Isteri Kuat Seks Dengan Suami Dan Lelaki Lain

March 07, 2016, in category ,
Isteri Kuat Seks Dengan Suami Dan Lelaki Lain | saye Berniaga dgn suami saye, oleh krna itu saje peluang yang saye ada bersama suami aku maka penat pon tak apalah. Berniaga beberapa bulan rasa seronok tu datang jg kepada saye. Apatah lg apabila melihat untung yang mendatang.

Nasib menjual di pasar malam ni bukan menentu tapi itulah sumber rezeki kami berdua. saye dahh satu tahun lebih berkahwin dgn suami aku. Belum dapat anak dan kami seronok dgn cara hidup kita.

Lama-lama berniaga ni telah menimbulkan tabiat baru pula kepada kita. Paham-paham saje lah apabila balik dari berniaga tentunya tengah malam, jika tempat tu dekat kami cepat sampai ke rumah namun jika jauh kadang kala pagi baru kami sampai.

Suami saye ni pulak bolehh tahan jg kuat seksnya. Oleh krna itu kami kadang kala kongkek dallam van di tepi jalan saje. Di tempat rehat leboh raya dan kadang kala di tepi air terjun tempat rehat peranginan itu pon jika kebetulan tak ader org.

Berniaga di pasar malam ni menyebabkan kami sentiasa berada di atas jalan. Oleh itu melakukan hubungan seks di atas van merupakan lumrah bagi kita. Tabiat suami saye pulak yang saye dapat perhatikan jika pelanggan yang datang tu ramai yang seksi sbb kami menjual kain, maka malam tu pasti saye akan dikerjakan habis-habisan.

Bukan saye tak suka tapi maklumlah buat kerja tepi jalan, kadang-kadang bimbang jg suara saye mengeluh, mengerang dan mejerit tu di dengari org. saye pulak jika dahh sampai tahap kena talu tu lupa pulak mahu kontrol volum.

Satu lg tabiat pelik suami saye ialah die sentiasa meminta saye memakai pakaian yang ketat atau seksi semasa menjual. jika bolehh biarlah payudara saye ni hampir mahu keluar dari leher baju.

Jika bolehh biar seluar jeans yang saye pakai tenggelang dallam lurah jubur saye ketatnya. Kata nye mahu lariskan perniagaan. saye ikut saje. Hasilnya pon menyeronokkan sbb walau pon kami menjual kain utk kaum hawa saje namun lelaki pon datang jg membelinya.

Tak kurang lah yang menggatal ketika membeli kain tu. Suami saye sporting. Kalu lelaki yang jadi pelanggan, die akan ke belakang gerai biar saye yang melayan pelanggan. Tapi jika perempuan yang datang terutama yang seksi tu maka die lah yang ke depan.

Saye terpaksalah buat-buat lipat kain di belakang. dallam pemerhatian saye ramai jg lelaki yang steam kat saye sbb semasa saye layan mereka kadang kala ada yang ambil peluang menjamah tangan saye.

Cerita Sex Isteri Kuat Seks Dengan Suami Dan Lelaki Lain

Menyiku payudara , menggesel konek nya ke jubur saye terutamanya semasa melihat kain yang saye pamirkan. Bukan suami saye tak tahu tapi die buat-buat tak tahu. Selalu sangat saye merasa konek yang menggesel belakang atau jubur saye tu.

Kadang kala terasa sangat keras dan besarnya dan kadang kala tdk lah bgitu perasan. jika saye di rangsang bgitu , pastinya saye pon giankan konek suami saye. Masa tu jika die tak bagi pon saye akan minta terutamanya dallam perjalanan pulang.

Masatu ganaslah permainan kita. saye teringat satu hari seorang pemandu lori mengetuk dinding van kami di perhentian di lebuh raya. Masa kami mula buat tue, tak ader pon lori die namun sesudah kami klimeks, saye pon menjerit agak kuat tiba-tiba saje org teruk dinding van kita.

Suami saye cepat-cepat kenakan pakaian sdg saye terlentang di lantai van. di atas bungkusan lain yang memanng kami atur sedemikian rupa agar ada ruang utk kami kongkek cukup dan selesa.

Apabila suami saye keluar dari van pemandu lori itu tersengeh saje. "Apa hal? " tanya suami saye "Tumpang sekaki" pinta pemandu tersebut. Suami saye yang cuma berseluar jean masuk semula ke dallam van.

"Pemandu lori tu minta mahu main dgn Fenna" terang suami aku kepada saye. Pada ketika tu saye duduk bersandar ke dinding van. "Abang! takkan abang mahu bagi Fenna main seks dgn org lain? " "Abang tak kesah jika Fenna nak" "Berapa org tu bang? " "Dia sorang saje" saye kebingongan.

Sambill mengesat sperma suami saye yang masih meleleh dari cipap saye merenong mata suami saye dallam kegelapan. "Abang tak apa ke? " "Abang tak kesah" " Em panggilah tapi sekali saje tau" Suami saye keluar van.


