Tubuh Anak Digomol Bapak

February 24, 2016, in category , , , ,
Tubuh Anak Digomol Bapak | Namaku Isnifa, seorang guru berumur 35 tahun, sudh berkahwin and mempunyai seorang anak lelaki berumur 17 tahun. Anakku tinggal bersama ibu and bapak mertuaku di kampung. Apabila cuti penggal, anakku akan pulang ke rumahku. Sejak melahirkan anakku ini, saya tdk dapat mengandung lagii krna rahimku tdk subur lagi.

Saya nak menceritakan satu pengalaman hitam yanng berlaku ke atas diriku sejak enam bulan yanng lalu and berterusan hingga kini. Ianya berlaku krna kesilapanku sendiri. kira-kira enam bulan yanng lalu, seperti biasa stlah pulang dari mengajar saya akan ke rumah bapak ku untuk menyediakan makan malamnya krna bapak tinggal seorang sejak ibu ku meninggal dunia.

Adikku pula masih belajar di universiti and jarang pulang. Pada petang itu stlah selesai memasak, saya merasa badanku lengguh and sakit sedikit. Sebelum pulang saya berehat dahulu di rumah bapak krna saya bosan tinggal seorang di rumah.

Suamiku selalu lewat pulang krna sibuk dng pekerjaannya. and sejak kebelakangan ini juga saya jarang di setubuhinya. Walaupun umurku sudh 35 tahun, nafsu seksku masih mengebu-gebu and setiap kali saya meminta di setubuhi suamiku selalu berkata yanng diaorang letih.

Seingat saya sudh hampir dua bulan saya tdk merasa nikmat bersetubuh. "Eh Isnifa, termenung saja. bapak tengok korang semacam saja, tdk bermaya and muka korang pucat sikit. Kenapa, korang tdk sihat ke? " Tanya bapak mengejutkan saya dari lamunan.

"Ye la bapa, Isnifa rasa tdk sedap badan. Rasa letih and badan nie sakit-sakit. " Jawabku. "Kasihan bapak tengok korang, penat mengajar balik siapkan makan malam bapak pula. Kalau korang penat tdk payah la susah-susah, bapak blh makan kat kedai depan tu. " bapak berkata.

"Takpe la bapa, Isnifa tdk kisah lagipun makan kat kedai tue bkn sedap sangat. Inikan sudh menjadi tanggungjawab Isnifa, siapa lagii ingin menjaga bapak kalau bkn Isnifa. " Jawabku.

"Baik anak bapak ni, tdk sia-sia bapak ada anak wanita macam Isnifa ni. Kalau korang ingin mari sini, biar bapak urutkan badan korang. " Kata bapak lagi. "tidak susahkan bapak ke? " Tanyaku.

"Takde la, bukanya susah sangat. korang daah bnyk tolong bapak and tdk salahkan jika bapak tolong korang. korang pun bukanya orang lain, anak bapak jugak. " Jawab bapa. "Kalau bapak tdk kisah blh jugak. " Kataku smbil menghampiri bapa.

Bapak mengarahkan saya berbaring meniarap di atas carpet di ruang tamu. Ketika itu saya masih lengkap berpakaian baju kebarung krna saya tdk menukar baju sejak pulang dari sekolah tadi.

Bapak mula menguru belakangku, dari bahu hingga ke pinggang. Sekali-sekala urutan bapak hampi ke dubur pejalku. saya merasa sedikit lega dng urutan bapa, lama-kelamaam perasaan itu bertukar menjadi nikmat.

Urutan lembut bapak membuatkan nafsu seks aku mula terangsang krna sejak akhir-akhir ini nafsu seks aku cepat terangsang. mungkin krna saya sudh lama tdk di setubuhi suamiku yanng selalu sibuk.

Saya mula khayal and merasa nikmat dng urutan bapa. "Sekarang korang baring terlentang pula, biar bapak urut kat depan pula. " bapak mengejutkan saya dari khayan berahiku. sesudah berbaring bapak mula mengurut bahuku, saya merasa ghairah kembali apabila urutan lembut ayak di bahuku.

Saya memejamkan mata menikmati urutan bapak yanng merangsangkan nafsu seks aku itu. Lama-kelamaan urutan bapak turun ke leher and ke dadaku. Ketika tangan bapak berada di dada and hampir menyentuh tetek ku yanng masih tertutup itu, getaran nafsu seks aku bertambah kuat.

Bapak mengurut di sekitar tetek ku dng agak lama, saya merasakan tangan bapak mula bermain-main di butang baju kebarungku. saya tdk berdaya berbuat apa-apa melainkan berasa amat ghairah and memerlukan belaian lelaki ketika itu.

Kedua-dua tetek ku terasa amat tegang di bawah coliku. Putingku terasa menonjol and pantat ku merasa hangat and mula berair. "Isnifa, biar bapak buka baju korang sikit agar senang bapak urutkan. " bapak berkata smbil membuka butang baju kebarungku hingga ke perutku.

Saya tdk dapat melakukan apa-apa lagii krna belum sempat saya menjawab, bahagian dadaku sudh terdedah, nasib baik coliku masih ada. bapak mengurut lagi, kali ini urutan bapak bertukar menjadi usapan di dadaku membuatkan nasfuku bertambah kuat.

Nafasku mula tdk teratur and tanpa sedar saya mengeluh perlahan. "Susah la Isnifa, buka terus la baju ni. " bapak menolak sedikit tubuhku and cuba menanggalkan baju kebarungku. "bapa, tdk ingin la. Isnifa malu la. " Jawabku.

"Ala. apa ingin di malukan. Inikan bapa, bukannya ada orang lain. " bapak terus membuka bajuku and akhirnya bajuku itu berjaya di buka bapa. saya memejamkan mata serapat-rapatnya krna malu memandang bapa.

Saya setengah telanjang di depan bapa, apabila bapak mula mengusap kembali dadaku, sentuhan tangan bapak di kulit dadaku membuatkan saya kembali terangsang and membiarkan tangan bapak di dadaku. Usapan bapak semakin menghampiri tetek ku and jari-jari bapak bermain di tepi coliku.

Saya menjadi khayal lagii and saya hampir mengerang kuat ketika tangan bapak mula meramas-ramas lembut tetek ku yanng terbungkus coli itu. Melihat diriku tdk membantah, tangan bapak mula masuk ke dalamm coliku and meramas-ramas tetek ku yanng terbungkus coli itu.

Saya yanng mula di kawal nafsu itu cuma membiarkan je bapak mengusap tetek ku krna usapan itu sudh lama saya inginkan. Di dalamm coli itu tangan bapak memicit and mengelus puting tetek ku.

Bapak membuka pengait coliku and melemparkan coliku ke lantai and terpampanglah tetek ku yanng putih and masih pejal itu di depan bapa. "Apa yanng bapak lakukan ni? ". Tanyaku malu and menutup tetek ku dng ke dua tanganku smbil mengatur nafasnya yanng terasa sesak menahan gejolak nafsu.

"Oo. Ini adalah urutannya, tdk usah la korang malu-malu. " Jawab bapak smbil meleraikan tanganku dari menutupi tetek ku. saya tdk dapat menghalang lagii apabila bapak meramas tetek ku berulang-ulang sehingga saya merasa tdk kuat menahan nafsu seks ku.

Lama bapak mengusap and meramas tetek ku and bapak beralih ke bahagian kakiku lalu mengurut kakiku pula. Urutan yanng berupa usapan itu semakin lama semakin ke atas. Pehaku di usapnya lalu tangan bapak kecelah pahaku and hampir menyentuh pantat ku yanng sudh berair itu.

Kali ini saya pasrah krna saya tdk mampu lagii melawan nafsu seks aku. bapak mula mengusap pantat tembamku dari luar seluar dalamku yanng sudh basah itu. saya tdk sedar bila bapak membuka kain kebarungku.

Saya cuma sedar apabila seluar dalamku ditarik ke kaki and dilucutkan oleh bapa. saya sudh terlambat and tdk dapat menghalang lagii krna saya kini terbaring tanpa sehelai pakaian. pantat ku terdedah tanpa ditutupi seurat benang.

Saya kini betul-betul di kawal nafsu and saya perlu di puaskan. Di saat ini saya tdk peduli lagi, biar pun bapak saya rela. pantat ku yanng berbulu halus itu diusap-usap bapa, bibir pantat ku diraba-raba and kelentitku dibelai-belai lembut.

