Gadis Dara Dijolok Butuh Mulutnye

March 02, 2016, in category
Gadis Dara Dijolok Butuh Mulutnye | saya nii meyewa dekat rumah makcik Serlia. Mak cik Serlia nii ada dua orang anak dara yaang comel, cun, payudara besar dan mantap badannya. batang butuh saya selalu tegang aje bila tengok botot diorang daah la suka pakai seluar treks ketet.

Pada satu hari saya baru aje balik dari kerja Makcik Serlia tak ada di rumah sebab diaorang pergi meniaga di pasar seperti biasa hari sabtu dekat pekan ada pasar makcik Serlia meniaga di sana.

Cuma Farliha jer yaang tinggal di rumah. aya hanye senyum merenung wajah Farliha. usan pun membalas senyum ku itu tadi. hari ini Farliha memeakai seluar ketat seperti biasa. saya pun masuk ke bilik utk berihat kerana letih baru balik kerja.

Aya pun buka pakaian utk pegi mandi dengann saya lupa utk mengunci pintu. aya masuk kedalam bilik air dengann tidk merasa apa-apa yaang pelik. Selpas saya keluar dari bilik air dan terkejut Farliha sdang duduk di atas katil saya.

Aya pun bertanya kepadanya. "ada apa Farliha? " kata aku, "Farliha hanye ingin tanya abang satu perkara la". "Apa diaorang cakap la", "abang suka Farliha tak? " tanya Aeina, "Memang abang suka Farliha. tapi kenapa Farliha tanya macam nie? ".

"Boleh abang jer Farliha macam mana ingin main dengann orang lelaki". "Main apa? " tanya saya, Farliha jawab "seks". saya pun apalagi saya terus suruh diaorang buka pakaian yaang diaorang pakai.

Cerita Sex Gadis Dara Dijolok Butuh Mulutnye

Ia pun menurut apa yaang saya suruh. aya pun apa lg la mmg ini yaang saya tunggu selama ini. stlah Farliha membuka baju dan seluarnya hingga ynag tinggal hanyalah braa dan seluar dalamnya saja.

Erbeliak mata saya melihat tubuh badan Farliha yaang montok tu. Saya terus duduk di sebelahnya dan terus mengucup bibirnya yaang mulus itu. gan pantas batang butuh saya terus terpacak dan saya menarik tangan Farliha utk memegang batang butuh ku yaang semakin keras itu.

Farliha menurut semua apa yaang saya suruh. sambill saya mencium bibir Farliha saya terus meramas payudara besar budak umur 18 tahun ini yaang telah sempurna besarnya. semakin lama tangan saya makin berganjak ke bawah dan meraba cipap Farliha yaang masih berbalut seluar dalamnya yaang berwarna merah jambu.

Saya pun daah tak tahan saya pun menyuru Farliha mengulum batang butuh saya yaang daah sempurna keras. saya terus menjilat cipap nya yaang sdh mula basah. saya terus menghalakan batang butuh ku ke arah lubang cipap nya dan saya terus menekan ke dallam lubang cipap nya.


Cerita lucah Gadis Dara Dijolok Butuh Mulutnye
  • Saya rasa batang butuh saya sdh masuk. saya tekan lg sehingga habis batang butuh saya tenggelam dallam cipap nya itu. saya mulakan dayungan saya bermula dengann perlahan dan semakin laju.
  • Pergerakan dayungan saya semakin laju dan smakin laju saya tengok Farliha seperti sesak nafas dan saya terus makin laju mendayung cipap nya sehingga ponggong terangkat kerana terlalu ngilu. tiba-tiba Farliha mengerang keke jngn.
Bang sedab bang laju lg bang Farliha daah tak tahan nie. ah. hha. baik Farliha abang akan bagi Farliha puas ini lah cara ingin main dengann lelaki tau Farliha.

Ha. h. usan. ah. Tiba-tiba saya rasa daah ingin terpancut. saya bertanya pada Farliha ingin pancut dallam ka luar. Farliha: Pancut aje dekat dallam bang Farliha rasa pancut dallam mesti best.

Gadis Dara Dijolok Butuh Mulutnye kisah melayu sex, cerita blue Gadis Dara Dijolok Butuh Mulutnye, seri lucah malay Gadis Dara Dijolok Butuh Mulutnye

Gadis Dara Dijolok Butuh Mulutnye


Saya: baik lah Farliha. saya pun terus menujah batang butuh ku ke bahagian paling dallam sekali. cret. Akhirnya sperma ku terpancut ke dallam panatat nya. aya terus memerhati ke arah Jam dinding menunjukkan waktu makcik Serlia balik masih lambat lg saya pun Mengajak Farliha memandi bersama.

Time dallam bilik air utk mandi Farliha tolong membasuhkan batang butuh saya yaang berlendir tadi. selepas selesai mandi saya terus mengenakan tuala saya. dengann tiba-tiba Farliha menari tuala saya sehingga lucut dan diaorang menari batang butuh saya dan terus di kulum nya kerana tadi saya bgi diaorang kulum kejap sangat dan kali ini diaorang ingin saya pancut dallam mulut die.

Saya pun apa lg terus menghayun batang butuh saya keleuar masuk dallam mulut Farliha yaang saya idamkan sebelum ini utk meciumnya. Pada hujung nya saya pun terpancut di dallam mulut Farliha.

Farliha berkata pada ku. "abang nanti besok kitorang main lg ya", "Baik Farliha nii abang sayang Farliha nii esok abang minum ubat kuat ok biar Farliha lg puas dari hari nie".

Usan tak bagi tau awal-awal Farliha ingin main dengann abang takda la abang sedia utk kuat kan batang butuh abang.
Gadis Dara Dijolok Butuh Mulutnye ***
Gadis Dara Dijolok Butuh Mulutnye,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Gadis Dara Dijolok Butuh Mulutnye kisah melayu sex, cerita blue Gadis Dara Dijolok Butuh Mulutnye, seri lucah malay Gadis Dara Dijolok Butuh Mulutnye, porn, erotic Cite Blue, Gadis Dara Dijolok Butuh Mulutnye


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/