Bohsia Aku Dikerjakan Kawan Kawan

April 18, 2016, in category ,
Bohsia Aku Dikerjakan Kawan Kawan | Ini adalah pengalamaan saya dengan seorang bohsia. bannyak lagii pengalaman saya fuck bohsia bohsia Kuala Lumpur and tidk lepas jugak gadis gadis yg telah menyerahkan maruah mereka untk saya. Terima kasih saya ucapkan kepada mereka semua and berharap supaya mereka meneruskan kerja mulia mereka memuaskan nafsu lelaki lelaki di kl ini.

Ia bermula begini. saya terjaga dari tidur and terasa batang butuh saya ketegangan akibat stim pagi. saya bangun and terus cari bohsia simpanan saya yg bernama Ifinah. Bohsia belaan saya sedanng nyenyak tidur kepenatan agaknya akibat penat sangat dikerjakan oleh saya sepanjang malam.

Saya tersenyum kecil mengingatkan pantat tembam and burit bulat si Ifinah yg teruk di lanyak oleh saya. saya panjat atas muka Ifinah and terjah batang butuh saya kedalam mulut die.

Ifinah yg sedanng tidur tersentak bangun. saya tekan muka diorang kebawah and terus menghenjut batang butuh saya sedalam dalamnya. batang butuh saya berada dalam tekak si Ifinah and saya terus kongkek mulut bohsia nie sampai susah diorang mahu bernafas.

Ifinah mengikut sahaja perbuatan saya krn diorang faham tabiat rakus nafsu saya yg sememangnya mencari pantat bila buka sahaja mata. saya lajukan kongkek mulut bohsia liar nii sampai kedalam rongga tekak nye.

Dalam 10 minit menghayun saya dahh tidk tahan jadi saya pancutkan sperma saya kedalam mulut bohsia nie. bannyak sperma saya keluar masa tu. Habis semua sperma saya ditelan Ifinah.

Ifinah tau saya cukup pantang kalau diorang bazirkan walau setitik sperma saya. saya tarik keluar butuh saya and biarkan Ifinah jilat habis baki sperma di hujung butuh saya. 'Sedap tidak? ' saya tanya Ifinah.

Ifinah mengangguk ya. 'takper, nanti korang blh minum puas puas' balas saya. saya tarik Ifinah pergi ke bilik mandi. dalam tandas saya suruh diorang mandi. Mula mula Ifinah duduk di tandas untk kencing.

Saya perhatikan aja. Lepastu saya suruh Ifinah mandikan saya. Ifinah membuka shower and mula memandikan badan saya menggunakan sabun. Selepas badan saya rasa bersih and segar saya suruh Ifinah lap badan saya sampai kering.

Saya terasa pula mahu kencing jadi saya pun pergi kencing di tandas. Selepas kencing saya panggil Ifinah and suruh diorang hisap batang butuh saya sampai bersih. Ifinah jilat habis butuh saya menghabiskan baki air kencing di butuh saya.

Uumm, Sedap! Lepas Ifinah dahh mandi, kami keluar dari tandas, saya tidk benarkan Ifinah memakai baju di dalam rumah. memang saya lebih suka kalau gadis berbogel sepanjang hari di dalam rumah.

Sedap pemandangan! saya menyuruh Ifinah mengenakan sesuatu yg sexy. Ifinah lantas masuk ke bilik untk seketika. Apabila diorang keluar saya terpegun melihatkan Ifinah. Ifinah mengenakan seluar dalam hitam lace bersama stoking hitam yg di ikat dengan 'garter belt' berwarna merah.

Diorang tidk memakai coli! saya sudh terliur and batang butuh saya pun dahh keras menegang. Bermacam macam idea di kepala otak saya membayangkan apa yg saya mahu buat pada bohsia sekor nie! Selepas membaca suratkhabar saya buka vcd yg saya beli di pasar malam semalam.

Selepas relax tengok video saya berasa lapar. saya pun suruh Ifinah sediakan makan tengahari. Ifinah pergi ke dapur untk masak. saya perhatikan gerak geri Ifinah berjalan ke arah dapur dari belakang.

Jubur Ifinah yg putih gebu and bulat tuu saya perhatikan dengan geram. Bergegar gegar burit Ifinah bila diorang berjalan. takper, lepas nii saya akan kerjakan burit bohsia sekor nie! dalam dua jam lepas tuu Ifinah panggil saya untk makan.

