Isteri Ganas Kongkek Orang Lain

February 23, 2016, in category
Isteri Ganas Kongkek Orang Lain | Namaku Rindini dahh berumah tangga dan saya bahagia dengann kehidupanku sekarang walaupun tidak sepenuhnya bagai yg pernah saya impikan sewatu zaman remajaku dulu. saya tergolong dalam profesion yg agak berpengaruh jg di negara kitorang ini dan punya cukup segalanya untk bersyukur dengann kehidupan yg saya alami kini.

Suamiku seorang yg sangat penyayang terhadap diriku serta anak-anak kami yg dahh mula bersusun, mngkin krn sifatnya sebagai seorang pendidik yg berjiwa halus serta cukup memahami kehendak orang lain malah selama kami berkahwin belum sekalipun ia meninggikan suaranya terhadapku tetaapi apa yg salah ditegurnya dengann cukup berhemah.

Saya terkadang menangis krn cukup malu jika berdepan dengannya berbanding dengann diriku yg lebih kumal dan selekeh dalam kerja-kerja mengurus rumah tangga. Perkahwinan kami bukanlah atas dasar cinta atau pandang pertama tetaapi lebih kepada pertemuan jodoh yg diaturkan oleh pihak keluarga.

Sungguhpun semasa saya di kolej (la nie dahh jadi universiti) dulu saya mempunyai seorang kekasih (masih di tahap intermediate – belum sampai tenggek menenggek) dan menurut katanya ia jg mempunyai kekasih hati (belajar di u yg berlainan).

Sdang saya hanyut berkasih sayang tiba-tiba jer saya dikejutkan dengann berita ada orang masuk meminang mulanya saya menyangkakan kekasihku yg meminang tetaapi jika saya check semula rupanya orang lain yg saya tidak kenal langsung.

Saya memberontak tidak ingin menerima pinangan berkenaan dengann berhujah menentangnya daripada orangtuaku. Mereka jg sebenarnya lebih merestui hubunganku dengann kekasihku itu tetaapi mereka tergamam dan tidak dapat untk berbuat apa-apa sbb pinangan itu datangnya daripada seorang yg sangat-sangat diseganii serta dihormati dalam kampung kitorang.

Saya membuat keputusan untk bertemu dengann pihak berkenaan untk menjelaskan kedudukan sebenarnya diriku. Akhirmya saya ditemukan dengann sipeminang (bukan suamiku tetaapi datuk dan neneknya), berderau darahku jika melihat pasangan tua berkenaan krn selama inipun saya sangat menghormati serta memuliakan mereka malah setiap kali cuti panjang saya sering ke rumah mereka untk belajar pelbagai perkara termasuk masak memasak serta hal-hal agama.

Hatiku cair jika mendengarkan suara datuk yg begittu lembut meminta saya menerima pinangannya, tunang jer bukan apa-apa lagi kalau ditakdirkan tidak jadi tidak apalah kami tidak marah pada Rindini katanya lagii.

Masih ada harapan kata hatiku, baiklah hanya tunang jer sbb diri ini belum memikirkan soal kahwin masih ingin belajar lagii, eyalah kami akur dengann pintaan Rindini tambah mereka lagii.

Sebenarnya keluargaku serba salah kalau menolak pinangan mereka ini sbb apa kata orang kampung nanti sbb kalau orang lain kecik tapak tangan mesti nyiru yg ditadahkan memandangkan status serta nama baik famili mereka yg terkenal selama ini.

Mereka menunjukkan sekeping gambar seorang jejaka yg dari potretnya memang cukup handsome sbb mereka ini ada kacukan darah Parsi menurut apa yg saya ketahui tapi saya tidak tahupun datuk ada lagi anak yg masih bujang saya mencelah, bukan anak tetaapi cucu kami yg sesekali jer datang menjenguk sbb tinggal dengann emak bapanya jauh di perantauan apa yg saya tahu ia kini bertugas sebagai seorang pendidik.

Patutlah saya tidak kenal sbb bukan besar di kampung kitorang. Malam itu tersarunglah cincin intan berbatu lima di jari manisku tanda ikatan pertunangan telah terjalin dan pinangan telah diterima dengann rasminya.

