Pelir Besar Jiran Puaskan Isteri Sundal

March 18, 2016, in category
Pelir Besar Jiran Puaskan Isteri Sundal | Suami saye bekerja. uncle Rajh lah jiran saye dan tempat saye meminta pertolongan disaat suami saye tiada di rumah. saye mempunyai wajah dan potongan badan yang agak menarik, mgkin sebab itulah jugak saye sering menjadi mangsa gangguan seksual di tempat saye bekerja.

Dah bannyak tangan tangan nakal dipejabat saye yang berjaya meramas tetek dan punggung saye. Tapi bila mengenangkan mereka semua rakan sekerja saye, jadi saye tidk panjangkan perkara tersebut. Ada jugak yang lebih berani dengaan mengajak saye melakukan hubungan seks dengaan mereka, tetaapi saye masih waras dan tidk akan membenarkan sesiapa jer kecuali suami saye yang bolehh membenamkan nye kedalam faraj saye.

Tetaapi bgitu saye ada satu kelemahan iaitu mudah terangsang bila dirangsang dan mudah menyerah kalau terangsang. Nasib baik cuma suamiku jer yang mengetahui kelemahan saye tersebut, kalau tidk telah tentu ramai buaya buaya darat kat pejabat yang mahu mengambil kesempatan terhadap diri saye.

Suatu hari ketika suami saye yang telah lebih seminggu bekerja out station, paip air dibilik mandi kita telah mengalami kebocoran. saye terpaksa mengambil cuti kecemasan untk k membetulkan kerosakan tersebut.

Saye telah menghantar anak anak saye kat pusat jagaan untk k memudahkan kerja kerja membaik pulih paip tersebut. Malang nye pagi tu tiada seorang plumber pun yang berjaya dihubungi, oleh itu saye meminta tolong uncle Rajh yang kebetulan berada dirumah nye untk k membaik pulih paip tersebut.

Uncle Rajh yang cuma berseluar pendek tidk berkeberatan untk k menolong saye yang terdesak ketika itu. Oleh kerna kebocoran paip tersebut agak teruk saye turut sama membantu uncle Rajh membaik pulih nye.

Akibat nye baju dan kain batik yang saye pakai basah kuyup semua nye. Ketika itu barulah saye perasan saye terlupa pakai coli dan baju saye yang bewarna putih dan nipis itu mendedahkan bentuk tetek saye yang montok itu.

Telah terlambat untk k saye menyalin baju saye yang basah kuyup itu, mgkin uncle Rajh telah melihat permandangan tersebut. mungkiin sebab itulah jugak agak nye ketika saye membantu nye memegang batang paip tadi, uncle Rajh mengabil kesempatan dengaan menggesel gesel siku nye pada tetek saye.

Saye tak ambil kisah sangat tentang itu, janji paip yang bocor dapat dibaiki. Ketika saye mengadap berhadapan dengaan uncle Rajh baru saye perasan seluar pendek uncle Rajh agak tertonjol kedepan.

Apakah uncle Rajh bernafsu dengaan badan saye sehingga menyebabkan pelir uncle menegang, ini cukup membahayakan diriku. Rasiffa tolong pegang batang paip ni, uncle mahu ketatkan bahagian atas tue, pinta uncle Rajh menamatkan lamunan saye.

Tanpa bannyak soal saye terus memegang batang paip tersebut dallam keadaan membelakangi uncle Rajh yang sdg berusaha mengetatkan dan memasang semula paip shower. Uncle Rajh merapatkan badan nye pada badan saye, sehingga saye dapat rasakan pelir uncle yang menegang itu menekan nekan alur punggung saye.

Smbil membetul kan paip tersebut, pelir uncle Rajh menujah nujah pada alur punggung menyebabkan saye kegelian dan terangsang nafsu saye. dalam hati mula mengesyaki uncle Rajh mahu menikmati badan saye serta mahu melakukan hubungan seks dengaan saye.

Gementar jugak hati ini memikirkan sekira nye perkara tersebut bnr benar berlaku. Bagaimana lah nanti uncle Rajh akan mengerjakan badan saye ini. Aha telah siap pun, mari kitaorang test, kata uncle Rajh lalu membuka paip shower tersebut.