Bolehh tahan masakan bosia sekor nie! Tapi saya tidk bagi Ifinah mula makan. saya bagitau Ifinah, hari ini diorang bertuah krn diorang kena makan nasi campur kanji. saya bangun and berdiri di tepi meja makan and mengurut batang butuh saya sampai keras.

Sesudah beberapa minit saya melancap bgitu , saya terasa mahu pancut. saya suruh Ifinah tadahkan pinggan diorang di bawah batang butuh saya. saya pun pancutkan sperma saya keatas nasi dalam pinggan Ifinah.

Bannyak jugak kali nii saya pancut sperma. Penuh macam kuah. 'Nah, Makan' saya suruh Ifinah. Ifinah perlahan lahan mengambil nasi bercampur sperma ku and menyuap kedalam mulutnya. 'Sedap? ' saya tanya Ifinah.

Cerita Sex Bohsia Aku Dikerjakan Kawan Kawan

'Sedap', perlahan jawab Ifinah. saya menuangkan lauk lagii and suruh diorang habiskan nasi die. Ifinah pun makan sehingga habis. Entahlah macamana agaknya rasa nasi berlaukkan masak lemak campur sperma ! Lebih masin and tambah lemak agaknya! Baru sahaja habis makan, tiba tiba pintu rumah saya diketuk orang.

Ifinah bangun mahu lari kebilik tapi saya arahkan diorang suruh duduk disitu. saya pergi jenguk keluar. Oh! Rupa rupanya si Dion and member member saya yg lain dahh datang.

Saya memanng mengajak setan setan nii untk datang kenduri pantat di rumah saya petang nie. saya buka pintu and mereka masuk. 'Masuklah woi! ' , Dion tersengih and tanya saya , 'Apa korang tengah buat Ramez? ' saya jawab, 'Baru lepas makan tadi'.

Apabila masuk aja Dion, Karmon, Morgan kedalam rumah saya, terkejut mereka bila mereka nampak si Ifinah yg separa berbogel sedanng duduk di meja makan. Huish! Sapa lak gadis bogel tuu Ramez, tanya mereka.

'Hah, kenalkan nii pantat belaan saya, namanya Ifinah'. Ifinah bangun bersalaman dengan member member saya. Muka Ifinah selamba aja. Bohsia nii memanng dahh tidk tahu malu! Kehadiran Ifinah hnya untk di jadikan bahan dikerjakan batang butuh saja.

Member member saya menarik saya ketepi and bertanya, takkan makan seorang kut, Ramez? saya pun jawab, 'No hal punya'. 'Siapa mahu fuck pantat nii sila cakap, blh kerjakan pantat nii sesuka hati korang. Bohsia nii memanng untk dikerjakan pun'.

Haha kami semua gelak beramai ramai. saya suruh Ifinah sediakan kopi untk kami semua and hidangkan di ruang tamu. saya and member member saya duduk di sofa sambiil melayan muzik di hi fi di ruang tamu.

Masing masing member saya dahh tidk tahan stim. Tergelak saya perhatikan masing masing punya batang dahh keras terbonjol di seluar. Sabar, bannyak masa kami mahu kerjakan pantat nie, ulas saya.

Ifinah pun sampai dengan air kopi. saya suruh diorang hidangkan. Ifinah bongkok menonggeng sambiil menuang kopi untk kami semua. Selepas tu, saya suruh Ifinah pergi ambilkan camera. Ifinah kembali dengan camera di tangan die.

Saya suruh Ifinah berposing di tepi pintu. Fuh! memang mengancam gua cakap lu! saya ambil satu shot Ifinah posing berdiri di depan pintu. Si Dion dahh tidk tahan gatal sibuk meraba raba burit Ifinah yg bulat.

'Fuh! memang gebu lah Ramez', si Dion cakap. yg 2 ekor lagii tuu pun berkerumum keliling Ifinah, masing masing sibuk meramas ramas badan and payudara Ifinah yg segar. Sabar woii.

Sabar ulang saya. kita bagi diorang dessert dulu amacam? saya suruh Ifinah melutut di tengah tengah sambiil kami berempat berdiri dalam bulatan mengelilingi Ifinah. 'Apa lagi, lancap lah, diorang hauskan sperma tu', cakap saya.


