Pepek Gebu Emak Aku Jolok

March 16, 2016, in category , ,
Pepek Gebu Emak Aku Jolok | saya adalah anak yg tubuh tubuh saya tegap. tinggal bersama dengan bapak saya and mama. bapak saya telah menyediakan sebuah komputer desktop and jugak akses internet di dlm bilik tidur saya untk saya mengisi masa lapang saya di rumah saya jer and seterusnya dapat menemankan emak tu yg sentiasa berasa kesunyian and keseorangan krn kesibukkan bapak saya menguruskan perniagaannya serta asyik outstation atas urusan perniagaannya saja.

Wajah saya hampir seiras dengan wajah mama, Cerly. dlam usia begini, saya sudh mula mengalami perubahan hormon pada tubuh saya. saya menjadi semakin tinggi and tegap. Batang pelir saya jugak semakin membesar and memanjang.

Kadang kala saya terasa seperti ingin melakukan sesuatu untk 'melegakan' diri saya sendiri. saya sentiasa berasa resah and gelisah namun saya sendiri tdk tahu mengapa. bapak saya adalah seorang ahli perniagaan yg berjaya and diaorang sentiasa sibuk dengan segala urusan perniagaannya.

Bapak saya tu selalu pergi outstation atas urusan perniagaannya and cuma saya serta emak jer la yg akan tinggal berdua jer di rumah bila bapak saya tu pergi outstation atas urusan perniagaannya.

Emak tu adalah bernama Cerly. emak tu adalah seorang surirumah sepenuh masa saja. Pada ketika ni emak tu berumur lebih kurang 38 tahun. emak tu adalah seorang pompuan yg mempunyai wajah yg agak jelita, mempunyai hidung yg agak mancung, mempunyai rambut yg agak panjang berwarna keperangan and mempunyai bentuk body yg agak besar seksi and mengghairahkan, dengan bentuk kedua dua tetek besar nya menonjol ke depan and punggung nya pulak tonggek serta agak lebar.

Ketinggian emak tu adalah 165 cm and berat badannya adalah lebih kurang 54 kilogram. emak tu adalah berperwatakkan sangat open minded, sangat modern minded, sangat penyayang, sangatsporting, sangat easy going orangnya, sangat happy go luckyorangnya, sangat peramah, sangat mudah mesra and jugak mempunyai keinginan nafsu seks yg kuat.

Walaupun emak tu mempunyai bentuk body yg agak besar, tapi bentuk body emak tu memang seksi and sangat mengghairahkan kepada mana mana lelaki yg melihatnya, ini termasuk jugak la dengan saya.

Saya telah meminjam sekeping dvd lucah daripada kawan sekolah saya, lalu saya pon terus menonton dvd lucah tersebut sebaik jer saya pulang ke rumah. Apa yg saya tonton telah membuatkan nafsu seks saya membuak buak.

Dvd lucah yg saya pinjam daripada kawan sekolah saya tu telah membuatkan batang pelir saya mencanak canak kekerasan. Secara spontan saya telah mula mengusap usap batang pelir saya sendiri.

Semakin lama saya usap batang pelir saya sendiri, semakin enak rasanya. Seketika kemudian terpancut la air mani pekat di hujung kepala batang pelir saya tue. saya mendengus dengus keenakan.

Air mani pekat saya tu memancut mancut dengan deras and pekat sekali mengenai tilam and cadar saya and saya berasa begittu puas and 'lega' sekali, lalu terus tertidur kepuasan.

Pada pagi keesokannya ketika emak tu sedanng mengemas katil saya, emak tu telah terjumpa tompok tompok air mani saya yg telah kering. emak tu cuma tersenyum jer krn emak tu mengetahui bahawa saya telah mula faham tentang hubungan seks.

Emak tu telahpun membuat keputusan untk merahsiakan hal itu daripada pengetahuan bapak saya sendiri. Semenjak saya telah mengenal erti hubungan seks, saya telah menjadi ketagih dengan rasa nikmat pancutan air mani saya sendiri.

Nafsu seks saya pulak sudh mula membuatkan saya berfikir yg bukan bukan. Selama ini ramai kawan kawan sekolah saya yg bercerita tentang body emak yg agak besar, solid, seksi and sempurna tue.

Saya pon sendiri sebenarnya dlm diam sangat mengagumi body emak tue, tapi apakan daya saya. saya rasa saya tdk mampu untk membuat apa apa pon memandangkan itu adalah emak sendiri and takkan la seorang anak lelaki ingin mengajak Mamanya sendiri untk melakukan hubungan seks sumbang mahram bersama dengannya.

? Walaupun bagaimanapun, persepsi tersebut telah berubah pada suatu hari. Pada hari tu bapak saya tiada di rumah krn telah pergi ke Singapura and seterusnya akan pergi pulak ke Indonesia atas urusan perniagaannya.

Pada hari tu saya telah ternampak tubuh bogel emak tu ketika emak tu sedanng mengelap badannya selepas emak tu selesai mandi tanpa menutup pintu bilik tidurnya sendiri pada lebih kurang pukul 9 malam.

Kebetulan pulak pada ketika tu kitorang berdua telahpun selesai menikmati makan malam bersama. Batang pelir saya pon telah menjadi tegang and keras secara tiba tiba apabila saya membayangkan kemontokan body emak tue, terutamanya di bahagian kedua dua tetek and jugak punggung tonggek emak tue.

Sememangnya body emak tu sama padat and montok seperti waktu diaorang masih remaja dulu. saya pon terus membukakkan sedikit seluar pendek yg saya pakai pada ketika tu and kemudiannya tangan saya pon mula la mengusap usap lembut batang pelir saya sendiri yg daah berdenyut denyut tu di depan pintu bilik tidur emak tu sendiri.