Air shower tersebut memancut deras seperti biasa, saye mengelak dari kebasahan menyebabkan saye terlanggar badan uncle Rajh yang masih sasa itu dan hampir terjatuh. Uncle Rajh memeluk saye kemas untk k mengelakkan saye terjatuh sehingga saye dapat rasakan batang pelir uncle tegang itu tepat menikam faraj saye yang masih ditutupi dengaan kain yang saye pakai.

Saye cuba melepas kan diri dari pelukan uncle Rajh, tetaapi pelukan kemas nye menghalang saye berbuat demikian. Rasiffa, uncle telah tolong Rasiffa, kini giliran Rasiffa pula tolong sama uncle, kata uncle Rajh yang masih memeluk badan saye, seolah olah sepasang kekasih yang bertahun lamanya tak bertemu.

Saye cuma mendiamkan diri sambill menutup tetek saye agar tidk bersentuh terus dengaan badan uncle Rajh, tetaapi bgitu saye tidk dapat menghalang batang pelir uncle yang mengeras itu daripada menekan rapat faraj saye.

Telah 15 tahun uncle punya batang pelir tidk menegang, bermacam ubat uncle telah cuba, tapi ini hari dia bolehh tegang bila tengok badan Rasiffa, uncle merayu sama Rasiffa bagilah peluang sama uncle untk k rasa Rasiffa punya barang, telah lama uncle teringin mahu rasa faraj melayu, sebelum ini mmg pelir uncle tak mahu tegang, apa bolehh buat, tapi ini hari dia bolehh tegang depan Rasiffa, entah bila pula nanti uncle dapat peluang macam ini, uncle sanggup bayar berapa Rasiffa nak, tapi bila uncle mahu pakai Rasiffa punya faraj bagi lah, rayu uncle Rajh panjang lebar.

Dalam keadaan serba salah itu dan masih lagi dallam pelukan uncle samu tanpa saye sedari beliau membawa saye perlahan lahan ke katil saye lalu menduduk kan saye ditepi kati tersebut.

Saye membiarkan jer uncle Rajh meramas ramas lembut tetek saye yang mula mengeras. Uncle, saye tidk buat perkara macam ni, saye nii isteri orang dan saye tidk mahu menduakan suami saye, rayu saye.

Ala Rasiffa ini rahsia kitaorang berdua saja, uncle pun tak mahu merosakkan rumah tangga Rasiffa, tapi uncle merayu sama Rasiffa berilah peluang sekali jer pada uncle untk k rasa Rasiffa punya faraj , tolong la Rasiffa sekali ini saja, lepas nii uncle tak minta lagii, 15 tahun uncle berusaha untk k memulihkan dan menegangkan pelir uncle, kali ini dia bolehh tegang, mmg uncle akan menyesal kalau tidk dapat menggunakan peluang ini, lagi lagii dengaan badan Rasiffa yang mmg uncle idamkan selama ini, rayu uncle Rajh panjang lebar.

Dalam keadaan diri saye yang masih buntu memikirkan perkara tersebut, uncle Rajh telah berjaya menanggalkan baju saye yang telah basah lencun itu mendedahkan tetek saye yang montok serta bahagian atas badan saye yang putih kuning itu.

Saye memegang tangan uncle Rajh yang berusaha melonggarkan ikatan kain batik yang saye pakai. Tanpa berlengah lagi uncle Rajh menyambar puting susu saye yang telah mengeras sehinggakan badan saye terbaring di katil.

Uncle Rajh menyonyot puting susuku sambill menjilat dan meramas keseluruhan tetek saye. saye mula kegelian kerna perlakuan tersebut tidk pernah dilakukan oleh suami saye. Kebiasaan suamiku cuma meramas ramas tetek dan menggosok gosok faraj saye sehingga berair, selepas itu dia terus menindih dan menyetubuhi diri saye sehinggalah dia memancut air mani nye kedalam faraj saye.

Saye tak kisah sangat tentang hubungan seks kerna telah menjadi tanggung jawab saye untk k melayan suami saye yang penting asalkan dia puas. Kini pertahanan diriku semakin goyah bila diasak oleh uncle Rajh.

Saye terus dibuai nafsu yang dimainkan oleh uncle Rajh pada bahagian atas badan saye. Uncle mesti janji, sekali ini jer tau, akhir saye mengalah dengaan uncle Rajh. Uncle Rajh tersenyum melihat diriku yang telah menyerah, uncle janji tapi kali ini uncle mahu rasa Rasiffa punya faraj boleh, pinta uncle Rajh lagii.

