Pepek Anak Kandung Ditujah Papa

February 22, 2016, in category , ,
Pepek Anak Kandung Ditujah Papa | hari ini usia Rossaya genap 19 tahun. Anak saya ini mmg cantik. diorang mewarisi kecantikan ibunya. Bentuk badannya juga menarik. Walau pun baru berusia 19 tahun, Rossaya mem-punyai bentuk badan seperti gadiis tujuh belas tahun. Badannya berisi tetaapi bukan gemuk.

Buah dada nya sederhana. Sesuai dengaan saiz badannya. dubur nye juga bulat berisi. tidak ada lelaki yg tidak akan tergoda apabila melihat rupa paras and bentuk badan anak gadiis ku ini.

Saya yg menjadi ayah nye juga terpikat dengaan kecantikan Rossaya ini. Hubungan saya dengaan Rossaya sangat rapat. Sejak diorang dilahirkan akulah yg mengurus dirinya. Makan minumnya, sakit peningnya and keperluan pakaiannya saya yg uruskan.

Malah semasa pertama kali Rossaya didatangi tetamu bulannya akulah yg uruskan. Akulah yg mencuci pepek nye. Akulah yg mengajar cara memakai lampin pompuan. Akulah juga yg mengajar bagaimana hendak mengganti lampin pompuan stlah lampin itu tidak dapat menampung darah haidnya itu.

Sepanjang minggu pertama diorang dikunjungi tetamu bulanannya itu puaslah saya melihat and menggosok pepek anak gadiis ku ini. Rossaya pula tidak segan silu untuk meminta bantuanku menguruskan pepek nye yg sentiasa berdarah itu.

Dia pula tidak marah kalau saya mengusap pepek nye semasa membuat kerja-kerja mengurus pepek nye itu. Apabila tempuh kunjungan tetamu bulanannya berakhir, akulah yg mengajar diorang mandi khas itu.

Rossaya tidak merungut atau membantah semasa saya suruh diorang berbogel untuk upacara mandi khas itu. Ternyata saya ini bukanlah ayah yg baik. semasa meratakan air keseluruh badannya, saya ambil kesempatan untuk meraba-raba badannya yg sdg membesar itu.

Habis seluruh badan Rossaya saya raba. tidak ada bahagian-bahagian tubuh Rossaya yg terlepas dari rabaanku itu. Rossaya cukup ceria semasa saya memandikannya. diorang memberi saya ruang and peluang yg seluas-luasnya untuk menjamah tubuhnya yg segar itu.

Malah semasa saya meraba pepek nye pun diorang cuma tersenyum and ketawa kegelian apabila saya mungusik mutiara berahinya. "Ala. gelilah ayah. " Itulah kata-kata Rossaya semasa usikan saya pada mutiara berahi semakin lama.

Namun diorang tidak mencegah. and semenjak dari itu Rossaya semakin rapat dengaan saya. dia sdh tidak segan silu menyatakan rasa hatinya, walau pun perkara-perkara yg sangat sulit. Rossaya juga sdh tidak segan silu untuk menjawab semua soalan saya tentang dirinya walau pun soalan itu bgitu sulit and terlalu peribadi.

Begittu lah mesranya hubungan saya dengaan Rossaya. Isteriku yg bekerja sebagai seorang pegawai esekutif sebuah syarikat swasta sangat sibuk dengaan urusan kerjanya. Waktunya di rumah sangat terhad. Kebanyakan waktunya habis di pejabat.

Saya tidak kisah itu semua. Walau pun masa untuk kitaorang bermesra sangat terhad, tetaapi isteriku telah menggunakan masa itu sebaik mungkin. Semua kehendakku dapat dipenuhi dlm masa yg terhad.

Pernah saya kerjakan tubuhnya sampai lima kali satu malam, tetaapi diorang tidak pernah menolak. Malah melayan kehendakku dengaan rakus sekali. Itulah sebabnya walau pun kitaorang jarang bertemu tetaapi masih mampu mendapat tiga orang anak.

Kesemunya pompuan. Cantik-cantik pulak tu. Olehkerana masa yg terhad telah digunakan untuk melayanku, maka isteriku ini tidak berkesempatan untuk melayan anak-anaknya. Maka akulah yg mengambil alih tempat isteri saya.

