Bersetubuh Dengan Kawan Kolej

April 16, 2016, in category
Bersetubuh Dengan Kawan Kolej | Kisah blue nie berlaku ketika saya sekolah di uk. Pada awal saya disini, semangat saya ganas untuk belajar. maklum la, baru baru sampai. Selepas 2 atau 3 hari, nafsu saya mula memuncak muncak. batang zakar saya asyik meronta ronta.

Apa taknya hari hari menyaksikan gelagat mat saleh melakukan maksiat didepan mata saya. Oleh krn tdk tahan melawan penangan nafsu saya saya mula mencari ikhtiar untuk membuang air yg udah bertakung dlm kepala saya nie.

Pucuk dicita ulam mendatang, semasa dlm kelas lecturer, math saya bercerita la kat kita semua yg tdk lama lagii ada minah dari Brunei akan sampai dan belajo sama kat college kitorang.

Sebelum dia sampai saya udah berfikir cam mana rupanya orang Brunei. dalamm hati saya udah memikirkan adegan adegan seks yg paling hardcore saya mahu buat dng nya. Sebelum ni pun saya daah mendengar cerita dari kengkawan saya yg balik dari uk yg budak Brunei blh dikatakan mengamalkan free seks.

Pada pengamatan saya sendirila bukannya apa, budak Brunei ni jadi camtu krn , kat negara diorang tdk leh enjoy sangat. korang tau la Brunei cam maner, tdk sehavoc maner.

Kiranya culture shock la. Ini bukan saya mereka cerita ker, tapi base on experience saya sendiri la. Ok la sambung balik pasal budak Brunei tue. Selang beberapa hari budak yg sibuk saya cerita ni pun sampai, mula dia sampai saya la budak Malaysia pertama tegur diorang, saya daah tau budak Brunei English sure power punya.

So saya pun speaking English la walaupun berterabur. mula mula saya tanya diorang, "excuse me, are you malay? " Cehh cam bagus sahaja saya speaking omputih. Lepas tuu dia jawab la "yes. i am Malay. " saya pun intro la diri saya kat diorang.

Past tuu saya kenal kan la dia dengan kengkawan saya. dalamm pada waktu yg sama ada la jg kengkawan saya yg syok kat diorang. apa blh buat lubang pantat ada satu yg syok kat dia ada berbatang batang.

So terpaksa la gunakan segala ayat yg saya ada. Lupa lak saya mahu story pasal body diorang. cam mana korang mahu imagine kan kalau saya tdk cerita. Ok la dia ni tdk la tinggi sangat.

Almaklum orang asia, rambut pendek paras bahu. buah dada tdk la besar maner. Tapi stim jg la batang zakar saya bila tengok buah dada diorang. burit dia tdk la besar maner tapi, pada pandangan pertama saya kat jubur diorang, saya daah tau dia ni daah kena fuck nie.

Burit dia daah roboh la. tdk cam anak dara. Start dari tuu saya mula la berkawan dengan diorang. saya slalu la pergi kat rumah diorang. Land lady rumah tuu minah saleh, udah tentu la sporting tdk kisah saya mahu keluar masuk.

Cerita masa mula mula saya mahu romen dia la. Mula mula pekara ni berlaku kat rumah sewa saya. Mula mula ramai jg kengkawan saya lepak dlm bilik saya. saya pun naik boring , bila la kengkawan saya ni mahu blah? maner tdk nyer, batang zakar saya daah meminta minta untuk dibelai.

Lepas beberapa jam member saya pun blah. Masa dlm bilik tuu , budak Brunei tuu tengah baring atas katil saya. saya pun daah naik stim tengok body diorang. Maklum la daah lama tdk dapat pantat.

Dulu kat Malaysia hari hari saya main pantat bohsia. korang tau sahaja la kat Malaysia mahu carik pantat senang. Kat sini pantat mat saleh mmg bnyk tapi udah tentu la bolos.

Saya pun mula la step pertama saya. dng slow saya pun baring atas katil saya. saya pun borak la entah apa pun saya tdk ingat tapi nafsu saya masa tuu daah cam ribut taufan.

Rasa cam mahu gempa bumi dibuatnya kekuatan nafsu saya blh dikatakan 10 kepada sekala rekter. Tiba tiba mata bertentang mata. hehheheh korang tau sahaja la mata bila daah bertentang mata, mulut pun memainkan peranan.

Cerita Sex Bersetubuh Dengan Kawan Kolej

Mula mula saya pun tdk tau mahu ikut rentak dia cam maner. Al maklum la saya ni hard core seks dia ni soft core seks. saya pun dng rakusnya menyonyot, menghisap, mengulum lidahnya.

