Buah Dada Bohsia Comel Kena Ramas

April 24, 2016, in category
Buah Dada Bohsia Comel Kena Ramas | saya ni mmg dari dulu aim seorang bohsia, lebih kurang 21 tahun umurnya. comel dan selalu main kat depan kawasan rumah saya. saya pulak, bila nampak aje dia muncul bersama kawan kawan, selalulah saya lepak kat depan rumah.

Saya yakin dia tdk perasan kehadiran saya di situ. Dan, fokus ku selalunya pada skirt pendek yng dipakinya yng sering tersingkap sehingga menampakkan seluar cotton berbunga bunga atau berbagai corak.

Dan, selalunya, bila nafsu ku daah tdk tertahan lagi, saya akan cepat cepat melangkah ke bilik air sambill melepaskan hajat. tetaapi begittu , saya berazam akan cuba mengecapi bohsia itu secepat mungkiin agar terlaksana nafsu serakah saya terhadapnya.

Dan, peluang sedemikian akhirnya tercapai bila suatu senja, sedanng saya dlm perjalanan pulang dari kebun, saya ternampak bohsia comel itu berjalan seorang diri pulang. mngkin rezeki ku senja itu.

Saya cepat cepat menyorok di sebalik semak samun sambill berdebar debar menanti saat genting seperti antara mati dan hidup. Bila tiba je bohsia comel tuu melepasi tempat saya menyorok, saya dengann perlahan mengikutinya dan terus menerpa dan menarik bohsia sunti itu ke dlm semak dan mengheretnya jauh ke dlm kebun berhampiran.

Bohsia itu meronta ronta sehingga terselak peha gebu dan seluar dlm putih yng mmg membuatkan nafsu ku melonjak lonjak. saya dengann geram terus menolak bohsia comel itu ke tanah, sambill menghempap badannya rapat ke atas rumput.

Dlm keadaan gelap itu, saya yakin dia tdk mungkiin dapat mengecam dengann jelas siapa saya. tetaapi untk memastikan keadaan selamat, saya dengann segera mengeluarkan sapu tangan ku lalu menutup matanya dengann mengikat kemas ke belakang.

Bohsia itu terus meronta ronta dan secara tdk sengaja pergerakan itu membuatkan payudara nya yng padat dan nampak firm itu terserlah. dengann geram, saya terus menarik bajunya ke atas dan terserlahlah buah dada comel berbalut bra berjenama Bee Dees di hadapan mataku.

Cerita Sex Buah Dada Bohsia Comel Kena Ramas

Nafsuku tdk tentu arah lantas saya singkap pula skirt bunga bunga bohsia itu ke atas sehingga menampakkan kemaluannya yng bersalutkan panties putih. Terus saya peluk bohsia tue, saya cium sepuas puasnya muka, leher dan tengkuk bohsia gebu ini.

Bohsia itu masih meronta ronta sambill cuba menjerit dlm mempertahankan maruahnya yng semakin tergugat oleh tangan ganas ku ini. dlm keadaan terpaksa, demi untk mengelakkan bohsia itu dari terus membuat bising, saya rentap seluar dalamnya dan sumbat ia ke dlm mulut comel bohsia itu.

Dia terkapai kapai dan tdk keruan. saya terus mengerjakan tubuh mongel itu dan terus merentap bra kecil itu dan terus meramas meramas payudara comel itu sekuat hati ku. Terdengar bohsia itu mengerang ngerang tanda kesakitan, sedanng kan saya pula sedanng meramas ramas payudara comel itu.

Selepas itu, saya menyonyot puting kecil buah dada itu kedua dua belah bergilir gilir sambill menggigit gigit halus tanda geram. Ramasan demi ramasan menjadi permainan tangan ku. Kini, saya ubah fokus ku ke arah cipap bohsia itu.

Saya terus angkat kedua dua belah kakinya membengkok dan himpitkan ke arah dadanya untk mengelakkan ia dari terus bergerak dan dengann tdk membuang masa menjilat cipap bohsia itu. Pada mulanya, bohsia itu cuba meronta ronta tetaapi sesudah lidah ku menggerudi di dlm kemaluannya dan menjilat jilat labia bohsia itu, dia nampaknya seperti menyerah kalah.

Dan, saya terdengar suara mendesah desah seolah olah merengek kesedapan pula. Terdengar je bunyi seksi tue, batang konek saya yng begittu setia menanti dengann keras di dlm seluar mula tegang.


