Suami Suruh Isteri Kongkek Zakar Lain

February 22, 2016, in category , ,
Suami Suruh Isteri Kongkek Zakar Lain | saya berumur 30 tahun, dahh kahwin ngan 2 anak suamiku dahh berumur 37 tahun. So bila ada masa terluang, kekadang saya akan lepak kat irc atau pun kat icq dlam internet kat rumah. Ramai juga kenalan saya dlam icq.

Suami saya nii tdk kisah, malah dia galakkan saya sex chat ngan kawan-kawan lelaki dlam internet. Suami nii ada sex fantasy die, bila kitaorang make love, suami saya selalu suruh bayangkan orang lain and bayangkan batang zakar orang lain dlm faraj saya.

So kekadang terpaksalah saya reka nama-nama orang lain and kekadang saya bayangkan lecturer-lecturer kat ipt saya yang lain and student-student dlam kelas saya. Bila saya sebut atau panggil nama orang lain masa making love, suami saya akan betul-betul arouse.

Cakap pasal suami, tinggi dia lebih kurang 175 cm and berbadan tegap, batang zakar dia tu tdk lah besar sangat atau kecil sangat, Malaysian saiz, lebih kurang 165 cm, tdk lah gemuk.

Tapi susah mahu keras, bukan macam kitaorang kahwin dulu, batang zakar dia tu bila tegang, mesti keras macam kayu, tapi sekarang bila keras pun masih lembik, terpaksalah bantu ngan tangan bila masukkan dlam faraj saya.

So secara senyap-senyap saya selalu teringin mahu rasa batang zakar lain dlm faraj saya. Kekadang tu saya imagine batang zakar lain dlam faraj saya masa saya make love ngan suami saya atau pun masa saya lancap sendiri.

Pernah sekali masa saya chat ngan sorang yang saya tdk kenal dlam internet, dia suruh saya layan dia sebab katanya dia mahu lancap sambill chat ngan saya, so saya pun layanlah dia sampai dia terpancut.

Pada malam tu saya ngan suami buat sex macam orang gila ingatkan orang dlam internet tadi. About diri saya pulak, berbadan slim tapi buah dada saya besar and punggung saya pun besar.

So one day, masa saya layan sorang dlam internet, ada sorang lelaki nama dia Gannesh, dia ajak saya make phone sex, so saya pun bagitahu suami saya. Suami saya pun cakap no problem, janji dia bagi nombor talipon and bukannya nombor hand phone, takut nanti dia tahu nombor kita.

So Si Gannesh pun bagi lah nombor talipon die. So pada malam tu saya pun call lah orang nie, umurnya baru 35 tahun. Lama juga kitaorang sembang, sambill sembang tu saya dengar nafasnya makin lama makin kencang.

Saya pun tanyalah knp nafas dia kencang, dia pun cerita yang dia sdang urut batang zakar dia yang keras. Bila saya dengar sahaja yang batang zakar dia dahh keras, saya punya faraj pun terus basah.

So saya pun signal lah kat suami saya yang show dahh start, suami saya pun terus rapat ngan saya sambill dengar perbualan saya ngan orang tue. Masa saya sembang ngan Gannesh, saya baring atas katil, suami saya pun baring sebelah saya sambill tu dia perlahan-lahan lucutkan bra saya and seluar dlam saya.

Lepas tanggalkan pakaian, saya pun bogel and suami saya pun gosok-gosok faraj saya yang dahh basah, sambill gosok faraj saya, suami saya cium-cium and jilat tengkok saya. Lepas tu turun ke bawah hisap-hisap and jilat buah dada saya sambill hisap-hisap putting saya yang dahh keras.

Pada masa tu saya punyalah rasa sedap macam ada kat dunia lain. saya pun pelahan-lahan tolak kepala suami saya kat faraj , suami saya pun apa lagi, macam paham-paham terus jilat faraj saya.

Mula-mula dia jilat-jilat keliling, lepas tu dia jilat-jilat lubang burit saya. Lepas tu dia "fuck" saya ngan lidah die. sambill sembang-sembang tu saya tanya si Gannesh pasal batang zakar die.

Saya tanya dia berapa panjang batang zakar die. dia kata batang zakar dia panjang lebih kurang 9 inch and gemuk. Bengkok ke atas. saya pun mintalah si Gannesh tu fuck saya.