Bolehh dikatakan semua anak-anak gadiis ku sangat rapat dengaan ayah nye. and diantara mereka bertiga Tarisalah yg paling rapat dengaan saya. Kadang-kadang saya dapat merasakan rasa cemburu Rossaya apabila saya melayani adik-adiknya; Firani and Farah.

Semasa saya menguruskan pepek Firani yg pertama kali didatangi tetamu bulanan, cepat-cepat Rossaya mengambil alih tempatku. saya cuma berpeluang mengurus pepek Firani selama dua hari sahaja. and semasa saya menunjuk ajar Farah membuat kerja-kerja sekolahnya, cepat-cepat Rossaya membantu supaya saya tidak lama bersama adiknya itu.

Kini saya dapat merasakan Rossaya sdg berusaha untuk mendapat perhatian yg lebih dariku. semasa saya pulang dari pejabat dialah yg menyambutku. semasa saya sdg berehat dialah yg duduk disisiku.

Semasa makan dialah yg menceduk lauk utk ku. semasa berbual diorang selalu bertanya tentang perkara-perkara yg saya suka and perkara yg saya tidak suka. Selepas itu diorang akan membuat semua perkara yg saya suka.

Saya semakin terhibur dengaan tingkah laku Rossaya ini. Sejak akhir-akhir ini pulak Rossaya semakin berani memakai pakaian yg bnyk mendedahkan badannya. Rossaya macam tahu saya seronok tengok diorang pakai baju macam itu.

And hari ini sempena hari ulangtahun Rossaya and sebagai membuktikan saya mmg memberi perhatian yg lebih terhadapnya, saya telah membelikan hadiah yg sangat istimewa and sangat disukai olehnya. saya pasti selepas ini Rossaya pasti akan lebih rapat denganku.

Hari ini pula hari cuti Sabtu minggu pertama. Isteriku sdg dlm perjalanan ke utara tanah air untuk mempromosikan product baru keluaran syarekatnya. Sejak awal pagi diorang telah bertolak dari rumah.

Sebaik jer isteriku keluar, saya segera kebilik Rossaya dengaan membawa hadiah istimewa utk nya. Rossaya tidur bersendirian. Dua adiknya berkongsi bilik yg lain. semasa saya masuk ke biliknya Rossaya sdg lenyak tidur.

Saya terkejut. Rossaya tidur tanpa memakai baju. dia berbogel. Tidurnya mmg lasak. Kain selimutnya sdh tidak lagii menutup tubuhnya. Jadi semasa saya masuk saya dapat melihat dengaan jelas tubuh Rossaya yg berbogel itu.

Dia masih terlentang. Mengangkang pulak tu. Semua benda-benda sulit miliknya dapat saya lihat dengaan jelas. pepek nye yg dahulunya bersih licin kini mula ditumbuhi bulu-bulu yg halus. Bulu-bulu itu tidak mampu melindungi bentuk pepek Rossaya yg cantik itu.

Saya terpegun seketika menatap pepek anak gadiis ku yg mempersonakan itu. Walau pun ini bukan pertama kali saya melihat Rossaya berbogel, tetaapi kali ini saya bagai hampir tewas. Tubuh bogel Rossaya kali ini lebih menggiurkan dari tubuh bogelnya tiga tahun yg lalu.

Tambahan pula posisi tubuhnya bgitu mengghairahkan. Dada saya berdebar. Nafasku mula kencang. and yg paling tak sedapnya balak saya sdh mula terpacak walau pun yg saya lihat ini adalah anak kandung saya sendiri.

Ini menandakan saya sdh mula akan tewas dengaan bisikan syaitan. saya memberanikan diri melangkah kearah anak saya yg sdg lena itu. setelah tiba tempat yg dituju saya melabuhkan dubur disisi Rossaya.

Saya tatap wajahnya yg cantik itu. Walau pun tidak bersolek and belum mandi lagii Rossaya tetap cantik and menarik. saya belek-belek tubuhnya yg terdedah itu. Tubuhnya semakin menarik. tidak ada cacat and cela pada tubuh Rossaya yg berkulit putih kuning itu.