Ghairahku memuncak, lubang pantat ku mengemut and ciaran lendir hangat keluar lagii membasahai permukaan pantat ku. Badanku mengigil apabila merasa pantat ku di jilat bapa. saya menekan-nekan kepala bapak dng agak kuat supaya jilatannya masuk lebih dalamm lagi.

Saya mengerang smbil membuka mataku yanng lama terpejam. bapak bangun and melepaskan kain pelikat yanng dipakainya. bapak kini telanjang bulat di depanku, saya sedikit terperanjat serta malu apabila melihat batang bapa, berbeza dari batang suamiku krna batang bapak lebih besar and panjang.

Bapak menghampiriku and menguak kedua pahaku hingga saya terkangkang. bapak berlutut di celah pahaku dng batang zakar nya terpacak keras mula mendekati pantat ku. Waktu itu nafsu seks aku telah berada dipuncak stlah melihat batang zakar besar bapa.

Batang bapak mula menyentuh bibir pantat ku. bapak menggeselkan kepala batang zakar nya ke bibir pantat ku and ditekan masuk perlahan-lahan ke dalamm pantat ku. "Argh. apa bapak buat ni. " bapak cuma diam and terus menekan lagii batang zakar nya masuk ke dalamm pantat ku.

Saya merasa pantat ku penuh serta sedikit sakit and akhirnya seluruh batang bapak berada di dalamm pantat ku. saya mengerang nikmat menerima batang zakar besar bapak and saya merasa pantat ku penuh.

Saya juga merasa sedikit senak di dalam, batang zakar besar panjang itu benar-benar mengisi rongga pantat ku. Sendat and padat saya rasakan, saya benar-benar menikmatinya krna batang suamiku tdk sebesar and sepanjang ini.

Akhirnya saya pasrah, bapak mula menggerakkan batang zakar nya keluar masuk and bapak merapatkan badannya ke dadaku. tetek ku di belai manja and dihisap oleh bibir lebam bapa. saya kegelian and mengeliat smbil mengerang kesedapan.

"Ohh. bapa. Arghh. Sedapnyaa. Laju lagii bapa, tekan dalam-dalam. Ahh. Nikmatnya. " Tanpa sedar saya merenggek. Belum pernah saya merasa sebegini nikmat, batang bapak yanng besar and panjang benar-benar nikmat.

Bapak melajukan gerakannya, krna kenikmatan itu saya mula mencapai klimaks, tubuhku kejang and saya mengerang agak kuat. " pantat korang sungguh sedap Isnifa. Masih sempit and kemutan pantat korang betul-betul hebat. " Puji bapa.

Saya tersenyum bangga krna bapak memujiku, walaupun sudh beranak, pantat ku masih hebat. "Isnifa, sekarang korang meniarap pula" Minta bapa. saya pun terus meniarap and bapak mula meramas daging dubur ku yanng masih pejal and berisi itu.

Bapak menjilat lubang jubur ku, lubang jubur ku terkemut-kemut menahan kesedapan jilatan bapa. Kemudian bapak menarik bahagian pinggangku keatas menyuruh saya menonggeng dalamm keadaan meniarap. "Angkat sikit dubur korang" Minta bapak lagi.

Saya menurut kemahuan bapa, sekarang saya meniarap dng muka and dada di atas carpet manakala dubur ku terangkat ke atas. bapak menolak kedua-dua kakiku agar berjauhan and mula melumurkan cecair dari pantat ku di bibir jubur ku.

Bapak menyucuk lubang jubur ku dng jarinya. "Buat apa nie bapa". Tanyaku. " jangan kemut. biarkan jer. " bapak berkata. Jari bapak yanng licin dng cairan pantat ku mula masuk and di tekan bapak sehingga ke pangkal jarinya terbenam di dalamm jubur ku.

Bapak menggerakkan jarinya keluar masuk lubang jubur ku beberapa kali. bapak berdiri dibelakangku and menekan batang zakar nya ke lubang jubur ku. "Arrgghh" saya menjerit kesakitan smbil mengangkat kepala and dadaku ke atas.

" jangan kemut. teran sikit. " Arah bapak yanng sdg merenggangkan daging dubur ku. sesudah saya meneran sedikit, hampir separuh batang bapak terbenam ke dalamm jubur ku. bapak menariknya keluar batang zakar nya semula and memasukkan kembali sehingga seluruh batang zakar nya masuk kedalam rongga jubur ku.

Bapak mula mengerakkan batang zakar nya menujah jubur ku and beberapa kali tujahan di lakukan bapa, saya mula merasa kesedapanya smbil mengerang kenikmatan. bapak mula melakukan pergerakan tujahan batang zakar nya dng laju.

Sebelah tangan memegang pinggang and sebelah lagii menarik rambutku ke belakang. saya mengikut gerakan tujahan bapak smbil mengayak-ayakkan dubur ku ke kiri and ke kanan. saya memainkan kelentitku dng jariku sendiri and bapak merapatkan badannya memeluk saya dari belakang.

Tiba-tiba bapak mengerang and tubuhnya mengejang. saya merasa ada sesuatu cecair yanng panas mengalir dalamm rongga jubur ku. bapak memancut sperma nya dng laju and agak bnyk ke dalamm jubur ku.

Saya terus mengemut-ngemut batang bapak and saya juga mencapai klimaks bersama bapa. saya tertiarap di atas carpet and bapak mencabut batang zakar nya lalu melumurkan cairan yanng melekat pada batang zakar nya di atas dubur ku.

Saya masih lagii tertiarap, saya merasakan bibir jubur ku sudh longgar. sesudah itu saya bangun and mencapai pakaianku yanng bersepah satu persatu. Selepas itu saya bangun and mengenakan pakaian untuk pulang.

Bapak masih terbaring and sebelum saya keluar, bapak mengucapkan terima kasih kepadaku krna merelakan diri untuk di setubuhinya stlah sekian lama diaorang tdk merasanya. saya cuma diam and keluar untuk pulang and saya merasa menyesal tetapi begittu saya merasa sangat puas.

Keesokkan harinya seperti biasa stlah pulang dari mengajar, saya ke rumah bapa. Ketika saya sampai, saya melihat bapak sdg menonton tv smbil menghisap rokok. bapak cuma memakai kain pelikatnya yanng terselak hingga ke paras peha.

"Baru pulang Isnifa, kalau penat rehat la dulu. " Sapa bapak bersikap seperti biasa seolah-olah tiada apa yanng berlaku. "Takpe la bapa, Isnifa ke dapur dulu ya. " Kataku dng perasaan malu krna kejadian semalam.

Saya membuka tudung and terus ke dapur untuk menyediakan makan malam untuk bapa. "Isnifa, korang nie rajin la. macam ibu korang dulu. korang pun masih cantik and bertubuh menarik, sama macam arwah ibu korang. " saya di kejutkan dng sapaan bapak di belakangku.

Saya tdk sedar bila bapak datang ke dapur and saya bertambah terkejut apabila tiba-tiba bapak memelukku dari belakang. Pelukkan bapak rapat ke tubuhku and tangannya mula mengusap-ngusap perutku di sebalik baju kurung yanng saya pakai.

"Eh bapa, apa ni. jngn la macam ni, tdk elok. " Kataku and cuba melepaskan diri dari pelukkan bapa. tetapi bapak memelukku dng kemas membuatkan saya tdk dapat bergerak.

"Ala Isnifa. tdk payah la ingin malu-malu lagii dng bapa. Kitakan dah. " Kata bapak tanpa meneruskan kata-katanya. " jangan la bapa, Isnifa tdk suka macam ni. Isnifa tdk ingin kejadian semalam berulang lagi. " Jawabku.

Bapak tdk mengedahkan kata-kataku, tangan bapak mula ke dadaku and meramas lembut tetek ku. Tanganya yanng satu lagii turun ke celah kangkangku and mengusap-ngusap pantat ku. saya cuba meronta tetapi pergerakkanku tdk kuat krna pelukkan bapak begittu kemas.

"bapa, jngn la buat Isnifa macam ni. tolong la bapa. " saya merayu. "Kenapa Isnifa, korang tdk suka ke? semalam korang tdk marah. bapak asyik teringgatkan kejadian semalam and bapak tdk dapat tahan melihat tubuh gebu korang. Tubuh bogel korang asyik terbayang di mata bapa. " Jawab bapak membuatkan saya menjadi tersangat malu.