Saye mengangguk lemah, sayu dan sedih kerna terpaksa menyerahkan kehormatan kepada lelaki yang bukan suami saye. saye melepaskan tangan uncle Rajh yang berusaha untk k melucutkan kain dan seluar dallam saye.

Kini saye berkeadaan telanjang bulat di hadapan lelaki yang bukan suami saye. saye cuma memejam mata kerna malu berkeadaan bgitu dan pasrah dengaan apa jer yang akan dilakukan oleh uncle Rajh terhadap badan saye.

Terhenjut henjut badan saye menahan hentakan pelir uncle Rajh kedalam faraj saye. walaupun faraj saye telah pun lencun tapi kehangatan batang pelir uncle Rajh tetap dirasai. Geselan kepala pelir uncle yang tidk bersunat itu pada dinding faraj saye tetap memberi kenikmatan membuatkan saye kegelian, tanpa saye sedar saye sendiri mengerang ngerang ketika uncle Rajh menghenjut pelir uncle kedalam faraj saye.

Cerita Sex Pelir Besar Jiran Puaskan Isteri Sundal

Hampir 20 minit uncle Rajh menikmati badan saye, peluh jantan nye mula keluar, bgitu juag dengaan saye yang mula kepenatan mengangkang untk k nye dan menahan asakan pelir uncle pada faraj saye.

Kini saye dapat rasakan uncle Rajh mula menekan batang pelir uncle sedalam dallam nye kedalam rongga faraj sehingga kepala pelir uncle menyentuh pintu rahim saye yang menyebabkan saye kesenakan menahan tekanan pelir uncle mula mengembang dan berdenyut denyut menandakan dia akan mengeluarkan air mani nye, belum pun sempat saye menghalang uncle Rajh daripada memancutkan air mani nye kedalam rahim saye, berdas das pancutan dan semburan hangat air mani nye membasahi rahim saye sehinggakan menimbulkan rasa sensasi yang hebat pada badan saye faraj saye kembali mencengkam batang pelir uncle Rajh dan badan saye mengejang lagi lalu terasa air mani saye keluar lagi untk k klimak saye yang ketiga.

Saye terkulai lemah, bgitu juag uncle Rajh yang masih terkulai kepenatan di atas badan saye. setelah pulih saye menolak badan uncle Rajh dari badan saye lalu mengeluarkan batang pelir uncle yang masih terendam dallam faraj saye.

Saye bangkit ke bilik air lalu membersihkan sisa air mani uncle Rajh yang bertakung dallam rongga faraj saye. Uncle Rajh mengucapkan berbanyak bannyak terima kasih kepada saye di atas kesudian saye memberi layan seks kepada nye tadi.

Menggunung pujian nye pada diriku di atas kenikmatan yang diperolehi nye dari tubuhku. Uncle Rajh mahu mengulanginya lagi sekira nye saye memberi peluang kepada nye lagii. Disebalik penyesalan di atas keterlanjuran saye tadi, ada rasa kepuasan yang tak terhingga dallam badan saye hasil daripada penangan batang pelir uncle India jiran saye tue.

Setelah dihitung hitung jadual haid saye , saye bernasib baik kerna saye tidk subur ketika ini, diharapkan benih India yang ditanam oleh uncle Rajh ke dallam rahim saye tidk akan menghamilkan saye.

Menyedari kesilapan saye yang telah mencurangi suami saye dengaan membenarkan dan menyerah badan saye untk k dinikmati oleh uncle Rajh tempoh hari, akutelah memberi layanan istimewa kepada suami saye yang baru pulang daripada outstation.

Malam itu jer kita melakukan 3 kali persetubuhan dimana saye memainkan peranan aktif untk k memuaskan nafsu seks suami saye. tetaapi bgitu saye menyedari hakikat nye walau sebanyak mana pun air mani suami saye di lepaskan kedalam rahim saye, ianya tak mampu untk k menghamilkan diriku kerna kandungan sperma suami saye yang sedikit dan tidk subur yang telah disahkan oleh doktor kesuburan.

Sebab itu lah saye sukar untk k mengandung secara normal, saye mengandungkan anak sulung kita yang telah pun berusia 5 tahun itu secara suntikan terus benih suami saye pada benih saye.

Nasib baiklah kecurangan saye tempoh hari tidk dapat dihidu oleh suami saye. Manakala perhubungan keluarga saye dengaan keluarga uncle Rajh macam biasa seolah olah tiada apa yang berlaku antara kami.

