Buah Dada Besar Isteri Dijilat Lelaki

March 12, 2016, in category
Buah Dada Besar Isteri Dijilat Lelaki | saye adalah seorang usahawan yanng telah dilantik untuk membekalkan alat alat peralatan elektrik. diorang adalah salah seorang daripada pengurus kanan bagi syarikat elektrik yanng saye bekalkan. Satu hari, saye telah dijemput untuk menghadiri satu jamuan makan malam yanng dihadiri olih semua usahawan usahawan dan kakitangan syarikat elektrik tersebut.

Saye kesana bersama sama dgn partner saye didalam bisnes ini. Program tersebut bermula pada pukul 8 malam dan saye tibe bersama partner saye dlm pukul 6 petang. Sebaik sahaja tibe, saye Lihat Puan Fanina nii tengah berborak dgn diantara usahawan usahawan yanng dijemput.

So, saye macam biasa masuk ke reception tuu dan check in. Apabila selesai check in saye terus menuju ke tempat Puan Fanina tadi untuk bertanyakan khabar. diorang bertanya pada saye samada suda check in ke belum dan saye jawab udah.

Diorang jugak bertanyakan no bilek saye dan tak sangka bilik saye adalah bersebelahan dgn biliknya. Puan Fanina kalau ingin diikutkan bolehh tahan jg orangnya. Umurnya 31 tahun. Anak seramai 4 orang.

Saye bertanya padanya samada datang bersama keluarga atau seorang sahaja dan diorang menjawab suaminya sibuk dan anaknya pula bersekolah dan tak dapat ingin bawa sekali. dan tepat pukul 8 malam saye tibe di Ballroom yanng mana majlis makan malam tersebut akan diadakan.

Sebaik sahaja tibe di ballroom tersebut Puan Fanina menahan saye dan berkata diorang telah memasukkan nama saye untuk pertandingan karaoke. jadii saye pon bersetuju memandangkan Puan Fanina ini beriya iya betul menyuruh saye menyanyi.

Selepas selesai makan dan ada beberapa acara lain yanng dijalankan, tibelah masa pertandingan karaoke tadi dimana saye adalah slah seorang pesertanya. tibe giliran saye naik ke pentas untuk menyanyi dan request untuk menyanyi sebuah lagu slow yanng mana telah dinyanyikan olih Eric Clapton iaitu "Wonderful Tonight".

Sebelum saye memulakn nyanyian saye mengatakan bahawa saye di dipaksa untuk menyanyi dan lagu ini saye tujukan pada orang yanng memaksa saye menyanyi tadi iaitu Puan Fanina. Sebaik sahaja saye menyebut namanya semua hadirin didalam dewan itu bersorak.

Semasa saye menyanyi Puan Fanina telah naik ke pentas dan memberi saye sekuntum bunga ros. Apabila selesai sahaja majlis itu saye pon mahu beredar ke bilik saye kerana pada malam tersebut ada menyiarkan perlawanan bolasepak.

Saye telah hampir ke lift untuk naik ke bilik saye, tibe tibe Puan Fanina menyapa saye dan bertanyakan saye hendak kemana. saye jawab saye hendak kebilik dan rehat, dan diorang berkata diorang mahu mengajakku bersiar siar di sekitar bandar Pulau Pinang.

Cerita Sex Buah Dada Besar Isteri Dijilat Lelaki

Jadii, untuk tdk tidak menghampakan Puan Fanina saye terus sahaja setuju untuk pergi bersamanya. saye katakan padanya bahawa hari nii saye hnya bawa kereta yanng bolehh dinaiki olih dua orang jer.

Dan diorang menjawab memanglah kitorang akan berjalan berdua jer. Kereta saye bukanlah yanng jenis mahal tapi bolehlah. dlam perjalanan untuk bersiar siar saye bertanya samada suaminya tak marah ke kalau keluar bersama saye dan hnya berdua jer.

Dan diorang jawab bukannya suami diorang tahu kalau diorang kemana mana pon malam tuu dan diorang pon daah call suami diorang sebelum diorang menyapa saye tadi. diorang bertanya pada saye samada saye tak biasa ke keluar bersama wanita sebelum ini maklumlah saye nii masih bujang dan belum ada plan lagi ingin kahwin.

Saye jawab keluar dgn wanita tuu biasa la tapi dgn bini orang nii belum pernah lagi dan inilah first time saye kata padanya. diorang berkata anggaplahdia nii masih lagi belum berkahwin, then saye jawab boleh.

Diorang pon memulakn cerita yanng diorang selama ini amat tertekan dgn masalah rumahtangga diorang dan jugak kerja yanng banyakk di pejabat. saye amat terkejut sekali jika diorang menceritakan perihal rumahtangga diorang dimana diorang telah lama tdk bersama dgn suaminya kerana suaminya sentiasa sibuk dan balik agak lewat setiap malam.

Saye jugak bertanya samada diorang tak kisah ke kalau saye tanya yanng lebih lanjut, diorang kata diatak kisah kerana diorang pon tak tahu dgn siapa diorang ingin mengadu lagii.


