Cerita Lucah Mama Kongkek Anak

March 03, 2016, in category , ,
Cerita Lucah Mama Kongkek Anak | Milnah dan Jecky tinggal menyewa di sebuah kampung. Jecky, yang berumur 51 tahun dan bekerja sebagai buruh kontrak menebang hutan, seringkali masuk ke hutan sehingga berhari-hari lamanya, malah kadang-kala sehingga sebulan tak balik ke rumah. Manakala Milnah pulak, berumur 35 tahun, menjadi suri rumahtangga sepenuh masa menjaga anaknya Lindah yang masih bersekolah rendah.

Anaknya Damon, yang berumur 20 tahun bekerja sebagai seorang mekanik di bengkel motorsikal yang terletak selang 2 buah rumah dari rumahnya. Jarak umur Damon denngan adiknya memanng jauh, malah Milnah dan Jecky sendiri tak menyangka bahawa mereka masih bolehh menimang cahaya mata stlah sekian lama disangkakan hnya Damon sahajalah anak tunggalnya.

Kerja Damon sebagai mekanik bermula sejak diaorang habis sekolah. Lantaran masalah kewangan keluarganya, diaorang tak dapat menyambung pelajaran ke peringkat universiti. Demi membantu keluarga, Damon bekerja di bengkel Abu.

Bermula sebagai budak suruhan, Damon kini sdh pandai membaiki motorsikal, hasil didikan Abu yang percaya dan yakin denngan kebolehan Damon. Wang gajinya lebih kpd membantu ibu dan adiknya mengalas perut lantaran bapaknya, Jecky yang jarang pulang ke rumah akibat bertugas di pedalaman dan jauh dari rumah.

Milnah yang merupakan suri rumahtangga sepenuh masa, masih cantik orangnya. Berwajah putih berseri denngan tahi lalat di kirii dagunya, sering memakai tudung ketika keluar rumah, menyembunyikan rambutnya yang pendek paras bahu.

Selalu jg Milnah merasakan dahaga dan kegersangan menikmati hubungan sex suami bini lantaran hidupnya yang selalu ditinggalkan suami. tetaapi apakan daya, diaorang tetap teruskan hidup bersama anak-anaknya. Malah, Milnah jugakpernah terniat untuk curang demi tuntutan kegersangan nafsu sex nya yang seringkali sukar untuk dibendung, tetaapi tiada siapa yang mahu mengoratnya lantaran statusnya sebagai bini orang.

Milnah tahu, hnya punggung tonggeknya yang besar dan lebar itulah jer senjatanya lantaran bentuknya yang memanng tonggek dan melentik, tetaapi walaupun diaorang cantik, tetaapi badan nyer tak terlalu seksi untuk dipertontonkan kpd masyarakat.

Bertubuh yang berisi, kedua-dua buah dada nya yang sederhana besar malah sedikit melayut, perut yang buncit, peha dan punggung tonggek yang lebar memberi kemungkinan bahawa tiada siapa yang bernafsu sex kepadanya.

Ini mendorong Milnah untuk memendamkan jer kegersangan nafsu sex nya sendirian. Sejak suaminya masuk ke hutan 2 minggu lalu, diaorang tak pernah merasakan kenikmatan hubungan sex. Pernah jg diaorang melancapkan lubang faraj nya sendirian, tak seronok rasanya, jadi, terpendamlah jer perasaan berahinya.

Namun, sdh hendak menjadi cerita, pada satu pagi yang indah, Lindah menyertai rombongan sekolahnya pergi ke Kuala Lumpur dan esok baru pulang ke rumah, tidur di sekolah di Kuala Lumpur, menurut kata gurunya.

Jadi hnya tinggal Milnah dan Damon sahajalah di rumah. Oleh krn hari itu adalah hari Ahad dan bengkel motorsikal ditutup, maka Damon mengambil keputusan untuk bangun lewat pada pagi yang indah itu.

Milnah yang sendirian menonton rancangan "Selamat Pagi Malaysia" merasa boring krn tiada teman borak, lantaran Lindah sdh pergi mengikuti rombongan sekolahnya. Lantas diaorang teringatkan Damon yang sedanng tidur di biliknya.

Milnah kemudiannya terus masuk ke dallam bilik Damon, dilihatnya anaknya itu masih berselimut di atas katil. Digerakkan kaki Damon supaya bangun dari tidur. denngan mata yang kelat, Damon membukakkan matanya.

Terlihat ibu nya sedanng berdiri di tepi katil memerhatinya. "Damon, dahh pukul 9:00 pagi ni. ! Nape tak bangun lg ni, Sayang. ! ibu boring ler sorang-sorang. ! " kata Milnah.

"Hm. jap lg Damon bangun. ! " balas Damon smbil kembali melelapkan matanya. "Bangun tau, Sayang. ! Kejap lg kalau ibu datang tak bangun, ibu siram denngan air. ! " kata Milnah smbil tersenyum dan berlalu dari bilik anak bujangnya.

Damon, yang terjaga itu sukar hendak melelapkan matanya kembali. tetaapi diaorang cuba jg melelapkan matanya tetaapi sukar. Terlalu saying rasanya hendak meninggalkan katil di pagi hari Ahad yang dingin itu.

Kabus yang masih menerawang menyejukkan suasana. Batang zakar Damon yang semulajadi keras sendiri selepas bangun tidur menongkat selimut yang di pakainya. Perlahan-lahan diurut-urut batang zakar nya dari luar selimut, fikirannya terbayangkan Nor, anak Haji Ali yang selalu menjadi modalnya melancapnya itu.

Tiba-tiba ibu nya muncul kembali. Damon pun pura-pura tidur krn takut ibu nya perasan kelakuannya yang sedanng mengurut-urut batang zakar nya yang sedanng mencanak menongkat selimut itu. "Ish. ish. ish. masih tak bangun lg si bujang ni. ! " bisik hati Milnah.

Namun, perhatiannya tertarik kpd bonjolan yang menongkat tinggi selimut anaknya. Serta-merta perasaannya berdebar. Naluri keberahian seorang perempuan yang dahagakan sentuhan nafsu sex itu terus bangkit melihat kain yang menyelimuti anaknya di tongkat oleh batang zakar anaknya yang sedanng keras itu.

Niatnya yang hendak mengejutkan Damon serta-merta mati. Apa yang ada difikirannya adalah gelora keinginan nafsu sex mahu melihat batang zakar keras milik anaknya. Milnah yang menyangka anaknya masih tidur itu perlahan-lahan duduk di tepi katil.

Tangannya terasa mahu sekali memegang batang zakar yang sedanng keras menegak itu. sdh lama rasanya diaorang tak dapat memegang batang zakar suaminya. Keinginannya telah mendorong Milnah untuk memberanikan diri memegang batang zakar Damon.

Batang zakar Damon dipegangnya denngan lembut. Kekerasan otot batang zakar anaknya menambah keberahian Milnah untuk melihatnya denngan lebih dekat lagii. Perlahan-lahan Milnah menyelak selimut Damon, maka terpampanglah badan Damon yang tidur tanpa seurat benang di hadapan matanya.

Batang zakar Damon yang sdh tak tertutup itu diusapnya denngan lembut. Hampir sama denngan batang zakar milik suaminya. Milnah mengusap-usap batang zakar Damon denngan perasaan berahi. Keinginan nafsu sex nya yang merindukan batang zakar suaminya itu telah menghilangkan kewarasannya dan membuatkannya lupa bahawa diaorang sebenarnya sedanng nafsu sex memegang batang zakar anaknya sendiri.

Damon yang pura-pura tidur itu, berdebar-debar merasakan batang zakar nya dipegang oleh ibu nya. diaorang tak menyangka bahawa ibu nya tergamak dan berani memegang batang zakar nya. Hendak dibukak matanya, takut ibu nya memarahinya pulak krn lambat bangun tidur dan menipu berpura-pura tidur.

Jadi Damon mengambil keputusan membiarkan jer perlakuan ibu nya terhadap batang zakar nya. Sentuhan lembut tapak tangan dan jari-jemari Milnah di batang zakar Damon membangkitkan kenikmatan kpd Damon. Batang zakar nya menegang denngan secukup-cukupnya dan ini memberikan perasaan sensasi kpd Milnah untuk memegangnya denngan lebih kuat lagii.

Milnah kemudiannya terus melancapkan batang zakar Damon denngan nafasnya yang semakin terburu-buru. Bukan senang ingin merasa batang zakar lelaki, jadi, peluang dahh ada depan mata, inilah masanya. Damon yang masih berpura-pura tidur itu benar-benar menikmati kesedapan batang zakar nya dilancapkan oleh ibu nya sendiri.

Diaorang membiarkan ibu nya terus melancapkan batang zakar nya dan difikirannya terbayangkan Nor anak Haji Ali yang sedanng melancapkan batang zakar nya. Keberahiannya akhirnya memuncak dan membuatkan sperma nya memancut keluar dari batang zakar nya yang keras dan sedanng dilancapkan oleh ibu nya Milnah.

Milnah yang teruja denngan pancutan demi pancutan sperma anaknya Damon itu terus melancapkan batang zakar anaknya sehingga tiada lg sperma yang keluar. Aroma sperma yang sdh lama tak menusuk ke hidungnya memberikannya satu perasaan yang melambangkan sedikit kepuasan.

Sperma anaknya yang melekit di tangannya diciumnya dan dihirupnya sedikit demi sedikit denngan penuh bernafsu sex. Damon yang terkejut mendengar bunyi hirupan itu membuka sedikit matanya dan terlihat olehnya bahawa ibu nya Milnah sedanng menjilat sperma nya yang berlumur di tangan.

Berdebar-debar perasaan Damon ketika itu. diaorang tak menyangka bahawa ibu nya Milnah mampu bertindak denngan sebegitu rupa. Milnah yang puas merasa sperma anaknya yang melekit di tangannya kembali bangun dari katil dan menyelimuti anaknya.

Diaorang kemudian keluar dari bilik Damon dan kembali ke ruang tamu menonton tv. Terasa saying hendak mencuci tangannya. Bau sperma lelaki yang dirindui itu terasa sayang hendak dihilangkan dari tangannya.

Kalau boleh, diaorang mahu tangannya terus melekat denngan sperma anaknya itu buat selama-lamanya. Perasaan bersalah ada sedikit bersawang dallam mindanya, tetaapi baginya ia tak perlu dirisaukan krn perbuatannya itu langsung tak disedari oleh anaknya.