Tiada parut atau bekas-bekas luka. Kulit Rossaya bersih seratus peratus. kote saya semakin mencanak apabila menatap tubuh anakku yg cantik ini. Kemudian saya membongkokkan badanku. saya rapatkan mulutku kepipi Rossaya.

Satu kucupan singgah dipipinya. dia masih belum terjaga lagi. saya kucup sekali lagii pipinya. Rossaya terkebil-kebil membuka matanya apabila menerima kucupan kali ketiga. "ayah. ! " Katanya dengaan senyuman.

"Happy birthday to you. " Balasku smbil mengucup bibirnya yg merah walau pun tidak berginchu. Rossaya macam terkejut apabila menerima kucupan pertama dariku ini. namun diorang tidak menolak. Kemudian saya rasa tangannya mula memaut bahu saya.

Dia mula memberi respon. saya terus menenyeh bibirnya dengaan bibirku. Menolak lidahku ke dlm mulutnya. Mengusik lelangitnya dengaan lidahku. Rossaya semakin kuat memaut bahuku. mungkiin diorang berasa sedap. "Apa ayah kata tadi? " Tanya Rossaya stlah bibirnya saya lepaskan dari bibirku.

"Happy birthday to you. " "Terima kasih ayah. " Kata Rossaya lalu duduk and menyandarkan badannya di kepala katil tanpa berusaha menutup badannya yg terdedah itu. Nampaknya Rossaya mmg sdh tidak segan untuk berbogel di hadapan ayah nye ini.

And diorang macam tahu saya ini suka tengok diorang berbogel. "Rossaya tak mahu pakai baju ke? " Tanyaku apabila diorang tidak berusaha menutup tubuhnya yg terdedah dihadapan saya. "ayah tak suka ke Rossaya macam ni? " Tanya Rossaya pula.

Cerita Sex Pepek Anak Kandung Ditujah Papa

Saya tersenyum bila Rossaya berani bertanya macam tu. "Siapa kata ayah tak suka? " "Habis kenapa suruh Rossaya pakai baju? " "Saja. ayah mahu uji. Ini hadiah untuk Rossaya. " Kataku smbil menghulurkan sebuah kotak kecil kepadanya.

"Hadiah apa nie ayah? " "Bukalah. " Rossaya membuka kotak kecil itu. "Wow! " Katanya. diorang terpegun seketika melihat seutas rantai emas yg pada buahnya tercatat nama "Rossaya". "Cantiknya ayah. " Katanya lagi.

"Pakailah. Hadiah ini istimewa untuk Rossaya. " Kataku lagi. Rossaya segera memakai kalong itu. setelah memakainya diorang merenung wajahku smbil tersenyum. Wajahnya semakin lawa. Kemudian diorang memeluk badan saya.

"Terima kasih ayah. " Katanya lagi. saya membalas pelukannya. Kemudian saya ambil kesempatan mencium pipinya. Rossaya menyerah. Kemudian saya cium lehernya. dia juga menyerah. saya cium bahunya. dia tidak membantah.

Saya cium dadanya. Rossaya pasrah. saya cuba jilat puting tetek nya. Rossaya menggeliat. dia tidak marah. Lalu saya hisap puting tetek anak dara suntiku ini. Rossaya mula menggeliat and mendesah.

Inilah pertama kali saya menjilat and menghisap puting tetek anak gadiis ku ini. Putingnya masih kecil. Warnanya merah kemerahan. memanng sungguh cantik. saya menghisap puting Rossaya sepuas-puasnya. dia mula menggeliat.

Kemudian diorang tertawa kecil. "Sudahlah ayah. sudahlah. Rossaya geli. " Rayu Rossaya dengaan mesra. saya rasa saya sdh mula dikuasai nafsu. Malam tadi walau pun dapat tidur bersama dengaan isteriku tetaapi saya tidak dapat melepaskan kehendak nafsu berahiku kerna diorang masih dikunjungi tetamu bulanannya.

Sudah hampir seminggu kehendak saya ini terpendam. and awal pagi ini saya sdh tidak blh untuk menahannya. Rossaya pasti akan saya kerjakan. saya terus menggomol tubuh Rossaya stlah puas mengerjakan puting tetek nya itu.

