Faraj Awek Seksi Dijolok Suami

March 09, 2016, in category
Faraj Awek Seksi Dijolok Suami | Kisah sex nii pengalaman aku semasa bekerja di Kuala Lumpur. aku berumur 26 tahun, sudahpun berkahwin dan mempunyai anak, so daah ada agak cukup pengalaman dalam bab seks ini. Semasa itu aku mengendalikan 4 buah projek sebuah jabatan kerajaan di empat buah bandar di utara tanah air.

Selalunya dalam sebulan, aku akan melawat dua kali kesetiap tapak projek dan akan bermalam di hotel yaang berhampiran. apabiila agak kerap outstation ini, maka banyaklah awek dan perempuan yaang aku temui.

Gadis awek dan perempuan dari utara ini agak peramah dan agak lawa lawa orangnya. aku ingin ceritakan berkenaan hubungan aku dngan Felina. olih krn aku bertolak dngan kereta aku dari kl dalam jam 9 pagi dan meeting selesai dalam jam 5 petang, aku agak keletihan hari itu dan selepas sahaja meeting di tapak projek, aku pon bergegas untuk check in di hotel yaang telah ditempah olih secretary aku.

Dia mencadangkan aku menginap di Hotel Summit je krn agak berdekatan dngan tapak projek untuk meeting aku yaang seterusnya esok hari. Sesampai di hotel aku terus check in dan masuk kebilik 182, tanggalkan pakaian, capai towel dan terus mandi shower air panas.

Fuh... lega rasanya dpt mandi dan segar kembali rasa badan ini. Selepas itu perut aku terasa lapar pula. Lalu aku pon pakai pakaian baru dan turun ke lobby. Rupa rupanya hotel ini bercantum dngan shopping complex.

Dari lobby hotel blh terus masuk ke lobby shopping. Waktu itu lebih kurang dalam 6 petang, dan agak ramai orang datang membeli belah. aku terus ke kfc di bawah lobby shopping (ikut panduan papan tanda) dan beratur untuk membuat pesanan.

Didepan aku ada seorang bohsia memakai baju kebaya merah nipis, bertudung kecil, nampak sikit alur burit nyer. aku tak nampak mukanya sbb dia membelakangi aku. Disebabkan bajunya agak ketat, maka terserlahlah bentuk tubuhnya.

Agak solid dan montok cetus hati aku. Hai harap harap mukanya pon oklah. Selepas dia membuat bayaran dan berlalu, semasa itulah aku terlihat mukanya, wow putih dan mancung hidungnya, macam anak mami.

Aku tersenyum dan sidia pon membalasnya. aku pon membuat pesanan dan bayaran sebelum mencari tempat duduk untuk makan. Alamak, semua mejanya penuh daah ada orang duduk. Tiba tiba aku terlihat si kebaya merah memandang aku sambiil tersenyum dan melirikkan matanya kearah kerusi kosong dihadapannya (meja kecil dngan 2 tempat duduk).

Lalu aku memberanikan diri menghampiri mejanya dan menanya sama ada aku blh berkongsi meja denganya. dia kata blh sbb dia pon seorang saja. aku pon memperkenalkan diri aku dan dia pon menyatakan namanya Felina.

Kerja kat pejabat swasta di bm ini sebagai kerani akaun. Umur dia 25 tahun lepasan upm. aku pon ceritalah perihal kerja aku dan bagaimana aku blh berada di bm.

Aku tanya kenapa makan seorang diri, kekawan mana? Kekawan main bowling kat tingkat atas (aku tak tahupun ada bowling di sini) katanya. dia tak main sbb jari telunjuknya ada kesan luka terkena pisau memasak yaang masih belum sembuh bnr dan menunjukkan parutnya kepada aku.

Kamipun teruslah bercerita sambiil aku sesekali menjeling kearah dadanya yaang montok. Selepas makan, kamipun keluar dan menuju ke bowling alley. sambil berjalan itu baru aku perasan tingginya dalam 5kaki 4inci, kainnya terbelah tepi dan sesekali terserlah betis yaang putih dan gebu.

Sesampai disana kekawannya daah tak ada, mngkin berselisih jalan, lalu dia pon telefon dngan handphone dan katanya mereka daah turun makan kat kfc. dia kata kat mereka ingin balik dulu sbb dia daah makan.

Cerita Sex Faraj Awek Seksi Dijolok Suami

Aku menemaninya seketika sebelum menghantarnya ke tempat meletak kereta dibawah dan sempat jg memberi nombor handset aku bila ada kelapangan kata aku kepadanya. aku balik ke bilik dan membaca surat khabar sambiil menonton tv.

Dalam fikiran asyik teringatkan si Felina yaang baru aku kenali tadi. Kalau ada dia ketika ini alangkah bestnya. Tiba tiba dalam pukul 10 malam aku terima panggilan handset. Rupa rupanya si Felina tadi.

