Mengintai Buah Dada Besar Janda

February 27, 2016, in category
Mengintai Buah Dada Besar Janda | Cerita nie ketika saya dalamm perjalanan menuju kedai utk bersarapan pagi. Waktu itu kira-kira jam 8 pagi saya akan memandu keretaku utk ke kedai. Namun, ada kalanya saya akan berjalan kaki melalui apartmen rendah yaang bersebelahan dngn kawasan rumah berderet dua tingkat yaang saya diami.

Kawasan apartmen rendah ini berpenjuru empat dngn tiga muka mengadap jalan-jalan raya sementara satu muka lagii mengadap sebuah sekolah rendah. Seperti biasa saya melalui jalan yaang mengadap sekolah rendah berkenaan krn laluan itu lebih dekat.

Ketika sedang berjalan inilah saya bertemu dngn sorang perempuan yaang mmg saya kenali sedang membuang sampah di tong sampah di hadapan apartmen tersebut. saya mengenali perempuan ini sejak awal tahun.

Perkenalan saya dngn nya adalah secara kebetulan sewaktu kita sama-sama membeli barang-barang keperluan dapur di sebuah pasaraya berdekatan dngn tempat tinggal kami. Kebetulan waktu itu diaorang sedang membawa beg-beg plastik, yaang memuatkan barangan beliannya, menuju ke apartmennya apabiila salah satu dari beg plastik itu terkoyak and barang-barang di dalamnya bertaburan jatuh.

Nasib baiik yaang bertaburan itu adalah barangan kering saja. saya yaang kebetulan berjalan di belakangnya lantas membantu mengutip barang-barang tersebut and memasukkannya secara berbagi-bagi di dalamm beg-beg plastik yaang lain termasuk di dalamm beg plastik yaang ada barangan belian saya.

Saya mengiringinya hingga sampai di depan blok apartmennya. Ketika berjalan menuju apartmennya kita berbual-bual and dari situlah saya mengetahui namanya Risani. diorang mempunyai dua anak lelaki masing-masing ketika itu berumur 19 tahun and 18 tahun.

Anak sulungnya telah menamatkan persekolahan and sedang menuntut di salah satu ipta di peringkat diploma. Anak bongsunya pula berada di tingkatan 5 di salah sebuah sekolah menengah berhampiran. Sejak peristiwa itu, ada berberapa kali saya berselisih jalan denngannya.

Pada mulanya kita hnya saling menyapa namun lama kelamaan kita kadang-kadang berbual panjang dngn duduk-duduk di kerusi yaang ada di verendah bangunan pejabat berhampiran tempat tinggal kami. Dari perbualan-perbualan panjang inilah saya and Risani lama kelamaan makin mesra and akrab.

Kadang-kadang kita bergurau megusik perasaan masing-masing. Topik-topik perbualan kita luas; dari hal-hal semasa, sosial, anak-anak hingga kadang kala hal-hal yaang menyentuh peribadi and seks, tapi hnya setakat itu saja.

Kita jugak sering berbual melalui telefon jika tak berjumpa. mgkin krn keakraban kita itulah saya mengetahui yaang janda gersang ini telah lebih 2 tahun berpisah dngn bekas suaminya pada umurnya 36 tahun.

Punca perceraian krn suami bernikah dngn sorang perempuan Indonesia yaang dulunya bekerja sebagai pembantu rumah tangga dngn salah sorang jiran. Walaupun telah bercerai, bekas suaminya masih terus memberikan wang sara hidupnya anak beranak.

Utk menghilangkan rasa bosan, krn anak-anak telah meningkat dewasa, Risani menjalankan perniagaan kecil mengambil tempahan menjahit pakaian-pakaian perempuan. Lumayan jugak hasil pendapatannya itu walaupun perniagaannya hnya dijalankan dari rumahnya saja.

Berbalik kepada peristiwa yaang berlaku di pagi yaang saya sebutkan tadi, perempuan ini (Risani) bertanya, "Nak ke mana bang? ". "Ah biasalah Risani. ingin ke mana lagii kalau tak ke kedai mamak tu. " saya menjawab.

" Singgah le bang di rumah, Risani ada buat karipap and bihun goreng utk Zan and Beng (mereka anak-anak Risani) tadi sebelum diaorang orang pergi ke kuliah. banyaak lagii tu, tak de siapa mahu makan lagi, " Risani mempelawa saya.

"Tak pe le Risani, nanti mengganggu aje Risani tengah kerja. " kataku. "Tak de le bang. lagii pun dahh lama tak berbual-bual panjang dngn abang. Asyik berbual-bual melalui telefon aje. abang pun dahh lama tak nampak? abang sibuk ke sekarang ni? " tanya Risani lagi.

"Tak jugak Risani. Kebelakangan nie aje abang sedang bantu teman abang. Yalah dahh bersara nie bosan jugak kalau tak berbuat apa-apa. abang kena le sibukkan diri abang" saya menjelaskan.

"Mari bang masuk rumah, " Risani mepelawa saya smbil terus berjalan menuju ke apartmennya di Tingkat 3 yaang kebetulan separas dngn tempat parkir kereta. saya mengekorinya. Ketika inilah saya perasan yaang Risani hnya berkain batik yaang diikat di pinggangnya and memakai t-shirt putih longgar yaang nipis.

Saya perhatikan diaorang tdk memakai bra krn tiada langsung bayangan bra di sebalik t-shirt nipisnya itu. saya jugak memerhatikan punggung nya yaang bergegar-gegar ketika diaorang berjalan. Selama ini saya tdk begittu mengambil kisah tentang bentuk tubuhya walaupun saya tahu yaang Risani ini sorang perempuan yaang manis dari paras rupa.

Diorang sentiasa kelihatan berseri walaupun tanpa make-up. Pakaiannya sentiasa sopan and sering kelihatan anggun dngn pakaian longgarnya. Baru kali ini saya perasan yaang Risani mempunyai punggung bulat, lebar and tonggek.

Kalau tdk takkan punggung nya bergegar ketika berjalan. Dilihat dari belakang, badan atas Risani seolah-olah diletakkan di atas punggung nya, krn pinggangnya ramping and badannya tidaklah besar sangat. Oleh krn asyik memerhatikan goyangan punggung nya zakar saya mula mengeras.

Saya naik risau jugak krn perangai saya ketika muda-muda dulu dahh kembali manjadi tabiat saya sekarang, iaitu tdk gemar memakai seluar dalam; konon panas. saya hnya memakai seluar dalamm jenis supporter ketika bersukan atau melakukan senaman saja.

