Jiran Tujah Lubang Isteri Aku

March 13, 2016, in category
Jiran Tujah Lubang Isteri Aku | Galuh meminta anaknya yangg berusia empat tahun itu menjengok di luar rumah utk melihat sama ada sesiapa yangg datang ke rumahnya. Bunyi deruan angin lori yangg agak kuat di luar seolah ada org datang ke rumahnya. Setahunya tak ada pun diaorang menempah atau meminta sesiapa menghantar barang utk nya.

Setelah diaorang sendiri menjengoknya, barulah diaorang tahuu ada org yangg akan duduk atau sewa rumah kosong di sebelahnya. "Dah ada org sewa rumah sebelah tu. Nampaknya benggali pula yangg sewa rumah Che Baron tu" kata Galuh bila ditanya oleh isterinya.

Kesal juga Galuh kerana sepanjang diaorang menyewa di rumah itu, blum ada lg jiran jiran terdekatnya org melayu. Kesemuanya berbangsa asing. Di depan dan di sebelahnya kesemuanya bangsa cina.

"Apa khabar". Galuh menjengok keluar bila terdengar dirinya dipanggil. Seorang lelaki yangg lebih kurang sebaya dngannya sudh mencegat dan tersenyum ke arahnya di muka pintu. Rupa rupanya penghuni baru yangg akan menyewa di sebelah rumahnya yangg datang.

Terkejut juga Galuh kerana sebelum ini jiran jirannya yangg lain yangg berbangsa asing itu tak pernah datang ke rumahnya. setelah lelaki tersebut memperkenalkan diri barulah Galuh tahuu bahawa yangg menyewa rumah itu adalah sepasang suami isteri berbangsa benggali.

Walaupun lelaki tersebut tak memakai sarban, Galuh tahuu yangg diaorang adalah berbangsa benggali, kerana beberapa org keluarganya yangg datang sama adalah memakai sarban di atas kepalanya. hanya lelaki yangg mahu menyewa rumah itu jer yangg tak memakai sarban.

Setelah beberapa hari benggali itu tinggal di situ barulah Galuh merasa lega. Didapatinya Karran (namanya) baik orangnya dan tahuu menghormati diaorang sekeluarga yangg berbangsa melayu. Isterinya Helen juga ramah orangnya, walaupun cakapnya agak pelat, tak seperti suaminya yangg bgitu fasih berbahasa melayu.

Karran juga tak memelihara anjing seperti jiran cinanya yangg lain. Jadi bila Karran mengajak mereka sekeluarga bertandang ke rumahnya, tidaklah menjadi masaalah bagi Galuh sekeluarga. "Felna, pergilah bertandang ke rumah sebelah tu. tak ada salahnya kitorang berbuat baik kepada jiran walaupun diaorang berbangsa asing. Kebaikan kitorang adalah mencerminkan kebaikan bangsa kita" kata Galuh menasihati isterinya.

Setelah beberapa bulan berjiran, hubungan Felna dan Helen bgitu baik sekali. Oleh kerana mereka sama sama tak bekerja dan saling menghurmati antara satu sama lain, hubungan mereka berjalan dengann baik.

Malah mereka juga saling menghulurkan apa jer makanan. Helen juga lebih suka dengann masakan melayu, jadi diaorang sellalu meminta Felna mengajarnya. Pendek kata, bila jer ada masa terluang atau ketika anaknya ke tadika, Felna akan berkunjung ke rumah Helen.

Apatah lg sekarang ini Helen sudh mengandong, kadang kadang diaorang banyaak bertanya dan meminta nasihat dari Felna. Felna sendiri bukannya tahuu sangat, tapi pengalamannya ketika mengandungkan anaknya itu dapat dikongsinya dengann Helen.

Walaupun ketika Karran ada di rumah, Felna tak rasa kekok utk berbual bual dengann Helen. Tambah tambah lg Karran pandai mengusiknya dan agak kelakar jg. Tapi yangg Felna terpesona ialah dengann ketampanan Karran.

Rupa paras Karran tak ubah seperti penyanyi pujaannya semasa anak dara dulu. Bukan jer Felna yangg sellalu berkunjung ke rumah Helen malah Galuh juga suka berbual bual dengann Karran.

Tambah lg Karran cukup pandai berbual. Sejak akhir akhir ini Felna rasa satu kelainan ketika diaorang berada di rumah Helen, terutama ketika suaminya Karran ada bersama. Karran yangg sellalu berseluar pendek dan tak berbaju itu kadang kadang membuatkan diaorang geli melihatnya.

Tubuhnya yangg sasa dan dadanya yangg bidang serta ditumbuhi bulu bulu itu agak menyeramkannya. Tambahan pula Karran sekarang sering memerhatikannya. dalamm kekerapan Karran memerhatikan dirinya bgitu , perasaan bangga Felna datang juga dalamm dirinya.

Diaorang yangg sudh beranak satu itu, dapat juga menarik perhatian lelaki setampan Karran, fikir Felna dalamm hati. Pernah pada suatu hari Felna sdg mangajar Helen membuat kueh karipap. Karran yangg kebetulan ada di rumah sudh ikut sama memerhatikan cara cara membuat kueh karipap.

Dan dalamm berbual sambill membuat kueh ketika itu, Felna sudh bertanya kepada Karran, kueh apakah yangg disukainya. Lalu dengann selamba sambill tersenyum Karran menjawab yangg diaorang sangat suka makan " pepek melayu".

