Bohsia Seksi Hebat Diranjang

March 07, 2016, in category
Bohsia Seksi Hebat Diranjang | saya tak akan mengesahkan samada jawatan ini benar-benar wujud tetapi saya amat bertuah kerana saya adalah orang yaang dipertanggung jawabkan utk menemuduga calon-calon yaang telah disenarai pendekkan. Sebelum calon disenarai pendek, mereka melalui beberapa penapisan and jugak diberitahu secara langsung and tak langsung mengenai apa tugas mereka sebagai setiausaha peribadi eksekutif.

Jadi dgn kata lain, mereka yaang telah disenaraipendekkan utk menjalani temuduga sebenar sudh menyedari tugas sebenar jawatan ini iaitu mengurangkan tekanan majikan. Lebih baik saya gunakan istilah mengurangkan tekanan daripada memberikan layanan seks kerana diaorang bukan satu kerja yaang sama seperti pelacuran kerana diaorang cuma memberi layanan cuma kepada majikannya atau pun rakan-rakan majikannya.

Saya mendapatkan seorang penolong (wanita) kerana diaorang akan lebih menyenangkan kerja saya and jugak tak timbul sebarang syak wasangka apabila saya menemuduga calon berseorang diri di lokasi-lokasi yaang telah ditetapkan.

Saya melatih Riania, seorang awek berbangsa Cina yaang fasih berbahasa Melayu. saya berkenalan dengannya melalui internet and berfikiran terbuka tetapi diaorang bukan salah seorang setiausaha peribadi eksekutif and memandangkan diaorang belum bekerja, saya menawarkan diaorang bekerja bersama saya.

Pengarah urusanku menganggap Riania sebagai setiausaha peribadi eksekutif saya and diaorang dibayar gaji rm 4, 500 sebulan and jugak kemudahan-kemudahan lain termasuk rumah, kereta and sebagainya tetapi saya tak pernah menganggap Riania sebagai setiausaha peribadi eksekutif saya.

Riania sememangnya hebat diranjang kamar and dgn susuk badan 38c-27-40, sudh cukup sempurna bagi saya. diorang jugak memuji kepandaian saya dalamm merangsang klimaksnya kerana diaorang berkata saya adalah lelaki pertama yaang menghasilkan multiple orgasm dari lelaki yaang pernah menidurinya sebelum ini termasuk teman lelakinya.

Saya tanya berapa ramai lelaki pernah ditidurinya. diorang cuma menjawab tiga. Pertama sekali teman lelaki, yaang kedua ialah rakan sekerjanya(yanng kemudian menyebabkan diaorang berhenti kerja kerana lelaki itu terus memaksanya melakukan hubungan seks) and yaang terakhir ialah semasa one night stand, ketika itu diaorang mabuk di dalamm satu kelab malam.

Bila pertama kali saya and Riania mengadakan hubungan seks, semasa sedanng merancang apa bentuk temuduga yaang akan kita lakukan kepada calon-calon, diaorang berkata sudh hampir enam bulan diaorang kehausan seks.

Diorang berkata diaorang menerima tawaran yaang saya berikan kerana diaorang tahu saya pandai melayani kehendak seorang pompuan seperti yaang diingininya. Berbalik kepada temuduga calon. saya akan menamakan calon and bukan tempat di mana kita melakukan temuduga tersebut.

Saffirah berusia 20 tahun. diorang mempunyai susuk badan 36c-26-38. diorang tak mempunyai pengalaman bekerja tetapi mempunyai kelulusan Diploma Pentadbiran Awam dari sebuah Universiti tempatan. Saffirah tiba dgn berpakaian ala setiausaha.

Diorang memakai skirt pendek ketat yaang menampakkan paha putihnya yaang licin and jugak kaki yaang menarik. dng ketinggian 162 cm, ketinggian hampir sama dgn Riania, diaorang sudh memenangi pujian awal dari saya tetapi temuduga sebenar belum menentukan semuanya.

Saya mempersilakan Saffirah duduk di atas sofa panjang yaang sengaja digunakan sementara saya and Riania duduk di kerusi bertentangan dengannya. Senyumannya menawan and rambutnya yaang lurus panjang itu diikat ke belakang.

