Isteri Mendayung Butuh Lain Depan Suami

February 26, 2016, in category ,
Isteri Mendayung Butuh Lain Depan Suami | Suamiku mengajak saya bercuti di kampong nenek, saya akui, sejak kita kawin, saya tdk pernah menjijakan kaki di kampong suamiku, jumpa pon masa mula mula nikah je dulu, lepas tu tdk pernah. Sebenarnya rasa berat di hati mahu ke sana, ye la orang bercuti pegi melancung, ni balik kampong.

Tambahan bila suami bagi tau kampong nenek tu jauh di pendalaman, tapi utk menjaga hati suami, saya ikut je kehendaknya. dlam perjanalanan saya bnyk mendiamkan diri, dlam hati dok fikir, macam ni agaknye rumah nenek diorang nie, siapa ada kat sana, ishh.

Mcm mcm bermain diotak fikiranku. Terasa penat jg sebab keadaan jalan yanng bengkang bengkok dan tdk terurus. Sunyi, kiri kana Jalan hanya ada hutan belukar, sesekali ternampak ladang kelapa sawit.

Setelah 5 jam melalui perjalanan yanng bagi saya agak sukar, kita sampai ke rumah nenek. Terkejut jg orang tua tu bila nampak kita sampai, yela, mereka tdk tau pon kita mahu datang, mahu bagi tau macam nie, rumah nenek bukan ada telefon.

Selepas besalaman dan berbual seketika, kita naik ke rumah usang nenek yanng kemas dan rapi. tdk ader perabut yanng menghiasi, tdk ader tv, tdk ader bekalan api letrik dan yanng paling mengejutkan saya, tdk ader air paip.

"bang, mahu mandi kat mana, kalau mahu buang air kat mana? " soalan saya. Suami saya hanya tersenyum, dari jauh terdengar nenek bercakap, Bolal. tolong tangkap ayam, kite ada tamu.

Siapa nek? jawab suara tue. orang kl datang kata nenek. Suami ajak saya mandi bersama die, suami suruh saya pakai kain batik, utk berkemban, pas tu selimut guna towel.

Saya ikut je apa kata suami, tapi dlam hati, ishh. masaalah benar la, mana biasa mandi pakai kemban. kita turun dari rumah menuju ke perigi di depan rumah. Keliling perigi ditutup daun kelapa, tdk de pintu pon makne nya masa kita mandi orang lain blh masuk giitu sahaja.

Dekat perigi ada tangga, yanng digunakan utk turun ke dlam parit takungan air parit yanng mengalir air nya nampak bersih dan jernih, mula mula suami turun dulu, masa diorang turun dan sampai ke dlm, diorang buka tuala bertelanjang bogel, jadi badan diorang kat dlam air, kalau gelap tdk nampak apa la tapi kalau waktu tengahari ke sure nampak butuh die.

Saya senyum sendirian. Pas tu saya ikut sama tapi tdk buka kemban. Suami kata jangaan buka kemban takut nanti orang nampak. saya senyum sahaja. dan ikut kata nya. rimas jg mandi ngan pakai kain.

Dan biasa mandi berbogel. Lepas 3 hari di kampong, saya daah mula rasa selesa dan seronok, udara bersih, sunyi dan tdk ader kebisingan. Bolal yanng nenek panggil mintak tolong tangkap ayam rupanya anak jiran sebelah rumah.

Baru lepas spm tapi tdk dapat melanjutkan pelajaran sebab tdk lulus. Badannye tegap, maklum la kerja kampong, tapi Bolal ni peramah dan pandai bergurau, saya dan suami rasa senang bergaul dengann nya.

Sepanjang kat kampong, nenek yanng masak. diorang tdk bagi saya masak, lgi pon saya mana reti mahu masak guna dapor kayu, tapi mahu jaga hati nenek, saya ke dapor jg tolong tolong nenek tiup api, pedeh jg la mata bila terkena asap.

Pagi tue, nenek demam, suamiku bawa nenek ke Bandar utk ambil ubat tapi saya tdk ikut, je mahu bermalas malas menikmati udara nyaman di kampong. Lebih kurang jam 10 pagi, terdengar macam ada orang mandi.