Felna berubah mukanya tiba tiba bila mendengar jawapan tersebut kerana Felna faham sangat bila disebut " pepek ". Tapi Felna tak tahuu sama ada Helen faham atau tak maksud " pepek " yangg dikatakan oleh suaminya itu.

Tapi Felna pasti maksud " pepek " yangg dikatakan oleh Karran itu adalah kemaluan wanita. yangg lebih tak sedap lg di hati Felna ialah bila Karran kata " pepek melayu".

Mungkinkah Karran maksudkan yangg diaorang suka pada lubang pepek nya? , fikir Felna dalamm hatinya. Bulu romanya mula berdiri. Bukan itu jer yangg membuatkan Felna seram, malah pada suatu malam, ketika Helen mengajak keluarganya makan malam bersama sama.

Kebetulan pula malam itu suaminya tak dapat bersama kerana ada kelas tambahan, jadi hanya diaorang dan anaknya jer ke rumah Helen. Semasa makan Felna duduk di hadapan Karran. Anaknya duduk di sebelahnya dan Helen pula duduk di sebelah Karran.

Ketika Helen bangkit menuju ke dapur utk tambah makanan, Felna terasa kakinya disentuh sentuh. diaorang ingatkan ada kucing atau lain lain binatang peliharaan, tapi bila diaorang menjengok ke bawah meja, didapatinya kaki Karran yangg menyentuh nyentuh kaki dan betisnya.

Lalu diaorang mengalih kakinya ke belakang. Tapi selepas itu, walaupun Helen ada bersama, Felna terasa kaki dan betisnya disentuh lg walaupun sudh dijauhkannya. Felna bgitu serba salah. nak bangkit dan bertukar tempat dengann anaknya, takut Helen perasan atau bertanya kenapa diaorang tukar tempat.

Bagi Felna, diaorang tak mahu Helen mengetahui akan perkara ini. Ia bimbang akan terjadi perkelahian pula di antara mereka suami isteri. diaorang mmg menghurmati Helen selama ini. Jadi mahu tak mahu Felna terpaksa bertahan dan membiarkan jer kaki Karran menyentuh nyentuh betisnya.

Tapi rupanya tak betis jer yangg disentuhnya, malah kaki Karran makin ke atas dan sudh menyentuh pada pahanya pula. Dari rasa geli menjadi bertambah geli lagi. Dan dari bertambah geli, Felna mula terasa lain macam pula.

Naluri pompuan nya mula datang, maklumlah bila betis dan pahanya disentuh sentuh bgitu. Suaminya Galuh tak pernah pun mengusik usik di betis dan pahanya bgitu. yangg suaminya sentiasa sentuh ialah pada payudara nya dan terus pada kemaluannya.

Felna pun tak tahuu bahawa betis dan pahanya itu akan memberikan rasa nikmat bila diusik usik dan disentuh bgitu. Felna makin serba salah. Dan akhirnya diaorang cepat cepat menghabiskan makanannya, lalu bangkit dari kerusi dan menuju ke dapur.

"Eh. Tambah lagi. Makanan banyaak lg kat dapur tu" kata Helen pada Felna. Tapi Felna segera menjawab bahawa diaorang sudh kenyang. Walhal kalau dikirakan diaorang masih mahu menambah lagi.

Semenjak malam itu Felna agak takut utk ke rumah Helen ketika Karran ada. Tapi Helen pula yangg sellalu sangat mengajaknya, tak kira suaminya ada di rumah ataupun tak. kerana memikirkan pada Helen, Felna pergi jg.

Diaorang tak mahu mengecilkan hati Helen yangg sangat baik kepadanya itu. diaorang juga tak mahu Helen mengesyaki apa apa dan tak mahu menunjukkan perubahan pada dirinya. Felna tahuu yangg Helen tak mengentahui akan kegatalan suaminya itu.

Dan bila mereka sama sama berada di meja makan, Felna cuba mengelak utk duduk berhadapan dengann Karran lagi. Kalau Karran hendak perhati dan renung dirinya, biarkanlah. Bukannya mendatangkan kerugian apa apa pada dirinya.

Galuh terpaksa menghadiri kursus kaunseling yangg dianjurkan oleh Kementerian Pendidikan. Kursus yangg akan diadakan di Pantai Timur itu memakan masa selama sebulan. Galuh menyedari bahawa dengann ketiadaannya di rumah, agak susah sikit bagi isterinya jika memerlukan apa apa keperluan rumah.

Kalau sekadar lauk dan sayur tuu mmg ada yangg datang menjaja di hadapan rumahnya, tapi kalau lain lain keperluan terpaksalah ke bandar. Walau bagaimana pun Galuh meminta isterinya menumpang Helen jirannya itu jika kebetulan diaorang dan suaminya hendak ke bandar.

Ataupun kirim jer kepada mereka. Bagi Felna, kalau tak kerana anaknya bersekolah tadika, lebih baik diaorang balik kampong selama sebulan itu. Tapi kerana anaknya terpaksalah diaorang tinggal di rumah sewanya ini.

Setelah dua minggu Galuh menghadiri kursus, baru kali ini Felna akan ke bandar. Helen yangg mengajaknya menemani die. Kata Helen, diaorang mahu membeli pakaian bayi yangg bakal dilahirkan itu.