Saya betul-betul mahu rasa batang zakar dia yang 9 inch dlam faraj saya. Si Gannesh pun kata dia tengah melancap and dia dahh mahu klimaks. saya pun cerita kat Gannesh yang suami saya tengah jilat faraj saya.

Saya pun suruh suami saya jilat biji kelintit saya, punyalah nikmat bila biji saya kena jilat. tdk pernah saya rasa macam ini sebelum nie. So bila Gannesh dengar aje yang suami saya tengah jilat saya, dia pun terus klimaks and bila saya dengar dia klimaks saya pun klimaks sama-sama ngan Gannesh.

Pada malam tue, sebelum tidur suami saya fuck saya sampai 3 kali and bila bangun pagi sebelum siap utk pergi kerja, suami saya fuck saya sekali lagi. Walaupun malam tu batang zakar suami saya lebih keras daripada sebelum tu tapi, tdk lah sampai 9 inch.

So saya pun terbayang-bayang batang zakar Gannesh yang 9 inch and mula mahu rasa batang zakar Gannesh tue. saya rasa mesti terkoyak barang saya yang kecil, jika kena batang zakar Gannesh.

So the next day dari tempat kerja saya call si Gannesh and minta gambar die. saya suruh dia hantar kat e-mail saya. Manalah tahu si Gannesh nii kot-kot kelentong atau pun tdk hensome.

Bila saya balik, saya pun terus buka e mail saya, si Gannesh hantar kat saya sebanyak 2 gambar, satu muka dia and satu lagii gambar penuh die. Orangnya taklah hensome sangat, tapi bolehh lah tahan and badan dia pulak cukup cantik.

Sasa and tegap, saya rasa mesti lebih 6 kaki. saya pun apa lagi, tunjuklah kat suami saya, suami saya pun dahh mula minat kat die. dia pun apa lagii terus tarik tangan saya masuk dlam bilik and make love, yang hairannya batang suami saya tiba-tiba aje dahh keras macam besi, anak-anak saya pun hairan knp ayah and mak siang-siang masuk bilik.

So pada malam tu suami tanya, samada saya mahu fuck si Gannesh tidak. I pun pada mula malu juga, tapi bila ingatkan batang zakar dia yang 9 inch, saya pun terus cakap yes, tapi saya takut jg mengenangkan batang zakar nya yang besar and panjang.

Lebih panjang daripada suami saya 4 inch. Terkejut suami saya bila saya menyatakan batang zakar Gannesh lebih panjang daripada batang zakar nya 4 inch. Mula dia tdk benarkan. sesudah saya merayu, beberapa kali, baru suami saya membenarkan.

Itu pun stlah saya berjanji, hnya sekali sahaja. Suami saya pun cakap ok, tapi dia cakap dia mahu tengok bila Gannesh. saya pun cakap ok. So pada malam tue, saya call Gannesh and tanya dia mahu fuck saya tidak, dia pun terus yes.

So kitaorang pun buat lah rancangan mahu jumpa and saya bagi tahu dia hnya sekali aje, dia pun ok. kitaorang pun buatlah perancangan mahu jumpa kat Seremban lagii jauh dari Ipoh lagii baik takut orang kat Ipoh kenal kita.

So bila sampai cuti semester, saya ngan suamiku hantar anak-anak kat rumah orang tua suami and travel ke Seremban. Bila sampai Seremban kitaorang book hotel and talipon Gannesh. Si Gannesh pun the next day terus datang ke Seremban.

Cerita Sex Suami Suruh Isteri Kongkek Zakar Lain

Sebelum tu saya minta suami jngn make love utk dua hari, so saya akan lebih stim bila jumpa Gannesh, tapi memang menyeksa bagi kitaorang berdua. Lebih kurang jam 3.

00 petang Gannesh pun call bilik kitaorang kata dia ada kat Lobby. Suami saya suruh saya pakai sexy yang dedahkan lurah buah dada saya and kitaorang pun turun mahu jumpa die.

Gannesh duduk kat coffee house and kitaorang pun join dia and order soft drinks. Rupa Gannesh nampak lebih hensome daripada gambar yang dia hantar. Tapi. yang merisaukan saya bukan wajahnya, namun ketinggian jauh lebih tinggi dari yang saya jangkakan.

Saya terpaksa mendongkak apabila berdiri dengannya. Pada fikiranku mesti barangnya jauh lebih panjang. Bila saya tengok dia aje, faraj saya dahh mula basah and lutut saya pun dahh macam lembek.

