Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Butuh #6

March 22, 2016, in category , , , ,
Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Butuh #6 | mereka bertiga duduk di atas kerusi panjang di ruang tamu. Dunnde duduk di tengah tengah sementara Benna duduk di kiri dan Lasnny pula duduk di sebelah kanan Dunnde. Lasnny masih belum menghabiskan minumannya sementara Dunnde baru je menuangkan secawan lagii nescafe ke dalam cawannya yangg telahpun kosong.

Tekaknya dirasakan btl betul dahaga. tubuhnya dirasakan begittu penat sesudah meratah tubuh Lasnny sebentar tadi. Benna mula meletakkan tangannya di pangkal peha Dunnde yangg terdedah. batang butuh Dunnde yangg kecut dan lembik itu dikuis-kuiskan dgn jari telunjuknya.

Dunnde cuma membiarkan je apa yangg dilakukan oleh Benna. wajah Benna direnungnya sebentar dan Benna membalasnya dgn sebuah senyuman. Lasnny masih terus meneguk air di dalam cawannya. tekaknya juga turut merasa dahaga.

Walaupun dia tidk berapa banyaak melakukan pergerakan namun rasa penat btl betul dirasakan olehnya. tenaganya dirasakan udah banyaak hilang. tangan Benna masih lagii memain-mainkan batang butuh Dunnde. batang butuh itu kini mulai bergerak-gerak dan tangan Benna mulai merasakan batang butuh yangg berada di dalam genggamannya itu mula mengembang dan membesar dia kini hanya menunggu masa je untk melihat batang butuh itu kembali membesar dan segar.

Pipi kiri Dunnde mula menjadi sasaran hidung dan mulut Benna. pipi itu dicium dan dikucupnya. kemudian dia mula mencari mulut Dunnde. mulut mereka bertembung dan lidah mereka segera berkulum.

Sesudah agak puas berkuluman lidah, Benna kini mengalihkan mulutnya ke atas payudara Dunnde yangg disaluti oleh bulu lebat. payudara yangg tumbuh di dalam bulu lebat itu dijilatnya dgn rakus terutama di bahagian puting yangg halus sebesar kepala mancis api.

Dunnde mula merasa nikmat bila lidah Benna menjilat jilat puting payudara nya. Lasnny cuma melihat je apa yangg dilakukan oleh Benna terhadap Dunnde. Lasnny tahu Benna juga nak menikmati apa yangg dirasainya sebentar tadi.

Dia btl betul faham tentang itu. apabila mendapati batang butuh Dunnde udah semakin keras dan segar, Benna segera turun dari kerusi dan terus melutut di atas lantai. kepalanya disembamkan di celah kedua belah peha Dunnde yangg telahpun dikangkangkan sejak dari tadi.

Batang butuh Dunnde mula dimain mainkan dgn lidahnya. lepas itu lidah Benna segera melakukan jilatan pada sekeliling batang butuh yangg telahpun tegak dan keras itu. Dunnde kini merasai semakin nikmat.

Mulut Benna kini mula mengulum batang butuh Dunnde dan batang butuh itu segera keluar masuk meredah mulut Benna bila Benna menganggukkan kepalanya. Lasnny telahpun menghabiskan air minumannya. dia tidk ingin ketinggalan untk turut sama dalam perjuangan itu.

Bibir Dunnde yangg duduk di sisinya itu terus dikucupinya. lidah mereka berkuluman dgn penuh nikmat. sementara mulutnya mengucupi mulut Dunnde, tangan kanan Lasnny mula meraba burit Benna yangg menonggeng di atas lantai di hadapannya dan Dunnde.

Jari hantunya yangg halus dan panjang itu diletakkan di celah lurah burit Benna. Jari itu menurun agak ke bawah dan dia dapat merasakan lurah sempit Benna yangg telahpun mula mengemut ngemut kecil.