Apa yg jelas soal hari langsung tidak blh dibangkitkan sama sekali itu adalah hak saya untk menentukannya. saya kembali ke kolej dengann hati yg gusar apatah lagi jika kekasihku melihat cincin intan di jari manisku habis bungkam hatinya, saya sebak lalu mencabut cincin berkenaan dan membuangnya tetaapi kekasihku mengambil semula serta menyarungkan kembali di jariku.

Jngn bertindak keterlaluan kelak memalukan famili sendiri katanya bukankah masih ada hari esok buat kitorang katanya memujuk sambiil meramas-ramas tanganku. Masa terus berlalu dan saya dahpun menamatkan pengajianku di kolej serta cukup bernasib baik dapat menyambung pengajian peringkat ijazah di salah sebuah universiti begittu jg dengann kekasihku kami sama-sama diterima masuk jadi harapan untk bersama kian menggunung.

Berbalik kepada tunangku kami tidak pernah bersua atau bertegur sapa dan selalu mengelakkan diri daripada bertemu, setiap kali dia ada di kampung saya tidak akan balik, pernah sekali dia mengutus warkah kepadaku tapi ku balas dengann bahasa yg agak keras walaupun tutur bahasanya blh mencairkan hati mana-mana pompuan yg menatap warkah berkenaan.

Pengajianku di universiti akan mengambil tempoh tiga ke empat tahun jadi adakah dia sanggup menanti begittu lama hingga lebih lima tahun nanti sdg kan usia pertunangan kami telah melampaui tiga tahun.

Harapanku biarlah dia yg memutuskan ikatan pertunangan dan tiada siapa yg akan menyalahkan keluargaku nanti. Satu hari saya menerima telefon dari seorang lelaki yg mahukan saya berjumpa dengannya di dewan asrama dia sah tunangku jika masa dia datang ke kl akupun tidak pasti.

Saya panik peluh membasahi tubuhku tidak tahu ingin buat apa last-last saya meminta room mate turun berjumpa dengannya menyampaikan sekeping nota ringkas. Ia membacanya, mengucap terima kasih lantas berlalu.

Apa yg ku tulis hanyalah helah untk tidak berjumpa dengannya tetaapi terpaksa jg bertemu dengannya esok hari. mate saya melompat naik dengann liuk-lintuknya fulamak kalau itulah tunangku katanya bagi dirinya no second tought zap terus jadi dan tambahnya lagi kalau saya tidak ingin blh rekomenkan dirinya naik jeles pulak saya dia yg lebih-lebih.

Esoknya jika saya turun dia dahh menanti, terpaku jg saya jika melihatnya itulah kali pertama kami bertemu pandang dia tersenyum memang handsome, kacak dan tinggi lampai orangnya. boleh cair hati melihatnya, dia meminta saya mengikutnya dng menaiki keretanya ada hal sikit ingin diperkatakan, saya memandang room mate pohon kepastian dan terus jer angguk kepala tanda tiada bantahan.

Saya tidak dapat lari lagi lalu melangkah masuk ke tempat duduk di sebelah driver dan kereta terus berlalu membelah kota. Rupanya kami berpergian ke sebuah lagi kampus universiti di pinggir kota dan sesudah mencari tempat yg agak sunyi kamipun mengambil tempat duduk.

Agak lama jg untk memecahkan kebuntuan krn tiada seoranpun yg ingin membuka mulut last-last saya give-up sbb lagi lama lagi lambat saya balik nanti. saya terus bertanya perlu apa dia ingin bertemu denganku sbb mengikut syarat yg ku berikan kepada datuknya.

Cerita Sex Isteri Ganas Kongkek Orang Lain

Stop dia memotong I undersatand fully understand sbb itulah dia ingin bertemu denganku. Akhirnya saya berterus terang mengatakan yg saya dahh ada pilihan hati sendiri tapi tidak mampu ingin tolak pinangan datuknya well indeed kitorang kena cari jalan keluar supaya semua orang puas hati, by the way dia sambung belajar kat universiti berkenaan sbb boring jg tunang lama-lama dan seperti saya dia jg tidak mampu ingin kata tidak kepada datuknya.

Akhirnya kami mengambil kata putus untk sama-sama membentangkan perkara ini kepada keluarga masing-masing dan kalau perlu kami akan bersemuka dng mereka. Kembang rasanya hatiku jika melihat peluang untk bersama kekasihku kini terbuka luas.