Diaorang melakukannya ketika anaknya sedanng lena. tetaapi berbeza pulak bagi Damon, diaorang benar-benar tak menyangka bahawa batang zakar nya dilancapkan oleh ibu nya sendiri. Malah, sperma nya jg dinikmati oleh ibu nya denngan penuh nikmat di hadapan matanya sendiri.

Damon terasa malu kpd dirinya sendiri, jg kpd ibu nya. tetaapi bgitu , kenikmatan yang baru jer dinikmati secara tiba-tiba membangkitkan seleranya dan kalau bolehh diaorang mahu ibu nya melakukannya lagii, tetaapi perasaan hormatnya sebagai anak serta-merta mematikan hasratnya.

Baginya, yang lebih baik adalah, merahsiakan perkara ini dan membiarkan ibu nya masih menganggap bahawa dirinya sedanng tidur ketika perkara itu berlaku. Hari itu, mereka anak-beranak berlagak seperti tiada apa-apa yang berlaku.

Masing-masing buat hal sendiri. tetaapi di hati masing-masing, hnya Tuhan sahaja yang tahu. Pada petangnya, Milnah yang selesai mengangkat pakaian di ampaian terlihat kelibat anaknya yang sedanng terbaring di sofa.

Bunyi tv masih kedengaran tetaapi tak pasti adakah anaknya sedanng tidur atau tak. Perlahan-lahan diaorang menghampiri anaknya dan diaorang melihat mata anaknya terpejam rapat. Terlintas di fikirannya mahu mengulangi kembali saat-saat indah menikmati batang zakar keras anaknya di dallam genggamannya.

Sementara itu, Damon yang terbaring di sofa sebenarnya tak tidur. diaorang sebenarnya mahu memancing ibu nya krn kenikmatan batang zakar nya dilancapkan pagi tadi mendorongnya untuk menikmatinya sekali lagii.

Diaorang tahu bahawa ibu nya terhendap-hendap memastikan adakah dirinya sedanng tidur. Jadi Damon sengaja mematikan dirinya di atas sofa. Milnah sedar, inilah masanya yang paling sesuai untuk melepaskan giannya.

Tanpa segan silu, Milnah terus menyelakkan seluar pendek sukan anaknya. Batang zakar anaknya yang gemuk dan panjang itu dipegang dan terus dilancapkannya. tak sampai seminit, batang zakar anak bujangnya itu sdh pun mengeras di dallam genggamannya.

Milnah berkali-kali menelan air liurnya melihatkan batang zakar yang keras di hadapan matanya itu diusap-usap dan dirocoh-rocoh oleh tangannya yang gebu. semakin dilancap semakin galak kerasnya. Kepala takuk batang zakar Damon yang kembang berkilat bak kepala cendawan itu dimainkan denngan ibu jarinya.

Damon sedikit menggeliat krn ngilu. Serta-merta Milnah memperlahankan rentaknya krn takut Damon akan terjaga. Milnah sedar, seleranya kpd batang zakar anak lelakinya itu semakin meluap-luap di lubuk keinginan nafsu sex nya.

Diaorang tahu apakah risiko melakukan perkara terkutuk itu, lebih-lebih lg bersama darah dagingnya sendiri. Milnah menggigit bibirnya kegeraman. Milnah tak peduli, tekaknya seolah-olah berdenyut ketagihan melihatkan batang zakar tegang anaknya di depan matanya sendiri.

Nafasnya semakin laju. Milnah akhirnya membuat keputusan nekad. Keberahiannya yang sdh semakin hilang pedoman itu membuatkan diaorang berani membenamkan batang zakar anaknya ke dallam mulutnya yang lembap itu. Damon sekali lg menggeliat kesedapan.

Batang zakar nya yang sedanng dipegang oleh ibu nya tiba-tiba merasakan memasuki lohong yang hangat dan basah. Perlahan-lahan diaorang membukak matanya kecil. Dilihatnya batang zakar nya kini sdh separuh hilang di dallam mulut ibu nya.

Terlihat olehnya raut muka ibu nya yang masih cantik itu sedanng mengulum-ngulum batang zakar nya denngan matanya yang tertutup. Hidung ibu nya kelihatan kembang-kempis bersama deruan nafas yang semakin laju.

Inilah pertama kali Damon merasai bagaimana sedapnya batang zakar nya dinikmati oleh mulut seorang perempuan. Kenikmatan yang dirasai membuatkan diaorang tak peduli siapakah perempuan yang sedanng mengulum-ngulum batang zakar nya itu, lebih-lebih lg ianya bukan dilakukan secara paksa.

Damon cepat-cepat kembali memejamkan matanya apabila dilihat ibu nya seakan mahu membukak mata. Milnah yang yakin anaknya tidur mati, perlahan-lahan menghisap batang zakar anaknya. Perlahan-lahan diaorang menghirup air liurnya yang meleleh di batang zakar anaknya.

Penuh mulut Milnah menghisap-hisap batang zakar Damon. semakin lama Milnah menghisap-hisap batang zakar Damon, semakin diaorang lupa bahawa diaorang sedanng menghisap-hisap batang zakar anaknya sendiri. Perasaan Milnah yang diselubungi keinginan nafsu sex membuatkan diaorang semakin galak menghisap-hisap batang zakar anaknya.

Batang zakar keras yang penuh menujah lelangit mulutnya dirasakan sungguh mengghairahkan, air mazi anaknya yang sebati denngan air liurnya dirasakan sungguh menyelerakan. sdh lama bnr diaorang tak menikmati batang zakar suaminya.

Dirinya seolah seorang budak kecil yang sedanng kemaruk stlah mendapat barang pemainan baru. Damon semakin tak dapat tahan. Hisapan ibu nya di batang zakar nya yang keras menegang itu membuatkan Damon semakin tak keruan.

Diaorang nekad, apa ingin jadi, jadilah. diaorang tak dapat bertahan lg berpura-pura tidur sebegitu. Akhirnya di saat sperma nya hendak meledak, Damon memberanikan dirinya memegang kepala ibu nya Milnah.

Kepala ibu Kandungnya yang sedanng galak turun-naik menghisap-hisap batang zakar nya itu dipegang dan ditarik rapat kepadanya, membuatkan batang zakar nya terbenam jauh ke tekak Milnah, ibu Kandungnya sendiri.

Milnah terkejut, jantungnya tiba-tiba berdegup kencang. Serta-merta diaorang merasakan teramat malu apabila disedarinya anaknya sedar denngan perbuatannya. Malah, anaknya memegang kepalanya sementara batang zakar anaknya itu semakin terbenam jauh ke dallam mulutnya.

Milnah cuba menarik kepalanya dan cuba mengeluarkan batang zakar anaknya dari dallam mulutnya tetaapi diaorang gagal. Damon menarik kepala Milnah serapat mngkin ke badan nyer dan serentak itu, memancut-mancut sperma Damon memenuhi mulut Milnah.

Damon benar-benar kenikmatan. Milnah yang sedar batang zakar anaknya itu sedanng memuntahkan sperma di dallam mulutnya terus diam tak meronta. diaorang membiarkan jer mulutnya menerima pancutan demi pancutan padu sperma anaknya sehingga tak dapat ditampung oleh mulutnya yang comel itu.

Milnah tiada pilihan, diaorang tak dapat menolak kepalanya agar batang zakar anaknya memancut di luar mulutnya. Maka, dallam keterpaksaan, berdegup-degup Milnah meneguk sperma anaknya yang menerjah kerongkongnya. Cairan pekat yang meledak dari batang zakar anak bujangnya yang dihisap itu ditelan sepenuhnya bersama air mata yang mula mengalir ke pipinya.

Pautan tangan Damon di kepala ibu nya Milnah semakin longgar, seiring denngan sperma nya yang semakin habis memancut dari batang zakar nya. Milnah mengambil peluang itu denngan terus menarik kepalanya sehingga tercabut batang zakar Damon dari mulutnya.

Segera Milnah bangun dan berlari menuju ke dallam biliknya. Damon yang tiba-tiba merasakan penyesalan itu segera bangun menuju ke bilik ibu nya. Pintu bilik ibu nya terkunci dari dalam.

Damon mengetuk pintu perlahan berkali-kali smbil suaranya lembut memanggil-manggil ibu nya. tetaapi hnya suara esakan ibu nya di dallam bilik yang didengarinya. "mama. Maaf ibu. ! Damon minta maaf, ibu. ! Damon tak sengaja, ibu. ! ibu. ! " rayu Damon di luar bilik ibu nya.

Sementara di dallam bilik, Milnah sedanng tertiarap di atas katil, memekup mukanya di bantal denngan air matanya yang semakin berjujuran di pipinya yang gebu. Rasa penyesalan akibat pengaruh keinginan nafsu sex nya sendiri telah membuatkan dirinya seolah-olah hilang harga diri sehingga sanggup melakukan perkara terkutuk itu denngan anak kandungnya sendiri.

Milnah benar-benar menyesal atas segala perbuatannya. diaorang sedar, ini semua bukan salah anaknya. Ini semua salahnya. Milnah tersedu-sedan mengenangkan kesilapannya di atas katil sendirian, membiarkan anaknya, Damon sendirian memujuknya di luar biliknya.

"Damon, mari makan, Sayang. ! " ajak Milnah kpd Damon di pintu bilik Damon. Damon yang sedanng termenung di tebing katil seolah tak menghiraukan ibu nya. Fikirannya merasa bersalah dan malu atas apa yang telah berlaku pada petang tadi.

Milnah sedar perubahan anaknya. diaorang terus duduk rapat di sebelah Damon. Jari-jemarinya kemas memegang telapak tangan Damon. Diramas denngan lembut jari-jemari Damon. "mama , Damon rasa bersalah sangat kat ibu. ! Damon ingin minta maaf banyak-banyak, ibu. ! " kata Damon smbil matanya masih terus menatap kosong ke lantai.

"Damon, ibu yang sepatutnya minta maaf, Sayang. ! Damon tak salah langsung, Sayang. ! Kalau bukan ibu yang mulakan dahulu, perkara nii takkan terjadi, Sayang. ! " kata Milnah.

Mereka terdiam seketika. Suasana sepi malam yang mula menjelma seolah memberikan ruang untuk dua beranak itu berbicara secara peribadi dari hati ke hati. Milnah menarik tangan Damon yang digenggamnya ke atas pehanya yang gebu.