Saya risau kalau-kalau Risani perasan akan zakar saya yaang mula membonjol and menjalar di kaki seluar jeans saya. saya dipersilakan duduk sebaik saya memasuki apartmennya. saya lihat ada bayi sedang tidur di atas tilam kecil di lantai ruang tamu.

"Aaa. bang, itu anak jiran, Cikgu Aminah. diorang minta Risani tolong jaga anaknya nie sementara diaorang pergi mengajar. Lepas sekolah nanti diaorang ambil le anaknya. abang tau aje le sekarang nie bukan senang mahu dapatkan pembantu rumah yaang bolehh dipercayai. lagii pun pagi-pagi Risani bolehh tolong jaga anaknya smbil menjahit. Bukan susah sangat, " Risani memberitahu saya tentang bayi yaang sedang tidur itu.

"Oo. ingatkan bayi Risani. Terkejut jugak abang dibuatnya, " saya bergurau. "Alah abang ni, takkan le anak Risani pulak. abang nie tak habis-habis mahu kenakan Risani la. " jawab Risani manja.

"abang duduk le dulu ye, nanti Risani buatkan air minuman. abang mahu minum air apa? Nescafe atau teh? " tanya janda gersang nie. " Apa-apa aje le Risani. abang tak kisah, janji sedap. " gurau saya lagi.

"Risani buatkan Nescafe aje ye? " cadang Risani. " ok" jawabku. Risani langsung ke dapur meninggalkan saya. saya pula asyik memerhatikan bayi yaang sedang tidur itu. Teringat pula saya akan cucu-cucu saya.

Seketika kemudian Risani datang membawa dulang dngn sekole air Nescafe, sepiring bihun goreng and sepiring kueh karipap. "Silakan bang. " kata Risani smbil membongkok meletakkan dulang tadi di atas meja kecil di tepi kerusi yaang saya dudukki.

Berderau darahku bila terlihat pemandangan yaang indah sekali terpampang di depan mata saya ketika Risani membongkokkan badannya. t-shirt longgarnya terdedah di leher menampakkan tetek besar janda gersang ni yaang tergantung di dadanya.

Lumayan jugak size buah dada nya. mmg bnr diaorang tdk memakai bra. saya terpegun melihat buah dada nya yaang putih gebu jelas kelihatan melalui lubang leher t-shirtnya yaang longgar itu.

Zakar saya yaang tadinya telah mula mengendur, kembali keras melintang di dalamm seluar jeans saya. Segera saya silangkan kakiku utk mengelakkan dari disedari oleh Risani. Tapi saya rasa Risani perasan yaang saya memerhatikan buah dada nya krn diaorang menunduk melihat sendiri ke dalamm t-shirtnya and kemudian memandang saya dngn senyum.

Saya membalas senyumannya. "abang pandang apa tu? " gurau Risani. "Apa mahu buat Risani. dahh ada di depan mata. tengok aje le. " jawabku bergurau juga. "Ala. abang ni. Tak puas ke dngn kakak punya? " guraunya lagii seraya tersenyum.

"Memang tak pernah puas pun. " jawabku senyum selamba. Serentak dngn itu bayi yaang sedang tidur tadi membuka matanya and sedikit merengek. Risani terus mendapatkan bayi itu. sambil duduk bertimpuh, diaorang mendukung bayi tadi smbil membukakan baju bayi tersebut.

"abang minum dulu ye. Risani mahu mandikan bayi ni, " Risani memberitahuku smbil berdiri mendukung bayi jirannya menuju ke bilik mandi. diorang memandangku smbil tersenyum krn saya asyik memerhatikannya ketika berjalan melintasi depanku.

Apa tidaknya, saya geram melihat punggung besar, bulat and tonggeknya itu bergegar-gegar ketika berjalan. saya terus menjamu hidangan bihun goreng and karipap. sambil menunggu Risani memandikan bayi jirannya, saya membaca surat kahbar.

Sekitar 15 minit kemudian Risani masuk ke ruang tamu dngn bayi jirannya. diorang melutut and terus membaringkan bayi berkenan di atas tilam di hadapan saya. dlam Risani sibuk menguruskan bayi itu, diaorang sering membongkokkan badannya seolah-olah tanpa disedari diaorang mengundang saya mengintai celah-celah leher t-shirtnya.

Saya lihat buah dada nya bergoyang-goyang ketika diaorang melakukan pergerakan memakaikan baju kepada bayi itu. saya perasan jugak t-shirtnya basah sedikit di sebelah hadapan; mungkiin basah ketika memandikan bayi jirannya itu.

Kain t-shirt nipis yaang basah ini melekat di buah dada nya membuatkan zakar saya makin keras. Selesai memakaikan pakaian bayi itu, Risani berdiri lalu pergi ke meja makan utk membuatkan susu.

Setiap pergerakannya saya perhatikan membuatkan Risani tersipu-sipu. "abang nie asyik pandang setiap apa yaang Risani buat nie kenapa? Kekok Risani dibuatnya. " Risani berkata menunjukkan senyuman yaang menawan. mmg inilah dikatakan jelitawan sejati, krn saya tahu walaupun Risani belum mandi namun rupanya cukup berseri.

Kulit mukanya licin kelembapan yaang menampakkan keayuannya. dlam hati saya berkata, "Apa le bodoh sangat bekas suaminya tertarik dngn pembantu rumah orang sedanng kan isteri sendiri masih cukup menawan".

"abang syok and kagum benar tengok Risani membuat kerja-kerja rumah. Mana dngn menyediakan sarapan, mengurus rumah, mengurus bayi and sebagainya, cukup teratur and rapi le. " saya memujinya. "Ye le tu. bukan main memuji lagii abang ni. " Risani menjeling manja smbil tersenyum, "tapi terima kasihlah bang di atas pujian abang tu".

Saya yaang dari tadi duduk di atas kerusi bangun mendapatkan bayi tadi bila mendengarkan rengekannya. saya angkat and terus pangku bayi tersebut smbil duduk bersila di atas lantai. Risani kemudiannya datang and terus membongkok menghulurkan botol berisi susu bayi kepadaku.

Sekali lagii saya melihat buah dada nya yaang putih bersih itu terpampang di depan mata. saya tersenyum memandangnya, begittu jugak dngn Risani tersenyum memandang saya. saya pun menyusukan bayi tadi smbil menepuk-nepuk lembut pehanya.