Batang pelir saya cuma mengambil masa beberapa minit jer untk air mani saya memancut keluar dengan pekat and derasnya di atas lantai di depan pintu bilik tidur emak tu sendiri.

Kemudiannya saya pon terus berlari perlahan lahan masuk ke dlm bilik tidur saya sendiri and saya pon terus melancapkan batang pelir saya sendiri sekali lagii di atas katil saya sendiri sambill membayangkan body emak tu dlm keadaan berbogel sepenuhnya.

Sesudah beberapa minit kemudian, batang pelir saya pon terus memancutkan air mani saya sekali lagii dengan agak banyaknya jugak and kemudiannya saya pon terus tertidur di atas katil saya sendiri dlm keadaan kepuasan dengan berbogel sepenuhnya and tanpa berselimut juga.

Ketika saya sedanng tertidur dlm kepuasan and dlm keadaan berbogel, saya terasa seperti ada orang duduk di atas katil saya. Apabila saya membukak mata saya, saya terlihat emak tu sedanng mengusap usap rambut saya sambill tersenyum.

Pada ketika tu emak tu cuma memakai jubah tidur sutera nipis and singkat saja. saya pon terus tergamam and malu krn pada ketika itu saya tdk berselimut and batang pelir saya yg masih menegang tu tersengguk sengguk di hadapan mata emak tue.

Emak tu pon terus duduk di atas katil saya sambill menyilangkan kedua dua belah kakinya pon cuba la mententeramkan saya. Pada ketika tu jam telahpun menunjukkan lebih kurang pukul 10 malam.

"Sayang terperanjat ker Mom ada kat sini. ? " cuma mampu mengangguk. "Maafkan Luzzam, Mom. ! Luzzam rasa panas sangat la tadi, Mom. ! " kata saya cuba ingin memberikan alasan.

"Mom faham, Sayang. ! Kenapa Mom nampak cam ada kesan tompok tompok air mani Luzzam kat atas cadar katil Luzzam nie, Sayang. ? Luzzam daah pancutkan air mani Luzzam tu sendiri ker tadi, Sayang. ? Luzzam melancapkan batang pelir tadi ye, Sayang. ? Mesti bannyak and pekat air mani Luzzam yg daah terpancut tu tadi, kan Sayang. ? " emak tu bertanya and berkata pada saya lagi.

"Maafkan Luzzam, Mom. ! Luzzam daah rasa tak tahan sangat la tadi. ! " saya cuma mampu menjawab lemah. "Tak mengapa la, Sayang. ! Mom faham sangat akan gelodak keinginan nafsu seks and batang pelir Luzzam tue, Sayang. ! " kata emak tu pada saya lagi.

Tangan emak tu terus merapati batang pelir saya lalu terus mengusapnya dengan lembut. saya pon terus tersentak dengan kelakuan emak tu namun kemudiannya saya telah merengek rengek kesedapan and mula menunjal nunjal genggaman emak tue.

Batang pelir saya semakin mencanak canak apabila diusap usap begittu. emak tu pon terus mengusap lembut batang pelir saya dengan urutan atas bawah. Setiap kali genggaman tangan emak tu mencecah kepala batang pelir saya, emak tu dapat melihat takuk kepala batang pelir saya mengembang dengan begittu besar sekali.

"Luzzam, sayang la air mani Luzzam terbuang begittu saja. ! Membazir tau, Sayang. ! " ucap emak tu dengan lembut pada saya. "Luzzam daah tak tau ingin buat cam mana lagii la, Mom. ! Luzzam rasa takut sangat ingin ajak pompuan lain melakukan hubungan seks bersama dengan Luzzam. ! " kata saya pada emak tue.

Saya sudh pon mula tenang and asyik dengan usapan emak tue. " air mani Luzzam ni adalah penyambung zuriat kami tau, Sayang. ! Luzzam sepatutnya pancutkan air mani Luzzam ni ke dlm mulut, lubang pepek and rahim mana mana pompuan yg Luzzam suka and Luzzam cinta tau, Sayang. ! " kata emak tu pada saya lagi.

Kemudian dengan selambanya emak tu pon terus la merapatkan bibirnya kepada kepala batang pelir saya yg besar tu and emak tu pon terus mengucup lubang kencing saya pada batang pelir saya tue.

Kemudiannya emak tu pon terus memasukkan batang pelir saya ke dlm mulutnya and emak tu pon terus mengulum batang pelir saya dengan begittu lembut serta sangat enak sekali. saya pon terus terjerit kenikmatan.

Batang pelir saya sekarang berada sepenuhnya di dlm kesuaman mulut emak tu sendiri. saya terasa nikmat yg teramat sangat and saya pon mula mengerang ngerang dengan agak kuat. Batang pelir saya telah mencanak canak keras di dlm kesuaman and kenikmatan mulut Mom kesayangan saya tue.

Sambil emak tu mengulum batang pelir saya, emak tu pon turut jugak mengusap usap lembut buah pelir saya. Seketika kemudian emak tu terus berhenti mengulum batang pelir saya. emak tu yg sudh berpengalaman tahu jika diaorang meneruskan mengulum batang pelir saya untk beberapa saat lagi, maka air mani saya pasti akan memancut keluar.

Saya agak tersentak bila emak tu berhenti mengulum batang pelir saya and saya seperti berasa agak kecewa sedikit. emak tu pon terus bangun dari katil saya, lalu merenung mata saya.

