Rogol Awek Sekolah Ketagih Pelir

February 26, 2016, in category
Rogol Awek Sekolah Ketagih Pelir | Selepas pulang dari kerja, saya berehat kepenatan. Kepenatan saya kali tue luar biasa kerana batang pelir saya puas dikerjakan bohsia sekolah tu. saya tak sabar, adakah anak tue sudi menalifon saya. Pada malamnya, anak tue telefon saya. kitorang borak panjang n saya bagi tahu bahawa saya suka diaorang terutamanya peha n dubur nyer.

Saya juga memberitahu adakah diaorang sudi jadi awek saya. diaorang sungguh gembira n mengatakan bahawa diaorang sudi. sdang kan dalaam hati saya bukannya hendak menjadikan diaorang girlfriend, tetaapi hnya untuk memuaskan nafsu sahaja.

Saya buat temu janji untuk jemput diaorang balik sekolah esok n selepas diaorang setuju saya trs menelifon kawan saya yangg bekerja di hotel untuk booking satu bilik esok. Malam tue saya tidur ngan tanduk yangg semakin besar, nafsu saya kepada anak sekolah tue semakin membara, anak sekolah yangg sudh rosak itu akan saya rosakkan lagii akhlaknya.

Esoknya, selepas mengambil anak sekolah tu, saya trs memandu menuju ke hotel. n stlah tiba di hotel, saya check-in n trs menuju ke bilik bersama anak wanita tu. Sampai sahaja kat bilik, saya trs peluk diaorang n cium die.

Diaorang pun cium saya n nampaknya diaorang memanng benar-benar layu dalaam dakapan saya. saya buka seluar n menghunuskan batang pelir saya yangg keras dihadapan mukanya yangg sdg duduk di tepi katil.

Diaorang trs membuka mulut n saya trs jolok batang pelir saya keluar masuk dalaam mulutnya. diaorang kelihatan seperti hendak tersedak. saya membiarkan batang pelir didalam mulutnya n membiarkan diaorang menghisap batang pelir saya semahu hatinya.

Kadangkala saya terasa hendak terpancut, saya tarik keluar batang pelir saya dari mulutnya. n kemudian saya sumbat kembali kedalam mulut bohsia nie. Kepalanya yangg masih bertudung itu membangkitkan ghairah kepadaku.

Manakala uniform sekolahnya sengaja saya tak benarkan untuk ditanggalkan. memang saya bernafsu mahu melakukan hubungan seks ngan anak sekolah yangg masih lengkap beruniform. Lebih-lebih lagii kainnya yangg berwarna biru muda itu, ianya benar-benar membakar nafsu saya untuk pergi lebih jauh.

Kemudian saya menyuruhnya berbaring n saya selak kainnya n tanggalkan seluar dalamnya. Kelihatan seluar dalamnya daah basah lecun kerana diaorang terlalu bernafsu menghisap batang pelir saya tadi. saya pun menjilat faraj nyer, tapi baru sekali dua jilat diaorang daah suruh saya masukkan.

Tak tahan katanya. diaorang kata diaorang benar-benar mahu batang pelir saya yangg keras tue masuk dalaam perut. untuk tak menghampakan permintaannya, saya trs masukkan batang pelir saya dalaam faraj nyer.

Saya henjut perlahan n dapat saya rasakan diaorang sudh langsung tiada dara lagi. memang benarlah bohsia nii daah rosak. Entah pelir jantan mana ntah yangg daah tutuh faraj nyer.

Tapi anak nii pandai kemut. Punyalah sedap diaorang kemut batang pelir saya sampai saya rasa macam pelir saya kena sedut. Pehh. memanng nikmat. tak lama pastu, anak tue trs tarik badan saya supaya rapat kepadanya n dipeluknya badan saya semahu hatinya.

Tetiba-tiba diaorang mengejang n faraj nyer juga mengejang n saya rasa macam keras sekejap. Pastu kemutan faraj nyer seperti berdenyut n nafasnya macam lembu kena sembelih. saya tekan dalaam lagii batang pelir saya, rengekkannya semakin meninggi.