"abang tolong tengokkan Bensom (nama bayi itu) ye? Risani mahu mandi dulu. " pinta Risani lembut langsung masuk ke dalamm bilik tidurnya meninggalkan saya dngn Bensom. Kira-kira 10 minit kemudian, Risani keluar dari bilik tidurnya dngn hnya berkemban tuala mandi lalu di depanku menuju ke bilik mandi.

Tangannya memegang kain batik and t-shirt yaang dipakainya tadi. Biji mata saya semacam mahu terkeluar memerhatikan kemolekan Risani yaang berkemban itu; mempamerkan keputihan peha and betis gebunya yaang cukup cantik and bersih itu.

Disebabkan saya duduk di lantai, saya nampak bulu faraj nya ketika diaorang keluar dari bilik tidurnya tadi. saya jugak nampak alur punggung nya bila diaorang membelakangi saya menuju ke bilik mandi.

Zakar saya apa lagi, makin keras le yaang sejak tadi belum mahu kendur-kendur. dlam hati saya berkata, "Risani nie macam mahu goda saya aje ni. Nampaknya pagi nie saya akan bersarapan janda gersang pulak. hehehe. " saya senyum bersendirian.

Beberapa ketika kemudian Risani keluar dari bilik mandi dngn membawa kain basuhan utk dijemur di teres hadapan apartmennya. diorang terpaksa melalui ruang tamu di mana saya berada utk ke teres depan.

Risani tetap selamba berjalan di depanku dngn hnya berkemban tuala mandi; mempamerkan bukan je peha and betis gebu lagii putih bersihnya, malah bulu faraj and alur punggung nya. saya masih lagii duduk di lantai memangku siBensom.

Zakar saya dahh terasa amat sakit terkepit di dalamm seluar jeans saya. Apa tidaknya, ketika Risani mengangkat tangan utk menyidai kain basuhan di ampaian, tuala mandinya terangkat ke atas.

Cerita Sex Mengintai Buah Dada Besar Janda

Saya nampak jelas bukan je bulu malah tundun and belahan faraj Risani. burit nya jugak jelas kelihatan jika diaorang membelakangi saya. "Bensom dahh tidur nampaknya bang. " kata Risani smbil melintasiku utk ke bilik mandi sesudah selesai menyidai pakaian, "abang duduk dulu ye. Risani mandi dulu".

Melihat Bensom dahh tidur, saya pun meletakkannya di atas tilam, tapi diaorang merengek smbil membuka matanya. Risani ketawa perlahan smbil berkata, "teruk le abang kena dodoikan Bensom kalau diaorang tak tidur. diorang syok atas pangku abang agaknya. " Risani terus berlalu.

Bensom yaang dari tadi saya tepuk-tepuk telah semakin lena sesudah kenyang menyusu. saya pun berdiri sesudah dipastikan bayi itu cukup lena. saya duduk di kerusi membaca surat khabar. Tiba-tiba muncul niat jahatku utk ke bilik mandi ekoran melihat tubuh Risani tadi memuncakkan nafsuku.

Saya berjalan menuju bilik mandi. saya tolak pintu bilik mandi yaang ternyata tdk dikunci. Risani sedang bertelanjang bulat membelakangi saya, berada di bawah shower menikmati pancuran air. diorang tersenyum melihat saya berdiri di pintu bilik mandi ketika diaorang berpusing.

"abang mahu mandi sekali ke? " diaorang bertanya dngn senyuman yaang sungguh menawan. Kemolekan badannya yaang putih bersih lagii menggiurkan itu tambah menaikkan nafsu saya. buah dada nya sungguh cantik and bulat walaupun tdk besar sangat tapi sesuai dngn bentuk badannya.

Burit nya mmg lebar. Tundunnya lebar and tembam ditumbuhi bulu-bulu halus yaang dipotong rapi. "Memang abang mahu mandi. Tadi Risani dahh mandikan Bensom, sekarang Risani kena mandikan abang pulaklah. boleh kan? " jawabku.

Saya terus menanggalkan pakaian and dngn bertelanjang bulat menuju ke Risani. "Dah keras mendongak aje bang. Eeh. takut Risani. " kata Risani menunjukkan kepada zakar saya. "Memang dari tadi dahh keras. Sekarang lega krn tak tersepit dalamm seluar jeans lagi, " saya berkata smbil memegang and meramas-ramas buah dada Risani.

Saya gentel-gentel puting buah dada nya. "Cantik badan Risani. selama nie abang tak sangka Risani memilikki bentuk badan yaang cantik. Asyik tengok Risani berpakaian labuh and longgar aje. Tersorok dari pandangan abang, " pujiku smbil terus meramas-ramas and mengentel-gentel buah dada and puting Risani.

"Apa le abang ni, takkan le Risani mahu tayangkan badan Risani pulak di khalayak ramai. abang mmg selalu memerhati wanita begittu ke? Sekarang abang dahh tengok, tengok le puas-puas, " Risani menjawab smbil tangan kanannya memegang lalu mengurut-urut zakar saya, "dari tadi Risani tengok zakar abang nie keras aje masa Risani letakkan minuman".

"Bukan masa Risani letak minuman lagi. tapi dari luar tadi zakar abang dahh keras tengok punggung Risani bergegar-gegar masa berjalan. abang bukan je mahu tengok badan Risani puas-puas tau? Tapi abang jugak mahu rasa faraj Risani puas-puas, " kataku smbil meramas-ramas punggung and menepuk-nepuk faraj nya, " faraj Risani tembam and gebu betul. ini sedap dihenjut-henjut nanti. " "abang. Risani harap abang jngn salah sangka tau. Risani sebenarnya dahh lama tak bersetubuh, bukan je sejak berpisah dngn bekas suami, namun sejak dahh mahu 2 tahun lebih sebelum kita berpisah dulu. Risani tak sangka pagi nie kita bersama-sama macam ni. Melihat zakar abang keras dalamm seluar abang tadi menaikkan nafsu Risani, " Risani memberikan pengakuan.

Kita berhenti berkata-kata and terus berkucupan mulut. Lidahku saya masukkan ke dalamm mulutnya and meneroka ruang mulutnya hingga menggaru-garu lelangit mulutnya. apabiila saya tarik lidahku, Risani pula memasukkan lidahnya ke dalamm mulutku.

Saya hisap and nyonyot lidahnya. Agak lama jugak kita berpagutan mulut and lidah. saya kemudiannya membongkokkan badan menghisap puting buah dada nya; sekejap yaang kanan and kemudian yaang kiri.