Jari-jemari anaknya diramas denngan lembut, penuh kasih sayang dari seorang ibu kpd anaknya sendiri. "Kenapa ibu buat macam tu. ? Mm. bolehh Damon ingin tahu tak, ibu. ? " tanya Damon sedikit gugup.

Milnah terdiam sejenak. Otaknya ligat mencari jawapan bagi soalan yang terlalu sensitif dari anaknya itu. Secara tak langsung, diaorang gugup hendak menjawabnya. Tangannya yang kemas memegang tangan anaknya di atas pehanya yang lembut itu semakin ditarik ke arah tundun lubang faraj nya.

Fikirannya bercelaru, buntu. "Kenapa, ibu. ? " sekali lg Damon bertanyakan kpd Milnah. "Susah ibu ingin cakap ler, Sayang. ! Hal orang wanita ler, Sayang. ! Nanti Damon tahu ler, Sayang. ! " kata Milnah ringkas dan diaorang terus berdiri lalu keluar dari bilik Damon, meninggalkan anaknya diam sendirian.

Damon keliru denngan jawapan ibu nya. Akal mentahnya tak berapa memahami objektif jawapan ibu nya. diaorang hnya mampu melihat ibu nya berlalu keluar dari biliknya meninggalkannya sendiri bersama seribu satu persoalan di kepala.

Punggung tonggek lebar ibu nya yang tonggek itu kelihatan melenggok ketika melangkah keluar. Daging punggung tonggeknya yang bulat dan montok kelihatan membonjol di kain batik lusuh yang dipakai ibu nya.

Damon menelan air liur melihat harta berharga milik ibu nya Milnah. Hatinya berdebar, perasaannya tiba-tiba bercelaru. Rasa kasihan dan sayang kpd ibu nya Milnah yang sebelum ini terbit dari hatinya secara tiba-tiba di selinap masuk oleh perasaan nafsu sex yang terlalu malu bagi dirinya untuk memikirkan.

Damon lantas bangun menuju ke dapur, terlihat ibu nya sedanng duduk mendagu di meja makan. Mata ibu nya seolah-olah merenung kosong hidangan makan malam yang telah disediakan di atas meja.

Perlahan-lahan Damon menghampiri ibu nya, dipegangnya kedua-dua bahu ibu nya lembut. Damon menunduk dan mulutnya menghampiri telinga ibu nya. "Damon berjanji pada ibu yang hnya kami berdua aje yang tahu pasal ni, ibu. ! ibu jangaan ler risau apa-apa pun. ! Damon teramat sangat sayangkan ibu. ! " bisik Damon di telinga ibu nya.

Milnah merasakan sejuk hatinya mendengar kata-kata Damon yang lembut itu. Jari-jemari Damon yang sedanng memegang bahunya terasa sungguh selesa. Haba dan hembusan nafas dari Damon di telinganya membangkitkan bulu roma Milnah.

Perasaan terus berdebar-debar menyelinap ke dadanya bersama selautan rasa sayang yang tinggi menggunung kpd anak bujangnya itu. Milnah menoleh perlahan memandang wajah Damon yang hampir rapat di pipinya. Layanan dan sikap Damon kepadanya seolah-olah mengisi sedikit kekosongan batinnya yang merindukan belaian lelaki, iaitu suaminya.

Wajah mereka saling berhadapan. Damon mengukir senyuman yang ikhlas di bibirnya, bgitu jg denngan Milnah. Pipi gebu Milnah diusap oleh Damon denngan lembut. Milnah memejamkan matanya. Bibirnya yang lembap dan comel terbukak sedikit.

Damon yang seperti dipukau denngan paluan gendang syaitan itu pun tanpa ragu-ragu terus membenamkan mulutnya mengucup bibir ibu nya. Mereka berdua kemudiannya terus saling berkucupan bibir dan mulut, penuh kasih sayang.

Perasaan yang sejak mulanya lambang kasih sayang antara ibu dan anak akhirnya bertukar menjadi perasaan kasih sayang yang berlambangkan sex yang saling memenuhi dan memerlukan. Tangan Milnah kemudiannya denngan perlahan-lahan mengusap rambut anak bujangnya yang sedanng hangat mencumbui bibirnya.

Bibir Milnah ligat meneroka mulut Damon yang nampaknya masih tak mahir dallam permainan manusia dewasa itu. Nafas masing-masing saling bertukar silih-berganti. Degupan jantung dua insan itu semakin kencang, seiring denngan deruan keinginan nafsu sex yang semakin bergelora.

Cerita Sex Cerita Lucah Mama Kongkek Anak

Milnah semakin lemah, diaorang terus memeluk badan Damon. Tertunduk Damon dipeluk oleh ibu nya, mulutnya masih mengucup bibir ibu nya. Ghairah Damon kembali bangkit, lebih-lebih lg apabila bayangan ibu nya menghisap batang zakar nya di pagi dan petang hari itu silih-berganti di kotak fikirannya.

Damon semakin berani memulakan langkah, tangannya yang tadi memegang bahu ibu nya kini menjalar ke kedua-dua buah dada ibu nya yang masih berbalut t-shirt. Kekenyalan kedua-dua buah dada ibu nya yang tak memakai coli itu dirasakan sungguh mengasyikkan.

Puting kedua-dua buah dada ibu nya yang semakin keras dan menonjol di permukaan t-shirt digentel lembut berulang kali, Milnah semakin terangsang denngan tindakan anaknya itu. Ini mendorong Milnah untuk meraba dada anaknya yang bidang itu.

Tangannya kemudian turun ke pinggang anaknya dan seterusnya diaorang menangkap sesuatu yang keras dan membonjol menujah kain pelikat yang dipakai oleh anaknya. Batang zakar Damon yang semakin keras di dallam kain pelikat digenggam oleh Milnah.

Dirocoh-rocoh batang zakar anaknya denngan penuh nafsu sex. Perasaan penuh nafsu sex yang melanda Milnah mendorongnya untuk mengulangi sekali lg perbuatannya seperti di waktu siang tadi. Milnah kemudiannya terus melepaskan kucupan di bibir anaknya.

Senyuman terukir di wajahnya, mempamerkan rasa keberahian yang tiada selindung lagii. Milnah kemudiannya terus melucutkan kain pelikat Damon, maka luruhlah kain pelikat yang Damon pakai ke lantai dan sekaligus mendedahkan batang zakar nya yang sasa dan berotot itu tegak mengeras menghala muka ibu nya.

Milnah tahu kehendak Damon. Malah, diaorang jg sebenarnya menginginkannya jugak. Perlahan-lahan Milnah membenamkan batang zakar keras Damon ke dallam mulutnya. Damon memerhatikan jer perbuatan ibu nya tanpa selindung lagii.

Sedikit demi sedikit batang zakar nya dilihat tenggelam ke dallam mulut ibu nya yang comel. Tahi lalat di dagu ibu nya menambahkan lg kecantikan wajah ibu nya yang sedanng menghisap-hisap denngan perlahan-lahan batang zakar nya.

Milnah semakin galak menghisap-hisap batang zakar anaknya. Perasaan keibuan yang sepatutnya dicurahkan kpd anaknya sama sekali hilang. Keinginan nafsu sex dan kerinduan batinnya menguasai akal dan fikiran membuatkannya hilang pertimbangan sehingga tergamak bermain keinginan nafsu sex bersama denngan anak kandungnya sendiri.

Milnah benar-benar tenggelam dallam arus gelora keinginan nafsu sex. Batang zakar anaknya yang dihisap-hisap dan keluar-masuk di dallam mulutnya benar-benar memberikan sensasi kelazatan menikmati batang zakar lelaki yang dirindui selalu.

Setiap lengkok batang zakar anaknya disedut dan dinikmati denngan penuh perasaan. Tangan kirinya mengusap-usap lubang faraj nya dari luar kain batik. Sungguh bertuah dirinya dirasakan pada ketika itu, kedahagaan batin dan nafsu sex nya yang selama ini membelenggu jiwanya terasa seolah-olah terbang jauh bersama angin.

Dirinya merasakan bgitu dihargai. Jiwanya semakin tenteram dallam gelora keinginan nafsu sex nya sendiri. Damon pulak benar-benar menikmati betapa lazatnya merasakan batang zakar nya dihisap-hisap oleh mulut ibu nya.

Wajah ibu nya yang sedanng terpejam mata menikmati batang zakar nya denngan penuh nafsu sex itu memberikan satu kenikmatan yang sukar untuk diucapkan. Matanya tertancap kpd tangan ibu nya yang sedanng menggosok-gosok lubang faraj.

Kain batik yang dipakai oleh ibu nya kelihatan terperosok ke bawah kelengkang akibat kelakuan ibu nya itu. Peha gebu ibu nya yang kelihatan lembut dan menyelerakan membangkitkan selera nafsu sex Damon.

Serta-merta Damon menarik batang zakar nya keluar dari dallam mulut ibu nya. Damon kemudiannya terus tunduk mengucup ibu nya dan sekaligus diaorang memeluk badan ibu nya. Milnah membalas perlakuan Damon denngan kembali mengucupinya.

Sambiil bibirnya mengucup bibir ibu nya, Damon menarik Milnah agar berdiri dan Milnah terdorong untuk mengikut jer kemahuan Damon. Mereka pun kemudiannya sama-samaberdiri dan berpelukan erat, denngan bibir masing-masing yang saling berkucupan penuh keberahian.

Damon kemudiannya terus mengusap-usap kelangkang ibu nya. Kain batik lusuh yang menutupi lubang faraj ibu nya terasa basah akibat lendir nafsu sex yang semakin banyaak membanjiri lohong kewanitaan ibu nya Milnah itu.

Damon kemudiannya terus menyelakkan kain batik ibu nya ke atas, batang zakar mudanya yang tak pernah memasuki mana-mana lubang faraj perempuan kekok untuk memulakan langkah yang berani itu. Milnah tahu kelemahan yang dihadapi oleh anaknya.

Sambiil tersenyum, diaorang terus menyingkap kain batiknya ke atas dan berpusing menghadap meja makan, mempamerkan punggung tonggeknya yang tak dilindungi sebarang seluar dallam kpd anaknya. Damon seperti terpukau menatap punggung tonggek ibu nya yang putih berseri dan bulat menggebu di hadapan matanya.

