Bohsia Kolej Cipap Ketatnya Dipancut

August 16, 2016, in category
Bohsia Kolej Cipap Ketatnya Dipancut | saye sdang menjalani latihan praktikal namun saye masih tinggal di asrama universiti. Setiap pagi sebelum saye ke tempat kerja, saye melakukan rutin harian iaitu mandi, gosok gigi, cuci muka, mencukur misai dan mencuci baju. Selepas itu, saye akan memandu kereta ke tempat kerja.

Milsa adalah pemungut sampah di asrama saye. dia adalah salah seorang pekerja kontrak denngan sebuah syarikat pembersihan yaang mendapat tender untukk bersihkan kolej saye sepanjang tahun, iaitu 2 semester.

Setiap pagi, dari pukul 8 am hingga 8. 40 am, Milsa akan datang ke tong sampah di luar tandas itu dan membungkus plastik hitam itu. Sekarang saye akan ceritakan tentang Milsa.

Milsa berusia 20 tahun. Milsa mempunyai buah dada yaang saye anggap kecil, tapi oleh krna badannya kecil, jadi buah dada nya masih nampak menonjol di sebalik bajunya. Milsa tergolong dlm kalangan wanita yaang kurus dan bersaiz kecil badannya.

Pakaian seragam Milsa berwarna coklat gelap dan mempunyai belahan dada yaang rendah. saye sll cuba untukk berpura pura tidk dapat membuka kunci bilik atau gosok gigi lama lama untukk mengintai buah dada nya.

Cerita Blue Bohsia Kolej Cipap Ketatnya Dipancut

Tapi sll gagal. saye hampir berputus asa sehinggalah suatu hari. Pagi itu selepas saye mandi, saye melilitkan tuala ke pinggang dan berjalan ke bilik. memang tuala itu jer yaang ada di seluruh badan saye.

Seperti biasa, semasa saye berpura pura tidk dapat membuka kunci bilik, kunci saye terjatuh dan kaki saye tertendang kunci itu. Kunci itu melayang ke kaki Milsa. Milsa yaang sdang asyik untukk membungkus sampah itu terkejut.

Tapi, diaorang mengambil kunci itu dan memulangkan kepada saye. Semasa Milsa tunduk, posisinya kali ini memang tepat menghadap saye dan keadaan cahaya yaang terang pada pagi itu menyinar terus ke bahagian buah dada nya.

Memang kalau bab mengintai buah dada wanita ini perlu bergantung kepada nasib, warna baju yaang dipakai dan jugak pencahayaan. Kalau gelap, kami takkan dapat mengintai sebab tiada cahaya yaang menyuluh pandangan lelaki dan keadaan gelap sebab baju perempuan telah menghalang cahaya masuk.

Hari itu saye kira bernasib baik sebab semua faktor itu memihak kepada saye. Seperti biasa, saye seorang lelaki yaang normal. Jadi, semasa melihat colinya yaang berwarna putih di sebalik bajunya, batang konek saye terus tegak.

Saye masih berdarah muda, dan saye memang minat pada buah dada perempuan. Jadi, batang konek saye tertonjol jelas di sebalik tuala nipis yaang saye pakai. Semasa mengambil kunci dari tangan Milsa, saye sengaja menggunakan dua tangan lalu mengusap usap tangannya.

Milsa terkejut dan melepaskan tangannya denngan segera. saye senyum jer dan meminta maaf. saye katakan kepadanya yaang diaorang sangat cantik. dia menjawab manja, "Tipulah. ". Dan begittu lah bermulanya perbualan saye dengannya di tepi tong sampah.

Dari perbualan itu, saye mengetahui serba sedikit tentang latar belakangnya. Milsa telah bekerja untukk syarikat pembersihan itu selama 1 tahun. dia adalah anak sulung dan berasal dari keluarga yaang miskin.

Bayangkan pembaca, saye sdang berbual dengannya dlm keadaan saye hnya melilitkan tuala pada pinggang. Dan batang konek saye pada masa itu jugak tegak stim. saye melihat matanya jugak kadang kadang melirik ke arah tuala saye.