"Sebelum memulakan temuduga sebenar, saya akan bertanya beberapa soalan tetapi saya ingin awak menjawabnya dgn jujur kerana diaorang akan sedikit sebanyak mempunyai kaitan dgn temuduga selepas ini", kata saya smbil mengambil satu lampiran kertas yaang mempunyai soalan-soalan yaang dibuat oleh saya and Riania sebelum ini.

Diaorang seperti kertas permarkahan calon. Di tepi soalan ada kotak utk memberikan mata dari 1 hingga 10. Saffirah cuma mengangguk tanya faham. "Awak masih dara ? ". "tak", jawab Saffirah dgn yakin.

"Sudah ada teman lelaki sebelum ini? Jika ada berapa ramai? " , tanya saya. "Dua tetapi sekarang tiada", jawab Saffirah. "Awak berkata awak sudh tak dara lagi, jadi saya anggap awak pernah melakukan hubungan seks? ".

"Ya", jawabnya pendek. "Jika tak keberatan, berapa kali awak melakukannya sehingga sekarang? ". "Saya cuma melakukannya dua kali, sekali bersama bekas dua teman lelaki saya and sekarang saya sudh hampir lima bulan tak melakukan hubungan", jawab Saffirah dgn agak malu.

"Dalam tempoh lima bulan, pastinya awak kehausan seks, jadi bagaimana awak melepaskan kehausan ini? " , tanya saya. "Saya melancap", jawab Saffirah. Dari raut wajahnya, diaorang semakin malu. mungkin kerana kehadiran Riania ketika ini.

"Boleh saya tahu bagaimana awak melancap? ". "Err. saya guna jari and jugak apa je yaang bulat and panjang seperti batang pelir ", jawabnya. saya seperti hendak ketawa tetapi saya hrus profesional di dalamm semua ini.

"Awak tak menggunakan dildo? " , tanya saya. "Kalau ada dijual, memanng saya akan membelinya", jawabnya yakin. saya tahu diaorang sudh tak malu lagi. "Awak ada menonton video lucah? Jika ada, adakah awak seorang yaang ketagih atau jarang menontonnya? ".

"Saya selalu menontonnya jika ada kelapangan", jawabnya. "Adakah awak melancap selepas atau semasa menontonnya? ". "Kalau saya menontonnya seorang diri, ya, saya akan melancap semasa and selepas menontonnya", jawab Saffirah and tiba-tiba saya merasakan nafasnya jugak semakin cepat.

"Kalau awak menonton seorang diri? Maksud awak, ada ketikanya awak menonton bersama orang lain? Siapa? ". "Kadang-kadang rakan sekerja saya and rakan serumah saya", katanya. "wanita? " , soal saya kerana jawapannya tak lengkap.

"Ya, dua orang", jawabnya. "Awak yakin mereka akan melancap jugak selepas menonton video lucah? ". "Saya tak pasti tetapi saya tahu mereka pun seperti saya". "Awak tak pernah melakukan seks dgn mereka? ".

"Saya bukan lesbian", jawabnya pantas. "tak semestinya anda hrus dianggap lesbian sekiranya melakukan hubungan seks dgn pompuan kerana diaorang bukan sesuatu yaang aneh bagi pompuan apabila mereka saling meminati semasa sendiri. Bagi lelaki, ya, diaorang aneh. tetapi adakah awak mahu mencuba sekiranya ada peluang? " , tanya saya.

"Err. saya lebih suka diaorang berlaku dgn spontan", jawabnya malu smbil sesekali anak matanya beralih ke arah Riania. "Ok, cuba awak gambarkan perhubungan seks yaang sempurna bagi awak". "Saya suka perhubungan seks yaang agak kasar tetapi bukan kasar yaang menyakitkan, kasar yaang merangsangkan, if you know what I mean", katanya.

Saya mengangguk sahaja. "Saya jugak suka lelaki yaang tahu memberikan saya klimaks yaang luar biasa, bukan cuma diaorang je yaang klimaks". Riania terus memandang ke arah saya apabila diaorang mendengar kata-kata itu.