Lasnny tahu lurah Benna kini telahpun meminta sesuatu untk diisi dan untk itu jari halus Lasnny segera mencari cari kelentit Benna di celah lurah yangg tidk berbulu itu. kelentit Benna kemudiannya digentelnya dgn lembut dan halus.

Benna mula merasa nikmat bila jari Lasnny yangg halus itu memain mainkan kelentitnya yangg sudahpun mulai tegang. dia juga mulai merasakan alur sempitnya telahpun basah dan becak. Dunnde tidk duduk kaku macam patung.

Tangannya turut memainkan peranan. tangan kanannya diletakkan di atas payudara Lasnny yangg kecil dan keras macam payudara anak dara sunti itu. payudara itu diramas ramasnya dgn lembut. ramasan tangan Dunnde kemudiannya beransur kuat dan cepat.

Dia begittu geram kepada payudara kecil yangg dimiliki oleh Lasnny itu. Dunnde kemudiannya menolak kepala Lasnny. Lasnny cuma menurut sahaja. Dunnde kini meletakkan mulutnya di atas payudara Lasnny yangg agak kecil namun menarik itu.

Lidahnya menjilat di seluruh kawasan daging yangg membusut keras didada Lasnny. Kemudian lidahnya beralih pula ke bahagian puting payudara gadiis Cina yangg menjadi wanita simpanan taukeh balak dari Mentakab itu.

Lasnny merasa begittu nikmat bila lidah Dunnde menjilat jilat puting payudara nya. dia terpaksa menggeliat beberapa kali menahan perasaan berahinya. sementara Benna masih terus melakukan kuluman pada bahagian butuh Dunnde.

Benna tahu bahawa kali ini dia akan berpeluang mengulum batang butuh yangg besar panjang itu dgn lebih lama krn batang butuh itu baru je mengeluarkan sperma ketika bersetubuh dgn Lasnny sebentar tadi.

Menurut pengalaman Benna, batang butuh lelaki mmg susah untk mengeluarkan air pekat yangg berwarna putih itu. Lasnny kemudian menepuk kecil burit Benna beberapa kali. Benna yangg sdang seronok mengulum batang butuh Dunnde tiba tiba terperanjat.

Batang butuh Dunnde segera terlepas dari mulutnya. "ada apa? " tanya Benna sambill mendongak memandang ke arah Lasnny. "bagi saya pula menghisap! " sergah Lasnny. Benna tidk perlu bercakap banyak.

Dia segera bangun dan memberikan peluang kepada Lasnny pula untk meneruskan kuluman pada batang butuh Dunnde yangg besar dan panjang itu. Lasnny melutut di atas lantai macam yangg dilakukan oleh Benna sebentar tadi.

Batang butuh Dunnde yangg besar dan tegak keras itu terus dijilatnya dgn lidahnya. lama lidah Lasnny menjilat jilat di bahagian kepala batang butuh yangg udah mulai mengembang itu. kepala batang butuh Dunnde yangg udah mulai ranum itu kemudian segera ditelan oleh Lasnny.

Cerita Sex Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Butuh #6

Batang butuh itu kemudian keluar masuk meredah mulut kecil itu apabila Lasnny melakukan anggukan. Lasnny begittu seronok mengulum batang butuh yangg besar itu. dia merasa begittu nikmat bila mendapati batang butuh Dunnde itu btl betul padat di dalam mulutnya.

Dunnde pula merasakan lebih nikmat bila batang butuh nya dikulum oleh Lasnny. mulut kecil itu dapat memberikan kenikmatan yangg lebih. dia menggeliat beberapa kali bila Lasnny semakin kencang melakukan anggukan.

Benna terus mengusap bulu dada Dunnde yangg lebat dan tebal. sesekali jarinya memain mainkan puting payudara Dunnde yangg udah turut keras. sementara itu mulut Benna dan mulut Dunnde masih bertembung.