Aik. siapa lak yanng mandi, kan semua oraang ke Bandar. dengann hanya berkemban, saya buka daun tingkap yanng menghala ke telaga, buka sikit je mahu tengok siapa yanng mandi, rupanya Bolal yanng mandi, tapi mata saya terkaku bila melihat Bolal mandi bogel, mungkiin diorang fikir tdk ader siapa di rumah sebab keadaan rumah yanng sunyi dan kereta kita tdk ader.

Die pon tau kita semua ke Bandar. Badan Bolal nampak pejal dan sedikit gelap, mungkiin sebab selalu berpanas. Dadaku berdebar debar menunggu Bolal naik dari permukaan air, teringin rasa di hati mahu tengok macam ni agaknye butuh si Bolal pemuda kampung nie.

Tdk lama kemudian, Bolal naik dan terus mengambil sabun lalu menyabun badannye. Berderau darah saya bila nampak butuh Bolal yanng daah tegang, besar. Bolal menggosok gosok butuh diorang sambill memejamkan mata, rupanya Bolal sdang melancap.

Agak lama jg diorang melacap. dlam hati saya budak na blh tahan lama gak nya. tdk lama kemudian, nampak badan nya mengeliat dan dubur nya bergoyang goyang mungkiin daah terpancut cecair puteh 2 kot.

Lepas tu Bolal turun ke kolam dan menyelam. Dadaku terus berdebar bila melihat aksi Bolal tadi, secara tdk disedari, tanganku menggentel putting susu yanng daah mula tegang manakala tangan sebelah lgi mengentel biji kelentitku.

Em. enak sungguh rasanya. dlam hati mula terasa keinginan utk menikmati tubuh yanng kekar dan sasa dengann butuh yanng nampak besar tue. sambill menggentel-gentil. Mataku terpejam, aduh nikmatnya. lazat nya.

Habis basah puki saya. Suamiku balik agak lewat hari tue, tapi nenek tdk ader bersama, diorang memberi tahu nenek kena masuk wad, mungkiin sehari dua lgi baru keluar. tdk pe laa Bang.

Kata saya. kita tunggu sampai nenek keluar dan benar betul sehat baru balik kl. Suami saya tersenyum gembira. Keesokan paginya, suamiku ke Bandar lgi utk melihat nenek. saya tdk ikut sebab lebih suka duduk berehat je dan suamiku tdk membantah.

Lebih kurang jam 8 pagi, saya menuju ke kolam mandi hanya dengann berkemban tuala mandi yanng agak singkat hampir menampakkan pangkal ponggongku yanng pejal. dlam hati berharap agar Bolal terlihat diriku.

Sampai di perigi, saya membuka ikatan tuala dan menyangkutkan tuala di dinding perigi lalu perlahan lahan menuruni tangga di kolam. Terasa sejuk bila ujung kaki terkena air kolam yanng jernih.

Dngn perlahan saya terus menuruni anak tangga dan sedikit demi sedikit tubuhku tenggelam dlam air. Lalu saya menyelam beberapa ketika dan timbul semula. Aduh, sejukdan menyegarkan. saya hampir terlupa yanng ketika suamiku mengajakku balik kampong Nenek, jiwaku memprotes, kini baru saya tahu, betapa indah dan nyamannye kehidupan di desa.

Lama jg saya berendam di kolam sambill menggosok dan membelai tubuhku yanng gebu. Kemudian saya naik ke atas tangga dan duduk di tangga dengann hanya hujung kakiku je yanng mencecah air perigi yanng sejuk dan menyegarkan.

Saya pejamkan mata sambill tanganku membelai buah dada ku yanng mekar, tdk la besar sangat, hanya 34C. lama tangan saya berada di situ sambill mengurut buah susuku. saya tersentak seketika dlam hayalan bila terdengar saperti ranting kayu patah dipijak orang, Bila saya buka mata, saya ternampak seperti ada seseorang yanng memerhatikan diriku dari balik dinding perigi yanng hanya diperbuat dari daun kelapa yanng di anyam.