Punggung tonggek lebar ibu nya diusap-usap dan diramas-ramas denngan penuh nafsu sex. Usapannya kemudian semakin penuh nafsu sex, dari pinggang turun ke peha, kelentikan punggung tonggek ibu nya yang tonggek benar-benar membakar keinghinan nafsu sex nya.

Sementara itu Milnah mencapai batang zakar Damon yang terpacak di belakangnya. Tanpa segan silu, Milnah kemudiannya terus menarik batang zakar Damon agar mengambil posisi yang memudahkan untuk mereka menjalankan misi yang seterusnya.

Batang zakar Damon ditarik sehingga terselit di celah kelengkangnya. Damon yang membiarkan jer tindakan ibu nya itu terdorong ke hadapan memeluk belakang badan ibu nya dan batang zakar nya terus menyelinap ke celah kelengkang ibu nya yang sememangnya sdh terlalu licin dan becak denngan lendiran nafsu sex.

Milnah kemudiannya terus menonggekkan badan nyer dan badan nyer maju-mundur menggesel-geselkan batang zakar Damon di celah kelengkangnya. Bunyi lagaan dan geselan batang zakar Damon yang keras di kelengkangnya berdecup-decup di ruang dapur.

Damon yang pertama kali menikmati pengalaman yang mengasyikkan itu terangsang yang teramat sangat. Tangannya tak henti-henti meraba-raba dan meramas-ramas punggung tonggek lebar ibu nya yang tonggek menyentuh perutnya. Milnah sdh tak sabar-sabar lagii, tangannya segera mencapai batang zakar Damon yang keras di alur kelengkangnya dan memandunya masuk ke mulut lubang faraj segala kenikmatan miliknya.

Diaorang sdh tak peduli batang zakar siapa yang sedanng dipegangnya itu. Baginya, peluang menikmati batang zakar lelaki bagi mengubati kesakitan keinginan nafsu sex dan batinnya tak se hrs nya dilepaskan bgitu sahaja.

Denngan sekali lentik sahaja, lubang faraj nya denngan mudah menerima seluruh batang zakar keras anaknya menceroboh terowong lubang faraj nya yang sdh lama dahagakan tujahan batang zakar lelaki buat kali pertama.

Milnah hnya membiarkan batang zakar hangat Damon terendam di lubuk lubang faraj nya. Statusnya sebagai ibu kpd anak lelakinya itu sdh hilang bgitu sahaja. Keinginan nafsu sex nya benar-benar menghilangkan kewarasannya sebagai seorang ibu , sehingga sanggup menyerahkan seluruh badan nyer, malah mahkota kewanitaan yang selama ini hnya dinikmati oleh suaminya seorang, dinikmati oleh anaknya atas keinginannya dan kerelaannya sendiri.

Milnah benar-benar khayal menikmati batang zakar anaknya menunjal-nunjal pangkal lohong lubang faraj nikmatnya. diaorang kemudiannya terus mengemut-ngemut batang zakar anaknya semahu hatinya, terasa seperti mahu jer diaorang melumatkan batang zakar itu di dallam lubang faraj nya.

Manakala Damon pulak benar-benar menikmati kemutan yang dirasakan oleh batang zakar nya yang terendam di dallam lubang faraj ibu nya yang hangat itu. Seluruh otot batang zakar nya yang mengembang keras terasa dihimpit oleh dinding lubang faraj ibu nya yang lembut dan licin itu.

Terasa seolah-olah batang zakar nya disedut-sedut oleh lubang faraj ibu nya. Damon kemudian perlahan-lahan menujah-nujahkan batang zakar nya di dallam lubang faraj ibu nya Milnah itu sehingga kepala cendawannya yang berkembang pesat itu menghenyak-henyak pangkal lubang faraj perempuan yang se hrs nya disanjung sebagai ibu.

Perasaan sayang Damon yang sebelum itu sekadar antara anak kpd ibu semakin dihantui keinginan nafsu sex yang membara. Keberahian yang diciptakan ibu nya Milnah itu telah mendorong Damon untuk menyayangi ibu nya Milnah itu seolah-olah seorang kekasih, yang rela untuk memberikan kenikmatan hubungan sex sumbang mahram antara darah daging.

Damon tahu, dari lubang faraj yang sedanng ditujahnya denngan batang zakar nya itulah dirinya keluar satu masa dahulu. tetaapi kini lubang faraj itu sekali lg diaorang masuki denngan penuh kerelaan, hnya cara dan permainan perasaan jer yang berlainan.

Begittu jg denngan Milnah. Terfikir jg di benaknya bahawa batang zakar lelaki yang sedanng dinikmati di liang lubang faraj nya itu adalah milik seorang bayi yang keluar dari liang lubang faraj yang ditujah itu dahulu.

Tetaapi kini, bayi itu sdh besar dan kembali memasuki liang lubang faraj nya atas desakan keinginan nafsu sex nya dan batinnya sendiri. Perasaan berahi Milnah yang selama ini terpendam terasa seolah-olah mahu meletup di perutnya.

Peluh semakin timbul di dahi dan badan nyer bersama nafasnya yang semakin laju dan sempit. Milnah sdh lama tak merasakan perasaan sebegini. Naluri kewanitaannya semakin merangsang agar perasaan itu semakin memenuhi akalnya.

Milnah semakin tak keruan. Batang zakar yang semakin galak menujah lubang faraj nya semakin menenggelamkan Milnah dallam lautan keinginan nafsu sex. Akhirnya Milnah menikmati puncak kenikmatan seksnya sendiri. badan nyer bergegar bersama ototnya yang mengejang.

Batang zakar anaknya yang menujah lubang faraj nya dari arah belakang buat kali pertamadihimpit penuh kegeraman. punggung tonggeknya semakin dilentikkan agar batang zakar anaknya itu semakin kuat menghentak dasar lubang faraj nya.

Milnah benar-benar hilang akal. diaorang benar-benar di puncak segala nikmat yang selama ini dirindukan. Damon hnya memerhati perubahan demi perubahan pada badan ibu nya. diaorang tahu bahawa ibu nya baru jer mengalami satu kenikmatan yang terlalu nikmat.

Belakang baju t-shirt ibu nya nampak basah denngan peluh. begittu jugaklah denngan punggung tonggek ibu nya yang terdedah, terasa perutnya akan peluh ibu nya yang membasahi punggung tonggek ibu nya itu.

Kemutan yang bgitu sedap dirasakan jg semakin longgar. "Damon. terima kasih, Sayang. ! ibu teramat sangat cintakan dan sayangkan Damon sekarang ni, Sayang. ! " kata Milnah smbil menoleh kebelakang melihat Damon yang masih berdiri gagah.

Damon hnya tersenyum, tangannya meramas-ramas lembut daging lembut di pinggul ibu nya. Libu -libu yang menambah kegebuan dan kebesaran punggung tonggek ibu nya diusap-usap denngan penuh kasih sayang. Milnah tahu bahawa Damon perlukan kenikmatan seperti dirinya.

Milnah kemudiannya terus melentikkan badan nyer, smbil menekankan batang zakar Damon agar tenggelam lebih dallam dan menghenyak-henyak dasar lubang faraj nya. punggung tonggeknya digelek-gelekkan seperti penari dangdut di kelab malam, membuatkan batang zakar Damon menikmati lebih geseran denngan dinding lubang faraj nya.

Damon merintih kecil menahan gelora kenikmatan. Milnah tahu, Damon menikmati perbuatannya. "Sedap, Sayang. ? " tanya Milnah denngan penuh manja. "Uuuh. Se. Sedap Mmm ibu. ! Ooh. ! " jawab Damon tersekat-sekat.

Batang zakar nya semakin ditekan ke dallam lubang faraj ibu nya Milnah itu. punggung tonggek ibu nya yang tonggek itu ditatap denngan penuh nafsu sex. Milnah sekali lg menoleh melihat Damon yang sedanng penuh nafsu sex menatap punggung tonggeknya.

"mama cantik tak, Sayang. ? " tanya Milnah menggoda anaknya. "Oooh. ibu cantik. ! Mmm ibu. Damon. Ttt. tak tahan. ! " rintih Damon tak tahan di goda oleh ibu nya Milnah itu.

"Nanti kalau ibu ingin lg bolehh tak Damon tolong buatkan, Sayang. ? " Tanya Milnah penuh kelembutan dan godaan kpd anaknya yang sdh semakin di ambang puncak kepuasan nafsu sex.

"Oooh ibu. ! " rintih Damon. Damon semakin tak tahan melihat Milnah tak henti-henti menggodanya. badan Milnah yang menonggeng di tepi meja itu memberikan sensasi keberahian yang meluap-luap kpd Damon.

Diaorang benar-benar tak menjangka dirinya telah menyetubuhi lubang faraj ibu nya Milnah itu buat kali pertama. punggung tonggek ibu nya yang tonggek itu semakin menaikkan keinginan nafsu sex Damon.

Keinginan nafsu sex dan keberahian Damon semakin kritikal. diaorang tak mampu bertahan lagii. Malah, diaorang mahu meluahkan perasaannya kpd ibu nya Milnah itu tentang apa yang diingininya, demi perasaannya yang benar-benar mahu menikmati kepuasan nafsu sex yang terlalu sukar untuk diungkapkan itu.

"Oooh ibu. Damon ingin selalu, ibu. ! Damon. s. stim. p. pada. b. punggung tonggek ibu. ! " akhirnya Damon meluahkan perasaannya yang mahu sekali diluahkan. "Sayang. Damon anak ibu. ! Zamnn Sayangg. ! " Milnah jg menikmati perasaan berahi yang sedanng melanda Damon.

"mama. Ah. ! " rintih Damon. Cuur. Crut. Crut. akhirnya terpancutlah sperma jantan anak muda itu ke dallam lubang faraj dan rahim ibu kandungnya Milnah sendiri itu buat kali pertama.

Damon menikmati betapa sedapnya melepaskan sperma di dallam liang lubang faraj ibu nya Milnah itu buat kali pertama. sperma nya yang banyaak memancut keluar dari batang zakar nya yang keras meleding di dallam lubang faraj ibu nya itu memancut-mancut denngan sepuas-puasnya.

Milnah memejamkan mata menikmati sperma anaknya yang hangat memenuhi lubang faraj nya. Dasar lubang faraj nya terasa disirami sperma yang hangat yanng memancut–mancut memenuhi segenap rongga lubang faraj nya yanng sepatutnya hnya untuk suaminya seorang sahaja.


