Nafsu Nakal Isteri Nak Konek Lelaki Lain

March 08, 2016, in category
Nafsu Nakal Isteri Nak Konek Lelaki Lain | Lianis adalah seorang isteri berusia 26 tahun hidup selama 4 tahun bersama suami nye Zulaam. Mereka membina sebuah rumah yang agak selesa bersebelahan dengaan rumah orang tua Zulaam. Walaupun dari segi keperluan zahir, tiada apa-apa yang kurang krn pendapatan Zulaam agak lumayan untuk menampung keperluan keluarganya tetaapi Lianis seringkali merasa kesunyian.

Ini lantaran tugas yang dilakukan oleh suami nye seringkali terpaksa meninggalkan rumah hingga beberapa hari. Kalaupun suami nye pulang, kadangkala tak sempat untuk bermalam krn terpaksa bergegas pula mengejar trip.

Namun begittu Lianis masih beruntung krn mempunyai mertua yang baik dan penyayang. Pak Sulah, ibu mertuanya bernama Retti sangat mengambil berat kehidupan Lianis sekeluarga. Ini mngkin krn merekalah satu-satunya anak menantu yang sanggup untuk tinggal berdekatan, tambahan pula Zulaam adalah anak bongsu dan manja dengaan ibu bapak nya.

Kepada mertuanya lah tempat Lianis mengadu nasib dan menumpang kasih sayang. Perhubungan yang agak rapat dan mesra itu membuatkan Lianis telah mengaggap mertuanya seperti ibu bapak nya sendiri. diaorang kadang kala langsung tak merasa kekok atau malu berhadapan dengaan Pak Sulah walaupun pada ketika itu diaorang hanya berkemban atau memakai singlet yang mendedahkan separuh dadanya.

Bagi Pak Sulah pula, walaupun sdh menganggap Lianis umpama anaknya sendiri tetaapi sebagai seorang lelaki yang masih sihat, waima telah berusia mencecah 50 tahun, ader kalanya diaorang tak dapat menahan keinginan nafsu nakal nya terutama apabila terpandangkan tubuh montok Lianis.

Seringkali ingatannya terbayangkan kenikmatan hubungan jenis yang telah hampir 10 tahun tak dirasainya. tetaapi setakat ini Pak Sulah masih lg berupaya untuk membendung nafsunya itu. Pada suatu hari minggu, mertuanya telah mengajak Lianis dan anak-anaknya pergii bersantai disebuah taman air atau wetworld.

Anak-anaknya begittu gembira sekali krn dapat bermain air sepuas-puasnya. Lianis tak bolehh mengharapkan ibu mertuanya yang sering uzur itu untuk mengawal anak-anaknya yang agak nakal itu. Hendak tak hendak terpaksalah diaorang pun turut mandi bersama-sama mereka.

Lianis pun memakai pakaian mandinya, sehelai seluar pendek nipis yang ketat berwarna biru tua dan t-shirt putih singkat. Apabila kebasahan, jelaslah terpampang bentuk tubuh montoknya terutama bahagian-bahagian sulit yang jelas tertonjol.

Ini membuatkan mata Pak Sulah sentiasa terbeliak, terutama apabila melihat pinggulnya yang besar dan dadanya yang lebar itu. Tak puas-puas Pak Sulah meneguk air liurnya. Tiba-tiba keinginan nafsu Pak Sulah mula membara.

Jantungnya berdegup kencang apabila menatap lurah tiga segi Lianis yang tembam membonjol di sebalik seluar nipisnya itu. Tanpa membuang masa lg diaorang terus menanggalkan bajunya dan memakai sehelai seluar pendek lalu terjun ke kolam menyertai menantu dan cucu-cucunya itu bermain air.

Semasa dikolam itu Pak Sulah sentiasa mencari kesempatan untuk mengesel dan menyentuh bahagian-bahagian tubuh menantunya itu. Lama-kelamaan Lianis mula perasaan dengaan perlakuan mertuanya yang ternyata agak berbeza hari itu.

Sesekali diaorang sempat menjeling kearah dada Pak Sulah yang lebat berbulu keputihan dan otot-otot mertuanya itu yang masih menonjol walaupun kulitnya sdh kendur. Dari susuk tubuh itu Lianis mula membayangkan tentunya mertuanya itu merupakan seorang lelaki yang hebat semasa mudanya.