Senyumannya manis ketika saya menoleh ke arahnya. diorang tahu apa yaang diingini oleh Saffirah. "Itu saja? " , tanya saya. diorang mengangguk saja. "Awak pernah melakukan blowjob? " tanya saya.

"Sekali saja, ketika bersama bekas teman lelaki terakhir saya", jawabnya malu. "Awak suka melakukannya atau cuma kerana disuruh oleh teman lelaki awak? ". "Saya suka mencuba sesuatu yaang baru, diaorang ada mencadangkan semasa kita menonton video lucah".

"So saya bolehh anggap, diaorang pun ada menjilat kemaluan awak? ". diorang mengangguk je smbil tergelak kecil. "Awak suka dijilat? " , sambung saya. "Yup. tetapi diaorang tak pandai and his finger-fucked also lousy", jawabnya smbil menarik nafas panjang.

Saya pasti diaorang sudh terangsang dgn soalan-soalan saya. "Ok, last question", kata saya smbil meletakkan kertas pemarkahan di atas meja. Saffirah kelihatan kembali bersemangat. mungkin kerana diaorang adalah soalan yaang terakhir dari saya.

"Dari apa yaang saya faham, melalui jawapan yaang awak berikan, awak jarang melakukan hubungan seks and saya jugak difahamkan awak suka mencuba sesuatu yaang baru. bolehh awak ceritakan, apa kelebihan awak utk mendapat jawatan ini? ".

Cerita Sex Bohsia Seksi Hebat Diranjang

"Ya. memanng saya kurang pengalaman sekiranya dilihat dari jumlah saya melakukan hubungan seks tetapi saya kerap menonton video-video lucah and saya sedikit sebanyak mempunyai pengetahuan utk memuaskan nafsu lelaki atau mungkiin jugak pompuan. Kalau saya tak berani mencuba, saya sudh pastinya tak akan menghadiri temuduga ini", jawabnya yakin.

Saya mengangguk je tetapi soalan itu tak mempunyai nilai pemarkahan, je saya mahu tanya. "Baiklah, kitorang akan memulakan temuduga kedua. Awak sudh bersedia atau awak hendak rileks sekejap? " , tanya saya.

"Saya mahu ke tandas dulu", katanya. saya menyuruh Riania menunjukkan di mana tandas di dalamm bilik eksekutif itu. Beberapa minit kemudian, Saffirah muncul semula di hadapan saya. diorang duduk sebentar di atas sofa and dari raut wajahnya, saya tahu diaorang cemas.

"Baiklah, utk temuduga kali ini, kita sememangnya tak akan memaksa sesiapa pun tetapi kita ingin apa yaang kita arahkan dipatuhi. Tapi, perlu saya tekankan di sini, sekiranya awak ingin berhenti semasa proses temuduga, awak perlu berkata awak hendak berhenti and sekiranya kita tak mendengar sebarang permintaan seperti itu dari awak, kita akan meneruskan dgn proses temuduga and segala yaang berlaku selepas itu adalah di atas tanggungjawab anda sendiri kerana kita sudh memberi peluang utk awak menamatkan temuduga ini. kitorang tak akan memaksa, kalau awak mahu berhenti, kita akan berhenti tetapi kalau tak keluar dari mulut awak sendiri yaang awak hendak berhenti, kita tak akan berhenti", kata saya panjang lebar.

Saffirah mengangguk faham. saya menyuruh Saffirah berdiri and serentak dgn itu Riania pun melangkah menghampiri Saffirah and diaorang berdiri di belakang Saffirah. "Awak cuma akan lakukan mengikut apa yaang diarahkan. Awak cuma akan diberikan kebebasan selepas kita membenarkan".

Saffirah mengangguk lagi. "Riania akan membantu awak, jadi awak cuma perlu berdiri seperti biasa". Sebaik je saya menamatkan kata-kata saya, kedua-dua belah tangan Riania muncul dari belakang Saffirah and dgn perlahan-lahan membuka butang baju blouse Saffirah.