Saya memberitahu familiku yg kami akan balik hujung minggu nanti dan dia jg turut menyampaikan berita itu kepada datuk dan neneknya. kami kembali ke kampungku bersama dan disepanjang perjalanan kami rancak berbual mengenai bidang pengajian masing-masing tanpa sedikitpun menceritakan hal pertunangan kitorang.

Jika jer kereta memasukki halaman rumahku kami agak terkejut krn orang agak ramai gaya seperti ada kenduri di rumahku mngkin jg majlis kenduri bacaan Yassin malam nanti bisik hatiku.

Sebaik turun saya disambut oleh neneknya dipeluk cium dan dipimpin naik ke atas rumah, saya masih termangu-mangu tidak tahu apa yg terjadi sebenarnya, tidak lama emak memanggilku serta meminta saya cepat bersiap krn mak andam dahh lama menanti takut tidak sempat nanti katanya.

Saya meluru keluar lalu bertanya sapa yg ingin kawin nie sambiil air mataku dahh merembas keluar membasahi pipiku, ibuku terkejut malah seluruh ahli keluarga tergamam ehh bukankah engkau sendiri yg mahukan begittu jawab ibuku saya membantah jika pulak saya kata begittu , itu hari tuu yg beri tahu ingin balik bersama dengannya? Soal ibuku semula.

Saya dahh naik angin lalu terus menyerang tunangku mengatakan dia cuba perangkap saya dng cara ini habis bajunya koyak jika saya menyentapnya dng kuat, pihak famili menyabarkan saya malah datuk dan neneknya jg turut panik.

Perlahan-lahan dia mendekati diriku dia kata dia tidak berbuat demikian tapi mngkin berita kitorang balik bersama telah disalah anggap oleh famili kita, jadilah orang terdidik terpelajar jer belum mencukupi tambahnya lagii.

Barulah kami ketahui rupanya berita kami balik bersama telah disambut dng rasa gembira oleh datuk dan neneknya terus jer menghubungi kedua orang tuanya yg baru sampai dari perantauan pagi tadi untk sama-sama menumpang gembira.

Neneknya beranggapan kalau saya tidak ingin menerima tunangku masakan saya sanggup balik ke kampung berdua dengannya sdg kan selama ini bersua mukapun saya tidak hingin. Datuk dan neneknya bersyukur krn doa mereka dimakbulkan jg dan terlanjur mereka dahh tua eloklah kalau malam itu kami dinikahkan dulu sementara mencari waktu yg sesuai untk hari langsungnya nanti.

Barulah saya sedar jika saya memberitahu famili akan balik bersama tunangku telah disalahertikan oleh semua pihak krn selama ini saya mengelak berjumpa dengannya dan akhirnya saya sendiri yg terjerat.

Saya masih membantah, sekali lagi dia menyelamatkan keadaan datang berbisik kepadaku kitorang ikutkan jer sbb tidak baik membatalkan majlis yg sudh hampir bermula, dia berjanji tidak akan menyentuh saya walaupun sudh bernikah dan kalau perlu dia akan menceraikan saya jika itu yg saya mahukan.

Akhirnya kami dinikahkan pada malam itu dan sekali lagi jari manisku disarungkan dng cicncin berlian berbatu tunggal agak besar, neneknya meneteskan air mata kegembiraan. kami ditinggalkan berdua oleh semua orang untk memberi peluang kepada pengantin baru tapi apa yg berlaku adalah jiwaku berperang, Simon (bukan nama sebenar but nama itu saya senonimkan dng the world great lovers) memegang bahuku mengangkat daguku yg berjuraian dng air mata, menyekanya dng jari-jarinya lalu mengucup dahiku.

Saya terimamu sebagai isteriku walaupun cuma untk semalam jer tanpa mengujiskan walau sedikitpun perhiasan dirimu hanya pintaku izinkanlah saya mengucup bibirmu sebagai tanda kenangan yg kitorang pernah menjadi suami isteri katanya sayu.


