Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek #1

March 19, 2016, in category , , , ,
Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek #1 | Peristiwa demi peristiwa yaang udah dilalui oleh Benna. Semuanya sungguh pahit dan menyiksakan batinnya. Peristiwa-peristiwa yaang tidk dipinta itulah yaang udah membuatkan Benna menjadi liar. diaorang bgitu berani melalui liku-liku hidup yaang kotor dan bergelumang dng maksiat dan noda.

Diaorang bgitu nekad mengikut hati dan perasaan lalu tunduk kepada nafsu syaitan. Sejak berusia 18 tahun, Benna telahpun merasai nikmat yaang biasanya hnya dikecapi oleh perempuan -wanita yaang udah bersuami.

Diaorang masih ingat bagaimana mahkota kesuciannya udah diragut oleh seorang pemuda. diaorang masih ingat bagaimana ketika itu diaorang udah diheret oleh lelaki yaang berusia 29 tahun itu ke dalam sebuah semak di tepi tebing sebuah sungai di kampungnya.

Tangisan dan rayuannya langsung tidk dihiraukan oleh pemuda yaang udah dirasuk oleh nafsu syaitan itu. Kain batik yaang dipakai oleh Benna ketika itu direntap oleh lelaki itu dng rakus dan menjadikan tubuh Benna bertelanjang bulat.

Kemudian Benna nampak lelaki itu melucutkan pakaiannya satu persatu sehingga kedua dua mereka sama sama berbogel. Tubuh Benna yaang gempal itu mmg menarik minat ramai anak muda di kampungnya.

Pelajar pelajar lelaki di sekolahnya turut merasa geram bila melihat tubuh Benna yaang menggiurkan itu. Ramai pelajar pelajar lelaki menyatakan bahawa tubuh Benna mmg cantik seksi dan gempal. Pada mulanya timbul juga rasa marah di hati Benna bila dikatakan bgitu tetaapi akhirnya diaorang menjadi lali dng kata kata demikian.

Malah sejak kebelakangan ini diaorang merasa bangga pula bila pelajar pelajar lelaki di sekolahnya menyapanya dng kata kata demikian. Walaupun usia Benna baru menjangkau 18 tahun tetaapi bentuk tubuh badannya udah macam seorang awek yaang udah cukup dewasa.

Bontot nya lebar dan berisi sementara pinggangnya halus dan ramping. payudara nya pula kelihatan tegang dan terbonjol. Pernah beberapa kali Benna diajak oleh beberapa orang pelajar lelaki yaang agak nakal untk melakukan hubungan jenis di dalam stor di sekolahnya tetaapi iman Benna ketika itu masih teguh.

Pelawaan dari teman teman sekolahnya itu dapat ditangkis dng memberi berbagai alasan. Pada suatu ketika pernah seorang pelajar lelaki di sekolahnya hampir berjaya memiliki tubuh Benna yaang memberahikan itu.

Kejadian tersebut juga berlaku di dalam stor sekolah. Pelajar lelaki tersebut udah sempat mengucup bibir Benna yaang nipis itu. Pelajar lelaki itu juga udah sempat meramas tetek dan bontot gebu Benna tetaapi apabila mereka bersedia untk bertindak lebih jauh tiba tiba beberapa orang pelajar lain udah datang ke stor tersebut.

Kalau tidk krna kedatangan pelajar pelajar tersebut ke stor untk mengambil peralatan sukan udah tentu mahkota kesucian Benna udah dapat diragut oleh pelajar lelaki itu. Pelajar tingkatan lima yaang kacak itu mmg disenangi oleh Benna dan itulah punca kenapa diaorang merelakan tubuhnya diperlakukan bgitu oleh pelajar berkenaan.

Petang itu, nasib Benna mmg sial. Ketika itu diaorang baru saja selesai mandi dan membasuh pakaiannya di sungai. setelah selesai mandi dan membasuh, Benna segera mendaki tebing untk pulang ke rumahnya.

Waktu itu secara tiba tiba diaorang udah diekori oleh seorang pemuda di kampungnya yaang udah lama mengidam untk menikmati tubuh montok itu. Ketika itu Benna hnya berkemban saja dan apabila melihat tubuh Benna yaang disaluti oleh kain batik yaang basah itu, perasaan gian pemuda tersebut bgitu meluap-luap.