Lagipun pada minggu depan Helen akan balik ke kampongnya. diaorang akan melahirkan anak sulongnya itu di rumah keluarganya di kampong. Walaupun jangkaan doktor lebih kurang dua minggu lagi, tapi doktor menasihatkan supaya balik awal kerana kebiasaannya kelahiran berlaku lebih awal dari yangg dijangkakan.

Helen yangg akan balik kampong besok pagi sudh bersungguh sungguh meminta Felna menemaninya. Kata Helen, kalau berlaku apa apa di tengah jalan nanti, bolehlah juga diaorang meminta tolong Felna.

Nak harapkan suaminya, mmg mereka berdua tak tahuu apa apa. Maklumlah mereka baru kali ini menempuh keadaan begini. Baru anak pertama. Kata Helen, kalau Felna tak mahu bermalam pun tak apa, Felna blh terus balik pada petangnya kerana mmg suaminya akan balik pada petang itu juga disebabkan diaorang tak dapat cuti.

Felna agak serba salah jg. Tapi tak sampai hati juga diaorang utk menghampakan Helen. Dan sesudah Felna menalipon suaminya utk meminta izin, dan suaminya membenarkannya, Felna sudh memberikan kesanggupan.

Pukul 9 pagi Felna dan anaknya bertolak bersama sama Helen dan suaminya utk menghantar Helen. Tengah hari baru mereka sampai di rumah keluarga Helen. Felna merasa terharu dengann penerimaan keluarga Helen.

Patutlah Helen peramah dan baik, kerana keluarganya juga mmg bgitu. Keluarga Helen membeli makanan di kedai utk dijamu kepadanya kerana bimbang diaorang tak memakan masakan mereka. Felna juga agak kembang hidungnya bila dipuji oleh Helen di depan keluarganya.

Pada sebelah petang Helen sudh meminta keluarganya memasak kueh kueh makanan org benggali. diaorang mahu agar Felna mencuba bagaimana rasanya kueh tradisional mereka. Dan bila Felna cuba didapatinya sedap juga kueh tradisional mereka.

"org melayu pun, kalau dahh rasa kueh benggali, pasti mahu lagi" kata Karran suami Helen ketika mereka semua sdg makan. Dan sekali lg Felna berdegup jantungnya bila mendengar kata kata Karran itu.

Cerita Sex Jiran Tujah Lubang Isteri Aku

Dalamm hati Felna berkata bahawa Karran nie tak habis habis dengann gatalnya. Felna tahuu sangat yangg Karran tujukan kata kata tersebut ditujukan kepadanya. Dari air muka dan senyumannya pun Felna sudh dapat membacanya.

Pukul 8. 00 malam Felna bertolak balik ke rumahnya. Helen beberapa kali sudh meminta Felna datang lg ke rumahnya. Dan Felna memberi jaminan bahawa diaorang akan datang lg bila Helen melahirkan anaknya nanti.

Felna duduk di tempat duduk belakang. diaorang sudh meminta anaknya duduk di kerusi hadapan di sebelah Karran. Bukannya apa apa kerana ada juga perasaan bimbangnya, manalah tahuu Karran mengambil kesempatan menghulurkan tangannya utk merabanya nanti.

Semasa isterinya ada bersama pun Karran blh mengambil kesempatan menghulurkan kakinya di bawah meja, inikan pula hanya diaorang dua beranak saja. setelah sampai di pertengahan jalan, anak Felna sudh mula mengantok.

Kepalanya terhoyong hayang ke kiri ke kanan. Seringkali kepalanya terhantok pada pintu kereta. Karran memberhentikan kereta. diaorang mencadangkan agar anak Felna dibaringkan di tempat duduk belakang. Tempat duduk hadapan sememangnya tak dapat direbahkan kerana rosak.

Kata Karran diaorang bimbang anak Felna akan terlintok ke arahnya dan terkena stering dan tentu akan membahayakan. Dan Karran sendiri yangg menolong mengangkat anak Felna yangg lena itu. Dan oleh kerana anaknya sudh baring di tempat duduk belakang maka terpaksalah Felna duduk di kerusi hadapan.

Yangg ditakuti dan dibimbangkan oleh Felna mmg btl terjadi. setelah beberapa lama perjalanan Felna terkejut bila tiba tiba sebelah tangan Karran berada di atas pahanya. Felna cuba menepis dan mengalihkan tangan yangg dipenuhi bulu bulu itu, tapi Karran lebih kuat darinya.

Utk ditepis dengann lebih kuat lagi, Felna bimbang kerana Karran hanya memandu dengann sebelah tangan saja. Manalah tahuu steringnya akan terbabas pula nanti. Felna cuba utk menjerit, tapi tak jadi bila teringatkan anaknya yangg sdg lena di belakang.

Felna bimbang bila anaknya terjaga dan melihat tangan Karran di atas pahanya, pasti anaknya akan beritahu pada suaminya dan sudh tentulah akan kecoh keseluruhannya. mngkin juga suaminya nanti menganggap yangg diaorang sendiri sememangnya gatal.

Atau pun mgkin berlaku pergaduhan bahkan mgkin hingga ke mahkamah dan sebagainya. Dan bagi Felna yangg pastinya diaorang yangg akan mendapat malu nanti. Jadi mahu tak nak, Felna cuba bertahan dan menenangkan keadaan.