Cerita lucah Isteri Ganas Kongkek Orang Lain
  • Saya merelakan Simon mengucup bibirku panas terasa jika jer dia mengucup bibirku maklumlah itu kali pertama bibirku disentuh oleh lelaki, dia mengucapkan terima kasih dan terus berlalu, malam itu dia tidur di rumah datuknya dan saya dibuai keresahan sehingga pagi.
  • Esoknya pihak keluarga telah memutuskan agar hari langsung di adakan seminggu selepas Aidilfitri nanti krn mereka tidak tahu apa rancangan sebenar kitorang. Semasa balik ke kl saya bungkam tidak tahu apa ingin cakap tambahan hari langsung dahh tidak lama lagi lepas nie puasa lepas tuu raya dan.
  • Simon berjanji akan mencari jalan keluar malah katanya dia sendiri akan membawa saya menikah nanti sebaik jer habis edah tapi dia meminta saya memikirkannya sambiil berdoa banyak-banyak mohon petunjuk.
  • Saya menangis sepuasnya di bahu kekasihku sambiil menceritakan apa yg dahh terjadi yg pada mulanya dia agak sangsi tapi jika bertemu dng Simon tidak lama selepas itu barulah dia faham akan perancangan kitorang.
  • Selepas itu kekasihku dahh agak jarang ingin berjumpa denganku tidak manis katanya sbb saya dalam apa jua keadaan adalah isteri orang terlalu bersalah rasanya berdua-duaan dng isteri orang tanpa pengetahuan suaminya.
  • Simon jg tidak menghubungi saya sbb he got to settle his own problem barangkali. Akhirnya jika hampir sampai hari langsung kitorang, kekasihku datang membawa hadiah. inilah jer yg mampu saya berikan seikhlasnya kau kawinlah dengannya tidak baik meyeksa bannyak orang dng percintaan kitorang hanya kenanglah daku sekali sekala dalam doamu mana tahu kitorang bisa bertemu lagi kemudian hari.
  • Jngn sedih tapi bergembiralah. saya menangis sepuasnya sambiil memeluknya saya merayu ambillah apa jer yg ada pada diriku saya merelakannya malah saya ingin dia memuaskan nafsunya, tebuklah saya dulu sebelum dia sambiil tanganku meraba-raba kangkangnya dng harapan butuh nya ingin keras saya dahh nekad malam itu.
Walaupun saya dapat merasakan butuh nya mula mengeras tapi kekasihku menolak tubuhku perlahan-lahan bukan saya tidak ingin dan bukan saya tidak sudi, saya tidak mampu menanggung dosanya nanti lebih baik saya melanggan pelacur daripada bermukah dng isteri orang tambahnya, hanya sebelum berpisah buat kali terakhir kekasihku cuma memegang jari manisku lalu mengucupnya.

Kesian dia bertahun-tahun bercinta cuma itu yg dia dapat tetaapi itulah lelaki sejati sbb itu saya masih menghormatinya sehingga kini malah saya menceritakan kepada Simon perilaku kekasihku itu. Simon kata andai kata dia diberi peluang sekali lagi dia akan cepat-cepat kawin lain agar kami tidak dijodohkan dan saya dapat bersamanya.

Malam persandingan kami meriah semuanya gembira cuma saya dan Simon jer yg memendam rasa tapi kekasihku telah bertemu dengannya dan mohon maaf krn tidak dapat melunaskan perancangan kami disebabkan terlalu bannyak orang yg akan menderita nanti biarlah dia tanggung seorang.

Isteri Ganas Kongkek Orang Lain cerita sex malay, seri lucah melayu Isteri Ganas Kongkek Orang Lain kisah blue seks Isteri Ganas Kongkek Orang Lain

Isteri Ganas Kongkek Orang Lain


Sesudah larut malam barulah Simon masuk ke bilik jika dilihatnya saya masih belum tidur dia memberi salam lalu ku jawab sambiil mencium tangannya. saya masih berpakaian pengantin tapi Simon dahh bersalin baju lain panas katanya.

Simon merapati diriku memegang bahuku, mengangkat daguku lalu mengucup bibirku, saya terus menyembam muka ke bahunya dan menangis sambiil berbisik Simon saya pasrah menjadi isterimu lakukanlah kewajipanmu dan seandainya kau bosan nanti buanglah saya ke tempat yg sebaiknya.

Simon mengesat air mataku udah jangaan nangis lagi nanti jika pulak kitorang ingin merasa madu malam pengantin kitorang nie katanya melawak. saya terus berdiri dalam bilik yg begittu terang krn saya ingin Simon melihat semuanya milikku untk memastikan bahawa saya masih suci belum ada yg luak pada diriku.

