Suami Curang Kongkek Sundal

February 28, 2016, in category
Suami Curang Kongkek Sundal | Ceritanya sesudah saya telah tamat penugasan saya di seberang laut jadi saya telah diberi cuti selama 2 minggu, saya pun berangkat pulang ke kampung saya di utara tanahair iaitu Perlis. stlah saya sampai di Kg saya, saya pun pergi berjalan-jalan kerumah teman-teman yang lama saya tak berjumpa dngn mereka.

Stlah saya pergi ke rumah salah seorang teman saya, dia telah mengajak saya untk pergi ke sempadan. saya terus saja setuju dngn ajaknya itu. stlah hari dan masa tetapkan telah sampai saya dan teman-teman saya pun berangkat ke Bandar p.

Sampainya saya disana kami pun masuk ke salah sebuah hotel untk kami tempah tempat tidur krn kami akan bermalam disana. stlah kami semua tempah bilik hotel, kami pun pergi ke sebuah Bar.

Kami masuk ke dalam Bar tersebut tujuan untk menempah wanita untk menemani kami tidur pada malam nanti. saya lihat dalam Bar itu sungguh manarik sekali dan tuan bar itu pun datang berjumpa kami dan bertanya samada kami ingin tempah wanita ataupun tak, teman saya terus menyampuk dan memberitahu tuan bar itu yang tujuan kami untk menempah wanita.

Maka tuan bar itu pun memanggil wanita -pompuan dalam Bar itu. Mereka pun beratur di atas pentas yang telah disediakan untk kami memilih mana-mana wanita yang kami berminat. saya masa itu malu-malu sikit krn tak pernah menghadapi setuasi begittu.

Teman-teman saya pun menegur saya, kenapa tak pilih lagi? Pilihlah cepat! saya pun terus saja memilih dan tak kiralah asalkan dia wanita dan dpat menyedapkan naluri ku. stlah saya dan teman-teman memilih wanita yang kami berkenan.

Kami pun memberikan nombor bilik kami dan beritahu hotel mana kami menginap. stlah kami selesai memilih wanita untk menemani tidur kami nanti. kami pun pergi minum. teman-teman saya telah meminta air minuman keras.

Kami pun minum dan berkaroke dalam kedai minum itu melayan kepala kami yang sedanng tak berapa benar oleh kerna mabuk dngn minuman keras. Selesai kami minum kami pun balik kebilik masing-masing.

Bila saya buka saja pintu bilik saya itu, saya dpat wanita yang saya tempah tadi telah menunggu saya kat dalam bilik saya itu, saya lihat dia terbaring terlentang sedanng menuntut tv.

Saya pun menyapa dia dan memberi ucapan selamat berjumpa dan saya berbual seketika dngn wanita tersebut kepala saya masa itu sudh tak benar krn mabuk. dalam masa saya sedar tak sedar oleh kerna kemabukan saya itu.

Saya mengajak wanita itu mengadakan hubuang sex. wanita itu tanpa banyaak soal dia membuka baju dan seluar yang dipakainya krn kerja dia hnya memuaskan nafsu sex lelaki dan kehendak batin setiap lelaki.

Stlah semua pakaiannya ditanggalkan. saya pun mengambil kesempatan itu untk menanggalkan pakaian saya juga. kami masa itu hnya tinggal pakaian dalam saja yang belum kami tanggalkan. kami pun berbaring atas katil.

Saya baring disisi sebelah kirinya. dalam masa saya baring itu tangan saya terus mancapai ke payudara nya yang berisi serta pejal itu. Setibanya tangan kanan saya ke payudara wanita tersebut dalam masa yang sama mulut saya mencari mulutnya, kami berkucupan dan bermain kulum lidah.

Cerita Sex Suami Curang Kongkek Sundal

Agak lama jugak mulut saya dan mulut wanita itu bertemu. sambill mulut mengulum lidahnya jari-jari saya terus meramas-ramas payudara besar nye yang masih berbalut dngn colinya. Makin lama saya meramas, saya rasa makin keras pula jadinya payudara wanita itu.

Wanita itu mula bergerak dan mengeliat kecil bila payudara besar nye kena ramas oleh jari-jari saya. Mulut saya tadi dimulutnya mula turun sedikit demi sediki kebahagian dagu dan merayap disekitar lihatnya itu membuatkan dia lebih tak bernafas jadinya dan mula mengerang kecil dngn tindakan tangan dan mulut saya.