Tangan Karran dipegangnya supaya hanya berada setakat di atas pahanya saja, tak bergerak kebahagian bahagian lain. Walaupun tangan Karran tak bergerak dan hanya terpekap di pahanya saja, tapi jari jari Karran bergerak jg.

Kulit paha Felna digaru garunya perlahan lahan. Dan cara Karran menggaru garu inilah yangg membuatkan Felna terasa geli. Walaupun pahanya ditutupi kain baju kurung tapi kegeliannya terasa jg. Dan tanpa Felna sedari kegelian itu sudh membuatkan bulu romanya mula berdiri dan naluri nafsunya mula datang.

Felna yangg sudh beberapa minggu tak menikmati hubungan sex itu agak cepat terangsang. Tangannya yangg mengawal tangan Karran tadi sudh mula makin longgar menyebabkan tangan dan jari jari Karran makin bebas bergerak.

Felna bertambah geli bila tangan Karran menyentuh pada celah kangkangnya. Apa lg Karran sudh mengusap usap perlahan celah kangkangnya itu. diaorang dengann sendirinya mula makin tersandar pada kerusi dan membiarkan jer tangan Karran utk terus mengusap usap di celah tersebut.

Bukan setakat itu saja, malah Felna juga sudh membiarkan jer walaupun dirasanya tangan Karran mula menyingkat kainnya ke atas. Dan selepas itu Felna terasa tangan Karran menyelinap masuk ke bawah kainnya pula.

Felna bertambah khayal bila bersentuh dengann tak berlapikkan lg itu. Apa lg jari jari Karran mula menyelinap masuk ke bawah seluar dalamnya pula. Dan tanpa disedarinya juga yangg diaorang sendiri sudh membuka kangkangnya.

Felna terkejut bila kereta Karran terhenti. Rupa rupanya mereka sudh sampai ke rumah. Kereta Karran sudh sudah pun berhenti di bawah porch rumah Karran. Ketika ini hanya dua tiga buah rumah yangg masih cerah.

Yangg lainnya sudh gelap, mgkin sudh tidur. Maklumlah jam sudh menunjukkan pukul 12. 00 tengah malam. Felna yangg tengah syok tadi membetulkan kain baju kurungnya yangg disingkat oleh Karran lalu turun dari kereka.

Diaorang sebenarnya masih khayal lg dengann kenikmatan sebentar tadi. Dan Felna seakan akan menyesal kenapa bgitu cepat sampai ke rumah. Felna cuba mengejutkan anaknya yangg masih lena dengann nyenyaknya utk balik ke rumahnya, tapi Karran mengatakan tak apalah, biar diaorang tolong dukong dan angkatkan anaknya itu utk hantar ke rumahnya.

Felna hanya mencapai bag yangg dibawanya dan keluar dari perkarangan rumah Karran utk masuk ke rumahnya. Karran yangg mendukong anaknya mengekori dari belakang. Anaknya yangg mgkin keletihan itu masih terus lena.

Felna sudh meminta Karran meletakkan anaknya di dalamm bilik tidurnya. memang ada satu katil kecil di bilik itu yangg khusus utk anaknya. Dan di katil itulah Karran membaringkan anaknya.

Setelah Karran membaringkan anaknya, Felna membongkok mengambil selimut utk diselimut anaknya itu. Tapi sekali lg Felna terkejut bila Karran sudh meraba punggongnya. Tapi Felna sudh tak lg menepis tangan itu.

Diaorang yangg tak puas merasa syok tadi, seakan akan mahu merasanya lagi. makin punggongnya diraba raba bgitu , makin syok dan nikmat lagi. Dan di dalamm keadaan nikmat bgitu Felna tak sedar yangg diaorang hanya menurut jer bila Karran memimpinnya menuju ke katilnya.

Felna merasa bgitu cepat Karran menerkam kepadanya. Telinga dan tengkoknya terus dicium oleh Karran. Tangan Karran pula merayap rayap pada dadanya dengann sesekali payudara nya diramas ramas olehnya. Felna yangg makin nikmat ini sudh membiarkan jer Karran membuka baju kurungnya.

Dan sekejap jer tubuhnya sebelah atas sudh terdedah kesemuanya. Inilah pertama kali tubuh Felna terdedah bgitu. Suaminya tak pernah mendedahkan bgitu , sebaliknya ditutupnya dengann kain selimut. Malah ketika melakukan hubungan sex dengann suaminya, Felna tak pernah dalamm keadaan bogel.

Suaminya mengatakan tak blh berbogel kerana iblis akan melihatnya sama. Jadi mereka melakukannya dalamm kain selimut. Felna makin kelemasan bila Karran sudh mengucup dan mencium pada dadanya. Dan diaorang seakan akan meraung kenikmatan bila kedua payudara nya dihisap bergilir gilir oleh Karran.

Puting payudara nya seringkali digigit gigit perlahan. Dan inilah pertama kali dirasanya yangg payudara nya dihisap bgitu. Suaminya hanya meramas ramasnya sahaja. Barulah Felna tahuu betapa nikmatnya diaorang bila kedua dua payudara nya dihisap bgitu.

Selain dari itu Felna juga terasa geli bila dadanya tersentuh dengann dada Karran yangg berbulu itu. Entah bila Karran membuka bajunya, Felna tak perasan. tahuu tahuu dada mereka sama sama terdedah.

