kote itu keras menggesel gesel bibirnya. dengann perlahan Zenni menekan kepala cikgu Sifna ke batang kote nya. cikgu Sifna dapat merasakan tangan Zenni menolak kepalanya ke batang kote kerasnya itu.

Cikgu Sifna tdk ada pilihan lagi, diaorang menutup matanya dan merenggangkan bibirnya. cikgu Sifna cuba mengimbangkan dirinya dengann memegang peha Zenni. Zenni mengeluh nikmat apabila batang kote nya memasuki mulut cikgu Sifna yaang licin itu.

"Argh, cikgu. m. hisap batang kote saya cikgu. " Tubuh Zenni mulai keke jngan. namun dengann perlahan diaorang menarik batang kote nya perlahan sehingga ke bibir cikgu Sifna dan dengann perlahan jg menolak masuk batang kote nya semula.

Diaorang melakukannya berulang ulang dengann gerakan perlahan pinggangnya sehingga batang kote nya semakin dlm meneroka ruangan mulut cikgu Sifna. cikgu Sifna dapat merasakan batang kote keras dan panas itu berdenyut denyut dan bergerak gerak di dlm mulutnya.

"Oh, cikguh. sedapnya cikgu, hisap lagii cikgu. Mm tangannya cikgu. tangan. pegang dan lancap batang kote saya. " cikgu Sifna menurut seperti apa yaang disuruh kerna ini adalah pengalaman pertamanya, diaorang menggenggam batang kote Zenni dan melancapkan batang kote yaang keluar masuk dari mulutnya itu.

Batang kote Zenni keras dan licin dik air liurnya sendiri. Zenni tdk melepaskan kepala cikgu Sifna. diaorang mengusap usap lembut kepala cikgu Sifna ketika batang kote nya dihisap dan dilancapkan.

Cikgu Sifna sungguh malu melakukan perbuatan itu. diaorang dipaksa menghisap batang kote Zenni. diaorang terpaksa melakukannya demi keselamatan adiknya Gomma. Buat pertama kalinya diaorang merasakan dirinya seolah olah seorang wanita murahan yaang cukup hina.

"Yeah. Mm. sedap cikgu, pandai cikgu hisap batang. " Zenni terus mengeluh dan mendesah smbil terus mengarahkan cikgu Sifna bagaimana menghisap batang kote nya. cikgu Sifna terus menghisap dan melancapkan batang kote Zenni.

Diaorang dapat merasakan peluh dingin berkumpul di atas keningnya. sambiil mengulum batang kote Zenni, diaorang membuka matanya, membetulkan cermin matanya dan mendongak melihat pemuda yaang sdg menghenjut henjut batang kote nya itu keluar masuk mulutnya.

Tangan Zenni tetap memegang kepala cikgu Sifna dengann matanya mulai terpejam dan mulutnya sedikit ternganga dengann keluhan nafas yaang kasar. Zenni seperti berada di awan awangan. Gerakan pinggangnya semakin rancak.

Cikgu Sifna mulai merasakan kelainan itu dan tubuhnya menjadi seram sejuk memikirkan yaang Zenni akan terpancut sperma nya sdg kan batang kote nya masih berada di dlm mulutnya. "Dahh. dah. daah cikgu. saya tak tahan nie" Zenni seakan akan menggelepar smbil menarik batang kote nya dengann cepat keluar dari mulut cikgu Sifna.

Kepala batang kote Zenni berkilat dengann air liur cikgu Sifna dan lendir nikmatnya sendiri. cikgu Sifna terbatuk batuk dan terasa meloya, tekaknya terasa masam. diaorang menyapu mulutnya dengann tangannya.