Ada kalanya saya kepitkan kedua-dua buah dada nya hingga kedua-dua puting dapat rapat sebelum saya hisap kedua-dua puting itu serentak. "Uumm.. uum. ah. ah. " terdengar keluhan Risani ketika saya meramas-ramas buah dada and menghisap serta menyonyot-nyonyot putingnya.

Diorang memegang kepalaku erat-erat. Kadang-kadang terasa Risani mengucup and menjilat leherku tatakala saya asyik menghisap and menyonyot putingnya. "Aaah. aah.. abang. abang. ah. ah. " tak henti-henti Risani mengeluh nikmat.

Di bawah pancuran air, saya melutut serta menjilat-jilat perutnya (tidak seperti perempuan -wanita yaang pernah mengandung perut Risani hnya buncit sedikit, parut bekas mengandung [stretch mark] tdk sedikit pun kelihatan).

Lidahku kemudian singgah di pusatnya and terus saya putar-putarkan lidahku ke dalamm pusatnya membuatkan Risani kegelian krn kelihatan diaorang seperti menggigil keenakan. Terus saya jilat perut di bawah pusatnya hingga sampai di tundunnya.

Tundunnya mmg tembam ditumbuhi bulu-bulu halus yaang dipotong rapi. Jilatanku saya teruskan hingga ke alur atas faraj nya apabiila Risani cuba menahan and menolak kepalaku. "abang. jngn bang. kotor. Risani tak pernah dijilat di situ. jngn bang. " Risani melarang saya dari menjilat faraj nya.

Barulah saya tahu yaang selama ini Risani tdk pernah melakukan oral sex dngn bekas suaminya. Walaupun Risani melarang saya dngn memegang kepalaku, emak jari kananku mengusap-usap biji kelentitnya yaang tersembul keluar dari kulupnya ekoran nafsunya yaang meningkat.

Saya pula secara serentak, menjilat-jilat keliling pusatnya. Kadang-kadang saya jilat tundun tembamnya di waktu diaorang leka menikmati jilatanku di pusatnya. Terdengar dengusan and keluhan nikmat Risani ketika saya menjilat-jilat bahagian bawah pusatnya seraya emak jariku mengusap-usap biji kelentitnya.

Risani kemudian menyandarkan badannya di dinding bilik mandi. Kedua-dua tangannya dahh beralih dari kepalaku terus meramas-ramas kedua-dua buah dada nya smbil jari-jarinya menggentel-gentel and menarik-narik puting-putingnya. Risani terus khayal dngn jilatanku hingga kedua-dua kakinya direnggangkannya.

Saya mengambil kesempatan ini dngn menjilat-jilat alur faraj nya. Biji kelentitnya yaang tersembol itu saya nyonyot smbil lidahku terus menjilat-jilatnya. "abang. jngn bang. kotor kat situ. Risani tak pernah dijilat di situ. abang. uh. uh. uh. sedap bang. sedap bang. Hhmm. aarrgghh. aarrgghh. " Risani terus mendesah keenakan.

Bantahannya mula kendur bila merasakan nikmat biji kelentitnya dijilat and dinyonyot. Tiba-tiba nafas Risani menjadi kencang mendesah-desah and badannya menggigil-gigil. Kedua-dua kakinya terketar-ketar. Tangannya kembali memegang kepala saya. Kali ini bukannya menolak namun menekannya lebih rapat ke faraj nya.

"Aa. abang. abang. " Risani mengerang dngn nafasnya tdk teratur, perutnya kembang kempis and faraj nya ditonyoh-tonyoh ke muka saya. Risani telah mencapai klimaks. saya terus menjilat lubang faraj nya yaang kelihatan melelehkan air putih kental.

Saya sebak bibir faraj nya and hirup air lelehan yaang keluar dari mulut faraj nya and langsung saya telan air putih kental yaang terasa asin-asin and hamis. Menjilat faraj , menyonyot kelentit and menghirup air kental perempuan mmg kegemaran saya.

Apabiila nafasnya kian reda, Risani mendongakkan kepalaku. saya lihat matanya kuyu. diorang mengukirkan senyuman, yaang padaku begittu manis sekali. saya berdiri memeluknya erat smbil kita berkucupan lagi. "abang. terima kasih ye! Risani tak sangka akan merasakan nikmat begini. Risani tak pernah rasa faraj Risani dijilat, " kata Risani.

"Itulah yaang dikatakan oral sex. Siapa kata faraj kotor. yaang kotor adalah najis tapi air putih kental yaang keluar dari lubang faraj Risani bukan najis tapi lebih kurang macam sperma. Baguslah kalau Risani rasa nikmat. mahu abang jilat lagi? " kataku bergurau.

Risani mencubitku seraya memberikan senyuman manja. "abang. kita masuk bilik Risani ye? " ajak Risani. "Jom. " jawabku pendek. dngn bertelanjang bulat kita berpimpin tangan keluar dari bilik mandi menuju ke bilik tidur Risani.

Kita lihat Bensom masih lena tidur. kita berdiri di tepi katil and terus berpelukan smbil berkucupan. Kemudian saya baringkan Risani di atas katilnya. saya baring di sebelahnya. kita terus berpelukan and berkucupan.

Saya kemudiannya mencium seluruh muka Risani, terus ke bawah dagunya, turun lagii ke lehernya smbil menjilat-jilat. Tangan kiriku meramas-ramas buah dada Risani, putingnya saya gentel-gentel. Risani mengeliat keenakan. Dari lehernya, saya mengucup-ngucup pangkal buah dada nya hingga ke bawah buah dada.

Kemudiannya saya hisap puting buah dada nya. saya terus menjilat perut, pusat and tundunnya. Kedudukan kepalaku kini berada betul-betul di celah pehanya yaang terkangkang. Tangan Risani menggapai and mengurut-urut kepalaku.

Saya asyik mengamati faraj Risani. tidk terdapat sehelai pun bulu di sekeliling faraj nya, bulu-bulu yaang di potong rapi hnya tumbuh di atas tundun tembamnya aje. Kulitnya putih bersih membuatkan lubang faraj nya kemerah-merahan muda.

Terdapat sebutir tahi lalat di bibir kanan faraj nya seolah-olah sebagai penyeri faraj nya. Bibir-bibir faraj Risani mmg tembam. saya kemudiannya menyebak bibir faraj Risani lalu menjulurkan lidahku meneroka lubang faraj nya.

Risani mengeluh nikmat bila saya terus meneroka lubang faraj nya smbil menyorong tarik lidahku. "Uuuh. uuh. abang. abang. " keluh Risani smbil menaikturunkan punggung nya. Risani kini tdk melarang tapi menikmati jilatan-jilatanku di faraj nya sesudah mencapai klimaksnya di dalamm bilik mandi tadi.