Saya pasti, saya menjeling dan nampak Bolal sdang memerhatikan gerak geriku. Menyedari kehadiran Bolal, saya bangun dan berdiri sambill melakukan gerak tubuh (exercise) ada ketikanya saya tunduk membelakangkan Bolal hingga kepala saya ke bawah, saya yakin dengann berkedudukan begini Bolal akan melihat puki ku dari arah belakang dengann jelas.

Kemudian saya berdiri semula dan menghadap ke arah Bolal lalu saya lentokan badan saya ke belakang dengann tujuan supaya Bolal dapat melihat puki ku dari depan dengann sejelas jelasnya.

Cerita Sex Isteri Mendayung Butuh Lain Depan Suami

Saya tau tentu Bolal sdang tdk tentuarah bila melihat puki ku yanng licin tanpa bulu. Kemudian saya mengurut urut buah susuku dan tangan sebelah lgi mengurut bibir puki ku yanng tembam sambill memejamkan mata, tanpa saya sedari, air puki ku mula keluar dan saya mula mengeluarkan bunyi erangan yanng halus dan nikmat.

Tiba tiba terasa ada orang memeluk saya dari belakang, terasa butuh nya yanng menengang. menikam dubur saya. saya tau mesti Bolal dan saya buat-buat terperanjat dan menoleh ke belakang.

Bolal !. apa kamu buat nie?. saya mengherdik. Tergamam diorang bila saya berbuat demikian, Lalu segera saya mencapai tuala saya an menutupi tubuhku. Maafkan saya kak, saya tdk sengaja mahu melihat kakak, tapi bila saya melihat, saya tdk blh mahu mengawal diri saya.

Maaf kan saya. diorang tunduk. kita terdiam seketika. tdk pe la Bolal. salah akak jg tapi Bolal mesti janji tdk akan beritahu sesiapa apa yanng Bolal lihat sebentar tadi.

Saya janji kak. kata Bolal. tapi nampak nya gementar. saya nampak seluar nya membojol aje. mesti butuh nya masih keras lgi. Lalu saya mempelawa Bolal naik ke rumah. Bolal mengikut je seperti orang ketakutan.

Bolal duduk di lantai ruang tamu ( di rumah nenek mmg tdk de kerusi pon). saya terus ke dapor mengambil dua cawan kopi lalu saya hidangkan pada Bolal. saya duduk dihadapanya dengann hanya memakai tuala tadi.

Mata Bolal segera terpaku bila terlihat puki ku tersengeh dihadapannya dan saya lihat dadanya berombak dan nafanya semakin laju. saya buat tdk perasan aje. yanng puki ku tersengih. Kenapa Bolal? tanye saya.

Ttak de apa kak. dengann suara yanng gugup. Abis, napa macam orang mahu pengsan sahaja. cakap pon mengeletar. takut ape! tanye saya. Ohh. ! maafkan akak Bolal ! tdk perasan lak.

Tuala akak ni pendek, dan benda akak. terbuka. Bolal tdk penah tengok ke. selamba aje saya tanye die. tdk pernah kak ! Baru tadi Bolal dapat tengok. kata Bolal Bolal suka ke tengok akak macam tadi, sambill saya menutup puki saya ngan tangan.

Suka. katanya sambi mula tersenyum, saya dapat melihat seluar Bolal daah mengembong. dan begerak-gerak. Tadi Bolal tengok akaknye, sekarang giliran Bolal bagi akak tengok Bolal punye. iish akak. Bolal malu la.

Die tersipu-sipu sambill tunduk. tapi mata menjeling kat puki saya. yanng terlindung sikit. Kalau Bolal tdk kasi tengok. nanti akak bagi tahu abg, yanng Bolal ngintai akak mandi. ujar saya.

Dngn perlahan Bolal bangun dan membuka zip seluarnya dan londeh kebawah. saya tergamam bila melihat butuh Bolal yanng tegang dan besar dan berurat, lalu saya pegang perlahan dan saya urut manja.

Bolal masih dlam keadaan berdiri dan memejamkan matanya apabila saya urut butuh nya. Apa Bolal rasa? Sedap kak. suara nya agak perhan dan mengeletar. Selama nie. Bolal urut sendiri sahaja.

