Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Zakar #7

March 23, 2016, in category , , , ,
Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Zakar #7 | Datuk Zumman begittu terkejut besar apabila diorang pulang ke rumah bini mudanya subuh itu. diorang seolah olah tdk percaya apa yg dilihatnya. tdk pernah terduga olehnya selama ini. tdk pernah terlintas di hatinya bahawa bini mudanya itu akan bersikap curang terhadapnya.

Juga tdk terlintas di hatinya bahawa adiknya akan melakukan perkara buruk terhadap bini mudanya. pada mulanya, Datuk Zumman mahu pulang ke rumah bini tuanya di damansara sekembalinya dari Hong Kong.

Diorang begittu rindu terhadap anak anaknya terutama murni yg masih berusia tiga tahun. entah kenapa tiba tiba fikirannya bertukar. hatinya segera teringat kepada Benna. keinginan utk mendakap tubuh Benna yg menggiurkan itu menyebabkan Datuk Zumman membatalkan hasratnya utk singgah di rumah bini tuanya itu.

Sebagai seorang tua, Datuk Zumman masih dapat menahan rasa sabar. Walaupun hatinya ketika itu bnr betul panas dan membara bila ternampak Dunnde, Benna dan Lasnny sdang terbaring dalam keadaan bogel tanpa disaluti seurat benang tetaapi diorang masih mampu bertenang.

Mgkin disebabkan Lasnny turut berada di situ ketika itu menyebabkan Datuk Zumman dapat menenteramkan perasaan marahnya. keinginan hatinya utk menjamah tubuh Benna mati serta merta. kini timbul pula hasrat di hatinya utk menceraikan Benna.

Baginya perempuan seperti Benna tdk mesti dibuat baik. tdk mesti diberikan perlindungan. "dayus saya kalau terus menyimpannya! " bisik hati Datuk Zumman. Datuk Zumman terus keluar. seorang pun di antara mereka yg sdang tidur dalam keletihan itu tdk sedar akan kepulangan Datuk Zumman.

Bagi Datuk Zumman, tdk perlu diorang mengejutkan syaitan yg sdang dalam keletihan itu. biarlah mereka tidur dngan sepuas puasnya. kalau mampus pun lagii baik! hadiah yg dibelikan oleh Datuk Zumman semasa di Hong Kong utk Benna dibuangkan oleh Datuk Zumman ke dalam tong sampah di tepi jalan.

Baginya biarlah barang itu menjadi habuan lori Dewan Bandaraya dari diberikan kepada bini durjana seperti Benna ! Benna mmg tdk menduga Datuk Zumman akan pulang pada subuh itu. Menurut penerangan yg diberikan oleh Datuk Zumman, diorang akan berada di Hong Kong selama dua minggu dan ini bermakna orang tua itu akan berada di sana seminggu lagi.

Tetaapi Datuk Zumman pulang terlebih segera. dan bila telefon berdering pagi itu, Benna baru dapat mencelikkan matanya. Cahaya matahari telahpun menerjah masuk ke dalam rumah melalui cermin dinding rumah.

Telefon segera diangkat oleh Benna. Dunnde dan Lasnny masih tidur keletihan. "hallo, siapa di sana? " tanya Benna. lembut sekali suaranya. "Datuk Zumman! " suara garau terpancut dari gagang telefon.

"abang! abang telefon dari mana? " tanya Benna terperanjat. "dari Pejabat Kadi! " "bila abang pulang ? " "tak perlu kau tahu. hnya saya mahu beritahu bahawa kami udah bercerai dngan talak satu! " "kenapa abang menceraikan saya? "tanya Benna terkejut.

"kerna kau bersikap curang! kau manusia syaitan ! manusia iblis! " Datuk Zumman terus meletakan gagang telefon. Benna menangis di tepi meja telefon di sudut ruang tamu rumahnya itu.

Diorang kini mula kesal dngan apa yg dilakukan olehnya. diorang kini mula insaf dngan perbuatannya yg selalu bersikap curang terhadap seorang suami yg jujur macam Datuk Zumman. tdk pernah terlintas di hati Benna utk bercerai dngan Datuk Zumman, melalui perkahwinannya dngan Datuk Zumman lah diorang memperolehi kemewahan dan kesenangan.

Dan kini segala galanya udah berakhir. diorang diceraikan oleh lelaki yg membawanya ke menara kemewahan. Benna terus menangis dan duduk terjelepok di sudut ruang tamu. jam ketika itu telahpun menunjukkan pukul sembilan pagi.

Cerita Sex Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Zakar #7

Hati Benna mula geram dan marah bila melihat Dunnde dan Lasnny masih lagii enak dibuai mimpi. bagi Benna, semuanya ini adalah kerana Dunnde dan Lasnny. sekiranya tdk kerana mereka berdua, udah pasti rahsianya tdk akan terbongkar.

