Puki Dara Kena Rogol

February 25, 2016, in category ,
Puki Dara Kena Rogol | sudah jam 5 petang. Aviana bergegas meninggalkan pejabat utk pulang ke rumah. diaorang tidak mahu sampai di rumah petang. Pantas diaorang menuruni anak tangga and menuju ke keretanya yang diparkir di bahagian basement. Kunci suis diputar and kereta mengaum kuat.

Gear ditolak ke nombor satu and kereta mula bergerak. Aviana memberi tumpuan sepenuhnya ke jalan raya. diaorang tidak mahu apa-apa kemalangan menimpa dirinya. Mulutnya terkumat-kamit membaca doa. Di belakang kereta Aviana ada sebuah kereta lain mengekorinya.

Penumpangnya dua orang jantan, seorang cina and seorang india. Kedua jantan ini sentiasa mengawasi pergerakan kereta Aviana. Mereka mengekori agak rapat supaya kereta Aviana di hadapan mereka tidak hilang dari pandangan.

Sesampai di pintu pagar rumahnya Aviana memberhentikan kereta. Pintu pagar di bukak and keretanya dipandu masuk ke bawah porch. Kereta yang mengekori tadi berhenti di seberang jalan rumah Aviana.

Kedua jantan tadi datang mendekati Aviana semasa diaorang sdang menutup pintu pagar. Kedua jantan yang bertubuh kekar itu menarik and mendorong Aviana dngn paksa masuk ke daalam rumah. Tiada tetangga yang melihat keadaan ini.

"Apa kau nak? " tanya Aviana dngn perasaan ketakutan. "kau pinjam duit kita. kau kena bayar. " Bentak seorang jantan india. "Berapa saya kena bayar? " tanya Aviana dngn sedikit perasaan takut.

"kau tidak ingat? kau pinjam sepuluh ribu. Sekarang dahh jadi 60 ribu. " Jawab jantan cina. "Cuma beberap bulan sahaja dahh jadi 60 ribu! " Aviana seperti tidak percaya dngn angka tersebut.

"Dulu kau pinjam, lulus segera. kau kena ingat, bunganya dikira hari-hari. " Aviana terkenang kembali. Ibunya di kampung meminta wang darinya utk kenduri adik wanita nye. Ibunya nak membuat kenduri besar-besaran.

Malu kepada orang kampung jika kenduri cuma kecil. Ada anak kerja di bandar tentu bnyak wang. Adiknya yang cuma tau berpoya-poya itu telah tertangkap basah. Bagi menutup malu maka kedua remaja tersebut telah dinikahkan atas persetujuan kedua pihak.

Aviana geram dngn tingkah-laku adiknya tersebut. Akhirnya diaorang sendiri terbabit daalam hal ini. Kebetulan pada masa ibunya meminta duit darinya diaorang tidak mempunyai simpanan. utk mendapatkan pinjaman dari bank memerlukan terlampau bnyak dokumen sokongan.

Diaorang mengambil jalan singkat dngn mendapatkan pinjaman dari Freddy. diaorang bukan tidak tahu tindakan Freddy kalau pinjaman tidak dijelaskan namun diaorang terpaksa meminjam atas desakan ibunya di kampung. "Dah beberapa bulan kau tidak bayar. kau jngan mahu lari. " jantan cina itu bersuara keras.

"Saya tidak ada duit waktu ini. bolehh datang lain kali, " jawab Aviana tergagap-gagap. "kau sepatutnya pergi pejabat kita. Cerita baik-baik. Tapi kau menghilang diri, kami kena cari. Bila kami datang boss suruh bawa pulang duit. Kalau kami tidak bawa pulang boss marah kita. " jantan india itu bersuara.

"Sekarang saya tidak ada duit, belum dapat gaji. " "Kalau tidak ada duit kau kena bayar dngn body kau. " Kata jantan cina itu tersengeh. "kau kena pilih, duit atau body. " jantan india menambah.

"Kurang ajar kamu berdua, keluar dari sini. " Aviana menengking. Kedua jantan tersebut merangkul and menolak Aviana ke daalam bilik tidur. Mulutnya dipekup agar Aviana tidak menjerit. Aviana terpaku.

Jika diaorang melawan nasibnya akan menjadi lebih buruk. Kedua jantan itu membaringkan Aviana terlentang di katil. Aviana tidak mampu membantah. diaorang lebih sayangkan nyawanya. dngn santai kedua jantan itu mula menjamah tubuh Aviana, diramasnya kedua buah tetek Aviana.