Perlahan-lahan naluri kewanitaanya mula membara. Sesekali Lianis sengaja membalas geselan dan sentuhan dari Pak Sulah sambill berbalas senyuman. Reaksinya itu membuatkan Pak Sulah makin berani dan lebih bersemangat untuk menggodanya.

Sejak peristiwa hari itu perasaan Pak Sulah terhadap Lianis mula berubah. Kalau dulu lebih kepada kasih sayang kepada seorang anak, kini pandangannya seratus peratus berlandaskan nafsu semata-mata. makin kerap diaorang membayangkan kenikmatan meneroka tubuh montok Lianis.

Semangat kelelakiannya yang sdh agak surut dulu kini mula membara kembali. namun kesempatan untuk memenuhi hajatnya itu masih belum kesampaian walaupun reaksi dari menantunya itu cukup memberansangkan. diaorang cukup percaya yang diaorang tak bertepuk sebelah tangan.

Diaorang perasaan sejak kebelakangan ini apabila mengunjungi rumahnya, Lianis sering berpakaian agak seksi. Kalau didepannya sengaja Lianis menundukkan badannya sehingga dua bukit yang menonjol di dadanya itu terserlah di hadapan matanya.

Bgitu jg kalau berjalan dengaan sengaja diaorang menggoyangkan pinggulnya hingga membuatkan dada Pak Sulah tak henti berdebar. Rangsangan itu membuatkan Pak Sulah tak melepaskan peluang dan sering tertunggu-tunggu kehadiran Lianis untuk mencuci matanya.

Ke mana je diaorang pergii, bayangan tubuh Lianis sentiasa terbayang. Melihatkan respon menantunya itu Pak Sulah menjadi makin berani, jika ader kesempatan diaorang akan menjelirkan lidahnya menggayakan aksi menjilat kepada Lianis.

Lianis pula tak marah sebaliknya hanya tersenyum dan menjelir ke arah Pak Sulah. Tak cukup dengaan itu, diaorang akan mengenyitkan mata kepada Lianis hingga menyebabkan menantunya itu tertunduk malu.

Cerita Sex Nafsu Nakal Isteri Nak Konek Lelaki Lain

Ini menambahkan lg debaran dan keinginannya untuk meratah tubuh Lianis jika ader kesempatan. Suatu hari ibu mertuanya diserang demam panas. Ketika itu pula Zulaam terpaksa bertugas menghantar barang ke Pulau Pinang.

Untuk membantu, Lianis memasakkan makanan untuk mertuanya itu. Semasa menghantarkan makanan tengahari itu, Pak Sulah mengambil kesempatan untuk menggoda Lianis. Sewaktu mengambil mangkuk gulai Pak Sulah mengambil kesempatan untuk memegang tangan menantunya itu.

Lianis menjadi resah dan dadanya pula mula berdebar kencang. Melihatkan Lianis tak membantah Pak Sulah tak dapat lg menahan keinginannya. diaorang berbisik dengaan menyatakan hasratnya untuk berjumpa Lianis malam itu, tetaapi bukan di rumah sebaliknya di belukar kecil di belakang rumahnya itu.

Lianis terpaku seketika dan mula memahami apa yang Pak Sulah mahukan darinya. Pada mulanya Lianis menolak dengaan alasan bimbang meninggalkan anak-anaknya bersendirian di rumah. namun Pak Sulah tak berputus asa dan terus memujuk menantunya itu.

Diaorang mencadangkan supaya Lianis memberi anak-anaknya minum ubat batuk supaya mereka cepat tidur. Akibat pujukan dan rayuan Pak Sulah yang berterusan akhirnya Lianis mengalah dan bersetuju. Malam itu, sebagaimana yang dijanjikan mereka bertemu.

Oleh krn masing-masing telah tahu apa yang hendak dilakukan berikutan pertemuan itu, jadi mereka tak bnyk tingkah. stlah bercakap seketika, mereka mula melaksanakan segalanya krn masing-masing tak nak membuang masa.

Lianis sendiri kalau bolehh nak balik cepat takut anak-anaknya terjaga. Peringkat awal, Pak Sulah memulakan permainan dengaan mengerjakan bahagian luaran tubuh Lianis, sehingga menantunya itu tak mampu duduk selesa.