Pada mulanya Saffirah akan tersentak tetapi saya tahu diaorang tahu semua ini akan berlaku jua. "Sebelum kitorang bermula, adalah lebih baik utk kitorang warming up dulu, btl tak? " , usik saya.

Riania menarik blouse Saffirah dgn perlahan ke belakang and terpampanglah kepadatan payudara Saffirah yaang tersembunyi di sebalik bra berwarna merah jambu itu. Sungguh menarik sekali pemandangan ini. dng saiz 36 and cup c, pastinya sesuatu yaang mengiurkan utk dilihat.

Riania mengosok perlahan dari bahu and turun ke lengan Saffirah sebelum diaorang membuka hook bra Saffirah di belakangnya and selepas diaorang ditanggalkan, tangan Riania panjang memegang cup bra Saffirah dari terus terjatuh.

Kedua tapak tangannya tak cukup dgn payudara Saffirah ketika itu. saya rasa Saffirah sudh teransang kerana nafasnya jugak turun naik and tiba-tiba saya nampak Riania mencium leher Saffirah dgn perlahan and sesekali menuruni ciumannya ke bahu atau menaik ke bahagian telinga.

Sempat jugak diaorang menjeling ke arah saya. saya hanya tak sabar menunggu bra Saffirah dijatuhkan tetapi Riania masih meramas-ramas payudara Saffirah di sebalik bra tanpa span itu. Saffirah mengangkat kepalanya ke atas sedikit and menutup matanya, mulutnya terbuka sedikit.

Saya tahu diaorang semakin teransang. "Saffirah, buka mata and lihat ke bawah. Lihat apa yaang dilakukan oleh tangan Riania", kata saya. Saffirah akur and perlahan-lahan diaorang menurunkan kepala and membuka matanya.

Sempat diaorang memandang ke arah saya sebelum diaorang melihat tangan Riania masih meramas-ramas payudara nya di sebalik bra itu and tak lama kemudian Riania melontar bra itu ke tepi dgn sebelah tangannya and sebelah lagii terus tangan terus menerkam dgn agak kasar payudara yaang bogel itu.

Saffirah mengeluh dgn reaksi itu. Tangan Riania terus mengomol and meramas manja smbil kadang-kadang jari-jarinya memulas-mulas puting susu Saffirah yaang sudh menegang. Riania semakin memeluk erat badan Saffirah dari belakang.

Ciumannya sudh sampai ke pipi Saffirah. Melihat reaksi yaang sangat menarik itu, saya terus berdiri and dgn serta merta jugak Saffirah mengangkat kepalanya and memandang ke arah saya tetapi anak matanya terus menoleh ke bahagian batang pelir saya yaang saya rasa dapat jelas terlibat ketegangannya di sebalik seluar slack yaang saya pakai.

Saya tak memakai seluar dalamm ketika itu and apabila diaorang menegang, sememangnya diaorang jelas kelihatan terbonjol. Langkah saya berhenti betul-betul di hadapan Saffirah. diorang seperti sudh pasrah dgn temuduga ini.

Saya mengangkat kedua-dua belah tangan saya and terus menyentuh tangan Riania and secara perlahan-lahan saya mula menyentuh payudara Saffirah yaang ranum itu. Kulitnya sangat halus and bagi seorang pompuan yaang berusia 20 tahun, sememangnya diaorang masih segar lagi.

Apabila Riania menyedari tangan saya sudh mula menguasai payudara Saffirah, diaorang pantas menurunkan tangannya ke pinggang Saffirah and membuka zip skirt sebelum menurunkannya ke bawah. saya sempat melihat ke bawah, Saffirah memakai seluar dalamm jenis bikini berwarna merah jambu juga.

Selepas sah Saffirah sudh terangsang kerana nampak sedikit kebasahan pada seluar dalamnya itu, saya terus merapatkan muka saya ke payudara sebelah kirinya and terus menghisap and menggigit manja putingnya.

Saffirah seperti sudh tak mampu lagii berdiri. Tiba-tiba je tangannya diletakkan di bahu saya. sedang saya asyik membasahi payudara Saffirah, Riania sudh melondehkan seluar dalamm Saffirah tanpa sempat saya memberi arahan.


