Tengok Isteriku Dikongkek Cikgu Kote Panjang

August 28, 2016, in category
Tengok Isteriku Dikongkek Cikgu Kote Panjang | Guru guru muda di sekolah ini memanggilnya Kak Fernna. "Oh, Kerfan, masuklah. " pelawa Kak Fernna dengaan senyum manja dan lehernya yang jinjang itu kelihatan melintok lembut mengghairahkan. "Tuan pengetua. " sampukku ragu ragu sambil menapak ke dlm banglow mewah itu.

"Abang Hannu baru ke jpn. katanya mesyuarat dengaan Pengarah". "Ooh gitu, baiklah kak, saye cuma nak ambil gambar tuan pengetua utk majalah sekolah itu. " "Kalau ya pun tunggulah minum dulu. Abang Hannu daah pesan dan tinggalkan gambar itu pada akak. Kerfan duduk dulu, akak ke dapur siapkan apa yang patut".

"tak usah sibuk sibuklah kak. Lagipun. tuan pengetua tak ada nie. " "Eh, Kerfan ni cam tak biasa pulak. Cikgu Martin kan orang harapan pengetua ? " "Harapan apa pulak kak ? " " Yalah. Kak Fernna dengar di sekolah itu, kerja kerja penting semuanya diserahkan kepada Kerfan. tak gitu? " "Bukan semua kak. Tuan Pengetua tau apa yang saye blh buat. Kalau kerja kerja menulis, mengedit majalah sekolah itu, bolehlah saye bereskan. Itulah tiap tiap taun kerja saye selain dari mengajar kak. " "Apa pun duduklah dulu, akak ke dapur. anak anak daah ke rumah neneknya mengaji".

Anak anak Kak Fernna tiga orang semuanya. Semasa di universiti, anak anak itu besar di atas dukunganku. kitaorang tinggal serumah. Masa itu Tuan Pengetua kita, Encik Hannu daah tahun 3, sementara saye dan beberapa kawan yang lain baru Tahun 1.

Cikgu Hannu masuk universiti stlah beberapa tahun mengajar sebagai guru keluaran maktab. Kak Fernna adalah anak muridnya. , Cikgu Hannu berkahwin dengaan Kak Fernna yang jelita itu. ketika bekas anak muridnya itu di Tingkatan 2.

Cerita Seks Tengok Isteriku Dikongkek Cikgu Kote Panjang

Semasa di pj akulah yang selalu menjadi anak suruhannya. saye menjaga anaknya ketika mereka hendak berasmara tengah tengah hari. Cikgu Hannu tak segan silu beritahu kitaorang supaya jngn mengada ngada nak mengintasi adegan legenda suami isteri itu.

"Kerfan, jauh lamunan itu? " Kak Fernna keluar dari dapur sambil menatang hidangan pagi yang menyelerakan. Ketika diaorang membongkok meletakkan hidangan di atas meja kecil di hadapanku, saye sempat melihat pangkal payudara nya yang gebu di sebalik baju tidur yang nipis dan lembut itu.

Gunung ghairah yang putih melepak itu menggamit seleraku utk menjilatnya. "Jemput Kerfan, jngn malu malu pulak. cam tak biasa dengaan akak Kerfan nie" "Bukan malu kak, tapi segan dan seram pulak saye nie. " "Eh, anak nie, mengada ngada pulak. Apa pulak yang hendak diseramkan pagi pagi begini ? " "Entahlah kak, saye rasa lain cam pulak pagi nie. " "kau ni mengarut betul Kerfan. " balas Kak Fernna sambil melabuhkan bontot nya yang gebu di atas sofa sebelahku.

Kitaorang hampir bersentuhan. Bauan yang dipakai Kak Fernna sungguh menaikkan nafsu kejantananku di pagi Sabtu yang berhantu itu. saye cuba mengelak hendak menjauhkan sedikit kedudukanku daripadanya, tetaapi Kak Fernna sempat menghalangnya sambil berkata.

"Kerfan, jngn lah segan segan dengaan akak, Kerfan tau tak, sejak di pj dulu lagi, akak selalu mengidamkan Kerfan. Semasa abang Hannu menggomoli akak, akak bayangkan badan hitam sasa itu adalah badan Kerfan. Ketika abang Hannu di atas dada akak, akak bayangkan, itu adalah Kerfan yang sedanng mengerjakan tanah lading akak. akak ikhlas Kerfan, akak benar benar nak menikmati kepuasan sek dengaan Kerfan! " Alamak! Mimpikah saye ini? Lidahku kelu, mataku terkebil kebil utk mempercayai apa yang saye dengar dan saye lihat sekarang.