Nafsunya kuat bergelora. Tubuh Benna yaang gebu dan udah lama diidam idamkan olehnya itu diulinya dng secukup cukupnya ketika mereka bertelanjang bulat di dalam semak di tebing sungai itu.

Masih lg diingati oleh Benna bagaimana rakusnya anak muda itu mengucup mulut dan mengepit bibirnya. Benna ingat juga bagaimana liarnya tapak tangan pemuda itu meraba faraj nye yaang masih licin dan belum ditumbuhi oleh bulu.

Benna masih juga ingat bagaimana diaorang terpekik kecil bila pemuda itu menggigit gigit kecil pongongnya ketika tubuhnya ditiarapkan oleh pemuda itu di atas tanah. Dan yaang paling tidk mudah dilupakan oleh Benna ialah ketika anak muda itu mengasak faraj nye dng batang butuh yaang besar dan keras.

Walaupun pada hakikatnya batang butuh pemuda itu adalah normal tetaapi disebabkan Benna belum pernah disetubuhi, rasa sakit tidk dapat dielakkan olehnya. Benna menangis dan merayu kepada pemuda itu agar memberhentikan saja perbuatan yaang sedanng dilakukan olehnya itu.

Diaorang meminta agar pemuda itu segera mencabut batang butuh nya yaang telahpun menyelam jauh ke dalam lurah faraj nye. Rayuan dari Benna itu langsung tidk dihiraukan oleh pemuda itu.

Usahkan dicabut batang butuh nya yaang sedanng terpacak keras itu malah diaorang terus menekan dan menarik batang butuh nya keluar masuk dari lurah Benna yaang semakin licin dan berair.

Akhirnya Benna terpaksa menyerah kepada pemuda yaang udah dirasuk oleh syaitan itu sesudah diaorang diancam akan dibunuh sekiranya diaorang terus menangis dan memekik mekik. Benna kini hnya membiarkan saja apa yaang dilakukan oleh pemuda itu ke atas dirinya.

Cerita Sex Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek #1

Apabila diancam bgitu , perasaan takut segera menyelinap di hati nubari Benna. diaorang kini hnya membiarkan saja apa yaang dilakukan oleh pemuda itu. diaorang membiarkan saja pemuda itu terhongget hongget di atas perutnya.

Diaorang juga membiarkan pemuda itu meramas tetek nya. diaorang turut membiarkan bibirnya dikucup dan lehernya disedut. Pendeknya, Benna menyerah seperti seorang bini menyerah kepada suaminya. Selepas peristiwa itu Benna mula menjadi liar.

Diaorang mula ketagih seks. Perasaan takut ketika pertama kali disetubuhi udah luput dari ingatannya disebaliknya diaorang hnya mengingati akan kenikmatan yaang dirasainya ketika disetubuhi. untk memenuhkan rasa dahaganya itu, Benna sering meminta bantuan dari beberapa orang pelajar lelaki yaang kacak-kacak di sekolahnya.

Pelajar pelajar lelaki dari tingkatan lima itu bgitu seronok bila dipelawa oleh Benna. tetaapi demikian Benna masih belum dapat menikmati kepuasan yaang dikehendaki olehnya. Pelajar pelajar tingkatan lima itu masih gagal untk memuaskan nafsunya yaang sedanng kuat bergelora itu.

Bukan saja pelajar lelaki tingkatan lima di sekolahnya yaang merasa kenikmatan dari layanan Benna itu malahan tukang kebun sekolahnya juga turut dapat merasakan kenikmatan bersetubuh dng Benna. Bagi Benna, diaorang lebih senang menyerahkan tubuhnya kepada tukang kebun yaang udah beranak tiga itu dari pelajar pelajar lelaki yaang muda dan kacak di sekolahnya itu.

Bagi Benna, yaang penting bukanlah paras rupa tetaapi cara persembahan yaang blh memberikan rasa nikmat dan kepuasan kepadanya. untk itu, tukang kebun yaang udah beristeri itu mampu memberikan kepuasan yaang diingini oleh Benna.

Pengalaman adalah lebih penting. Akibat dari sikapnya yaang liar itu akhirnya Benna udah tidk lg mengambil berat terhadap pelajarannya. diaorang gagal dalam peperiksaan srp yaang didudukinya. Lantaran selalu dimarahi dan dileteri oleh emak dan kakak-kakaknya, akhirnya Benna mengambil keputusan untk melarikan diri ke bandar.