Rossaya tidak membantah. dia membiarkan jer apa yg saya lakukan pada dirinya. Inilah peluang saya untuk menekmati tubuh Rossaya yg masih mentah and segar. dia macam rasa seronok. namun diorang tidak bgitu pandai untuk memberi tindak balas.

Mungkiin kerna inilah pertama kali diorang diperlakukan seperti ini. saya tidak kisah itu semua, asalkan diorang tidak membantah atau melawan kehendak saya. Selepas pengalaman pertama ini tahulah diorang nanti bagaimana untuk bertindak balas.

Apabila saya mula mengusik pepek nye, Rossaya membuka kelengkangnya. "Ini sdh cukup baik. " Bisik hatiku. Rossaya mula memberi kerjasama. Apabila kelengkangnya terbuka, saya terus mengusap pepek nye yg masih belum lebat bulunya.

Rossaya mula menggeliat apabila jari-jariku mencuit mutiara berahinya. Matanya kelihatan layu. Mulutnya berdesit. dia memegang tanganku apabila saya mula menggentel mutiara berahinya. "Gelilah ayah. " Suaranya lesu tetaapi menggoda nafsuku.

Kote saya semakin keras apabila nafsuku sdh tergoda. saya berhenti menggentel. Jari-jariku yg nakal mula mencuit-cuit alur pepek nye macam yg saya buat semasa diorang dikunjungi tetamu bulanannya. saya rasa alurnya sdh mula berair.

Kemudian saya masukkan jariku kedalam alur pepek nye. saya rasa licin and berlendir. Walau pun alur pepek nye masih sempit, saya dapat gerak-gerakkan jariku dengaan mudah and selesa. Rossaya menggeliat lsetiap kali jariku menguit lubang pepek nye.

Mulutnya berdesit-desit. Matanya sdh tertutup rapat. "ayah. " Rossaya bersuara. "Ah! Ah! Ah!. ayah. " Rossaya bersuara lagi. Penuh rasa berahi. "Kenapa sayang. ? " "Rossaya tak tahan. Rossaya nak. Rossaya nak. " "Rossaya mahu apa ni. ? " saya pura-pura bertanya.

"Entahlah ayah. tapi Rossaya macam mahu sesuatu. " saya tersenyum. Anak saya ini belum ada pengalaman. "Rossaya mahu ayah masukkan batang ayah kat lubang Rossaya ya? " Rossaya mengangguk.

Namun matanya masih tertutup rapat. Lalu saya mula melucutkan pakaianku sehingga saya turut berbogel macam anak gadiis ku ini. Kemudian saya menghampiri Rossaya kembali. "Rossaya baring ya. " Kataku padanya.

Rossaya patuh. dia melrutkan badannya lalu berbaring telentang. Matanya memandangku untuk menanti arahan selanjutnya. "Buka kelengkang. " saya mengarah lagi. Rossaya patuh. diorang membuka kelengkangnya. pepek nye yg cantik itu semakin jelas kelihatan.

Kemudian saya melutut di celah kelengkang Rossaya yg sdh terkuak itu. dengann hati-hati saya merapatkan kepala kote saya ke alur pepek nye. "Mula-mula mmg sakit. Tahan ya Rossaya. " Kataku apabila saya mula memasukkan kepala kote saya ke alur pepek Rossaya.

Kemudian saya menolak kote saya kedalam alur itu yg sdh dilimpahi cecair berlendir and melicinkan. "Ah! Ah!. pedih ayah. " Rossaya bersuara smbil menolak dadaku. Mulutnya terbuka luas. Matanya dipejamkan rapat-rapat.

"Tahan sayang. sekejap aje rasa pedih tu. lepas tuu hilanglah. " saya memujuk. Rossaya menurut pujukanku. Matanya ditutup rapat-rapat. Mulutnya terbuka luas macam orang hendak menjerit apabila kote saya terus menerjah masuk ke dlm pepek nye.

Namun diorang dapat mengawal suaranya. Kemudian diorang memeluk badanku erat-erat. mungkiin mahu menahan rasa sakit. saya segera menutup mulutnya dengaan bibirku. Sebaik-baik jer bibirku melekat ke bibirnya, Rossaya menyambut dengaan rakus sekali.