Cerita lucah Bohsia Aku Dikerjakan Kawan Kawan
  • Masing masing pun keluarkan batang yg dahh stim and mula melancap atas muka Ifinah. 'Buka mulut luas luas Ifinah', arah saya. Ifinah patuh and membuka mulutnya dengan lebar. 'Hisap batang butuh nie! ' , arah saya pada Ifinah.
  • Ifinah patuh and terus mencakup batang butuh saya kedalam mulutnya yg lembut. saya berasa kesedapan yg teramat apabila Ifinah mula menghisap and menyonyot batang butuh saya. saya cepat cepat mencapai camera and saya ambil satu lagii gambar Ifinah.
  • Kali nii posing yg lagii dasyat! saya ambil 'close up' shot batang butuh saya di kulum Ifinah. memang clear muka Ifinah yg lawa penuh konsentrasi sedanng khusyuk menghisap batang butuh saya.
  • Aaah! saya pancut dulu bila dahh tidk tahan. Puii. bersepah lagii sperma saya atas muka Ifinah meleleh masuk dalam mulut die. Giliran Dion pulak. diorang mengarahkan batang butuh nya ke mulut Ifinah.
  • Satu pancutan air putih yg amat pekat masuk dalam mulut yg ternganga itu. lagii hebat Dion nie. bannyak benar mani budak nie! Hampir penuh mulut si Ifinah dengan sperma Dion.
  • Butuh Dion masih melelehkan sperma mengalir kedalam mulut Ifinah. Pekat! Hampir tercungap bohsia tuu mengulum sperma yg penuh dalam mulutnya. jangaan telan dulu, sergah saya! Lepastu, si Karmon and Morgan pulak menujahkan batang masing masing di luar bibir Ifinah and mengacukan batang butuh mereka ke mulut Ifinah.
Zas! Habis muka, rambut and pipi Ifinah bersepah dengan sperma kita. Sampai menitik nitik sperma meleleh turun dari pipi and dagu Ifinah. 'Dah, telan habiskan cepat', arah saya. Ifinah menutup mulut diorang and dengan sekali telan habis segala sperma dalam mulut die.

'Hah! Amcam puas tidak? ' saya tanya member member saya. Masing masing nampak keletihan selepas klimaks. Dion berkata, fuh. memanng power!. Lepas nii kami tibai sama sama pulak. saya suruh si Ifinah masuk ke dalam bilik.

Bohsia Aku Dikerjakan Kawan Kawan cerita lucah, kisah sex blue Bohsia Aku Dikerjakan Kawan Kawan, citer malay seks Bohsia Aku Dikerjakan Kawan Kawan

Bohsia Aku Dikerjakan Kawan Kawan


Kami berempat mengekori Ifinah ke katil. saya mengarahkan Ifinah baring di atas katil. Ifinah baring mengangkang di atas katil di master bedroom. Ifinah pun membaringkan tubuh mongel diorang di atas katil and membuka kedua belah kaki diorang dengan lebar.

Kami berempat melutut mengerumuni Ifinah. diorang melurutkan seluar dalam lace hitam dari badannya and jelas kelihatan pantat tembam Ifinah yg sudh pun basah. Tanpa melepaskan peluang ini, saya sekali lagii mengambil beberapa shot gambar Ifinah yg sedanng terkangkang luas di atas katil.

Jelas sekali pantat tembam Ifinah and burit bulat diorang dari mata lensa camera saya. saya mengambil satu 'close up' shot di celah kangkang Ifinah yg terbuka luas untk tatapan saya.

Saya mahu menangkap gambar lubang pantat , biji kelentit and lubang burit Ifinah yg akan saya simpan buat kenangan. Dion menghulurkan satu tangan and mula mengorek pantat Ifinah dengan 2 jari die.

Manakala saya menggunakan satu tangan untk mengorek lubang burit Ifinah. saya menekan 2 batang jari saya ke lubang burit Ifinah. Aduh! Ketat sungguh! tidk termasuk jari saya krn burit Ifinah masih ketat.

Saya bergegas ke dapur and menyelongkar peti sejuk mencari margerin untk dibuat pelincir. saya mengambil satu sudu besar margerin and kembali ke ruang tamu. Si Dion sudh naik gila, saya nampak dahh 4 jari masuk ke dalam pantat bohsia saya.

Dion mengeluarkan jari jari diorang yg basah melekit dengan air pantat Ifinah and Dion masukkan jari diorang dalam mulut Ifinah. Ifinah menghisap jari Dion dengan rakus, menikmati manisan air pantat nya sendiri.

Saya suruh si Morgan and Karmon menarik kedua kaki Ifinah naik keatas supaya burit Ifinah terangkat. Ini memudahkan lagii kerja kami untk mengerjakan burit and pantat Ifinah. saya calit satu jari dengan marjerin and menyapukan margerin sekeliling lubang burit Ifinah yg sedanng kemut.