Ujarnya. Kemudia saya masukan perlahan butuh Bolal dlam mulut saya dan saya hisap perlahan-lahan sambill lidahku bermain main di kepalanye dan Bolal mula menggelinjang. saya tau pasti tdk lama lgi Bolal akan terpancut, lalu saya kulum dan sedut kuat.

Puas jg saya kulum, sedut dan membelai telor nya yanng licin. tapi tdk jg air nya terpancut. kalau hubby saya daah lama terpancut. nie. kata saya dlam hati. Kak.

Sedap sangat kak. tdk pernah Bolal merasa senikmat ini,. ujar nya. Ok. sekarang giliran Bolal , boleh? kata saya. mahu buat mcm mana kak. Bolal tdk biasa. kata nya.

Saya ceritakan pada Bolal apa yanng hrus dilakukan satu persatu dari membelai buah susuku hingga lah bagaimana hendak memasukan butuh nye dlam puki saya. saya membaringkan diriku di atas tilam kekabu dan memejamkan mataku, mahu merasa macam ni pemuda kampung ni membelai tubuhku , mahu tau diorang faham ke tdk apa yanng telah saya ajar sebentar tadi.

Terasa tangan Bolal yanng kasar mula mengusap perlahan tetek saya yanng daah sedia tegang. Nyata berbeza sebab biasanya tangan halus (tidak pernah kerja kasar) yanng membelai tetek ku. Rasa geli geleman lak tapi sedap.

Bolal terus membelai dan mengusap, sesekali diorang meletakan jarinya ke atas putingku yanng dan tegang. Kemudian Bolal mula memicit tetek ku perlahan lahan sambill menggentel puting tetek ku. Cepat jg Bolal belajar.


Cerita lucah Isteri Mendayung Butuh Lain Depan Suami
  • Kata hati saya. Makin lama Bolal mengurut, membelai dan menggentel tetek ku, semakin nikmat kurasakan dan saya mula mengeluarkan suara halus kenikmatan. Napa kak, sakit ke Bolal buat? tanye nya.
  • Tidak! pandai Bolal buat,. sedap. lazat. kata saya dengann nada lemah. Kemudian Bolal meneruskan acara usap dan gentel di tetek ku. tetiba saya merasa Bolal meniarap di atas tubuh saya, terasa butuh nya yanng tegang bila terkena puki ku yanng dan basah sejak tadi.
  • Aii. cepatnye diorang mahu masuk. bisik hati saya. tapi saya mendiamkan diri mahu melihat sejauh mana kesabaran Bolal dan mahu tau diorang ikut tdk apa yanng telah saya ajar sebentar tadi.
  • Bolal mengerakan ponggongnya dan dengann gerakannya membuatkan butuh nya bermain di alor puki ku. Lepas tu terasa hangat di putting tetek , rupanya Bolal mula menghisap tetek ku sambill tangannya mengurut dan memicit tetek ku yanng sebelah lgi.
  • Aduhh. nikmat sungguh rasanye. saya tetap mendiamkan diri menikmati apa yanng diorang lakukan ke atas tubuhku sambill butuh nye bergerak di alor puki ku yanng daah banjir. Lepas tu terasa Bolal menggerakan lidahnye ke leher.
  • Bolal !. jangaan sedut, nanti ada kesan Merah. saya bersuara lemah. Bolal meneruskan jilatan di leher dan telingaku. saya terasa geli geleman. tapi nikmat. Kemudian Bolal menggerakkan lidahnya ke celah tetek ku dan terus ke bawah, memainkan lidah di pusatku dan terus ke bawah.
  • Terasa Bolal mencium dan mengigit tundun puki ku yanng agak tembam, dan membelek belek puki ku. Lepas tu diorang meneruskan jilatan dipeha kananku. Di angkat kaki kanan saya ke atas dan diorang menjilat serta menciumnya.
  • Lepas tu diorang meneruskan jilatan ke jari jari kaki saya. aduh. suami saya tdk pernah melakukan sedemikian. Kemudian Bolal menjilat jejari kaki saya dan mengisap mama jari kaki saya.
  • Rupanya nikmat jg diperlakukan demikian. pandai pula budak nie. bisik hati saya. Lepas tu Bolal menjilat jari jari kaki kiriku dan menghisap mama jari kaki kiriku pula, seketika kemudian Bolal meneruskan jilatan ke betis dan peha kiriku.
Kemudian terasa Bolal mencium puki ku dan terasa lidah diorang mula mencicah bibir luar dan diorang memulakan jilatan di situ. Selepas menjilat bibir kiri diorang menjilat bibir kanan. Kemudian terasa Bolal meletakan lidahnye di alor puki ku sebelah atas dan diorang mula membelah alor puki ku menggunakan lidahnya.