Cerita lucah Pepek Anak Kandung Ditujah Papa
  • Dia menenyeh-nenyeh bibirnya pada bibirku. Kemudian diorang menghulur lidahnya ke dlm mulutku. saya segera menyedut lidahnya yg basah itu. saya sedut lama-lama. Bila Rossaya menarik lidahnya, saya pula menolak lidahku ke dlm mulutnya.
  • Rossaya sdh pandai. dia menyedut lidahku pula. Sedutannya sangat kuat. semasa Rossaya sdg asyik menyedut lidahku, saya cuba menggerak-kan kote saya di dlm pepek nye. Baru saya buat satu gerakan Rossaya memaut dubur saya dengaan kedua belah peha and betisnya.
  • Agaknya diorang masih berasa sakit. saya hentikan gerakan kote saya. saya rendam kote saya di dlm lubang pepek nye buat beberapa semasa smbil terus mengucup bibirnya. Lidahnya and lidahku disedut bergilir-gilir.
  • Bibir kitaorang terlepas apabila Rossaya hampir lemas. saya berasa lubang pepek nye semakin bnyk air lendirnya. dia mula melepaskan dubur saya dari kepitan peha and betisnya. saya cuba menggerakkan kote saya sekali lagi.
  • Kali ini lebih mudah and licin. Rossaya tidak membantah. saya gerakkan lagi. juga Rossaya tidak menghalang. Rasa sakitnya mgkin sdh hilang. Maka saya terus menghenjut kote saya berulang kali di dlm pepek nye.
  • Rossaya mula respon. Rossaya mula menggoyangkan dubur nye setiap kali kote saya menjunam di dlm pepek nye. Makin kerap saya menjunamkan kote saya makin kuat diorang memeluk badan saya.
  • Makin laju saya menolak and menarik kote saya makin kerap mulutnya berdesit-desit. Makin lama saya mengerjakan pepek nye pantas helaan nafasnya. Makin kuat saya menyocok pepek nye makin rapat matanya tertutup.
  • Setelah hampir 25 minit kote saya bergerak di dlm pepek nye tiba-tiba Rossaya mengeliat dengaan kuat. Tangannya sdh tidak menentu. Kadang peluk badan saya. Kadang mencengkam tilam. Kadang meramas bantalnya.
  • Kadang-kadang memaut kepala katil. "a. aa. a. ah! ah! ah!. o. Oo. adu. adu. adu. ayah. ayah. ayah. sedapnya ayah. Sedapnya. sedapnya. sedapnya. " Rossaya mula meracau and kemudian tubuhnya terkejang.
  • Tidak lama kemudian gerakan tubuhnya menjadi lemah. Rossaya macam terkulai lesu. mungkiin diorang sdh mencapai kemuncak kelazatan. namun saya masih gagah untuk berdayung. tetapi demikian saya hentikan seketika gerakan kote saya itu.
Biar diorang lega sekatika. saya cium pipinya bertubi-tubi. saya usap tetek nya. dia memaut badan saya kembali. " jngn cabut dulu ayah. Rossaya mahu lagi. " Bisiknya. Apabila diorang berbisik bgitu saya pun memulakan tugasku selanjutnya.

Sekali lagii saya menggerakkan kote saya di dlm liang pepek nye. Rossaya memejamkan matanya. Sama seperti ibunya semasa sdg bersetubuh denganku. Mulutnya berdesit lagi. Nafasnya sesak lagi. badan saya dipaut lagi.

Saya makin seronok mengerjakan tubuh muda anak gadiis ku ini. Sungguh manis. Sungguh lazat dapat menekmati tubuh gadiis sunti seperti Rossaya. Anak gadiis ku ini mmg istimewa. Walau pun baru pertama kali bersetubuh tetaapi sdh pandai bertindak balas macam ibunya.

"ayah. sedap ayah. sedap. " Rossaya merengek kembali stlah perkali-kali pepek nye saya jolok dengaan kote saya. diorang meracau lagi. diorang menggeliat lagi. diorang mengayak dubur nye tinggi-tinggi apabila saya menusuk kote saya dlm pepek nye.