Cerita lucah Mengintai Buah Dada Besar Janda
  • Saya kemudiannya menjilat-jilat seluruh lurah faraj Risani dari tepi lubang punggung nya hingga ke biji kelentitnya. saya jilat and kemam biji kelentitnya dngn bibirku and kemudian saya nyonyot-nyonyot. Bila saya berbuat begini, Risani mengerang-ngerang nikmat.
  • Burit nya digerak-gerakkan ke kiri and ke kanan; ke atas and ke bawah. Tangannya dngn kuat menonyoh mukaku ke faraj nya. Kakinya dikangkang semakin luas. "Uuhh. abang. sedap bang. Risani tak tahan dah. abang masukkan zakar abang. Risani tak tahan dah.. Risani mahu rasa zakar abang. " Risani merayuku.
  • Saya jugak dahh tak tahan utk merasa kehangatan lubang faraj Risani. saya melutut di celah kangkang Risani. saya tdk merebahkan badanku ke atas badan Risani tapi dngn tegak melutut saya rendahkan badanku dngn mengangkangkan pehaku supaya kepala zakar ku selaras dngn mulut faraj Risani.
  • Saya gesel-geselkan kepala zakar ku di mulut faraj and biji kelentit Risani. Lendir yaang mengalir keluar dari lubang faraj Risani melumur kepala zakar saya. Perlahan-lahan saya sorong zakar ku ke dalamm lubang faraj Risani.
  • Saya perhatikan bagaimana kepala zakar ku membelah bibir mayora and minora faraj Risani perlahan-lahan hingga terbenam seluruh kepala zakar ku. Terasa sempit lubang faraj Risani walaupun lendir yaang dikeluarkannya cukup banyak.
  • Mgkin dahh lebih dari 6 tahun tak diterokai membuatkannya sempit. "Haah. " kedengaran Risani mendesah tatakala kepala zakar ku mula meneroka lubang faraj nya. saya sorong lagi, kemudian saya tarik and disorong lagi; ditarik and disorong lagii hinggalah seluruh batang zakar ku terbenam dalamm faraj Risani.
  • Semasa saya menyorong tarik zakar ku, Risani mahu henti-henti mendesah and mengerang. saya perhatikan mulut Risani ternganga and hnya putih matanya je yaang kelihatan; menandakan diaorang cukup menikmati persetubuhan ini.
  • Sambil saya sorong tarik zakar ku saya ramas-ramas buah dada nya yaang bergoyang-goyang. saya kemudiannya meletakkan kedua-dua kaki Risani di bahuku. Risani makin mendesah and mengerang bila saya buat begini.
  • Terasa kepala zakar saya menerjah pintu rahimnya membuatkan Risani tak keruan. "abang. sedap bang. aah. ah. abang. " Risani memaut badanku. burit nya digelek-gelek ke kiri ke kanan and ke atas ke bawah.
  • Kemutan dinding faraj nya semakin saya rasa begittu mencengkam seolah-olah menyonyot zakar ku. "Aah. ah. ah. abang. " Risani mengerang kuat. Nafasnya kencang. Matanya terpejam. Desahannya berturut-turut menandakan Risani makin hampir mahu klimaks.
Kemutannya makin kuat. "Aaah. ah. ah. " Risani mengerang panjang menandakan diaorang dahh klimaks. saya terasa zakar ku seperti disirami air hangat and dicengkam dinding faraj bila Risani mencapai klimaksnya.

Apabiila nafasnya reda diaorang membuka matanya and mengukirkan senyuman yaang cukup menawan. Kedua-dua kakinya telah saya turunkan dari bahuku; masih terkangkang dngn saya masih lagii di celah kangkangnya. zakar saya masih terbenam di dalamm faraj nya.

"Risani puas? " saya bertanya. "Puas bang. terima kasih ye bang. Tak pernah Risani rasa begini setiap kali bersetubuh dngn bekas suami Risani dulu, " jawabnya. "abang belum pancut lagii ke? " Risani bertanya.

Dngn senyum saya menggeleng-gelengkan kepalaku. "Tak sangka kuat benar abang ni. dah lama masih belum pancut-pancut lagi. " saya terus menghenjut faraj Risani. zakar ku saya sorong tarik membuatkan Risani mendesah lagi.

Pehanya dilingkarkan di pinggang saya dngn kemas. Tangannya memaut leherku. kita berkucupan apabiila tiba-tiba kedengaran tangisan Bensom. "Si Bensom dahh terjaga bang. ingin susu atau lampinnya basah agaknya. Biar Risani tengok diaorang dulu bang. Nanti Risani layan abang lagii ye. Kesian Risani kalau abang belum pancut. abang tunggu dulu ye! " dngn manja Risani memohon.

Saya mencabut zakar ku dari lubang faraj Risani. Kelihatan lendir Risani meleleh keluar dari lubang faraj nya semasa saya mecabut zakar ku. Lendir Risani jugak kelihatan menyelaputi seluruh batang zakar ku.

Risani memegang zakar ku seraya dngn gurauan berkata, "nanti kejap ye sayang. sabar ye. nanti bolehh masuk lagi. ". diorang pun terus bangun mendapatkan bayi jirannya dngn bertelanjang bulat.

Mengintai Buah Dada Besar Janda cerita seks melayu, kisah blue Mengintai Buah Dada Besar Janda, cerita malay sex Mengintai Buah Dada Besar Janda

Mengintai Buah Dada Besar Janda


Sambil diaorang berjalan diaorang menoleh kepadaku and mengukir senyuman. saya hnya perhatikan gegaran punggung nya. Beberapa minit kemudian Risani masuk kembali ke bilik tidur dngn mengendung bayi tersebut. Tangan kanannya memegang botol susu dngn puting botol dinyonyot si Bensom.

"Kenapa tak kasi Bensom nyonyot puting buah dada Risani aje? " tanyaku bergurau. dngn gurau jugak Risani menjawab, "Eh. eh. kan puting buah dada Risani utk abang aje yaang hisap. takkan mahu kongsi dngn Bensom. lagii pun buah dada Risani mana le ada susu bang. ".

"Tak de susu pun apa salahnya Bensom hisap. abang tak kisah berkongsi dngn Bensom. Bensom hisap yaang kiri abang hisap yaang kanan. hehehe. " , gurauku. Risani terus duduk di atas katil smbil mengendung Bensom dngn bersandar di kepala katil.