Benna pasti Datuk Zumman udah masuk ke dalam rumahnya ketika mereka sdang nyenyak tidur. tentu Datuk Zumman udah melihat mereka bertiga tidur di dalam keadaan berpelukan dan bertelanjang bulat.

"ah. malunya saya! " bentak hati Benna. "bangun! bangun! " Benna bertempik macam orang gila. perasaan marahnya terhadap Lasnny dan Dunnde datang tiba tiba. Dunnde dan Lasnny terkejut. mata mereka terkebil kebil memandang Benna yg masih duduk terjelepok di sudut ruang tamu.

Mereka juga hairan bila melihat Benna menangis dan air mata mengalir membasahi pipinya yg gebu. "kenapa kak ? " tanya Dunnde kehairanan. Benna tdk segera menjawab. tangisannya kini semakin kuat, Dunnde dan Lasnny menjadi semakin bingung.

Wajah Benna direnung oleh keduanya dngan penuh perasaan tanda tanya. "kenapa kak ? " ulang Dunnde lagi. "Datuk mgkin udah mengetahui perhubungan kitorang. saya telahpun diceraikan olehnya, " Benna bersuara dalam esak tangis.

"bukankah abang kini berada di Hong Kong ? " "die daah pulang! diorang telefon saya dari Pejabat Kadi dan mengatakan bahawa diorang telahpun menceraikan saya dngan talak satu, " terang Benna.

"bila diorang pulang ? " "mungkin malam tadi atau pagi tadi! " Dunnde tdk puas hati dngan penerangan yg diberikan oleh Benna. diorang segera meluru ke arah telefon. diorang mahu menghubungi Datuk Zumman utk mendapatkan penjelasan dari abangnya sendiri.

"boleh saya bercakap dngan Datuk Zumman? " Dunnde bersuara lembut bila terdengar suara operator di pejabat Datuk Zumman menyambut panggilannya. "boleh saya tahu siapa yg bercakap? " tanya operator.

"saya Dunnde, adiknya! " "maaf, encik Dunnde. Datuk sebenarnya tdk mahu diganggu. fikirannya runsing. moodnya tdk baik hari ini. kalau ada apa-apa pesanan utk nya bolehlah saya sampaikan kepadanya nanti, " terang operator.

Dunnde menjadi marah. gagang telefon terus dihempaskan olehnya. Lasnny masih terpinga pinga. diorang masih belum mengerti tentang kedudukan sebenarnya. diorang mmg tdk berapa faham tentang undang undang perkahwinan Islam.


Cerita lucah Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Zakar #7
  • "saya yakin Datuk tentu udah mengetahui akan perhubungan kitorang. diorang pasti pulang ke sini ketika kami semua sdang nyenyak tidur, " ujar Dunnde. "apa yg mesti kami lakukan sekarang? " tanya Benna.
  • "tunggu dan lihat! " "sampai bila? " sdang mereka berbincang itu tiba-tiba datang seorang kakitangan pejabat Datuk Zumman dngan sebuah motosikal. diorang terus masuk bila mendapati rumah itu tdk berkunci.
  • Kakitangan pejabat Datuk Zumman terperanjat bila melihat ketiga tiganya masih lagii berbogel. "Datuk suruh beri surat ini pada cik Benna, " ujar kakitangan pejabat Datuk Zumman itu. Dunnde segera mengambil surat yg diisikan dalam sampul yg berwarna putih.
  • Kakitangan pejabat Datuk Zumman segera meninggalkan rumah itu kerana perasaan malunya. Walaupun hatinya terlintas utk menatap tubuh Benna dan Lasnny dngan lebih lama tetaapi perasaan takut dan malu membuatkan diorang perlu segera meninggalkan rumah itu.
"surat cerai! " pekik Dunnde. "memang sah saya diceraikan olehnya! " Benna menangis lagi. "kakak juga diminta mengosongkan rumah ini dalam masa sebulan. " Dunnde menambah stlah diorang membaca satu nota kecil yg disematkan pada surat cerai itu.

Raungan Benna semakin meninggi dan diorang tahu dirinya akan terbuang jauh. kesusahan dan kesengsaraan kini mula terbayang di ruang matanya. "bersabarlah kak, " pujuk Dunnde. "akak tak tahu ke mana mesti Akak pergi selepas ini, " ujar Benna.

Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Zakar kisah melayu sex, cerita blue lucah Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Zakar, cite hot seks malay Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Zakar

Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Zakar #7


"kalau akak tak ada tempat utk menetap, datang jer ke Alor Star. Akak blh tinggal di rumah saya. lagipun saya hnya tinggal sendirian jer di rumah itu, " terang Dunnde.

"apa kata abangmu nanti? " "pedulikan die. bukankah kakak dan diorang udah berpisah! " Benna mula dapat tersenyum. diorang tahu Dunnde pasti akan membantunya. diorang tahu Dunnde masih teringin utk meratah batang tubuhnya.