Pepek Anak Kandung Ditujah Papa


Saya rasa sungguh lazat dengaan ayakan dubur Rossaya ini. saya rasa dapat menekan hingga jauh lebih dalam. diorang cukup pandai bermain. "ayah kuat sikit. Kuat sikit. Rossaya rasa sedap sangat ni. sedapnya. Sedapnya. sedapanya. Oo. ayah. ayah. ayah. " Rossaya menjerit panjang.

Tubuhnya menggelinjang bagai rusa yg baru ditembak pemburu. saya terpaksa memaut tubuh anak gadiis saya ini erat-erat takut kalau kote saya tergelincir dari landasannya. saya menguatkan henjutan kote saya.

Tubuhnya menggeliat bgitu kuat menyebabkan lubang pepek Rossaya bgitu kuat mengemut kote saya. saya rasa semakin sedap. Air nekmat yg terkandung dlm badan saya mula bergerak ke kote saya.

Saya rasa sedap yg amat sangat ini mengakibatkan kote saya tidak dapat menahan kandungan air nekmat yg mula hendak memancut. "Ah! ah! ah!. o. o. o. a. " saya terus membuat tekanan terakhir.

Tekanan yg paling kuat. kote saya terus terbenam di dlm pepek Rossaya and kemudian melepaskan air pekat hangat and penuh nekmat itu di dlm takungannya. Rossaya menjerit lagii apabila menerima pancutan air nekmat itu.

And kali ini diorang menggelepar and gerakan tubuhnya mulai lemah. saya pula menghentikan gerakan kote saya di dlm lubang pepek nye. Kemudian kitaorang terdampar. Suasana dlm bilik Rossaya sepi kembali.

Saya telentang di sisi anak gadiis ku. saya jeling ke arah Rossaya yg juga terlentang disisku. Matanya masih tertutup rapat. Nafasnya masih turun naik dengaan kencang. Peluh mula mengalir di dahi and lehernya.

Kitaorang menyepi diri buat beberapa waktu. setelah hilang rasa letih, saya bangkit dari perbaringan. Tiba-tiba Rossaya menarik tanganku. "ayah mahu kemana? " Rossaya merenung mataku "Tengok adik-adik" Jawabku lalu meniarap di atas tubuh anak gadiis ku ini "Nantilah. " Pinta Rossaya dengaan manja smbil memaut badan saya "Kenapa ni. ? " Tanyaku dengaan mesra smbil mengusap rambutnya yg hitam berkilat lagii lembut and mudah diurus.

"Rossaya mahu lagi. " Jawab Rossaya dengaan manja. "Sedap ke? " saya pura-pura bertanya smbil mengusap pipi Rossaya dengaan bibirku. Anak gadiis ku membiarkan bibir 'gatalku' meneroka pipinya yg putih gebu lagii halus kulitnya.

"Sedap ayah. Rossaya mahu buat selalu macam nie dengaan ayah. " Kata Rossaya "Tak sakit? " "Mula aje ayah. Pedih Rossaya rasa. Tapi lepas tuu Rossaya rasa sedap. Tak blh mahu cakap sedapnya, ayah. " Rossaya berterus terang dengaan ayah nye yg 'gatal' ini "Jom ayah kitaorang main lagi" Pinta Rossaya.

Tanpa membuang masa saya terus memulakan 'permainan' yg tidak halal ini buat kali yg kedua. memanng saya tidak akan puas setakat sekali dua mengerjakan tubuh Rossaya. Biasanya saya akan lakukan sampai empat lima kali dengaan isteriku.

Kadang-kadang sampai sepuluh kali satu malam. Itu pun saya masih belum puas lagi. Permintaan Rossaya ini memberi peluang saya mengerjakan tubuhnya berulangkali pada hari ini. saya harap tidak ada orang yg akan mengganggu urusanku dengaan Rossaya.

Sekali lagii saya mengucup bibir lembut Rossaya sebagai langkah awal untuk memanaskan berahinya. Rossaya semakin pandai berkucup. Kali ini diorang yg menghulur lidahnya untuk saya sedut. saya tidak lepaskan peluang ini.

Lidah Rossaya saya sedut dalam-dalam and lama pulak tu. Apabila diorang cuba menarik lidahnya saya kuatkan sedutanku. Rossaya mengalah sekatika apabila tidak berjaya menarik lidahnya. semasa diorang hampir lemas baru saya lepaskan lidahnya yg sejuk itu.