Di Kuala Lumpur, Benna mendapat pekerjaan sebagai seorang salesgirl di salah sebuah pasaraya. Nasibnya mmg bgitu baik krna udah diterima untk bertugas di pasaraya itu. Semasa bekerja di pasaraya tersebut, Benna berpeluang untk berkenalan dng ramai teman lelaki.

Benna menggunakan kecantikannya untk mendapatkan wang tambahan. Benna mmg pintar diaorang dalam soal menggoda lelaki. Dan jiika dibandingkan dng awek - awek lain di tempat kerjanya ternyata Benna mmg mempunyai bnyk kelebihan.

Untk itu tidk hairanlah sekiranya diaorang sentiasa mempunyai wang yaang banyak. Sewaktu bekerja di pasaraya itulah Benna udah berkesempatan berkenalan dng Datuk Zumman, seorang ahli perniagaan yaang berjaya. Hasil dari perkenalan tersebut, hubungan antara Datuk Zumman dng Benna semakin rapat dan akhirnya Benna dijadikan wanita simpanan Datuk Zumman untk beberapa ketika.

Setelah bini keempat Datuk Zumman meninggal dunia akibat penyakit barah rahim akhirnya Datuk Zumman mengahwini Benna. Mereka berkahwin atas kerelaan Benna walaupun Benna sedar bahawa Datuk Zumman yaang udah berusia 60 tahun itu udah tidk mampu memberikan kepuasan kepadanya.

Benna kini telahpun berusia 29 tahun. tetaapi bgitu nafsunya semakin kuat dan membara. Datuk Zumman yaang udah tua itu udah tidk mampu untk memuaskan nafsu bini ke empatnya itu.

Setiap kali mereka melakukan hubungan seks, Benna tidk pernah merasa puas. Datuk Zumman terlalu cepat keluar air dan kadang-kala hnya baru beberapa minit saja mereka bersetubuh, Datuk Zumman udah terpancut sperma nya.


Cerita lucah Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek #1
  • Benna masih terkapai-kapai sendirian sedanng kan Datuk Zumman udah mendengkur keletihan. Bila bersetubuh dng Datuk Zumman sejak kebelakangan ini, Benna teringat ketika diaorang melakukan hubungan seks dng pelajar-pelajar tingkatan lima ketika diaorang di bangku sekolah dahulu.
  • Hampir kesemua pelajar-pelajar lelaki tersebut bgitu cepat keluar sperma ketika melakukan persetubuhan ngannya. Malahan ada di antara pelajar-pelajar tersebut udah terpancut sperma ketika mereka belum sempat memasukkan batang butuh mereka ke dalam lurah Benna yaang bergerak-gerak macam buntut ayam itu.
  • Lantaran bgitu sering tidk menerima kepuasan dari suaminya yaang udah tua itu, akhirnya Benna mengambil keputusan untk mencari kepuasan di luar rumah, terutamanya ketika Datuk Zumman berada di luar negeri bagi menguruskan perniagaannya.
  • Bagi Benna mmg tidk sukar untk mendapatkan lelaki yaang dapat memuaskan nafsunya krna bentuk tubuh yaang dimiliki olehnya itu bgitu menggiurkan setiap mata lelaki yaang memandangnya. Bentuk badannya yaang seksi dng bontot yaang berukuran 50 inci lilit itu membuatkan ramai lelaki yaang kuat nafsu sering memburunya.
  • Mereka tidk akan menolak sekiranya Benna mempelawa mereka untk menikmati hidangan yaang lazat dan penuh nikmat itu. Benna berjaya menggoda seorang pemuda kacak dalam lingkungan usia dua puluhan. udah beberapa kali Benna melakukan hubungan seks dng Jackie.
  • Udah beberapa kali juga Benna melakukan persetubuhan dng Amresh, pemuda India beragama Kristian yaang bekerja sebagai pemain drum di salah sebuah pub. Benna juga udah beberapa kali tidur dng Gojjel, seorang penyanyi di sebuah disko.
Benna juga pernah terkapar lesu di bawah perut Khalid, seorang anggota tentera darat dan yaang paling menyenangkan Benna ialah perhubungannya dng Dunnde. udah beberapa kali diaorang menggeletar dan terkapar di bawah perut anak muda yaang bertugas sebagai pegawai Kastam itu.

Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek kisah melayu, lucah story Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek, cerita seks Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek

Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek #1


Dunnde adalah adik bongsu kepada Datuk Zumman. diaorang berkhidmat sebagai seorang pegawai Kastam di bahagian unit anti penyeludupan di Perlis. Dunnde mmg disayangi oleh Datuk Zumman dan krna itu diaorang sering menghabiskan cuti tahunannya di Kuala Lumpur.

Diaorang bgitu senang tinggal di rumah abangnya dari melancong ke luar negeri yaang secara tidk langsung memerlukan belanja yaang banyak. "Mengapa kau tidk kahwin-kahwin, Dunnde? " pertanyaan yaang sering diajukan oleh Benna kepada adik iparnya ketika Dunnde pulang bercuti di rumahnya.

"siapalah yaang inginkan saya, kak. rupa tak ada, harta pula jauh sekali. Bukannya seperti Abang Mud, orang kaya. handsome pulak, " jawab Dunnde selamba. diaorang bgitu merendah diri kepada kakak iparnya itu.

Sebetulnya Dunnde hnya membuat alasan saja yaang mengatakan dirinya tidk kacak padahal diaorang adalah seorang pemuda yaang kacak. Tingginya hampir enam kaki, manakala kulitnya pula hitam manis. dadanya berbulu lebat dan tentang gaji pula tentulah lumayan.

Dalam sebulan diaorang memperolehi hampir $2900. 00 jiika dicampur dng elaun dan overtime. untk itu tidk hairanlah sekiranya diaorang mampu memakai kereta jenis bmw. Dunnde mempunyai prinsip hidup yaang agak ganjil.

Baginya berkahwin dan mempunyai bini adalah merupakan beban semata-mata. Bagi Dunnde, perkahwinan adalah umpama rantai yaang mencerut kebebasan hidupnya sebagai seorang lelaki. Dunnde mmg mempunyai ramai kenalan wanita yaang terdiri daripada berbilang bangsa.

Melayu ada, Cina ada, Siam ada, India ada malah awek Orang Asli juga ada. Dari setiap awek yaang dikenalinya ini diaorang bgitu mudah mendapatkan sesuatu seperti lelaki lain menginginkannya dari bini masing-masing.

Jadi, apalah gunanya beristeri! Semua awek - awek yaang mendampingi Dunnde terpikat pada ketampanan, kedudukan serta kehebatan wajah pemuda itu. Semua awek yaang dikenali oleh Dunnde sanggup menyerahkan batang tubuh mereka jiika Dunnde menginginkannya.

Kehandalan Dunnde ketika berada di atas ranjang juga amat sukar dilupakan oleh awek - awek yaang pernah ditidurinya. Oleh krna diaorang bertugas di utara, Dunnde udah beberapa kali menikmati batang tubuh awek - awek Siam yaang mmg terkenal dng kehebatan dan kejelitaannya.

Apam Siam yaang lebar dan tinggi membusut itu udah menjadi perkara biasa saja kepada Dunnde. gadiis - awek Siam mmg bgitu hormat kepada pegawai-pegawai unit anti penyeludupan seperti Dunnde.

Dunnde juga pernah berpuluh-puluh kali menikmati keputihan dan kelicinan peha awek - awek Cina, yaang menjadi anak kepada peniaga-peniaga beras di sempadan Malaysia - Thailand. Dunnde juga udah muak dng tubuh-tubuh gempal perempuan Melayu Kelantan yaang sering disogokkan oleh pembekal-pembekal Beras Siam ke Pahang atau Selangor.

Gadiis - awek Kelantan yaang rata-rata berusia antara 25 hingga 29 tahun itu mudah benar diajak tidur oleh pegawai pegawai Kastam apatah lg kalau pegawai-pegawai Kastam itu dari Unit Anti Penyeludupan.

Mereka rela tubuh mereka yaang montel itu dilapah semahu-mahunya oleh pegawai-pegawai Kastam itu asalkan beras yaang mereka seludupkan itu tidk dirampas. Manakala dng awek - awek India pula, Dunnde bukan saja dapat menikmati lurah yaang panas berbulu tebal itu tetaapi udah beberapa dara turut diragut olehnya.