Sesudah saya rasa cukup licin, saya guna dua jari untk tekan masuk perlahan lahan kedalam burit Ifinah. Aahh. masuk pun! Pada mulanya lubang burit Ifinah memberi halangan dengan kemutan yg rapat.

Saya paksakan jugak jari saya masuk and saya dapat merasa lubang burit Ifinah membuka and memberi ruang untk jari saya lepas masuk. saya menekan kedua jari saya masuk kedalam sampai ke pangkal and mengorek ngorek lubang burit Ifinah.

Saya dapat rasa lubang burit Ifinah terkemut kemut cuba menahan korekan jari saya. Dion bingkas bangun and menuju ke dapur. Agaknya Dion pun mahu jadi kreatif juga. Dion kembali dengan seulas pisang kapas yg belum di kupas kulit.

Mana entah datang pisang tu! bolehh tahan kreatif Dion nie, pikir saya. Dion terus menusuk batang pisang tersebut kedalam pantat Ifinah. Terangkat burit Ifinah. Sakit agaknya krn saiz pisang tuu agak besar juga! Sementara saya masih sibuk mengorek burit ketat Ifinah, si Dion sedanng ganas mengerjakan lubang pantat Ifinah dengan batang pisang.

Cepap, cepup bunyi batang pisang ditangan Dion keluar masuk dengan laju dari pantat Ifinah yg basah. Cepatlah, kami punya turn pulak rayu si Karmon and si Morgan. tidk tahanlah tu.

Saya menarik keluar jari saya and bertukar tempat dengan si Karmon. Karmon menghulurkan batang butuh diorang yg keras menegang ke lubang burit Ifinah yg berkilat licin dengan marjerin. dengan sekali henjutan diorang menghayun batang butuh diorang ke dalam lubang burit Ifinah.

Aaarghh sakit! Berkeriut muka Ifinah kesakitan akibat burit yg koyak di kerjakan batang butuh si Karmon. Ah! 'Ah! Ketat gila babi lah burit gadis nie', mengeluh si Karmon. saya jenguk melihat burit Ifinah and saya nampak ia berdarah sedikit.

Batang butuh Karmon benar betul mengisi penuh lubang burit Ifinah. Kawasan sekelilling lubang burit Ifinah kemerahan akibat tusukan mengila si Karmon. Habis rabak burit bohsia nie, pikir saya! Karmon semakin menguatkan hentakan batang butuh diorang ke dalam burit Ifinah.

Ifinah menggetap bibirnya menahan kesakitan yg teramat. Dion mengambil kesempatan untk melajukan korekan batang pisang yg diorang gunakan. Kedua dua lubang Ifinah sudh padat dipenuhi dengan batang butuh and sedanng rancak di kerjakan oleh rakan rakan saya.

Ah. saya tidk tahan nie, teriak si Karmon. Karmon menarik batang butuh diorang keluar dari lubang burit Ifinah yg sedikit berdarah and meluru ke muka Ifinah menghulurkan batang butuh diorang ke dalam mulut Ifinah.

Creet! Sekali lagii sperma bercurahan ke dalam mulut Ifinah. dengan pantas si Dion pula mengambil giliran and terus fuck burit Ifinah. tidk lama kemudian, Dion pula memancutkan maninya ke mulut Ifinah.

Kami berempat bergilir gilir mengerjakan burit Ifinah yg sememangnya sudh luas ternganga akibat dikerjakan 4 batang butuh. Petang itu kami berempat mengisikan masa lapang dengan anal gangbang and memuaskan nafsu dengan Ifinah.

Sepanjang 'fuck session' petang itu agaknya dekat separuh liter sperma di telan oleh Ifinah! Kenyang sperma lah jawabnya! Ifinah tertidur kepenatan diatas lantai. Penat sangatlah tuu agaknya. mungkiin bohsia sekor nii tidk blh duduk untk beberapa hari akan datang!
Bohsia Aku Dikerjakan Kawan Kawan ***
Bohsia Aku Dikerjakan Kawan Kawan,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Bohsia Aku Dikerjakan Kawan Kawan cerita lucah, kisah sex blue Bohsia Aku Dikerjakan Kawan Kawan, citer malay seks Bohsia Aku Dikerjakan Kawan Kawan, porn, erotic Cite Blue, Bohsia Aku Dikerjakan Kawan Kawan


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/