Cerita lucah Isteri Kuat Seks Dengan Suami Dan Lelaki Lain
  • Diaorang menyatakan persetujuan. Tiba-tiba org tu tanya "Berapa? ' "Berapa? " tanya suami saye yang tak faham. " Ya lah rm. berapa" Suami saye masuk semula ke dallam van.
  • "Dia tanya berapa ringgit mahu kenakan dia? " Tak pernah pulak saye terfikir tentang bayaran nie. saye diam sejenak "lima puluh udahlah bang" Suami saye keluar dari van "lima puluh dan er sekali saje" org tu keluarkan dompetnya dan menghulurkan not RM50 kepada suami saye.
  • Diaorang pon merangkak naik ke atas van dan terus ke atas saye sekali yang sdh pon baring semula dgn kaki terkangkang. kami bermain cara mudah saje. tak ader mesra-mesra.
Konek nya dahh cukup keras apabila die naik ke atas tubuh saye. Besar dan panjang. tetapi saye dapat menerimanya dgn mudah sbb telah dilincinkan oleh suami saye sebelum itu.

"Besarnya bang" bisik saye ke telinganya. diaorang menghayun dgn perlahan. saye mengangkat kaki tinggi biar die masuk dgn lebih dallam lagi. "Oh" keluh saye "kerasnya. " saye memeluk tubuhnya erat bagaikan bergantungnya darinya supaya tdk terjatuh dari tebing yang tinggi.

Isteri Kuat Seks Dengan Suami Dan Lelaki Lain cerita melayu, seks lucah Isteri Kuat Seks Dengan Suami Dan Lelaki Lain, blue malay Isteri Kuat Seks Dengan Suami Dan Lelaki Lain

Isteri Kuat Seks Dengan Suami Dan Lelaki Lain


Hampir 20 minit saye klimeks dan sekali lg selepas 10 minit berikutnya. org yang kongkek saye masih kuat dan steady. saye tak tanya jika die mahu klimeks hanya saye mengerang dan mengeluh menikmati pemberiannya.

Saye tak tahu apa yang dibuat oleh suami saye di luar sana dan saye sdh tdk peduli lagi. Cuaca malam yang dingin di tambah dgn air-con van kini tdk memberi kesan lagi.

Saye berpeluh dari hujung rambut sampai hujung kaki, paha yang mengangkang kini kian terasa lenguhnya. "Lagi bang Fenna mahu pancut sekali lg ni" org itu memperlajukan pergerakannya. saye tak tahu apa yang hrus saye buat lagi.

Saye dihayun sepenuhnya padat dan padu. saye pasti selepas ini saye tdk akan dapat berdiri tegak lagi. Bahagian bawak paha saye bagai tak terasa lagi. Seluruh ransangan saye tertumpu kepada cipap saye yang terus diterjah terus menerus.

Saye mengelepar apabila saye pancut kali ke tiga , tangan saye mencekam belakangnya. Suara saye meninggi. Ketika itu saye merasakan konek nya memancut panas ke dallam cipap saye. saye tak tahu apa yang saye kata lg hanya jeritan nikmat yang tdk dapat saye bayangkan lg apabila menerima berdas-das pancutan darinya.

Hangat dan banyak. Apa jika semuanya reda. diaorang bangkit dari atas tubuh saye yang kini macam kain buruk. saye membelai tangannya. "Ganaslah abang nie" diaorang mencabut konek nya dari cipap saye yang banjir dgn sperma.

"Tak suka ? " tanyanya rengkas. "Puas" jawab saye rengkas. diaorang mengenakan zip seluarnya dan menyarung kemeja t nye. "Abang" bisik saye perlahan. diaorang menoleh kepada saye sebelum membuka pintu van.

Saye mengucup bibirnya. "Sapa nama abang sbb Fenna mahu ingat sampai jika-jika" Tangannya meramas payudara saye dan sebelah lg jubur saye yang bulat. "Bondi" jawabnya rengkas. Lalu keluar dari van.

Ketika suami saye masuk ke dallam van saye bersandar semula ke dinding van. "Fenna ok? " ketika itu kedengaran enjin lori bergerak. "Separuh mati bang. separuh mati. " jawab saye "Kita balik ? " tanya suami saye.

"Abang sajalah yang pandu sorang biar Fenna tidur di belakang nie" saye merebahkan diri ke celah-celah bungkusan kain. Suami saye menutup pintu van dan naik ke tempat pemandu. Sebentar kemudian van bergerak dan saye hanyut ke dallam mimpi.

Bertelanjang bulat dan terkangkang. Walau siapa pon. saye tdk akan melupainya.
Isteri Kuat Seks Dengan Suami Dan Lelaki Lain ***
Isteri Kuat Seks Dengan Suami Dan Lelaki Lain,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Isteri Kuat Seks Dengan Suami Dan Lelaki Lain cerita melayu, seks lucah Isteri Kuat Seks Dengan Suami Dan Lelaki Lain, blue malay Isteri Kuat Seks Dengan Suami Dan Lelaki Lain, porn, erotic Cite Blue, Isteri Kuat Seks Dengan Suami Dan Lelaki Lain


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/