Isteri Mendayung Butuh Lain Depan Suami seri seks melayu, kisah lucah blue Isteri Mendayung Butuh Lain Depan Suami,cerita seks malay Isteri Mendayung Butuh Lain Depan Suami

Isteri Mendayung Butuh Lain Depan Suami


Dan saya mula mengerang kenikmatan bila hujung lidah diorang menyentuh biji kelentitku yanng daah lama mengembang. Bolal berhenti disitu dan menghisap biji kelentitku emm. sedap nya. Bolal. kataku dengann nada perlahan.

Kemudian Bolal membuka bibir luar puki ku dan mula menjilat bibir dlam saya yanng tersembunyi di balik bibir luar dan seketika kemudian terasa lidah diorang memasuki lubang puki ku , saya semakin tdk tahan dengann tindakannye yanng perlahan penuh kenikmatan.

Saya mula menggelupor dan mengerang, terlalu nikmat dan kemudian saya mencapai climax yanng pertama. Lepas tu Bolal bangun membuka kaki saya menjadikan saya terkangkang dan diorang berada di antara kakiku , saya lihat diorang tersenyum bila melihat puki ku dan terbuka menanti tikamananya yanng padu.

Bolal meletakkan hujung batang nya di atas biji kelentitku dan menggeselnya perlahan, terasa lembut tapi nikmat. Kemudian diorang memasukan kepala butuh nya perlahan dlam lubang yanng daah sedia menanti, perlahan tikamannye dan saya mula merasa senjatanya memasuki lubang puki saya.

Oh nekmat nya, terasa takuk Kepala butuh nya menerjah masuk. terasa urat urat butuh nya didinding lubang telaga saya,. aduh,. nikmatnya, terasa seperti baru pertama kali melakukan hubungan sex.

Mulutku ternganga dan mataku pejam, saya benar betul menikmati tikaman Bolal yanng amat perlahan tapi nikmat, makin lama semakin dlam dan akhirnya hujung senjata diorang sampai ke dasar. Bolal mendiamkan butuh nye dan saya mula mengemut ngemut dan membuai dan mengahayun kekiri kekanan bagai irama dangdut.

Saya memaut Bolal dengann kuat, dan mengepit Bolal menggunakan kaki saya, ke dua hujung kakiku bertemu dibelakang badan nya. Lepas tu mulut Bolal mencari mulut saya. kita menekmati kuluman lidah, kulum mengulum.

Lepas itu mulut nya ke bawah mencari pangkal buah dada saya dan seterusnye menjilat dan mengulum putting tetek saya dan menghisap perlahan sambill hujung lidahnye bermain-main di situ. Bolal mula perlahan-lahan menarik keluar butuh nye dan masa tu saya kemut kuat sebab terasa sayang utk membiarkan butuh nye tercabut.

Bila hujung butuh nya dan mahu terkeluar, Bolal membenam kembali dengann perlahan. Terasa sekali kenikmatannya, terasa batang butuh yanng berurat tu keluar masuk , dan terasa takok kepala butuh nye mengasah dinding lubang puki saya.

Sungguh nikmat dan lazat. Sunggoh indah rasanye diperlakukan begittu dan secara sepontan terkeluar suara halus dari mulutku sebagai pernyataan kenikmatan dan kelazatan yanng tdk terhinggaaku. mengelupor dan mengerang. aduh lazat nyee Bolal menukar rentak tikamannya, dengann menikam laju tetaapi semasa menarik keluar dengann perlahan sekali, aduh.