"Kerfan, mengapa ni ? Kerfan tak suka akak ke ? " Masyallah! Siapa yang tak suka pompuan secantik ini. Semua guru muda di sekolahku, termasuk Ustaz Limmon yang baru balik dari al Ashar itu tergila gilakan bini pengetua ini.

Semuanya berdoa agar Cikgu Hannu cepat kojol – tak kira krna penyakit ke, accident ke atau apa apa jer asalkan mati. Kak Fernna jadi janda. Semua akan berebut rebut tak kira sebagai isteri pertama atau kedua atau ketiga kepada jantan jantan yang daah berbini dua itu.

Saye sendiri masih membujang. Bukan impotent tapi belum ada kesempatan dan kekuatan utk membina rumah tangga. Masa kuhabiskan dengaan menulis skrip drama radio, cerpen dan sekali sekala novel novel picisan yang tak bermutu sastera itu.

Asal dappat duit sedikit terus ke Golok atau ke Haadnyai malah ke daerah daerah utara Thailand utk mencari pompuan. Hari ini nampaknya saye mendapat hadiah paling berharga. Rezeki tersepak kata orang tua.

"Kak Fernna. " saye membahasakan akak walaupun umur kitaorang tak jauh berbeza. Sebagai isteri pengetua, pernah pula tinggal di rumah sewa yang sama semasa di universiti Malaya dulu, saye amat menghormatinya.

"Apa lagii Kerfan, peluklah akak. Kak Fernna nak merasai kehangatan pelukanmu. " Aduh mengancam sungguh pompuan ini. Kadang kadang saye pun hairan dengaan nasibku yang mudah mendapat perhatian pompuan.

Dari segi fisikal, saye kira ok jugalah. Sebagai orang Melayu, ketinggianku 5 kaki 10 inci agak luar biasa juga. Kulit putih kuning. Badan sasa walaupun tak kuat bersukan. Rambut ikal dan penampilanku yang agak menawan menyebabkan pompuan termasuk murid muridku seolah olah nak menyerahkan mahkota masing masing kepadaku.

Hari Kak Fernna pulak dating menyerah. "Dosa kak, nanti. " "Kerfan, please, kak betul betul nie. Ayuhlah yangg. " Kak Fernna daah tak dappat kontrol perasaannya. Katanya permainan mereka malam tadi berakhir dengaan kesimpulan yang longgar.

Biasalah katanya, abang Hannu daah jarang mempersembahkan permainan yang berkualiti. Tangan Kak Fernna daah mula merangkul leherku. Matanya bagai berair merenung wajahku. Bibirnya yang mungil menguntum senyum yang mengghairahkan.

Bibir yang basah itu bagai menarik narik bibirku utk mengucupnya sepuas hati. saye pun semakin tak tahan dengaan telatah manja dan genit kak Fernna yang sedanng mencecah 35 tahun usianya.

Tanganku secara spontan telah mula menjalari seluruh pelusuk tubuh Kak Fernna yang serba memikat itu. Kurasakan pepek nya yang mula berlendir dengaan air Mazi yang semakin membuak dari celah celah kelentiknya yang menegang dan suam itu.

Kak Fernna bigkas berdiri menarikku ke biliknya. Bagai lembu jantan dicucuk hidung, saye mengikut arahannya sambil berpelukan. Tanganku terus melekat di payudara nya yang masih tegang. Di atas katilnya yang empok itu, Kak Fernna mula membuka pakaiannya satu persatu.

Cerita Seks Tengok Isteriku Dikongkek Cikgu Kote Panjang Cerita Erotik
Kelebihan Kak Fernna, dlm penuh keghairahan itu, diaorang masih merengek ketawa. Ketawa manja yang membuat saye semakin bergelora cam ombak pantai yang menggila pada musim tengkujuh. dengaan mata bersinar berair dan tangan sedikit menggeletar, Kak Fernna membuka seluarku dengaan rakus tapi mengghairahkan.

Setiap riak rentak tubuhnya amat memberahikan. bontot nya bagai tanah lading yang subur minta ditajak digemburkan sepuas puasnya. Kak Fernna menarik batang kote saye yang mula menegang itu ke mulutnya yang berair bagai pompuan mengidam mendapat asam idamannya.

Kisah Kongkek Tengok Isteriku Dikongkek Cikgu Kote Panjang

Batang kote saye yang agak panjang kira kira 6 inci setengah itu dikulumnya sampai dappat kurasakan gelian anak tekaknya. Kelazatan yang kurasakan tak dappat digambarkan dengaan kata kata lagi.

Serasa saye mau meraung melahirkan rasa nikmat yang tak terhingga. Kuluman dan hisapan Kak Fernna amat menggila tapi cukup terkawal. Permaimannya bagai mengalahkan bintang bitang porno yang kulihat dlm filem filem biru di rumah kawah kawan bujang di quarters sekolah ini.