Cerita lucah Cerita Lucah Mama Kongkek Anak
  • Tetaapi akibat desakan keinginan nafsu sex nya yanng kegersangan, rongga lubang faraj nya yanng biasanya disirami oleh sperma suaminya kini dipenuhi oleh sperma anaknya atas kerelaannya sendiri. Mereka berdua kelesuan, tetaapi masih lg di kedudukan yanng sama.
  • Milnah masih terpejam matanya, menonggeng berpaut di tepi meja makan. Kain batiknya yanng diselakkan ke atas pinggang masih mendedahkan punggung tonggeknya yanng sedanng dihimpit rapat oleh anaknya yanng sedanng terpejam matanya, menikmati saki-baki keindahan dan kenikmatan menyetubuhi lubang faraj ibu nya Milnah itu sendiri.
  • Batang zakar Damon masih terendam di dallam lubuk lubang faraj Milnah, seolah-olah bgitu sayang untuk melepaskan saat-saat manis itu hilang bgitu sahaja. Perasaan kasih dan sayang yanng selama ini diperuntukan untuk seorang ibu hilang bersama angin malam, diganti oleh perasaan kasih dan sayang yanng sepatutnya hnya dimiliki oleh seorang kekasih.
  • Milnah kepuasan, dahaga keinginan nafsu sex nya dan batinnya yanng selama ini mencengkam akhirnya terurai sudah. Kenikmatan yanng dialami sebentar tadi sama sekali tak disesali, malah diaorang benar-benar menghargainya.
  • Bagaikan harga sebuah maruah kpd seorang suami, bukan lg kpd seorang anak. Milnah merelakannya, disetubuhi lubang faraj nya oleh darah dagingnya sendiri, demi kepentingan keinginan nafsu seknya dan batinnya sendiri.
  • Diaorang tahu, dirinya kini bukan lg dimiliki oleh suaminya seorang, malah anaknya sendiri jugak, yanng sdh menikmati badan nyer. Anaknya kini 'suami' nya, yanng didambakan belaian penuh nafsu sex untuk dinikmati melebihi dari suaminya.
  • Demi keinginan nafsu sex dan kasih saying yanng semakin membara, Milnah kini mencintai 'suami' barunya. iaitu anak lelaki kesayangannya Damon. Pada satu pagi, selepas beberapa bulan bermulanya hubungan sex sulit di antara dua beranak itu, Milnah sedanng menjemur kain di belakang rumah.
  • Beberapa meter dari tempat menjemur pakaian, sepasang mata sedanng galak meratah seluruh pelusuk badan Milnah yanng sedanng berkemban kain batik sahaja, mendedahkan bahagian atas dadanya serta keseluruhan bahunya yanng putih melepak itu.
  • Rambutnya yanng kering, tanda masih belum mandi terikat di belakang, mempamerkan wajahnya yanng cantik. Damon bersandar di bingkai tingkap dapur merenung badan ibu nya Milnah itu yanng selalu diratah sejak beberapa bulan yanng lalu.
  • Milnah sedar Damon sedanng memerhatikannya. diaorang hnya membiarkan sahaja, malah kadangkala sengaja diaorang menonggeng sehingga melentik-lentik punggung tonggeknya di hadapan Damon. Biar Damon stim dan terus setia berkhidmat untk nya.
Baginya, taraf Damon kini sdh lebih tinggi di ranjang berbanding suaminya. Asal ada jer peluang, tak dapat banyak, sikit pun jadilah buat stim-stim dan lepaskan rindu. Terutama ketika suaminya pulang dan berada di rumah.

Dahh seminggu suaminya berada di rumah. Esok suaminya akan kembali bertugas di hutan. Projek penebangan balak masih belum selesai di kawasan itu. bannyak lg kawasan yanng masih belum dijelajah.

Sepanjang minggu itu, Jecky dan Milnah kerap melakukan hubungan sex suami bini bersama. Maklumlah, Jecky dahh lama tak dapat, paling kuat pun hnya dapat dilancap oleh wanita Indonesia yanng bekerja di pondok kantin pekerja.

Itu pun kena modal. Oleh krn keadaan tak clear untuk buat projek, maka Damon hnya kerap menikmati batang zakar nya dihisap-hisap dan dilancap oleh ibu nya Milnah itu sahaja.

Biasanya ketika Jecky keluar ke kedai membeli rokok ataupun ketika hnya mereka berdua jer berada di dapur. Jadi Damon sedikit berasa bosan krn tak dapat ingin buat lebih-lebih denngan ibu nya Milnah itu.

Malah, kadangkala malam-malam diaorang sendirian melancapkan batang zakar nya di atas katil smbil mencuri dengar suara rengekan ibu nya Milnah yanng kedengaran perlahan. Cemburunya mula bangkit, tetaapi apakan daya.

Tetaapi pada pagi itu, mereka berpeluang menikmati kembali keghairahan hubungan sex sumbang mahram terlarang. Ianya terjadi sewaktu Jecky keluar minum di warung kopi stlah diajak oleh kawannya. Selesai menjemur pakaian, Milnah terus masuk ke dallam rumah.

Dilihatnya kasut anaknya Lindah tiada di depan rumah. Matanya melilau mencari kelibat Lindah di rumah jiran, ternampak sekumpulan kanak-kanak sedanng bermain batu seremban di serambi rumah. Salah seorang dari mereka adalah anaknya, Lindah.

Nampak macam baru sampai krn Milnah nampak anaknya Lindah sedanng menanggalkan kasut dan naik ke serambi. Di hatinya berbisik gembira, ada peluang keemasan menanti. Segera Milnah menuju ke dapur dan terlihat Damon masih berdiri di tingkap, kali ini diaorang melemparkan pandangan yanng jauh ke luar tingkap.

"Hai. merenung jauh nampak. ? Teringat kat siapa tu, Sayang. ? " tanya Milnah, mengejutkan Damon dari lamunan. "Teringat kat ibu ler. ! " jawab Damon ringkas. sambiil meletakkan bakul pakaian yanng kosong ke atas lantai, Milnah kemudiannya terus membongkokkan badan nyer dan mengambil peluang melentikkan punggung tonggeknya, biar dijamu mata anaknya.

Damon hampir terbeliak menonton aksi menggoda ibu nya Milnah itu. badan gebu yanng sedanng berkemban itu ditatap penuh nafsu sex. punggung tonggek ibu nya Milnah yanng bulat dan lebar itu ditatap penuh minat.

Terus jer Damon mendapatkan ibu nya Milnah itu dan mereka berdua kemudiannya terus saling berpelukan dan jg saling berkucupan penuh nafsu sex, cuba menghilangkan kerinduan yanng meronta-ronta. badan dua beranak itu saling memeluk-meluk dan jg saling meraba-raba seluruh badan pasangan seolah kegersangan yanng bgitu mendalam sedanng melanda naluri keberahian masing-masing.

Cerita Lucah Mama Kongkek Anak seks melayu, kisah blue Cerita Lucah Mama Kongkek Anak, novel erotik Cerita Lucah Mama Kongkek Anak

Cerita Lucah Mama Kongkek Anak


Milnah sdh tak sabar-sabar lagii. Lubang faraj nya sdh basah akibat keghairahan mahu menikmati batang zakar anaknya. Perasaan berahinya yanng mengundang rasa cinta sehingga merelakan seluruh badan nyer disetubuhi oleh anak kandungnya semakin menguasai diri.

Milnah pun kemudiannya terus memusingkan badan nyer dan berdiri smbil berpaut pada tepi mesin basuh. punggung tonggeknya yanng sdh memanng tonggek itu semakin dilentikkan ke arah Damon yanng sedanng mengurut-urut batang zakar nya yanng sdh terjulur keluar dari celah tuala yanng masih terlilit di pinggang.

Milnah kemudiannya terus menyingkap kainnya ke atas pinggang, mempamerkan punggung tonggeknya yanng montok dan lebar itu kpd anaknya. Damon stim, lancapan di batang zakar nya semakin laju sehingga ianya benar-benar keras agar mudah menyelinap masuk ke dallam lubuk syurgawi lubang faraj ibu nya Milnah itu sendiri, tetaapi matanya tertarik kpd sesuatu.

Ada sesuatu di celah punggung tonggek ibu nya Milnah itu. Damon kemudiannya terus menunduk dan mencolet sedikit dan baru diaorang tahu, ianya adalah sperma bapaknya yanng masih melekat di celah punggung tonggek ibu nya Milnah itu, tetaapi kenapa di lubang punggung tonggeknya.

? Ah, Damon tak kisah. Cairan yanng melekat di hujung jarinya dipalitkan di kain batik kemban ibu nya Milnah yanng terselak di pinggang. Damon kemudiannya terus menjulurkan kepala takuk batang zakar nya di muara lubang faraj ibu nya Milnah itu.

Milnah kemudiannya terus membantu batang zakar Damon untuk masuk ke dallam lubang faraj nya buat kali pertama pada hari tersebut ( kali secara keseluruhannya). Lubang faraj nya penuh denngan batang zakar anaknya.

Badan nyer yanng menonggeng di mesin basuh mempamerkan lubang faraj nya sendiri sedanng dijolok oleh batang zakar anaknya dari arah belakang. Damon kemudiannya terus menghayun-hayunkan batang zakar nya di dallam lubang faraj ibu nya Milnah itu, dari perlahan kpd laj dan sebaliknya.

Milnah benar-benar tak tahan. diaorang tak macam ini ketika bersama denngan suaminya. mngkin seleranya sdh lebih kpd anaknya, Damon. "Ooh. Ooh. Zamn. ! Ergh. Sedapnyaa, Sayang. ! Ooh. ! " rengek Milnah.

Damon terus memacu lubang faraj ibu nya Milnah itu denngan batang zakar nya denngan sekuat kuderat anak muda itu. ibu nya Milnah itu benar-benar tenggelam dallam gelora keinginan nafsu sex nya sendiri.

Keberahian Milnah akhirnya memuncak. Melengkung badan nyer bagai udang, bersama denngan peluh yanng terbit kecil di badan nyer. Damon tahu bahawa ibu nya Milnah itu gemar jika diaorang meneruskan permainan non-stop.

Maka diaorang terus memacu batang zakar nya di dallam lubang faraj ibu nya Milnah itu denngan penuh nafsu sex meskipun ketika itu ibu nya Milnah itu sedanng kelelahan stlah puas menikmati puncak kenikmatan.