Kakinya dilunjurkan. saya turut duduk bersebelahan Risani. Tangan kiriku saya lingkarkan di belakang tengkok Risani and mengusap-usap bahu kirinya. Tangan kananku pula saya usap-usap kaki Bensom. Teringat saya akan tingkahlaku saya and Risani ini semacam saya and isteriku di waktu kita mendapat anak pertama kita dulu; hnya bezanya isteriku waktu itu menyusukan anak kita dngn buah dada nya.

Saya mencium pipi kanan Risani and mengucup bibirnya bila diaorang menoleh kepadaku. Bensom tdk jugak tidur; mungkiin dahh lama sangat diaorang tidur tadi. saya perhatikan tangan mungil Bensom memegang and memain-main puting kiri buah dada Risani.

Saya tersenyum. "Dah pandai mahu gentel-gentel buah dada wanita ye Bensom, " saya pun mengentel-gentel puting buah dada kanan Risani. "Ah. dahh dua orang pulak laki-laki mahu kerjakan Risani ni, " gurau Risani, "nasib baiik le hnya sorang aje yaang dapat masuk. kalau tdk teruk le Risani. " Tangan kanan Risani memegang zakar saya yaang masih tegang and mengocok-ngocoknya.

"abang tolong ambilkan tilam Bensom di luar tue bawak masuk, " Risani menyuruh. saya bangun and keluar bilik mengambil tilam si Bensom. stlah saya bentangkan di lantai, Risani meletakkan Bensom di atasnya and diberikannya mainan bayi.

Risani kemudiannya meninggalkan bilik tidurnya. ingin ke bilik mandi katanya. saya mengekorinya. Geram melihat goyangan punggung nya, saya terus ramas-ramas punggung Risani. "Sabar ye bang. Risani mahu kencing dulu and cuci. Nanti bolehh le Risani layan abang sampai puas. Kesian abang belum pancut lagi, " kata Risani.

"abang pun mahu kencing jugak ni. Nanti kita sama-sama cuci ye? Risani cuci zakar abang, abang cuci faraj Risani, " gurauku. Risani hnya menjeling and tersenyum. kita bergandingan menuju kembali ke bilik tidur Risani.

Sambil berjalan, tangan kananku tak henti-henti meramas-ramas punggung Risani. "abang syok sangat ke dngn punggung Risani ni? Tak henti-henti asyik meramas-ramas aje. " tanya Risani. "Memang le abang syok. Ini kalau gaya tonggeng kena main dari belakang tentu bergegar-gegar kena tujahan abang. hehehe. " jawabku bergurau smbil menggengam punggung kanannya.

"abang nie ada-ada aje le, " kata Risani manja. Bensom masih lagii terjaga, mulutnya riuh menyebut entah apa butirnya bermain dngn mainannya. saya and Risani kembali berbaring di katil smbil berpelukan and berkucup-kucupan.

Lidah kita berlaga-laga and masing-masing sedut menyedut. Tangan kiri saya meramas-ramas buah dada and menggentel-gentel putingnya. Tangan kanan saya merangkul di bawah lehernya ketika kita berkucupan. Kemudian saya turunkan tangan kiriku meraba-raba and mengusap-usap tundun tembamnya.

Saya menemui biji kelentitnya langsung jari hantuku menggosok-gosok and menguli-uli biji kelentit Risani hingga terangkat-angkat punggung nya. Walupun berkucupan, Risani masih dapat mengeluarkan bunyi desahan krn enak biji kelentitnya diuli-ulii.

Saya melepaskan kucupanku and terus saya jilat and nyonyot puting buah dada nya bergilir-gilir. Tangan Risani meramas-ramas kepalaku smbil mengeluarkan desahan-desahan nikmat. "abang. abang. aah. aah. ". saya berhenti menyonyot buah dada Risani and memandangnya, tangan kiriku masih terus mengusap-usap and mengentel-gentel biji kelentitnya.

Risani dngn mata yaang kuyu tersenyum padaku. "Risani. abang mahu Risani hisap zakar abang. Risani mahu tak? " tanyaku. "abang. Risani tak pernah hisap zakar. Risani takut nanti tergigit, abang sakit pulak, " jawab Risani.

"Cuba aje dulu. Mula-mula jilat macam jilat ais krim kemudian masukkan dalamm mulut Risani macam Risani hisap ais krim. Baru-baru mmg kekok, lama-lama pandailah. boleh ye Risani? " mintaku.

Risani menganggukkan kepalanya tanda setuju. saya terus baring. Risani setengah bangun and meletakkan kepalanya di atas perut saya. Tangannya memegang zakar ku smbil dikocok-kocoknya. Kemudian diaorang mengangkat kepalanya and merapatkan mukanya ke zakar saya.

Diorang menoleh kepadaku smbil mengukirkan senyuman. saya membalas senyumannya. Risani kemudiannya menjulurkan lidahnya menjilat-jilat kepala zakar ku. Kemudian dijilatnya sepanjang zakar ku dari kepala hingga ke pangkal and naik semula ke kepala.

Diulanginya berkali-kali. Walaupun tdk seenak yaang pernah saya alami ketika dihisap and dikulum oleh perempuan -wanita lain, utk pertama kali melakukannya, saya kira hisapan Risani enak juga. Risani kemudiannya membuka mulutnya langsung mengulum kepala zakar ku.

Saya lihat pipinya mengembung and menguncup. saya meletakkan tangan kananku di kepala Risani smbil menekan-nekan kepalanya. "Risani naik turunkan kepala Risani. biar zakar abang keluar masuk mulut Risani. abang rasa sedap bila Risani kulum zakar abang. " saya memujinya.

Risani melakukan apa yaang saya minta dngn menaikturun kepalanya. saya suruh diaorang kulum lagii banyakk batang zakar saya. Risani melakukannya jugak tapi kemudiannya rasa tersedak lantas mengangkat kepalanya. zakar saya dilepaskan.

"Ek. sorry le abang. Risani tersedak. zakar abang nie besar sangat, panjang pulak tu. " kata Risani di atas ketidakmampuannya itu. "Tak pe. Kenapa mahu sorry pulak. " kataku smbil saya bangun duduk and mengajaknya duduk sama.

Kita berkucupan lagi. stlah puas berkucupan saya baringkannya seraya meramas-ramas buah dada nya. saya terus menjilat puting buah dada nya. Tangan kananku meraba-raba tundun tembamnya smbil jari hantuku mengentel-gentel biji kekentitnya.