Dalamm pada itu tangan saya dng sendirinya daah memainkan peranan tanpa memberi arahan. Tangan saya mula meramas ramas buah dada nya yg seredahana besar itu. Puas saya meramas ramas buah dada nya itu.

Tapi korang tau la maner puas kalau tdk bukak baju dengan bra, so saya pun suruh la dia bukak baju dng bra diorang. Mula mula dia menolak, ah taktik budak wanita.

Saya daah masak la dng taktik nie. Buat buat malu la konon apa lagii mahu kencing saya dia ada dara la konon. Cis sumpah saya tdk tertipu dng taktik diorang.

Sori la beb masuk ni daah dekat 20 lubang pantat saya daah main kat Malaysia tue. Dari dara sampai mak janda saya daah rasa. Inikan budak 17 tahun mahu kencing saya.

Oleh krn dia masih budak lagi, saya guna la taktik budak budak. saya follow sahaja cara dia se sambill tuu tangan saya masih menjalankan tugas habis dari atas sampai ker lubang pantat dia saya raba.

Dan dng slow slow saya jack dia supaya melondehkan pakaian diorang. Nampakya taktik saya menjadi dia pun dng perlahan lahan membuka baju dia seterusnya membuka bra colour hitam diorang.

Tdk lupa jg tangan saya pun turut membantu dia membuka pakaian diorang. Lama jg la saya jack dia supaya bukak baju diorang. Bermula la tugas saya yg baru iaitu melayarkan bahtera Titanic saya.

Tangan saya cam biasa , masih megusap usap puting buah dada nya yg berwarna cokelat kehitaman itu. Disamping itu jg lidah saya menjilat jilat putting buah dada nya , sesekali dia mengerang kenikmatan, ah! oh ye! Ah ! oh ye! Ah.

Apabila bahagian atas udah saya terokai cam peneroka felda di Malaysia saya mula meneroka hutan simpan budak tersebut. Hutan belantara budak tersebut tdk la setebal seperti hutan di Sarawak Malaysia.


Cerita lucah Bersetubuh Dengan Kawan Kolej
  • Agaknya dia daah trim bulu pantat dia tue. cam dia tau tau sahaja saya mahu main pantat diorang. saya mula meraba raba kemaluan diorang. Pada masa itu jg torpedo saya daah berdenyut denyut ditahap maksima.
  • Tapi saya masih mampu mengontrol torpedo saya agar tenang setenang air muka Bill Clinton menafikan skandal dia dng Monica lewisky. dng perlahan lahan saya mengangkankan peha dia agar lubang pantat dia terbuka luas seluas gua niah di Sarawak.
  • Disebabkan dia masih budak lagi, lubang pantat dia tdk la nampak terserlah besarnya. Tapi banjir kilat yg berlaku disekitar kawasan yg sewaktu dengannya tdk dapat dikawal ditambah pula lidah saya memainkan peranan menjilat jilat bibir pantat dia disamping mengesan biji kelentit dia cam anjing pengesan yg sdang mengesan dadah.
  • Apabila saya berjaya mengesan biji kelentit diorang, dng rakus saya menjilat menggigit dan menyonyot biji kelentitnya. Nampaknya dia tdk dapat menahan hentaman padu maut saya. Ini bukannya apa, ini disebabkan dedikasi saya selama 4 tahun berkencimpung dlm arena per pantat an.
  • Ini yg menyebabkan saya dng senang mencairkan diorang. namun pekara tersebut terhenti disitu krn dia hendak pulang kerumah diorang. Hampa tdk terkira saya pada masa tuu tdk dapat ditaksirkan dng kata kata lagi.
Mau sahaja saya rogol dia pada masa tue. Tapi takut jg di tuduh merogol budak bawah umur. saya pun menghantar dia balik kerumah. Hampa saya. tdk dapat digambarkan cam mana.

Bayangkan lah air zakar saya blh dikatakan menunggu masa mahu tersembur, alih alih dia mahu balik rumah. saya tau dia sebenarnya udah mencapai tahap klimaks dia semasa saya menjilat jilat dan memasukan jari saya ke lubang pantat diorang.

Bersetubuh Dengan Kawan Kolej kisah melayu, citer sex Bersetubuh Dengan Kawan Kolej, cerita lucah malay Bersetubuh Dengan Kawan Kolej

Bersetubuh Dengan Kawan Kolej


Kalu diikutkan nafsu saya mau sahaja saya rogol dia masa tuu juga. Tapi mengikut pertimbangan professional saya, tdk lari gunung dikejar. saya pun balik la rumah saya balik dng perasaan hampa namun masih ada sedikit kepuasan dlm hati saya.

Bangga jg hati saya maner tdk nyer selama ini asyik rasa pantat bohsia Malaysia saja. 1st time rasa pantat budak luar dari Malaysia. Sampai sahaja kat rumah saya, saya terus sahaja call dia…hehhehe biasa la tambah ayat lagi.