Seketika tubuh Aviana menggeliat sebagai tanda penolakan atas perlakuan jantan kurang ajar ini. Mereka kemudian melucuti pakaian Aviana. Aviana pasrah. Air mata mulai mengalir di sudut matanya. Malang sungguh nasibku, fikir Aviana.

"Cantiknya body budak nie. Freddy, kau tidak geram ke? " jantan india itu terkekeh-kekeh gelak. "Geram, dahh lama barang aku tidak rasa puki melayu, Rojesh. " jantan cina menjawab.

Cerita Sex Puki Dara Kena Rogol

Aviana cuma membiar sahaja kedua jantan itu mempermainkannya. jantan cina ini namanya Freddy and jantan india namanya Rojesh, sekarang baru diaorang tahu nama mereka. Dari awal tadi mereka tidak memperkenalkan diri mereka.

Ahh. buat apa diaorang tahu nama kedua jantan ini. Nasibnya tidak akan berubah sama ada diaorang tahu atau tidak nama mereka. Airmata mulai meleleh membasahi wajah ayu Aviana. Keringat dingin mengucur deras membasahi tubuhnya yang indah itu.

Ketegangan and kengerian luar biasa. Matanya terpejam erat and tubuhnya bergetar ketika tangan-tangan kedua jantan itu kembali meraba-raba tubuhnya. Kedua jantan itu kagum melihat keindahan dua bukit kembar di dada Aviana.

Ukurannya tidak besar namun sesuai dngn tubuh Aviana yang sederhana. dngn tangan-tangan kasar mereka kedua jantan itu mengusap and meramas bukit kembar itu. Putingnya yang berwarna merah muda digentel-gentel dngn jari-jari mereka.

Aviana mengeliat and menggerakkan badannya krna kegelian. Puas mempermainkan tetek Aviana tangan-tangan kasar itu mula merayap turun ke arah pinggung and akhirnya berlabuh di tundun Aviana. Dua pasang mata terbelalak tertuju ke sebuah gundukan indah di kelangkang Aviana.

Sebuah puki wanita yang benar-benar terawat, bersih dngn susunan bulu puki yang berjajar rapi mengelilingi liang puki. Tiba-tiba tubuh Aviana mengejang and mulutnya menganga seperti mengucap huruf o ketika jari telunjuk Rojesh menyelinap masuk ke lubang puki.

Rojesh mulai menggerakkan jarinya keluar masuk ke lorong sempit yang mulai basah. Cairan keperempuanan Aviana mula mengalir keluar bila Rojesh makin lancar memainkan jari-jarinya. Erangan mulai keluar dari mulut mungil Aviana.

Stlah mencabut jarinya yang berlendir dari liang puki Aviana, Rojesh merapatkan wajahnya ke tubuh Aviana tepatnya di babagian kelangkang Aviana. Aroma yang merebak keluar dari puki Aviana dihidu-hidunya. Hidungnya kembang kempes menikmati aroma puki Aviana.

"Sedap baunya puki melayu nie, " Rojesh bersuara smbil melihat ke arah Freddy. Freddy cuma tersengeh melihat kelakuan Rojesh. Puas dngn hidungnya kini lidahnya pula mengambil giliran beroperasi. Lidah kasar mulai menyapu-nyapu gundukan puki Aviana, dijilat-jilatnya bahagian tubuh yang amat pribadi bagi Aviana itu.

Belum ada jantan yang menyetuh taman larangannya itu. Tapi kini maruahnya telah dicabul oleh anak buah Freddy yang memberi pinjam wang kepadanya. "Aahh. oohh. " suara yang keluar dari mulut Aviana ketika lidah Rojesh masuk and menjilat liang puki nye.

Suaranya bertambah kuat bila lidah kasar jantan india itu menbelai and menari-nari di kelentitnya yang telah tegang and mengeras. Puas menikmati puki Aviana kini Rojesh dngn lidah yang masih terjulur menjilat-jilat tubuh Aviana hingga sampai ke bahagian dada.

Kembali lidah Rojesh mengganyang dua bukit indah Aviana. Kali ini dibantu dngn kedua tangannya yang ikut meramas-ramas kedua tetek itu. Dijilat-jilat, dihisap-hisap, digigit-gigit kedua tetek indah yang malang itu oleh mulut Rojesh yang rakus hingga memerah warnanya.