Takut pun ada. saya tdk sabar lagii mahu tengok and pegang batang zakar die. So kitaorang pun duduk lah sembang sambill minum soft drink kita. Si Gannesh nii betul-betul peramah and gentleman.

So bila dahh habih minum suami saya ajak saya naik ke bilik dulu and minta Gannesh naik ke bilik kitaorang lepas lebih kurang 15 minit. So saya ngan suami saya pun naik ke bilik.

Bila dahh sampai kat bilik, suami saya tanya samada saya mahu make love ngan Gannesh ataupun batalkan. saya tdk tahu apa mahu cakap, tapi saya bagi tahu suami saya tentang kebimbangan saya.

Saya tdk berani menyatakan ia atau tidak. Tiba-tiba lebih kurang selepas 20 minit, bilik kitaorang pun diketuk. saya pun apa lagi, gelabah semacam dahh panik and suruh suami buka pintu and saya duduk kat atas katil.

Bila suami buka pintu si Gannesh pun masuk lalu duduk atas kerusi yang mengadap tv. Suami saya ajak dia duduk atas katil sebelah saya, dia pun duduklah sebelah saya atas katil and suami saya duduk atas kerusi yang mengadap tv.

Mula-mula kitaorang duduk and sembang saja. Lepas tu Gannesh gerak lebih rapat ngan saya and peha kitaorang bersentuh, apabila peha Gannesh sentuh aje peha saya, saya rasa macam kena kejutan letrik.

Lepas tu perlahan-lahan Gannesh pegang tangan saya, lama jg dia pegang tangan saya. Lepas tu dia bawa tangan saya kat mulut dia and cium-cium tangan saya. sambill tu saya tengok suami saya.

Sambill tengok tv dia curi-curi pandang kita. Lepas cium-cium tangan saya, Gannesh masukkan jari saya dlam mulut dia and hisap-hisap jari saya. Satu tangan Gannesh pegang tangan saya and satu lagii dia die letak atas bahu saya and tarik saya rapat kat die.

Lepas tu Gannesh cium-cium pipi saya and tengkok saya and mukanya bergerak ke depan and Gannesh mula cium bibir saya, sesak nafas dibuatnya ngan badan besarnya yang tindih atas saya.

Pada masa tu saya dahh tdk tahan lagi, saya pun perlahan buka mulut saya and Gannesh masukkan lidah dia dlam mulut saya. saya pun mulalah hisap-hisap lidah die, kitaorang pun French Kiss.

Sambill cium Gannesh tolak badan Gannesh supaya baring atas katil, saya pun ikut. Apabila saya dahh terbaring, Gannesh pun mulalah cium-cium bibir saya sambill peluk saya. Lepas tu Gannesh pun turun ke bawa and jilat-jilat tengkuk saya.

Sambill tu tangannya dimasukkan dlam blouse saya and ramas-ramas buah dada besar saya yang besar. Tapi masih terasa kecil jika dibanding ngan tangannya yang besar. mcam tangan ahli gusti yang saya lihat kat tv.

Saya dahh tdk tahan lagii and saya pun pegang batang zakar nya dari luar seluarnya, pada mulanya saya ingatkan dia simpan cotar dlam seluar die. Lama-lama saya pegang baru saya perasan yang batang zakar nya dahh keras and memang besar, mngkin 9 inch ataupun 10 inch.

Lebih panjang daripada apa yang saya jangkakan. dahh la tu besar pulak, hampir besar ngan botol kicap kat rumah, jika dibanding ngan kicap saya yang kecil. Gannesh pun pelahan-lahan sambill jilat-jilat tengkok saya buka butang-butang blouse saya, so sekarang saya hnya tinggal ngan skirt and bra saya.

Gannesh pun angkatkan badan saya sikit and bukakan bra saya and buah dada besar saya pun tersembur keluar. Apabila sahaja dia nampak buah dada besar saya ngan rakus dia jilat-jilat buah dada besar saya , puting saya yang dahh keras.