Dua bulan selepas kejadian tersebut, saye terkejut disapa dari belakang oleh uncle Rajh ketika saye sdg mengelamun melayani perasaan sendiri di beranda rumah saye. Hai Rasiffa termenung sahaja, tak sihat ke, tanya uncle Rajh.

Oh uncle Rajh, terkejut saye, sihat saje terkenang kisah lalu, jawab saye bersahaja. Mana suami dan anak tanya nye lagii. Mereka kat padang permainan sana jawab saye lagii. Dari tadi uncle tengok Rasiffa termenung saja, ingatkan tak sihat, manakan tahu mengandung lagi ke, ujar uncle Rajh lagii.

Ala uncle, kalau saye sakit ke, tak sihat ke, mengandung ke bukan ada orang mahu ambil tahu ke, jawab saye dallam nada merajuk. Eh kalau Rasiffa mengandung uncle pun kena jaga Rasiffa jugak sebab uncle pun ada syer dallam perut Rasiffa tue, ujar uncle Rajh sambill tergelak gatal.

Saye turut sama tergelak kecil, tak adalah uncle, benih yang uncle tanam hari tu tak menjadi, saye tak subur hari tue, jawab saye selamba. Ooo nasib baik lah ye, risau jugak uncle fikirkan perkara tue, maklum lah benda sedap uncle rasa rugi kalau uncle pancut luar, ujar uncle Rajh lagii.

Sudahlah uncle perkara tu dah lama terjadi mahu buat macam mana, saye memotong cakap uncle Rajh bila melihat suami dan anak saye telah pulang. Hai uncle lama tak nampak, suami saye menyapa dari jauh.

Hai rizal, uncle mmg selalu ada, kamu tu yang jarang nampak, asyik sibuk dengaan kerja saja, balas uncle Rajh sambill bersalaman dengaan suami saye. Terima kasihlah uncle kerna sudi menjaga dan menolong keluarga saye, sepanjang ketiadaan saye, ujar suami saye lagii.

Saye cuma tersenyum mendengar mendengar pujian tersebut, suami saye tak tahu yang uncle Rajh telah berjaya menikmati dan menyetubuhi isteri nye ini. kita hidup berjiran biasalah, kenalah ambil tahu jg, jawab uncle Rajh tersenyum.


Cerita lucah Pelir Besar Jiran Puaskan Isteri Sundal
  • Baginilah uncle sebenar nye minggu depan sekali lagi saye kena outstation kat sabah seminggu, macam biasalah mahu minta tolong uncle tengok tengok kan famili saye ni, ujar suami saye lagii.
  • Rizal jgn susah hati, famili rizal uncle anggap macam famili uncle jugak jawab uncle Rajh. walaupun sedikit terkejut saye dah biasa dengaan perkara macam tue, selalu ditinggalkan suami. Sehari sebelum suami saye berangkat ke sabah, dia telah menyetubuhi diriku sepuas puas nye, sampaikan dallam satu malam tue, kita melakukan 3 kali hubungan seks.
  • Saye tak kisah mmg tugas saye sebagai seorang isteri untk k memuaskan nafsu seks suami saye. Bila dia puas dengaan layanan saye tak adalah dia mahu menggatal cari lain ketika outstation nanti.
  • Sepanjang ketiadaan suami saye, bolehh dikatakan setiap hari uncle Rajh menjenguk kita sekeluarga dan bertanya khabar dan keperluan kami. saye terharu jugak dengaan sikap ambil tahu uncle Rajh tersebut.
  • Rasa nye tak rugi tak rugi saye menyerahkan badan saye untk k dinikmati oleh uncle Rajh dulu. Sebelum kejadian tempoh hari uncle Rajh tak lah serapat sekarang ini. Suatu petang sebaik jer pulang dari kerja, uncel Rajh memberi tahu dia dan isteri nye akan bermalam dirumah anaknya di kepong, kerna menantu nye akan melahirkan anak bila bila masa saja.
  • Tetaapi bgitu sekiranya saye memerlukan bantuan dan pertolongan nye saye bolehh menelefon atau sms kepada nye, dia akan pulang membantu. Kebetulan pula malam tu hujan dan ribut di ikuti kilat sambung menyambung berlaku dengaan hebatnya.
  • Saye dan anak saye berada dallam ketakutan dengaan keadaan sedemikian. saye cuba menelfon dan sms suami saye tetaapi tiada balasan, tahu tahu jelah kerja di kawasan pendalaman sabah, mgkin tiada liputan signal disitu.
  • Selepas itu saye cuba menelefon dan sms uncle Rajh menyatakan kita dallam ketakutan kerna hujan dan ribut yang kuat sdg melanda. Uncle Rajh membalas sms saye menyatakan dia kan pulang kerumah nye, lagi pun ada barang yang perlu disimpan.
  • Setelah hampir 1 jam menunggu, anak saye telah pun terlena dallam ketakutan tetaapi saye tidk dapat melelapkan mata kerna risau dengaan keadaan hujan dan ribut tersebut. saye tak mampu menangani sebarang kemungkinan secara berseorangan, oleh itu saye bertekad meminta tolong uncle Rajh menemani kita malam ini.
Saye tak kisah sekiranya uncle Rajh mahu menikmati tubuhku lagi malam ini, asalkan kita anak beranak berasa selamat. Ketika unce Rajh menelefon saye mengatakan dia telah berada dirumah nye, keadaan hujan dan ribut masih belum reda.