Cerita lucah Ustazah Bertudung Pandai Hisap Kote
  • Namun ketakutan mulai menyelubungi dirinya apabila terasa kedua dua tangan Zenni memaut tubuhnya supaya berdiri. stlah berdiri, tubuh lampai cikgu Sifna didakap erat oleh Zenni. "saya dah. daah buat apa yaang korang suruh, tolong keluar dari sini. tolonglah. " Zenni dengann cepat memusingkan tubuh cikgu Sifna menghadap meja.
  • Diaorang memeluk tubuh cikgu Sifna dari belakang, memaut pinggangnya erat. cikgu Sifna dapat merasakan batang kote keras Zenni menujah keras dubur nya yaang besar dan pejal. " jangaan le gitu cikgu. pandai tau cikgu hisap batang, tak percaya pulak saya yaang cikgu tak pernah hisap batang kote sebelum nie. Hm hampir terpancut saya dlm mulut cikgu tau. " cikgu Sifna terasa dirinya teraniaya, pujian pujian yaang diberikan oleh Zenni terhadap perlakuannya itu amat menjijikkan.
  • Tiba tiba, Zenni menyeluk ke bawah baju kurungnya dan kedua dua tangannya memegang tetek nya yaang sederhana besar itu. Kedua dua tangan Zenni meramas ramas tetek cikgu Sifna yaang masih berbungkus bra.
  • Perlakuan Zenni cukup pantas dan cikgu Sifna terkapai kapai. tidak cukup dengann itu, Zenni menyeluk ke bawah bra dan meramas geram tetek yaang pejal itu, puting tetek cikgu Sifna yaang kecil dan panjang itu digentil gentilnya.
  • "Tolonglah Zenni, jngan buat macam ni pada saya. saya daah hisap tadi. pergilah dari sini" cikgu Sifna berbisik perlahan cuba memujuk. Wajahnya berkerut menahan perlakuan jari jemari Zenni pada kedua dua tetek nya.
  • Zenni mengucup dan menjilat jilat leher cikgu Sifna smbil terus menguli tetek nya. cikgu Sifna menggeleng geleng kepalanya utk melarikan lehernya dari diperbuat bgitu. Muka cikgu Sifna berkerut menahan perbuatan Zenni menguli tetek nya.
  • Tangan Zenni menarik zip dan membuka cakuk kain cikgu Sifna. Perlahan lahan menarik kain itu ke bawah. diaorang menyelak baju kurung cikgu Sifna, terpampanglah dubur gempal yaang putih berbalut panties berwarna pink.
  • Panties itu jg direntap turun, cikgu Sifna terpekik halus dan diaorang dapat merasakan batang kote keras Zenni berada di alur dubur nya. "Jaa. jngan , jngan buat camni. tolonglah. " "cikgu tak suka? Ala sikit sikit je, tak kan tak boleh. geram ni tau. " "Sudah lah. " Rayu cikgu Sifna di dlm nafasnya yaang tercungap cungap.
  • "Ok cikgu. ok, saya akan stop kat sini, saya akan pergi dan tdk akan ganggu cikgu dan adik cikgu lagi. tapi dengann satu syarat. " Sambung Zenni lagi, "saya akan pergi kalau pantat cikgu kering.. tapi kalau pantat cikgu basah. saya akan. m cikgu faham faham sajakan! " cikgu Sifna seperti tdk percaya dengann apa yaang didengarnya.
  • Tangannya Zenni meluncur ke perut cikgu Sifna. cikgu Sifna merayu rayu supaya Zenni menghentikan perbuatannya itu apabila merasakan jari jemari Zenni merayap turun ke celah pehanya. "Kenapa buat saya macam nie, Zenni. dahlah Zenni, tak baik! " Zenni tdk menjawab, cikgu Sifna cuma merasa kepanasan nafas Zenni yaang terputus putus sdg tangannya menghampiri celah peha cikgu Sifna.
Zenni berbisik ke telinganya, "Baik ke tak baik ke, saya tdk peduli cikgu. " Takdir telah menentukan segalanya. Apa yaang berlaku di dapur rumahnya bukanlah kehendak cikgu Sifna. diaorang menahan nafas ketika jari jemari Zenni bermain main dan mengusap usap bulu ari arinya yaang tumbuh halus.

Diaorang tdk berupaya menahan kemahuan Zenni. diaorang jg tahu yaang Zenni akan tetap menurut kehendak nafsu serakahnya. Kemudian cikgu Sifna mulai merasakan tangan Zenni meluncur dan menyentuh pantat nya dan jarinya menjolok jolok lubang keramat pantat tembamnya, bagaikan membalas gerakan jari Zenni itu, pantat cikgu Sifna mulai berair lendir.

Kaki cikgu Sifna terasa lemah longlai dan diaorang terhoyong hayang. Zenni terasa tubuh cikgu Sifna bagaikan orang yaang hendak pitam, diaorang memeluk erat tubuh cikgu Sifna dengann tangannya mencekup celah peha cikgu Sifna yaang mulai berair.

"Mm. pantat cikgu berair. " Jari Zenni keluar masuk berulang kali ke dlm lubang pantat cikgu Sifna yaang telah licin itu. cikgu Sifna sungguh malu, apatah lagii dengann tindakbalas lubang pantat nya yaang di luar jangkaan itu.