Saya tersipu sipu malu. Kemudiannya, dengan perlahan emak tu pon terus menurunkan tali halus jubah tidur sutera nipisnya pada bahagian atas and terserlah la sepasang kedua dua tetek emak tu yg kelihatan amat subur bentuknya.

Mata saya tdk berkedip merenung kedua dua tetek emak tu yg pernah satu ketika dulu saya hisapnya untk meminum susunya. Kemudiannya emak tu pon terus melorotkan jubah tidur sutera nipis bertali halus yg dipakainya turun ke atas lantai bilik tidur saya.

Kini saya telahpun dapat melihat dengan dekat and jelas betapa montok and padatnya punggung tonggek emak tue. punggung tonggek emak tu sememangnya sangat tonggek, sangat lebar and sangat gebu.

Alur lubang punggung tonggeknya tu hampir tdk kelihatan oleh kedua dua belah daging punggung tonggeknya yg gemuk and berselulit tue. Batang pelir saya terus tersengguk sengguk penuh dengan bernafsu seks.

Cerita Sex Pepek Gebu Emak Aku Jolok

Di hadapan saya pada ketika ni telah berdiri emak tu sendiri dlm keadaan telanjang bogel. emak tu pon terus menghampiri saya dengan perlahan lahan and diaorang dapat melihat air mazi saya telah keluar sedikit demi sedikit melalui lubang kencing saya.

Emak tu tahu yg saya sudh tdk sabar sabar untk merasakan keenakan lubang pepek and seluruh tubuh pompuan buat kali pertama kalinya. dengan lembutnya emak tu pon terus naik ke atas tubuh saya yg sedanng dlm keadaan berbaring tue.

Bibir lubang pepek emak tu kini berada btl betul di atas kepala batang pelir saya yg sedanng tegak kekerasan. dengan perlahan lahan emak tu pon terus merendahkan punggung tonggeknya merapati batang pelir saya.

Sebaik jer kepala batang pelir saya mencecah bibir lubang pepek emak tue, saya pon terus tersentak. emak tu terus memegang batang pelir saya and dengan lembut membiarkan batang pelir saya terus memasuki ke dlm rongga lubang pepek nya sehingga akhirnya batang pelir saya santak ke pangkal dlm lubang pepek nya tu buat kali pertamanya.

Saya pon terus terjerit kenikmatan and emak tu pon turut jugak mendesah. saya mula merasai nikmat yg teramat sangat. Lubang pepek yg sedanng saya jolok tu berasa amat lembut and enak, ketat and suam.

"Hhhah. ! " bunyi emak tu mendesah sesudah batang pelir saya masuk ke dlm lubang pepek nya tu buat kali pertamanya. sesudah saya kembali tenang, emak tu pon dengan lembutnya terus memulakan henjutan demi henjutan lubang pepek nya tu ke atas batang pelir saya.

Nikmatnya tdk terkata. ingin jer saya pancutkan air mani saya pada ketika tu jugak and emak tu pulak dengan selambanya mula merengek rengek manja. emak tu jugak sudh mula merasakan kenikmatan batang pelir saya sendiri.

Bulu bulu batang pelir saya bergesel gesel dengan bulu bulu lubang pepek emak yg lebat tue. saya pon terus memeluk emak tu dengan sangat erat sambill meramas ramas punggung tonggek and lebar emak tu sendiri.

Di hadapan mata saya pada ketika nie, saya blh nampak dengan jelas batang pelir saya sedanng ditelan perlahan lahan oleh lubang pepek emak tue. saya jugak blh nampak dengan jelasnya kegebuan and kesempurnaan peha and betis emak yg sedanng mencangkung tue.

Batang pelir saya tersengguk sengguk merasai keenakan and kelazatan lubang pepek emak tu sendiri. sesudah agak puas emak tu menghenjut henjutkan batang pelir saya di dlm lubang pepek nya dengan cara duduk, emak tu pon kemudiannya terus bangun perlahan lahan untk mencabut keluar batang pelir saya dari dlm lubang pepek nya tu and kemudiannya emak tu pon terus mengesot ke sebelah saya.

Emak tu pon kemudiannya terus membelakangkan saya and terus menonggengkan punggung tonggeknya dengan begittu lentik sekali. saya berasa amat terpegun sekali dengan kesempurnaan bentuk punggung tonggek emak yg lebar and padat tue.

"Sekarang ni Mom ingin buat cam mana nie. ? " tanya saya pada emak tue. "Sayang, sekarang ni Mom ingin Luzzam masukkan batang pelir Luzzam tu kat dlm lubang punggung tonggek Mom ni pulak and Luzzam terus jolok pulak lubang punggung tonggek Mom ni dengan batang pelir Luzzam tu pulak. " kata emak tu pada saya.

"Mom izinkan ker Luzzam buat cam tu pada Mom. ? " saya bertanya lagii pada emak tue. "Ye, Sayang. ! Mom izinkan sangat Luzzam untk buat cam tue. ! Mom ingin kami berdua sama sama akan dapat kepuasan seks yg sangat maksimum nanti, Sayang. ! " balas emak tu pada saya pulak.

Bila mendengarkan kata kata emak tue, saya pon terus la pergi ke belakang emak tu and terus memeluk erat emak yg subur tu dari arah belakang. Kepala batang pelir saya yg amat besar tu saya halakan ke lubang punggung tonggek emak yg kelihatan amat menyelerakan tu pulak.

Sebaik jer takuk kepala batang pelir saya melepasi simpulan lubang punggung tonggek emak yg enak tue, saya terjerit kenikmatan. Belum pernah lagii saya merasakan keenakan yg sebegitu rupa. emak yg sedanng menonggeng tu terus merelakan saya menghenjut lubang punggung tonggeknya.