Cerita lucah Puki Dara Kena Rogol
  • Freddy cuma memerhati sahaja tindakan Rojesh itu. Sebentar lg diaorang akan mengambil gilirannya. stlah itu serangan berganti sasaran. Aviana kewalahan ketika bibir Rojesh yang hitam berminyak itu mendarat di bibirnya.
  • Dngn rakusnya dikulumnya bibir Aviana yang merah merekah itu. Lama Rojesh menikmati bibir Aviana, dikecup-kecup bibir bohsia cantik itu, dikulum-kulum dngn sesekali memainkan lidahnya didalam rongga mulut Aviana. Aviana nampak semakin kewalahan krna kehabisan nafas.
  • Mulut Rojesh yang berbau rokok itu amat meloyakannya. dngn perasaan jijik ditelan juga air lior Rojesh yang bnyak mengalir ke rongga mulutnya. Tubuh telanjang Aviana itu tergeletak longlai di atas katil.
  • Dadanya kembang kempis menyedut udara mengisi oksigen di tubuhnya yang habis diperah sementara matanya masih terpejam erat. Rojesh kembali menganbil posisi and merapat ke tubuh Aviana. Direntangkannya kedua kaki Aviana selebar bahu and stlah itu dihalakan batang pelir kulupnya yang besar panjang ke celah rekahan puki Aviana.
  • "Aah. " Aviana melolong histeria, matanya yang terpejam menjadi terbelalak ketika dirasakan sebuah benda keras berotot menikam lubang puki nye. batang pelir Rojesh yang sejak tadi tegak gagah mulai melakukan penetrasi.
Batang pelir hitam berurat itu mulai menunjukkan kegarangannya di puki Aviana, dngn perlahan-lahan mulai menyusup masuk ke lubang puki bohsia melayu itu. Aviana tidak perasan sejak bila kedua jantan itu telah melucutkan pakaian masing-masing.

Puki Dara Kena Rogol cerita lucah seks, kisah melayu lucah Puki Dara Kena Rogol, cerita malay sex Puki Dara Kena Rogol

Puki Dara Kena Rogol


" jngan , sakit. Aduh sakitnya" Aviana menggeliat-geliat menahan rasa sakit di kelangkangnya. Sebuah mahkota kehormatan yang selama ini dijaga and dirawat secara baik and akan dipersembahkan kepada suami kesayangan telah di tujah oleh jantan india anak buah Freddy yang tidak pernah dikenalinya, apalagi dicintai.

Mata Aviana pejam celik and badan mengeliat menahan sakit. Rojesh yang menindih tubuh Aviana terus berusaha membenamkan batang pelir nye didalam liang puki Aviana yang amat sempit. Tangan kiri Rojesh memegang batang pelir nye utk membantu menekan pelir nye ke daalam liang ketat.

Dicuba and dipaksa hingga batang pelir nye terbengkok-bengkok krna sukar memasuki lubang wanita melayu tersebut. Digerak maju mundur hingga akhirnya terbenam seluruh batang pelir hitam yang besar panjang tersebut.

Rojesh puas bila seluruh batang pelir nye terbenam. Ditarik perlahan and didapati batang pelir nye diselaputi lendir putih bercampur merah. Rojesh gembira krna dapat merobek selaput dara wanita yang terbaring kaku di hadapannya.

Sejenak Rojesh membiarkan batang pelir nye terbenam keseluruhannya di daalam liang puki Aviana, dinikmatinya kehangatan dinding-dinging liang puki Aviana yang berdenyut-denyut itu. Sungguh nikmat, fikir Rojesh. Pinggang Aviana yang ramping dipegangnya.

Mulailah kemudian Rojesh mendayung tubuh Aviana, digerak batang pelir nye keluar masuk di daalam liang puki Aviana secara perlahan-lahan penuh dngn perasaan. smbil menyetubuhi Aviana dinikmatinya wajah Aviana yang meringis-ringin serta tubuhnya yang bergetar, sejenak kemudian gelora nafsu Rojesh pon semakin memuncak.

Wajah bohsia yang meringis kesakitan itu memancing birahi Rojesh utk lebih agresif. Rojesh mulai mempercepat irama persetubuhannya keatas Aviana. "Aaahh. oohh. " , Aviana merintih-rintih seiring dngn gerakan tubuh Rojesh yang mengepam pelir nye keluar masuk di liang puki nye.

Gerakannya semakin lama semakin cepat sehingga tubuh Aviana terhoyong-hayan. Rojesh pon mulai merintih-rintih seiring dngn erangan yang keluar dari mulut Aviana. Erangan and rintihan itu bersahut-sahutan and adegan tersebut diperhati oleh Freddy dngn penuh ghairah.