Masa itu elum ada dvd seperti sekarang. Belum ada komputer belum ada apa apa alat canggih seperti hari ini utk menikmati keghairahan sex. Kalau ada pun filem filem dan paling moden pita video.


Citer Seks Tengok Isteriku Dikongkek Cikgu Kote Panjang
  • Batang kote saye daah hampir lebam lebam dijilat, dikulum, dihisap dan kadang kadang digigit manja oleh Kak Fernna. Kepala kote ku terasa cam nak putus tapi amat mengasyikkan. Kadang kadang saye cemburu kepada Cikgu Hannu yang berkulit hitam itu dappat menguasasi si cantik molek yang montok dan putih melepak ini.

  • Kata ustaz Limmon, cikgu Hannu dan Kak Fernna tak ubah gagak menggonggong telur! sambil kak Fernna sedanng ghairah menggomoli Batang kote saye yang semakin menegang itu, tanganku meramas ramas pepek nya yang berlendir dengaan air Mazi yang melimpah ruah.

  • Bagai ditarik kejuta kuasa elektrik tangan kak Fernna merangkul leherku dan menarik mukaku ke pintu syurganya yang sedanng menggamit dahaga itu. Tanpa terasa apa apa kecuali ghairah yang menggila saye pula menerokai cipak Kak Fernna ke setiap pelusuk pepek nya yang amat mengghairahkan itu.

  • Kukulum kelentiknya yang tegang bagai mengulum icecream paling mahal di dunia ini. Kuhisap air pepek nya bagai meneguk brandy malam pesta konvo di um dahulu. Setan mula menggila dlm fikiranku.

  • Kujilat, kuhisap, kugigit kelentik Kak Fernna cam tak mau lepas lepas lagi. Perutku terasa kembung kekenyangan nafsu berahi yang tak bertepi. dalam keke jngn menahan ghairah, Kak Fernna masih ketawa manja dan punggongnya menolak nolak cam ditikam jarum.
Seluruh cadar tilam Kak Fernna daah mula basah oleh air pepek dan air kote ku yang membuak buak cam air sedanng menggelegak. Peluh membasahi seluruh tubuh kita. Kak Fernna mengangguk anggukkan kepalanya memberi isyarat supaya saye membenamkan Batang kote saye ke dlm lubangnya yang dlm dan gebu itu.

Cite Malay Tengok Isteriku Dikongkek Cikgu Kote Panjang

Mukanya agak berkerut sedikit ketika kepala kote ku meredah bibir pepek nya yang berair dan berlendir itu. Gaya bibir dan pejaman matanya amat memberangsangkan kote ku utk menerokai lubang pejal dan penuh kemutan yang melazatkan.

Saye rasa cam tenggalam di lautan madu yang serba mengasyikkan. Bunyi bibir bibir cipak Kak Fernna ketika diterjah, disorong tarikkan oleh btang kote saye dan itu amat memberahikan. Bunyi pepek berair Kak Fernna cam irama musik klasik yang amat syahdu dan mengkhayalkan.

Setiap kali kote ku menerjah batu merian Kak Fernna, diaorang ketawa kegelian dengaan air mata melimpah bagai manik berderai. Bulu pepek nya yang agak tebal dan hitam segar itu menambahkan kelazatan kote ku menerjah keluar masuk pepek nya.

Style face to face daah hampir setengah jam berlalu, masing masing masih bertahan dengaan penuh ketegangan yang memberangsangkan. Kak Fernna memusingkan badannya dengaan menolakku ke sisi dengaan mantap dan lembut.

Die mula menonggengkan punggung tonggek seksi nya dengaan doggy style pulak. Cara ini amat ketat dan ketara sekali kepada kepala kote saye yang panjang. Tusukanku sentiasa sampai ke pangkal.

Cerita Blue Tengok Isteriku Dikongkek Cikgu Kote Panjang

Kadang kadang saye menghalakan kepala kote ku ke lubang punggung nya yang terkemut kemut itu tetaapi saying pula nak meninggalkan lubang syurga yang semakin marak dan hangat itu. Sekali sekala saye menjilat samai kering lendir lendir yang membuak buak dari celah celah kelentik dan lurah lurah cipak Kak Fernna yang baunya tak dappat kugambarkan dengaan kata kata.

Hanyir dan maung tetaapi melazatkan. Tali perutku daah mula rasa kejang cam nak putus. Pinggangku mula terasa sakit sakit tapi permainan kitaorang belum menampakkan tanda tanda akan berakhir. Kak Fernna masih ghairah mempersembahkan permainan yang serba mantap dan padu.