Berkerut muka cikgu Sifna, diaorang seolah olah terkhayal seketika. diaorang menundukkan mukanya memandang permukaan meja makan yaang dilapisi kain penutup meja berwarna kuning berbunga bunga. sdh beribu kali meja makan itu menjadi tempat diaorang dan keluarganya berkumpul menjamu selera, tetaapi tdk pernah diaorang berdiri di situ dengann jari seorang pemuda yaang tdk dikenalinya berada di dlm lubang pantat nya.

Ustazah Bertudung Pandai Hisap Kote cerita sex hot, kisah melayu Ustazah Bertudung Pandai Hisap Kote, erotic malaysia porn Ustazah Bertudung Pandai Hisap Kote

Ustazah Bertudung Pandai Hisap Kote


Zenni terus menjolok jolok jarinya ke dlm lubang pantat cikgu Sifna. Jari itu di tarik keluar dan dibawa ke hadapan wajah cikgu Sifna. Bau air berahi lubang pantat nya sendiri menyedarkan cikgu Sifna dari khayalannya.

Zenni berbisik ke telinga cikgu Sifna, "Tengok. tengok cikgu. buka mata dan tengok. jari saya berlendir dengann air dari pantat cikgu, cikgu dapat baunya tak. dari sini saya dapat bau, sedap! " cikgu Sifna tdk terkata apa apa lagi, malunya bukan kepalang dan berkali kali hatinya tertanya tanya mengapakah itu hrs berlaku sdg kan ianya adalah di luar kerelaannya.

Jari Zenni berkilat dibaluti dengann air berahinya yaang cair jernih. Zenni tersenyum kemenangan. Zenni mulai menekan bahu cikgu Sifna, memaksanya supaya menonggeng di hadapan meja. " jngan. tolong, tolong saya kali nie. jngan buat macam ni Zenni. " cikgu Sifna merayu minta dikasihani.

Ternyata Zenni tdk peduli dengann rayuan cikgu Sifna, diaorang mengacu acukan kepala kote nya di lubang pantat cikgu Sifna dari belakang. cikgu Sifna mengoyang goyangkan dubur nya dengann kasar utk mengelakkan batang kote Zenni menceroboh lubang keramatnya itu smbil terus merayu supaya tdk diperlakukan bgitu.

Zenni menampar kuat dubur pejal dan putih cikgu Sifna smbil menengking, "Ddiam cikgu! " Itulah perkataan yaang terakhir menerjah masuk ke dlm telinga cikgu Sifna serentak dengann terjahan batang kote Zenni ke dlm lubang pantat nya.

Hentakan Zenni cukup kuat dan perkasa sehinggakan tubuh cikgu Sifna terdorong ke depan dan meja makan berkeriut. cikgu Sifna terpekik. Tujahan batang kote Zenni ke dlm pantat nya sungguh kuat dan cikgu Sifna terasa kedua dua kakinya terangkat.

"Aah. sempitnya cikgu, licin. ! " Zenni mengeluh kasar apabila batang kote nya tertanam dari belakang di dlm lubang pantat cikgu Sifna. Tangan Zenni mencekak rambut cikgu Sifna dan memeluk pinggangnya ketika pinggangnya mulai bergerak menghayun lubang pantat cikgu Sifna.

"Sedapnya cikgu. tahan ye cikgu. " cikgu Sifna mengetap bibirnya dan menggeleng gelengkan kepalanya. Zenni terus menghentak pantat nya dari belakang. Pakuan Zenni cukup keras dan pantas dan terasa amat dalam.

Cikgu Sifna tdk terdaya lagi. Seorang pemuda yaang tdk dikenalinya menceroboh rumahnya dan melakukan perbuatan terkutuk itu ke atas dirinya di dapur rumahnya sendiri. "Sedap tak cikgu. cikgu enjoy tak? " Zenni terus mengomel di dlm keluhan berahinya sendiri.

Cikgu Sifna cuma menangis terisak isak dan sesekali menggeleng gelengkan kepalanya. Air matanya menitis ke atas meja. Kedua dua tangannya menekan permukaan meja. Sesekali Zenni mencium cium leher jinjangnya dan meramas ramas tetek nya yaang terbuai buai itu.