Cerita lucah Suami Suruh Isteri Kongkek Zakar Lain
  • Sambill tu saya nampak suami dahh mula mengusap-usap batang zakar dia dari luar seluar die. Lama juga Gannesh tu jilat and hisap-hisap buah dada besar saya tanpa menyentuh putting saya.
  • Saya semakin tdk keruan mcam cacing kepanasan, kepala saya ke kiri and ke kanan menahan kenikmatan yang tdk terkata itu. sesudah putingku mula menegang, ngan pantas dia menjilat sekeliling buah dada besar saya lagi, kiri and kanan menerima habuan yang sama.
  • Saya makin tdk tahan ngan permainan ini pantas saya merayu. "Abang. hisap puting ayang tue. please. " dia tersenyum lantas berkata, "baiklah sayang. abang hisap ek! " saya memejamkan mata saya sebaik jer puting saya digigit manja oleh sorang insan yang baru saya kenal 30 minit yang lepas and didepan suami saya.
  • Rasanya kicap saya dahh berlimpah air and banjir pun rasanya. Beberapa lama kemudian, saya makin tdk tertahan. Lantas saya menolak kepalanya turun ke bawah. Gannesh pun faham kehendak saya, lalu dia pun buka skirt saya and buangnya ke tepi katil.
  • Saya hnya berseluar dlm, saya dahh betul-betul basah habis. saya pun suruh Gannesh buka seluar dia and ngan pantas dia bangun and buka baju and seluar dia and hnya berunder-wear saja.
  • Lepas tu dia baring atas katil dia kangkangkan kaki saya and jilat-jilat dicelah-celah kangkang saya. Pada masa tu saya rasa sungguh nikmat, lebih nikmat jika dijilat oleh suami saya.
  • Kemudian Gannesh terus rentap sekuar dlam saya hingga koyak. Terkejut saya akibat perbuatan Gannesh. Nasib baik suami saya tdk nampak. Sungguhpun kangkang saya terasa sakit akibat rentapan itu, saya tdk mampu buat apa-apa, akibat nafsuku membuak-buak.
  • Dia kata faraj saya sungguh cantik and bersih and sedikit mengelembung. Tapi lubang dia kata kecik. Kemudian dia terus menjilat ngan lebih lahap tanpa menghirau suami saya sdang lihat.
  • Paha saya mengeletar akibat tindakannya. saya merayu kat dia supaya jilat kat faraj saya lebih dlm. saya rasa lidah Gannesh sungguh panjang sehingga mampu masuk ke dlam faraj saya.
Gannesh pun ngan hnya berunder-wear baring di atas saya and terus cium tengkok saya and pada masa yang sama ramas-ramas buah dada besar saya. Lepas tu dia terus jilat-jilat buah dada besar saya and turun sampai ke pusat saya and jilat-jilat keliling pusat saya.

Sambill tu dia angkat kedua-dua kaki saya keatas berbengkok kat lutut supaya punggung saya terangkat and terus jilat saya di keliling lubang punggung saya. Lama jg dia jilat saya kat situ and perlahan-lahan lepas tu lidah dia mula jilat-jilat kat lubang punggung saya and lepas tu dia "fuck" saya di lubang punggung ngan lidah dia pelahan.

Wow. saya rasa mcam belayar and kenikmatan hnya saya yang tahu pada masa tue. Walaupun saya ngan suami saya dahh kahwin hampir 10 tahun inilah kali pertama saya rasa kenikmatan and kesedapan sebegini.

Suami saya tdk pernah jilat sampai ke punggung. Lepas tu dia ngan perlahan-lahan and ngan romantik jilat saya di keliling faraj saya sambill mengigit ngan manja bibir faraj. Gannesh ngan pelahan-lahan masukkan lidah dia kedalam faraj saya ngan lebih dlam and jilat faraj aku sedalam-dlm yang boleh.

Selepas hampir 5-6 minit dia perlahan-lahan naik ke atas and jilat saya di keliling biji saya. Bila lidah kena pada biji saya, saya rasa mcam kena kejutan letrik and badan saya pun kejang and saya klimaks buat kali pertama.

Apabila Gannesh tahu saya klimaks dia pun terus jilat biji saya ngan rakus. saya klimaks hampir seminit ngan lidah Gannesh kat biji saya. saya dahh tdk tertahan lagi, saya pun merayu kat Gannesh supaya fuck me.

Dia pun melondeh seluar dalamnya. Pada masa tu saya nampak batang zakar Gannesh tu melenting keluar and saiznya memang besar, ngan panjangnya and gemuknya. Pada mulanya takut jg rasanya mahu masukkan dlam faraj saya yang kecil.