Saya tdk dapat mengelak lagi, jika saya melawan pun bapak tetap tdk melepaskan saya. saya terpaksa merelakan perbuatanya krna saya tdk kuat untuk melawan nafsu bapak and juga nafsu seks aku yanng mula terangsang akibat ramasan bapak di tetek ku serta usapan tangannya di pantat ku.

Melihat diriku mula mengalah and tdk melawan lagi, bapak dng rakus menggomol tubuhku. bapak meyingkap kainku ke atas and menarik seluar dalamku ke bawah, ke paras lututku. bapak menolak tubuhku sedikit menonggeng, saya menahan tangganku pada meja makan and bapak duduk mencangkung mengadap dubur gebuku yanng lebar serta sedikit tonggek itu.

Kemudian saya merasa dubur ku di cium and di jilat bapa. Jilatan lidah bapak terus ke lurah dubur ku. bapak menguak daging dubur ku and bapak mula menjilat lubang jubur ku hingga ke bibir pantat ku.

Di pantat ku, lidah bapak menusuk ke dalamm and keletikku di jilatnya. saya mengerakkan dubur ku ke kiri and ke kanan menahan kegelian and kenikmatan jilatan bapa. bapak tdk menunggu lama, bapak bangun lalu menanggalkan kain pelikatnya.

Bapak menghalakan batangya yanng keras itu ke bibir pantat ku and dng sekali tekan, batang bapak berjaya masuk ke dalamm pantat ku. "Uurgh. " saya mengerang ke nikmatan ketika bapak menekan batang zakar nya masuk hingga ke pangkal.

Bapak mula mengerakkan batang zakar nya menujah-nujah pantat ku dari belakang. saya yanng kini bertambah ghairah mula mengerakkan dubur ku ke belakang agar batang zakar besar and panjang itu masuk lebih dalamm ke dalamm pantat ku.

Sambil menujah pantat ku, tangan bapak masuk ke dalamm bajuku lalu menolak coliku ke atas and terus meramas-ramas tetek ku dng agak kuat. Kali ini bapak menyetubuhiku dng agak ganas sedikit.

Perbuatan bapak itu juga membuatkan saya merasa kenikmatan yanng agak berlainnan krna selama ini suamiku menyetubuhiku dng lembut. Agak lama juga bapak melakukan tujahannya menbuatkan dua kali saya mencapai klimaks.

Ketika batang bapak menujah pantat ku, bapak memasukkan jarinya ke dalamm jubur ku dng bantuan cairan pantat ku. bapak mengerakkan jarinya ke luar masuk ke dalamm jubur ku bersama tujahan batang zakar nya di dalamm pantat ku.

Saya merasa sungguh nikmat dng perbuatan bapak itu. Kemudian bapak menarik batang zakar nya keluar and batang zakar nya itu di gesel serta di tekan-tekan ke bibir jubur ku.

Cerita Sex Tubuh Anak Digomol Bapak

Saya tahu bapak ingin memasukkan batang zakar nya ke dalamm jubur ku. saya meneran sedikit agar lubang jubur ku dapat menerima batang bapa. bapak menekan batang zakar nya masuk perlahan-lahan and kali ini saya tdk merasa terlalu sakit.

Bapak menekan batang zakar nya masuk sehingga rapat ke pangkal batang zakar nya. bapak mula mengerakkan batang zakar nya perlahan-lahan and lama kelamaan tujahan batang bapak meningkat laju. "Em. oh. aah. " saya yanng mula merasa kenikmatan dari lubang jubur ku mengerang kenikmatan bersama-sama tujahan batang bapa.

Tujahan bapak bertambah kuat and laju, jubur ku mengemut kuat batang bapa. Tubuh bapak mula kejang, bapak menekan batang zakar nya masuk dalam-dalam dng kuat. saya merasa di dalamm jubur ku ada semburan hangat membasahi rongga jubur ku.

Agak lama bapak membiarkan batang zakar nya di dalamm jubur ku smbil memeluk and meniarap di belakangku. "Terima kasih Isnifa, korang memanng anak bapak yanng baik. " Kata bapak ketika menarik batang zakar nya keluar.

Saya cuma terdiam krna saya tdk tahu apakah yanng hrus ku ucapkan. bapak memakai kain pelikatnya and terus ke ruang tamu meninggalkan saya yanng masih tertonggeng meniarap di atas meja makan.

Saya bangun lalu mengenakan pakaianku and saya berehat seketika sebelum menyiapkan makan malam bapa. Sebelum pulang, saya bersalam dng bapak and ketika saya berjalan keluar, bapak sempat menepuk dubur ku smbil mengucapkan terima kasih sekali lagi.

Saya cuma tertunduk malu and sejak hari itu blh dikatakan setiap hari saya disetubuhi bapa. Kini saya tdk lagii dahagakan seks krna saya sentiasa di puaskan bapa. Pada suatu hari, seperti biasa apabila saya selesai menyediakan makan malam bapa, bapak akan menyetubuhiku dahulu sebelum saya pulang.

Apabila selesai di setubuhi bapa, saya mengenakan kembali pakaianku untuk bersiap pulang. Ketika saya keluar dari rumah bapa, saya terkejut apabila melihat adikku berada di berandar rumah. saya menjadi takut krna saya takut adikku tahu perbuatanku dng bapa.

"Eh Zulhan, bila sampai? " Tanyaku sedikit tergugup. "Hah kak, baru jer sampai. " Jawab adikku melegakan sedikit diriku. tetapi adikku memandangku agak berlainan. Pandanganya merisaukan saya, saya cepat-cepat meminta diri and terus pulang.

Sejak adikku pulang, saya tdk dapat lagii bersetubuh denan bapak tetapi saya lega krna adikku tdk mengesaki perbuatan sumbangku. Pada suatu petang, stlah selesai menyediakan makan malam bapak and adikku, saya mengajak adikku ke pekan untuk menemaniku krna saya nak membeli sedikit barang dapur rumahku.

Suamiku telah ke luar negeri selama seminggu atas urusan kerjanya. Pada malamnya, saya bersama adikku ke pekan and saya membeli barang-barang yanng perlu. Sampai di rumah, adikku menolongku mengangkat barang-barang yanng saya beli tadi ke dapurku.

Sesudah selesai, saya mengajaknya minum dahulu sebelum pulang. Ketika adikku minum di ruang tamu, saya ke dapur mengemas barang-barang yanng di beli tadi. Ketika mengemas, saya merasa tdk selesa dng memakai baju kurung.

Saya masuk ke bilik untuk menukar pakaianku and semasa saya melucutkan bajuku, ketika itu baju kurungku di kepala and tiba- tiba pinggangku dipeluk adikku. Berderau darahku and baju kurungku itu pula masih tersangkut di kepalaku.

Dalam keadaan terperangkap itu tangan adikku menjalar ke bahagian dada and melekap di tetek ku yanng masih bersalut coli itu lalu di ramasnya beberapa kali sebelum cangkuk coliku dibukanya.

Baju kurungku yanng tersangkut di kepalaku juga di tanggalkan adikku lalu di campakkan ke lantai. "Zulhan, apa korang buat ni. ? " saya memarahi adikku. "Ala kak, takkan tdk blh kot. bapak boleh. Zulhan tahu la kak apa yanng akak buat dng bapak hari tu. " Jawab adikku smbil meramas-ramas tetek ku.

"Apa korang cakap ni. " Kataku yanng mula ketakutan. saya meronta and berjaya melepaskan diri lalu mengambil bajuku di lantai. saya menutup bahagian dadaku yanng terdedah dng baju kurungku itu.

"tidak usah ingin sorokkan lagi, Zulhan daah tengok aksi akak dng bapa. " Adikku berkata lagi. "Apa yanng korang maksudkan. ? " Tanyaku berpura-pura tdk tahu. "Kalau akak tdk bagi apa yanng bapak dapat, Zulhan akan tunjukkan aksi akak dng bapak nie kat abang Adi. " Adikku menjawap smbil mengeluarkan handphonenya and menunjukan aksiku bersetubuh dng bapak yanng di rakamnya padaku.

Saya menjadi bertambat takut and terdiam krna adikku tahu perbuatanku dng bapa. "Akak fikirla mana yanng baik, ingin bagi apa yanng Zulhan ingin atau Zulhan akan tunjukkan video nie kat abang Adi. " Kata-kata adikku membuatkan saya tdk tentu arah.

