Sepupu Aku Bohsia Ganas

August 13, 2016, in category ,
Sepupu Aku Bohsia Ganas | Masa kat kolej, saya ada sorang member yanng agak poyo, tapi bleh la kawan denngan die. Satu hari dia cite kat saya dia ada sorang sepupu comel, dan social. Member saya cakap dia macam blh makan pasal bnyak dahh dia dengar cite orang kg pasal sepupu dia bohsia tapi member saya nii penakut, tak berani mahu try.

Saya cakap alah mcam tue pun susah ke? dia kata, kalo dua orang saya berani la. Pastu sepupu comel tue saya ajak saya follow dia balik kg tolong dia pasal dia mmg bernafsu kat sepupu dia tu.

Novel Kongkek Sepupu Aku Bohsia Ganas

Dia tunjuk gambar bohsia tu, peh mmg cantik dan tubuhnya mantop. saya cakap okeh je. Ujung minggu kitaorang balik umah die. Sampai umah die, dia tepon sepupu comel nye dia ajak datang.

Sepupu dia pun datang memakai pakaian yanng menegangkan batang saya, iaitu seluar tight hitam nipis denngan baju fit putih yanng jenis kain licin melekap menampakkan buah dada besarnya. Malam tue kitaorang dahh plan, saya denngan member saya ajak dia jenjalan denngan keta saya, pastu kitaorang belanja die.

Dia mmg jenis yanng selamba dan social, masa jenjalan kat taman, saya sengaja tembap punggung die. dia tdk menunjukkan sebarang reaksi malahan selamba je. saya pun pancing, saya cakap kat member saya malam nii mahu tengok cite, pastu sepupu comel tue cakap cite apa? Korang tak ajak saya pun.

Saya cakap kalo mahu tengok jom la, cite baeek punya. dia pun sengih senggih jer. Sampai jer kat umah, kitaorang pun masuk bilik diam diam pastu bukak cite blue.

Dia pun layan sekali denngan kita. Sampai kat satu part, saya tengok dia dahh lain mcam. Member saya pun dahh sengih2. saya pun menjalankan muslihatku. saya pun duduk sebelah dia pastu saya pegang2 peha bohsia nie.

Cite Sex Sepupu Aku Bohsia Ganas Citer Erotik
Dia tak beri respon, hnya membiarkannya. saya dengar nafasnya dahh semacam, perlahan saya meraba buah dada nya. dia hnya membisu dan buat2 tak perasan. batang kote ku menegang keras.

Tubuhnya yanng cantik itu menaikkan nafsuku. saya suh member saya buat2 tido. Pas tue saya pun apa lagi, saya peluk tubuhnya. dia menggeliat bila saya cium lehernya. kitaorang pun berdiri dan saya sambill memeluknya dari belakang, saya mencium lehernya dan meramas buah dada nya.


Cite Kongkek Sepupu Aku Bohsia Ganas
  • Dia mengeluh keenakan dan kenikmatan dicumbuiku. saya keluarkan batang kote ku lalu mengambil tangannya supaya memegang balak ku. denngan rakus dia meramas balak ku seperti meramas hot dog. Memberku masih pura2 tidur tetaapi sekali sekala membuka matanya.

  • Saya tahu dia mmg stim. saya kenyit mata suruh dia sabar dulu. saya pun mula meraba pantat minah nie. dia menggeliat denngan lebih kuat dan nafasnya semakin deras. Tubuhnya jugak mula memberi isyarat kenikmatan.
Saya pun baringkan dia atas katil, dan mula membuka pakaiannya satu persatu. dia tak membantah dan saya pun berbogel. balak ku mula kuselitkan di celah pantat nya. dia menggeliut sekali merasa keenakan batang kote ku.

Novel Blue Sepupu Aku Bohsia Ganas

Saya tak mampu bertahan lagi, maniku sudh di kepala balak. Perlahan saya masukkan balak ku ke dalamm pantat sepupu member saya nie, dan ia meluncur masuk denngan senang ke dalamm rahim yanng licin itu.

Balak ku mula bereaksi, krn dikemut pantat nya yanng licin dan panas itu. saya menghenjut henjut perlahan dan akhirnya, cret! Creet! Creet! Maniku memancut ke dalamm pantat panas pompuan ini.

Balak ku lega dan badanku terasa puas. saya pun tarik kuar balak ku dan suruh member saya plak lanyak sepupu die. Member saya pun denngan lahapnya terus sumbat lubang dia dan tak sampai 5 minit dia dahh terkulai pasal dahh pancut kat dalam.

Sepupu dia tak cakap apa pun, hnya terbaring lemah dibantai dua lelaki dan yanng bestnya pantat nya menyimpan dua jenis mani, iaitu mani saya dan member saya. Takut jugak saya dia mengandung tapi beberapa lama pastu member saya cakap takde apa yanng berlaku.

Sepupu Aku Bohsia Ganas ***
Sepupu Aku Bohsia Ganas,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Sepupu Aku Bohsia Ganas cerita lucah Melayu, Sepupu Aku Bohsia Ganas, novel kongkek Sepupu Aku Bohsia Ganas, kisah blue malay Sepupu Aku Bohsia Ganas, porn, erotic Cite Blue, Sepupu Aku Bohsia Ganas


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/