Masakan Dunnde blh puas kalau sekadar menjamah tubuhnya sekali dua sahaja. berita mengenai kematian Dunnde yg terlibat dalam satu perlanggaran dngan sebuah lori trailer di tapah ketika diorang dalam perjalanan pulang ke Alor Star bnr betul memeranjatkan Benna.

Lasnny juga turut terkejut bila Benna memberitahunya mengenai berita buruk itu. Benna kini semakin lesu. harapannya utk bergantung hidup dari Dunnde musnah dngan tiba tiba. tdk diduga olehnya nasib buruknya datang bertimpa timpa.

Diorang bnr betul runsing tentang hidup yg akan dilalui olehnya. agak lama juga Benna tdk berselera utk menjamah makanan. seleranya hilang dngan tiba tiba. diorang tdk tahu ke mana mesti ditujuinya.

Rumah yg diduduki olehnya itu akan segera ditinggalkan. biarlah rumah yg udah lama memberikan banyaak kenangan kepadanya itu lebih segera ditinggalkan olehnya. pernah juga terlintas di hati Benna utk pulang je ke kampungnya tetaapi perasaan malunya membuatkan diorang tdk sangup lagii menatap wajah mama dan adik beradiknya.

Semasa dalam kemewahan dulu, Benna tdk pernah ingat kepada mereka. Benna tdk pernah menghulurkan bantuan kepada mama dan adik adiknya. akhirnya Benna mengambil keputusan utk terus hidup di lembah noda dan dosa.

Diorang tahu tubuhnya masih mampu memberikan rezeki kepadanya. dan kini kepada tubuhnya itulah diorang berserah. Benna dngan mudah diterima utk bekerja di salah sebuah Health Club di salah sebuah hotel terkemuka di Kuala Lumpur.

Bentuk tubuhnya yg menggiurkan itu menyebabkan Benna mmg sering dilanggani. diorang merasakan kemewahan yg dikecapinya dahulu tdk setanding dngan kemewahan yg dikecapinya kini. diorang merasa begittu bangga bertugas di Health Club itu.

Wang datang bagai air. begitu mudah! masa terus berjalan dan hari terus beredar. usia Benna juga turut meningkat, batang tubuhnya juga semakin kendur dan kecut. kalau dulu Benna menjadi buruan para pelanggan ke health club tersebut kini Benna udah mula diketepikan.

Beberapa orang awek yg lebih montok dan jelita memberikan persaingan kepadanya. lelaki yg sebelum ini sering melangganinya, kini udah beralih kepada awek lain yg lebih muda dan cantik. Benna merasa sedih bila tubuhnya udah mula tdk dapat menarik selera lelaki di tempatnya itu.

Oleh kerana perkhidmatan Benna semakin merosot akhirnya Benna diberhentikan kerja oleh majikannya. "ini kelab ekslusif. lelaki datang ke sini semua orang besar dan banyaak wang. Oleh kerana awak udah tua, diorang orang tdk suka, saya rasa awak patut berhenti dari sini! " majikannya memberitahu Benna pada suatu petang.

Benna terperanjat bila mendengar penjelasan dari majikannya itu. utk tdk menghampakan Benna, majikannya akhirnya memberikan wang saguhati sebanyak $290 kepadanya. dan dngan wang sebanyak itu, Benna mula menyusur lembah dan lorong di sekitar Kuala Lumpur.

Nasib Benna masih baik. diorang diterima bertugas di salah sebuah rumah urut kelas bawahan di Jalan Imbi. di situ diorang turut juga menerima beberapa orang pelanggan tetaapi bayaran yg diterima olehnya jauh lebih murah jiika dibandingkan dngan tempat kerjanya ketika di hotel besar dulu.

Benna kini bnr betul udah insaf bahawa paras rupa bukanlah blh menjamin hidup seseorang itu sentiasa di sanjung dan diingini. walaupun diorang menerima bayaran yg agak murah tetaapi disebabkan kesempitan hidup kerana terpaksa membeli pakaian, makanan dan sewa bilik diorang terpaksa juga melakukan kerja terkutuk itu.

Terpaksa juga melayani lelaki. kini Benna bukan lagii menyerahkan batang tubuhnya kepada lelaki bagi mendapatkan kepuasan tetaapi diorang terpaksa melakukan itu utk menyara kehidupannya. baginya, apa yg dilakukan olehnya itu sedikitpun tdk memberikan apa apa rasa kepadanya.

Keinginannya utk menikmati pemberian seks dari kaum lelaki udah lenyap dari hatinya. wajah Dunnde, Gojjel, Datuk Zumman dan Jackie semuanya udah luput dari ingatannya. Wajah lelaki itu tdk lagii diperlukan olehnya.

Perkhidmatan mereka juga tdk diperlukan oleh Benna. diorang bnr betul udah muak dngan lelaki.
Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Zakar #7 ***
Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Zakar #7,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Zakar kisah melayu sex, cerita blue lucah Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Zakar, cite hot seks malay Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Zakar, porn, erotic Cite Blue, Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Zakar #7


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/