Kemudian saya hulurkan lidahku ke dlm mulutnya. Rossaya menyambutnya dengaan lembut. saya gerak-gerakan lidahku dlm mulut Rossaya. saya usik lelangitnya. Rossaya bagai menggelepar menerima tindakan lidahku ini. diorang memeluk badan saya lebih erat.

Hampir 5 minit kitaorang berkucup and menghisap lidah masing-masing silih berganti. Rossaya semakin mahir memainkan lidahnya. saya seronok menekmati kemahiran lidah Rossaya dlm sedutanku. setelah puas berkucup, saya mencium lehernya.

Kemudian dadanya. Kemudian tetek nya. Kemudian putting tetek nya. Ah! sedapnya dapat menghisap puting payudara budak muda ini. Tegang tetaapi lembut. Rossaya menggeliat apabila puting payudara nya saya jilat and hisap semahu-mahunya.

Tangannya tidak menentu. Kadang-kadang memaut badan saya. Kadang-kadang menolak dadaku. Kadang-kadang mencengkam tilam. Kadang-kadang memaut kepala katil. saya tidak dapat ceritakan apa yg diorang rasa semasa putting payudara nya saya hisap.

"Sudahlah ayah. sudahlah ayah. sudahlah. Rossaya geli ni. Rossaya geli. " Rossaya menggeliatkan tubuhnya apabila saya masih rakus menghisap puting payudara nya. Puting payudara nya terlepas dari hisapanku apabila Rossaya menolak badan saya dengaan kuat.

Mungkiin diorang sydah tidak tahan rasa geli. saya terus mencium and menyedut bahgian peut and pusat Rossaya. Anak kandungku ini menggeliat lagi. saya terus menjelajah tubuh Rossaya yg terdedah itu semahu-mahunya keran tiada mendapat sebarang tentangan sehingga akhir bibir and hidungku sampai pada celah kelengkangnya.

Saya semakin berahi melihat pepek Rossaya yg cuma beberapa inci dari mukaku. pepek Rossaya mmg cantik lebih-lebih lagii cuma ada bulu-bulu halus yg baru tumbuh. saya berasa geram. dengann penuh nafsu saya terus menjilat permukaan pepek Rossaya.

Inilah pertama kali saya menjilat pepek nye walau pun saya selalu mengusik dengaan tangan and jariku. Rossaya bagi tersentak apabila menerima jilatan pertamaku pada pepek nye. Pehanya dibuka semakin lebar.

Peluang saya mengerjakan pepek nye semakin mudah. pepek nye semakin terdedah. saya terus menjilat pepek anakku ini hingga ke alurnya. saya selak alur pepek nye sehingga mutiara berahinya terdedah.

Lantas saya terus jilat and hisap mutiara berahi milik anak kandungku ini. Tiba-tiba Rossaya menggeliat. dubur nye terangkat keatas and kebawah. Suaranya mula mendesah. saya masih terus menjilat sekitar pepek nye beberapa minit sehingga akhirnya saya dapati ada air yg meleleh yg rasanya masin, pahit and payau pada pepek nye.

Setelah air itu meleleh, gerakan tubuh Rossaya mulai lemah. Kemudian saya merangkak and menindih tubuh Rossaya. saya lihat matanya layu. Nafasnya berlari kencang. saya cium pipinya. "Kita main lagii ya sayang. " Bisikku ke telinga Rossaya.

Rossaya mengangguk lesu tanda setuju. saya teruskan kerjaku, saya pegang kote saya and menghalakan ke alur kemaluaan Rossaya. Alur pepek nye yg telah basah itu memudahkan urusan membenam kote saya.

Dengann sekali henjut jer kote saya sdh terbenam. Rossaya tersentak apabila menerima henjutanku itu. diorang terus memeluk badan saya erat-erat. Dari mulutnya terdengar bunyi mendesit. saya terus menyorong and menarik kote saya di dlm pepek anak kandungku.

Saya berasa sungguh sedap. pepek Rossaya cukup kuat mengemut kote saya. Walau pun kemutannya cukup kuat tetaapi kote saya dapat bergerak dengaan lancar. tidak lama kemudian saya lihat Daya mula merengek.