Felna tak menyangka yangg Karran terus mencium dan mengucupnya makin ke bawah lagi. Dari payudara nya, mulut dan lidah Karran terus mencium dan menjilat jilat pada perutnya. Kemudian turun lg hingga ke pusatnya dan akhirnya Karran mengucup dan mencium pada seluar dalamnya.


Cerita lucah Jiran Tujah Lubang Isteri Aku
  • Felna seakan akan mahu bertempek kenikmatan bila seluar dalamnya dikucup dan dicium oleh Karran. Dan dalamm keadaan diaorang tengah khayal bgitu lah, diaorang merasa Karran sudh menanggalkan kain baju kurungnya.
  • Kemudian Karran sudh menanggalkan pula seluar dalamnya. Felna yangg dalamm keadaan nikmat bgitu sudh tak kesah lg walaupun dirinya sudh bogel kesemuanya. Suara Felna makin kuat merengek bila Karran mula mencium dan menjilat pada kemaluannya.
  • Felna sudh tak malu lg utk membuka kangkangnya. Felna sudh lupa segalanya. Dan Felna akhirnya mendengus dengann kuat bila Karran mengulum kelentitnya. diaorang menggelepar mencapai kepuasannya yangg pertama. Karran masih menjilat jilat pepek Felna.
  • Lidahnya sentiasa berlegar legar pada sekeliling bibir kemaluan dengann sesekali dijelirnya masuk ke dalamm lubang pepek Felna. Kelentit Felna menjadi kemerahan dikucup dan dikulum olehnya membuatkan Felna yangg sudh mencapai kepuasan pertama tadi datang ghairah semula.
  • Bagi Felna tak ada tandingnya kenikmatan yangg dirasainya bila kelentitnya itu dikulum oleh Karran. Lalu Felna memegang kepala Karran agar kelentitnya itu terus dikulum kulum bgitu. Felna yangg sudh ghairah kali kedua seakan akan tak sabar utk merasa nikmat yangg seterusnya.
  • Diaorang memerhatikan ke arah seluar dalamm Karran. diaorang bgitu mahu supaya benda yangg ada di dalamm seluar dalamm itu menerjah masuk ke dalamm kemaluannya. Dan bila Karran melurutkan seluar dalamnya ke bawah, Felna dapat melihat betapa besar dan panjangnya konek Karran.
  • Dan Felna cuba membayangkan betapa nikmatnya bila konek itu menerjah masuk ke dalamm kemaluannya. Felna mengangkangkan kakinya lebar lebar supaya Karran terus memasukkan konek nya. Tapi Karran masih lg mengesel geselkan kepala konek nya di celah kemaluannya saja.
  • Felna bgitu tak sabar utk merasa konek yangg besar dan panjang itu. Tapi tak lama kemudian Felna mula merasa yangg kemaluannya mula dimasuki oleh konek Karran. Seakan mahu terkoyak rasanya lubang pepek nya utk menerima kemasukan konek tersebut.
  • Dan tanpa disedari Felna terbeliak matanya bila Karran terus menjunamkannya. Felna dapat merasa yangg kepala konek Karran sudh sampai ke dasarnya. Felna sudh tak menghiraukan keadaan sekeliling. diaorang terus meraung dan merengek rengek bila Karran menghenjutkan punggongnya.
  • Konek Karran yangg besar dan panjang itu keluar masuk seolah oleh mengorek ngorek lubang pepek nya. Felna terasa dirinya seperti diawang awangan. Karran juga sudh tak menghiraukan rengetan Felna lagi.
Diaorang terus menghenjutnya makin laju, dan laju. Dan laju. Dan akhirnya Karran mencabut konek nya lalu dilepaskan sperma nya dan terpancut pada pusat, perut dan dada Felna. Karran juga sudh mendengus dengus dan berdesis desis mulutnya seperti org kepedasan.

Mngkin diaorang bgitu nikmat ketika sperma nya terpancut itu. Karran memakai semula pakaiannya. diaorang mahu segera balik ke rumahnya. Kalau anak Felna terjaga nanti buruk padanya. Felna yangg masih terkangkang dan telentang di katil diperhatikannya sekali lagi.

Tercapai sudh hajatnya utk merasakan ' pepek melayu'. Dan mmg Karran cukup puas hati dengann pepek Felna. diaorang dapat merasa betapa kuatnya kemutan dan cengkaman pepek Felna. Hari itu petang baru Karran balik dari kerja.

Jiran Tujah Lubang Isteri Aku cerita malay, sex lucah Jiran Tujah Lubang Isteri Aku, kisah blue novel melayu Jiran Tujah Lubang Isteri Aku

Jiran Tujah Lubang Isteri Aku


Kerja swasta sepertinya mmg biasa balik tak tentu masa. Dan sebelum balik Karran singgah dikedai. Tujuannya ialah utk membeli apa apa makanan. Tapi bukanlah utk dirinya, tapi utk diberi kepada anak Felna.

Pemberian itu bukanlah sebagai terima kaseh dengann apa yangg diaorang dapat malam tadi, tapi sebagai alasan utk diaorang berjumpa dengann Felna. Karran mahu melihat keadaan dan reaksi Felna selepas kejadian malam tadi.

Adakah Felna akan memarahinya atau pun tak. Dan dalamm fikirannya mula terbayang betapa nikmatnya melakukan hubungan sex dengann Felna malam tadi. Karran tak berani utk kerumah Felna. Hari masih siang dan bimbang org sekeliling akan memerhatikannya dan akan syak sesuatu pula.