Jika suamiku tahu, mati la saya. Mesti saya di ceraikan and saya juga akan mendapat malu. "Apa yanng korang mahukan dari akak. ? " Tanyaku and saya hampir menanggis.

"Zulhan juga ingin merasa apa yanng bapak dapat. Takkan akak tdk faham lagii kot. " Jawab adikku dng senyuman gatalnya. "Tolong la dik. jngn buat akak macam ni. Akakkan kakak kandung korang. " saya merayu dng suara terketar-ketar.

"tidak kisah la. Zulhan pun daah lama geramkan tubuh gebu akak ni. " Kata adikku lalu menghampiriku. Adikku menarik baju kurungku yanng menutupi dadaku perlahan-lahan. saya terpaksa membiarkannya menarik bajuku itu, bajuku itu di campakkan kembali di lantai and terdedahlah bahagian atas tubuhku di depanya.

Melihat diriku tdk membantah, adikku mula memegang tetek ku yanng masih pejal itu lalu di ramas-ramasnya and menggentel-gentel puting tetek ku. Sesekali ditarik-tariknya puting tetek ku and ditekannya ke dalam.

Perbuatan adikku itu membuatkan saya terangsang, saya merasa basah di dalamm seluar dalamku. Ramasan tangan adikku di tetek ku yanng mula tegang itu membuatkan saya mula merasa kenikmatan ramasannya.

"Tegang tetek akak ni. " Adikku berkata smbil terus meramas-ramas tetek ku. Perlahan-lahan ditolaknya badanku ke depan cermin almari bajuku. dgn jelas saya melihat di dalamm cermin itu tangan adikku mengerjakan tetek ku.

Tdk lama kemudian pengait kain yanng saya pakai di bukanya lalu mengelongsorlah kainku itu ke bawah. saya kini cuma berseluar dalamm je and di dalamm cermin itu, saya dapat melihat tangan adikku menjalar ke dalamm seluar dalamku.

"Ah. " Keluar satu keluhan dari mulutku apabila merasa kelentitku disentuh jari adikku. "Besarnya kelentit akak ni. " Bisik adikku di telingaku. Adikku meraba seluruh daerah pantat ku, dikuaknya bibir pantat ku and di masukkan jarinya ke dalamm pantat ku.

Jarinya mula di sorong masuk and di tarikkan jarinya berulang kali, lidahnya menjalar turun di belakang leherku. Geli and nikmat saya rasakan, adikku mula duduk mencangkung di belakangku. Seluar dalamku ditariknya turun, kedua-dua bongkah dubur ku digigit and di jilat adikku perlahan-lahan.

Saya bertambah terangsang and mula menikmati ciuman and jilatan adikku. Adikku memusingkan tubuhku membuatkan mukanya mengadap pantat ku, terpampanglah pantat di depannya. Adikku mula menjilat pantat ku and tanpa sedar saya menarik kepalanya agar melekap di pantat ku.

Saya dibaringkan ke katil, kedua pehaku di kangkangnya. saya memejamkan mataku krna malu, lidah adikku menjalar ke pantat ku. Rupanya adikku ini berpengalaman dalamm soal memuaskan nafsu pompuan , diaorang mungkiin pernah melakukan dng wanita lain.

Adikku mejilat-jilat kelentitku, saya mengerang kenikmatan. saya kepit kepala adikku dng kakiku and saya mula mencapai klimaks. Tubuhku menggigil and mengejang agak lama. Adikku merangkak naik ke atas lalu mencium bibirku, lidahnya mengerayang di dalamm mulutku and lidahku juga di sedutnya.

Ciuman adikku turun ke dadaku and dihisapnya ke dua tetek ku. Puting tetek ku digigitnya perlahan and di sedutnya dalam-dala. Bengkak and tegang tetek ku ketika itu. Adikku bangun lalu menanggalkan seluruh pakaiannya and duduk di depan mukaku.

Batang zakar nya berada diaorang depan mataku. Besar juga batang adikku, hampir sama besar dng batang bapak ku. Berdenyut denyut kepala batang zakar nya ketika itu. Disuakan batang zakar nya ke mulutku lalu di geselkan di mulutku, apabila mulutku sedikit terbuka, batang zakar nya terus ditolak masuk.

Saya mula mengulum batang adikku and kepala batang zakar nya saya jilat. Adikku menolak tubuhku agar saya baring semula, diaorang terus duduk di celah kangkangku. Adikku mengangkat kedua-dua kakiku ke atas and diaorang menggesel-gesel batang zakar nya di kelentikku smbil memandangku.

Perlahan-lahan adikku menekan batang zakar nya masuk ke lubang pantat ku saya menyambutnya dng erangan kenikmatan. Adikku menekan batang zakar nya masuk sehingga ke pangkal batang zakar nya. Adikku memegang kedua-dua belah kakiku and diaorang mula sorong tarik batang zakar nya keluar masuk ke dalamm pantat ku.

Saya mengerang kenikmatan menikmati tujahan batang adikku smbil memaut lehernya membuaykan tubuhku terangkat dari katil. Agak lama juga adikku menujah batang zakar nya dalamm pantat ku, tujahannya bertambah laju and kuat.

Adikku menekan batang zakar nya masuk ke dalamm pantat ku dng kuat and batang zakar nya terbenam di dalamm pantat ku sehingga ke pangkal rahimku. Tiba-tiba adikku mendengus and tubuhnya kejang.

"Akak, Zulhan ingin pancut ni. aah. " Adikku menjerit and ketika itu saya merasa ada semburan hangat yanng agak bnyk memancut-mancut di dalamm pantat ku. Adikku memancutkan sperma di dalamm pantat ku sehingga saya merasa rongga pantat ku penuh.

Nasib baik saya tdk dapat mengandung lagi, jika tdk pasti saya akan mengandungkan anak dari adikku sendiri. Adikku jatuh terbaring di sebelahku, nafasnya kuat kemengahan. Beberapa minit kemudian, adikku bangun and memakai pakaiannya kembali.

"Terima kasih kak, pantat akak sungguh sedap and nikmat. " Kata adikku smbil tersenyum. "Zulhan, akak ingin korang padamkan rakaman itu sekarang. korang daah janjikan. " Mintaku. "Akak jngn risau, Zulhan akan kotakan janji Zulhan tadi. Lain kali Zulhan ingin rasa lagii pantat akak yanng tembam ni. " Katanya smbil menepuk pantat ku and diaorang mengeluarkan handphonenya lalu memadam rakaman yanng di rakamnya.

"Akak harap Zulhan tdk bocorkan rahsia nie kat sesiapa terutamanya abang Adi korang. " Kataku lagi. "Akak tdk perlu risau, Zulhan akan rahsiakannya janji lain kali akak sanggup serahkan lagii tubuh akak nie pada Zulhan. " Kata adikku smbil bangun and keluar dari bilikku and terus pulang.

Malam itu saya tidur nyeyak dng kepuasan krna sudh beberapa hari saya tdk disetubuhi bapak sejak adikku pulang. sdh tiga hari saya tdk dapat menikmati persetubuhan krna bapak and adikku tdk ada masa yanng sesuai.

Mereka berdua selalu bersama, tetapi saya tahu mereka menginginkan tubuhku dari pandangan mereka. saya pulang ke rumah dng merasa sedikt kekosongan krna nafsu seks aku tdk dapat di penuhi.

Malamnya saya menonton tv untuk mengisi kebosananku, esok suamiku baru pulang dari luar negeri. sedang saya menonton, tiba-tiba saya merasa ghairah and saya cuba menah perasaan itu tetaapi aksi-aksi persetubuhanku bersama bapak serta adikku terbayang-bayang di kepalaku.

Saya tdk dapat menahan lagi, saya menanggalkan baju serta coliku serta saya selakkan kain batik yanng saya pakai ke atas. saya mula membelai pantat and biji kelentikku membuatkan pantat ku mula basah.

Saya masukkan jari ke dalamm pantat ku and mula menyorong and menarik jariku itu. Rodokan jariku semakin cepat, tiba-tiba bahu saya disentuh orang. Terkejut saya krna ketika itu pahaku sdg terkangkang luas, jariku masih terbenam di dalamm pantat ku and sebelah lagii tanganku sdg meramas tetek ku serta kain sarungku yanng terselak hingga ke pinggangku.


