Lesbian Sex Party Bogel

March 11, 2016, in category
Lesbian Sex Party Bogel | cerita ini berlaku kira kira 2 tahun yang lalu sewaktu saya belajar di itm, saya , Kirla, Windy, Lindia kawan kawan aku. kitaorang sdh kenal antara satu sama laiin lebih kurang 1 bln selepas minggu orientasi di jalankan.

Kemana kitaorang pergi mesti berempat atau berdua. kitaorang semua berasal dari Kuala Lumpur kecuali si Kirla. saya seorang wanita yang biasa saja sama seperti rakan rakan saya yang laiin.

Hnya disini saya mahu ceritakan perangai si Windy yang agak agressif and blh dikatakan keterlaluan. Perangainya menyebabkan saya berasa selalu "teringin" kitaorang berempat sering berceritakan tentang lelaki. , kegagahan lelaki, machonya, butuh nya and etc.

Maklumla kampus kitaorang itu blh dikatakan open sedikit compare dngan kampus laiin. kitaorang bebas bergaul rapat dngan pelajar lelaki. Asrama kitaorang bertentangan dngan tasik and jugak bangunan akedemik. Windy sering membawa balik buku buku lucah dari rumahnya di Kuala Lumpur utk diberikan atau dikongsi bersama dngan rakan sebilik.

Blh dikatakan every week diorang balik jumpa parents diorang di kl. Macam macam buku diorang bawa, ada dari luar negeri seperti Indonesia, Jepun and us. Bila saya tengok buku buku tersebut mula la pepek saya berasa gatal and berair.

Tdk senang duduk saya dibuatnya. Pernah beberapa kali bila saya balik kelas, bilik tdk de orang. saya pun mula melancap seorang diri dngan menggunakan jari atau pun hujung bantal saya.

Tapi selalunya tdk climax sebab kawan kawan ramai macam mana hendak concerntrate bising and etc. Semester break bulan Ogos sdh tiba. saya and Windy mengambil keputusan tdk balik ke Kuala Lumpur hnya Kirla and Lindia saja beriya iya hendak balik.

Saya maklumkan perkara ini kepada kedua ibu bapaku yang berada di Kajang mengenai keputusan saya. Alasan yang saya berikan ialah bnyak assignment hendak disiapkan. Cuti selama 2 minggu saya bnyak habiskan masa dlam bilik and sekali sekala pergi ke bandar Melaka iaitu Bandar Hilir dngan menaiki bas bersama dngan Windy.

Pada suatu hari ketika Windy pergi mandi , saya mengambil kesempatan ini utk melihat buku buku lucah beliau. and masa ini jugak amat sesuai utk melancap sebab tdk ada orang dlam Blok d kecuali saya and Windy sahaja.

Saya membaringkan diriku diatas katil and hnya memakai kain tuala saja kerna selepas ini giliran saya pula yang akan mandi. Selepas membelek belek buku lucah Windy saya pun bersedia utk melancap.

Tangan saya meraba raba ke tempat sulit saya and jari jemari saya mula memainkan pernananya. Jari saya mengentel gentel biji kelentit saya dngan kadar yang agak kuat dimana keadaan ini membuat saya berasa terangsang.

Pepek saya berair sedikit demi sedikit and membasahi tangan saya. Uh. em. em m ah secara tdk sengaja saya merengek. keluhan yang keluar dari mulut saya. punya la lazat sekali bila saya menarik narik biji kelentit saya dngan jariku.

Kemudian saya ambil batalku yang terletak diatas katil atas. and terus saya masukkan bucu bantal tersebut saya masukkan kedalam pepek ku yang agak berair itu. Uh. e. ee. m ah ah ah enaknya tdk dapat saya gambarkan.

Sengguh sedap. bayangkan tangan kiri saya seronok bermain dngan pepek ku and tangan kanan saya asyik menggentel payudara saya. Lama jugak saya perlakukan sedemikian and tanpa saya sedari Windy masuk kedalam bilik.

Cerita Sex Lesbian Sex Party Bogel

Windy melihat apa yang saya lakukan and saya betul benar tersentak !. saya berhenti. semuanya terhenti. Windy masuk kedalam bilik sambiil tersenyum. Kelihatan rambutnya basah. baru lepas mandi. Tiada sepatah kata keluar dari mulutku.