Selain dari awek - awek India, Dunnde juga pernah beberapa malam tidur dng Farisya Kaur, anak seorang saudagar Sikh yaang berulang alik dari Hadyaai ke Padang Besar. Bagi Dunnde, Farisya Kaur mmg mempunyai bnyk keistimewaan dari awek - awek lain yaang pernah ditiduri olehnya.

Bagi Dunnde, setiap kali diaorang meniduri Farisya diaorang akan betul-betul merasa puas dan nikmat. Sebagai seorang awek berketurunan Sikh, Farisya bukan saja menyerahkan lurahnya yaang berbulu lebat itu malah lobang burit nya juga turut dihidangkan kepada Dunnde.

Inilah yaang menyebabkan Dunnde tidk blh melupai Farisya. Dan apabila mengingatkan kisah-kisahnya bersama awek - awek tersebut, mmg Dunnde udah tidk memerlukan seorang bini untk memuaskan nafsunya. Bagi Dunnde, belum tentu bini yaang dikahwininya nanti akan dapat memberikan kepuasan seperti mana yaang diperolehinya dari awek - awek yaang pernah ditiduri olehnya sebelum ini.

Benna mmg tahu bahawa adik iparnya itu bukanlah sebarangan lelaki. Benna bgitu pasti dan yakin bahawa Dunnde mempunyai sesuatu yaang amat luar biasa. Dunnde tentu lebih hebat dari Jackie.

Lebih handal dari Amresh malah lebih ganas dari Gojjel. Dari cerita yaang pernah diberitahu oleh teman-temannya, Benna mengetahui bahawa lelaki yaang kurus tinggi mmg mempunyai batang butuh yaang besar dan panjang.

Dan bila mengingatkan Dunnde, Benna semacam ternampak-nampak akan batang butuh kepunyaan adik iparnya itu. Benna kini udah nekad. diaorang mahu menggoda Dunnde, adik iparnya sendiri. Dan sekiranya diaorang berjaya menggoda adik iparnya itu, diaorang akan mengulum batang butuh Dunnde yaang besar dan panjang itu sehingga sperma nya terpancut ke dalam mulutnya.

Diaorang akan menelan sperma Dunnde supaya wajahnya akan tambah berseri dan tidk akan berkedut ketika usianya lima puluh tahun nanti. Benna mmg pernah mengulum batang butuh Jackie, Amresh dan Gojjel.

Sperma ketiga-tiga orang pemuda itu udah beberapa kali ditelannya. Entah berapa bnyk sperma ketiga-tiga orang pemuda itu udah ditelannya di sendiri tidk ingat krna diaorang tidk perlu mengingatkan itu semua.

Benna masih ingat lg bagaimana Jackie terpekik-pekik ketika sperma nya terpancut ke dalam tekak Benna dan selepas itu Jackie lemah dan terkulai lesu. Benna juga masih ingat ketika diaorang mahu menelan sperma kepunyaan Gojjel beberapa bulan lalu, Gojjel udah memberikan syarat kepada Benna.

"Kalau you mahu suck my butuh , you mesti kasi your belakang pada I, " ujar Gojjel yaang bgitu geram melihat bontot Benna yaang lebar dan tembam itu. Benna sanggup menerima syarat yaang diberikan oleh Gojjel itu asalkan diaorang dapat menghirup sperma pemuda keturunan Sikh yaang ketika itu bgitu geram terhadap bontot Benna yaang besar dan gebu.

Benna mmg udah lama gilakan Dunnde, adik iparnya itu tetaapi peluang untk diaorang berdua-duaan dng Dunnde tidk pernah terbuka krna suaminya sentiasa je berada di rumah ketika Dunnde datang mengunjungi rumahnya.

Hasratnya untk mendapatkan rasa nikmat dari Dunnde terpaksa dipendamkan saja olehnya. diaorang hnya menunggu ketika dan masa yaang sesuai untk memasang perangkap. Benna merasa bgitu yakin bahawa satu ketika Dunnde pasti akan masuk ke dalam perangkap yaang sentiasa dipasang olehnya.

Untk itu diaorang tidk perlu tergopoh gapah. diaorang hnya menunggu masa dan ketika yaang sesuai untk bertindak.
Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek #1 ***
Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek #1,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek kisah melayu, lucah story Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek, cerita seks Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek, porn, erotic Cite Blue, Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek #1


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/