Dari buah dada saya jilat perutnya and turun lagii ke bawah hingga sampai di tundun tembamnya. saya sebak bibir faraj nya lalu saya jilat and nyonyot biji kelentit Risani.

"Aahh. aahh. aah. aban. sedapnya bang. Risani tak tahan abang nyonyot kelentit Risani. abang masukkan le zakar abang. Risani dahh tak tahan ni. " erang Risani meminta saya segera masukkan zakar saya ke dalamm faraj nya.

Seperti tdk mengendahkan permintaannya saya terus menjilat and menyonyot biji kelentit Risani. Risani mendesah-desah keenakan. burit nya digelek-gelek. Akhirnya saya sendiri tdk tahan mahu merodok lubang faraj Risani dngn batang zakar ku.

Saya mahu memuntahkan lahar yaang sejak tadi masih bertakung di dalamm pundi-pundi telurku. saya naik meniarap di atas badan Risani. Risani telah mengangkangkan pehanya sejak tadi. saya merenungnya. Kemudian saya tegakkan badanku and melutut smbil merendahkan badanku dngn mengangkangkan kakiku selebar yaang boleh.

Risani mengangkangkan pehanya dngn lututnya dibengkokkan ke atas. saya halakan kepala zakar ku di mulut faraj nya and saya gesek-gesekkan di mulut faraj naik ke biji kelentitnya. saya ulang berkali-kali membuatkan Risani tdk keruan.

"abang. please abang. jngn buat Risani macam ni. " dngn mata yaang kuyu Risani merayu, "masukkan le bang.. please. ". Perlahan-lahan saya sorong kepala zakar ku membelah tebing-tebing tembam faraj Risani.

Risani mengeluh nikmat sebaik saya meneroka lubang faraj nya. Walaupun cukup banyakk lendir yaang keluar dari faraj Risani, faraj nya masih terasa sempit bila saya sorong tarik zakar saya.

Apabiila seluruh zakar ku masuk sampai ke pangkal, saya gelek-gelekkan punggung saya. Ini membuatkan kepala zakar saya berputar-putar di dalamm faraj Risani. sambil itu pangkal zakar ku mengesek-gesek biji kelentitnya membuatkan Risani meraung-raung kenikmatan.

Berulang kali saya lakukan sedemikian hingga Risani memaut badanku agar rebah di atasnya. kita berkucupan. Kemudian saya tarik zakar ku hingga kepalanya je yaang terbenam di dalamm faraj Risani.

Saya sorong perlahan-lahan; saya tarik lagii meninggalkan kepalanya terbenam and sorong lagi. saya lakukan berulang-ulang. saya pasak habis-habis zakar ku hingga terasa mulut rahimnya diterjah oleh kepala zakar ku.

Saya gelek-gelekkan punggung ku seperti tadi. Pendek kata bermacam-macan gaya saya lakukan semata-mata hendak memberikan kepuasan sepenuhnya kepada Risani. Sepanjang permainan saya, Risani tak henti-henti mendesah-desah, mengerang-ngerang and meraung-raung kenikmatan.

Saya jugak merasakan nikmat yaang tak dapat saya bayangkan. faraj Risani mmg hebat; bukan je sempit tapi kemutannya membuatkan saya tdk dapat bertahan sekirannya minda saya ikut melayan kenikmatan.

Akhirnya Risani meraung smbil memelukku sekuat-kuatnya. "Aaah. abang. Risani. kalah lagii bang. " kaki Risani mengepit pinggangku and terasa cengkaman kemutan faraj nya mmg kuat. Nafasnya cukup kencang, matanya dipejamkan.

Saya berdiam saja, membiarkan Risani menikmati klimaks sepuas-puasnya hingga diaorang reda. Terasa zakar ku seperti disirami air hangat bila Risani mecapai klimaksnya. Bila nafasnya reda, Risani membuka matanya dngn linangan air mata.

"Kenapa Risani menangis? Risani menyesal ke? " tanyaku yaang masih lagii di celah kangkangnya. zakar ku masih terbenam di dalamm faraj nya. Risani tersenyum and berkata, "Risani bukan nangis menyesal bang, Risani rasa gembira abang telah memberikan Risani nikmat bersetubuh; yaang tak pernah Risani alami selama bersama dngn bekas suami Risani dulu. Dari tadi dahh tiga kali Risani rasa nikmat ini, tapi abang masih lagii belum pancut-pancut. Risani rasa bersalah pulak tak dapat memuaskan abang".

"Takpe Risani nanti lama-lama abang pancut juga. Risani larat ke mahu teruskan atau Risani mahu rehat dulu? " tanyaku. "Risani sanggup teruskan bang. Risani mahu abang teruskan sehingga abang pancut. Selagi abang tak pancut Risani rela abang teruskan walaupun Risani rasa penat, " Risani memberikan senyuman.

Mmg manis rupa wanita ini, tambah manis bila diaorang mencapai kepuasan dngn klimaksnya. saya terus menyorongtarik zakar saya. saya lihat mata Risani kuyu and kadang-kadang hnya putih matanya je kelihatan dngn mulutnya ternganga.

Kemudian saya suruh Risani mengiring ke kanan. saya angkat kaki kirinya ke atas and menyorong tarik zakar ku. saya lakukan persetubuhan dalamm posisi begini beberapa minit. Kemudian saya suruh Risani menonggeng.

Saya bertambah ghairah menghenjut faraj Risani dalamm posisi ini krn daging punggung nya bergegar-gegar macam ombak. Sungguh cantik punggung Risani dalamm posisi menonggeng. "Aahh. aah. abang. sedapnya. " desah Risani.

Saya lalu membongkokkan badanku di atas belakang Risani. Kedua-dua tanganku menggapai buah dada nya yaang berayun-ayun akibat henjutanku. saya ramas-ramas kedua-dua buah dada nya. Pengalaman baru disetubuh dalamm posisi menonggeng ini membuatkan Risani tak keruan.

Erangan and desahannya tak henti-henti. Kemutan faraj Risani masih kuat terasa dalamm posisi menonggeng ini. saya rasa dahh tak dapat mahu bertahan lagi; mana tidaknya bila saya lihat daging punggung Risani yaang seperti berombak-ombak pada setiap tujahanku.

Lubang punggung nya yaang terkemut-kemut makin menaikkan berahiku. dngn segera saya cabut zakar ku and menyuruh Risani telentang. Kedua-dua peha Risani saya kangkangkan and terus saya masukkan zakar ku semula di dalamm faraj nya.