Uncle seorang jer ke, tanya saye ketika menjawab panggilan uncle Rajh. Ye la, untie masih disana, jawab uncle Rajh. Kalau macam tue, uncle tidur disini jer lah, temankan kami, ujar saye lagii.

Pelir Besar Jiran Puaskan Isteri Sundal cerita malay lucah, kisah seks Pelir Besar Jiran Puaskan Isteri Sundal, isteri curang Pelir Besar Jiran Puaskan Isteri Sundal

Pelir Besar Jiran Puaskan Isteri Sundal


Kalau Rasiffa tak kisah, uncle no problem, jawab uncle Rajh tertawa. Datanglah, saye tunggu ni, balas saye lagii. Malam itu saye sengaja memakai kaftan longgar tanpa coli dan seluar dallam kerna saye tahu tetek dan faraj saye mgkin akan menjadi sasaran uncle Rajh malam ini.

10 minit kemudian uncle Rajh mengetuk pintu rumah saye, saye menyambut nye dengaan penuh senyuman kehadiran uncle Rajh yang cuma memakai kain pelikat dan baju singlet. Sorrylah uncle, menyusahkan uncle saja, ucapan pertama saye ketika menyambut kedatangan nye.

Tak pe Rasiffa punya pasal, puncak gunung ke lembah ke uncle sanggup datang, jawab uncle Rajh. Menantu dah bersalin ke, tanya saye lagii. Belum lagi tapi dah masuk labor room dahh, sana ramai yang jaga die, sambung uncle Rajh lagii.

Wah cantiklah Rasiffa malam ni, seksi pulak tue, puji uncle Rajh sambill merenung tubuhku. Ala tak ada yang seksi nye uncle, semua nye uncle dah tengok dan dapat rasa dah pun, jawab saye sedikit manja.

Uncle Rajh tergelak kecil mendengar nye. Anak dah tidur ke tanya nye lagii. dahh, takut takut pun tertidur jg, ujar saye. Uncle mahu minum ke, nanti saye buatkan, ujar saye meneruskan bicara.

Tak payah susah susahlah Rasiffa, lagi pun uncle telah bannyak minum disana, mahu keluarkan lagi air adalah, lagipun malam malam begini uncle minum susu saja, ujar uncle Rajh lagii.

Ala susu untk k orang dewasa tak ada lah uncle, susu anak saye je ada, mahu bagi susu saye pun tak ada anak kecil lagii, jawab saye dallam nada bergurau dan dikuti ketawa oleh uncle Rajh.

Kalau Rasiffa punya tak payah ada susu, uncle sanggup hisap, kalau mahu anak kecil kenalah bagi mulut satu lagi tu minum susu uncle, balas uncle Rajh jugak dallam nada bergurau.

Sorry la Rasiffa uncle bergurau, tak pe lah Rasiffa uncle tak kisah tak payah lah susah suah, lagi pun esok Rasiffa kerja, pergi lah tidur ujar uncle Rajh lagii.

Tapi malam nii uncle tidur kat luar je lah ye, bukan tak mahu bagi tidur kat dalam, anak saye ada kat dalam, takut nanti dia terjaga kan susah pulak nanti, ujar saye lagii.