Lidah mereka masih berkulum. Rasa nikmat menguasai ketiga-tiga mereka. "bagaimana perasaanmu? " tanya Benna bila mulutnya dilepaskan dari mengucupi mulut Dunnde. "sedap! " "tentu kau belum pernah main begini! " Dunnde cuma menganggukkan kepalanya.

Sementara Lasnny tidk menghiraukan perbualan antara Dunnde dan Benna. kepalanya masih tekun mengulumi batang butuh Dunnde yangg semakin keras dan tegang. Dunnde mula merasakan batang butuh nya semakin panas bila kepala Lasnny semakin laju mengangguk.

Batang butuh nya semakin laju keluar masuk dari mulut kecil Lasnny. sperma nya dirasakan udah hampir terpancut. "biarkan air itu bertakung dalam mulut Lasnny! " pekik Benna bila dia melihat Dunnde cuba mengelak dari membiarkan Lasnny terus mengulum batang butuh nya.

"tak sedap! " balas Dunnde. "awak belum rasa! " "saya tahu tak sedap! " "rasalah dulu. baru blh cakap! " Dunnde kini mengalah. sperma nya yangg dirasakannya udah hampir hendak terpancut sebentar tadi tiba tiba terhenti sesudah dia bercakap cakap dgn Benna.

Mmg begittu keadaan lelaki. sperma nya akan terbantut dari terkeluar sekiranya mereka tidk menumpukan sepenuh perhatian mereka ke arah itu. Lasnny semakin laju menganggukkan kepalanya. Dunnde kini mula merasakan sperma nya hendak keluar semula.

Dia cuma membiarkan je Lasnny melakukan anggukan yangg semakin deras dan kencang. hendak juga dia mencuba bagaimana sedapnya jiika sperma dilepaskan ke dalam mulut seseorang wanita. tiba tiba kaki Dunnde terkial kial.

Benna tahu sperma Dunnde telahpun terpancut ke dalam mulut Lasnny. walaupun Lasnny udah dapat merasai sperma Dunnde telahpun bertakung di dalam mulutnya namun kepalanya masih lagii melakukan anggukan walaupun anggukan yangg dilakukan olehnya tidaklah sekencang awal tadi.

Lasnny ingin kesemua sperma Dunnde terpancut ke dalam mulutnya. dia tidk ingin membazir. bukan mudah baginya untk menelan sperma dari batang butuh yangg besar dan panjang macam batang butuh yangg dimiliki oleh Dunnde.

Sesudah merasakan kesemua sperma Dunnde telahpun terkeluar. Lasnny baru memberhentikan anggukannya. sperma yangg bertakung di dalam mulutnya terus ditelannya. kemudian lidahnya menjilat jilat saki baki sperma yangg melekat di bahagian kepala batang butuh Dunnde.

Dunnde merasa begittu lemah bila sperma nya ditumpahkan ke dalam mulut Lasnny. Dan yangg paling melemahkannya ialah ketika gadiis Cina itu menghisap lubang kecil di hujung kepala batang butuh nya itu.

Dia ingin kesemua sperma Dunnde masuk ke dalam mulutnya. anak muda yangg bertugas di Alor setar itu terkulai lemah lalu tersungkur di atas kerusi panjang di ruang tamu. Benna dan Lasnny tersenyum memandang ke arah Dunnde yangg btl betul dalam keletihan dan kepenatan.

Dunnde kini udah tidk mampu lagii untk berbuat apa apa. seluruh tenaganya dirasakan lemah. badannya dirasakan lumpuh dan tidk mampu untk bergerak lagi. Benna mendapatkan Lasnny yangg masih duduk di atas lantai yangg beralaskan permaidani tebal.

Tubuh Lasnny dibaringkan di atas permaidani buatan iran itu. kemudian payudara kecil yangg tumbuh segar di dada gadiis Cina itu disedutnya dgn penuh bernafsu. sementara tangan Lasnny pula merangkul tubuh Benna yangg menindihnya ketika itu.