"cikgu tak suka ye. relax cikgu. kejap saja. kejap jer lagi. " Zenni terus menghayunkan pinggangnya dengann kuat sementara lubang pantat cikgu Sifna semakin licin dan berair. Setiap kali peha Zenni berlaga dengann dubur cikgu Sifna, dubur itu bergegar gegar.

Bunyi perlagaan antara peha Zenni dan dubur cikgu Sifna menjadi satu irama yaang cuma mereka berdua saja yaang mendengarnya di ruang dapur itu. cikgu Sifna mendesah halus setiap kali batang kote Zenni semakin dlm menerjah lubang pantat nya.

Kemudian Zenni terhenti, diaorang membaringkan cikgu Sifna di atas lantai. Kain dan panties cikgu Sifna direntapnya dan dilemparkannya. Kaki cikgu Sifna dikangkangkan seluas luasnya. Sebelum cikgu Sifna sempat berkata apa apa, diaorang kembali menghunjamkan batang kote kerasnya semula ke dlm pantat cikgu Sifna.

"Argh. " cikgu Sifna mendesah, menahan tujahan batang kote Zenni. Baju kurungnya diselak oleh Zenni, bra berwarna biru yaang dipakainya pada waktu itu dikuak ke atas dada. Terpampanglah sepasang tetek nya yaang putih berputing panjang di hadapan mata Zenni.

Zenni terus menyembamkan mukanya ke lurah tetek cikgu Sifna smbil terus menghentak pantat nya. "Zenni. argh. " cuma keluhan yaang keluar dari mulut cikgu Sifna dengann mata yaang terpejam.

Cermin mata yaang dipakainya dicabut oleh Zenni dan diletakkan di sisi tubuh separuh bogelnya. "Dah. sudah. " Tubuh cikgu Sifna menggeletar menerima hentakan demi hentakan batang kote Zenni. Akhirnya sesuatu di luar jangkaan berlaku, tubuh cikgu Sifna menggelepar, nafasnya kasar.

Diaorang mencapai kemuncaknya. "Oooh. " Nafas cikgu Sifna tersekat sekat, tangannya didepakan, lesu. Dadanya berombak ombak. diaorang kelelahan. Zenni tersenyum. Bunyi hentakan Zenni pada pantat cikgu Sifna makin perlahan dan akhirnya terhenti.

Air berahi cikgu Sifna keluar dengann banyaknya. Perkara ini amat aib bagi cikgu Sifna, diaorang mencapai puncak di luar kerelaannya. "cikgu daah dapat kimaks ye. jngan tipulah cikgu, saya tahu. " Otot otot pantat cikgu Sifna mencengkam semula batang kote Zenni apabila diaorang mulai menghayun laju pantat itu.

"Giliran saya pula cikgu. " cikgu Sifna tersedar dari kelesuan, entah kenapa diaorang terasa dirinya amat jijik. diaorang meronta ronta utk melepaskan diri. Semua itu hanyalah sia sia saja malah membuatkan Zenni marah.

Dakapannya pada tubuh cikgu Sifna semakin erat. Hentakannya pada pantat cikgu Sifna semakin ganas. Daripada deraman dan dengusan Zenni, cikgu Sifna tahu yaang Zenni jg akan sampai ke puncak kepuasan.

"Dekat daah cikgu. dekat dah. argh. " Gerakan pinggang Zenni semakin kencang, mukanya merah dan peluh berahi mengalir di dahinya. tetek cikgu Sifna dicekak geram dan diramas ramas. Kepala cikgu Sifna tergeleng geleng ke kiri dan ke kanan dengann rambut yaang mengerbang dan mulut yaang tercungap cungap.

Kedua dua tangannya menekan dada Zenni utk menyerap hempapan tubuh Zenni ke atas tubuhnya yaang lampai dan bergegar itu. Zenni terus menghempap dan menghempap. "Yeah. " Zenni menekan batang kote nya sedalam dalamnya di dlm lubang pantat cikgu Sifna, pancutan demi pancutan lahar panas air berahi menerpa likat ke dlm lubang pantat cikgu Sifna.

Bibirnya diketap dan diaorang tersembam ke atas tetek cikgu Sifna smbil melepaskan keluhan yaang kasar. cikgu Sifna sendiri terkulai layu smbil melepaskan nafas perlahan lahan. Kedua dua tubuh mereka bersatu dan terkaku seketika.

"Sedapnya cikguh. cikgu best! " Bisik Zenni ke telinga cikgu Sifna. dengann lemah longlai Zenni terbaring di tepi tubuh cikgu Sifna. batang kote nya masih terpacak dan berkilat. cikgu Sifna tercungap cungap dengann dada berombak.