"Zamn suka pada ibu tak, Sayang. ? " tanya Milnah denngan lembut, menggoda anaknya yanng sedanng memacu lubang faraj nya yanng selesa menonggeng di tepi mesin basuh. "Suka sangat ibu. ! Oooh. ibu seksi sangat la. ! Ooh. ! " Damon bersuara penuh bernafsu sex.

"Seksi sangat ye, Sayang. Tang mana. ? punggung ibu nii ker, Sayang. ? Mm. Aah. ! " goda ibu nya Milnah smbil melenggok-lenggokkan punggung tonggeknya. "Uuuh. Uuuh. Uuh. ! Seksinyaa. punggung ibu. ! Ooh. ! " desah Damon dallam keadaan yanng penuh bernafsu sex.

"Damon ingin pancut dahh ker sekarang ni, Sayang. ? " tanya Milnah. "Ye ibu. ! Ooh. tak tahan lagii, ibu. ! Ooh. ! " rengek Damon denngan muka yanng semakin berkerut menahan sesuatu yanng semakin mahu meledak keluar dari batang zakar nya.

"Oooh. kerasnya. ! Aah. da. dalam, Sayang. ! " pinta Milnah ghairah. "Aaah. ! Aaah. ! ibu. ! " rengek Damon bersama sperma nya yanng pekat memancut laju dan banyaak memenuhi segenap rongga lubang faraj ibu nya Milnah itu buat kali pertama pada hari tersebut ( kali secara keseluruhannya).

"Oooh Zamnn. ! Oooh. banyaknya, Sayang. ! Oooh. banyaknya sperma , Sayang. ! " rengek Milnah merasakan batang zakar sasa anaknya berdenyut-denyut melepaskan sperma di dallam lubang faraj nya.

Setelah puas, mereka berdua terus menjalankan aktiviti masing-masing. Milnah kemudiannya terus masuk ke dallam bilik air dan mandi, sementara Damon pulak terus menuju ke biliknya, memakai pakaian dan duduk menonton tv di ruang tamu.

Dihati masing-masing bermain soalan yanng sama berulang kali. Bilalah Jecky ingin balik bertugas. ? Pagi tadi, awal-awal lg Jecky telahpun keluar pergi bertugas. Kali ini perginya agak lama, mngkin sebulan ataupun 2 bulan.

Milnah berlagak sedih di saat-saat pemergian suaminya, sedanng kan di hatinya bersorak kegirangan. setelah pemergian Jecky, Milnah kemudiannya terus masuk ke dallam bilik air untuk mandi dan membersihkan dirinya.

Sisa-sisa sperma Jecky yanng masih pekat di celah punggung tonggeknya dibersihkan. begittu jg denngan kesan sperma Jecky yanng kering dan melekat di perutnya yanng buncit itu. Selesai mandi, Milnah terus masuk ke dallam biliknya.

Rambutnya dikeringkan denngan menggunakan tuala. Seluruh badan nyer dilap sehingga kering. Tangannya kemudiannya terus membukak almari pakaian, memilih pakaian apa yanng hendak dipakai pada hari itu. Kain batik merah dipilihnya.

Tanpa memakai seluar dalam, diaorang pun terus menyarungkan kain batik di badan nyer. Lilitan di pinggang diikat kemas. Kemudian diaorang memilih baju apa yanng hendak dipadankan. Matanya tertarik denngan baju t-shirt kuning cair yanng terlipat kemas.

Terus dicapainya dan dibelek-belek. Nampak kecil baju itu, pasti ianya akan sendat di badan nyer. Malah, agak singkat. Pasti tundun lubang faraj nya dan perutnya yanng buncit itu akan jelas kelihatan.

Milnah terus memakai coli berwarna hitam dan disarungkan baju t-shirt itu ke badan nyer. badan nyer ibarat sarung nangka yanng sendat dibalut baju t-shirt kuning cair yanng ketat dan singkat.

Seluruh lengkuk dan bonjolan di badan nyer jelas kelihatan. diaorang kelihatan seksi berpakaian sebegitu. Meskipun badan nyer tak ramping lg seperti di usia muda, tetaapi kemontokan badan nyer yanng mengembang seiring denngan usianya benar-benar terserlah.

Lengannya yanng montok dan gebu kelihatan sendat, bgitu jg denngan badan nyer yanng sendat dibaluti bau t-shirt hitam yanng dipakai dapat dilihat denngan jelas dari baju yanng dipakai. Perutnya yanng buncit serta tundun lubang faraj nya yanng membukit tembam terpampang di balik kain batik yanng katat membalut dirinya.

Apatah lg punggung tonggeknya. badan nyer yanng lentik itu semakin menyerlahkan punggung tonggeknya yanng tonggek lantaran baju t-shirt dan kain batik yanng dipakai amat sendat. Kemontokan punggung tonggek lebarnya yanng besar itu tak mampu disembunyikan oleh baju t-shirtnya.

Baju t-shirtnya terselak ke pinggang, menyerlahkan seluruh punggung tonggeknya yanng sendat dibaluti kain batik merah itu. Milnah mengambil tudung berwarna kuning, dipakai di kepalanya dan kemudian diaorang terus keluar menuju ke bengkel tempat Damon bekerja.

Suasana di bengkel tersebut tak terlalu sibuk. Bos Damon keluar minum di kedai kopi di hujung sana. yanng tinggal hanyalah Damon dan seorang pelanggan yanng sedanng menunggu motorsikalnya siap dibaiki oleh Damon.

Milnah berjalan menuju ke arah Damon yanng sedanng mencangkung membaiki sesuatu di bawah enjin motorsikal. Mata pelanggan yanng sedanng menunggu motorsikalnya siap dibaiki itu terpukau melihat seluruh badan montok Milnah yanng sedanng berjalan menuju ke arah Damon.

Kedua-dua buah dada Milnah yanng sederhana dan sedikit melayut itu ditatap denngan penuh geram. Perut buncit Milnah yanng sendat dibaluti t-shirt itu ditatap denngan penuh bernafsu sex sehingga pandangannya turun ke tundunnya yanng tembam.

Milnah kemudiannya terus menghampiri Damon. Damon yanng sedar akan kehadiran ibu nya Milnah itu serta-merta menghentikan tugasnya sebentar. Pandangan matanya seperti tak percaya denngan apa yanng dilihatnya. Seluruh badan montok Milnah ditatapnya dari atas dan sampai ke bawah.

"Eeer, ibu. ! Ada apa, ibu. ? " tanya Damon kpd ibu nya Milnah itu. "Takde apa-apa. ! ibu hnya ingin cakap aje. ! Jom balik rumah kejap. ibu ada buat sarapan sikit. ! Kamu belum sarapan lg tadi kan. ? " kata Milnah cuba ingin memancing anaknya.

"Eeem. kejap lagii, ye ibu. ! Damon ingin tunggu Bos datang dulu ler, takut tak siap motor Pakcik ni. ! " jawab Damon. "ok, tapi cepat sikit ye. ! " kata Milnah smbil berlalu meninggalkan Damon.

Mata Damon dan mata pelanggan itu bulat memerhatikan lenggokkan punggung tonggek Milnah yanng montok dan sendat dibaluti oleh kain batik merah itu. Kemudian Damon menyambung kembali tugasnya. "Nak, itu ibu kamu ye. ? " tanya pelanggan yanng menunggu motorsikalnya siap itu.

"Ye, Pakcik. ! Kenapa, Pakcik. ? " jawab Damon. "Takde apa-apa. ! Eeeh. kamu buat dulu ler ye, Pakcik ingin beli rokok kejap. ! " kata Pakcik itu. Damon mengangguk jer sementara lelaki itu terus berlalu dari situ.

Tujuannya bukanlah ke kedai rokok tetaapi mengikut Milnah pulang dari jauh. Kemudian diaorang nampak Milnah masuk ke rumah melalui pintu dapur. Lelaki itu pun terus menuju ke sana. Pintu dapur yanng tak tertutup itu membolehkan diaorang melihat kelibat Milnah menyusun juadah sarapan pagi di atas meja makan.

"Eeeh. Pakcik, buat apa kat situ. ? " tanya Milnah stlah disedarinya dirinya diperhatikan oleh seseorang dari luar rumah. "Takde apa-apa. ! Pakcik sahaja ingin jalan-jalan. ! Kamu tinggal kat sini ye. ? " tanya lelaki itu.

"Ye, Pakcik. ! Eeer. Pakcik yanng ada kat bengkel tadi, kan. ? " tanya Milnah. "Ye. ! Oooh. bolehh kami berbual kejap tak. ? blh tak saya ingin masuk ke dalam. ? " tanya lelaki itu smbil kakinya terus melangkah masuk sebelum dipelawa oleh Milnah.

"Eeer. oh. masuk ler. ! " jawab Milnah serba tak kena. Kemudian lelaki itu terus berdiri dekat denngan Milnah yanng sedanng menunduk-nunduk menyediakan sarapan di atas meja makan. punggung tonggek Milnah yanng tonggek dan sendat berkain batik itu ditatapnya geram.

"Adik, saya suka tengok Adik nii dari bengkel tadi. ! " kata lelaki itu kpd Milnah. "Suaminya mana. ? " tanya lelaki itu kpd Milnah pulak. "die keluar pergi buang air besar. ! Itu hah. kat jamban belakang rumah. ! " kata Milnah menipu lelaki itu smbil jarinya menunjuk kpd tandas di belakang rumah yanng sebenarnya sdh tak digunakan lagii.

"Oooh. diaorang ada kat sini ye. ! ok ler. Pakcik pun ingin cepat ni. ! Tapi sebelum suami Adik tuu keluar dari jamban, bolehh tak Adik tolong Pakcik sekejap. ? " kata lelaki itu.

"Tolong apa, Pakcik. ? " tanya Milnah. Tanpa berkata apa-apa, lelaki itu pun terus mengeluarkan batang zakar nya yanng sdh tegang dari zip seluar yanng sdh dibukaknya. Dilancapkan batang zakar nya sendiri di hadapan Milnah smbil matanya melahap seluruh kemontokan badan Milnah.

Milnah tahu kehendak lelaki itu, tetaapi diaorang tak berselera denngan lelaki yanng sdh tua itu. Dilihatnya batang zakar lelaki itu sdh tegang tetaapi tak semantap kepunyaan anaknya, Damon. "Dik, Pakcik suka sangat pada badan Adik tu. ! Tolong buatkan Pakcik ye. ! Tolong ye. ! " kata lelaki itu smbil menghulurkan batang zakar nya kpd Milnah.