Matanya yang kuyu dan senyumnya yang syahdu masih gagah mengajakku bercumbu. Nasib baik malam tadi saye daah melancap dan menyemburkan sperma yang pekat dan hangat sambil melihat gambar hardcore di daun terup yang dihadiahkan oleh Mr, Siva krna saye menyiapkan beberpa buah karangan bm Julai paper yang nak dihafalnya utk peperiksaan kertas bm yang sentiasa gagal itu Cerita Mr.

Siva membantai anak anak murid kitaorang di sekolah ini akan saye ceritakan dlm keluaran akan datang. Puas menonggeng, Kak Fernna kembali menelentang dengaan kangkangan yang semakin luas dan posisi pepek nya yang amat menarik membuat Batang kote saye menerjah ke lurah yang licin dan dlm itu dengaan penuh ghairah.

Hampir satu jam persetubuhan ini berlaku baru saye mendengar suara rengetan dan ngerangan Kak Fernna yang cukup mengasyikkan. dengaan hentakanku yang padu dan mantap, saye lihat Kak Fernna mula mencapai klimaks dan memuntahkan lendir yang semakin membuak buak.

Cam setan durjana, saye hirup lendir pepek kak Fernna cam menghirup sarbat di syurga kata tok tok lebai kampung. Semacam tonik pula air cipak Kak Fernna. Lendiran ini memberi seribu kekuatan kepada syawatku dan semakin merah cam kote lembu yang sedanng ghairah menikam pepek betinanya.

Suara Kak Fernna cuma kedengaran memanggil namuku berulang ulang dan akhirnya mengacip bibir dan giginya cam orang kerasukan. Kak Fernna daah klimaks dengaan sempurna dan padu. Ia melepaskan keluhan kepuasan yang amat dalam.

Kisah Kongkek Tengok Isteriku Dikongkek Cikgu Kote Panjang
"Kerfan belum lagii ke? " itu jer suara kak Fernna ketika sekujur tubuhnya kelihat sedanng release serelease releasenya. "Belum kak. sekejap lagii Fernna, Fernna, Fernna. " saye jugak tak dappat bertahan lagi.

Pertanyaan kak Fernna bagai menarik seluruh sperma ku ke dlm pepek nya yang ranggi dan sempurna itu. Kubenamkan Batang kote saye sedalam dalamnya ke dlm pepek Kak Fernna yang rangup dan harum mewangi itu.

Kitaorang berpelukan hampir setengah jam. Kalaulah cikgu Hannu pulang ketika itu dan meletakkan senapang patah di kepalaku, saye rela mati dlm lubang syurga yang ranggi dan kemuncak persetubuhan yang berkualiti pada pagi itu.

Ketika matahari memancar cahaya terik saye mengeluh utk bangkit dari tilam empok dan tubuh montok Kak Fernna. "Ala manjanya adik akak nie, tadi bukan main gagah sekarang daah lembih pulak. " Gurauan Kak Fernna membuat kote ku bangkit semula.

Kak Fernna tanpa diduga mengulum lagii Batang kote saye cam anak anak mengulum aircream yang diminati. "Kerfan, anggaplah perjuangan kitaorang ini sebagai permulaan saja. kitaorang akan sambung lagi. Kerfan janjilah dengaan akak. " "Ya, Fernna, selagi Fernna masih memerlukan Kerfan, Kerfan akan tunaikan kehendak Fernna sampai bila bila! " Semenjak pagi itu, perhubunganku dengaan Kak Fernna berterusan pantang ada peluang.

Sehingga satu hari cikgu Hannu ditukarkan ke Sabah utk menjadi pengetua di salah sebuah maktab perguruan di sana. saye cam kucing kehilangan anak utk beberapa hari krna pepek kegilaanku telah berada jauh di negara bawah bayu itu.

Apa yang mengharukan perasaanku ketika Kak Fernna membisikan di telinga isteriku pada hari persandingan kita. "Sayang, sayang sungguh beruntung dappat suami cam Martin. akak doakan saying bahagia seslamanya". Kak Fernna meletakkan sampul yang berisi RM2, 0.

Ke dlm gengaman isteriku. saye minta tukar ke Sabah utk bertemu Kak Fernna di sana. Agar hubungan kitaorang dappat disambung semula. Malangnya sesampainya saye di Sabah, cikgu Hannu ditukarkan pula ke semenanjung utk menjawat jawatan Timbalan Pengarah Pendidikan di sebuah negeri di semenanjung ini.

Tengok Isteriku Dikongkek Cikgu Kote Panjang ***
Tengok Isteriku Dikongkek Cikgu Kote Panjang,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Tengok Isteriku Dikongkek Cikgu Kote Panjang cerita seks, kisah melayu blue Tengok Isteriku Dikongkek Cikgu Kote Panjang, kisah stim ghairah Tengok Isteriku Dikongkek Cikgu Kote Panjang, porn, erotic Cite Blue, Tengok Isteriku Dikongkek Cikgu Kote Panjang


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/