Saya membuka pakaian satu persatu dan sedikit demi sedikit anggota tubuhku terdedah bahagian dadaku kini cuma dibaluti bra, saya beralih kepada kain menanggalkannya lalu terus menjatuhkan kain dalam tinggal cuma panties berwarna putih yg menutupi pantat ku yg telah licin ku cukur tanpa sehelai bulupun yg tinggal.

Saya terhenti tidak dapat meneruskan membuka cangkuk bra krn tidak mampu menahan malu, Simon bangun sambiil menanggalkan pakaiannya cuma tinggal brief jer yg jelas kelihatan ada sesuatu yg menonjol di situ.

Dia melepaskan cangkuk bra sambiil menarik braku keluar, terpancul sepasang tetek yg mengkar dng aeriolanya berwarna kemerahan serta puting buah dada yg masih kecil. saya dapat melihat dng jelas tubuhku menerusi cermin besar yg terdapat dalam bilik peraduan kami itu.

Simon mengusap-ngusap manja tetek ku sambiil memainkan puting buah dada ku, saya mendakapnya terus mencium bibirnya dan kali ini kami benar-benar melakukan french kiss dng lidah bertaupan menjelajah mulut ke mulut.

Nafsuku yg terpendam sekian lama melonjak dng tiba-tiba seluruh tubuhku terasa bahang, tanpa diminta saya melorotkan terus pantiesku dan terserlahlah pantat gebuku yg ku jagai dan andami selama ini.

Mata Simon membulat melihatkan pantat ku yg sungguhpun kecil tapi tembam menebeng dng alur rekahannya berwarna pink serta sebutir mutiara tersergam indah di puncak alur. Tanpa sehelai bulu lebih menjelaskan segalanya milikku itu buat tatapan suamiku, saya nampak bonjolan di seluar dalam Simon kian membesar jelas nampak ia melintang.

Simon tidak tahan lagi terus jer melucutkan briefnya dan kali ini saya pulak yg terbeliak biji mata krn itulah kali pertama saya melihat batang butuh yg begittu besar, panjang dan tegar (walaupun saya pernah nampak butuh milik adik dan abangku tetaapi tidak sebesar dan sepanjang ini).

Batang butuh Simon terhangguk-hangguk dan saya nampak ada semacam air terkumpul di mulut kepala butuh nya. dia menggesel-geselkan kepala butuh nya di alur pantat ku yg dahh mula berair saya terus berbisik mampukah pantat ku menahan kemasukan kemaluannya yg besar dan panjang tu.

Kitaorang buat pelan-pelan tentu blh katanya dan kami perlahan-lahan merebahkan diri di atas tilam empok yg pertama kali digunakan itu. kami berkucupan dng penuh berahi habis satu badan saya dikucup, jilat dan diusap oleh Simon puting buah dada ku menjadi sasaran utama digentel dan dihisap semahunya dan entah berapa kali saya dahh klimaks saya tidak pasti lagii, Simon kemudiannya turun ke bawah pusatku dimain-mainnya pelvisku serta merta saya merasa kegelian yg amat sangat kemudian jari-jarinya semakin ke bawah lagi lalu menyentuh biji mutiaraku yg kini dahh tegak berdiri diulit-ulitnya biji berkenaan hingga mataku naik buntang menahan rasa berahi yg memuncak tiba-tiba saya terasa jari-jarinya membuka kelopak bibir pantat ku yg dahh cukup lencun, tahulah saya dia meninjau kulipis daraku yg masih intact menegang di ruang dalam lubang pantat ku.

Di masa yg sama jari-jariku secara spontan dahh mengurut-ngurut batang butuh nya sehingga tidak muat tanganku menggenggamnya, Simon terus menyenbamkan mukanya di celah kangkangku menjilat seluruh kawasan pantat ku sambiil lidahnya menyedut-nyedut biji kelentitku.

Terangkat-angkat jubur ku menahan keberahian yg amat tinggi ku alami ketika itu, Simon tidak tunggu lama terus mengacukan kepala butuh nya ke alur pantat ku yg merekah sambiil menekan-nekan manja.

Saya tersentak-sentak jika jer kepala berkenaan cuba membuka rekahan pantat ku sbb terasa begittu nyeri sekali. Perlahan-lahan dapat ku rasakan kepala butuh suamiku berjaya membelah alur pantat ku lalu masuk ke dalam hingga menyentuh kulipis daraku, saya tersentak lalu menolak badan Simon agar tidak meneruskannya, ia akur lalu menarik keluar semula lantas mengulit-ngulit sekali lagi kepala butuh nya ke biji kelentitku.