Semakin lama emak tu semakin melentikkan punggung tonggeknya yg menjadi idaman ramai lelaki tue. saya pulak bersungguh sungguh menunjalkan batang pelir saya dengan sedalam dalamnya ke dlm lubang punggung tonggek emak yg sangat enak and sangat lazat tue.

Saya dapat merasakan bahawa lubang punggung tonggek emak tu sedanng mengemut and mengusap kepan jngn batang pelir saya dengan lembutnya. saya jugak dapat melihat dengan dekat bagaimana batang pelir saya merobek lubang punggung tonggek emak yg comel tue.

Lubang punggung tonggek emak tu pulak daah semakin berlendir lendir and itu telah menambahkan lagii keenakan yg saya rasakan. Semakin dlm batang pelir saya menunjal lubang punggung tonggek enak emak tue, semakin terasa kelazatan and kemanisannya.

Buah pelir saya terhinggap hinggap ke bibir lubang pepek emak yg berbulu lebat tue. kita berdua pon terus meraung raung kenikmatan. "Luzzam. Oooh Luzzam. ! Tunjal lagii dalam, Sayang. ! Rasakan keenakan lubang punggung tonggek Mom nie, Sayang. ! " kata emak tu pada saya.

"Luzzam daah geram sangat dengan punggung tonggek Mom ni la, Mom. ! Padat, lebar, gebu and tonggek pulak tu punggung tonggek Mom nie, Mom. ! " kata saya pada emak tu pulak.

"Rasa la dengan sepuas puasnya, Sayang. ! Ramai lelaki yg idamkan sangat punggung tonggek Mom nie, Sayang. ! Luzzam jugak yg dapat merasakannya akhirnya, Sayang. ! " kata emak tu pada saya lagi.

"Luzzam teramat amat sangat cintakan and sayangkan Mom dengan sepenuh hati Luzzam nie, Mom. ! Luzzam teramat amat sangat cintakan and sayangkan Mom. ! " kata saya pada emak tue.

"Mom pon cam tu juga, Sayang. ! Rasa la lagi, Sayang. ! Tunjalkan dlm dalam lagii batang pelir Luzzam tue, Sayang. ! " kata emak tu pada saya pulak.

"Mom. Oooh Mom. ! " jerit saya pada emak tu sambill menikmati sondolan ke dlm saluran lubang punggung tonggek emak yg maha subur tue. begittu la keadaan kitorang berdua yg sedanng kenikmatan melakukan hubungan seks sumbang mahram tersebut.

Saya sedanng menikmati kelazatan lubang punggung tonggek emak yg sememangnya menjadi idaman ramai lelaki tue. Lubang punggung tonggek emak tu saya henjut henjut and saya sondol sondol dengan sangat dlm demi untk merasai kenikmatan lubuk lubang punggung tonggek emak tu yg amat subur and matang.

Peha and betis gebu emak tu terkangkang dengan luas untk membenarkan batang pelir saya tertusuk jauh ke dlm lubang punggung tonggeknya. Kepala emak tu pulak terdongak ke atas and ini telah menambahkan lagii keinginan nafsu seks saya.

Sesekali saya menarik rambut emak tu supaya emak tu terus menonggengkan punggung tonggeknya dengan lebih lentik and tonggek lagi. Dari atas tubuh emak tue, saya dapat melihat betapa padat and dalamnya alur lubang punggung tonggek emak yg sangat subur tue.