So saya pun ngan perlahan pegang batang zakar Gannesh yang dahh tegang and keluarkan air mazi di hujung matanya. saya cuba masukkan batang zakar nya kedalam mulut saya namun tdk boleh.

Saya buka mulut saya luas-luas tapi masih tdk mampu masuk. hnya bahagian hujung sahaja masuk. saya and ngan gunakan lidah saya, saya main ngan kepala batang zakar die. Gannesh paksa jg batang zakar nya masuk dlam mulut saya.

Saya terpaksa mengangga seluas-luasnya, sehingga sakit bahagian pipi saya krn terlalu penuh dlam mulut saya. Ini lah kali pertama secara live saya nampak batang zakar yang begittu besar and cantik, selalunya nampak dlam vcd saja.

Saya dahh sungguh ghairah ngan batang zakar nya dlam mulut saya. saya pun pegang buah zakar dia and ngan pelahan-lahan kulum kepalanya and cuba masukkan sebanyak yang bolehh dlam mulut saya.

Gannesh pun ikut goyang burit dia seolah fuck mulut saya. Kekadang batang zakar nya masuk terlalu dlam hingga kepalanya terkena tekak saya. Tercekik saya rasa. Pada masa tu saya dahh betul-betul inginkan batang zakar Gannesh dlam faraj saya, saya dahh tdk dapat tahan lagi.

Walau pun perasaan takut and bimbang. saya tdk ingat pada suami saya lagi, walaupun dia sdang lihat perbuatan kita. saya pun minta Gannesh fuck saya. Gannesh pun terus baringkan saya and angkat kedua-dua kaki saya and letakkannya diatas bahu die.

Kemudian dia pegang batang zakar nya kepalanya sebesar bola golf and letakkan kepala batang zakar dia betul-betul tengah faraj saya. Gannesh ngan perlahan tolak kepala batang zakar nya masuk kedalam faraj saya.

Suami Suruh Isteri Kongkek Zakar Lain cerita melayu, kisah blue Suami Suruh Isteri Kongkek Zakar Lain seri lucah malay Suami Suruh Isteri Kongkek Zakar Lain

Suami Suruh Isteri Kongkek Zakar Lain


Tetapi tdk bolehh masuk sebabnya lubang saya kecil berbanding kepala batang zakar nya yang besar. dia paksa masuk, sedikit aje yang bergerak. Aduh. Sakit. saya tdk tahan akibat kesakitan yang saya alami.

Saya tahan. Gannesh keluar semula batang zakar nya. Kemudian ia sapu batang zakar nya ngan air liur, ngan perlahan batang zakar nya ditekan makin dlm. saya lihat hnya sedikit kepalanya masuk.

Perih rasanya. saya merintih kesakitan. saya menjerit and tdk benarkan Gannesh terus memasukkan batang zakar nya yang besar itu. saya tdk tahan kesakitan yang saya alami. saya tdk ingin terus melakukan.

Saya rasa Gannesh rasa kecewa and keluar semula batang zakar nya, kemudian saya lihat suami saya membawa minyak zaiton and diserahkan kepada Gannesh. Gannesh terus melumurkan batang zakar nya ngan minyak zaiton ngan banyak.

Saya memandang pada suami saya. saya tdk mau melakukan namun Gannesh semakin mendesak ngan meletakkan kepala batang di permukaan faraj saya, mngkin dia sdh tdk tahan stim. Kemudian diangkatnya ke dua kaki ku atas bahunya.

Saya terdesak krn tdk mampu bergerak lagi. Perlahan-lahan di tekan batang zakar nya. Aduh. sakitnya, walaupun licin batang zakar nya namun lubang faraj masih terasa sakit akibat kebesaran batangkan.

Saya lihat batang zakar masih kelihatan masih bnyak panjang diluar berbanding di dlm. sedanng kan saya rasa lubang saya sdh terlalu penuh and terbuka luas lubang saya. saya tdk bolehh kangkang lagii sebab kaki saya di kapit oleh bahu Gannesh.

Gannesh pun ngan perlahan tekan perlahan batang zakar nya yang besar tue, and main sorong-tarik batang zakar nya dlam faraj saya setakat itu saja, walau masih panjang lagii batang zakar belum masuk.

Bila dia lihat saya menahan kesakitan, dia melepaskan kaki yang tersangkut pada bahunya. dia terus menekan perlahan-lahan. saya kangkang kaki seluas-luasnya namun masih tdk mampu menahan kesakitan yang saya alami.