"Apa ni, Pakcik. ? Baik Pakcik keluar sebelum saya jerit kuat-kuat, biar suami saya belasah Pakcik sampai mati. ! Cepat, keluar. ! " bentak Milnah smbil terus menolak lelaki itu keluar dari rumah.

Menyedari peluangnya untuk menikmati badan perempuan montok itu tak kesampaian, lelaki itu terus melancap laju, denngan harapan sperma nya sempat menyembur keluar selagi badan montok yanng sendat dibaluti pakaian-pakaian yanng sendat itu masih di depan mata.

Sambiil diaorang berundur ke belakang akibat ditolak oleh Milnah, smbil itulah diaorang mengambil kesempatan untuk menjamu matanya smbil melancap memerhati badan seksi itu. Akhirnya memancut-mancut sperma lelaki itu terus ke perut, tundun lubang faraj dan peha Milnah.

Habis bertompok baju t-shirt dan kain batik Milnah denngan lendir pekat lelaki tua itu. Milnah semakin geram, ditolaknya badan lelaki itu lebih kuat. Lelaki itu pun mengambil kesempatan menyimpan batang zakar nya yanng semakin mengecil kembail ke dallam seluar.

"ok, saya keluar. ! ok. terima kasih ye, Dik. ! " kata lelaki tua itu smbil terus keluar dari rumah, smbil tangannya mengambil peluang meramas pinggul Milnah dan terus berlalu keluar dari situ.

Milnah berdebar-debar. Selama ini disangkakan badan nyer tak menarik lagii, tetaapi nampaknya diaorang silap. Rupa-rupanya masih ada orang yanng mengharap untuk menikmati badan nyer. mngkin cara pibu aian yanng hrs dititikberatkan untuk menampilkan badan nyer agar kelihatan lebih seksi.

Jika sebelum ini, hnya baju kurung yanng longgar selalu menyarung badan nyer untuk keluar rumah, kini Milnah tahu, diaorang hrs lebih berani mengenakan pakaian yanng lebih mendedahkan kemontokan badan nyer.

Milnah terus masuk ke dallam biliknya, menanggalkan seluruh pakaiannya. Milnah berbogel mencari pakaian di dallam almari pakaian. Matanya tertumpu kpd sepasang kebaya Jawa yanng terlipat kemas di almarinya. Itu baju yanng dipakai sewaktu Damon masih kecil dahulu.

Tak tahulah samada masih muat atau tak. denngan berhati-hati Milnah menyarungkan kain batik lepas itu di badan nyer. "Hhhm. masih ketat jugak. ! Tak ler teruk sangat, selesa juga. ! " bisik hati Milnah smbil memusing-musingkan badan nyer bergaya di hadapan cermin.

Punggung tonggeknya kelihatan sendat dibaluti kain batik lepas itu. Tundun lubang faraj nya semakin jelas ketembamannya bersama perutnya yanng buncit. Kakinya dihulurkan ke hadapan. Kulit betisnya yanng putih dan licin itu terserlah kelihatan dari belahan kainnya.

Kainnya diselakkan lg belahannya dan seluruh kakinya, dari hujung kaki sehingga ke peha jelas kelihatan. Kemudian Milnah memakai baju kebaya berwarna merah yanng jarang dan bersulam bunga-bungaan itu. Agak sendat jg membalut badan nyer tetaapi masih bolehh selesa dipakai.

Milnah bergaya di depan cermin. Seluruh badan nyer sendat dibaluti kebaya Jawa yanng ketat. Bajunya yanng jarang jelas mempamerkan coli hitam yanng terikat di badan nyer yanng putih melepak.

Lurah kedua-dua buah dada nya kelihatan jelas di celah bukaan dada baju kebaya itu. Baju kebayanya kelihatan singkat di paras pinggang, mendedahkan seluruh bentuk punggung tonggeknya yanng tonggek dan besar itu terserlah kegebuannya di sebalik kain batik lepas yanng sendat.

Milnah kemudian terus keluar dari bilik dan menuju ke dapur. Ketika itu diaorang mendengar suara Damon memberi salam dan kelibat Damon masuk ke dapur mencuri tumpuannya. Damon terpaku melihat ibu nya Milnah itu bergaya sebegitu.

Keberahiannya serta-merta bangkit dan segera diaorang memeluk badan ibu nya Milnah itu, kemudiannya terus saling berkucupan penuh bernafsu sex smbil tangannya meraba-raba seluruh pelusuk badan ibu nya Milnah itu.

Milnah membiarkan segala perbuatan anaknya, diaorang suka diperlakukan bgitu oleh anaknya. Milnah sedar, Damon tak tahan melihat dirinya berpakaian sebegitu, lalu dua pun terus berlutut di hadapan Damon. Batang zakar Damon yanng keras itu ditarik keluar dari seluar pendek yanng Damon pakai.

Milnah kemudiannya terus menghisap-hisap batang zakar anaknya yanng sedanng bernafsu sex itu. Damon sungguh terangsang melihat ibu nya Milnah itu yanng lengkap berbaju kebaya yanng sendat itu sedanng berlutut menghisap-hisap batang zakar nya.

Diaorang membiarkan jer ibu nya Milnah itu melahap-lahap seluruh batang zakar nya. Batang zakar nya terasa hangat keluar-masuk di mulut comel ibu nya Milnah itu. Milnah jg sdh terangsang.

Lalu diaorang terus bangun berdiri dan memeluk badan sasa Damon. Batang zakar Damon yanng keras dihimpit di perutnya yanng lembut. Terasa kehangatan batang zakar anaknya seolah-olah menyerap masuk ke daging dan libu perutnya yanng buncit.

"Damon sayang pada ibu tak. ? " tanya Milnah smbil tangannya mula merocoh-rocoh batang zakar anaknya. "Sayang sangat. ! Kenapa ibu pakai baju lawa-lawa macam ni. ? " tanya Damon.

"Hari nii hari istimewa, Sayang. ! ibu rindu sangat kat Damon ler, Sayang. ! " kata Milnah. Mereka kembali saling berkucupan seperti sepasang kekasih. Masing-masing saling meraba-raba badan di antara satu sama lain denngan penuh bernafsu sex.

Milnah yanng tahu keinginan Damon kemudiannya terus menonggeng smbil berpaut di tepi meja makan. punggung tonggeknya digelek-gelek menggoda. Damon kemudiannya terus menyelakkan kain batik lepas ibu nya Milnah itu dan terus menusuk batang zakar kerasnya masuk jauh ke dallam lubuk lubang faraj gatal ibu nya Milnah yanng sedanng kebanjiran itu buat kali pertama pada hari tersebut ( kali secara keseluruhannya).

Tangannya memegang pinggul ibu nya Milnah itu dan diaorang terus memacu sekuat hatinya. Terjerit-jerit Milnah kesedapan menikmati badan nyer dan jg lubang faraj nya dibelasah oleh anaknya dallam keadaan menonggeng di meja makan.

Milnah kemudiannya melentikkan badan nyer dan ini membuatkan Damon semakin tak bolehh tahan. badan ibu nya Milnah yanng gebu dan sendat berbaju kebaya itu menggoncang keinginan nafsu sex nya.

Batang zakar nya semakin meleding keras mengembang pesat di dallam lubang faraj ibu nya Milnah itu. Nafasnya semakin terburu-buru seiring denngan peluh jantannya yanng semakin timbul di dahinya. Akhirnya.

Crut. crut. memancut-mancut sperma Damon membanjiri liang lubang faraj ibu nya Milnah itu buat kali pertama pada hari tersebut ( kali secara keseluruhannya). Milnah kemudiannya terus mengemut-ngemutkan batang zakar Damon denngan lubang faraj nya agar mereka menikmati saat-saat indah itu denngan lebih lama.

Setelah selesai, mereka berdua kemudiannya terus bersarapan pagi bersama-sama. Selepas selesai bersarapan pagi, Damon kembali ke bengkel dan menyambung kerjanya, sementara Milnah pulak terus mengemaskan meja makan dan dapur.

Tiba-tiba, kedengaran suara lelaki memberi salam. diaorang kenal akan suara itu. Segera diaorang menuju ke pintu dapur. Terlihat suaminya Jecky tersenyum-senyum berjalan menuju ke arahnya dari kereta yanng diletakkan di halaman rumah.

"Eeeh. Abang. ! Ada apa-apa yanng tertinggal ker, Bang. ? " tanya Milnah smbil tersenyum ke arah suaminya. "Mesin gergaji tertinggal ler, Milnah. ! Eeeh. cantiknya Milnah hari ni. ? Kenapa ni. ? " tanya Jecky smbil terus masuk ke rumah.

"Alah. tadi Milnah belek-belek baju-baju lama kat almari tuu dan ternampak pulak ler baju kebaya ni, tuu yanng Milnah cuba pakai ni. ! ok tak, Bang. ? " tanya Milnah kpd suaminya.

"Hm. ok jugak. ! Tak tahan Abang tengok sarung nangka ni. ! " kata suaminya smbil tangannya meraba perut dan tundun lubang faraj isterinya. Mereka berdua kemudiannya terus masuk ke dallam bilik.

Milnah memulakan langkah mengucup bibir suaminya. Jecky tak tahan memeluk badan Milnah. Tangannya meramas setiap inci badan isterinya yanng montok berlibu itu. Milnah terus menanggalkan seluar suaminya dan terus menangkap batang zakar suaminya yanng keras menegak.

Dilancapkan batang zakar suaminya sehingga Jecky menggeliat kesedapan. "Tolong hisap batang zakar Abang ni, Milnah. ! " pinta Jecky kpd isterinya. Milnah menurut. diaorang terus melabuhkan punggung tonggeknya di tepi katil.

Jecky berdiri merapati isterinya. Batang zakar nya yanng keras itu didekatkan ke muka isterinya. Milnah kemudiannya terus mengulum-ngulum batang zakar Jecky. Mulutnya menghisap-hisap batang zakar Jecky denngan penuh perasaan, sehingga matanya terpejam menikmati batang zakar lelaki yanng keras menongkah mulutnya.

"Oooh. sedapnya, Mah. ! Hisap kuat lagii, Sayang. ! " pinta Jecky penuh nafsu. Milnah semakin galak menghisap-hisap batang zakar suaminya. Kepala takuk batang zakar Jecky yanng berkilat itu dinyonyot kuat.