Cerita lucah Pepek Gebu Emak Aku Jolok
  • Kita berdua seperti sepasang haiwan yg sedanng mengawan untk mendapatkan zuriat. saya sudh tdk tertahan kenikmatan lagi. air mani saya sudh berlumba lumba untk memancut keluar. Buah pelir saya sudh berdenyut denyut mengepam air mani saya ke arah saluran kencing saya, ditambah pulak dengan rasa geramnya saya pada lubang punggung tonggek emak tu yg sedanng kembang kuncup.
  • Saya tercungap cungap menahan nafsu untk memancut. Tunjalan batang pelir saya ke dlm lubuk lubang punggung tonggek emak tu daah semakin dalam. emak tu pulak dapat merasakan yg saya daah semakin hampir sampai ke klimaks seks saya sendiri.
  • Emak tu pon terus menghulurkan tangannya ke bawah celah kangkangnya and terus mencapai kantung buah pelir saya. emak tu kemudiannya terus meramas ramas buah pelir muda saya tu dengan lembut supaya saya dapat kurangkan rasa untk memancutkan air mani saya tue.
  • Saya sudh meraung raung dengan penuh bernafsu seks and tindakan emak tu akhirnya telah berjaya mengurangkan rasa untk saya memancutkan air mani saya sendiri pada ketika tue. "Luzzam daah terasa ingin terpancut sangat sekarang nie, Mom. ! " desah saya pada Mom Cerly saya tue.
  • "Sabar la dulu, Sayang. ! Jamah lagii lubang punggung tonggek Mom ni dengan sepuas puasnya dulu, Sayang. ! " kata Mom Cerly saya tu pada saya. "Mom, Luzzam ingin pancutkan air mani Luzzam ni kat dlm lubang punggung tonggek Mom ni blh tak. ? Luzzam ingin rasa sangat kesuburan lubang punggung tonggek Mom nie. ! " tanya and kata saya pada emak tue.
  • "Nanti membazir jer air mani Luzzam tu kalau Luzzam pancutkan kat dlm lubang punggung tonggek Mom nie, Sayang. ! Sayang jer la air mani Luzzam tu terbuang begittu saja, tahu tak Sayang. ? Lubang pepek Mom ni kan ker ada, Sayang. ? " kata emak tu pada saya.
  • "Luzzam tahu lubang pepek Mom tu subur sangat, Mom. ! Luzzam takut nanti Luzzam termengandungkan Mom pulak, Mom. ! " kata saya pada emak tu pulak. "Mom ingin sangat bagi Luzzam rasa cam mana lazatnya pancutkan air mani ke dlm lubang pepek and rahim Mom ni and Mom memang ingin sangat rasakan air mani Luzzam tu bertakung kat dlm lubang pepek Mom nie, Sayang. ! Luzzam jngn la takut kalau kalau Luzzam akan termengandungkan Mom nanti, Sayang. ! Lagipun Mom daah makan pil pencegah kehamilan tadi and selama ni pon Mom memang makan pil pencegah kehamilan, Sayang. ! Pancutkan la air mani pekat Luzzam tu bannyak banyak kat dlm lubang pepek Mom nie, ye Sayang. ! " kata and tanya emak tu pada saya pulak.
  • "Mom, Luzzam ingin mintak izin pancutkan air mani Luzzam ke dlm lubang pepek Mom tu ye. ! " kata saya pada emak tu pulak. "Baiklah Sayang. Mom izinkan Luzzam buat cam tue. ! Sondol la lubang pepek Mom ni dengan sepuas puasnya, ye Sayang. ! Biar sampai memancut mancut air mani Luzzam tu kat dlm lubang pepek Mom ni nanti. ! " kata emak tu pada saya lagi.
  • Tanpa menunggu lebih bannyak masa lagi, saya pon terus dengan perlahan lahan menarik keluar batang pelir saya dari dlm lubang punggung tonggek emak tue. Geram sungguh saya apabila melihat rongga lubang punggung tonggek emak tu tertarik bersama dengan kepan jngn batang pelir saya sendiri.
  • Lebih geram lagii saya bila melihatkan lubang punggung tonggek emak yg segar tu terlopong luas apabila batang pelir saya habis saya tarik keluar. Dari atas emak tue, saya dapat melihat bibir lubang pepek emak yg subur tu dengan penuh kegeraman.
Inilah lubang pepek yg akan menerima pancutan pancutan air mani subur saya kelak. saya pon terus mencium belakang emak tu dengan lembut sambill menghalakan takuk kepala batang pelir saya yg mengembang penuh tu ke pintu lubang pepek emak tu dari arah belakang.

Lendir yg bannyak terdapat di celah bibir lubang pepek emak tu telah memudahkan batang pelir saya menyelinap masuk and terus santak ke pangkal dlm lubang pepek Mom Cerly saya tue.

Saya pon kemudiannya terus menggeletar keenakan sambill emak tu tertonggek and mendengus dengus dengan penuh bernafas nafsu seks. saya pon terus menebuk lubang pepek emak tu dengan dalam. Setiap kali kepala batang pelir saya santak ke dasar lubuk lubang pepek emak tue, saya akan terjerit kecil.

Manakan tidaknya, seorang lelaki remaja sedanng merasai keenakan melakukan hubungan seks sumbang mahram dengan Mamanya sendiri yg merupakan seorang pompuan yg amat subur. saya blh merasakan kesuburan and kesegaran lubang pepek emak tue.

Pepek Gebu Emak Aku Jolok cerita incest melayu, kisah taboo seks Pepek Gebu Emak Aku Jolok, citer blue malay Pepek Gebu Emak Aku Jolok

Pepek Gebu Emak Aku Jolok


Sememangnya emak tu adalah seorang pompuan yg amat lazat untk dijamah oleh sesiapa saja. dengan penuh geram saya pon terus menunjal nunjalkan batang pelir saya dengan sedalam dalamnya demi untk menikmati saat saat terakhir sebelum lubang pepek emak tu saya penuhi dengan air mani saya nanti.

Di dlm hati saya, saya sudh mula jatuh cinta dengan emak tu sendiri. saya teramat sangat mahukan tubuh emak tu untk memuaskan keinginan nafsu seks saya pada setiap hari and setiap malam.

Saya tdk ingin pompuan lain lagi. Bagi saya, emak tu pon sudh memadai untk saya menikmati kenikmatan melakukan hubungan seks sumbang mahram yg maksimum. Keenakan lubang pepek subur emak tu dengan serta mertanya telah membuatkan buah pelir saya kembali berdenyut denyut untk memancut air mani saya.

Kali ini saya akan membenarkan air mani saya membuak buak keluar dengan sebanyak banyaknya. emak tu pulak sudh mengetahui keadaan nafsu seks saya. Kali ini emak tu jugak akan merelakan lubang pepek nya dipenuhi dengan air mani saya.

Kita berdua yg sedanng enak saling melakukan hubungan seks sumbang mahram bersama itu mula terjerit jerit tanpa berasa segan silu. kita berdua pon sudh semakin hampir dengan klimaks seks masing masing.

Kita berdua akan menikmati kepuasan saling melakukan hubungan seks sumbang mahram bersama sebentar jer lagi. Henjutan batang pelir saya sudh semakin dlm and padu ke dlm lubang pepek emak tue.

Sampai pada satu ketika, air mani saya sudh tdk lagii tertahan. Buah pelir saya pon telah mengepam air mani saya dengan begittu bannyak untk dipancutkan ke dlm lubang pepek subur emak yg sedanng rela menadah tue.