Saya mahu melihat wajah Risani sewaktu saya pancutkan sperma ku di dalamm faraj nya; itu pun kalau diaorang izinkan. saya pasak zakar ku hingga terasa kepala zakar ku menerjah pintu rahim Risani.

Ini membuatkan Risani meraung kenikmatan. "Ooohh. ooh. sedap bang. senak Risani rasa. ". saya gelek-gelekkan punggung ku bila zakar ku santak di dalamm faraj Risani. Makin kuat raungan Risani bila kepala zakar ku berputar-putar di dalamm faraj nya and biji kelentitnya digosok-gosok oleh pangkal zakar ku.

"abang. Risani tak dapat tahan lagii bang. " bunyi raungan Risani. Kemutan dinding faraj nya sangat terasa sekali kencang cengkamannya; seolah-olah memerah zakar ku agar memancutkan airnya. saya jugak tak dapat bertahan lagii smbil turut mengerang.

"Risani. abang jugak dahh tak dapat tahan. abang dahh mahu pancut ni. Risani mahu abang cabut atau Risani mahu abang pancut kat dalam? ". "Takpe. abang pancut kat dalamm aje. abang. " Risani meraung smbil terus memelukku dngn eratnya.

Kedua-dua kakinya dilingkarkan di pinggang saya. Kemutan dinding faraj nya sungguh enak seraya saya rasakan zakar ku seperti disirami air hangat menandakan Risani klimaks lagi. saya merasakan zakar ku dahh mahu mengeluarkan laharnya; Croot.

Croott. croott. Beberapa das pancutan laharku memenuhi liang faraj Risani. saya lihat mata Risani terbeliak bila terasa lahar hangat menerjah liang faraj nya. Nafas kita sungguh kencang and saya terdampar di atas badan Risani.

Bila nafas kita reda, kita berpandangan and masing-masing mengukirkan senyuman. kita berkucupan and kulum mengulum lidah. zakar ku masih lagii terbenam di dalamm faraj Risani. Walaupun kita telah klimaks, kemutan faraj Risani masih lagii terasa walaupun semakin reda.

Akhirnya saya mencabut zakar ku. Kelihatan lendir kedua-dua air nikmat kita yaang telah bercampur meleleh keluar dari lubang faraj Risani. Batang zakar saya jugak diselaputi lendir tersebut. saya berbaring di sebelah Risani.

Stlah beberapa lama baru kita teringatkan bayi jiran Risani. kita menoleh ke bawah. Rupanya siBensom sdh terlena. Sepanjang kita bersetubuh tadi kita tdk perasan samaada siBensom menangis atau tidak.

Tau tau je diaorang telah lena. saya kemudian bangun bersandar di kepala katil. Risani turut berbuat demikian lalu menyandarkan badannya di dadaku lalu saya peluknya. "Isy. Risani, macam mana kita sampai terlanjur melakukan persetubuhan ye? Macam tak percaya aje. pelawaan Risani utk abang bersarapan bihun goreng and karipap terus sampai abang bersarapan faraj Risani pulak, " kataku bergurau tetakala saya fikirkan macam mana bolehh terjadi peristiwa ini.

Risani mencubit lembut pehaku. "Entah le bang, tapi Risani tak menyesal langsung. Risani gembira krn pelawa abang utk sarapan tadi. " "Agak-agaknya le kalau abang tak lalu and terserempak dngn Risani tadi tak de le abang dapat merasa sarapan faraj Risani nie kan? " , kataku jenaka menepuk-nepuk faraj Risani.

Risani menyambut kata-kata saya, "abang tak dapat sarapan faraj Risani, Risani pun tak dapat pula sarapan sosej abang ni. " smbil Risani memegang and urut zakar saya. kita sama-sama ketawa mengenangkan peristiwa tadi.

"Risani pandai benar goda abang ye. Pakai tuala mandi le. membuatkan abang bernafsu aje. Nampak faraj and punggung Risani, " kataku lagi. "abang. sebenarnya Risani pun tak tau kenapa tiba-tiba Risani nekad begittu bang. Risani mula terangsang and bernafsu bila melihat zakar abang macam menjalar aje dalamm seluar abang, masa Risani hidangkan sarapan tadi. Risani segan mahu terus terang dngn abang. Malu le Risani kalau abang menolaknya, " Risani menerangkan.

"Isy. tak kan abang mahu menolaknya. Bodoh le abang kalau menolaknya. Mana kucing menolak ikan yaang terhidang? Risani. abang rasa beruntung krn dapat bersama Risani. Tapi abang bimbang krn abang pancut kat dalamm faraj Risani tadi, " kataku.

"abang. Risani pun rasa beruntung juga. Risani tak pernah rasakan nikmat klimaks di dalamm persetubuhan sewaktu berkahwin dulu. Kemudian selama lebih 6 tahun Risani tak melakukan persetubuhan, Risani tak terasa pun kehilangannya. abang telah menunjukkan apa itu nikmat persetubuhan. Risani takut ini membuatkan Risani ketagih nanti. abang jngn risau le tentang tu. Risani tak kan mengandung krn Risani tak subur. Period Risani baru habis 2 hari lalu. Tapi macam mana kalau Risani naik ketagih? " Risani menerangkan lalu bertanya.

"Apa susahnya. bukan Risani aje naik ketagih, abang pun mungkiin ketagih sesudah merasakan kemutan faraj Risani. Risani call aje le. Tapi kena pasti selamat tau? " Jam menunjukkan sdh pukul 12.

15 tengahari. Tak sangka cukup lama kita bercengkarama. saya and Risani terus bangun ke bilik mandi and langsung mandi bersama membersihkan diri satu sama lain. saya meninggalkan apartmen Risani kira-kira pukul 12.

40 tengahari sesudah berkucupan utk perpisahan sementara. Sejak peristiwa itu, saya and Risani melakukan persetubuhan dua hari berikutnya berturut-turut. Minggu-minggu berikutnya kita akan melakukan persetubuhan setidak-tidaknya 1-2 kali seminggu, walaupun kalau diikutkan keinginan, mahu kita lakukan setiap hari.

Oleh krn faktor keselamatan and keamanan, kita tahan je hingga dilempiaskan bila kita bertemu.
Mengintai Buah Dada Besar Janda ***
Mengintai Buah Dada Besar Janda,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Mengintai Buah Dada Besar Janda cerita seks melayu, kisah blue Mengintai Buah Dada Besar Janda, cerita malay sex Mengintai Buah Dada Besar Janda, porn, erotic Cite Blue, Mengintai Buah Dada Besar Janda


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/