Jadi, saye rasa diaorang nampak batang konek saye yaang menjerit jerit di sebalik tuala itu. saye merancang untukk terus mendapatkan cipap nya pada hari itu juga. saye mengetahui diaorang akan mengelap lantai tandas itu selepas diaorang memungut semua sampah di bangunan yaang saye tinggal.

Jadi, selepas tamat perbualan ringkas tadi, saye menelefon tempat praktikal saye dan meminta cuti. saye memang diberi satu hari cuti setiap bulan. saye menunggu denngan setia di bilik mandi.

Sambil menunggu, saye tidk dapat menahan nafsu saye dan saye akhirnya melancap di bilik mandi itu. Selepas menunggu 30 minit, kiranya lama sangat saye rasakan, seperti berjam jam lamanya! Tapi akhirnya saye mendengar suara tapak kaki masuk.

Saye mengintai dari sebalik pintu bilik mandi. Ya, itu adalah Milsa! Air dibuka supaya Milsa menganggap ada orang sdang mandi. Milsa meneruskan kerjanya seperti biasa. dia mula mengelap lantai.

Saye membiarkan air itu mengalir dan menunggu Milsa menghampiri pintu bilik mandi saye. Semakin diaorang mengelap lantai, Milsa semakin mendekati pintu saye. saye menutup air yaang mengalir itu. Apabila jaraknya sdh hampir 1 meter dari saye, saye membuka pintu bilik mandi saye.

Dlm keadaan itu, saye berbogel tanpa seurat benang pun di hadapan Milsa. Milsa tercengang seketika dan melihat ke arah batang konek saye yaang panjang itu. Kesempatan itu saye gunakan sebaik baiknya! saye menarik tangan Milsa denngan sekuat hati dan diaorang telah berada dlm bilik mandi bersama saye! saye terus mencium cium mulutnya.

Dia yaang masih terperanjat tidk memberikan sebarang tindak balas. saye terus menyedut nyedut lidahnya. Kemudian, tangan saye masuk ke dlm bajunya dan meraba raba buah dada nya. Milsa mula sedar akan perbuatan saye dan diaorang cuba lari.

Cerita Kongkek Bohsia Kolej Cipap Ketatnya Dipancut Novel Erotik
Masih ingat pisau yaang saye gunakan untukk mengugut pensyarah saye? Milsa cuba lari, tapi saye tampar mukanya sekuat hati dan bibir diaorang mula berdarah. dia menahan sakit tapi saye tidk memberi sebarang peluang untukk diaorang lari.

Kemudian, tangan saye mengeluarkan pisau yaang saye letak di lantai. saye menyentuhkan pisau denngan perlahan ke arah mukanya dan menggerakkan pisau itu perlahan lahan dari pipi ke puting buah dada nya yaang masih berbungkus di sebalik bajunya.

Kemudian, pisau itu saye tujukan ke arah pinggangnya. "Kalau nak selamat, berdiri diam diam di dinding ini! " begittu lah saye mengugut Milsa! Pisau itu benar benar telah menghentikan pemberontakan Milsa.

Kisah Seks Bohsia Kolej Cipap Ketatnya Dipancut

Tapi, tangan kanan saye tidk dapat beraksi meraba buah dada nya! Tangan kanan saye mesti memegang pisau itu untukk pastikan Milsa tidk lari! Jadi, saye pun meneruskan menyedut lidahnya.

Dia tidk memberi balasan dan saye mula bosan! dia asyik menangis dan menangis semakin kuat. saye mencuba cara lain. Pisau saye masih di pinggangnya dan tangan kiri saye membuka bajunya.

Dia menangis semakin kuat. Nafsu telah menguasai saye dan saye sedikit pun tidk kasihan kepada Milsa! Malahan, saye semakin ghairah krna saye semakin menguasai keadaan itu! Selepas menanggalkan bajunya, saye menyumbat mulutnya denngan baju itu.