Kenapa baru kali ini saya merasa benar betul nikmat walau pon saya telah beratus bahkan beribu kali disetubuhi oleh suami dan jg bf saya, kenapa baru kini saya merasa kenikmatan yanng luar biasa dari budak kampong ini? Badanku bergetar setiap kali Bolal membuat tikaman, dan saya merengek bila diorang mencabut batang butuh nya dengann perlahan, makin lama semakin nikmat dan saya semakin khayal, terasa seperti dibuai mimpi indah dan mengasyikkan.

Kemudia saya merasa diorang mengubah tikamannye pula, memasukan butuh nye dengann amat perlahan sehingga saya terasa benar urat urat batangnye yanng kekar, dan menariknye dengann laju kemudian menikamnye dengann rentak amat perlahan.

Aduh. kat mana lak diorang ni belajar , saya tdk ajar pon tadi. makin lama saya semakin hamper kepada kekalahan, saya tewas dengann budak kampong ini, bila saya tdk dapat mengawal diriku lgi, suaraku semakin kuat mengerang dan badanku semakin bergetar dan menggelupor.

Saya peluk Bolal dengann sekuat kuatnya, ah. saya daah sampai kemuncak kenikmatan. saya tewas ditangan pemuda kampung ini. Sungguh nikmat ape yanng diorang berikan pada saya dan saya terasa leteh longlai.

Bolal masih meneruskan tikamannye semakin lama semakin laju sdang kan saya telah hilang tenaga. tdk bermaya. saya biar je ape yabg diorang lakukan Kenapa akakk! akak sakit ke. Bolal wat gini.

Tanye die. saya tdk berdaya mahu jawab sambill memeluk nya kuat. dan mulut saya mencari mulut nya. saya kulum bibir. lidah nya. gigit cuping telinga nya. saya jilat tengkoknya.

Entah mcm mana, dengann kegairahan saya. saya rasa enak datang lgi bila diorang membuat tikaman bertubi tubi, saya cuba melawan dengann mengemut dan memeluknye dengann kuat dengann harapan diorang akan mengeluarakan cairan nikmat dan hangat dlam lubang puki ku, makin lama saya merasa makin hamper Bolal akan sampai climaxnya, dan tiba tiba diorang mendengus dan membuat tikaman dengann kuat dan gagah sehingga tubuhku bergetar dan serentak dengann itu terasa seperti simbahan cairan hangat dan saya jg mengeluarkan suara erangan yanng amat kuat dan saya menggelepar kenikmatan.

Saya meneruskan kemutan memerah batang senjata yanng berdenyut denyut dlam rongga saya sambill mengeluarkan saki baki cairan hangatnye. Bolal tertiarap di atas tubuh saya yanng telah longlai, saya terasa lemah tetaapi penuh kepuasan.

Bolal membuka mata dan tersenyum memandangku. butuh nya masih berendam dlam telaga saya. dan masih tegang. Terima kasih kak. katanya. inilah pertama kali Bolal dapat merasa sesuatu yanng sangat indah dan nikmat.

Bolal hebat, tdk sangka Bolal begini hebat. kata saya pada nya. diorang tersenyum bila saya memuji. kita berkucupan bertikam ladah. seketika sambill diorang menggoyang goyangkan ponggongnya. butuh nya mula longlai di dlam liang nikmatku.

Saya buat kemutan dan deyutan. yanng terakhir sebelum diorang mencabut keluar butuh nya. Bolal mahu lgi ke. tanye saya. mahu kak, tapi bukan masa nie, Emm. terasa sayang mahu melepaskannya dari pelukanku.

Bolal mencabut senjatanya yanng daah mula longlai. diorang menngambil tuala kecil dan mengelap puki ku. Terasa seperti saya sdang dimanjakan bila diorang berbuat demikian. Cantiknye puki akak. Macam diorang senyum je kak.

Memang la diorang senyum, kan Bolal baru bagi diorang minum tadi. ujarku. pada nya. kita ketawa geli hati. rasa kepuasan. tdk terhingga. lapang dada. kendur semua urat saraf. Bolal baring disebelahku masih berbogel, kemudian diorang mengereng ke arah saya yanng masih berbogel terlentang keletihan.