Cerita lucah Bohsia Seksi Hebat Diranjang
  • And bila Saffirah mengangkat kakinya utk melepaskan seluar dalamnya, saya melepaskan hisapan saya pada payudara nya utk melihat pepek nya sudh dicukur licin. "Nice pussy", bisik saya smbil sempat tangan saya mengosok-gosok perlahan pada pepek nya yaang tembam itu.
  • Secara tak sengaja Saffirah mengangkangkan kakinya utk memberikan saya ruang. saya melepaskan tangan Saffirah dari bahu saya and berundur sedikit and mengarahkan Riania utk berdiri. saya temukan Saffirah dgn Riania.
  • "It's now your turn to take off all of her clothes", arah saya. Riania cuma merenung manja ke arah saya sebelum mengalih pandangannya ke arah Saffirah. Saffirah mula membuka butang baju Riania satu demi satu.
  • Saya pula bergerak ke belakang Saffirah and merapatkan badan saya di belakangnya. Terasa batang pelir saya, di sebalik seluar slack itu menyentuh lurah dubur nya montok itu. sambill itu sebelah tangan saya meramas-ramas payudara nya and sebelah lagii mengosok-gosok pepek nya.
  • Selepas selesai membuka blouse yaang dipakai oleh Riania, saya menolak Saffirah lebih rapat dgn Riania sehinggakan saya bolehh menyentuh payudara nya yaang masih berbalut. Saffirah memeluk Riania utk membuka hook branya and ketika ini secara spontan Riania merapatkan mukanya ke muka Saffirah and terus mengucup bibirnya.
  • Saya tak dapat melihat sebarang reaksi tetapi yaang saya tahu Saffirah cuba mengelak tetapi apabila Riania terus menahan kepalanya, saya rasa diaorang sudh tak dapat mengelak lagii and seketika kemudian, saya mendengar keluhan keenakan.
  • And selepas bra Riania dilepaskan, mereka berdua sudh menggeselkan payudara masing-masing dgn tangan kiri saya terperangkap di tengah-tengah dua payudara yaang enak and ranum serta lembut itu. Tangan kanan saya semakin kuat menggosok pepek Saffirah and jari hantu saya sudh bersedia utk menusuk masuk ke dalamm lubang pepek nya yaang sudh basah itu.
  • Bila Riania seperti menguasai situasi, saya memasukkan dgn perlahan-lahan jari hantu saya ke dalamm lubang pepek Saffirah. diorang mengemut kuat pada jari-jari saya tetapi kerana dibantu oleh lubang pepek nya yaang sudh basah, saya menolak dgn kuat sedalam yaang mampu and Saffirah tertonggek-tonggek ke belakang.
  • Semakin meransangkan batang saya kerana diaorang dihimpit-himpit oleh dubur Saffirah and sesekali jugak memasuki celah-celah lurah dubur nya yaang padat itu. Bila lubang pepek Saffirah seperti sudh serasi, saya pun main peranan keluar masukkan jari hantu saya dgn perlahan-lahan and kemudian semakin melajukan pergerakan.
  • Diorang sudh tak dapat berdiri lagii and saya syak tak lama lagii diaorang akan klimaks kerana kedua-dua belah tangannya sudh lemah. saya menyokong badan Saffirah dgn badan saya and membiarkan Riania terus mengomol-gomol mulut Saffirah dgn tangannya rakus meramas-ramas payudara Saffirah.
Seketika kemudian Saffirah meraung-raung kesedapan and badannya jugak tergetar-getar. saya peluk badannya dgn sebelah tangan saya and rebahkan diaorang di atas sofa. Riania yaang menyedari kemuncak yaang dialami oleh Saffirah membantu saya dgn mengangkat kaki Saffirah ke atas sofa tetapi diaorang terus menyerang pepek Saffirah yaang sudh kelihatan cecair pekat.