Citer Seks Bohsia Kolej Cipap Ketatnya Dipancut
  • Yes! Akhirnya diaorang tidk bersuara lg walaupun air matanya terus mengalir lebih deras. Kini tinggal colinya jer yaang membungkus dada. saye membuka coli itu denngan cepat. Ini semua saye belajar semasa saye menolong Lin, Ana dan Puan Ayuwati membuka coli mereka! Tak sampai 5 saat, colinya jatuh ke lantai dan menjadi basah.

  • Aduhai, cantiknya buah dada diaorang walaupun tidk sebesar mana. saye menjilat jilat putingnya. Tangan kiri saye meraba raba buah dada nya. saye menumpukan di sana selama 10 minit. dlm tempoh itu, Milsa nampaknya tidk menangis lg namun tubuhnya mengeliat seperti ikan yaang baru dikeluarkan dari air.

  • Saye mengetahui dari pengalaman bahawa Milsa telah terangsang. Inilah masanya! saye menanggalkan seluar uniformnya dan celana dalamnya juga. Satu lg perempuan yaang mencukur botak kemaluannya! Pisau saye masih di pinggangnya sebab saye takut diaorang lari.

  • Saye memang suka cipap yaang botak, tanpa sedikit bulupun. Ini memudahkan saye menjilat jilat dan lebih senang saye mengesan biji kelentit perempuan. Milsa masih dlm posisi berdiri. saye memaksa kaki kirinya dinaikkan ke dinding bilik mandi.

  • Dia menggelengkan kepala! saye rapatkan pisau itu ke daging pinggangnya! dia menurut. Kini saye dlm posisi mencangkung untukk menjilat cipap nya itu. saye menjilat jilat belahan cipap nya seperti menjilat aiskrim.

Kisah Melayu Bohsia Kolej Cipap Ketatnya Dipancut

Saye yakin Milsa sdang menikmati perbuatan saye. Kini Milsa semakin mengeliat tubuhnya. saye mencari cari biji kelentitnya, jumpa! saye terus menjilat di sana. Badannya seperti terkena kejutan elektrik dan menghayun tidk tentu arah.

Kini, saye telah menguasai diri Milsa. Jadi, saye meletakkan pisau saye. saye terus menjilat jilat cipap nya. dlm agak agak 2 minit sahaja, kakinya yaang di dinding itu tidk dapt bertahan dan menjepit kepala saye.

Dia menekan kepala saye. saye tahu diaorang telah mencapai orgasme. Tugas saye sdh 50 % selesai. saye mencapai semula pisau saye dan memaksanya membuat gaya doggie. dia yaang masih menikmati sisa orgasmenya tadi menurut denngan lemah.

Kini saye nak merasmikan anak dara seorang ini! Hati saye bersorak gembira, batang konek saye menjerit jerit! Tapi, Milsa tidk dapat menjerit krna mulutnya telah disumbat denngan bajunya. saye yaang sememangnya telah bogel menghalakan batang konek saye ke cipap nya.

Dia menggelengkan kepalanya lg semasa merasakan batang konek saye mula masuk ke cipap nya. saye tidk peduli. saye terus memaksa batang konek saye masuk walaupun sempit. saye gagal 4 kali tak dapat masukkan sebab sempit sangat.

Cerita Seks Bohsia Kolej Cipap Ketatnya Dipancut

Saye tekad dan masukkan denngan sekuat hati dan tumpuan. Bless. saye rasa ada sedikit cecair mengena batang konek saye. saye membiarkan batang konek saye seketika untukk menikmati lubang baru itu.

Ahh. Sedikit panas dan sangat lembap. batang konek saye sangat menikmati keadaan itu. Kemudian, saye mengeluarkan batang konek saye 75% dan memasukkan semula. Gila. Sungguh enak rasanya! Kepala Milsa turut terangkat angkat.

Saye tidk pasti samada diaorang sakit atau menikmati batang konek saye. Itu semua saye tidk peduli. saye meneruskan acara sorong tarik itu. Sungguh nikmat rasanya. Nikmatnya sedikit berbeza denngan Lin dan Ana.

