Nafsu Seks Awek Curang

April 14, 2016, in category
Nafsu Seks Awek Curang | Cukup la sekadar saya kenalkan diri saya sebagai Irani. saya ni seorang palajar ipta mase tue cam biase bile cuti semester saya akan kerja. kali ni saya kerja kat klang dekat jb. saya tinggalkan boyfren and family saya 2 bulan saya kerja kat sana saya kerja shif malam jadi siang kadang kadang saya tak bolehh tido saya biase nye g cc untk chatting.

Kali ni saya chat dengann mamat ni umur diaorang 29 tahun. 8 tahun beza dengann saya, name diaorang Argan chat punye chat diaorang pon mintak no tepon saya. saya mule mule berat ingin bagi.

Ye la saya daah ade boyfren. diaorang pujuk pujuk saya pon last tue bagi la sak pon daah abes keje and balik semula ke ipta saya. Sejak tue diaorang contact saya.

Selalu col. ak pon tau serba sikit pasal diaorang baik la jg kan selalu nasihat saya tapi nasib baik saya tak penah kantoi dengann boyfren saya diaorang selalu call and cakap pasal feel saya ni malas ingin melayan.

Sampai kadang kadang diaorang letak talifon krna terasa dengann saya diaorang selalu pujuk saya jumpa dgn dia. sepanjang saya kawan dgn diaorang saya dapat rasa diaorang ikhlas. tapi saya tak bolehh buat apa apa krna saya daah ada boyfren Sampai satu hari diaorang telefon saya mintak tolong temankan diaorang pergi party sambut kejayaan diaorang dapatkan tender untk staf syarikat kerajaan.

Saya memang la akan jawab tak mahu. saya bukan penak kenal dia. jumpa pon tak pernah diaorang pujuk saya merayu kat saya. diaorang kata diaorang tak de kawan wanita.

Tergelak saya dengar. diaorang kata diaorang benar betul mintak tolong diaorang juagak cakap diaorang terima kalau lepas ni saya tak ingin jumpa diaorang lagi. saya pon last tue setuju la.

Hari di tunggu tiiba. diaorang datang ambil saya dekat campus saya mula mula saya malu la. cakap pon malu malu lagi. tapi lame lame saya buat biasa saja. saya tgk diaorang ok saja.

Dalam hati saya takut ingin mampos. ye la kalu kantoi dengann boyfren saya tak ke nmampos. tak lame pas 2aku pon sampai tempat yangg di tuju tempat peranginan. Bile sampai diaorang bawak saya masuk dalan satu banglo perh! besar gile.

Semua semua nya. dalam tue saya tengok de laki n pempuan yangg umur da jaoh sangat dengann saya. lewat 20 an sampai la lewat 40 an. malu bukan main mase 2.

Semua orang ingat saya girlfen si mamat ni saya buat tak dengar sahaja pas 2 diaorang bawak saya pegi satu bilik. memeng cantik gile terpegun saya. cam puteri saya rase.

Diaorang suruh saya mandi n bersiap untk makan and karaoke. diaorang pon keluar tutup pintu diaorang kate bilik diaorang dekat sebelah. dalam hati saya tertanya tanya lagii benar ke mamat nie.

Perasaan takut mmg ak pernah hilang dari hati saya tapi daah penat sangat saya malas ingin layan perasaan saya saya pon pegi mandi dalam setangah jam saya pon keluar.

Saya pakai coli dengann panties. saya make up dulu baru saya pakai seluar tengah tengah saya pakai seluar tibe tibe pintu bilik saya kena ketuk. saya apa lagi. gelabah la.

Cerita Sex Nafsu Seks Awek Curang

Ye la separuh bogel. tak sempat saya ciap pakai seluar pintu bilik saya terkuak. tergamam saya. daah la tak pakai baju. seluar tak berzip. saya tengok Argan pon terkejut.

Diaorang terus tutup balik pintu. owh malu bukan kepalang mase tu. tiiba tiiba handpone saya berbunyi. Argan bagi msg mintak maaf. diaorang kata tak sengaja. saya tak balas pon 15 minit lepas tue pintu bilik saya di ketuk lagi.