Apabila keadaan jadi bertambah ghairah, mereka mula bergumpal. dengaan berlapikan kertas suratkhabar yang mmg dibawa dari rumah aksi-aksi ghairah pun bermula. Pak Sulah yang mmg telah lama kegersangan telah menggunakan segala tenaga dan skill yang ader untuk melepaskan perasaannya sehingga Lianis tercungap-cungap kelemasan.

Namun begittu Lianis sendiri tak nak mengalah dan mula menunjukan kehebatannya membalas setiap perlakuan mertuanya itu. Satu persatu pakian mereka terlucut dari tubuh sehinggalah akhirnya kedua-dua mereka tak berpakaian lagi.

Pak Sulah makin rakus. Setiap inci tubuh Lianis dijilat dan diramas-ramasnya sepuas hati. Bermula dari hujung rambut hinggalah ke hujung kaki habis menjadi sasaran lidah dan gigitannya. Paling menyelerakan ialah apabila lidahnya menjilat lurah puki Lianis yang telah sekian lama menjadi idamannya itu.

Walaupun suasana gelap, tetaapi dari sentuhannya Pak Sulah dapat merasakan puki menantunya itu begittu tembam dan lebar sekali. Tambahan pula bulunya sentiasa di trim halus. Ini menyebabkan Lianis tak berupaya menahan dirinya dari mengerang dan mengeluh sehingga kadangkala agak kuat.

Tubuh Lianis seringkali bertukar posisi sekejap begittu dan sekejap begini. dahh puas terlentang diaorang mengereng, lepas itu meniarap dan akhir sekali menonggeng. Lianis sempat berpesan supaya Pak Sulah berhati-hati krn takut meninggalkan kesan pada tubuh putihnya hingga dapat dikesan oleh suami nye.

Sekali sekala Lianis pula mengambil giliran untuk menyerang dan sasaran utamanya ialah batang butoh Pak Sulah yang besar dan panjang hampir sekali ganda dari konek suami nye sendiri. Apabila Lianis bertindak mengulum batang konek nya itu Pak Sulah agak terkejut.


Cerita lucah Nafsu Nakal Isteri Nak Konek Lelaki Lain
  • Ini krn sepanjang perkahwinan tak pernah isterinya melakukan perbuatan sebegitu rupa. namun apabila meraskan kenikmatannya yang berganda diaorang bertindak membiarkan saja. Apabila masing-masing sdh tak berdaya lg nak menahan runtunan hawa nafsu yang makin menggila maka mereka pun bersiap sediorang untuk memulakan pelayaran.
  • Sebaik je menujahkan batang konek nya kedalam lubang puki Lianis untuk memulakan pelayaranya, Pak Sulah terpaksa berhadapan dengaan ombak dan badai yang maha dahsyat krn walaupun sdh beranak dua tetaapi ternyata terowong menantunya itu masih sempit dan kemutannya sungguh bertenaga sekali.
  • Pak Sulah mula mengakui kehebatan Lianis menjaga pusaka ibu miliknya. Ini membuatkan Pak Sulah terpaksa mengerahkan seluruh sisa-sisa tenaga tuannya krn bimbang karam di tengah jalan. bgitu jg dengaan Lianis.
  • Tusukan konek mertuanya itu sangat berbeza berbanding dengaan suami nye. Walaupun sdh membukakan kangkangannya seluas mngkin tetaapi setiap inci liang puki nya terasa penuh dan padat sekali. Oleh krn konek tua itu begittu besar dan tegap, terpaksalah Lianis bertahan sedaya mngkin utk nya mencapai kenikmatan yang sangat diidam-idamkannya itu.
  • Dalam diorangm-diorangm diaorang mula mengagumi kehebatan mertuanya itu walaupun telah dimamah usia. stlah masing-masing berupaya menenangkan diri, pelayaran kenikmatan itu diteruskan kembali. Keluhan dan erangan silih berganti, begittu jg dengaan kedudukan dan posisi.
  • Puas berlunjur, Pak Sulah mengangkat kaki Lianis ke bahunya, selepas itu mengerengkan tubuh menantunya itu untuk melakukan gerakan pukul sendeng. stlah puas, Pak Sulah membangunkan Lianis sementara diaorang pula berbaring.
Peluang itu digunakan sepenuhnya oleh Lianis untuk memacu batang butoh Pak Sulah hingga orang tua itu termengah-mengah menahan serangan menggila itu. Pergerakan Lianis ketika itu tak ubah seperti orang sedanng menunggang kuda.