Cerita lucah Tubuh Anak Digomol Bapak
  • Saya melihat adikku yanng sudh menanggalkan seluarnya berada disebelahku. saya merasa lega krna orang yanng berada di sebelahku adalah adikku. "Zulhan ni, buat akak terperanjat and takut aje. Macam mana Zulhan masuk. ? " Tanyaku smbil memegang batang zakar nya yanng di halakan ke mukaku.
  • "Dah pintu rumah akak tdk kunci, Zulhan masuk la. akak nie cuai betul, nasib baik Zulhan yanng masuk, kalau orang lain masuk and melihat akak macam ni. habis la akak. " Jawabnya smbil merapatkan batang zakar nya ke mulutku.
  • Saya terus memasukkan batang adikku ke dalamm mulutku and tangannya mula membelai pantat and tetek ku membuatkan saya tdk dapat menahan lagii gelora nafsu seks aku. "Zulhan, akak ingin sekarang, akak daah tdk tahan lagii ni. " saya merayu and menarik adikku untuk naik menindihi tubuhku.
  • Tanpa membuang masa, adikku terus menujahkan batang zakar nya ke dalamm pantat ku yanng sudh becak itu. Beberapa minit kemudian saya mula klimaks and adikku terus menujah pantat ku dng gagah and semakin laju.
  • Adikku mengubah kedudukanku menjadi menonggeng, diaorang mula menujah pantat ku dari belakang and setiap kali tujahannya tetap membawa nikmat kepadaku. Adikku mempercepatkan lagii hayunan and tujahannya. Seluruh tubuhku bergegar and tetek ku bergoyang-goyang.
  • Saya mengerang nikmat and adikku memeluk tubuhku rapat smbil menekan kuat batang zakar nya masuk ke dalamm pantat ku lalu diaorang pun memancutkan sperma nya yanng hangat di dalamm pantat ku.
  • Saya juga turut klimaks, pantat ku mengemut batang zakar nya and seluruh anggota tubuhku mengejang. Beberapa minit kemudian adikku mencabut batang zakar nya, sperma nya yanng bnyk bertakung di dalamm pantat ku mula membuak keluar meleleh ke atas carpet.
  • Nafasku turun naik, sesak and rasa tdk bermaya manakala adikku terlentang disebelahku smbil tangannya membelai tetek ku. "Boleh tahan juga akak nie. Zulhan daah lama inginkan tubuh akak. ".
  • Katanya. saya hnya terdiam kepenatan, perlahan-lahan saya bangun and saya melihat batang adikku yanng mula layu tetaapi masih lagii besar. saya mengurutnya beberapa kali sebelum adikku bangun untuk mengenakan pakaiannya.
  • Saya mencapai kain sarungku and berkemban lalu saya menghantar adikku ke pintu rumahku. sesudah adikku keluar, saya menutup pintu and ketika saya berjalan untuk ke bilik air, tiba-tiba pintu rumahku diketuk.
Saya ingatkan adikku datang kembali and saya berlari ke pintu lalu membukanya. "Eh bapa. ada apa datang malam-malam ni, jemput la masuk. " Pelawaku and bapak terus masuk lalu mengunci pintu.

"bapa rindu kat korang la Isnifa. sebenarnya bapak sudh lama sampai. ". Kata-kata bapak mengejutkanku, ada kemungkinan bapak mendengar erangganku tadi bersama adikku. "Habis bapak kat mana tadi. ? " Tanyaku sedikit cemas.

"Ada kat luar tu. tunggu Isnifa selesai dng Zulhan. " Mukaku merah padam apabila mendengarkan kata-kata bapa. "His. apa bapak cakap ni. " Jawabku untuk menenangkan keadaan smbil berjalan ke dapur untuk menyediakan air minuman.

Selang beberapa minit, bapak berada di belakangku and ketika itu bapak sudh pun bertelanjang bulat dng batang zakar nya keras terpacak. "Eh. ! bapak nie tdk malu la. " Kataku smbil memandang ke arah batang zakar besar bapak yanng membengkok ke atas itu.

"bapa pun ingin juga macam Zulhan dapat tadi. ! daah beberapa hari bapak tdk menikmati tubuh Isnifa. " Kata bapak membuatkan saya menjadi malu krna bapak sudh tahu apa yanng saya and adikku lakukan tadi.

Tubuh Anak Digomol Bapak kisah sex melayu, cerita lucah Tubuh Anak Digomol Bapak, kisah seks incest malay Tubuh Anak Digomol Bapak

Tubuh Anak Digomol Bapak


Tangan bapak mula memburaikan kain batik yanng saya pakai lalu memeluk erat tubuhku ke tubuhnya. sambil berdiri bapak membuka kangkangku lalu meraba pantat ku and jarinya mula di masukkan ke dalamm pantat ku yanng masih lagii berair and di pahaku ada lelehan sperma adikku.

"Ni kan daah sah buktinya kerja adik korang tue kan. ! " Kata bapak membuat saya bertambah malu. "Baiklah bapa. Isnifa mengaku, Isnifa terpaksa sebab Zulhan daah tahu apa yanng Isnifa and bapak buat. dia ugut kalau Isnifa tdk serahkan tubuh Isnifa, diaorang akan bagitahu abang Din. " Jawabku.

"Takpe la, bapak tdk kisah. lagii pun bukannya orang lain. adik korang jugak. Janji diaorang tdk bocorkan rahsia tue sudah. " Kata bapak smbil menujah pantat ku dng jarinya and tanganya sebelah lagii meramas-ramas tetek ku.

"bapa. biar Isnifa basuh dulu sebab pantat Isnifa berair sangat nie" Kataku. "Biarkan Isnifa. bapak suka pantat yanng baru lepas kena tujah. " Jawab bapak smbil memusingkan badanku ke meja makan.

Bapak menonggengkanku lalu memasukkan batang zakar nya yanng tegang itu ke dalamm pantat ku dari belakang. saya mengeluh and mengerang nikmat smbil mengemut sekuat mungkin, tetek ku yanng bergoyang-goyang itu diramas-ramas bapa.

Saya memejamkan mata menghayati tujahan yanng saya terima. bapak mempercepatkan hayunannya, tanganku mengentel biji kelentikku agar bertambah nikmat and saya cepat klimaks. Henjutan bapak semakin laju and saya kian hampir.

"Ah" Keluh bapak and saya sambut dng rengekkanku. bapak memancutkan sperma nya ke dalamm pantat ku, panas rasanya bercampur dng sperma adikku. sesudah selesai, bapak keluar and terus pulang meninggalkan saya yanng terkangkang kepuasan krna malam itu dua kali saya di puaskan.

Sejak hari itu, saya di gilir-gilir di setubuhi bapak and adikku ketika ada masa yanng sesuai. Sehinggalah cuti penggal sekolah, saya tdk dapat menikmati lagii persetubuhan bapak and adikku krna anakku yanng tinggal di kampung mertuaku pulang.

Sdh seminggu saya tdk dapat memuaskan nafsu seks aku dng bapak atau adikku krna anakku sentiasa berada disisiku. Anakku tdk ingin berengang denganku krna diaorang terlalu rindukan saya. tdk kira dimana saya berada, diaorang pasti akan mengikutnya, jika saya ke rumah bapak diaorang juga akan ke sana.

Pagi itu saya bangun agak lewat, saya dng malas bangun lalu mengikat tuala ke tubuhku and masuk ke bilik air untuk mandi. Di dalamm bilik air saya terus mandi and seluruh tubuhku disabun, ketika saya mencuci pantat ku saya terbayang batang bapak and adikku yanng pernah menujah pantat ku memanng memberikan kepuasan yanng tdk terhingga kepadaku.

Apabila memikirkan semua itu saya mula menginginkan batang mereka. saya mula mengusap pantat ku serta mengentel kelentitku perlahan-lahan. "Emak. ! " saya terkejut apabila mendengar suara anakku dari luar, cepat-cepat saya menarik dua batang jariku yanng tenggelam di dalamm pantat ku.

"Err, ye. ada apa Dennis. ? " Tanyaku. "Mak, Dennis ingin ke bandar ni. " Balasnya. "Sekejap. ibu keluar ni. " saya mencapai tuala and terus membalut tubuhku , tuala yanng saya pakai agak singkat, cuma menutupi sebahagaian pahaku.