Sesekali lidahnya menyapu seluruh kepala batang zakar Jecky denngan penuh bernafsu sex. Jecky tak tahan diperlakukan sebegitu. diaorang benar-benar merasakan nikmat diperlakukan sebegitu. Milnah nak Jecky puas di mulutnya.

Diaorang nak Jecky cepat-cepat pergi kerja. lg cepat Jecky meninggalkan rumah lg bagus. Hatinya berdebar-debar jugak. Nasib baik Jecky balik bukan sewaktu diaorang dan anaknya sedanng asyik berasmara dan saling melakukan hubungan sex sumbang mahram di dapur tadi.

Jika tak, pasti buruk padahnya. Jecky semakin tak tahan, hisapan dan kuluman Milnah di batang zakar nya semakin laju dan menyedapkan. Bunyi air liur yanng Milnah sedut menambah keberahian Jecky.

Akhirnya, memancut-mancut sperma Jecky menyembur di dallam mulut Milnah. Milnah seperti biasa, meneguk setiap sperma yanng ditakungnya. Berdegup-degup tekaknya meneguk sperma Jecky yanng pekat dan kental itu. Jecky kepuasan, terduduk di tepi Milnah yanng menyandarkan kepala di bahunya.

Tangan Jecky sibuk meramas seluruh punggung tonggek Milnah. Milnah hnya membiarkan sahaja. "Abang, nanti tak terlewat ker ingin pergi ke tempat kerja. ? dahh pukul 10:00 pagi ni. ! " kata Milnah.

"Alah. sabar ler, Sayang. ! Kalau dapat lg seround dua ker apa salahnya. ! " kata Jecky smbil tangannya mula menjalar masuk ke belahan kain batik lepas Milnah. Tangan Jecky mengusap-usap peha Milnah yanng licin dan gebu itu.

Kemudian tangannya meraba bulu-bulu halus di tundun lubang faraj Milnah yanng tembam dan seterusnya jarinya menjalar ke belahan kelengkang Milnah yanng becak itu. Jecky bermain-main jarinya di lubuk lubang faraj Milnah.

Milnah terangsang. Jari hantu Jecky masuk menerobos ke lubang faraj berahinya, sehingga diselaputi cairan yanng licin dan melekit. Berulang-ulang kali Jecky menjolok lubang faraj Milnah denngan jarinya. Milnah hnya membiarkan penuh rela.

Matanya terpejam menikmati lubang faraj nya dilancapkan suaminya. Jecky mengeluarkan jarinya dari lubang faraj Milnah, jarinya yanng berlumuran denngan lendir itu dicium. Serta-merta mukanya berubah. "Milnah, cuba bagitahu pada Abang macam mana bolehh ada sperma kat dallam lubang faraj Milnah ni. ? " tanya suaminya dallam nada sedikit marah.

"Alah. Abang ni, bukan ker itu sperma Abang sendiri. ? Bukan ker pagi tadi kami main. ? " kata Milnah smbil terus bangun berdiri melindungi lubang faraj nya dari disentuh lg oleh Jecky.

"Hey. mana ada. ! biila masa pulak Abang pancut lepas kat dallam lubang faraj Milnah ni. ? Bukan ker pagi tadi Milnah yanng mintak Abang pancut lepas kat dallam lubang punggung Milnah tu. ? Lebih baik Milnah cakap, sperma siapa ni. ! jngan fikir Abang tak kenal baunya. ! " marah Jecky.

Milnah serta-merta kaget. Wajahnya pucat lesi, peluh dingin mula menitik di dahinya. diaorang terlupa bahawa pada pagi itu diaorang sendiri yanng menginginkan lubang punggung nya disetubuhi oleh batang zakar suaminya.

Milnah sdh tiada alasan lg yanng hendak diberikan. diaorang terus diam membisu. "Milnah. Abang tak sangka yanng Milnah sanggup berlaku curang kat belakang Abang. ! Ini baru sekejap aje Abang tinggalkan. ! Entah macam mana kalau dahh kena tinggal berbulan-bulan lamanya nanti. ! Abang kecewa sangat, Milnah. ! Abang sangat kecewa, Milnah. ! " herdik Jecky.

"Baiklah, Abang ingin Milnah bagitahu sekarang jg siapa punya kerja ni. ? " tanya Jecky. Milnah diam. Walau mati pun diaorang tak akan beritahu siapa punya angkara. Pasti teruk nanti kalau suaminya tahu itu adalah hasil hubungan sex sumbang mahram sulit antara diaorang dan anaknya, Damon.

Jecky terus bertanyakan soalan yanng sama, malah semakin keras. tetaapi stlah bosan denngan sikap Milnah yanng membisu seribu bahasa. Akhirnya Jecky mengalah. diaorang kemudian membawa masalah itu ke pengetahuan Pejabat Agama Islam Daerah.

Akhirnya Milnah diceraikan denngan talak 1 bersaksikan hakim dan hak penjagaan anak diserahkan kpd Jecky. Di Mahkamah Syariah, Milnah hnya diam membisu tak berkata-apa-apa. Hatinya bagai menanti detik kegembiraan yanng sekian lama dinantikan.

Selepas sah dirinya diceraikan, diaorang bagaikan terlepas dari belenggu. Lindah tak lg menetap bersamanya. diaorang dijaga oleh neneknya, ibu mertuanya yanng jg ibu bekas suaminya, Jecky. tetaapi Damon mengambil keputusan untuk menetap bersama denngan Milnah atas alasan sdh lebih had umur penjagaan dan sdh bekerja serta mampu menjaga diri sendiri.

Lebih-lebih lg diaorang memberikan alasan supaya dapat menjaga ibu nya Milnah itu yanng kini menjanda dan sendirian. "Damon, Abah ingin cakap sikit. ! " kata Jecky smbil menarik Damon ke satu sudut yanng tiada orang di luar Mahkamah Syariah.

"Abah ingin kau jaga ibu kau tuu baik-baik. ! Lindah biar Abah yanng jaga sebab Abah dapat hak untuk jaga die. ! Kau perhatikan sikit ibu kau tu. ! Kalau kau nampak ada lelaki lain denngan die, terpulang ler pada kau ingin pelupuh belasah sampai cacat ataupun mampus. ! Aku dahh tak ada hati lg denngan ibu kau tu. ! Tapi kalau diaorang cakap ingin kahwin lagii, kau suruh diaorang kahwin cepat-cepat. ! Faham tak. ? " terang Jecky kpd Damon.

Damon mengangguk tanda faham akan setiap permintaan ayahnya. Di hatinya berdebar-debar membayangkan bagaimanakah agaknya nanti biila hnya tinggal diaorang dan ibu nya Milnah itu jer yanng hidup bersama. Malah ada jg rasa bersalah di hatinya krn akibat keterlanjurannya bersama denngan ibu nya Milnah itulah ibubapa diaorang bercerai-berai.

Nasib baik ayahnya tak tahu sperma siapakah yanng dipersoalkan lantaran ibu nya Milnah itu yanng mengambil sikap tutup mulut dan berdiam diri demi melindungi hakikat sebenar hubungan sex sumbang mahram sulit mereka dua beranak.

Sepanjang perjalanan pulang dari Mahkamah Syariah, Milnah yanng membonceng di belakang Damon memeluk rapat anak bujangnya. Sesekali jika ada peluang, batang zakar anaknya diusap-usap. Damon membiarkan jer perbuatan gatal ibu nya Milnah itu.

Di bibirnya terukir senyuman kemenangan untuk memiliki ibu nya Milnah itu. Baginya, tiada wanita lain yanng mampu memberikan kenikmatan sex sehebat ibu nya Milnah itu. Malahan, baginya seluruh badan ibu nya Milnah itu sdh cukup lengkap dan sdh cukup seksi untuk dirinya.

Damon sdh mula terfikir, apakah perkara pertama yanng mahu dilakukan setibanya di rumah nanti. Milnah rapat memeluk Damon. Kedua-dua buah dada nya sengaja ditekan ke badan anaknya. Tangannya menyeluk kelengkang Damon sebaik jer mereka memasuki halaman rumah mereka.

Rasa cintanya kpd Damon semakin meluap-luap. Perasaan Milnah ibarat seorang pengantin yanng baru pulang dari bernikah. tak sabar-sabar lg rasanya mahu mempersembahkan badan nyer kpd maharaja yanng masih muda dan gagah.

Malah baru lepas memenangi badan nyer di medan perang. Milnah kemudiannya terus membawa Damon masuk ke dallam bilik. Damon kemudiannya terus memaut pinggang ibu nya Milnah itu dan meramas-ramas punggung tonggek ibu nya Milnah yanng lembut dan berlibu itu.

Bibir mereka berdua kemudiannya terus mula memagut sesama sendiri setibanya di tepi katil di dallam bilik Milnah. Benteng yanng selama ini menjadi pemisah untuk selalu bersama akhirnya runtuh sudah.

Tiada lg halangan, tiada lg gangguan. Setiap masa dan setiap hari adalah detik bersama yanng terlalu sukar untuk diucapkan. Bagaikan pengantin baru mereka berkelakuan sewaktu berdua-duaan di dallam rumah.

Sampaikan sanggup Damon mengambil cuti seminggu demi menikmati peluang menyetubuhi badan dan lubang faraj seorang perempuan yanng hamper pencen, yanng sentiasa ketagihkan batang zakar nya dan benar-benar memuaskannya. Cukuplah masa seminggu, badan Damon yanng sasa menjadi semakin susut, Milnah pulak sampai demam-demam.

Semuanya gara-gara kemaruk menikmati setiap inci badan di antara satu samal lain. Maklumlah bagaikan pengantin baru. Terciptalah sebuah kasih sayang yanng penuh bernafsu sex dan tak kenal jemu, sepasang kekasih yanng terlalu sebati laksana suami bini, hidup di alam nan nyata bertopengkan watak sepasang ibu dan anak.
Cerita Lucah Mama Kongkek Anak ***
Cerita Lucah Mama Kongkek Anak,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Cerita Lucah Mama Kongkek Anak seks melayu, kisah blue Cerita Lucah Mama Kongkek Anak, novel erotik Cerita Lucah Mama Kongkek Anak, porn, erotic Cite Blue, Cerita Lucah Mama Kongkek Anak


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/