Cerita lucah Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Butuh #6
  • Lasnny merasa lebih nikmat bila lidah Benna yangg lebih lembut dari lidah Dunnde mencuit cuit puting payudara nya yangg telahpun keras tegang. bibir Lasnny kini menjadi sasaran Benna. bibir nipis itu dikucupnya dgn penuh nafsu.
  • Kemudian lidahnya merayap masuk ke dalam mulut Lasnny lalu mencari lidah Lasnny. Lidah mereka kemudiannya bertembung lalu berkuluman buat beberapa ketika. kepuasan menerjah ke seluruh tubuh Lasnny. sementara Benna kini semakin bertindak hebat.
  • Mukanya kini disembamkan ke celah kelangkang Lasnny. alur Lasnny yangg telahpun mula berair itu mula dijilatnya dgn rakus. dia merasa begittu seronok menjilat lurah sempit kepunyaan temannya itu. biji kelentit Lasnny yangg jauh lebih panjang dari kelentitnya itu kini menjadi sasaran Benna.
  • Lidah Benna mula menguis-nguiskan kelentit Lasnny yangg agak panjang itu. Lasnny terangkat angkat bila lidah Benna semakin kencang menjilat jilat kelentitnya yangg juga udah mulai menegang dan keras. sementara lidahnya menjilat cipap Lasnny yangg udah semakin basah itu, kedua dua belah tapak tangannya meramas ramas kedua dua belah payudara Lasnny yangg agak kecil jiika dibandingkan dgn payudara nya itu.
  • Lasnny kini menjadi terkapai kapai menahan nafsunya yangg udah semakin memuncak. apabila melihat nafsu Lasnny yangg udah mulai semakin memuncak itu, Benna mulai melambat-lambatkan pergerakannya. dia tidk ingin temannya akan tumpas di tengah jalan.
  • Bagi Benna, perjalanan masih jauh lagii dan masih banyaak halangan dan rintangan yangg perlu dilalui oleh mereka. apabila menyedari Benna mulai melambat-lambatkan pergerakanya itu, Lasnny udah dapat menangkap maksud Benna.
  • Tubuh Benna yangg menindih tubuhnya ketika itu segera ditolak olehnya. kini dia pula yangg akan menyerang. Benna faham dgn kehendak Lasnny ketika itu. dia segera bangun dan terus berbaring di sisi Lasnny.
Lasnny kini mula mengucupi bibir Benna. mereka berkuluman lidah sementara tangan Lasnny mula mengepal ngepal payudara Benna yangg besar terlambak di atas dadanya. apabila tangan halus Lasnny mula meramas ramas dadanya, Benna merasa begittu nikmat dan dia mendapati bahawa Lasnny lebih matang daripada Dunnde dari segi memainkan payudara wanita.

Dgn jari dan tapak tangan yangg lembut. Benna begittu senang Lasnny memain mainkan payudara nya yangg besar itu. sesudah puas mengucupi bibir Benna. sesudah puas mengulumi lidah Benna, kini Lasnny mula menghisap puting payudara yangg besar yangg turut digerami olehnya.

Bagi Lasnny yangg mempunyai payudara yangg kecil, dia teramat gian ketika menjilat dan meramas payudara yangg besar seperti payudara kepunyaan Benna. Benna menggelupur kesedapan bila lidah Lasnny mula menjilat jilat puting payudara nya yangg udah semakin keras.

Lasnny terus melakukan peranan penting. sesudah puas payudara kanan dihisap dan dijilat olehnya dia akan beralih pula ke payudara sebelah kiri dan ketika dia menghisap payudara Benna, jarinya tidk dibiarkan kaku begittu sahaja, jarinya segera mencari lurah yangg terletak di celah kelangkang Benna.

Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Butuh cerita melayu, kisah sex blue Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Butuh, citer malay Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Butuh

Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Butuh #6


Lurah itu ditujah tujah dgn jari telunjuknya yangg halus dan sesekali jari itu akan menggesel gesel dan menguis nguis kelentit Benna yangg telahpun dikerat sedikit. Benna kini btl betul udah gian.