Tetek ku yanng besar itu menyebabkan kain tualaku menjadi terangkat sedikit and apabila saya melangkah jelas menunjukkan bahagian atas pahaku. "Dennis ingin ke bandar dng siapa. ? Duit daah ada. ? " Tanyaku.

"Dennis pergi dng kawan-kawan, duit yanng mak bagi hari tue masih ada. " Jawab anakku smbil bersalam denganku. "Baiklah Dennis, jngn pulang lambat sangat. jaga diri baik-baik. " Pesanku.

"Ya la mak. " Anakku berkata and keluar dari rumah. saya memerhatikan anakku sehingga hilang dari pandanganku. saya merasa gembira krna anakku ke bandar, saya perlu bersiap untuk ke rumah bapa.

Ketika saya hendak masuk ke bilik untuk bersiap, pintu rumahku di ketuk. saya ke pintu and membuka sedikit untuk melihat siapa yanng datang. Rupa-rupanya bapak and adikku, adikku menolak pintu rumahku terbuka dng agak kuat menyebabkan saya yanng berada di sebalik pintu itu terjatuh krna di langgar pintu.

Tualaku terselak menampakkan peha and pantat ku, bapak and adikku terus masuk and mengunci pintu. Adikku menarik tuala dari tubuhku lalu di campakkan ke lantai. Adikku memegang tubuhku lalu di dukungnya saya di dalamm pelukkanya.

Saya agak terkejut dng tingkah laku adikku di depan bapak and saya merasa sangat malu krna tubuhku kini tiada seurat benang yanng menutupinya. Tubuhku di angkat oleh adikku masuk ke dalamm bilikku and saya dicampakkan di atas katil.

"Apa yanng korang buat nie Zulhan? " saya cuba menutup tubuhku dng kain selimut krna malu apabila di lihat bapak and adikku serentak. "Akak tdk payah la ingin malu lagi, Zulhan and bapak tdk kisah. Lagipun kita daah pernah lihat tubuh akak sebelum ni. " Jawab adikku and bapak tersenyum memandangku.

" jangan la macam nie Zulhan, bapa. Isnifa malu la. " Kataku. Tiada jawapan yanng diterima, tubuhku kini d tolak adikku supaya saya tertentang and kakiku dibuka lebar oleh bapa.

Saya cuba meronta krna malu, tetaapi aah and adikku tdk menghiraukan rotaanku itu. saya merasa tetek ku mula diramas dng rakus oleh adikku. bapak pula meraba-raba pantat ku, di elunnya lembut lalu bapak mamasukkan jarinya ke dalamm pantat ku and jarinya bermain di kelentitku.

"Oh. em" saya mengeluh krna mula terangsang and saya berhenti meronta. Adikku meraba and membelai seluruh tubuhku, bapak yanng sdg mengorek pantat ku menyembamkan mukanya ke pantat ku yanng mula basah itu.

Akuh dapat merasakan lidah bapak mula meneroka lubang pantat ku and menjilat-jilat kelentitku. "Ah umm ayah. sedapnya. " saya menyuakan pantat ku ke muka bapak yanng sdg menjilat pantat ku.

Adikku masih menyonyot tetek ku, krna sudh terangsang saya tdk malu lagi, saya inginkan batang bapak and adikku menujah pantat ku lalu tanganku mula meraba mencari batang adikku. saya dapat merasakan batang adikku sudh keras di dalamm seluarnya.

Adikku yanng merasakan batang zakar nya di sentuh oleh ku, cepat-cepat diaorang membuka seluar and bajunya. sesudah batang adikku terjulur di depan mataku, saya mula memengusap batang zakar nya beberapa kali and menarik batang adikku itu masu ke mulutku.

Adikku mengikut kehendakku and terus menyuakan batang zakar nya ke mulutku. Tersentuh je kepala batang adikku ke bibirku, akumenjilat cecair yanng mula meleleh dihujung batang adikku itu lalu saya terus mengulum batang zakar nya.

Bapak masih lagii menggomol pantat ku dng lahapnya. "Oh, uh em ah! " Ketika itu juga saya mengerang dng kuat bersama semburan di dalamm pantat ku. bapak bangun lalu membuka seluarnya and mengeluarkan batang zakar nya yanng sdg tegang itu.

Bapak duduk di celah kangkangku and , enghalakan batang zakar nya ke pantat ku, dng sekali tolak je batang bapak masuk rapat ke pangkal. "Oh ayah" Keluhku smbil mengangkat dubur and kedua kakiku memaut belakang bapa.

Bapak terus menolak and menarik batang zakar nya ke dalamm lubang pantat ku and tujahan bapak semakin laju. Kepalaku terangkat apabila bapak mempercepatkan lagii hayunannya. tetek ku bergegar mengikut hayunan batang bapak lalu di ramas-ramas adikku.

"Yah. laju lagi. tekan uhh uh uh em" Jeritku and saya merasa pantat ku ingin terpancut lagi. sambil itu saya menghisap and menyedup kuat batang adikku. bapak berhenti menujah pantat ku and batang zakar nya di tarik keluar.

"Zulhan, korang baring and masukkan batang korang dari bawah. Isnifa, korang baring meniarap atas tubuh Zulhan. " Arah bapak smbil menarik tubuhku and di tiarapkan di atas tubuh adikku yanng terbaring itu.

Adikku memasukkan batang zakar nya ke dalamm pantat ku and terus menujah pantat ku sambi memeluk kemas tubuhku. bapak meraba smbil meramas daging dubur yanng masih pejal itu beberapa kali lalu bapak menjilat lubang jubur ku yanng meniarap tertonggeng di atas adikku yanng sdg menujah pantat ku.

Sambil menjilat bapak memasukkan sebatang jarinya ke dalamm lubang jubur ku lalu di joloknya keluar and masuk. bapak bangun and duduk berlutut di belakang dubur ku lalu di halakan batang zakar nya ke lubang jubur ku.

Adikku berhenti menujah pantat ku and bapak mula menekan batang zakar nya masuk perlahan-lahan ke dalamm jubur ku. saya merasa sakit sedikit tetaapi ku tahanya, saya meluaskan kangkangku and batang bapak berjaya masuk lalu di tekannya masuk hingga ke pangkal batang zakar nya.

Saya merasa lubang pantat and jubur ku penuh, saya juga merasa sangat nikmat apabila dua-dua lubangku di penuhi serentak. tdk pernah saya merasa kenikmatan sebegini, bapak and adikku mula menyorong and menarik batang mereka.

Bapak yanng berada di atas belakangku bekerja keras menujah jubur ku. Adikku pula menikam and menarik batang zakar nya ke dalamm pantat ku. saya memgerakkan dubur ku mengikut hayunan bapak and adikku smbil cipat and jubur ku mengemut-ngemut kuat.

"Ohh. bapak ingin pancut ni. " bapak berkata smbil mengeluh and tujahan batang zakar nya di dalamm jubur ku semakin laju and kuat sehingga saya merasa batang bapak menucuk-nucuk di dalamm jubur ku.

"Umhh. oh. ya. bapak pancut nie" bapak menekan batang zakar nya di dalamm jubur ku hingga rapat kepangka batang zakar nya and terpancutlah sperma bapak di dalamm jubur ku.

Adikku masih menghenjut pantat ku dari bawah tanpa menghiraukan pancutan bapa. saya merasa rongga jubur ku penuh dibanjiri sperma bapa, kehangatan sperma bapak di dalamm jubur ku membuatkan saya juga mencapai klimaks sekali lagi.

"Oh em" saya mengerang and beberapa saat kemudian, bapak jatuh terlentang disisiku. Kini saya menumpukan kepada adikku yanng sdg menyetubuhiku, adikku masih gagah menghayunkan batang zakar nya. "Hayun dikk. oh. laju lagii dik, uh. " saya mengerang smbil memeluk tubuh adikku.

Burit ku di goyangkan and pantat ku mengemut kuat batang adikku yanng sdg menujah laju pantat ku. "Yaa dik. emm. ya, laju sikit. laju lagii. ahh, akak pancut lagii nie" Erangku smbil pantat ku mengemut kuat, tujahan adikku semakin laju and juga kuat.

"Oh. ! Ahh. ! " Tubuh adikku mula mengejag and serentak dng itu batang zakar nya di tekan dalam-dalam and diaorang melepaskan sperma nya. Memancut-mancut sperma hangat adikku di dalamm cipaku, bnyk and pekat.