Jadi diaorang memanggil Felna dan menghulurkannya melalui pagar sempadan rumahnya saja. Karran berasa lega bila didapatinya Felna seperti biasa saja, tak memarahi atau memakinya ataupun menunjukkan reaksi yangg berlainan dari biasa.

Felna juga tak menyebut apa apa pun tentang kejadian malam tadi. Bila Karran senyum semasa menghulurkan makanan, diaorang dapati Felna juga turut senyum kepadanya. Dan dalamm hatinya mula mengagak bahawa tentu Felna puas hati dengann apa yangg diberikannya malam tadi dan diaorang terbayang semula bagaimana Felna sdg merengek rengek kesedapan.

Karran mula memikirkan bagaimana utk dapat melakukan hubungan sex lg dengann Felna. Besoknya Ustaz Galuh sudh balik dari berkursus. Felna pun tak sangka yangg suaminya balik hari itu, kerana mengikut suaminya, minggu depan baru habis kursus.

Rupa rupanya kursus tersebut dipendekkan kerana para pengajarnya terpaksa menghadiri seminar lain. Felna mengucap panjang dengann cara suaminya balik dengann kecemasan bgitu. Nasib baiklah suaminya tak balik dua malam lepas.

Kalau tak habislah die, kerana dua malam lepaslah diaorang dan Karran melakukan perkara tersebut. Malam itu selepas isyak, ketika anaknya sdg berbual bual dengann suaminya sambill menonton tv, Felna masuk kebiliknya dan mengunci pintu.

Diaorang mahu mencukur bulu kemaluannya. memang suaminya sudh memberitahunya bahawa mencukur bulu kemaluan adalah sunat, terutama bila suami baru balik dari tinggalkan rumah. Dan Felna tahuu bahawa mmg bila balik dari mana mana kursus atau kerja yangg bermalam, suaminya pasti mahu melakukan hubungan sex.

Kerana itulah diaorang hrus bersedia utk melayannya. Dan semasa melakukan hubungan sex malam itu, seperti biasa suaminya meraba raba pada bahagian payudara nya. Sebelah tangan suaminya yangg satu lg pula mengusap usap pada kemaluannya.

Walaupun bajunya diselak keatas, tapi mereka sama sama dibawah kain selimut. Oleh kerana sudh beberapa minggu suaminya tak bersamanya, Felna dapati diaorang agak gelojoh. Rabaannya hanya sekejap jer dan terus naik keatas badannya, lalu terus diaorang memasukkan konek nya kedalam lubang pepek nya.

Felna pula agak lambat utk datang ghairahnya malam itu. diaorang pun hairan jg, kerana biasanya diaorang tidaklah sebegitu lambat. Ketika suaminya menghenjut henjutkan konek nya keluar masuk didalam lubang pepek nya, barulah diaorang mula rasa sedikit kegelian.

Kepala konek suaminya yangg keluar masuk dan menyentuh kelentitnya itu yangg membuatkan diaorang kegelian. Tapi baru diaorang mula terasa, suaminya sudh terpancut sperma nya menyembur yembur didalam lubang pepek nya.

Mngkin juga kerana lama tak melakukannya, menyebabkan suaminya cepat sampai kekemuncak, fikir Felna dalamm hatinya. Dan yangg tentunya diaorang terkapai sendirian kerana blum mencapai kepuasan. Dan ketika inilah Felna mula teringat betapa hebatnya cara permainan Karran.

Dan Felna rasa kalau Karran yangg melakukannya sekejap tadi, pasti diaorang terkapai kapai kepuasan. Malam berikutnya, bgitu jg. Felna masih juga tak mencapai kepuasan, walhal suaminya sudh meraba pada payudara dan kemaluannya agak lama jg.

Tapi rabaan suaminya dirasakan kurang memberikan kegelian dan merangsangkan nafsunya. Henjutan keluar masuk konek suaminya juga lebih lama dari sebelumnya, tapi masih tak memberikan rangsangan pada lubang pepek nya.

Lalu mulalah Felna teringat akan cara permainan Karran. diaorang dapat mengingat bagaimana Karran sudh menggomol seluruh tempat ditubuhnya. Dan yangg paling Felna tak dapat melupakan ialah bila seluruh kemaluannya dijilat jilat dengann lahapnya oleh Karran.

Felna mula membuat andaian. mngkin bila payudara nya dihisap dan kemaluannya dijilat jilat, diaorang akan segera datang ghairahnya. Tapi suaminya bukan seperti Karran. Usahkan mahu menjilat kemaluannya, tengok kemaluannya yangg ternganga pun diaorang tak pernah.

Dan satu lg yangg Felna mula perasan ialah tentang konek suaminya yangg lebih kecil dan pendek dari Karran. Semasa suaminya menghenjut, konek suaminya tak menyentuh keseluruhan tempat dalamm lubang pepek nya.

Felna terasa lubang pepek nya longgar jer ketika suaminya menghenjut. mngkin selepas terkena konek Karran yangg lebih besar dan panjang itu menyebabkan diaorang merasa bgitu. setelah beberapa kali tak mencapai kepuasan, nafsu Felna mula bergelora.

Ingatannya pada cara permainan Karran makin kuat terbayang. Dan ketika inilah syaitan mula mengambil kesempatan dan menghasut Felna supaya melakukan sesuatu terhadap keinginannya itu. Dan Felna mula berfikir bagaimana utk dapat merasa nikmat dengann Karran lagi.