Tanyanya aku tengah buat apa. Lalu aku katalah sedanng teringatkan dia dan kalau dia ada dngan aku masa ini alangkah bestnya. Akhirnya selepas agak lama bersembang aku berjaya memujuk Felina supaya datang ke bilik aku.

Dalam pukul 11 dia sampai dngan sebuah beg sandang kecil. Katanya senang ingin terus pergi kerja esok hari. Kali ini dia pakai jeans levis dngan low cut t shirt tapii terlindung dngan tudungnya.

Kami bersembang lagii dan aku capai tuala suruh dia mandi dan bertukar pakaian. dia terdiam sekejap dan mngkin berfikir sesuatu. tapii aku pujuk dia dan katakan jangaan risau tak ada apa apa yaang berlaku (ayat cooling off yaang selalu aku gunakan kepada bohsia).

Dia masuk kebilik air dan aku pon menukar pakaian aku dngan kain sarung yaang dibekalkan olih bini aku. Sebentar kemudian dia keluar dngan memakai baju tidur kuning cair yaang tak jarang sangat tapii masih blh melihat bebayang tubuhnya.

Bra dan panties yaang berwarna putih dpt dilihat dngan jelas. Rambutnya dilepaskan ke paras bahu dan wow, baru aku perasan yaang Felina ini ada sepasang lesung pipit apabiila tersenyum lebar.

Dia pon datang dan duduk dibirai katil double deb aku. aku pon apa lagii mulalah pasang ayat yaang memuji dan power untuk mencairkan hatinya serta menghilangkan rasa mengelabahnya. Lama kelamaan dia pon beransur menhampiri dan berbaring di sebelah aku sambiil bersembang dan menonton tv.

Lalu aku pon perlahan lahan memegang jari tangan kanannya. Pada mulanya seakan dia nak melarikan tangannya tapii gengaman aku agak kuat dan diapun kelihatan semacam separuh hati je ingin tarik jarinya.

Amboi sejuknya tangan dia dan mukanya yaang putih itu mula kelihatan kemerahan. aku ulit jarinya sambiil merenung matanya dalam dallam dan perlahan lahan aku mencium pipinya, terus keningnya dan akhirnya menuju ke bibirnya.


Cerita lucah Faraj Awek Seksi Dijolok Suami
  • Dia seakan nak mengelak tapii seperti tadi separuh hati je dan akhirnya bibir kitorang bertaut. Mulanya sekejap sahaja tapii selepas itu agak lama. Nafas Felina mula kencang dan aku mula buat sup lidah.
  • Rasanya Felina agak kekok tapii ini sudh biasa bagi aku. Kelihatan Felina memejamkan matanya setiap kali aku menciumnya, dan semakin lama respon darinya semakin baik. dia daah pandai cuba menghisap lidah aku walaupun tak berapa menjadi.
  • Kemudian aku menukar target aku ke lehernya dan Felina mengeliat kegelian. Perlahan lahan aku buka butang bahagian atas baju tidurnya dan ini mendedahkan sebahagian besar bukit tetek nya. Felina cuba menahan tindakan aku tapii aku lebih pantas darinya dan mula mencium tetek nya.
  • Buah dada nya agak besar jg (aku tak pandai ingin ukur saiz sebenar tetek pompuan ini tapii bagi aku saiz s, m , l dan xl sahaja yaang aku tahu) untuk Felina ini bolehlah diketorikan dalam saiz antara l ke xl.
Mulut aku mula naik ke bahagian atas tetek nya dan akibat Felina bnyk mengeliat, secara tak lansung putingnya terkeluar sendiri dari branya. Putingnya berwarna pink kemerahan dan agak kecil kalau dibangdingkan dngan saiz tetek nya.

Tangannya cuba menarik putingnya dari mulut aku tapii aku tarik tangannya keatas kepala dan duduk diatas pehanya. Felina kini sudh berada dalam kedudukan terkunci dngan aku diatas. Nafasnya bertambah kencang turun naik semakin laju apabiila aku menghisap kembali putingnya.

Tiba tiba tangannya memaut leher aku dngan kuat kearah tetek nya dan membuat aku pula kelemasan untuk bernafas. Akhirnya aku lepaskan putingnya dan mengangkat muka aku, dia pula kelihatan malu apabiila aku renung mukanya.

Faraj Awek Seksi Dijolok Suami kisah melayu sex, cerita lucah Faraj Awek Seksi Dijolok Suami, cerita malay seks Faraj Awek Seksi Dijolok Suami

Faraj Awek Seksi Dijolok Suami


Aku sambung dngan menjilat lembut puting dan tetek nya dan entah bila aku pon tak sedar telahpun membuka habis butang baju tidur Felina, memperlihatkan perut dan pantiesnya. apabiila tangan aku mula hendak mengusap pantiesnya, Felina menahan tangan aku sambiil menggelengkan kepalanya.