Cerita Sex Rogol Awek Sekolah Ketagih Pelir

Mata hitamnya langsung tak kelihatan. hnya mata putihnya yangg saya nampak. Nampaknya diaorang daah klimaks. Nampaknya memanng diaorang benar-benar stim. Baru beberapa minit main diaorang daah klimaks. Untungnya saya.

Lepas tu, pelukannya semakin longgar. n diaorang semakin longlai. saya rasa inilah masa yangg paling sesuai untuk saya kerjakan dubur nyer. saya pun suruh diaorang menonggeng. ngan lemah diaorang menonggeng.

Saya benar-benar terangsang melihat seorang anak wanita yangg masih lengkap berpakaian uniform sekolah menonggeng depan mata saya. saya selak kain baju kurungnya n terserlah dubur nyer yangg tonggek itu menjadi tatapan saya.

Kelihatan lubang dubur nyer sedikit melopong n terkemut-kemut seolah minta diisi. saya jilat lubang dubur nyer n diaorang kelihatan menggelitik kecil kerana kegelian. Kemudian ngan berani saya menyatakan bahawa saya benar-benar suka akan dubur nyer kerana tonggek n besar.

Diaorang hnya mendiamkan diri n melentikkan dubur nyer bagi menarik perhatian saya. Perbuatannya itu trs membuatkan nafsuku semakin meluap-luap. saya pun trs menghunuskan batang pelir saya yangg amat keras itu ke lubang dubur nyer.

Sedikit demi sedikit batang pelir saya masuk hingga tenggelam kesemuanya n diaorang juga kelihatan mengerang kesakitan menahan tujahan kemasukan batang pelir saya itu. Akibat dari kesakitan yangg dialami, tetaapi saya trs menjolok dubur nyer keluar masuk.

Selepas beberapa ketika, diaorang sudh berhenti dari memaki hamunku kerana baginya tindakannya sia-sia, diaorang pun membiarkan saya membalun dubur nyer walau pun kesakitan dapat dirasai. tak lama kemudian, diaorang sudh merasai erti kenikmatan di lubang dubur nyer.


Cerita lucah Rogol Awek Sekolah Ketagih Pelir
  • Kedengaran suara erangan kenikmatan diiringi erangan kesakitan terbit dari mulutnya. saya terasa sungguh nikmat menjolok dubur anak sekolah yangg sdg menonggeng ngan kain uniform baju kurung sekolahnya hnya diselak ke atas pinggang.
  • Tudungnya kelihatan masih rapi membaluti kepalanya. Nafsuku sudh semakin di kemuncak. Di saat sperma ku hendak terpancut, saya pun trs memaki hamun anak wanita itu ngan mengatakan bahawa diaorang adalah bohsia sundal yangg gian batang lelaki.
  • Saya mengatakan bahawa saya bukan menjolok dubur nyer secara percuma, malah saya hendak menjoloknya lagii n menjadikannya tempat saya memuaskan nafsuku bila saya menginginkannya. diaorang trs menangis semahu hatinya mendengar maki hamun yangg saya lepaskan ketika saya menjolok dubur nyer.
  • Tangisannya semakin kuat apabila saya mengatakan, "Bohsia sundal wanita laknat, berani kau panggil saya babi ye. Sekarang kau ambik nih! " serentak ngan itu, berdas-das sperma saya lepaskan sedalam-dalamnya didalam dubur nyer.
Saya tekan dalaam-dalaam hingga batang pelir saya tenggelam keseluruhannya didalam dubur nyer. Lepas saya puas, saya keluarkan batang pelir saya yangg berlumuran ngan sperma ku n sedikit sisa najisnya.

Saya lap ngan cadar n diaorang trs terlentang membelakangiku ngan tangisannya yangg semakin perlahan. Kelihatan sperma ku meleleh keluar dari lubang dubur nyer. saya trs memeluknya dari belakang n memujuknya serta menasihatinya supaya jangaan memaki hamunku seperti itu lagi.

Diaorang hnya teresak-esak. Selepas hilang penatku, saya berkemas untuk check-out. anak wanita tue kelihatan tak bermaya ketika diaorang memperkemaskan uniform sekolahnya. Mukanya yangg monyok jelas memaparkan bahawa diaorang sedih n kecewa kepadaku.