Felna tahuu Karran tak berani mengambil kesempatan keatas dirinya. diaorang pula sudh tak kerumah Karran lg sesudah Helen balik kampong. Kalau diaorang kerumah Karran tu, tentu Karran akan cuba mengambil kesempatan lg keatas dirinya.

Jadi Felna cuba memikirkan bagaimana cara utk diaorang dapat kerumah Karran. Pagi itu, sesudah suaminya keluar mengajar dan anaknya ketadika, Felna mula mengatur rancangan. Nafsunya yangg membara itu sudh tak dapat ditahan lagi.

Sudah beberapa hari kemaluannya berdenyut denyut dan kadang kadang basah oleh lendir. Lalu Felna memberanikan diri utk menalipon rumah Karran. diaorang tahuu mmg Karran masih ada dirumah. memang kebiasaan Karran pergi kerja agak lewat.

" Oh. Felna. Saya ingatkan siapa tadi " kata Karran ditalipon. " Saya kebetulan masak makanan agak banyaak pagi ni. Saya bercadang mahu hantar kerumah Karran kalau Karran blum makan pagi lg " jawab Felna.

Tapi suaranya agak terketar sedikit kerana menahan gelora hatinya. " Eloklah tu, mmg saya pun blum makan pagi " jawab Karran. " Karran buka pintu belakang blh tak ?. Saya malulah mahu hantar ikut hadapan " kata Felna lagi.

Memang diaorang bimbang kalau kalau dilihat org nanti. Walaupun kebanyakkan jirannya pergi bekerja, tapi manalah tahuu kalau kalau ada yangg tak kerja. Felna membawa meehoon yangg digorengnya lalu keluar melalui pintu dapur.

Sebelum keluar diaorang mengintai intai kalau kalau ada org yangg melihatnya. Kemudian cepat cepat diaorang menuju kepintu belakang rumah Karran. Bila dibukanya, mmg pintu tersebut tak berkunci. mngkin Karran sudh membukanya bila diberitahu tadi.

Felna terus masuk. " Masa Felna talipon sekejap tadi, saya tengah mahu mandi, sebab itulah dalamm keadaan bertuala begini " kata Karran. Felna mula berdebar bila melihat Karran dengann bertuala bgitu.

Bulu dadanya yangg lebat dengann dadanya yangg bidang itu membuatkan diaorang mula rasa lain macam. Nafsunya yangg tertahan selama ini mula mendidih. Walaupun Karran memakai tuala yangg agak tebal, tapi masih nampak tercacak pada bahagian kangkangnya.

Inilah menunjukkan bahagian yangg tersembunyi itu bgitu besar saiznya. Dan benda yangg tersembunyi itulah yangg Felna inginkan. " Saya tak tahulah sama ada Karran suka atau tak meehoon goreng " kata Felna sambill meletakkan bekas meehoon diatas meja.

" Saya ni, semua makanan saya suka, tambah tambah lg yangg Felna punya " kata Karran tiba tiba sambill tersenyum pada Felna. Felna makin berdebar mendengar kata kata Karran itu.

" yangg paling Karran suka apa ? " tanya Felna balik. " Kalau Felna mahu bagi, yangg paling saya suka pepek lah ! " jawab Karran selamba saja. " Pagi pagi, mana blh makan pepek " jawab Felna utk menyembunyikan rasa malunya.

Felna dapat melihat Karran bangun dan menghampiri meehoon yangg diletakkan diatas meja. begitu dekat Karran berada dihadapannya sekarang. Oleh kerana diaorang duduk dikerusi dan Karran berdiri dihadapannya, jadi bahagian yangg membonjol dicelah kangkang Karran itu benar betul dihadapan matanya.

Felna dapati tuala Karran sudh meninggi dibahagian tersebut. " Saya sebenarnya sentiasa teringat pepek Felna yangg saya makan malam tu, sungguh sedap " tiba tiba Felna mendengar kata kata Karran.

Dan serentak dengann kata kata itu juga Felna terasa belakang dan tengkoknya disentuh oleh Karran. Pucok dicita, ulam mendatang. Felna yangg sejak tadi bergelora mula terasa geli bila Karran memicit micit tengkoknya.

Bukan setakat tengkok malah makin merayap rayap dan turun kedadanya pula. tetek nya yangg sudh menegang itu mula diramas ramas oleh Karran. Felna yangg sudh kegelian mula memejamkan matanya merasai kenikmatan tersebut.

" kami masuk kebilik " bisik Karran sambill diaorang memegang tangan Felna dan menariknya perlahan. Felna yangg sememang inginkannya hanya menurut jer dengann dipimpin oleh Karran. blum sempat Felna duduk pada birai kati, Karran sudh mula mencium pada tengkoknya dengann sesekali dihisap tengkoknya itu.

Tangan Karran pula memangnya tak kaku, sebaliknya meraba raba utk membuka baju Felna. Sekejap jer baju dan baju dalamm Felna sudh berjaya ditanggalkannya. Dan apa lagi, Karran terus menyedut dan menghisap pada payudara nya.

Mulutnya sering bertukar ganti diantara kedua dua payudara nya. Felna mengeletar kegelian dan kenikmatan dalamm keadaan berdiri bgitu. Mulut Karran turun lagi, lalu mencium dan menjilat jilat pada perut Felna.