Beberapa minit kemudian Rojesh mula mengejang, tubuhnya menegang keras serta kepalanya mendongak ke atas and tembakan demi tembakan cairan putih kental menerpa rahim Aviana. Cairan pekat itu memancut-mancut menyirami pangkal rahim wanita melayu yang terbaring pasrah.

Rojesh melolong keenakan bila maninya mengalir deras melalui batang pelir nye. Direndam batang pelir nye hingga tiada lg benih-benihnya mengalir keluar. Ditarik batang pelir hitam yang mula mengecil and bersama keluarnya batang pelir itu maka cairan pekat kemerahan ikut mengalir keluar membasahi cadar di bawahnya.

Rojesh pon bangkit dari tubuh Aviana, dicabutnya batang pelir pelir nya dari lubang puki Aviana. Puas sudh Rojesh melampiaskan nafsu syahwatnya di tubuh Aviana. diaorang terbaring keletihan di sebelah Aviana smbil matanya terpejam rapat.

Peluhnya mengalir keluar dngn deras membasahi tubuhnya. Berkilat tubuh jantan india itu bila disinari cahaya lampu di bilik tidur Aviana. Sekarang Freddy mengambil gilirannya. Tanpa memberi kesempatan buat Aviana utk berehat Freddy langsung menindih tubuh Aviana.

Dilancap-lancap kulupnya terlebih dahulu supaya bertambah keras sebelum menghala kepala merah itu ke lubang kemalaun Aviana. Tubuh Aviana kembali tersentak akibat liang puki nye diterjah oleh batang pelir jantan cina.

Mudah jer batang pelir Freddy terbenam krna lubang puki Aviana dipenuhi oleh caitan lendir. Apalagi batang pelir Freddy tidak sebesar batang pelir Rojesh maka sekali tekan seluruh batang pelir nye tenggelam.

Sungguh pon bgitu Freddy masih dapat merasai lubang puki Aviana masih sempit and ketat. "Sedapnya puki melayu, " Freddy mula merepek smbil mendayung maju mundur dngn lajunya. Tubuh Aviana dirangkul kemas smbil mulutnya mengisap puting buah dada Aviana.

Smbil berdayung diaorang kemudian mengulum bibir merah kepunyaan Aviana. Hidungnya kemudian menjalar ke pangkal tengkok Aviana and terus ke ketiak Aviana yang licin. Bau ketiak Aviana dicium penuh nafsu.

Nafsunya mendadak ke puncak bila aroma ketiak Aviana memenuhi ruang paru-parunya. Bagi Freddy diaorang lebih suka bau ketiak bohsia daripada bau puki mereka. Keringat mebanjiri kedua tubuh yang berlainan perasaan itu, dimana yang satu dngn penuh gairah yang membara terus melampiaskan birahinya kepada lawannya sementara yang satu lg dngn perasaan putus asa and tubuh lemah, pasrah menerima tikaman dari sang lawan.

Beberapa minit kemudian kembali liang puki Aviana dibanjiri oleh cairan-cairan air mani yang terpancut hingga membasahi kedua pahanya. Freddy rupanya tidak mampu bertahan lama. Kepala pelir nye yang tidak bersunat itu amat sensitif.

Maninya mudah terpancut keluar bila dijepit oleh lubang puki yang sempit. diaorang kerap ditegur oleh isteri nye krna belum apa-apa Freddy sudh menamatkan perjuangannya. isteri nye sentiasa mengeluh krna tidak pernah puas.

Aviana dngn perasaan lesu melihat dua tubuh jantan tergolek keletihan di sebelahnya. diaorang merenung nasib malangnya krna meminjam wang daripada Freddy. krna patuh dngn kehendak ibunya di kampung diaorang kehilangan ke gadiis annya.

Selaput dara yang dijaga dngn rapi telah dirampas dngn paksa. Sekarang rahimnya dipenuhi dngn benih-benih hindu and cina. diaorang berharap benih-benih ini tidak tumbuh and membesar daalam tubuhnya. "Minggu depan kami datang lagi. kau sediakan duitnya. Jika tidak kau perlu membayar dngn tubuh kamu. " Freddy memperingati Aviana smbil keluar bersama Rojesh meninggalkan dirinya terkapar lesu di atas katil.

Aviana cuma memerhati dngn pandangan sayu.
Puki Dara Kena Rogol ***
Puki Dara Kena Rogol,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Puki Dara Kena Rogol cerita lucah seks, kisah melayu lucah Puki Dara Kena Rogol, cerita malay sex Puki Dara Kena Rogol, porn, erotic Cite Blue, Puki Dara Kena Rogol


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/