Tak payah susah susah lah Rasiffa atas sofa nii pun uncle bolehh tidur, ujar nye lagii. Ala atas tilam nii selesa sikit, tadi uncle jugak cakap mahu keluarkan air uncle kan, tak pelah nanti saye temankan lah sampai air uncle habis keluar, uncle nii macam tak biasa dengaan saye pulak, rungut saye.

Uncle Rajh tergelak memahami kiasan saye, sebenar nye uncle mmg mahu terkencing dari tadi lagi tahan ni, jawab nye. saye turut sama tergelak, pergi je kencing kat toilet tue, tapi jgn lupa basuh bersih bersih pelir uncle tue, nanti Rasiffa tolong keluarkan air mani uncle pulak, ujar saye selamba.

Ooo yang tu uncle pastikan sentiasa bersih semata mata untk k Rasiffa, tapi bnr ke Rasiffa mahu bagi sama uncle lagi ni, tanya uncle Rajh mahu kan kepastian. saye mengangguk tersenyum, susah payah uncle datang menemani kita ni, biarlah malam nii saye tolong uncle pula melepaskan nafsu uncle dengaan badan saye, ujar saye lagii.

Tapi uncle tak ada protection ni, kondom tak ada ni, ujar uncle Rajh lagii. Uncle jugak cakap dulu kan, tak nikmat kalau pakai kondom, jadi malam nii tak payah pakai kondom, uncle nikmatilah puas puas badan saye malam ini, kalau uncle mahu saye hamil dengaan benih uncle, pancut kat dallam saye tengah subur ni, kalau uncle tak mahu saye hamil, pancut kat luar saja, ujar saye lagi sambill melirik senyuman menggoda kearah uncle Rajh.

Baiklah Rasiffa sayang, nii la yang buat uncle sayang sangat kat Rasiffa ni, mmg uncle teringin sangat mahu kan Rasiffa mengandung denagn benih uncle ni, ujar uncle Rajh tersengih.

Setelah menyiapkan tempat tidur untk k uncle Rajh saye berbaring di tilam tersebut menanti dan bersedia untk k disetubuhi oleh uncle Rajh. saye merelakan malam ini faraj saye disula oleh batang pelir berkulup dan rahim saye dihangatkan dengaan benih benih pakcik India ni.

Saye cuma tersenyum melihat uncle Rajh yang siap berbogel bila keluar dari tandas dengaan batang pelir uncle yang hitam legam itu keras menegang dan bersedia untk k memuaskan faraj saye yang siap sedia basah ini.

Kalau dinilai dari segi fizikal uncle Rajh ni, mmg hilang selera seks saye, tetaapi mengenangkan saye pernah mengecapi kenikmatan bersetubuh yang telah diberikan oleh uncle Rajh, saye merelakan sekali lagi tubuhki dinikmati oleh uncle Rajh demi untk k mengecapi kepuasan bersama.

Saye membiarkan uncle Rajh menelanjangi badan saye tanpa seurat benang dan merangsang nafsu saye yang telah terangsang ini dengaan meromeng tengkuk saye, meramas ramas tetek saye serta mengosok gosok lembut faraj dan kelentik saye.

Saye membalas pelukan uncle Rajh dan meluaskan lagi kangkang saye disaat uncle Rajh mula menggesel gesel kepala pelir uncle pada alur faraj saye. saye mengerang menahan kegelian dan kesenakan disaat uncle Rajh mula menekan kepala pelir uncle yang mula memasuki rongga faraj saye.

Disebabkan keadaan faraj saye yang cukup terangsang dan berair memudahkan batang pelir uncle Rajh menerobos memasuki rongga faraj saye sehingga kedasar nye. Kini keseluruhan batang pelir uncle tenggelam dallam lubang faraj saye sehingga saye rasakan bulu kemaluan uncle Rajh rapat bertemu dengaan bulu kemaluan saye.

Ukuran pelir uncel Rajh yang besar dan panjang serta membengkok itu menyebabkan saye terpaksa menahan kesenakan dallam kenikmatan yang terasa hingga kedalam rahim saye. tetaapi bgitu kegelian dan kehangatan serta kenikmatan yang disalurkan oleh pelir uncle Rajh mengatasi segala nye.