Emak tu pon terus meraung raung merayu pancutan air mani saya sendiri. dengan penuh geram akan sekujur tubuh bogel Mom Cerly saya yg sedanng menonggek tue, saya pon terus menunjalkan batang pelir saya jauh ke dasar lubang pepek emak tue, lalu memancutlah air mani saya yg begittu pekat and subur tu ke dlm lubuk lubang pepek Mom Cerly saya tu buat kali pertamanya pada lebih kurang pukul 11:30 malam.

Bila memancut jer air mani saya dengan deras and bannyak tue, saya pon terus menjerit menjerit kepuasan. Seluruh bilik itu saya rasakan bercahaya cahaya akan kenikmatan pancutan air mani saya yg sedanng saya rasai pada ketika itu.

Pasangan saya pulak, iaitu emak tu sendiri pulak tersentak, lalu tertonggeng apabila merasakan kepanasan pancutan air mani saya telah mengenai dasar lubang pepek nya. "Luzzam daah pancut, Mom. ! Luzzam daah pancut, Mom. ! " desah saya pada emak tue.

"Ooh Sayang. Pancut lagii bannyak banyak, Sayang. ! Pancutkan air mani Luzzam tu dengan sepuas puasnya, Sayang. ! Pancutkan air mani pekat Luzzam tu kat dlm lubang pepek Mom ni sendiri dengan sepuas puasnya, Sayang. ! " desah Mom Cerly saya tu pada saya pulak.

"Enak and sedapnya sangat, Mom. ! Lazatnya pancut kat dlm lubang pepek Mom ni dari arah belakang, Mom. ! " kata saya pada emak tue. "Rasa la, Sayang. ! Rasakan dengan sepuas puasnya air mani pekat Luzzam tu meleleh kat dlm lubang pepek Mom nie, Sayang. ! " kata emak tu pada saya.

"Aah. Aah. Aah. ! Nah, Mom. ! Nah air mani Luzzam nie, Mom. ! " jerit saya pada emak tu sambill saya terus menyondol lubang pepek emak tu dengan batang pelir saya.

"Banyaknya air mani yg daah terpancut nie, Sayang. ! Pekatnya air mani nie, Sayang. ? Mesti sedap sangat nie, kan Sayang. ! " kata emak tu pada saya. "Mom. Mom. Enak sangat la, Mom. ! Enak tersangat sangat la, Mom. ! " saya pon terus merengek rengek sambill memeluk erat emak tu dari arah belakang.

"Sayang. Sayang anak Mom. Pekat sungguh air mani Sayang memancut kat dlm lubang pepek Mom ni ye, Sayang. ! " kata emak tu pada saya lagi. "Tadah air mani Luzzam nie, Mom. ! " kata saya pada emak tu pulak.

"Mom tengah tadah air mani Sayang tu sekarang ni la, Sayang. ! Pancut dlm dalam, Sayang. ! Pancutkan dengan bannyak banyak lagi, Sayang. ! Oooh sedapnya, Sayang. ! Perah air mani Sayang tu sampai habis, Sayang. ! Pancutkan semuanya kat dlm lubuk lubang pepek Mom nie, Sayang. ! Oooh sedapnya, Sayang. ! " desah emak tu pada saya.

Mencicit cicit emak tu apabila saya pancutkan air mani saya ke dlm lubang pepek nya dengan sedemikian rupa. emak tu pon terus menggelinjang gelinjang kepuasan ketika saya terus menebuk nebuk lubang pepek nya tanpa henti.

Mom Cerly saya tu jugak terus terbeliak and terlopong sambill mendengus dengus setiap kali air mani pekat saya menembak nembak pintu rahimnya yg amat subur tue. saya pon terus memeluk emak tu dengan sangat eratnya dengan batang pelir saya masih lagii tertusuk jauh ke dlm lubang pepek emak yg amat subur tue.

Emak yg amat subur tu akhirnya telah dapat merasakan kepuasan seks yg teramat sangat. saya berasa sungguh geram dengan kecomelan emak tu and saya pon meneruskan lagii sondolan sondolan batang pelir saya dengan lebih dlm and ganas lagii sambill kedua dua tangan saya telah mencapai kedua dua tetek emak tu untk saya meramas ramasnya pulak.

Tiada satu pon titisan air mani berharga saya yg meleleh keluar dari dlm lubang pepek emak yg amat dlm tue. saya pon kemudiannya terus memeluk emak tu dengan begittu erat sambill terjolok jolok ganas and dlm untk menikmati setiap pancutan air mani saya ke dlm lubang pepek matang emak tue.

Ada lebih kurang 10 das pancutan air mani saya lepaskan ke dlm lubang pepek emak yg maha lazat tue. sesudah beberapa minit saya menikmati pancutan air mani saya ke dlm lubang pepek emak tue, saya masih lagii menyondol nyondol lembut untk merasai lelehan lelehan terakhir air mani pekat saya di dlm kesuaman lubang pepek emak tue.

Kita berdua akhirnya akur dengan kenikmatan saling melakukan hubungan seks sumbang mahram bersama buat kali pertamanya sebentar tadi. Mom Cerly saya tu pon terus berkeras supaya saya tdk mencabut keluar batang pelir saya dari dlm lubang pepek nya sendiri supaya tiada air mani saya yg akan meleleh keluar dari dlm lubang pepek nya tue.