Nafsunya btl betul udah memuncak. dia inginkan tindakan yangg lebih jauh dari apa yangg dilakukan oleh Lasnny terhadapnya. Lasnny faham dgn perasaan Benna ketika itu. dia segera mendongak ke arah Dunnde yangg masih terlentang keletihan di atas kerusi panjang.

Dia bangun lalu segera mendapatkan Dunnde yangg masih lagii terdampar lesu. batang butuh Dunnde segara disentuhnya dgn jarinya yangg halus. dia tahu batang butuh itu akan segera bangun krn telahpun mempunyai masa yangg cukup untk berehat.

Dia tahu batang butuh itu jiika terus digentel gentel dan dimain mainkan akan segera bangun dan bersedia untk kembali berjuang. Dunnde membuka matanya yangg sejak tadi dipejamkan olehnya. walaupun dia sedar apa yangg dilakukan oleh Benna dan Lasnny sebentar tapi rasa penat menyebabkan dia tidk berminat untk melihat perjuangan yangg berlaku antara Lasnny dan Benna.

Lasnny mula merasakan batang butuh Dunnde kembali berfungsi. mulutnya segera mencangkup batang butuh yangg udah mulai segar. lidahnya segera menjilat jilat kepala batang butuh Dunnde yangg dianggapnya btl betul hebat itu.

Dunnde kini udah tidk dapat mengawal perasaannya bila batang butuh nya udah tegak dan terpacak teguh di pangkal pahanya. dia segera turun ke lantai lalu mendapatkan Benna yangg sdang terbaring menunggu perkhidmatan darinya.

Batang butuh nya segera diletakkan di celah kelangkang Benna dan perlahan lahan diradak masuk menyelam lurah yangg telahpun berair. sesudah merasakan batang butuh mula masuk, Dunnde segera melakukan goyangan di bahagian burit nya.

Batang butuh nya keluar masuk dari lurah Benna bila burit nya dihonggekkan ke atas ke bawah. Lasnny tidk membiarkan Dunnde dan Benna menikmati apa yangg mereka idamkan selama ini.

Dia merapatkan mulanya ke muka Dunnde lalu mulut mereka bertembung. mereka berkucupan sementara Dunnde terus melakukan goyangan burit nya. tangan Lasnny mula melakukan ramasan di bahagian payudara Benna dan Benna merasa nikmat yangg tidk pernah dirasainya selama ini.

Baginya dia btl betul lemas dalam pelayaran kali ini. ombak yangg dilaluinya btl betul kencang dan beberapa ketika Benna udah terkulai keletihan. Dunnde sedar Benna telahpun mendapat nikmat dan udah lemas lalu terkulai layu.

Dia segera mencabut batang butuh nya dan kini batang butuh nya itu dimasukkan ke dalam lurah kepunyaan Lasnny yangg masih lagii dalam posisi menonggeng. lurah Lasnny yangg mmg sempit itu dirasakan oleh Dunnde semakin sempit bila batang butuh nya meredah masuk ke dalam lurah Lasnny dalam posisi menonggeng.

Lasnny turut merasakan kenikmatan bila batang butuh Dunnde yangg besar dan keras itu bergesel gesel dgn kelentitnya yangg panjang. "Oh, oh. " suara Lasnny terpancut bila dia merasa begittu nikmat dilakukan demikian.

Dunnde kini memaut tubuh Lasnny yangg masih lagii dalam posisi menonggeng. Kedua dua belah tapak tangannya diletakkan btl betul di atas tetel Lasnny. tubuh itu ditarik-tarik olehnya bila dia merasakan terlalu nikmat meredah alur yangg agak sempit itu.