Saya dngan perlahan menarik kain tuala and saya ikatkan kemas kemas kembali. Windy berkata kepada saya " Kenapa berhenti. sdh klimax. kalau belum teruskan le. saya tdk kisah semua tu. ini semua normal. saya pun melancap juga. baru jer lepas dlam billik air tadi".

Saya diam and tersenyum dngan kata kata Windy tersebut. saya bingkas bangun and terus ke bilik air. dallam bilik air saya berasa lega kerna nikmat yang saya perolehi semasa melancap tadi and saya sungguh bangga mendapat kawan seperti Windy yang understanding.

Petang itu hujan turun dngan lebatnya. Selepas mandi saya mengajak Windy pergi makan di dewan makan. orang tdk ramai. hnya 10 orang saja petang itu. mereka yang tdk balik bercuti agaknya and jugak pada masa itu Kor Kesatria ada membuat latihan kalau tdk silap saya.

Bila saya melihat uniform yang dipakai olih salah seorang kawan kita. Selesai makan. kitaorang balik ke bilik and menukar pakaian. memakai t Shirt putih and berseluar pendek saja tanpa seluar dalam.

Pakaian ringkas saya. Windy dngan pakaian rutin beliau. Tigh pendek Hitam and baju Pagoda. kitaorang duduk diatas kerusi and meja masing masing mengulangkaji pelajaran and menyiap kan tutorial yang diberikan olih pensyarah.

Sehingga jam 10 malam. badan saya berasa letih and lenguh. saya suruh Windy picit belakang saya. Windy menyuruh saya membaringkan diri diatas lantai bilik kitaorang yang diliputi olih Carpet berwarna biru cair.

Smbil menghempaskan badan diatas carpet saya mengambil bantal saya and meletakkan kepala diatasnya. dallam bilik saya ini, hnya Windy saja pandai mengurut and memicit yang laiin tdk blh harap.

Windy memanng pandai urut. Dari belakang sehingga ke pinggulku diorang pasti dapat membunyikan tulang tulang saya yang rapuh ini. Selepas lebih kurang 5 minit. Windy meminta saya membukakan baju saya supaya senang beliau mengurutku.


Cerita lucah Lesbian Sex Party Bogel
  • Saya ikut saja perintah beliau. dngan selamba saya membuka baju saya. buah dada saya yang segar bugar ini dilihat olih Windy. and saya baring kembali kerna Windy hendak mengurut saya.
  • Windy mengurutku dari atas ke bawah dngan jari jemari beliau kadang kala terkena buah dada saya. sedap jugak bentak dlam hatiku. Dari mengurut Windy merebahkan mulutnya and mencium dibelakangku satu persatu dari atas hingga ke pinggulku.
  • Bnyak kali diorang perlakukan sedemikan and saya tdk membantah. malah saya berasa nikmat diperlaku sedemikian satu persatu rasa air liur Windy meretap di atas belakang saya. em. tdk lama kemudian.
  • Windy memusingkan badan saya. and beliau terus mengusap payudara saya. sedapnya. hnya tuhan yang tahu sambiil tangan saya merasa rambut Windy. saya hnya mampu berdengus ah. em em sahaja.
Saya rasa putting buah dada saya sdh keras barangkali telah dijilat and digit bertalu talu. Kemudian Windy menyentap and melondehkan seluar pendek saya. bulu pepek saya yang sdh basah dngan air pepek ku telah sedia menanti and dngan senangnya Windy memasukkan lidahnya kedalam pepek ku.

Lesbian Sex Party Bogel cerita lucah melayu, seri sex Lesbian Sex Party Bogel, kisah blue malay Lesbian Sex Party Bogel

Lesbian Sex Party Bogel


Oh. sugguh nikmat and lazat perlakuan Windy terhadap diriku. Badan saya berasa panas and bergelora setiap kali pepek saya disentut and dijilit olih Windy. tdk ada batas antara saya and Windy.