Jika saya telah memberikan resopon semula sekali lagi Simon menekan masuk hingga ke kulipis daraku dan berhenti, dia berbisik ke telingaku jika dia bilang satu. dua. tiga saya hendaklah mengangkat jubur ku ke atas secepat mngkin saya cuma memberi isyarat ya kepadanya.

Sayang kalau terasa sakit sayang tahan ye we got to do it anywhere tapi saya tidak tahu apa sebenarnya yg bakal dilakukannya. Satu. dua. tiga saya terus mengangkat jubur ku ke atas secepatnya dan Simon dng serta merta menekan masuk batang butuh nya yg dahh cukup bersedia tu.

Aduh. aduh. sakitnya. sakit Simon saya menjerit sambiil tanganku memeluk badannya tidak membenarkannya bergerak baik ke depan mahupun ke belakang. Batang butuh Simon terbenam menerobos dalam lubang pantat daraku yg kecil, perlahan-lahan dia merebahkan saya semula cepat-cepat saya memegang baki batang butuh nya supaya dia tidak dapat menekan masuk lebih dalam lagii.

Simon membiarkan jer batangnya yg sekerat masuk tuu terendam dalam pantat ku yg menyepit tidak membenarkan ia bergerak lagii, perlahan-lahan dinding pantat ku memberi ruang kepada bendasing yg memasukinya dng melonggarkan sepitannya dan Simon terus jer menarik keluar butuh nya tetaapi sebaik jer sampai ke hasyafahnya dia menekan semula ke dalam dng keras menyebabkan kemasukan kali ini begittu jauh hingga mencecah batu merianku dan sekali lagi saya menjerit sakit serta memaut pinggangnya.

Simon menyorang tarik perlahan-lahan dan tidak lama terus mencabutnya keluar lalu memegang batang butuh nya menghala ke mukaku, saya memejamkan mata tiba-tiba saya merasa cecair panas tumpah ke mukaku bertalu-talu sambiil mendengar suamiku mendesis bagaikan ular tedung yg sdg mengembangkan kepalanya.

Saya tidak berani membuka mata krn terasa cecair berkenaan turut tumpah di kelopak mataku. Jari-jari Simon melumurkan cecair berkenaan ke seluruh mukaku dan kemudian terdengar bukalah mata sayang everything will be ok, jangaan basuh muka biar ia kering dulu tambahnya lagii.

Simon rebah di sisiku tidak lama iapun terlena, saya duduk memeriksa pantat ku kelihatan ada sedikit darah meleleh turun ke jubur ku lalu jatuh ke pelapik kain putih yg sememangnya diletakkan oleh mak andam.

Saya menangis lagi tapi bukanlah krn sakit krn memang nyeri dan pedih masih terasa tetaapi disebabkan berakhirlah sudh zaman keperawananku yg selama ini ku jaga dan bercita-cita untk ku abadikan kepada kekasihku tetaapi takdir tuhan menjadikannya milik Simon suamiku pula.

Saya melihat batang butuh Simon yg dahh mengecil turut diselaputi kesan-kesan darah, saya memegangnya tetiba Simon tersedar sambiil tersenyum ia berkata tidurlah dulu esok jer kitorang cuci sambiil ia memelukku dan mencium dahiku dan lagi satu simpan semula bulu pantat biar lebat dan panjang yg nie sambiil memegang pantat ku macam anak-anak punya katanya lagii.

Semenjak itu saya tidak pernah lagi mencukur bulu pantat ku sbb suamiku cukup suka dng bulu pantat yg panjang dan lebat cuma sebelum bersalin jer ia akan mencukurnya tetaapi sebaik selepas itu akan ku biarkan panjang semula.
Isteri Ganas Kongkek Orang Lain ***
Isteri Ganas Kongkek Orang Lain,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Isteri Ganas Kongkek Orang Lain cerita sex malay, seri lucah melayu Isteri Ganas Kongkek Orang Lain kisah blue seks Isteri Ganas Kongkek Orang Lain, porn, erotic Cite Blue, Isteri Ganas Kongkek Orang Lain


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/