Mungkin saya tdk berapa sedar bahawa lubang pepek emak tu adalah amat subur and matang. Walaupun setitis air mani mana mana lelaki pon yg dapat masuk ke dlm lubang pepek nya tue, pasti akan dapat termengandungkan emak tue, inikan pulak begittu bannyak air mani saya telah mengalir ke dlm lubang pepek emak tu tadi tanpa sedikit pon yg terbazir, tapi emak tu telah memberikan jaminannya pada saya bahawa emak tu takkan termengandungkan 'anak' saya krn emak tu telahpun memakan pil pencegah kehamilan sebelum kitorang berdua saling melakukan hubungan seks sumbang mahram bersama tadi.

Di dlm keselesaan air cond yg sejuk kat dlm bilik tidur saya tue, kitorang berdua telah saling berbual bual dengan sangat mesranya bersama sama. Pada ketika tu jam telah pon menunjukkan lebih kurang pukul 12:35 tengah malam.

"Sayang, enak tak dapat pancutkan air mani Sayang tu kat dlm lubang pepek Mom ni tadi. ? " tanya emak tu pada saya. "Enak sangat, Mom. ! Sedap sangat rasanya masa Luzzam pancutkan air mani Luzzam ni kat dlm lubang pepek Mom tu tadi, Mom. ! Nanti bagi Luzzam pancut lagii air mani Luzzam ni kat dlm lubang punggung tonggek subur Mom tu pulak ye, Mom. ! " jawab and kata saya pada emak tue.

"Em. Em. Boleh, Sayang. ! Tak ada sebarang problem pon pada Mom untk Luzzam buat cam tue, asalkan Luzzam rasa sangat puas and Luzzam dapat berikan kepuasan seks yg sepenuhnya pada Mom lagi, Sayang. ! " rengek emak tu pada saya dengan manja sambill saya pon terus menunjal nunjal lembut lubang pepek nya.

"Luzzam rasa puas sangat tadi, Mom. ! Terima kasih bannyak banyak Luzzam ingin ucapkan pada Mom sebab Mom daah bagi peluang pada Luzzam untk merasa lubang pepek and jugak lubang punggung tonggek pompuan buat pertama kalinya tadi, Mom. ! Mom rasa sedap sangat tak tadi. ? " tanya saya pada emak tue.

"Mom pon rasa puas sangat tadi, Sayang. ! Mom pon ingin ucapkan terima kasih bannyak banyak pada Luzzam sebab Luzzam daah berikan kepuasan seks yg sangat maksimum pada Mom tadi, Sayang. ! Mom memang rasa sangat puas tadi, Sayang. ! bapak Luzzam pon tak dapat berikan kepuasan seks yg sebegitu rupa pada Mom sepertimana yg Luzzam telahpun berikan pada Mom tadi, Sayang. ! bapak Luzzam tu sentiasa sibuk and itu telah menyebabkan Mom rasa sangat kesunyian, kesepian serta kegersangan nafsu seks, Sayang. ! Nasib baiklah ada Luzzam tadi, dapat jugak la Mom merasakan kepuasan seks lagii tadi, Sayang. ! Di samping tu juga, tadi tu adalah merupakan hadiah birthday Luzzam yg ke 17 tahun ni tadi and hadiah tu adalah merupakan hadiah yg paling special untk Luzzam daripada Mom, Sayang. ! " terang emak tu pada saya dengan panjang lebarnya sambill mencium mulut and mengucup bibir saya dengan sangat bernafsu seks and jugak memeluk saya dengan sangat eratnya.

"Terima kasih bannyak banyak Luzzam ingin ucapkan sekali lagii pada Mom sebab Mom daah berikan hadiah birthday yg paling special pada Luzzam tadi. ! Luzzam takkan lupakan hadiah birthday yg ke 17 tahun Luzzam ni sampai bila bila pon, Mom. ! " kata saya pada Mom Cerly saya tu pulak.

Pada lebih kurang pukul 2:30 pagi, kitorang berdua pon mula lena and saling tidur seranjang sumbang mahram bersama di atas katil saya sendiri buat pertama kalinya dlm keadaan saling berbogel bersama and jugak dlm kepuasan.

Saya masih lagii terus menjolok jolok lembut lubang pepek subur emak tu yg pada ketika ni telah melekit lekit dengan air mani saya. Inilah pengalaman melakukan hubungan seks saya buat pertama kalinya.

Saya berasa begittu sangat puas dengan perlakuan hubungan seks sumbang mahram bersama dengan Mom kesayangan saya tu sebentar tadi. Pada keesokkan harinya, saya telah bangun seperti biasa pada lebih kurang pukul 6:30 pagi untk mandi and bersiap untk pergi ke sekolah seperti biasa.

Saya lihat emak tu telah tiada di sebelah saya pada ketika saya telah terbangun krn Mom Cerly saya tu telah bangun lebih awal untk menyediakan sarapan pagi untk saya makan sebelum saya pergi ke sekolah.

Sesudah saya selesai mandi and memakai pakaian uniform sekolah saya, saya pon terus pergi ke ruang makan untk bersarapan pagi bersama dengan Mom Cerly saya tue. sesudah selesai bersarapan pagi, kitorang berdua pon terus saling berpeluk pelukkan, berkucupan bibir and berciuman mulut dengan teramat sangat mesra and eratnya sebelum saya pergi ke sekolah pada lebih kurang pukul 7 pagi.

Sesudah saya pulang dari sekolah pada lebih kurang pukul 2:10 petang, saya akan makan tengahari terlebih dahulu and kemudiannya emak tu akan mengajak saya masuk ke dlm bilik tidurnya sendiri.

Kita berdua pon terus la saling melakukan hubungan seks sumbang mahram bersama sebanyak 4 kalisehingga lebih kurang pukul 7. Selepas tu kitorang berdua terus berehat untk mandi junub and makan malam bersama.