Saya bangun and merebahkan tubuhku di sisi bapak and adikku. saya terbaring di tengah-tengah smbil menarik nafas panjang, puas sekali saya rasakan. tdk pernah saya merasa kepuasan sebegini. bapak and adikku bangun lalu mengenakan pakaian masing-masing.

"Dah ingin balik ke? " Tanyaku. "Terima kasih kak" Adikku menghampiriku and mencium pipiku smbil meramas tetek ku. bapak pula menyucuk dua batang jarinya ke dalamm pantat ku yanng melelehkan sperma adikku.

"Terima kasih Isnifa. " Kata bapa. bapak and adikku meninggalkanku yanng masih terbaring kepuasan di atas katil. saya bangun perlahan-lahan, sperma bapak and adikku yanng dipancutkan kedalam jubur and pantat ku kini meleleh ke pahaku.

Dgn bertelanjang bulat saya keluar untuk mengambil tualaku yanng berada di ruang tamu stlah direntapkan oleh adikku tadi. saya mengambil tualaku di atas lantai lalu membalutnya di tubuhku. dgn berkembangkan tuala itu, saya berjalan menuju ke bilik air untuk mandi semula.

Ketika saya melalui bilik anakku, saya mendengar suara keluhan di dalamnya. Perlahan-lahan saya menolak pintu bilik anakku, saya agak terkejut apabila melihat anakku yanng sdg berdiri dng sedikit membongkok.

Anakku sdg melancap batang zakar nya yanng agak besar and panjang itu, ukuran batang anakku lebh kurang sama besar dng batang suamiku tetaapi batang zakar nya lebih panjang sedikit.

Mata anakku terpejam rapat, saya tdk menyangka batang anakku sudh menjadi begittu besar and panjang. saya melangkah masuk ke dalamm bilik anakku memghalangnya krna apa yanng di lakukan anakku itu tdk elok untuk dirinya.

Langkahku terhenti apabila anakku mengeluh and mengerang, segentak dng itu sperma nya menyembur keluar dng agak banyak. saya tdk jadi menghalang anakku krna sperma nya sudh terpancut keluar. saya juga tdk ingin anakku melihat diriku yanng dipenuhi sperma bapak and adikku.

Saya melangkah keluar lalu ke bilik air untuk mandi and membersihkan tubuhku. Petang itu suamiku menalifon and memberitahuku yanng diaorang tdk dapat pulang malam ini krna diaorang akan ke Kuala Lumpur atas urusan kerjanya, esok petang barulah diaorang akan pulang.

Semasa makan malam, anakku memandangku agak berlainan, diaorang memandang tubuhku dari atas hingga ke kakiku. Selesai makan, saya and anakku ke ruang tamu and menonton tv. Anakku duduk di sebelahku smbil memelukku.

"Tadi Dennis tdk ke bandar ke. ? Cepat pulang. " Tanyaku smbil membelai kepala anak tunggalku itu. "tidak jadi pergi, kawan Dennis ada hal. Lain kali kot. " Anakku menjawab smbil memeluk erat tubuhku.

"Dah lama ke Dennis pulang tadi. ? " Tanyaku mula risau, saya takut anakku nampak apa yanng berlaku tadi. "Tadi Dennis lepak kat kedai dulu, lepas tue baru la Dennis pulang. Kenapa mak. ? " Perasaanku lega sedikit apabila mendengar kata-kata anakku itu.

"tidak de apa-apa la Dennis, mak tanya saja. " saya menjawab and tanganku masih lagii membelai rambut anakku. Tangan anakku memaut pinggangku and tanganya mengelus lembut perutku. saya merasa tubuhku masih penat akibat persetubuhan saya dng bapak and adikku siang tadi.

"Dennis, mak ingin tidur dulu la ya. Mak ngantuk la. " Kataku pada anakku yanng sdg memelukku smbil menonton tv. saya melepaskan pelukkan anakku lalu saya bangun and terus masuk ke bilikku.

Saya menanggalkan coliku krna sudh menjadi kebiasaanku tidur tanpa memakai coli. saya memadam lampu lalu saya berbaring di atas kati untuk melepasi penatku krna disetubuhi bapak and adikku serentak.

Bayangan persetubuhan tadi mula terbayang di fikiranku. saya tertidur and and di dalamm tidurku, saya seolah bermimpi tubuhku di sentuh lalu di raba-raba. saya terasa tetek ku di ramas-ramas and celah kangkangku di gosoknya lembut.

Bajuku di selak ke atas and saya merasa tetek ku di cium and di jilat lalu puting tetek ku di sedut-sedut. krn mengantuk, saya membiarkannya malah saya juga menikmati cumbuan and rabaan di tubuhku.

Perlahan-lahan saya merasakan kainku di tarik ke bawah and kain itu mula meninggalkan tubuh bawahku. saya merasa seluar dalamku juga ditarik kebawah melalui peha and kakiku hingga terlepas dari tubuhku.

Dalam tidurku itu, saya mula merasa ada sesuatu yanng hangat and keras menekan-nekan dubur ku yanng agak besar itu. Terasa ada tangan melingkari memeluk perutku and perlahan-lahan tangan itu naik keatas mengapai tetek ku yanng membusung itu.

Tetek ku di ramas and puting tetek ku di gentel perlahan-lahan lalu di tarik and di tekan dalam-dalam. Perlahan-lahan tubuhku ditarik sehingga tubuhku terlentang, kakiku di kuak sehingga terkangkang and saya dapat merasakan benda keras tadi menyentuh bibir pantat ku.

Saya menjadi terangsang and merasakan mimpiku ini seolah-olah benar. Antara sedar and tidak, saya menikmatinya and saya tahu benda keras yanng menekan pantat ku adalah batang kemaluan lelaki. krn merasa kenikmatannya, saya membiarkan batang itu di sorong masuk kedalam pantat ku krna kufikir itu adalah perbuatan bapa.

Tetek ku di ramas-ramas bersama tujahan yanng agak kuat masuk ke dalamm pantat ku. "Urghh. " saya mengeluh tetapi mataku tetap terpejam. saya merasa kelainan sedikit krna batang di dalamm pantat ku itu tdk serupa batang bapa.

Batang bapak besar tetaapi batang yanng berada di dalamm pantat ku ini tdk sebesar batang bapa. saya tdk berfikir lagii apabila batang di dalamm pantat ku itu mula di gerakkan keluar masuk.

"Ohh. aah. " saya mendesih menikmatinya smbil mengerakkan tubuhku sedikit tetapi mataku masih terpejam. Tujahan batang di dalamm pantat ku itu bartambah laju keluar masuk dalamm pantat ku and gerakkan itu agak kasar.

Tubuhku di peluk erat and bibirku di cium membuatkan saya tersedar and terjaga dari tidurku, saya melihat anakku berada di atas tubuhku dalamm keadaan telanjang sdg menujahkan batang zakar nya ke dalamm pantat ku.

Tetapi sudh terlambat krna dalamm keadaan belum sedar sepenuhnya itu saya merasakan tubuh anakku mengejang-ngejang lalu saya merasa ada semburan hangat terpancut-pancut didalam pantat ku. Tubuh anakku terkulai layu menindihi tubuhku, saya menolak tubuh anakku and saya sedar bahawa anakku telah berjaya menyetubuhiku.

"Oh Dennis. kenapa korang menodai emak. ? " saya masih terkejut dng perbuatan anakku itu and saya mula menangis smbil memukul-mukul anakku yanng cuma diam membisu. "Maafkan Dennis, mak. Dennis tdk dapat menahan nafsu, sebenarnya Dennis ingin mengejutkan ibu tetaapi Dennis jadi terangsang apabila melihat kain ibu terselak sampai ke paha emak. Dennis bertambah terangsang ketika tesentuh tetek ibu berkali-kali and Dennis cuba meramasnya. Dennis bertambah berani krna ibu mengeluh ketika Dennis meramas tetek emak. Dennis tdk dapat menahan lagii lalu telanjangkan ibu and menyetubuh emak. " jawab Anakku.

Saya menanggis lalu merebahkan diri, saya tdk tahu berbuat apa-apa lagi. saya tdk menyangka anakku sanggup menyetubuhiku. saya juga menyesal krna tertidur lena sampai tdk menyedari disetubuhi anakku sendiri.