Rogol Awek Sekolah Ketagih Pelir cerita seks blue, kisah malay sex Rogol Awek Sekolah Ketagih Pelir, novel lucah melayu Rogol Awek Sekolah Ketagih Pelir

Rogol Awek Sekolah Ketagih Pelir


Kemudian selepas check-out, saya membawanya ke shopping complex n diaorang kelihatan masih tak mahu bercakap denganku. saya yangg sudh menjangka perkara itu akan berlaku tak kisah ngan perlakuannya kerana semuanya pasti akan berubah sebentar lagi.

Saya membawanya ke sebuah kedai handphone n saya membeli sebuah handphone polyphonic beserta ngan kad top-up RM50. Kemudian kita menuju ke sebuah kedai pakaian n saya belikannya sepasang baju t-shirt yangg agak sendat serta sehelai skirt jeans yangg juga agak ketat.

Di sebuah cafe, saya hadiahkan kepadanya semua barang yangg saya beli tadi. saya menyatakan hasrat hatiku kepadanya bahawa saya sebenarnya amat meminatinya n juga memohon maaf atas kekasaran dihotel tadi.

Saya juga menjanjikan untuk menjadi sponsor utamanya jika diaorang mempunyai masalah tetaapi ngan syarat, diaorang hendaklah mengikut segala kehendak n kemahuan saya. Bermula dari situ, diaorang mula mengukirkan senyuman n seolah mengerti apa yangg saya mahukan.

Selepas dari hari itu, anak wanita itu secara rasminya menjadi wanita simpanan saya. Setiap kali pulang sekolah, saya pasti akan menjemputnya n selepas itu, sudh pastinya dubur tonggeknya yangg menjadi idaman saya itu akan penuh ngan benih yangg saya lepaskan.

Hari demi hari saya menjalinkan hubungan sulit dengannya tanpa pengetahuan sesiapa hinggalah ketika diaorang berada di tingkatan lima, keputusan SPMnya cukup tak membanggakan. diaorang hanya mendapat sap n saya tak peduli ngan keputusannya itu.

Mana tidaknya, setiap hari diaorang langsung tiada tumpuan untuk belajar. Fikirannya hnya tertumpu untuk berasmara denganku. diaorang sudh ketagih ngan tusukan nikmat di faraj n dubur nyer. Malah, diaorang juga ketagihan menghisap batang pelir saya.

Selepas tamat sekolah, diaorang tak tinggal bersama keluarganya. diaorang memberitahu bahawa diaorang bekerja di kilang n tinggal di hostel, tetaapi hakikatnya, diaorang sebenarnya tinggal ngan saya n bertugas sebagai pemuas nafsuku atau lebih tepat sebagai wanita simpananku.

Pakaian kegemaranku kini bukan lagii uniform sekolah, tetaapi kebaya ketat, skirt ketat n singkat, kain batik n pakaian-pakaian satin termasuk baju kurung, blouse n skirt menjadi pilihan. Selama 5 bulan diaorang tinggal bersamaku, akhirnya diaorang disahkan mengandung hasil perbuatanku.

Langsung tiada penyesalan, malah kita semakin galak memuaskan nafsu. Lebih-lebih lagii saya memanng bernafsu ngan wanita mengandung. dubur nyer yangg semakin tonggek itu seringkali menjadi sasaran n ketika kandungan mencecah 8 bulan, diaorang keguguran.

Kini, diaorang sudh menjadi isteriku. kitorang sudh dikurniakan seorang anak. tetaapi perlakuan seks kita tetap seperti dulu. diaorang masih lagii menjadi pemuas nafsuku n kini, seks kita tiada had lagi.

Lubang dubur n lubang faraj miliknya tetap menjadi buruan batinku. Baik mulut, faraj n dubur , semuanya diaorang rela tanpa kerisauan tentang kehamilan. kerana kita kini saling mencintai bagai lautan tiada tepi, bagai kisah tiada penghujung.
Rogol Awek Sekolah Ketagih Pelir ***
Rogol Awek Sekolah Ketagih Pelir,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Rogol Awek Sekolah Ketagih Pelir cerita seks blue, kisah malay sex Rogol Awek Sekolah Ketagih Pelir, novel lucah melayu Rogol Awek Sekolah Ketagih Pelir, porn, erotic Cite Blue, Rogol Awek Sekolah Ketagih Pelir


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/