Tangan nya bergerak membelai buah dada saya. Akak ni cantik la, puteh bersih,. saya senyum bila diorang memberi pujian begittu. Semua orang kata saya cantik suami saya, bf saya, bos pon selalu memuji kata saya cantik kata saya dlam hati.

Akak, bila agaknye Bolal dapat bersama akak macam ni lgi ye? Emm. entah la Bolal, akak pon mahu lgi bersama Bolal macam tadi. Bolal ni handal dan romantic, Bolal belajar di mana?.

Ujar saya. Kan akak yanng ajar Bolal tadi, sebelum ni Bolal hanya dengar kawan bercerita kenikmatan bersetubuh, tengok pompuan bogel pon baru ni kali pertama. kata Bolal. saya bangun dan memegang butuh Bolal yanng lembik, saya lap butuh nya, telornya.

Besar jg butuh budak nie. bisik hati kecil saya. Sejurus kemudian saya urut urut butuh nya. telor nya. menunduk kepala saya dan saya mula kulum, mengisap dan lidah saya menjilat kepala butuh nya sambill tangan saya membelai telornya.

Hhuuh. butuh nya mula begerak dan mengembang dan menegang ternyata ia bangun semula, makin lama makin keras. Bolal pula membelai tetek ku semula, menghisap dan menyonyot putting tetek ku yanng daah mengeras semula.

Lama kemudian terasa lidah Bolal menari nari di setiap rongga puki ku dan akhirnya saya climax lgi sekali Kemudian saya minta Bolal baring terlentang sebab saya mahu naik ke atas nya, posisi kegemaranku, dan dengann perlahan saya masukan butuh diorang dlam lubang puki saya.

Aduh. kenapa kali ini saya lemah sangat, baru sebentar saya dipandu dan memandu terasanye tdk bermaya. dan longlai, tapi saya teruskan. guna kekuatan yanng ade. saya mahu uji budah ni sajauh mana diorang blh berenang.

Bisik hati kecil saya. terasa benar batang butuh nya masuk jauh kedalam dasar puki ku, terasa benar batang butuh nya memenuhi lubang puki ku saya guna kan irama dangdut.

Turun naik. kekiri kekanan. ooh diorang tdk mengalah. dan saya terkulai kenikmatan di atas tubuh sasa Bolal. saya terbaring lesu dan Bolal bangun mengangkat kakiku tinggi ke atas bahunya.

Dan dengann perlahan Bolal memasukan batang butuh nya yanng gagah ke dlam rongga nikmat yanng sedia menanti. pemuda kampung kongkek isteri sundal spt saya ni dengann penuh kegagahan dan tiba tiba Bolal mamasukan jarinye dlam lubang punggung saya.

Bolal. em. kenapa jadi sedap sangat nie. dan rengekan halus tdk henti keluar dari bibirku bila Bolal berbuat demikian. Bijak jg budakni. bisik hatiku. Makin lama diorang makin hebat dan gagah dan akhirnye kita terkulai bersama penuh kenikmatan dan keindahan.

Bolal masih meniarap di atasku, menciumi saya dengann penuh kasih sayang, terasa senjatanya mula mengecil dan akhirnya terkulai layu. kita sama sama bangun dan membersihkan diri, kerna tdk lama lgi suamiku dan nenek tentu akan balik.

Hari ini saya mendapat pengalaman yanng sangat indah dan tdk mungkiin dapat saya lupakan seumur hidupku. jika suamiku ajak balik ke kampung kerumah Nenek lgi. saya pasti tdk akan menolak walau pon berjalan jauh.

Kerana berbaloi.
Isteri Mendayung Butuh Lain Depan Suami ***
Isteri Mendayung Butuh Lain Depan Suami,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Isteri Mendayung Butuh Lain Depan Suami seri seks melayu, kisah lucah blue Isteri Mendayung Butuh Lain Depan Suami,cerita seks malay Isteri Mendayung Butuh Lain Depan Suami, porn, erotic Cite Blue, Isteri Mendayung Butuh Lain Depan Suami


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/