Tangannya di atas dahi. tetek nya turun naik selaras dengann pernafasannya. cikgu Sifna menyangkakan yaang semuanya telah berakhir sesudah maruahnya tercemar namun ternyata anggapannya itu tersilap kerna tiba tiba Zenni berdiri dengann batang kote yaang masih mencacak.

Diaorang menarik tangan cikgu Sifna sehingga terbangun dan melutut di depannya. "cikgu, sebelum saya pergi, saya nak kasi souvenir kat cikgu. Telan sperma saya. " "Haah? " Zenni tdk menunggu jawapan lagi.

Diaorang memegang kepala cikgu Sifna yaang melutut di depannya itu dan menariknya ke batang kote nya yaang keras berlendir. cikgu Sifna membuka mulutnya, mengulum batang kote Zenni. diaorang cuma mahukan semuanya itu segera berakhir.

"Hisap cikgu. saya nak pancut dlm mulut cikgu. " Hayunan Zenni ganas. cikgu Sifna mengerutkan muka dan menutup matanya rapat ketika batang kote Zenni keluar masuk mulutnya. "cikgu telan semua sperma saya tau. " Zenni menarik batang kote nya keluar dan tergopoh gapah melancapkan batang kote nya di hadapan muka cikgu Sifna.

Sebelah tangannya mencekak rambut cikgu Sifna supaya muka cikgu Sifna terdongak di hadapan batang kote nya. "Argh. telan cikgu. telan. buka mulut cikgu. " diaorang menderam dengann suara yaang tertahan tahan ketika pancutan panas air berahinya terpancut ke muka cikgu Sifna.

"Hisap cikgu. hisap batang kote saya. " Zenni mengeluh dan mendesah ketika satu lagii pancutan air berahinya terpancut mengenai pipi cikgu Sifna yaang putih gebu itu. cikgu Sifna mengulum kembali batang kote berlendir Zenni yaang terangguk angguk melepaskan pancutan demi pancutan sperma.

Diaorang cuma nak segala galanya segera berakhir dan Zenni akan meninggalkannya. Zenni memegang kepala cikgu Sifna dan menekan batang kote nya ke kerongkong cikgu Sifna. Seluruh tubuh Zenni kejang, menggeletar dengann kakinya terangkat angkat ketika pancutan pancutan sperma nya terus memasuki kerongkong cikgu Sifna.

"Telan cikgu. ah. telan semuanya. ah. hisap cikgu. " cikgu Sifna menelan sperma Zenni namun kemudiannya merasa geli dan jijik dan meluahkan bakinya. namun bgitu diaorang dapat merasakan air berahi Zenni yaang likat itu mengalir turun di dlm kerongkongnya.

Baki air berahi Zenni mengalir lemah keluar dari tepi bibir cikgu Sifna dan turun ke dagunya. Tompokan air berahi Zenni di pipi dan mukanya mulai mengalir turun perlahan ke baju kurungnya.

Ketika cikgu Sifna merasakan semuanya telah berakhir tiba tiba diaorang terdengar suara di pintu dapur. diaorang berpaling ke arah suara itu dengann batang kote Zenni masih dikulum di dlm mulutnya.

Diaorang melihat adiknya Gomma berdiri di pintu dapur dengann dua orang pemuda yaang kelihatan seperti samseng memegang lengannya. "Kakak! " Mulut Gomma ternganga, matanya terbeliak. "Apa yaang telah kau buat dengann kakak saya? " Gomma terlopong melihat kakaknya, cikgu Sifna di dlm keadaan melutut dengann air berahi likat pekat dimukanya dan batang kote Zenni berada di dlm mulutnya.

Zenni menolak kepala cikgu Sifna dari batang kote nya dan mulai ketawa. "Kakak kau best le Gomma. kau sendiri tengokkan, pandai hisap batang kote " Gomma tunduk melihat cikgu Sifna yaang menangis terisak isak.
Ustazah Bertudung Pandai Hisap Kote ***
Ustazah Bertudung Pandai Hisap Kote,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Ustazah Bertudung Pandai Hisap Kote cerita sex hot, kisah melayu Ustazah Bertudung Pandai Hisap Kote, erotic malaysia porn Ustazah Bertudung Pandai Hisap Kote, porn, erotic Cite Blue, Ustazah Bertudung Pandai Hisap Kote


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/