Aku pon memujuk dngan berkata hanya gosok kat luar saja. setelah diam sejenak Felina pon melepaskan tangannya. Lalu aku pon mengosok bahagian biji kelentitnya dari luar secara perlahan lahan.

Felina mula tidk keruan, mendesah bersuara ahh ahh setiap kali kelentitnya aku gosok. aku rasa Felina daah hanyut dalam nafsunya dan secara perlahan lahan aku cuba membuka pantiesnya. hnya separuh jalan je terbuka sbb Felina menahan dngan memegang pantiesnya, lalu cepat cepat aku jilat bijinya dan ini membuatkan Felina menjadi bertambah tidk keruan dan pantiesnya terbuka habis ketika dia mengangkat burit nya ketika menahan kesedapan jilatan aku.

Felina nampaknya daah hanyut dan kepala aku dicengkam kuat olih tangannya dan apabiila aku menghentikan jilatan aku dia mula menekan mulut aku lebih kuat. Bau faraj nya hanyir sikit tapii aku daah biasa dan air semakin bnyk keluar dari lubangnya.

Sesekali terdengar Felina berbisik sedap sedap sedap bang dan sesekejap ahh ahh. Akhirnya badan Felina menjadi kejang tanda sampai klimeks dan cepat cepat mulut aku dijauhkannya dari faraj nya.

Felina terdampar keletihan tapii aku masih belum selesai melaksanakan tugas aku. Entah bila kain sarung aku tadi sudh terjatuh dan kini aku berbogel sambiil secara perlahan lahan aku mengangkangkan Felina.

Kelihatan faraj nya yaang berbibir kemerahan amat menarik sekali dan dari bentuk lubungnya seolah olah agak sempit mngkin masih dara. Lalu kuarahkan batang butuh aku yaang telah lama menegang kealur faraj nya.

Felina masih tak bergarak dan aku gosokkan batang butuh aku didalam alurnya dan secara perlahan lahan menekan batang butuh aku. Tiba tiba Felina cuba mengiringkan badannya tapii sudh terlambat krn batang butuh aku sudh mula ingin memasuki lubangnya dan bahunya telah aku pegang erat.

Aku tekan lagii walaupun payah tapii air yaang bnyk dari lubangnya telah lebih memudahkan kerja aku. Sampai suku jalan, batang butuh aku terhenti olih kesempitan lubang dan mngkin dara Felina.

Akhirnya aku tekan batang butuh aku dan Felina terjerit kecil sakit bang. aku berhenti sekejap, tarik beberapa nafas sebelum meneruskan gerakan memantat aku. Mula agak perlahan tapii lama kelamaan semakin laju dan Felina mula menjadi tidk keruan dan mendesah semula.

Batang butuh aku terasa agak keras dan dalam 10 minit kemudian aku pon memancutkan sperma aku kedalam faraj Felina. Ketika memcabut batang butuh aku baru aku perasan ada sedikit kesan darah bersama lendir, tapii aku rasa Felina telah tiada dara sbb pengalaman dengannya tak sama ketika malam pertama aku dngan isteri aku dan bohsia aku yaang masih ada dara.

Setelah agak lama tetiba Felina menangis tersedu sedu. aku cuba memujuknya secara perlahan lahan aku tanya mengapa. Felina masih membisu tapii akhirnya bersuara dngan lemah menyatakan dia kesal atas apa yaang telah berlaku.

Aku kata tak apa yaang perlu dikesalkan krn aku akan bertanggung jawab sekiranya ada apa apa yaang terjadi kepada die. Akhirnya dia diam dan mula tersenyum dngan lesung pipit kepada aku.

Kemudiannya adalah dalam 2 kali kitorang buat projek sebelum terlelap keletihan. Bermacam stail yaang aku buat dan Felina memberi kerjasama yaang secukupnya. Lubang faraj nya pon daah tak ketat sangat lagi, senang sikit ingin keluar masuk.

Selepas itu setiap kali aku berada berhampiran bm, aku akan menghubungi Felina dan selalunya berakhir dngan bermalam di bilik hotel aku. Kini aku semakin jarang menemuinya krn projek aku di utara itu telahpun siap.

Berkenaan dngan dara Felina itu memanng sah sangkaan aku krn Felina ada mengaku yaang dia pernah membuat hubungan seks dngan pak wenya semasa kat upm. Darah yaang keluar bersama lendir itu mngkin krn koyak sbb daah lama tak ada batang butuh yaang masuk kedalam lubang faraj nya.
Faraj Awek Seksi Dijolok Suami ***
Faraj Awek Seksi Dijolok Suami,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Faraj Awek Seksi Dijolok Suami kisah melayu sex, cerita lucah Faraj Awek Seksi Dijolok Suami, cerita malay seks Faraj Awek Seksi Dijolok Suami, porn, erotic Cite Blue, Faraj Awek Seksi Dijolok Suami


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/