Jari-jari saya merayap kebelakang badannya untk melepaskan butang colinya dan jari saya pun berjaya melepaskan butang coliya. Bila terlepas saja butang colinya maka terserlahlah payudara besar nye yang sedanng mengeras dan menegang itu.

Mata ku rasa cam ingin terkeluar bila melihat payudara besar bohsia nie. Bagitu cantik dan gebu serta muntok sekali. Putihnya memanng terserlah krn orang siam memanng putih-putih belaka. Putting susunya yang kemerahan itu terus saja jari-jari saya bermain disitu mengentil dan memutar-mutar puting payudara besar nye dngn perbuatan saya itu wanita itu lagii ku lihat tak menentu jadinya, matanya sedah lama terpejam dik kenikmatan yang diterimanya dari hasil kerja jari-jari dan jugak mulut serta lidah ku.

Stlah saya puas mengentil puting payudara besar nye saya pun membawa mulut saya ke lurah antara kedua gunung busut yang sedanng membengkak itu, saya jilat dngn lidah saya disekitar situ dan mulut serta lidah saya naik mendaki ke gunung busutnya sampai ke puncaknya.

Kini lidah saya bermeluasa di puting susunya. Mulut saya meyuyut puting payudara besar nye seperti anak kecil yang kehausan susu dari ibunya. Lama jugak saya berbuat begittu dan lidah saya pula terus memainkan peranannya di payudara wanita itu.

Wanita itu saya lihat daah tak tentu arah daah bila lidah dan mulut saya berada di payudara besar nye. Sekejap badannya bergerak kekiri sekejap bergerak kekanan jubur nye pun sama juga.

Stlah saya puas mengerjakan payudara besar nye yang membengkak itu, jari-jari saya terus merayap lagii kini jari-jari saya merayap kebawah lagii kebahagian perutnya jari saya terus mengusut pada perut wanita itu, lepas itu kebawah lagii ke bahagian celah kelangkangnya pula.

Jari saya meraba pada seluar dalamnya dan saya dpti seluar dalamnya sudh basah oleh air mazinya. Jari antu saya terus melurut pada lurah pepek nye di atas seluar dlam.


Cerita lucah Suami Curang Kongkek Sundal
  • Lama jugak saya berbuat demikan. stlah puas saya mengusut dan mangais-gais jari saya pada lurah pepek nye di atas seluar dalam itu, saya pun membuka seluar dalamnya. Bila saya tarik saja seluar dalam wanita itu kebawah saya dpat lihat dngn jelas didepan mata saya pepek nye yang begittu cantik, gebu dan tembam itu.
  • Bulunya tak berapa banyaak jarang-jarang saja tumbuhnya maklumlah wanita itu dalam lingkungan 19 tahun sahaja. Cukup cantik pepek nye, bila saya melepaskan seluar dalamnya kebawah jari saya semula memainkan peranan tadi mengais-gais luruh yang telah dibanjiri oleh air mazinya.
  • Jari saya tak puas-puas mengais lurah pepek nye terus jari saya menjolok lubang pepek nye dan terasa ditangan saya suam-suam bila jari saya berada di dalam lubang pepek nye.
  • Dalam masa yang sama mulut serta lidah saya tetap pada payudara wanita itu. dan kini mulut saya mula turun kebawah sampai kepusatnya. Lidah saya menjilat lubang pusatnya dulu sebelum lidah saya menneruskan hayat saya untk ke pepek nye.
Lidah saya pelahan-lahan turun kebahagian pepek nye. saya terhidu sesuatu yang saya tak suka iaitu saya terhidu hancing kencingnya. Rupanya-rupanya kencing tak basuh. Bila saya berbau hancing pada pepek nye jadi saya terpaksa membatalkan hasrat saya ingin menjilat lubang pepek nye.

Bila saya batalkan hasrat saya untk menjilat lubang pepek nye. Jari-jari saya begittu laju sekali memain sorong-tarik dalam pepek nye. dngn perbuatan saya itu, saya lihat dia menjadi tak menentu daah dan seketika saja saya lihat dia telah mengejangkan dirinya itu tanda dia telah mencapai klimetnya yang pertama.