Cerita lucah Buah Dada Bohsia Comel Kena Ramas
  • Saya dengann segera membuka butang seluar ku dan menurunkan spender ku lantar menarik batang konek tegang ku sambill mengacah acahkan ke bibir cipap nye. Dan selepas saya yakin bibir kemaluannya cukup basah dengann air liurku walaupun saya tdk pasti samada bohsia itu telah mengeluarkan air mazinya, saya dengann ganas terus memasukkan batang keras saya menujah cipap bohsia itu.
  • Dia seperti terkena kejutan elektrik dan menjerit di dlm keadaan mulut tersumbat dengann panties sendiri. saya pula seperti mendapat kuasa dari langit dengann kekuatan yng ada terus menjumankan batang konek ku terus ke lubang cipap bohsia itu yng mmg nyata terlalu ketat dan sempit.
Saya yakin, bohsia itu terlalu kesakitan sedanng kan saya pula terlalu kesedapan yng amat sangat. dlm keadaan bohsia itu menggeliat menahan sakit, saya pula menggeliat menahan sedap seperti merasakan batang konek ku diurut urut.

Mujur saya masih mampu bertahan dari terpancut. saya terus menolak dan menarik gerakan batang konek ku sehingga saya yakin bohsia itu sdh merasakan kesedepan menggantikan kesakitan. Pain in pleasure.

Air mazi bohsia itu mula terbit dan sedikit sebanyak membantu mengurangkan kepedihannya. saya masih tdk puas hati. Seringkali saya melihat video cd lucah aksi aksi ganas anal sex yng btl benar mencabar kejantanan saya.

Buah Dada Bohsia Comel Kena Ramas cerita melayu seks, kisah sex lucah Buah Dada Bohsia Comel Kena Ramas, citer blue malay sia Buah Dada Bohsia Comel Kena Ramas

Buah Dada Bohsia Comel Kena Ramas


Tiba tiba, terbit pula kehendak itu. Dan, saya tdk nak melepaskan peluang keemasan ini dengann mencubanya ke atas bohsia comel ini. saya lantas mencabut batang konek ku dari kemaluannya lalu memusingkan bohsia itu dlm posisi meniarap.

Saya lantas menyembamkan muka ku ke arah punggung bohsia itu dan mula menjilat jilat lubang dubur nya. Ternyata, lubang itu sdh basah dengann air mazi bohsia itu hasil persetubuhan awal tadi.

Dan dengann ganasnya, saya merodok lubang sempit itu dengann batang konek ku yng bolehh dikatakan besar dan padat ini. bohsia itu tersentap, kepalanya ternaik dan terdengan jeritan halus keluar dari mulut kecil yng tersumbat itu.

Terpancar air mata suci keluar yng bukan menyebabkan saya kasihan malah membuatkan saya makin ghairah untk terus merobek lubang cipap yng ketat itu. saya terus menyorong tarik batang konek ku sambill kedua dua belah tangan ku meramas dengann kasar buah dada bohsia comel tersebut.

Dan oleh kerna terlalu sempit dan terlalu sedap, saya terasa ghairah sekali dan terus memancutkan sperma ku yng bannyak ke dlm lubang dubur nya. saya puas sungguh. Persetubuhan ini mmg sungguh nikmat sekali.

Saya terus bangun sambill memakai spender dan seluar ku semula. dengann sekali pandang, saya lihat bohsia itu teresak esak di atas rumput dlm keadaan berbogel. saya tarik seluar dlm dari mulutnya dan bra Bee Dees itu lalu menyimpannya sebagai kenangan.

Dan saya tinggalkan bohsia itu sendirian sambill terus berjalan pulang ke rumah dengann rasa puas yng teramat sangat. saya tdk mengetahui samada peristiwa itu dilaporkan ke pihak polis sebab tdk ada cerita panas yng ku dengar selepas itu.

Dan saya jg tdk lagii nampak bohsia itu bermain main seperti selalu. Dan yng paling mahal, sehingga hari ini saya tdk tahu siapa nama bohsia malang yng tertewas di tangan ku malam itu.

Yng nyata, bra dan pantiesnya menjadi bahan saya berkhayal setiap hari.
Buah Dada Bohsia Comel Kena Ramas ***
Buah Dada Bohsia Comel Kena Ramas,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Buah Dada Bohsia Comel Kena Ramas cerita melayu seks, kisah sex lucah Buah Dada Bohsia Comel Kena Ramas, citer blue malay sia Buah Dada Bohsia Comel Kena Ramas, porn, erotic Cite Blue, Buah Dada Bohsia Comel Kena Ramas


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/