Saya cakap la dengan dia …. tah apa saya borak pun saya tdk ingat…. bla bla bla bla bla… tiba tiba saya sajer sahaja bergurau mahu tidur kat rumah yg dia port tue.

Dia kata line clear krn land lady rumah tuu daah tidur. Huh saya pun apa lagi, dng laju memandu kereta menuju kerumah dia selaju jantung saya berdegup. Huh dlm hati saya berkata “ mmg rasa pantat budak Brunei la saya malam ni.

Seperti yg diidamkan, dia memakai baju tidur berwarna ungu yg diikat kat pinggang. dia tdk memakai apa apa baju pun dlm baju tidur dia tue. saya daah agak dah, mesti dia daah ready mahu melayarkan kapal layar jalur gemilangnya.

Saya pun apa tunggu lagi. saya terus mencium mulut dia cam mat saleh cium dlm tv. Habis saya nyonyot mulut diorang. Nampaknya dia tenggelam dlm ciuman saya tue. saya pun membuka ikatan baju tidur diorang, maka terserlahla dua buah gunung daik bercabang dua miliknya dan lurah dendam miliknya yg bakal saya terjah.

Saya pun tdk tunggu lama. Buat apa yg patut saja. Tumpuan saya sekarang ialah lubang pantat nya ajer. Mula mula saya meraba raba pantat dia agar minyak pelincir dapat keluar dan memudahkan proses keluar masuk batang zakar saya.

Lepas 5 minit saya pun dng perlahan memasukan batang zakar saya kedalam lubang pantat nya. Kau bayangkan betapa sedapnya apabila batang zakar saya masuk kedalam pantat nya. Terasa sedikit kepanasan pada batangku.

Ini pekara biasa berlaku apabila pertama kali menjolok pantat. saya pun terus menghayun bahtera saya selancarnya, sesekali itu dia memanjat ke atas badan saya untk mengambil alih tahta. Ah ah ah ahh oh ye! dari atas katil, ke bawah lantai saya kerjakan dia , sesekali dia kerjakan saya.

Tapi saya mmg respect la kat diorang. Walaupun baru 17 tahun dia pandai memberi kerjasama yg baik. Segala skill telah keluar. Dari saya kat atas dia kat bawah sampai saya kat bawah dia kat atas, doggy style, mengiring style semua style saya daah buat saya pun surrender la.

Terbitla air mata air dari lubang zakar saya. hah puas! mmg puas hati. hilang segala rasa resah gelisah saya selama ini. Dari pandangan muka dia jg saya dapat melihat kepuasan yg dia kecapi.

Tapi nafsu dia masih kuat cam babi. Pagi tuu dia cerita la kat saya imiginasi seks dia ialah mahu main kat dlm bath tab. Mula mula saya malas. namun sesudah didesak beberapa kali saya pun menurut.

Terjadi la adegan seks cam mat saleh dlm bath tab. korang bayangkan main dlm air cam maner. Masa tuu posisi saya kat bawah dia kat atas masa tuu tdk yah romen romen dah, main sumbat sahaja zakar saya dlm pantat diorang.

Best mmg best la tapi seksa la saya kena henjut dng diorang. dia best la, krn dia duduk atas saya. Tapi masa tuu saya tdk rasa nikmat sangat krn lubang pantat dia tdk ada pelinciran yg baik krn , masa tuu kitaorang main dlm air.

Habis main saya mandi dan masuk bilik diorang. dah tdk der kerja, dia pun urut la badan saya dng baby oil milik kawan baik saya yg saya pinjam malam tadi dng nya.

Kesian kawan saya. Habis setengah botol baby oil tuu saya kerjakan. Lepas tuu plak giliran saya mengurut diorang. Ah saya urut sikit sahaja meraba lubang pantat dia lagii banyak.

Dah raba raba stim plak batang zakar saya. Main lagi. saya pun daah letih mahu cerita, ini satu lagii saya mahu cerita. yanng saya cerita ni bukanlah lakonan semata mata.

Namun kisah betul yg terjadi antara saya dan dia hanya saya dan dia sahaja yg tahu rahsia ini. Tapi ini pengakuan ikhlas la dari hati saya, mmg pengalaman ni satu pengalaman yg menarik dlm hidup saya, dia blh dikatakan top ten the best seks action dlm list wanita yg pernah saya henjut.
Bersetubuh Dengan Kawan Kolej ***
Bersetubuh Dengan Kawan Kolej,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Bersetubuh Dengan Kawan Kolej kisah melayu, citer sex Bersetubuh Dengan Kawan Kolej, cerita lucah malay Bersetubuh Dengan Kawan Kolej, porn, erotic Cite Blue, Bersetubuh Dengan Kawan Kolej


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/