Kini Windy adalah hamba saya. Sesekali kedengaran bunyi hisapan Windy dicelah kangkang saya. Srup. Srup Windy menjilat pepek ku. tdk cukup dngan itu Windy mengangkat kaki saya and meletakkannya diatas bahu.

Lubang burit ku pula menjadi sasaran. Dihenyak henyak dngan mengunakan lidah. saya rasakan pepek dihisapnya bagai hendak terkeluar. sungguh nikmat. nikmat yang tdk dapat saya perolehi dngan hnya melancap.

Stlah Windy puas bermain dngan pepek and burit ku. diorang menanggalkan kesemua pakaiannya. Kelihatan putting buah dada nya sdh keras and pepek nya jugak kelihatan basah kerna bulu ari ari yang tumbuh disekelilingnya tdk bgitu lebat.

Diorang terus mendakap kitaorang and mencium mulut saya bertalu talu. sekali itu diorang mengulum lidahku and saya pula hnya menuruti dngan penuh kerelaan. Bayangkanlah buah dada kitaorang bertemu, pepek kitaorang bertemu.

Dngan penuh kemesraan. saya and Windy hnya dapat mengeluarkan kata kata. emh ah ah sedap. hah dngan penuh romantik sekali. Windy membisikkan kepada saya. " sekejap lg kitaorang berdua akan klimax".

Mendengar perkatan itu keluar dari seorang wanita membuatkan saya berasa gementar. and tdk sabar sabar lg bagaimana caranya. tetaapi belum sempat saya berfikir. Windy menyilangkan kaki saya dngan kaki nya.

Dngan ini pepek nya dngan pepek ku akan bergesel diantara satu sama laiin. Windy mengiringkan sedikit badannya supaya pepek kitaorang dapat bersentuhan. Huh sungguh sedap sekali bila kedua dua pepek bersentuhan.

Dengusan yang tdk disangkakan olih saya memenuhi segenap ruang dlam bilik C2113 Em ah ah ah ah. Windy and saya mengesekkan pepek kitaorang dngan penuh bersemangat and agak kuat.

Hentakan demi hentakan dari kedua belah pepek membuatkan ia kadang kala terbunyi. Pap ! Pap ! Pap! dngan kadang kala meleleh kan sperma kitaorang berdua yang telah bersampur. tiba tiba.

Saya berasa satu kenikmatan yang sungguh luar biasa, yang penuh lazat. saya klimax. bersama Windy. Windy berdengus panjang sambiil memerhatikan saya yang telah sampai ke penghujungnya. Pandai sungguh Windy mendayung permainan ini bisik hati saya.

Malam itu kitaorang tidur lena sampai ke pagi dngan tdk menutup buah dada and pepek kita. Keesokkanya kitaorang bagun pukul 10 and meneruskan kehidupan yang biasa. Bila pepek kitaorang memerlukan.

Kitaorang akan lakukan sedemikian. pepek mesti dilagakan dngan pepek. itu motto kitaorang. kadangkala kitaorang tdk tahan. lepas kelas kitaorang akan lakukan. dngan syarat 2 orang rakan kitaorang tdk blh mengetahuinya.

Kadang kadang malam malam Windy akan tidur sekatil dngan saya hnya kitaorang akan melakukan perkara yang ringan ringan. tdk blh berat berat takut rakan kitaorang mengetahuinya. Sampai sekarang saya sdh membenci lelaki.

Bagi saya wanita seperti Windy dapat memuas kehendak saya. jadi buat apa pilih lelaki. stlah tamat belajar di itm saya and Windy dapat melanjutkan pelajaran ke University jurusan perniagaan membuat Ijazah.

Kitaorang hidup bahagia di us disamping dngan rakan Mat Salleh yang blh dikatakan Lesbian. Hidupku dngan pasangan wanita sahaja. tdk ada lelaki dlam kehidupan saya and rakan rakan saya.

Kehidupan ini mesti diteruskan.
Lesbian Sex Party Bogel ***
Lesbian Sex Party Bogel,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Lesbian Sex Party Bogel cerita lucah melayu, seri sex Lesbian Sex Party Bogel, kisah blue malay Lesbian Sex Party Bogel, porn, erotic Cite Blue, Lesbian Sex Party Bogel


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/