Bohsia Seksi Hebat Diranjang cerita sex melayu, kisah lucah Bohsia Seksi Hebat Diranjang, cerita blue lucah Bohsia Seksi Hebat Diranjang

Bohsia Seksi Hebat Diranjang


Saffirah meramas-ramas kuat rambut Riania and sesekali lututnya mengapit-apit kepala Riania. saya membuka baju saya and melutut utk terus bermain-main dgn payudara Saffirah. Bila diaorang sudh hampir kelemasan dalamm keenakan, saya suruh Riania bangun and membuka skirt and pantynya.

Pepek Riania tembam sekali and bercukur licin. saya angkat Saffirah utk duduk and saya suruh Riania pula yaang mengangkangkan kakinya di atas sofa. Kemudian saya tolak kepala Saffirah ke arah pepek nya.

Dng lemah and serba-salah diaorang akur tetapi diaorang tahu apa yaang saya maksudkan. saya suruh Saffirah menonggengkan dubur nya smbil diaorang menjilat-jilat pepek Riania. saya ramas-ramas dubur Saffirah yaang padat itu and saya belek dubur nya itu and kini terlihat dgn jelas lubang punggung nya yaang masih suci kerana kalau yaang sudh biasa ditebuk, pastinya agak kehitaman.

Saya bukan mahu jilat di situ kerana saya bukan jenis yaang pakar jilat tetapi saya cuma hendak menggosok-gosok kemaluannya and bila pepek nya kembali basah, mungkiin jugak bercampur dgn peluh, saya terus memasukkan jari hantu saya ke dalamm pepek nya and dgn serta-merta diaorang mengeluh.

Berhenti seketika menjilat pepek Riania and sempat menoleh ke arah saya. Bila diaorang kembali menjilat pepek Riania, saya terus mencucuk masuk jari saya dgn pantas walaupun kemutannya kuat sekali.

Diorang cuma mampu mengeluh kesedapan. Tak tahulah kalau diaorang dapat menjilat pepek Riania atau tak. kerana terlalu pantas, saya mula keletihan tetapi raungan kesedapan Saffirah semakin kuat and tiba-tiba diaorang cuma membaringkan kepalanya di atas pepek Riania and menunggu sperma nya keluar sekali lagi.

Diorang terus tertiarap dgn tangan saya masih lagii mencucuk masuk pepek nya dgn ganas sekali. Apa yaang saya tahu, diaorang masih lemah tetapi di kesempatan ini, saya rasa, batang saya sudh cukup lama menegang.

Jadi saya terbalikkan diaorang and menelentangkan diaorang di atas sofa. Riania terus mengangkangkan kakinya and memberikan pepek nya utk dihisap oleh Saffirah sekali lagii smbil diaorang memain-mainkan payudara Saffirah.

Saya pun kangkangkan kedua belah kaki Saffirah and terus acukan ketegangan batang saya ke dalamm pepek nya. Belum pun sempat kepala saya menembusi mulut pepek nya, kemutannya seperti menghalang saya berbuat demikian tetapi saya beri isyarat kepada Riania utk terus merangsangkan Saffirah dgn meramas-ramas payudara nya and bila suara Saffirah tak tentu smbil cuba menjilat-jilat pepek Riania, saya terus menyentak masuk and terus kedengaran raungan yaang agak kuat tetapi kemudian diaorang kembali melakukan jilatannya.

Saya biarkan batang saya serasi dgn kemutannya and perlahan-lahan saya turun naik and bila sudh licin sedikit, saya pun mula melajukan pergerakan and tangan saya mengangkangkan kakinya dgn luas and kemudian merapatkannya.

Sengaja saya mengangkang and merapatkan kakinya kerana diaorang akan memberikan kesedapan yaang tak terhingga bila batang pelir kitorang dihimpit, bukan je dari kemutannya. Saffirah sudh tak dapat melakukan jilatan yaang sempurna pada pepek Riania.

Diorang asyik meraung-raung kesedapan. Jadi saya suruh Riania menarik kaki Saffirah, menjadikan diaorang semakin terangkat ke atas and sedanng saya mencucuk masuk batang pelir saya dgn agak laju, jari kiri saya cuba menembusi lubang punggung nya.