Saya menggunakan tanganku menahan dia dari terus menikam batang zakar nya. Kemudian dia sekali lagii mengankat kakiku ke bahunya. saya Langsung tdk dapat bergerak. burit saya betul-betul terangkat. Tiba-tiba Gannesh telah menekan batang zakar nya ngan sekali tikaman.

Terangkat kepala saya. "Aduh sakitnya bang. ! " Tergigit bibir saya disebabkan tikaman itu ngan tiba-tiba. Mengalir air mata saya. Mendesak batang zakar Gannesh masuk dlam faraj saya hingga ke perut.

Rabak faraj ku. Apabila batang zakar nya kesemuanya dlam faraj saya. saya rasa mahu pengsan. saya tdk mampu buat apa-apa hnya rintihan semata-mata. Lama-lama saya rasa nikmat walaupun perih.

Saya rasa batang zakar nya sentuh bahagian-bahagian yang tdk pernah disentuh oleh batang zakar suami saya sebelum ini. Pada masa yang sama seluruh badan saya mula mahu kejang, and satu kenikmatan yang amat lain dirasa.

Saya pun ngan pantas terus peluk Gannesh terus cium mulut die, pada masa itulah saya mula mahu klimaks. saya rasa satu perasaan yang sungguh indah yang saya tdk pernah mengalami sebelum ini.

Entah berapa kali klimaks pada masa tu saya tdk ingat tapi hampir 2 minit saya klimaks ngan batang zakar Gannesh dlam faraj saya. Kalau dikira bolehh masuk World Record.

Bgitu lama saya klimaks and perasaan yang nikmat tu saya tdk tahu mcam mana mahu cerita. Gannesh fuck saya hampir 30 minit dlam berbagai posisi. Last kali semasa Gannesh fuck saya cara doggie-style, suami saya minta saya kulum batang zakar die.

Saya pun kulum batang suami saya sambill Gannesh fuck saya dari belakang. Suami saya minta Gannesh supaya pancutkan sperma nya kat luar and jngn pancut ke dlam faraj saya.

Saya pun terus membantah and minta Gannesh pancutkan sperma nya dlam faraj saya. saya mahu rasa pancutan sperma Gannesh dlam faraj saya. Gannesh pun pegang pinggang saya and henjut ngan laju and sekuat-kuatnya sampai tercabut batang suamiku dlam mulut saya.

Hendak pengsan rasa sungguh lama dia henjut saya and akhir bila saya sedar yang Gannesh dahh mahu klimaks, saya pun mula mahu klimaks sekali lagi. ngan satu hentakan yang kuat Gannesh pegang erat kat pinggang saya and pancutkan sperma nya dlam faraj saya Sebenarnya saya dapat rasa pancutan air main Gannesh dlam faraj saya kat dlam rahim and pada masa yang sama saya pun klimaks ngan kuat.

Apabila sahaja Gannesh cabut batang zakar nya dari faraj saya, saya terus pusing and pegang batang zakar nya and kulum batang zakar Gannesh yang masih basah ngan air mazi saya and sperma die.

Walau pun faraj saya masih terasa perih akibat hentakan monster naya, saya sedut-sedut batang zakar nya hinggalah semua airnya habis dikeluarkan and batang zakar nya pun makin lembik. Selepas itu Gannesh terus pulang.

Sejak hari itu ngan suami setiap hari make love. Kekadang tu sampai dua-tiga kali sehari and hubungan kitaorang pun lebih rapat dari dulu. Suami saya jadi lebih penyayang dari dulu, yang bestnya setiap kali batang zakar dia tegang mesti keras mcam kayu.

Sungguh pun kitaorang bahagia namun lubang faraj ku terasa longgar setiap kali membuat hubungan ngan suamiku. saya tdk kisah janji, kitaorang masih seperti dahulu. kita nii dahh jadi mcam kekasih baru sampai hari ini kitaorang tdk menyesal apa yang kitaorang lakukan.
Suami Suruh Isteri Kongkek Zakar Lain ***
Suami Suruh Isteri Kongkek Zakar Lain,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Suami Suruh Isteri Kongkek Zakar Lain cerita melayu, kisah blue Suami Suruh Isteri Kongkek Zakar Lain seri lucah malay Suami Suruh Isteri Kongkek Zakar Lain, porn, erotic Cite Blue, Suami Suruh Isteri Kongkek Zakar Lain


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/