Seterusnya turun lagi. Felna yangg hanya memakain kain sarong jer ketika itu dapat merasa yangg Karran sudh membuka ikatan kainnya, lalu kainnya terlondeh kelantai, dan mendedahkan kemaluannya yangg licin gebu, baru dicukur bulunya.

Memang Felna sengaja tak memakai seluar dalamm ketika datang tadi. Felna dapat merasa seolah olah Karran menerkam kearah kemaluannya, dan terus dijilatnya pada kemaluannya itu. Felna yangg sudh datang berahinya, bertambah nikmat bila lidah Karran menjalar jalar dicelah kemaluannya.

Diaorang terasa seakan akan tak mampu utk berdiri. Dan diaorang sempat memandang pada konek Karran yangg tegang itu. Felna pun tak sedar bila masanya tuala Karran terlucut dan berada dilantai berdekatan dengann kain sarongnya.

Mereka berdua dalamm keadaan sama sama bogel sekarang. Felna mengangkat sebelah kakinya dan diletakkan pada birai katil. diaorang mahu supaya Karran lebih senang menjilat kemaluannya bila diaorang terkangkang bgitu.

Diaorang sudh tak malu lg walau pun dalamm keadaan terkangkang. yangg pastinya Felna dapat merasa betapa nikmatnya bila Karran mula mengulum kelentitnya. Kesedapan dikulum bgitu tak dapat digambarkan oleh Felna.

Kenikmatan yangg dirasainya mula melemahkannya, lalu Felna baring dibirai katil sambill kakinya terus terjuntai kebawah. diaorang terus jer membiarkan Karran membuka kangkangnya dan mengulum kulum keletitnya. Felna dapat merasa yangg konek Karran sudh berada dicelah kemaluannya yangg dibasahi oleh air mazinya dan air liur Karran.

Makin lama Felna terasa konek tersebut makin kedalam dan akhirnya menjunam kedalam lubang pepek nya. Terangkat juga punggong Felna bila terasa konek Karran yangg besar dan panjang itu menjunam kedasar lubang pepek nya.

Betapa ketatnya lubang pepek nya bila konek Karran berada didalamnya, tak seperti konek suaminya. Felna mula di awang awangan bila konek Karran keluar masuk menerjah lubang pepek nya. Suaranya merengek rengek kenikmatan, serentak dan seirama dengann keluar masuknya konek Karran.

Makin laju Karran menghenjutnya makin nikmat rasanya. Felna mula dakapkan kedua kakinya kepinggang Karran dan tangannya memeluk tengkok Karran. Lubang pepek nya bgitu kuat mencengkam konek Karran sambill nafasnya turun naik dengann lajunya.

Karran sudh menghenjut dengann bgitu laju sekali. Pop. pap. pop. pap. dan cerek. crek. kedengaran bila pepek Felna dan konek Karran bertembung semasa Karran menghenjut. Akhirnya Felna mendengus kuat sambill pinggang dan tengkok Karran dipauh erat.

Dan akhirnya cengkaman tersebut makin longgar dan Felna mula terkulai. Karran juga yangg bgitu kenikmatan dan sama sama mencapai kepuasan sudh tak sempat utk mencabut konek nya dari lubang pepek Felna.

Cengkaman dan kemutan dari pepek Felna yangg kuat itu menyebabkan diaorang sudh memancutkan sperma nya kedalam pepek Felna. " Eh. kenapa Karran lepas didalam ? " tanya Felna yangg masih lg terbaring bogel tanpa seurat benang itu.

Diaorang mula menjadi bimbang. " Saya minta maaf kerana saya terlampau sedap dengann pepek Felna tadi. tak apa, bila saya keluar nanti, saya akan belikan ubat pencegah mengandong " kata Karran memujuk Felna.

Sambil itu Felna mula memakai pakaiannya semula. begitu juga dengann Karran, sudh memakai tualanya jg. " pepek Felna cukup istemewa. Saya suka pepek yangg licin " kata Karran sambill tersenyum ketika Felna menuju kepintu dapur utk balik semula kerumahnya.

Felna sememangnya sudh ketagih dengann kenikmatan hubungan sex dengann benggali jirannya itu. diaorang sudh tak merasa apa apa nikmat lg bila melakukan hubungan sex dengann suaminya. Kalau tak diterjah dengann konek Karran diaorang akan kegelisahan.

Dan diaorang pasti mendapatkan Karran bila jer suami dan anaknya tak ada dirumah. tapi bgitu perhubungan mereka tak lama. Sebulan kemudian suami Felna sudh ditukarkan kesekolah yangg berhampiran dengann kampongnya dan mereka berpindah balik.

Tapi bgitu Felna tetap terkenangankan Karran, lelaki benggali yangg sudh memberikan seribu kenikmatan kepadanya. Felna pun tak tahuu bagaimana utk menghadapi hubungan sex dengann suaminya yangg tak dapat memuaskannya itu.
Jiran Tujah Lubang Isteri Aku ***
Jiran Tujah Lubang Isteri Aku,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Jiran Tujah Lubang Isteri Aku cerita malay, sex lucah Jiran Tujah Lubang Isteri Aku, kisah blue novel melayu Jiran Tujah Lubang Isteri Aku, porn, erotic Cite Blue, Jiran Tujah Lubang Isteri Aku


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/