Sesekali diaorang berkata, "tak, not there", tetapi saya fikir diaorang bukan bantahan. diaorang hanyalah bantahan manja, jadi saya basahkan jari saya dgn klimaks pertamanya and dgn itu mudah utk saya memasukkan batang jari saya ke dalamm lubang punggung nya yaang mengemut lebih kuat dari pepek nya ketika jari yaang sama memasukkinya.

Mungkin kerana diaorang tak pernah dinodai. Saffirah sudh tak dapat menjilat pepek Riania and diaorang sememangnya sudh pasrah dgn semua yaang kita lakukan. saya kemudian menyuruh Riania bangun dari dada Saffirah and tanpa mengeluarkan batang saya dari pepek nya, saya menariknya bangun and mengangkatnya dgn duduk di atas batang saya.

Diorang pun terus memeluk saya utk bergantung dgn kedua belah kakinya memeluk erat pinggang saya. saya berdiri seketika and terus mencucuk masuk batang pelir saya secara berdiri. Agak penat sekali and tak begittu menyelerakan.

Jadi saya pun membaringkan diri saya di atas sofa and Saffirah sekarang menunggang saya. Riania kemudian duduk di belakang Saffirah and diaorang membantu Saffirah menunggang saya kerana diaorang sudh terlalu lemah utk melakukannya.

Kedua belah tangannya berada di dada saya utk menyokong badannya dgn Riania mengangkat dubur nya turun naik and tak lama kemudian, diaorang pun klimaks and dgn serta merta terus merebahkan badannya di dada saya.

Tetek nya yaang kenyal itu sememangnya semakin merangsangkan saya apabila diaorang mengena dada saya yaang sudh bogel tetapi saya belum klimaks and dgn serta merta, diaorang terkeluar dari pepek Saffirah yaang sudh basah.

Riania pun mengambil alih and menunggang saya. diorang sememangnya sudh pakar and saya tak menunggu lama utk memuntahkan sperma saya ke dalamm pepek nya. kitorang sama-sama klimaks and Riania pun merebahkan badannya di belakang Saffirah.

Beban berat kedua-dua pompuan ini menyesakkan, jadi saya menyuruh Riania bangun and mengangkat Saffirah yaang saya rasa sudh pengsan kesedapan. Temuduga baru je berjalan kurang dari 30 minit tetapi Saffirah sudh kalah.

Saya rasa Riania pun belum cukup puas. kitorang membiarkan Saffirah baring seketika di atas sofa sementara Riania mengambil saya air and tuala utk mengesat peluh saya and jugak mengesat sperma yaang ada padanya.

Tak lama kemudian, Saffirah pun sedar. Ada dalamm 30 minit jugak diaorang terlena. "Maafkan saya", katanya and bergegas bangun dari tidurnya. saya and Riania yaang masih bertelanjang ketika itu.

Sedang sibuk membuat penilaian and jugak persiapan utk temuduga yaang akan datang. "Saya tak pernah mengalami pengalaman seperti ini", tambahnya. saya and Riania senyum saja, itu baru sikit. saya menyuruhnya minum sebelum meneruskan temuduga seterusnya.

Mulanya diaorang ingatkan temuduga sudh berakhir tetapi saya masih belum puas lagii dgn prestasinya. Jadi kali ini, tiada lagii Mr. Nice Guy. Selepas itu, saya menyuruh diaorang duduk di atas sofa yaang kuat utk seorang je serta meletakkan kedua-dua belah kakinya di tepi sofa.

Riania pun mengeluarkan dildo plastik yaang sederhana besarnya and ketika itu saya melihat anak mata Saffirah seperti agak terkejut melihat dildo yaang sebesar itu and ada satu lagii dildo yaang yanng kecil tetapi panjang and tak berkepala.

Dildo itu mempunyai getaran. "dia besar sangat", katanya ketika melihat Riania menghampirinya and duduk di hadapan pepek nya. "Tidaklah, ada lagii yaang lebih besar", kata Riania smbil terus meletakkan batang pelir plastik itu di bibir pepek Saffirah and mengosok-gosokkan diaorang menyebabkan Saffirah terus mengeluh kesedapan.