Dia mula meracau. Tangannya sdh tidak menentu. Matanya ditutup rapat-rapat. Tiba-tiba tubuhnya terkejang "Adu. Adu. adu. ayah. sedapnya. Sedapnya. sedapnya. " Rossaya menjerit manja smbil memaut kepala katil. saya semakin mengganas.

Pepek Rossaya terus saya tusuk bertalu-talu. Tubuh Rossaya semakin kuat menggeliat. Nafasnya semakin tercungap-cungap. saya semakin gelojoh mengerjakan tubuh anak gadiis ku ini. Entah berapa kali Rossaya menjerit and merintih tidak dapat saya kira.

Kali ini saya rasa amat sukar untuk memancutkan air nekmatku itu. "Sudah ayah. sdh ayah. sdh ayah. Rossaya tak tahan. Tak tahan. " begittu Dayan merayu apabila saya masih gagah menyorong and menarik kote saya.

"Sabar sayang. Sabar. ayah pun mahu pancut ni. " Bisik saya smbil melajukan ayunan kote saya. and tidak berapa lama kemudian saya berasa sdh sampai ke puncak nekmat. Kemudian saya menekan kote saya sekuat hati ke dlm pepek Rossaya apabila air nekmatku mula memancut.

Rossaya menggelepar apabila menerima pancutan air yg pekat and hangat itu. saya terus memeluk tubuh Rossaya selepas permainan yg kedua ini. Rossaya turut membalas pelukanku ini. kitaorang berpeluk-peluk tanpa berkata-kata.

Saya pandang wajah Rossaya. Rossaya memandang wajahku. dia tersenyum. Wajahnya semakin cantik. saya terus meragut bibrnya. kitaorang berkucup lagi. Kali ini lebih hangat and lebih lama. "Sedap ya ayah. Lain kali kitaorang buat lagii ya ayah. " Bisik Rossaya dengaan manja apabila bibir kitaorang terlerai.

"Kalau Rossaya nak, jngan malu-malu ya. , cakap aje dengaan ayah. " Jawab saya smbil mengusap tetek nya yg sdg membesar itu. "Baiklah ayah. Tapi ayah mesti beri. " Sejak peristiwa itu Rossaya semakin rapat dengaan saya.

Dia juga sdh tidak segan silu dengaan saya. Apabila isteriku tidak ada di rumah Rossaya akan sentiasa duduk di sisiku. kitaorang berpeluk, bercium and raba meraba diantara satu sama lain.

Diantara kitaorang berdua sdh tidak ada rahsia lagi. Perbuatan kitaorang sdh tidak ada batas lagi. saya bebas mengerjakan tubuh Rossaya and Rossaya juga bebas ke atas badan saya. Rossaya bagai isteriku yg kedua.

Apabila saya mahu melihat pepek nye tanpa segan silu diorang akan menunjukkan padaku. Oleh kerna diorang tahu saya suka melihat pepek nye, Rossaya tidak akan memakai seluar dlm sepanjang masa.

Dia juga akan memakai pakaian yg mudah diselak supaya saya mudah melihat and mengusik pepek nye. Kini Rossaya semakin kuat kehendak nafsu berahinya. bolehh dikatakan setiap hari diorang berkehendakan balak saya.

Pemainannya juga semakin hebat. dia tidak akan puas kalau setakat dua tiga kali bermain. Kalau calang-calang lelaki tidak terlayan dengaan kehendak nafsunya yg sentiasa meningkat. Pada pandangan saya Dyana boelh melayan lebih sepulu rang lelaki sehari.

Setakat ini saya masih mampu melayan kehendaknya yg sdh tidak dapat dikawal. Tenaga ayah nye hampir sama dengaan tenaga sepulu lelaki. Oleh yg demikian saya kena menjaga tenaga kelakian sepanjang masa.
Pepek Anak Kandung Ditujah Papa ***
Pepek Anak Kandung Ditujah Papa,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Pepek Anak Kandung Ditujah Papa cerita blue malay, kisah lucah Pepek Anak Kandung Ditujah Papa, seri melayu sex Pepek Anak Kandung Ditujah Papa, porn, erotic Cite Blue, Pepek Anak Kandung Ditujah Papa


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/