Ternganga mulut saye sambill mengerang ngerang kenikmatan disaat uncle Rajh mula menghenjut faraj saye, gerakan keluar masuk pelir uncle dengaan rentak perlahan dan laju itu menyebabkan saye telah klimaks beberapa kali dan setiap kali saye klimaks uncle Rajh memberi peluang kepada saye untk k menikmati sepenuh nye.

Tetaapi bgitu saye melihat uncle Rajh masih steady menikmati badan saye walau pun peluh jantan mula keluar membasahi badan kami. pelir uncle masih kuat meragut kenikmatan yang disediakan oleh faraj saye tanpa ada tanda tanda untk k memancutkan air mani nye.

Saye yang telah kepenatan mengangkang itu perlu melakukan sesuatu untk k mempercepatkan klimak uncle Rajh agar persetubuhan ini dapat disudahkan. Disaat uncle Rajh menhenjut pelir uncle memasuki faraj saye, saye memeluk badan nye dan melingkarkan kaki saye pada pinggang nye dan faraj saye mengemut pelir uncle sekuat mgkin sambill menggoyang goyang punggung saye.

Gerakan tersebut menyebabkan pelir uncle Rajh tertanam rapat di dasar faraj saye sehingga kepala pelir uncle menyentuh rapat pintu rahim saye. saye menahan kesenakan akibat tusukan tersebut, tetaapi bgitu saye terus berusaha agar uncle Rajh memanncutkan air mani nye.

Setealh beberapa ketika melaku gerakan tersebut uncle Rajh mula mengerang dan saye rasakan kepala pelir uncle mula mengembang lalu melepaskan berdas das pancutan air mani nye kedalam rahim saye.

Setelah diarsakan tiada lagi air mani yang keluar dari pelir uncle Rajh saye melepas lingkaran kaki saye pada pinggang nye dan terdampar kepenatan. Ketika uncle Rajh memancut nye air mani nye saye jugak klimak ketika itu, sekira nye diteruskan persetubuhan ini sesungguh nye saye tak mampu lagi mahu klimak stlah saye rasakan lebih lima kali saye klimaks dikerjakan oleh pelir uncle Rajh.

Cite lucah pelir Uncle Memenuhi Lubang faraj saye saye membiarkan uncle Rajh terdampar atas badan saye dan pelir uncle yang masih rapat terendam dallam faraj saye. Kehangatan air mani uncle Rajh yang memenuhi rahim dan rongga faraj saye masih terasa.

Setelah tenaga kembali pulih saye menyuruh uncle Rajh mencabut pelir uncle dari faraj saye kerna uku mahu kebilik air. saye cuma membersih bahagian luaran faraj saye jer dan membiarkan air mani uncle Rajh bertakung dallam rongga faraj dan rahim saye kerna saye bersedia untk k hamil dengaan benih tersebut.

Saye meminta tidur didalm bilik menemani anak saye, uncle Rajh yang masih kepenatan cuma mengangguk tersenyum kepuasan. teruk jugak faraj saye dikerjakan oleh uncle Rajh tadi, lebih satu jam saye disetubuhi oleh nye, terasa sengal dan longar segala sendi saye kerna penat mengangkang dan pedih terasa faraj saye menahan asakan pelir uncle Rajh yang agak besar dan panjang itu.

Duan bulan kemudian saye mula terasa loya dan pening, saye ke klinik untk k membuat ujian kehamilan dan keputusan mmg saye disahkan hamil yang besar kemungkinan hasil daripada hubungan seks saye dengaan uncle Rajh.

Sepanjang tempoh kehamilan tersebut mmg uncle Rajh menjaga keperluan dengaan baik sekali. Disebabkan kesibukan tugasan kerja suami saye dia tidk menaruh syak wasangka terhadap kandungan tersebut. Lantaran kebaikan dan sikap ambil tahu uncel Rajh terhadap diriku meyebabkan saye tidk kisah sekira nye uncle Rajh mengambil kesempatan untk k memuaskan nafsu nye dengaan tubuhku.
Pelir Besar Jiran Puaskan Isteri Sundal ***
Pelir Besar Jiran Puaskan Isteri Sundal,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Pelir Besar Jiran Puaskan Isteri Sundal cerita malay lucah, kisah seks Pelir Besar Jiran Puaskan Isteri Sundal, isteri curang Pelir Besar Jiran Puaskan Isteri Sundal, porn, erotic Cite Blue, Pelir Besar Jiran Puaskan Isteri Sundal


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/