Air semakin banyaak membanjiri lurah kepunyaan Lasnny. Lasnny sendiri udah beberapa kali terkeluar sperma nya bila dilakukan demikian. sesudah puas bersetubuh dgn posisi begittu , akhirnya Dunnde meminta Lasnny baring di atas lantai.

Baginya bersetubuh di dalam keadaan berbaring adalah lebih selesa dan blh mendatangkan rasa penuh nikmat. tubuh Lasnny yangg masih terlentang itu memaut tubuh Dunnde yangg kini masih lagii menghempap tubuhnya yangg kecil.

Batang butuh Dunnde kini dirasakan semakin kencang keluar masuk dari alurnya yangg dirasakan udah semakin melekit. bibir Lasnny segera disambar oleh mulut Dunnde. bibir nipis itu dikucupnya dengansemahu hati.

Kali ini dia akan menjadikan Lasnny btl betul lemah dan tidk bermaya. dia akan menjadikan Lasnny tidk akan lagii menagih seks darinya padamalam itu. dia berhajat untk berehat. dia perlu bangun awal awal pagi untk segera pulang ke Alor Star.

Benna yangg udah terdampar keletihan udah tidk mampu untk berbuat apa apa. dia cuma mampu melihat adegan hebat yangg sdang berlaku di depan matanya. Lasnny kini meronta ronta di dalam pelukan Dunnde yangg semakin kemas.

Dunnde sedar bahawa Lasnny telahpun kalah dalam pertarungan dengannya ketika itu. dia btl betul udah matang tentang ragam wanita. Lasnny terus menggelupur. kakinya menunjal nunjal untk melepaskan diri dari Dunnde namun pelukan Dunnde kini semakin kemas.

Semakin erat. tubuh kecil dalam pelukannya itu udah akan dilepaskan olehnya begittu sahaja. dia akan memastikan Lasnny btl betul lemas dalam pelukannya. Dunnde terus memainkan peranan. burit nya masih kencang turun naik dan batang butuh nya semakin laju keluar masuk daru lurah Lasnny yangg btl betul udah banjir.

Entah berapa puluh kali sperma nya udah terpancut membasahi lurahnya, Lasnny sendiri tidk sedar namun dia kini udah tidk mampu lagii menghadapi Dunnde yangg nyata masih kuat dan bertenaga.

Yangg paling tidk tertahan oleh Lasnny ketika itu ialah ketika batang butuh Dunnde bergesel gesel dgn kelentitnya. rasa geli yangg terbit dari geselan tersebut menyebabkan dia terpaksa menggelupur kelemasan.

Dia tidk kisah sangat kalau batang butuh Dunnde cuma sekadar menujah alurnya untk keluar masuk je namun dia tidk tahan kalau batang butuh itu bergesel dgn kelentitnya. dia tidk tahan kegelian dan apabila dia merasa kegelian, sperma nya akan terpancut lagi.

Tubuh Lasnny semakin kemas dipeluk oleh Dunnde. goyangan burit nya juga semakin kencang lalu batang butuh nya turut kencang keluar masuk dari lurah sempit yangg kini menjadi licin dan basah.

Sesudah goyangan Dunnde semakin kencang, akhirnya Lasnny terasa kaki Dunnde menunjal nunjal kakinya. batang butuh Dunnde dirasakan berdenyut denyut di dalam lurahnya dan ketika itu Lasnny terasa lurahnya disirami oleh sperma Dunnde yangg panas.

Lurah Lasnny yangg telahpun sedia becak dan berair itu kini menjadi semakin banjir. Dunnde turun dari atas tubuh Lasnny lalu terbaring lesu di sisi Lasnny dan Benna yangg awal awal lagii telahpun lemas.

Mereka bertiga tertidur di atas lantai yangg beralaskan permaidani tebal itu akibat terlalu keletihan.
Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Butuh #6 ***
Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Butuh #6,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Butuh cerita melayu, kisah sex blue Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Butuh, citer malay Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Butuh, porn, erotic Cite Blue, Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Butuh #6


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/