Cerita lucah Buah Dada Besar Isteri Dijilat Lelaki
  • Then saye tanya diorang knpa diorang ingin menceritakan hal keluarga diorang pada saye. diorang menjawab sesudah saye tujukan lagu tadi tuu diorang rasa seperti saye mahu mengambil perhatian terhadap dirinya dan sebab itu diorang berani mengajakku bersiar siar.
  • Kite telah berhenti untuk menikmati udara laut sambiil makan dan minum. Selepas selesai makan dan minum saye mengajak diorang berjalan jalan. dan tak semena mena diorang telah memegang tanganku sambiil berjalan.
  • Lama kelamaan sesudah penat berjalan kite pon duduk dikerusi yanng telah disediakan ditaman itu. Tengah duduk dan beborak tibe tibe diorang sandarkan pipinya ke bahu saye dan pada mulanya saye berasa terkejut sekali namun saye hnya membiarkannya jer.
Lepas puas mata pon mengantuk dan waktu tuu pon telah pukul 3 pagi saye pon mengajak diorang pulang ke hotel. dlam perjalanan balik tuu diorang telah tertidur. Apabila sampai saye mengejutkanya bahawa kitorang telah sampai ke hotel.

Puan Fanina seolah olah malas bangun dan tak semena mena diorang mencium pipikudan saye pon membalasnya. Apabila sampai ke lobby dan terus ke lift untuk balik ke bilik diorang menyuruh saye tidur di biliknya dan saye kata saye takut kalau nanti ada suami nye susah kita.

Diorang kata takkan jadii apa apa. Apabila masuk sahaja didalam lift tuu diorang pon mencium pipiku dan saye terus merangkul pinggangnya sambiil berkucupan manja. Lama jg kite berkucupan sehingga lift telah terbuka baru saye lepaskan ciuman saye itu Memandangkan biliknya hnya bersebelahan dgn bilikku saye mengambil keputusan untuk membuka pintu yanng ada didalam bilik itu.

Buah Dada Besar Isteri Dijilat Lelaki seri lucah melayu, kisah blue Buah Dada Besar Isteri Dijilat Lelaki, cerita malay sex Buah Dada Besar Isteri Dijilat Lelaki

Buah Dada Besar Isteri Dijilat Lelaki


Maka jadilah kite sebilik. Sampai sahaja dibilik dan selepas membuka pintu bilik yanng memisahkan kite itu saye melihat Puan Fanina telah terbaring diatas katilnya dan terselak baju kurungnya sehingga menampakkn betis dan pehanya yanng putih.

Saye terus menuju ke arahnya dan menyuruh diorang membuka bajunya dan mandi diorang berkata diorang taknak mandi dan kalau diorang ingin mandi pon besok pagi. saye terus menerkam kearahnya dan kite pon bercium dan berkucupan diantara satu sama lain.

Saye membuka bajunya perlahan perlahan dan buka colinya. saye lihat Puting buah dada besar nyer yanng berwarna merah itu telah pon menegang. saye ramas buah dada besar nyer dan terus menjilat puting tetek nyer itu dan diorang mengeliat.

Saye dgn perlahan lahan membuka kancing kain yanng dipakai olih Puan Fanina, dan terus membuka seluar dlm nyer yanng berwarna coklat cair. saye lihat cipap nyer telah basahdan mengeluarkan air yanng amat banyakk sekali.

Saye terus menjilat cipap nyer hinggakan diorang terangkat angat burit nyer keran kegelian dan kesedapan. dengaan tdk berlengah masa saye terus membuka bajuku dan seluar saye dan terus saye tujukan pada cipap nyer.

Alangkah terkejutnya saye jika saye masukkan batang kote ini saye rasakan lubang bontot nyer amat kecil. diorang cuba menolak kerana sakitaku terus menolak kakinya dan memperluaskan kankangannya untuk memudahkan saye masukkan kesemuanya.

Batang kote saye panjangnya 7 inci setengah, diorang berkata besarnya saye punya sebab suaminya hnya 5 inci setengah sahaja katanya. saye masukkan perlahan lahan dan diorang merasakan kenikmatan dan telah pon pancut sebanyak 3 kali.

Stlah hampir setengah jam saye mendayung akhirnyaaku telah memuntahkan air azimat saye kedalam lubang bontot nyer. Selepas itu saye baring disebelahnya dan kite berkucupan sekali lagi dan diorang berkata yanng diorang amat puas sekali malam ini.

Lepas tuu kite pon terus tidur dan pada besoknya sebelum balik we have sex again.
Buah Dada Besar Isteri Dijilat Lelaki ***
Buah Dada Besar Isteri Dijilat Lelaki,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Buah Dada Besar Isteri Dijilat Lelaki seri lucah melayu, kisah blue Buah Dada Besar Isteri Dijilat Lelaki, cerita malay sex Buah Dada Besar Isteri Dijilat Lelaki, porn, erotic Cite Blue, Buah Dada Besar Isteri Dijilat Lelaki


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/