Diorang memanng cepat terangsang ketika itu. saya cuma melihat di kerusi tempat saya duduk smbil mengurut-urut batang pelir saya yaang sudh kembali tegang. sedang Riania mengosok-gosok batang pelir plastik itu di bibir mulut pepek Saffirah, sebelah lagii tangannya meletakkan dildo kecil vibrate di lubang punggung Saffirah and ketika diaorang mencecah lubang punggung nya, Saffirah tersentak seketika and terus diaorang membuka mata utk melihat apa yaang berlaku.

Diorang saya rasa seakan tak percaya akan ada dua benda yaang memasuki kedua-dua lubangnya. diorang menggeleng-gelengkan kepala tetapi Riania tak sama sekali mengendahkannya and terus diaorang memvibratekan dildo kecil yaang kini sudh masuk sedikit ke dalamm lubang punggung Saffirah.

Mengeletar kesedapan Saffirah selepas itu and bila Saffirah semakin pasrah, Riania pun menolak masuk dgn perlahan-lahan kepala dildo besar ke dalamm lubang pepek Saffirah. diorang semakin kuat meraung, kesedapan yaang tak terhingga saya rasa.

Baru je masuk penuh kepala batang pelir plastik itu ke dalamm pepek nya, Saffirah sudh klimaks. mungkin vibrator dildo kecil di dalamm lubang punggung nya keterlaluan and keenakkan. saya pun bangkit and menghampiri sebelah kiri Saffirah yaang masih menutup matanya utk menikmati keenakan ini.

Saya pegang kepalanya and serta-merta diaorang membuka mata and terus saya suakan batang pelir saya. diorang pada mulanya teragak-agak tetapi tangan saya kuat menarik mukanya ke batang saya. Rasanya agak berlainan.

Sesekali batang pelir saya terkena giginya tetapi diaorang jugak pandai memainkan lidahnya di dalamm mulut and walaupun diaorang tak melakukan blowjob, rasa ngilu kepala pelir saya dihisapnya sudh cukup merangsangkan saya.

Saya beri isyarat kepada Riania utk melajukan permainanya di bawah sana and dgn serta-merta juga, Saffirah seperti tak dapat memberi tumpuan dgn tugasnya menghisap batang saya. Jadi saya fikir, sememangnya diaorang tak akan dapat melakukannya.

Saya pun pegang kepalanya dgn kedua-dua belah tangan saya and terus mencucuk masuk batangnya seperti yaang saya lakukan kepada pepek nya sebelum ini. diorang jugak bijak bila meletakkan sebelah tangannya di batang saya agar diaorang tak terlalu jauh memasuki mulutnya.

Tak lama selepas itu, saya pun pancut di dalamm mulutnya. diorang seperti hendak muntah and apabila saya menarik keluar batang pelir saya, diaorang meludah-ludah sperma saya ke tapak tangannya.

"Sapukan diaorang pada puting awak, diaorang akan merangsangkan lagii nafsu awak", kata saya. diorang akur and selepas disapu, diaorang seperti mahukan keenakan yaang terbaru and meramas-ramas liar payudara nya sendiri apatah lagii dgn Riania masih mencucuk masuk dildo kecil ke dalamm lubang punggung nya.

Diorang klimaks sekali lagi. Entah utk kali ke berapa pun saya tak tahu. Selepas itu, saya menyuruhnya mandi. Riania menemaninya mandi. Tak tahulah saya apa yaang mereka berdua buat tetapi selepas berkemas and siap, diaorang pun balik tetapi sebelum itu saya kata, "Kami akan hubungi anda nanti".

Diorang tersenyum manis sebelum meninggalkan bilik itu.
Bohsia Seksi Hebat Diranjang ***
Bohsia Seksi Hebat Diranjang,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Bohsia Seksi Hebat Diranjang cerita sex melayu, kisah lucah Bohsia Seksi Hebat Diranjang, cerita blue lucah Bohsia Seksi Hebat Diranjang, porn, erotic Cite Blue, Bohsia Seksi Hebat Diranjang


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/