Pada lebih kurang pukul 9 malam, kitorang berdua pon terus saling melakukan hubungan seks sumbang mahram bersama sebanyak 4 kalisehingga lebih kurang pukul 2 pagi and seterusnya kitorang berdua pon terus saling tidur seranjang berbogel sumbang mahram bersama untk malam yg ke 2.

Sehingga kitorang berdua telahpun saling melakukan hubungan seks sumbang mahram bersama sebanyak 174 kali selama 21 hari iaitu sebanyak lebih kurang 8 kali sehari) and kitorang berdua jugak telah saling tidur seranjang berbogel sumbang mahram bersama sebanyak 20 malam.

Sehingga kini saya and Mom Cerly saya tu masih lagii meneruskan hubungan seks sumbang mahram kitorang berdua. Apabila bapak saya keluar bekerja, Mom Cerly saya tu pon kemudiannya akan terus membogelkan tubuh montoknya untk tatapan saya.

Tanpa segan silu emak tu akan melakukan kerja kerja rumah dlm keadaan berbogel pada setiap masa, malah apabila emak tu keluar menjemur pakaian pon emak tu akan melakukannya dengan cuma berkemban tuala mandinya saja.

Setiap kali saya pulang dari sekolah pada waktu tengahari, saya akan terus membogelkan diri saya sebaik jer saya memasuki pintu rumah and emak tu pulak akan terus mengulum batang pelir saya sehingga saya memancut mancutkan air mani saya dengan penuh kepuasan.

Selepas mandi and menikmati makan tengahari bersama, kitorang berdua akan terus saling melakukan hubungan seks sumbang mahram bersama sebanyak beberapa kali tanpa berasa segan silu and tdk mengira di mana mana pon, baik di dapur, di dlm bilik air, di dlm bilik tidur mahupun di ruang tamu.

Titisan titisan air mani saya blh dilihat di mana mana jer di sekitar di dlm rumah kitorang berdua tue. Apabila nafsu seks emak tu sedanng memuncak, emak tu akan dengan selambanya akan mengajar saya untk saling melakukan hubungan seks sumbang mahram bersama dengan agak bannyak kalinya.

Setiap hari saya akan memuaskan keinginan nafsu seks saya ke atas seluruh body montok emak tu sendiri. Setiap hari air mani subur saya akan membuak buak masuk dengan pekat and bannyak ke dlm lubang pepek emak tu sendiri.

Sehingga sekarang ini emak tu masih lagii tdk termengandungkan anak haram ataupun anak luar nikah kitorang berdua krn emak tu selalu memakan pil pencegah kehamilan untk mengelakkan kehamilan luar jangkaan.

Sehingga sekarang ini jugak bapak saya tu langsung tdk sedar bahawa diaorang sedanng berkongsi kelazatan tubuh emak tu dengan saya sendiri. bapak saya tu jugak tdk sedar bahawa emak tu menggelinjang gelinjang and tertonggeng tonggeng setiap hari akibat disondol oleh saya, anak lelaki tunggal kesayangannya sendiri.

Kita berdua sememangnya sangat pandai merahsiakan perlakuan hubungan seks sumbang mahram kitorang berdua tu daripada pengetahuan bapak saya sendiri. saya jugak suka akan hubungan seks yg agak ganas. Kerapkali emak tu akan mengulum batang pelir saya terlebih dahulu sehingga air mani saya terpancut pancut, lalu emak tu akan menelan kesemua air mani saya tue.

Kadangkala pulak lubang punggung tonggek emak tu saya sondol sondol dengan rakus sehingga lubang punggung tonggek lembut emak tu menjadi merah and selepas itu saya pancutkan pulak air mani saya yg masih begittu pekat and bannyak tue.

Itulah kisah hubungan seks sumbang mahram di antara kitorang berdua, pasangan anak beranak. Sememangnya tubuh emak yg amat sempurna and segar tu telah menjadi idaman ramai lelaki. Tiada lelaki yg normal dapat menahan keinginan nafsu seks mereka sendiri apabila melihat sekujur tubuh bogel emak tu di hadapan mata mata mereka.

Dengan bentuk punggung yg tonggek and lebar serta padat and jugak dengan bentuk peha and betis yg sempurna serta bersih, body emak tu adalah anganan ramai lelaki untk dinikmati.

Bukak jer belahan punggung tonggek emak yg maha subur tue, maka akan kelihatan la betapa comel and bersihnya simpulan lubang punggung tonggek and celahan lubang pepek emak yg sangat sempurna tue.

Ditambah pulak lagii dengan ketembaman belahan daging lubang punggung tonggek emak tu yg mempunyai sedikit garis garis selulit yg membuktikan keranuman lubang pepek nya tue. saya adalah antara beberapa lelaki yg bertuah yg dapat menikmati kemanisan seluruh body emak yg amat enak tu and setiap kali dinikmati, lubang pepek subur emak tu akan membuatkan setiap batang pelir lelaki tersebut memancut mancutkan air mani dengan begittu pekat and deras sekali.

Apatah lagii jika emak tu mengizinkan untk dibuntingkan, maka lebih enak la rasa setiap pancutan air mani benih lelaki ke dlm lubuk lubang pepek nya yg amat subur tue.
Pepek Gebu Emak Aku Jolok ***
Pepek Gebu Emak Aku Jolok,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Pepek Gebu Emak Aku Jolok cerita incest melayu, kisah taboo seks Pepek Gebu Emak Aku Jolok, citer blue malay Pepek Gebu Emak Aku Jolok, porn, erotic Cite Blue, Pepek Gebu Emak Aku Jolok


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/