Serangan itu membuatkan Pak Sulah kian terdesak. Batang konek nya makin kuat berdenyut-denyut untuk memancutkan maninya. diaorang yakin telah mencapai kemenagan krn termasuk tadi sdh dua kali diaorang merasakan Lianis mencapai klimaksnya.

Pak Sulah lalu bangun dan mengarahkan Lianis supaya berada dallam kedudukan menonggeng untuk diaorang melakukan serangan penyudahnya. dengaan penuh perasaan, Pak Sulah pun menujahkan batang konek tuanya itu bertubi-tubi dari arah belakang.

Ternyata serangan akhir ini memberikan impak yang besar kepada Lianis. Terasa tubuhnya tak mampu bertahan lg hingga bergetar dengaan kuatnya. Lantas tangannya mencapai dan segera memaut sebatang anak pokok sebesar lengannya untuk mengimbangi serangan Pak Sulah itu.

Pinggulnya yang besar, dada yang lebar maka pokok pun bergegar. Apa tidaknya, semasa Pak Sulah nak melepaskan pancutan sperma nya, pokok itu dipautnya sekuat hati ketika menahan sedap hingga pokok tersebut bergoyang.

Kalaulah tak krn akarnya yang kuat dan masih mampu menahan tarikan Lianis, sdh tentu tercabut pokok itu ditariknya. Akhirnya kedua-dua tubuh manusia itu terkapar kelelahan. Ternyata Pak Sulah dan Lianis masing-masing mempunyai kekuatan dan kelebihan masing-masing didalam urusan perhubungan batin itu.

Kali ini betul-betul telah bertemu buku dengaan ruas. Masing-masing tak nak mengalah , malah kalau bolehh nak menunjukan kehebatan tersendiri supaya tak ader pihak yang merasa kekurangan. Biar selepas ini pun masing-masing saling memerlukan.

Nafsu Nakal Isteri Nak Konek Lelaki Lain kisah seks melayu, cerita blue Nafsu Nakal Isteri Nak Konek Lelaki Lain, cite lucah malay Nafsu Nakal Isteri Nak Konek Lelaki Lain

Nafsu Nakal Isteri Nak Konek Lelaki Lain


Malam makin larut, tetaapi kedua insan itu masih belum berganjak, masih berpelukan dan hanyut membayangkan kenikmatan seks luar biasa yang baru dilalui sebentar tadi. Gigitan dan siulan nyamuk langsung tak dihiraukan lagi.

Stlah lebih sepuluh minit mereka berpelukan, tangan tua Pak Sulah kembali bergerak perlahan mencari sasarannya. Kali ini kedua-dua tetek Lianis diulinya lembut silih berganti. Batang konek nya yang separuh mengendur itu digeselnya perlahan-lahan pada belahan punggung Lianis.

Pak Sulah memejamkan matanya sambill mengerang perlahan untuk mengembalikan nafsunya. Sedikit demi sedikit Lianis mula terangsang kembali terutama apabila bibir dan lidah mertuanya itu silih berganti mengucup dan menjilat tengkuk dan daun telinganya.

Lantas tangan mulusnya merayap mencari batang butoh tua Pak Sulah. makin diramas, makin membesar ia dan akhirnya kembali menegang walaupun tak sekeras tadi. Sasaran gomolan Pak Sulah kini beralih ke arah bawah iaitu punggung lebar Lianis.

Puas menggigit, kini Pak Sulah mula menjilat-jilat hingga ke lubang burit Lianis. Pak Sulah mula memasang angan-angan untuk meneroka lubang kedua itu. Telah bnyk diaorang mendengar cerita tentang kelainan rasa lubang itu tetaapi seumur hidupnya belum pernah diaorang merasainya.

Diaorang tahu hukumnya berdosa besar, tetaapi sekarang alang-alang daah berdosa apa salahnya diaorang merasa, fikirnya. namun sebelum itu diaorang bertekad untuk memuaskan Lianis sekali lg supaya menantunya itu tak akan membantah kehendaknya nanti.