Suami Curang Kongkek Sundal seri seks melayu, kisah blue malay Suami Curang Kongkek Sundal, seri melayu seks Suami Curang Kongkek Sundal

Suami Curang Kongkek Sundal


Saya pun bertanya dia adakah dia sudh bersedia untk menerima pelir ku masuk dalam lubang pepek nye. dia mengangguk saja tanda setuju dan saya pun mengambil kondum atau tempat saya panggil setokin/sarung kaki.

Saya pun menyarungkan kondum itu pada pelir kau. untk menjaga keselamatan. Maklumlah dia dipakai oleh berbagai orang dan tak tahu orang apa yang pakai dia dan berbagai bangsa yang pakai die.

Stlah selesai saya sarung saya pun naik kecelah kelangkang yang sedia terkangkang itu. saya meletakkan pelir saya ke permukaan pepek nye dan menepuk-nepuk kepada pepek nye. Lepas saya menepuk pepek nye dngn pelir ku itu, sampailah masanya saya ingin merasa pepek wanita itu.

Kepada pelir saya telah pun berada dilubang pepek nye dan dia menanti kemasukannya. saya dngn sekali hantak saja telah masuk sampai kepangkalnya. dngn masuk saja batang pelir ku kedalam lubang pepek nye.

Dan dalam masa yang mulutnya terbuka luas dan mengerang yagn amat sangat kerna menahan kemasukan pelir ku yang panjangnya 6 in dan besarnya 2 jari itu. Bila masuk saja batang pelir saya dalam lubang pepek nye saya tak terus gerak lagi.

Mulut saya terus mencari mulutnya. krn saya ingin merasa hawa dalam pepek nye, rupanya begittu panas dan rasa suam-suam gitu. Lepas itu saya mula mengerakkan batang kau itu naik agak lama kat permukaan pepek nye dan hantak dngn laju sekali ke dalam pepek nye.

Saya main naik turun agak pelahan sekali krn saya ingin rasakan kehangatan lubang pepek nye. Sekali saya tusukan batang pelir ku dalam pepek nye lama saya rendam di dalam pepek nye.

Saya tarik balik sampai ke permukaan pepek nye dan saya benamkan lagii batang pelir saya. Bila saya lihat dia daah tak tahan dngn permainan saya itu saya dan air mazinya pun daah melimpah-limpah saya pun main laju sikit.

Saya cuba ubah cara main kakinya saya sangkut pada bahu saya. Batang pelir yang sedanng keras itu terus masuk keluar dngn lajunya dalam pepek nye yang sudh basah itu dan masa itu jubur saya saja yang bergerak tangan saya menyukung saya supaya saya lurus tegak atas wanita itu.

Naik turun batang pelir saya masih berjalan dan tak henti-henti lagi. wanita itu sudh tak tahan lagii daah dngn permainan saya itu. Kakinya yang diatas bahu saya melunjak-lunjak kerna tak tahan menerima tikaman batang pelir saya dalam pepek nye.

Saya pun daah merasa ingin sampai klimet saya sesudah lebih kurang 1 jam saya bertarung dengannya. Akhirnya pelir ku pun memuntakan sperma saya yang begittu pekat sekali dalam kondom yang saya pakai tadi.

Dngn pelahan saya pun menarik keluar batang pelir saya dari dalam lubang pepek nye dan menanggalkan kondom yang penuh dngn sperma saya itu. dalam saya lihat wanita itu begittu penat dan keletihan sekali.

Saya sudh tentu penat krn saya banyaak yang memainkan peranan utamanya. stlah itu saya dan wanita itu pun tertidur dalam dakapan masing-masing dia memberi satu kucupan puas pada saya dan saya pun mengucup keningnya tanda puas dngn layangnya pada malam itu.

Akhirnya kami tertidur tanpa seurat benang pun dibadan kami sampai pagi dan pagi itu dia pun minta diri untk pulang ketempat yang mana saya tempahnya itu. Sekali lagii dia kucup saya tanda terima kasih.

Dan saya rasa teman-teman saya pun mengalami pengalaman seperti saya jugak dngn wanita -pompuan yang mereka tempah itu.
Suami Curang Kongkek Sundal ***
Suami Curang Kongkek Sundal,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Suami Curang Kongkek Sundal seri seks melayu, kisah blue malay Suami Curang Kongkek Sundal, seri melayu seks Suami Curang Kongkek Sundal, porn, erotic Cite Blue, Suami Curang Kongkek Sundal


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/