Kali ni saya daah siap berpakaian. saya pon buka pintu. malu nye tak tahu saya ingin cerita. saya tak pandang pon muka Argan. saya pon turun makan makan. boring gilerr! ye la lepak dengann orang tua saya cume jadi peneman diaorang krna party 2 di wajibkan bawak partner pas pas sesi karaoke smapai lebih kurang 3 pagi deorang layan karaoke.

Saya nyanyi sikit sikit saja. nati orang kate tak sporting pulak. saya daah mengantok sangat. saya ckap dekat Argan and diaorang suruh saya masuk bilik. tido. lepas mintak diri saya pon masuk bilik.

Kali ni saya dak kunci untk mengelak benda yangg tak di ingini berlaku. saya salin baju pakai seluar pendek yangg menampak kan peha saya and bju body fit tapi saya tak bolehh tido.

Tempat ni mmg sejuk sangat. kebetulan saya tak bawa baju sejuk. saya pon sms Argan mintak baju sejuk. tak lama lepas tue Argan ketuk pintu. saya buka and diaorang masuk.

Saya duduk di katil. saya pakai baju tu. besar sampai menutup seluar pendek ku. bila saya berdiri seolah seolah saya tak pakai sluar. diaorang gelak tengok saya. saya duduk bersandar di katil.

Saya mmg tak fikir apa apa. kitorang borak borak. diaorang duduk sebelah saya saya tak selesa duduk berdua atas katil. saya pon keluar ke bahagian beranda an berdiri menghadap luar.

Pura pura tgk suasana kat luar padahal dalam hati takut gile! diaorang ikut saya. tiiba tiiba diaorang pegang pinggang saya and pusing kan saya ke menghadap dia. terkejut saya.

Diaorang pandang tepat mata saya. mase tue diaorang luahkan perasaan diaorang kat saya. saya jadi serba salah. saya bukan datang ingin berasmara. cuma jadi teman diaorang saja. saya diam mase 2.


Cerita lucah Nafsu Seks Awek Curang
  • Lepas tue diaorang peluk saya. saya diam tak balas pon pelukan dia. lepas 2 diaorang lepaskan saya. saya diam. tak tahu ingin cakap apa diaorang angkat muka saya pandang dia.
  • Bergetar jantung saya tiiba tiiba diaorang cium pipi saya. diaorang ckap diaorang ikhlas pada saya. saya diam lagi. lepas tue tiiba tiiba diaorang cium mulut saya. tergamam saya sekali lagi.
  • Saya cuba menolak tapi saya kalah dgn nafsu sendiri. saya balas ciuman dia. diaorang main main lidah saya sambill tangan diaorang meraba raba belakang saya saya mula rasa badan saya bertukar panas.
  • Dari mulut diaorang turun ke leher saya. diaorang cium and jilat sampai saya tak tertahan dalam sedar tak sedar. yangg saya sedar bdn saya terasa sejuk krna baju sejuk tadi daah tak de kat badan saya.
Diaorang makin asyik mecuim and jilat lehar and telinga saya. saya daah stim sangat ble diaorang jilat telinga saya. tangan diaorang perlahan perlahan masuk dalam baju saya. diaorang ramas buah dada saya! tak tahan daah saya mase tu.

Nafsu Seks Awek Curang kisah blue lucah, cerita hot xxx melayu Nafsu Seks Awek Curang, citer seks Nafsu Seks Awek Curang

Nafsu Seks Awek Curang


Saya sedar saya daah ats katil. diaorang cium mulut saya lagi. sambill tangan diaorang bukak butang coli saya diaorang lepas 2 bukak baju dengann coli kau. terserlah lah 2 tetek besar and padat yangg saya simpan selama nie.

Lepas tue diaorang trus jilat jilat buah dada saya. diaorang isap puting saya. saya tak tahan. nikmat tak terkata. saya peluk diaorang kuat kuat sambill tangan saya yangg lagii satu mencari cari pelir diaorang saya gosok gosok batang pelir diaorang dari luar seluar.