Lianis kembali mengerang dan mengeluh penuh kenikmatan. Melihatkan keadaan itu, Pak Sulah segera menindih tubuh Lianis untuk memulakan pelayaran yang kedua. Kali perjalanannya lebih lancar krn jalannya baru je dirintis sebentar tadi.

Pak Sulah memacu dengaan laju dan mempelbagaikan rentaknya dengaan harapan Lianis segera tumpas. Segala pengalaman dan skil serta tenaga tuanya dikerah sepenuh hati. sambil itu diaorang tetap berhati-hati takut kalau silap strategi diaorang pula yang kecundang dan seterusnya kempunan untuk merasai nikmat lubang kedua itu.

Usaha kuat Pak Sulah akhirnya membuahkan hasil seperti yang diharapkan. Selepas beberapa minit bertarung, Lianis mula mengerang diikuti tubuhnya mengejang tanda perlayarnya telah sampai ketepian. Pak Sulah membiarkan Lianis hanyut seketika bersama arus kenikmatannya.

Tiba-tiba diaorang mencabut batang konek nya dan memusingkan tubuh Lianis membelakanginya. Lianis yang masih layu itu terpinga-pinga kehairanan. diaorang hampir terjerit apabila menyedari lubang punggung nya pula yang menjadi sasaran batang konek mertuanya.

Langsung diaorang tak menyangka bahawa Pak Sulah akan bertindak sedemikan rupa. Tapi sayang semuanya sdh terlambat. Lianis tak dapat menolak atau mengelak lagi. Walaupun hatinya takut, tapi diaorang terpaksa membiarkan.

Walau apa yang akan terjadi diaorang terpaksa merelakan supaya Pak Sulah tak kecewa sesudah diaorang sendiri begittu puas dengaan apa yang telah diberikan mertuanya itu sebentar tadi. Sekali lg pokok bergoyang dan kali ini lebih kuat dan lebih rakus.

Lianis yang terpaksa menahan asakan yang bertubi-tubi dari Pak Sulah itu sekali lg mencengkam anak pokok yang berada ditepinya. Air matanya meleleh menahan sakit. tak ader nikmat yang dirasakanya ketika itu, tetaapi diaorang tak berupaya untuk menahan.

Hinggalah akhirnya apabila Pak Sulah sdh selesai melaksanakan apa yang dikehendakinya itu dengaan begittu sempurna barulah Lianis dibebaskan. Lega dan lapang dada Lianis, tetaapi diaorang tak dapat mengelak dari rasa sakit yang teramat sangat.

Diaorang tahu ader bahagian yang luka dan terkoyak. Pak Sulah bangun dan mengucapkan terima kasih dan meminta supaya Lianis dapat menghidangkannya di lain kali. Lianis hanya mampu tersenyum dallam paksa.

Pun begittu diaorang jg mengharapkan hubungan itu berterusan krn diaorang tiba-tiba jadi ketagih. Penangan Pak Sulah mmg tak disangka dan diaorang mengharapkan itu untuk kesekian kalinya. Mengengkang jalan Lianis semasa hendak pulang.

Embun jantan yang sdh mula hendak menitis itu menjadikan tubuhnya terasa sejuk. Walaupun peluh masih membasahi tubuh tetaapi suasana ketika itu menghilangkan kepanasan badanya secara tiba-tiba. Sesampainya di rumah, Lianis terpaksa menyapukan iodin pada lubang punggung nya yang luka-luka itu.

Beberapa hari diaorang menderita kesakitan terutama ketika hendak membuang air besar. Hari demi hari berlalu Pak Sulah dan Lianis makin kerap melakukan perbuatan itu. Ternyata nafsu telah menjadi raja dallam kehidupan mereka.

Biarlah masa dan keadaan yang akan menentukan rencana kehidupan dan masa depan mereka selepas ini.
Nafsu Nakal Isteri Nak Konek Lelaki Lain ***
Nafsu Nakal Isteri Nak Konek Lelaki Lain,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Nafsu Nakal Isteri Nak Konek Lelaki Lain kisah seks melayu, cerita blue Nafsu Nakal Isteri Nak Konek Lelaki Lain, cite lucah malay Nafsu Nakal Isteri Nak Konek Lelaki Lain, porn, erotic Cite Blue, Nafsu Nakal Isteri Nak Konek Lelaki Lain


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/