Mereka berdua masih di bawah umur, jadi cipap mereka masih belum berkembang sepenuhnya. Puan Ayuwati pula telah masuk golongan perempuan tua. cipap nya telah kehilangan rasa elastik dan rasa cengkaman.

Cipap Milsa pula baru masuk tempoh yaang sesuai. Seperti buah mangga yaang masak tepat tepat pada masanya, tidk terlalu muda dan tidk pula dagingnya menjadi lembik. Tapi, "mangga" Milsa telah ditebuk tupai.

Tupai itu adalah saye! Haha. Perasaan itu memang tidk dapat digambarkan denngan kata kata. Sangat enak, rasa seperti sdang terbang melayang layang, otak kosong tiada tekanan. saye meneruskan acara sorong tarik itu sangat lama, batang konek saye tidk mencapai klimaks cepat sebab tadi saye telah melancap.

Seronoknya semua itu. Kepala Milsa terangkat angkat sekejap, lepas itu menggeleng geleng sekejap. saye kira diaorang telah 3 kali orgasme. Setiap kali orgasme, Milsa akan meronta ronta dan menarik badan saye melekap kuat di badannya.

Cerita Melayu Bohsia Kolej Cipap Ketatnya Dipancut
Nampaknya diaorang sangat suka dan menikmati permainan saye. saye tidk dapat bertahan lama lagi, batang konek saye telah mencapai kemuncak maksimum. saye merasa ada cecair yaang akan meletup keluar.

Saye menahan seketika dan mencabut batang konek saye cepat cepat. saye memancut di luar, lantai bilik mandi itu penuh denngan kesan kesan sperma saye. Ahh ahh ahh. saye lupa dunia untukk seketika.

Bila saye sedar, saye lihat batang konek saye ada sedikit kesan warna merah. Sah saye telah merasmikan anak dara ini. saye menolong Milsa memakaikan pakaiannya semula. dia hnya menangis jer tapi saye kata saye sayang kepadanya dan sangat cinta kepadanya.

Saye kata saye telah meminati diaorang sejak kali pertama saye jumpa diaorang memungut sampah di luar bilik saye. dia kata diaorang jugak memendam rasa kepada saye tapi diaorang tidk sangka akan berlaku kejadian sebegini.

Saye melutut di depannya dan menangis seperti menyesali perbuatan saye. saye memohon ampun berkali kali. saye jugak berpura pura menangis di depannya. Akhirnya, diaorang berkata, "Sudahlah, Milsa pun sebenarnya seronok tadi, hnya Abang nie terlalu kasar pada mulanya. Tengok, pipi Milsa berdarah sebab Abang! " saye melumat lumat bibirnya dan diaorang membalas penuh kasih sayang.

Saye mengatakan "I Love You, Milsa" berkali kali kepadanya. Selepas itu, saye berpesan kepadanya saye ada hadiah untuknya. Baju putih yaang lusuh saye keluarkan dari almari saye. Kemudian, di depan Milsa, saye mengelar jari saye di hadapan Milsa.

Saye tuliskan perkataan "I love u" di atas baju putih itu. Milsa terharu denngan perbuatan saye dan memasukkan jari saye ke mulutnya. dia melarang saye berbuat seperti itu lagi.

Dia kata hatinya sakit kalau saye buat seperti itu. Baju itu saye hadiahkan kepadanya sebagai tanda cinta saye. Milsa benar benar terharu dan mengalirkan air mata semasa menerima baju itu.

Saye cium dahinya dan saye kata "Take it Milsa, I Love You forever".
Bohsia Kolej Cipap Ketatnya Dipancut ***
Bohsia Kolej Cipap Ketatnya Dipancut,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Bohsia Kolej Cipap Ketatnya Dipancut cerita seks, kisah blue malay Bohsia Kolej Cipap Ketatnya Dipancut, cerita melayu sex Bohsia Kolej Cipap Ketatnya Dipancut, porn, erotic Cite Blue, Bohsia Kolej Cipap Ketatnya Dipancut


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/