Saya dengar diaorang mngeluh. makin stim saya. makin lama makin rakus diaorang gomol dua dua buah dada saya sambiil diaorang isap and jilat puting saya, saya bukak baju diaorang saya tiiba tiiba tersentak bila tangan diaorang pegang puki saya diaorang gosok gosok sambill isap buah dada saya.

Saya mengeluh saya benar betul daah tak tahan. dari buah dada saya diaorang turun ke pusat sambill tangan diaorang melurut seluar pendek and panties saya. saya bogel sepenuh and terserlah lah puki saya yangg tak berbulu.

Diaorang gosok gosok and gentel bijik kelentit saya. argh. a. ! tue sahaja mampu terkeluar dari mulut saya. Argan teruskan kerja nya. sekarang muka diaorang benar betul berada celah kangkang saya diaorang sembam kan muka diaorang kat puki saya.

Diaorang jilat lubang puki saya. saya benar betul rasa nikmat masa 2. diaorang jilat pulak biji kelentit saya diaorang main main dgn lidah dia. saya cme mampu mengerang manahan kesedapan.

Sedap nye. ! nikmat! tiiba tiiba saya rase tak tahan sangat jadi cam kejang saya mengeliat. rupa nya saya dak klimax bile diaorang main biji kelentit saya Argan terus bukak seluar.

Saya nampak batang pelir diaorang daah tegak diaorang mainkan mainkan batang pelir diaorang kat biji kelentit saya saya merengek tanda sedap diaorang terus masukkan batang pelir diaorang dalan lubang puki saya.

Argh! saya manjerit! keluar air mata saya. sakit! merapu rapu saya ucapakan pada masa 2 kali pertama batang masuk dalam lubang puki saya diaorang tarik semula batang pelir diaorang dia peluk saya n bisik supaya tenang.

Mula mula mmg sakit. daah masuk tak sakit lagi. diaorang turun ke puki saya semula. di jilat jilat lubang puki saya. saya stim lagi. pas pas diaorang trs masukkan batang pelir diaorang dalam lubang puki saya sakit.

! saya jerit sakit. Argan terus jolok tanpa peduli jeritan saya tiiba saya rasa sesuatu dalam lubang puki saya. rupanya batang pelir diaorang daah masuk sepenuhnya dalam lubang puki saya diaorang tarik and sorong batang pelir diaorang dalam lubang puki saya.

Sakit bercampur sedap yangg saya rasa. dalam setangah jam lepas tue diaorang cakap "ah ingin keluar". saya takut. saya tolak badan diaorang tapi tak berganjak. diaorang masih enjut. saya pon daah ingin sampai klimax.

Saya biar saja. diaorang enjut laju laju n tarik batang pelir diaorang dari lubang puki saya. tersembur cecair putih yangg selama ni tak pernah saya tengok depan mata saya.

Dalam terasa pedih lubang puki saya, saya terasa sedap pulak bila batang pelir nya keluar masuk dalam lubang puki saya. mmg sedap saya sayang kau Argan. Argan kemudian terbaring sebelah saya.

Diaorang ada cakap sesuatu tapi saya tak dengar krna saya letih sangat and terus tertido. pagi esok ku terjaga saya tengok diaorang tengah peluk n usap rambut saya diaorang senyum.

Saya sedar yangg saya daah hilang dara malam tadi saya diam. diaorang bisik kat telinga saya ni lah kali pertama diaorang tido dgn pempuan. saya tak mampu cakap apa apa.

Menangis sahaja yangg saya mampu. saya tewas dgn nafsu saya sendiri diaorang pujuk saya and janji akan jd kan saya isteri dia. diaorang ikhlas dgn saya and sekarang diaorang sah menjadi suami saya.

Lepas peristiwa tue saya putus kan hubungan dgn boyfren saya. walaupun rasa bersalah tapi saya terpaksa krna saya daah jdi milik Argan.
Nafsu Seks Awek Curang ***
Nafsu Seks Awek Curang,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Nafsu Seks Awek Curang kisah blue lucah, cerita hot xxx melayu Nafsu Seks Awek Curang, citer seks Nafsu Seks Awek Curang, porn, erotic Cite Blue, Nafsu Seks Awek Curang


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/