Anakku keluar dari bilikku meninggakkan saya yanng sdg menanggis itu. Keesokkan paginya, anakku tdk bersarapan denganku seperti biasa. saya juga masih merasa marah padanya di atas apa yanng diaorang lakukan padaku.

Saya ke biilk anakku and saya melihat diaorang masih terbaring di atas katilya. "Dennis, bangun. apa yanng korang buat pada ibu semalam hah. ! mama tdk sangka Dennis sanggup menyetubuhi emak, Dennis kan anak mak. Kenapa Dennis sanggup menyetubui mak. ? " Tanyaku memarahinya.

Anakku mendiamkan diri membuatkan saya bertambah marah. "Kenapa Dennis sanggup buat mak macam ni, kenapa. ? " Tanyaku lagii and kali ini suaraku agak tinggi nadanya. "Kenapa ibu boleh, Dennis nampak apa yanng ibu buat pagi semalam. Dennis pun tdk sangka ibu sanggup bersetubuh dng atuk and pakcik. " Jawab anakku membuatkan saya tersentak, terkejut.

"Aa. apa kkau cakap. " Tanyaku terketar-ketar terkejut mendengar kata-kata anakku itu. "Ala. mak tdk payah berpura-pura tdk tahu. Dennis nampak dng mata Dennis sendiri. Dennis tdk sangka ibu sanggup berlaku curang pada bapa. mama ingin Dennis bagitahu bapak ke. ? " saya bertambah terkejut and saya mula merasa takut.

Saya takut anakku memberitahu suamiku diatas kecuranganku. "Dennis, tolong la ibu Dennis. jangan bagitahu bapa, mati ibu di kerjakan bapak nanti. " Rayuku. "Habis, ibu hendak marah Dennis lagii ke. ? Dennis blh rahsiakan tetaapi ibu mesti bagi apa yanng Dennis mahu. " Jawab anakku.

"Apa yanng Dennis mahukan. ? " Tanyaku. "Dennis pun ingin apa yanng atuk and pakcik dapat. Dennis mahukan tubuh emak, Dennis tdk tahan bila melihat ibu ketika bersama atuk and pakcik semalam. " Kata anakku membuatkan saya terkejut.

Saya tdk dapat berfikir lagi, "Dennis kan sudh menyetubuhi ibu malam tadi. " Kataku lagi. "Itu lain, Dennis ingin dng kerelaan emak. Kalau ibu setuju , ini akan menjadi rahsia kami berdua and Dennis tdk akan bagitahu bapa. Kalau ibu setuju, Dennis ingin sekarang. " Kata anakku smbil menghampiriku lalu menarik tanganku agar saya duduk di atas katilnya.

Saya menjadi serba salah, jika saya tdk setuju dng kemahuannya, saya takut anakku memberitahu suamiku. ingin tdk nak, saya terpaksa mengikut kemahuannya. saya merenung mata anakku yanng baru berumur 10 tahun itu.

Pandanganku beralih ke arah tetek ku yanng mula di ramas-ramas anakku. Anakku mencium leherku smbil membuka bajuku, coli yanng di pakaiku juga di tanggalkannya. Apabila tetek ku terdedah di depan matanya, anakku terus meramas and mencium tetek ku smbil di jilat-jilatnya.

Anakku menolak tubuhkuterbsring di atas katilnya. Buad dadaku terus di ramas and di jilatnya, jilaanya mula turun menyusuri perutku lalu lidahnya menjilat-jilat perutku. Tanganya menbuka ikatan kain batikku and kainku itu di tarik kebawah lalu di tanggalnya.

Saya kini terbaring tanpa pakaian, yanng tinggal hnya seluar dalamku je tetapi ia tdk bertahan lama apabila anakku menarik seluar itu ke bawah melepasi kakiku and di campaknya ke tepi.

Anakku duduk di celah kangkangku lalu ia tunduk merapati pantat ku. Anakku mula menjilat pantat ku and tanganya meramas-ramas tetek ku. saya mula menjadi terangsang and nafsu seks aku naik hingga saya mengarang kenikmatan.

"Uuh. Dennis, sedapnya. pandai Dennis. " Kataku smbil mengusap kepalanya and menekan kealanya rapat ke pantat ku. Anakku tdk berkata apa-apa malah semakin rancak menjilat pantat and kelentitku. Anakku menangalkan seluar pendeknya lalu menindihi tubuhku.

"Sabar Dennis, Dennis baring dulu. " Arahku. Anakku mengikut perintahku lalu berbaring di sebelahku. saya mula mengusap batang anakku and memasukkan batang zakar nya ke dalamm mulutku. "Ah. Um. sedapnya mak" Keluh anakku.

Saya terbongkok-bongkok menghisap batang anakku smbil tanganku mengusap batang zakar nya ke atas and ke bawah. saya memasukkan batang anakku hingga pangkal batang zakar nya, anakku memegang kepalaku lalu menekan agar batang zakar nya masuk ke dalamm mulutku lebih dalamm lagi.

Terangkat-angkat dubur anakku menahan hisapan mulutku. "Sedap" Tanyaku smbil tanganku terus mengusap batang anakku. Anakku tersenyum and menggangukkan kepalanya. saya baringkan tubuhku smbil mengangkangkan kakiku, saya menarik anakku supaya menindihi tubuhku.

Anakku membetulkan kedudukannya and mula menekan batang zakar nya masuk ke dalamm pantat ku hingga ke pangkal batang zakar nya dng sekali tekan jer. "Dennis, uhh. Dennis, sedapnya. Oh. ! " Keluhku.

Anakku mula menghayun batang zakar nya menujah cipaku. Pada mulanya perlahan tetaapi tdk lama, anakku mula melajukan tujahan batang zakar nya and saya kemutkan batang zakar nya. " jangan gelojoh Dennis" saya menegurnya.

"Dennis daah tdk tahan nie mak. ibu kemut kuat sangat" Kata anakku smbil mengerang. saya tahu anakku masih muda, masih tdk tahu mengawal nafsunya and anakku tdk akan dapat bertahan lagi.

"Pancutlah, mak tdk apa. " saya memberikan sokongan. "Oh. ah. " Anakku mula memancutkan sperma nya ke dalamm pantat ku lalu tertiarap di atas tubuhku. "Dah puas? " Tanyaku.

"Dah mak. sedapnya pantat mak, lain kali Dennis ingin lagi. bolehkan mak? " Minta anakku. "Boleh, asalkan Dennis menepati janji. jangan bagitahu bapak atau sesiapa saja, tau. " Kataku membuatkan anakku tersenyum.

"Emak tdk perlu risau, Dennis tahu. " Jawabnya smbil memeluk tubuhku. Sejak hari itu, blh di katakan setiap pagi apabila suamiku keluar bekerja, anakku akan datang kebilikku untuk memuaskan nafsunya.

Saya tdk mampu menolak, anakku dng manjanya memelukku, menindihiku smbil meramas-ramas tetek ku lalu pantat ku akan menjadi mangsa melepaskan nafsunya. saya juga terangsang dng sentuhan anakku pada setiap pagi and saya juga menikmatinya.

Sekurang-kurangnya terubat juga gelora nafsu seks aku walaupun tdk sepuas dari persetubuhanku dng bapak atau adikku krna saya juga tdk dapat menahan nafsu seks aku yanng selalu terangsang. Kini anakku tdk malu lagii telanjang di depanku malah saya juga turut ditelanjangi anakku.

Anakku yanng masih muda begittu bersemangat and saya yanng tdk merasakan belaian bapak atau adikku kerinduan dipuas. sesudah cuti sekolah tamat, anaku pulang ke rumah mertuaku. tetapi sejak peristiwa itu anakku selalu pulang ke rumahku ika ada masa terluang untuk memuaskan nafsunya menikmati tubuhku.

Apabila anakku ulang ke rumah mertuaku, setiap hari dis ebelah petang, saya akan ke rumah bapak untuk menyediakan makan malam bapak and adikku termasuk menyediakan tubuhku untuk disetubuhi mereka.

Bgitu lah perjalanan hidupku sehingga kini.
Tubuh Anak Digomol Bapak ***
Tubuh Anak Digomol Bapak,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Tubuh Anak Digomol Bapak kisah sex melayu, cerita lucah Tubuh Anak Digomol Bapak, kisah seks incest malay Tubuh Anak Digomol Bapak, porn, erotic Cite Blue, Tubuh Anak Digomol Bapak


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/